מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוסטאומיאליטיסאמי13/06/2011
שלום,
כאשר בעלי היה ילד גילו כי יש לו גידול ברגל ולאחר שהוציאו את הגידול שמו לו פלטינה ברגל והכל התנהל כרגיל.
בערך לפני כ8 שנים בגיל 22 גילו שיש לו אוסטאומיאליטיס (ככל הנראה באגן) ומאז החליפו לו את הפלטינה לפלטינה ישרה בטענה שכך יהיה קל יותר להיפטר מהזיהום אך בעצם מאז הוא נוטל אנטיביוטיקות שונות והזיהום לא עובר, הרופאים כל כך דבקים במחשבה של להוריד את הרגל.
בנוסף, מרוב צלקות ברגל(מניתוחים) ישנו כיום פצע פתוח לאורך כל הרגל בערך והוא הולך תמיד עם תחבושות.
רציתי לדעת האם אין שום דרך להיפטר מהזיהום....? נראה לי די מוזר שמשהו שברוב המקרים עובר תוך שבועות כל הזמן חוזר ורק הולך ומחמיר.
בנוסף, רציתי לדעת האם יש איזשהו ניתוח שניתן לעבור ע"מ לנקות אולי את הזיהום ולסגור את הפצע...??
תודה רבה, מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוסטאומיאליטיס - תגובה
ד''ר חגי אמיר22/06/2011שלום אמי,
זיהום בעצם הוא בעיה קשה לטיפול, ולכן האורטופדים תמיד ניזהרים מאד ושומרים על סטריליות יתר בניתוחים האורטופדים כדי לא להגיע לזיהום בעצם.
יש דרי טיפול באוסטאומיאליטיס, ואני משער כי בעלך נמצא במעקב במרפאה אורטופדית ושוקלים את כל סוגי הטיפול שיש.
ניתן להגיע גם למרכזים אחרים ולהתיעץ עם עוד רופאים אולי למשהו יהיה רעיון.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כף ידדניאלה12/06/2011
שלום, בת 50 עברתי ניתוח לפני כחודש וחצי בכף היד וכך כתוב בדוח הניתוח. "בחתך מלע התעלה הקרפלית שחרור התעלה לכל אורך המדיאנוס, המוסטזיס, שטיפה. בחתך בבסיס אגודל שחרור הגידים המכופפים, שטיפה"
עדין מרגישה נימולים חזקים בכריות האצבעות במשך כל שעות היום.
מדוע? מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כף יד - תגובה
ד''ר יונה יניב13/06/2011לחזור לרופא המנתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פציעה בכף יד שמאלגיא12/06/2011
אתמול נפצעתי בכף ידי. זכוכית בקוטר כ 4 מ"מ(רגל של כוס יין) עברה את כף יד שמאל בבשר שבין אצבע 4 לאצבע 5 (זרת). התבצעו 2 תפרים בכל צד. משום מה אני מרגיש שהחלק הפנימי של הזרת רדום (שאר חלקי הזרת אינם רדומים)
האם זה מעיד על פגיעה עצבית או שמא האצבע עדיין בטראומה מן התאונה?
אני מוסיקאי וכל חיי הם כפות ידיי אודה לך אם תמליץ לי על טיפול נכון לפציעה.
תודה מראש
גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פציעה בכף יד שמאל - תגובה
ד''ר יונה יניב13/06/2011זה מעיד שיש כנראה פגיעה בעצב תחושתי של הצד הפנימי של האצבע. יש מקומות שנוהגים לתפור כל חתך בעצב ולא משנה איפה ואיזה עצב ויש מקומות שנוהגים לתפור רק באיזורים חיוניים, כמו למשל הצד החיצוני של הזרת שהוא חשוב. הצד הפנימי פחות חשוב. אם הפציעה הייתה אתמול או שלשום ואפילו לפני שבוע עדיין אפשר לתפור את העצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאילת קיום פטולוגיה גרמיתאילנה12/06/2011
אני בת 43 ואני סובלת מכאבים ביד שמאל שנהפכה להיות חלשה יותר יותר.
הלכתי לרופאה ולאחר צילום שורש כף היד היא אמרה שהיא לא רואה דלקת בגידים
אבל שיש בעיה בעצם.
היא הפנתה אותי לאולטרסאונד של כף היד ולמיפוי עצמות כולל SPECT
בשאילה לגבי קיום פטולוגיה גרמית בשורש כף היד.
אבקש לדעת מה זה בדיוק פטולוגיה גרמית.
*לפני שנה עברתי בדיקות כאלו -PET CT, מיפוי עצמות, אולטרסאונד- בדיוק לאחר חשד של לימפומה ובעיה בריאה הימנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאילת קיום פטולוגיה גרמית - תגובה
ד''ר יונה יניב13/06/2011פתולוגיה פרושו ממצא לא תקין. במקרה זה - בעצמות - הרופאה רוצה לשלול תהליך לא תקין בעצם כמו זיהום או ציסטה גידול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבמיכל12/06/2011
ברצוני לדעת האם יש קשר לגב .
האם יכול להיות שמהגב מקרין לי כאב וזרמים לשד.
בדיוק מאחורי השד יש לי כאב חד בגב אורטופדים שבדקו אותי לא מצאו עשיתי סיטי לא נימצא כלום האם יש בדיקה שיכולה לעזור לי אני כבר מיואשת. כל הבדיקות שעשיתי תקינות.
כשאני הולכת לאוןרטופדים הם לוחצים לי במקום שכואב ןלא כואב לי אבל כשאני שוכבת על הגב מרגישה כאב חד ודקירות כמו סכינים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב - תגובה
ד''ר יונה יניב13/06/2011אולי כדאי ללכת לכירורג לבדיקת שד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב
מיכל13/06/2011הלכתי אין שום ממצא נאני שואלת אם יש מצב שמהגב מקרין לשד זו השאלה דוקטור אתם עונים לי לא לענין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב - תגובה
ד''ר יונה יניב14/06/2011יש מצב שמהגב מקרין לשד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גביפית12/06/2011
שלום רב,
פניתי לאורטופד בעקבות כאבי גב. ביצעתי צילומי רנטגן. להלן ממצאי הבדיקה :
הודגמו זיזים קטנים באזור גבי תיכון. הודגמה קיפוזיס מינימלית באזור גבי תיכון וסטייה מינימלית ימינה בגובה 7D. בסיכום: סטיות ושינויים ניוונים.
הודגמה סטייה מינימלית ימינה בגובה L3-L2. בסיכום סטייה קלה.
ברצוני לדעת מה זה אומר ומה ניתן לעשות. האם זה ניתן לתיקון?
תודה מראש על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב - תגובה
ד''ר חגי אמיר22/06/2011יפית שלום,
הצילום מראה שינויים שחיקתיים של עמוד השידרה בגבהים שונים.
בהתאם למידת הפעילות ובהתאם למידת התלקחות הכאב יש לטפל. איננו מטפלים בצילום אלא במטופל.
אם יש כאבים צריך לטפל על ידי תרגילים אורחות חיים כדורים, וכו'...
יש הרבה מה לעשות אולם צריך לטפל בך!
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבראלין11/06/2011
יש לי שאלה כאשר עצם נבנת מחדש אחרי שבר יש שלב קאלוס ראשוני האם ניתן לראות אותו בצילום רנטגן רגיל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר - תגובה
ד''ר יונה יניב12/06/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבלה ברגל שמאלא11/06/2011
שלום רב,
לפני כשבועיים עברתי תאונת דרכים והממצאים העלו פגיעה ברקמות הרכות של שוק רגל שמאל , כולל השריר.. בצקות ושטפי דם. הנפיחות ירדה עם הזמן ע"י הרמת הרגל לגובה . מה שכן, בשלושה ימים האחרונים שמתי לב להתקשות של השוק וכאבים בצד הפנימי של השוק. כשאני נוגעת באזור האזור מרגיש קשיח וכאילו אין הרבה תחושה .. כמו כן יש מעט סימן כהה של מעין שטף דם. האם המצב מסוכן? האם זה טבעי? יכול להיות שזה קומפרטמנט סינדרום ? איך אני יכולה לסייע להעלים את ההתקשות הזו של השוק?
יש לציין כי מחר אני מתחילה פיזיותרפיה וכי המליצו לי לקחת ארקוקסיה.. האם אתם ממליצים לקחת את הכדור בידיעה שיש למישהו PFO בלב או שאין קשר ? והאם אתם בכלל ממליצים על הכדור הזה באופן כללי?
תודה ושבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלה ברגל שמאל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון12/06/2011האם המצב מסוכן? - לא נשמע מסוכן, נשמע כמו המהטומה בהתארגנות.
האם זה טבעי? - כן.
יכול להיות שזה קומפרטמנט סינדרום ? - לא.
איך אני יכולה לסייע להעלים את ההתקשות הזו של השוק? - הזמן יעשה את שלו.
האם אתם ממליצים לקחת את הכדור בידיעה שיש למישהו PFO בלב או שאין קשר ? מה זה PFO?
בברכה - דר' טיטיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה נוספת
א'12/06/2011תודה על התשובה.
PFO זה חור קטן בין העליות שבלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבלה ברגל
בועז דקל12/06/2011הי א'
במקרים של חבלות, הגוף שולח מסר לשרירים להתכווץ, על מנת לא לאפשר תנועה. תנועה = כאב.
אכן הזמן יעשה את שלו, והשריר ישתחרר, אך זה עלול לקחת קצת זמן. המלצתי אלייך היא להתחיל להפעיל את השריר כמה שיותר מהר, למרות הכאב. ככל שתקדימי לחזור לפעילות מלאה, כך יתקצר זמן ההחלמה.
תרגילים לחיזוק השרירים ניתן למצוא באתר שלי.
בועז דקל
מטפל בעיסוי ודיקור סיני
מרצה במכללת רידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בכף היד .xxxxx11/06/2011
אני בת 50 שברתי את כף היד מנפילה לפני שנה עשו לי כמובן גבס ל3 חודשים שאלתי היא למה יש לי כאבים עד היום,ולמה כשאני עושה תנועות סיבוביות אני מרגישה כאב,מתקשה בלסחוט בגדים להרים דברים אני מרגישה לפעמיים כמו נכה וכוי.. האם אני יכולה להרגיש ככה כל החיים? או שזה יעבור במרוצת הזמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בכף היד . - תגובה
ד''ר יונה יניב12/06/2011יכול להיות שאין לזה קשר לשבר. קשה לי להאמין שהיית בגבס 3 חדשים! עלייך ללכת להבדק אצל כירורג של יד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בקרסוליים בשעה שאני קמה .xxxxx11/06/2011
שלום , יש לי בעיה לרוב כשאני קמה מהמיטה יש לי כאבים בקרסולים ואני מתקשה ללכת מספר שניות ,בנוסף לזה יש לי לפעמיים כאבים במרפקים שבאים וחולפים כמו של סמני קרירות אני כמעט ולא יושבת מול המזגן מה עושים? במיוחד על הקרסולים שלי שזה מציק לי מאוד. מה יכולה להיות הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בקרסוליים בשעה שאני קמה . - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון12/06/2011יש לפנות לבדיקת רופא המשפחה לשלול אפשרות של בעיה ראומאטית. במידה ויש צורך, לפנות לבדיקת אורתופד באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוסגוד שלטרדניאל10/06/2011
אני בן 19 וסובל מאוסגוד שלטר. האם יש עוד סיכוי שמחלה זו תעבור יום אחד? אני לפני גיוס קרבי, האם יש סיכון לפגיעה בברך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוסגוד שלטר - תגובה
ד''ר חגי אמיר12/06/2011שלום דניאל.
בדרך כלל הסימפטומים ממחלת אוסגוד שלטר, שהיא דלקת של סחוס הצמיחה בקידמת הברך, חולפים ברגע שמסיימים את הצמיחה.
ישנם מיקרים יוצאי דופן שעקב המלה נוצרת חתיכת עצם בגיד הפיקה שיכולה לגרום להמשך הכאבים למשך מספר שנים אחרי סיום הצמיחה.
אם עדיין יש לך כאבים וסימנים של אוסגוד שלטר בעת הגיוס זה יקשה עליך מאד במאמצים. לא מומלץ להיות עם זה בחי"ר.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך להודעה
דניאל13/06/2011תודה. אשמך לדעת במקרה ואבחר בפעילות הפיזית כיצד ניתן למזער את הפגיעה או הכאב? האם כדי ללכת לפיזיטרפיסט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת CT גברונן10/06/2011
שלום,
אני בן 23 ומזה כשנה וחצי אני סובל מכאבים ברגל שמאל בצד החיצוני שלה (מהירך עד הברך), הייתי אצל מספר רופאים ועשיתי מיפוי עצמות, רנטגן וMRI שייצאו תקינים וההתלבטות היתה בין דלקת לכאבים שמוקרנים מהגב. בCT גב שעשיתי יצא שכל הסריקות תקינות מלבד סריקה S1-L5 שבה המבנים הגרמיים תקינים וצורת הדיסקית גבולית. מה פירוש הדבר? האם זה המקור לכאב ברגל?
תודה מראש,
רונן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת CT גב - תגובה
ד''ר חגי אמיר12/06/2011רונן שלום.
ניראה כי גם ה- CT אינו מראה את מקור הכאב שלך.
עליך להיבדק היטב על ידי אורטופד שינסה למקד את מקור הכאב.
בהצלחה.
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם סוג הנעליים יכול לגרום פלטפוס?נעמי10/06/2011
שלום רב,
למיטב הבנתי מתשובותיכם, הכי חשוב לרכוש נעליים שיגנו על כף רגלו של הילד, ויהיו גמישות מספיק. וזהו.
למורת רוחי, בתי היקרה בת ה- 4, מתעקשת לנעול רוב היום כפכפי פלסטיק שטוחות.
אמי טוענת שזה גורם לפלטפוס. לי זה לא נראה הגיוני כלל
חיפשתי ולא מצאתי תשובה ישירה האם אכן סוג הנעליים יכול לגרום פלטפוס.
תודה מראש
שבת שלום!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם סוג הנעליים יכול לגרום פלטפוס? - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון12/06/2011לא גורם לשלום פלטפוס. סיפורי סבתא....
שתלך עם מה שהיא אוהבת.
בברכה - דר' טיטיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! עזרת לי מאד!
נעמי13/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח מושגים באולטרסאונדעמית10/06/2011
בידי תוצאות אולטרסאונד שנעשה בקרסול ימין:
אני מבקשת עזרה בפענוח: "אין עדות לשבר או דפורמציה של העצמות. אין עדות ל ocd .
יש לציין תופעת ואקום קטנה באספקט המדיאלי-קדמי של המפרק הסובטלרי בשני הצדדים.
אין עדות ל coalition. רקמות רכות שמורות אין עדות לבצקת או תפליט ארטיקולרי.
לא הודגמו הסתיידויות פתולוגיות ברקמות הרכות."
תודה רבה וכל טוב
עמית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בפענוח מושגים באולטרסאונד - תגובה
ד''ר יונה יניב12/06/2011זה אומר שהצילום תקין ואין שום פתולוגיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלי הפסקהע09/06/2011
שלום רב!
יש לי כאבים ממש ממש אבל ממש ממש חזקים ברגל שמאל מעל הברך מאחורה.
נראה לי שזה הירך לא בטוח,סליחה על הבורות אך אני חייב כבר עצה.
כאשר אני הולך זה פחות כואב,וכאשר אני יושב או מנסה לגרוב גרביים זה מתחיל ככאבים חזקים ושאני קם זה נרגע קצת.
כאשר אני יושב אני לא יכול לשבת ישר אלה לשבת עקום כי זה מאוד כואב,קבעתי תור לאורטופד,אך אם אפשר לקבל את דעתך ממה זה יכול להיות או מזה בכלל אני ממש ישמח
תודה רבה.
קראתי כאן בפורום שיש סימנים שזה מגיע עקב כאבי גב או מוקרן מהמפשעה,לי אין כאבי גב ולא כאבי מפשעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בלי הפסקה - תגובה
ד''ר חגי אמיר12/06/2011ע שלום,
אין לי עצה בשבילך מלבד לפנות לבדיקת האורטופד ולראות מה מקור הכאב.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
