מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אבחוןלוטוס06/06/2011
מזה כמה שבועות יש לי כאב גב בשכמות שמתבטא בין היתר בכאב שכמתי כאשר אני מתעטש.אני לוקח אטופן 200 מזה כמה ימים אבל זה נמשך.מה אומר הכאב בזמן העיטוש והאם זה אופייני לדלקת שרירים או משהו אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון - תגובה
ד''ר חגי אמיר06/06/2011פגסוס יקירי,
זה יכול להיות ממספר סיבות .
לא תדע עד שתיבדק.
מצטער אינני יכול לעזור.
רפואה שלמה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יודעת איך לקרוא לזה..שריר מתוח?!בר06/06/2011
שלום.. מלפני בערך חודשיים שלוש אני מרגישה כאילו שריר נמתח לי ביד שמאל (מכירים את ההרגשה כשמקבלים בטעות מכה במרפק ויש זרמים לקצת זמן וזה עובר מיד?! אז זהו שאצלי זה כנראה לא עבר) וכשאני מקפלת את היד קצת יותר מידי, אז אני מקבלת תזכורת מהשריר וההרגשה היא שהוא מתוח קצת יותר מידי.. וגם בתנוחות מסויימות הוא מזכיר לי זאת.. לפני שלושה ימים החלטתי שההרגשה קצת מעצבנת אותי והחלטתי לחפש את מקור הכאב ביד ולהגיע לנקודה הכי כואבת.. כשמצאתי אותה, עשיתי קצת עיסויים באיזור (מסאג') וזה קצת עזר.. אלא, שמאז אני מרגישה שיש לי זרמים עדינים בקמיצה ובזרת.. (כמו שהרגל נרדמת וכו'..) אני קצת מפחדת שזה לא בסדר ומשתדלת להוזיז את היד כדי שלא "תישן" יותר מידי..
אז מה עושים..? זה מסוכן הזרמים..? זה יכול להחמיר?
מקווה שהייתי ברורה.. מאד אשמח לתשובה קצת מפורטת והסבר מה הולך לי שם..
תודה רבה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא יודעת איך לקרוא לזה..שריר מתוח?! - תגובה
ד''ר חגי אמיר06/06/2011שלום בר.
כניראה יש לך עצב לחוץ שגורם לך את התחושות הלא נעימות.
כדאי להיבדק כדי להיות בטוחים מה גורם לעצב להיות לחוץ והיכן ואם כדאי לעשות משהו בנידון.כל זאת יעשה האורטופד מהקופה כשתבואי אליו לבדיקה.
בהצחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
בר07/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר ג'ונס ונפיחותיואל06/06/2011
שלום אני בן 23 ולפני כשבועיים נשברה לי כף הרגל בשבר שזוהה כשבר ג'ונס ההמלצה היא להמשיך עם גבס עוד 5 שבועות מהיום ז"א 7שבועות בסה"כ
שמתי לב היום שיש נפיחות בכל כף הרגל ורציתי לשאול
א.הם זה בסדר?
בץהאם להרים את הרגל עוזר לזה?(הרופא אמר לי שצריך להרים רגל רקבהתחלה האם להרים בכל אופן?)
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר ג'ונס ונפיחות - תגובה
ד''ר חגי אמיר06/06/2011יואל שלום.
בעת שקורה שבר בכף הרגל , כל כף הרגל משתתפת בתהליך הריפוי, הוא התהליך הדלקתי ברגל לצורך איחוי העצם.
חלק מהתהליך כוללל הרחבה של כלי דם במקום שגורם ליציאת נוזלים לרקמות הרכות ובצקת ונפיחות בכף הרגל.
נפיחות זו יכולה להמשיך בכף הרגל משך חודשים רבים לאחר השבר.
כעת כל זמן שאתה בגבס, אם הנפיחות גורמת לאי נוחות או לכאבים רצוי להרים את הרגל כדי להזרים את הדם ולהוריד מעט את הנפיחות.
בכל מיקרה עליך להיות בקשר ומעקב אורטופד הקופה.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדרסים תומכי קשתדניאל05/06/2011
יש לי פרונציה מוגברת בשתי הרגליים.
האם מומלץ לעשות מדרסים אשר מתקנים את מנח הרגל על ידי תמיכה בקשת?
בתודה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדרסים תומכי קשת - תגובה
ד''ר חגי אמיר06/06/2011שלום דניאל.
במידה והדבר מפריע לך וגורם לכאבים או בעיות בברכיים או בירכיים ועמוד השידרה כדאי לתקן עם מידרסים.
אם כבר הוחלט שאכן יש צורך במידרסים כדאי להתעניין במדרסים מסוג sole supports. (בדוק בגוגל).
אני מספק לוקח מידות ומספק את המידרסים האלה בארץ.
הם היחידים בגם שומרים על הקשת האורכית וגם מלווים את כף הרגל עם התנועה הפיזיולוגית שלה בהתאם למשקל הגוף לתנועתיות ולפעילות שאתה עושה.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי בעצמות כף הרגליעל05/06/2011
שלום רב
אני בת 30. לאחרונה שמתי לב (וגם הפדיקורסיטית שלי הסבה את תשומת ליבי),
לכך שיצאה לי מעין בליטה של עצם מתחת לבוהן, ובכלל שמבנה כף הרגל מעט השתנה.
כל נעל שאני נועלת גורמת לי לשפשופים ויבלות (במיוחד באיזור שמתחת לבוהן).
במה מדובר?
והאם יש משהו שאני יכולה לעשות בנדון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי בעצמות כף הרגל - תגובה
ד''ר חגי אמיר06/06/2011שלום יעל.
יש לבדוק את כף הרגל לצלם אותה צילום רנטגן, ולראות מה הסיבה למה שאת מתארת.
יתכן ומדובר רק בצורת דריכה ואת זקוקה למדרסים טובים כדי לאזן את הכוחות בכף הרגל.
אם בזאת עסקינו, אני ממליץ מדרסים מעולים היחידים שגם שומרים על הקשת וגם מלווים את התנועה הפיזיולוגית של כף הרגל בעת הדריכה. מדרסים הניקראים Sole supports. ניתן למצא אותם באתר האינטרנט.
אני מספק אותם בארץ.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מניסקוסלימור05/06/2011
שלום לכם, לאחר כאבים בחלק הפנימי של הברך הופנתי לבדיקת אולטרא סאונד.
בבדיקה נמצא כיבברך ימין המניסקוס קידמי מדיאלי בולט יותר מהרגיל ובמרכזו הודגם חריץ היפואקוגני אלכסוני _חשד לקרע)
קצת רקע עלי: בת 30, בריאה, משקל: 50 ק"ג.
עוסקת בפעילות ספורטיבית-בעיקר ריצה.
שאלתי:
האם לאור הממצאים אני יכולה לחזור בהדרגה לריצה?
ומה לגבי שחיה?
מה לעשות ע"מ לרפא את המצב הזה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניסקוס - תגובה
ד''ר חגי אמיר06/06/2011לימור שלום.
את מתארת ממצא אולטרסוני ומבקשת תכנית טיפול בך.
אשמח להציע תכנית טיפול לבדיקת האולטרסאונד.
אותך יש לבדוק להתרשם מהממצאים ולהחליט ביחד איתך מה תכנית הטיפול.
גשי לאורטופד הקופה והתייעצי עימו.
אני בטוח שתקבלי רעיונות טובים לתכנית פעולה בהתאם לשאיפותייך רצונותייך ויעדך בחיים.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום עש גבילוטוס05/06/2011
האם צילום כזה כולל גם את חוליות l5-s1 וגב תחתון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום עש גבי - תגובה
ד''ר חגי אמיר06/06/2011שלום אקו.
צילום עמ"ש גבי כולל את חוליות בית החזה מהצואר עד האמצע הגב.
לא כולל את חוליות הגב המתניות (L1-5) ולא עצם העצה (S1-5).
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלטה ביד.אודי05/06/2011
בניתוח של שבר באמה ובמרפק הושמה לי פלטה עם ברגים. במקרים רבים ציפצפתי במעבר בחלק מהחנויות. כמובן לא נעים.האם גם אצפצף בשדה התעופה?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלטה ביד. - תגובה
ד''ר חגי אמיר06/06/2011שלום אודי.
אם ציפצפת בחנויות יתכן מאד וסביר להניח שתצפצף גם בשדה התעופה.
כדאי שתיקח מכתב מהרופא באנגלית שרושם שיש לך מתכות בגוף.
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנת דם אחרי ניתוח החלפת ברךגלי04/06/2011
שלום ד"ר,
סבי בן 76, מועמד לניתוח החלפת ברך, האם יקבל מנת דם במהלך ניתוח זה? מה נהוג על פי רוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנת דם אחרי ניתוח החלפת ברך - תגובה
ד''ר חגי אמיר05/06/2011שלום גלי.
זה תלוי במצב בריאותו הכללי, ובנוהלי בית החולים והמחלקה בה מנותח.
בניתוח מסוג זה לרוב מאבדים הרבה דם וסביר שיזדקק להחזר דם.
הרבה פעמים מחזירים דם שיוצא מהנקז מאזור הניתוח חזרה לדם.
לעיתים מבקשים תרומה עצמית מספר שבועות לפני הניתוח ומשתמשים בדם שלו.
ולעיתים מבקשים תרומת דם ממשהו אחר ומחזירים לו במידת הצורך מבנק הדם.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרעים בשתי הבירכייםיונתן04/06/2011
לאחר תקופה ממושכת של בערך חצי שנה, שבה התחילו כאבים בברכיים כתוצאה מחבלה ובתקופה הזאת עברתי רנטגן, אולטרסאונד, CT, מיפוי עצמות ועכשיו קיבלתי את תוצאות הMRI אבקש לדעת עד כמה המצב חמור והאם אני חייב לנתח את הרגליים כדי לחזור לספורט, הנה התוצאות:
בשתי הברכיים המנגנון המיישר, הרצועות הצולבות והקולטרליות, הסחוס הפירקי ומח העצם הודגמו תקינים.
ברך ימין-מודגם אות חריג אלכסוני מינימלי בהיקף הקרן האחרוית של המינסקוס המדיאלי אשר אינו מערב בבירור את המישטחים הפירקיים כך שאינו מוגדר כקרע, מודגם קרע רדיאלי בשפה החופשית של גוף המיניסקוס הלטרלי, מודגם קרע הוריזונטלי בהיקף הקרן הקידמית של המינסקוס. קדמית למיטת הקרע נמשכת ציסטה פרא מנסיקיאלית בקוטר 7 מ"מ בציר הסגיטלי בציר הסגיטלי. הודגם נוזל תוך פירקי בכמות קטנה ללא עדות ליצירת ציסטב פופליטיאלית.
ברך שמאל-מודגם קרע רדיאלי בשפה החופשית של גוף המינסקוס הלטרלי, מודגם קרע אלכסוני בהיקף הקרן הקידמית של המינסקוס. בצמוד למיטת הקרע נמשכת ציסטה פרא מניסקיאלית זעירה בקוטר 2 מ"מ, גם מודגם קרע אלכסוני בהיקף הקרן האחורית של המינסקוס המדיאלי.הודגם נוזל תוך פירקי בכמות קטנה ללא עדות ליצירת ציסטב פופליטיאלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרעים בשתי הבירכיים - תגובה
ד''ר חגי אמיר05/06/2011יונתן, חזור לאורטופד שבדק אותך ושלח אותך לMRI.
יש צורך בקורלציה קלינית כדי להחליט החלטות כבדות כגון אם לנתח או לא.
לא מנתחים MRI , מנתחים אותך.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודים משונים בגבדורי04/06/2011
אבי בן 64 ובמשך תקופה די ארוכה, הוא סובל מגירודים בגב. הגירודים מתרחשים בתדירות של 4-6 פעמים ביום וכאשר הגב מגרד, הוא מבקש ממי שנמצא לידו (אמא שלי או אני) לגרד לו.
מה יכולה להיות הסיבה לכך ומהי דרך הטיפול בבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירודים משונים בגב - תגובה
ד''ר חגי אמיר04/06/2011כדאי לפנות לרופא המשפחה או לרופא עור שיבדוק מה מקור הגרד.
כה לחי
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיקום קרסולרעיה04/06/2011
אני בת 60, עיקמתי את הקרסול בטיול, בירידה בין סלעים. המשכתי בטיול כשחלק מהזמן חבשתי את הקרסול בתחבושת אלסטית. היום אני יותר משבוע אחרי ועדיין יש כאבים. בכל הזמן שעבר המשכתי לטייל וללכת כרגיל למרות הכאבים. האם עלי לנוח יותר או לעשות משהו נוםף, או שהכאב יעבור מעצמו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיקום קרסול - תגובה
ד''ר חגי אמיר04/06/2011רעיה יקירה,
לעיתים כאבים כפי שאת מתארת יכולים להיות גם כשיש שבר ללא תזוזה, ורצוי לקבע עם סד לפחות אם לא עם גבס.
במידה וזה אכן רק נקע, חשוב לבדוק מה מידת הנזק ולהחליט על סוג התמיכה בקרסול.
בכל מיקרה יהיה טוב אם תפני לאורטופד שיבדוק את הקרסול ויעשה צילום.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בשורש כף הידישראלה04/06/2011
לדוקטור שלום
לפני חודש ושבוע נפלתי ושברתי את שורש כף היד ביום ראשון עלי להוריד את הגבס אך מסיבות אשיות לא אהיה באיזור מגורי והרופא יוכל לקבל אותי רק שבוע לאחר מכן האם זה קריטי להורדת הגבס
על תשובתך המלומדת אודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בשורש כף היד - תגובה
ד''ר חגי אמיר04/06/2011מירב, שבוע נוסף זה לא יעלה ולא יוריד.
תוכלי להוריד את הגבס שבוע מאוחר יותר. אלא אם כן יש סיבוכים וצריך להוריד מיד.
אם אין שינוי ממה שהיה במהלך החדש האחרון סביר שאין בעיה עם הורדת הגבס מאוחר בשבוע.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת קירשנריםאודי03/06/2011
לאחר 11 חודש של ניתוח שבר בפתלה הוצאו השבוע שני הקירשנרים והמנתח החליט להשאיר את השמיניה.כמה זמן החלמה ומה הסיבה שעדיין יש לעיתים מעט דם מהתפרים.נראה לי שחסרה סיכה בתפר. כמו כן אני מקבלת קלקסן 80 עקב פקקת לאחר השבר.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת קירשנרים - תגובה
ד''ר חגי אמיר04/06/2011שלום ניב,
כניראה כדי להוציא את השמיניה היה צורך בהרחבת החתך והמנתח רצה לחסוך זאת.
לגבי הקלקסן יש לברר עם המנתח כמה זמן רותה להמשיך עם הטיפול. זה נישמע לי קצת יותר מידי זמן לקבל קלקסן 11 חדשים לאחר פקקת.
זה מסביר את המשך הדימומים.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה-הוצאת קירשנרים
אודי05/06/2011לאחר הפקקת קיבלתי קומדין שהופסק אחרי 9 חודשים. רק לאחר הוצאת הקירשנרים מלפני שבוע מקבלת קלקסן.האם השמיניה שלא הוצאה אמורה להפריע לתיפקוד או להגדלת הטווח בכיפוף?ממה עשויה השמיניה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך הוצאת קירשנרים
אודי06/06/2011נא תגובתך.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה-הוצאת קירשנרים - תגובה
ד''ר חגי אמיר06/06/2011השמיניה עשויה מחוט תייל מפלדה.
היא תפסה את הקירשנרים ושמרה על הפיקה במקומה עד שזו התאחתה.
כעת אין לה שום תפקיד.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלטת ועדת ניידותעבד03/06/2011
לד"ר חגי אמיר שלום וברכה....אני נכה אשר לוקה במחלה ראומטית חמורה שנקראת בכטרב.אני סובל מהגבלות במפרקי הירכיים בוועדה קבעו לי 70% לפי סעיף ו-א-2 ללא כוויצה כיפופית.ורשמו סעיף חלקי.קודם כל צריך לקחת בחשבון שאין ברשימת הליקויים סעיף של 70% .יש או 50% או 80% .להלן תוצאות הבדיקה האורתופדית:כיפוף 60 מעלות בשתי הרגליים ישור 0 בשתי הרגליים סיבוב פנימי וסיבוב חיצוני 0 בשתי הרגליים אבדוקציה 30 מעלות בשתי הרגליים אדדוקציה -30 בשתי הרגליים.קודם כל מה דעתך על תוצאות הבדיקה ?והאם זה מעיד על הגבלה חמורה וקשה? דבר שני האם זה ניגוד אינטרסים בין הרופאים בקביעת אחוזי ניידות?למרות שנוכחתי בוועדה עם חוות דעת ראומטולוגית מפרופסור טישלר וציין וקבע את אותו סעיף ו-א-2 80% .אודה לך מקרב לב אם תפרט לי ותתייחס לכל מה שרשמתי.ממני בהוקרה....עבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלטת ועדת ניידות - תגובה
ד''ר חגי אמיר03/06/2011שלום עבד.
אינני יכול להתייחס למיקרה הספציפי שלך אולם אני יכול להסביר מה הועדה קבעה.
לצורך קביעת הסעיף ו-א-2 יש צורך למצוא כויצה כיפופית.
אצלך אין כויצה כיפופית.
דר' טישלר ציין את מה שהוא מאמין שמגיע לך אולם קביעתו איננה נכונה כיון שאין כויצה כיפופית.
הועדה יכלה לפסול את הליקוי בניידות כיון שלא מופיעים תנאים בסיסיים.
אולם לאור התרשמות הועדה במצבך, ויתכן גם בזכות חוות דעתו של דר' טישלר, החליטה כניראה להתחשב במצבך ולתת לך את הסעיף למרות שאיננו עומד בתנאי הסף של המצאות כויצה כיפופית, אולם לתת אותו חלקי.
הווה אומר במקום 80% בליקוי מלא, רק חלק מהליקוי. במיקרה זה בחרה הועדה לקבוע 70% .
ניראה לי שהועדה הלכה כאן לקראתך בצורה משמעותית.
אני מקווה שתרגיש טוב.
שבת שלום
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




