פורום אורתופדיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תשובות של מיפוי - עזרתכם בבקשה!!!!
    יוני
    20/06/2011

    שלום
    קבלתי את תוצאות המיפוי שבוצע בעקבות כאבים במפרק הירך
    קיימת קליטה דיפוזית בעיקר באזור האצטבולום אך כוללת גם את הטרוכנטר הגדול והקטן
    קליטה בצלע 9 אחורית משמאל- יתכן קונטוזיה באזור זה
    הממצא במפרק הירך מתאים לתהליך ארטריטי פעיל
    2 שאלות
    האם יתכן גידול סרטני בצלע? היה לי סרטן מעי(האם יש לפנות לאונקולוגית?
    האם יש טיפול למפרק הירך? היות והתור שלי לאורטופד רק בעוד חודש מאוד אודה לכם באם תאירו את עיני

    מודאגת וממתינה לתשובה
    תודה
    יונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים בפורום?? יש כאן סלקציה

    יוני
    03/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות של מיפוי - עזרתכם בבקשה!!!! - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    05/07/2011

    קונטוזיה פרושה חבלה - זה כנראה!! מה שיש בצלע.
    למפרק הירך - האורתופד שלך צריך לבדוק!! אותך ולהתאים טיפול. בכל מקרה עליך להיות במעקב אונקולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • avn בברך
    רבקה
    19/06/2011

    לאחר נפילה - שבר דחיסה בl1 וחבלה בברך ימין(הנפילה הייתה על צדי הימני). במפוי עצמות -סימני avn בברך. הברך נפוחה מעט ונראה לי כי הרגל התעקמה וההליכה שלי לא כפי שהייתה.
    החבלה הייתה לפני 4 חודשים.הברך לא כואבת אולם מרגישה "תפוסה"
    שאלתי מה הטיפול במקרה כזה?האם מותר לאמץ הרגל בהליכה? האם זריקת קורטיזון תעזור לנפיחות ולשחרור הברך? האם הזמן יעשה את שלו והברך תשתקם לבד? מה עם פיזיותרפיה ומה מומלץ איזה סוג תרגילים ? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    avn בברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • avn ברך

    רבקה
    24/07/2011

    האם אפשר לקבל תגובה לשאלתי מיום 19.6.11? ושאלה נוספת האם טיפול בתהודה מגנטית או גלי הלם יעילים במקרה avn ? , תודה מקווה לתשובה כלשהי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת פרקים
    חנה
    19/06/2011

    האם מרפק טניס ובורסיטיס בירך קשורים לדלקת פרקים ניוונית? כיצד ניתן לטפל בבעיה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת פרקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת פרקים - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    20/06/2011

    לא, אינם שייכים לדלקת מפרקים כלשהי אלו דלקות שקורות - אחת באחז של גידים באיזור המרפק והשניה - דלקת של בורסה באיזור הירך. הטיפול מתחיל בפיזיותרפיה, אם לא עוזר ממשיכים בהזרקות סטרואידים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבלה בשוק הרגל
    א'
    18/06/2011

    שלום רב,
    אני בת 22 ובריאה בדר"כ. לפני קצת יותר משלושה שבועות הייתי מעורבת בתאונת דרכים במסגרתה נחבלתי ברגל שמאל,בחלק שמעל הקרסול ובשריר השוק. אובחנו לי שם בצקות,הימטומות, שטפי דם והרגל התנפחה מאוד! . בשבוע הראשון היה חשד לקומפרטמנט סינדרום ואחרי שעשו פעמיים אולטרסאונד בהפרש של 4-5 ימים שללו את הקומפרטמנט אחרי שראו כי הזרימה טובה.
    כמובן שלאורך כל השלושה שבועות שמעתי להוראות האורטופד והרמתי את הרגל למעלה,התחלתי בשבוע שעבר פיזיותרפיה, עשיתי קומפרסים של קרח.. אבל אומנם לא לקחתי נוגדי דלקת כי הכדור ארקוקסיה עשה לי לא טוב והרופא משפחה אמר שלא נורא אם אני לא אקח נוגדי דלקת ושזה לא נורא. האם הוא צודק וזה בסדר שאני לא לוקחת ?
    דבר נוסף, בימים האחרונים מחמירים לי הכאבים בחלק הפנימי שמעל לקרסול וברגע שאני עומדת או הולכת זה מתחיל לכאוב שם מאוד מאוד והרגל מתנפחת ומקבלת גוון ורדרד-אדום ..כמו כן, הורידים בכף הרגל ומעט באזור השוק מתנפחים.. זה נורמלי אחרי שלושה שבועות ? זהממש מדאיג אותי, כי אין מגמת שיפור בתחום הזה . בנוסף,בשבוע האחרון האזור שמעל לקרסול בשוק התחיל להתקשות והרופא משפחה אמר שזה נורמלי בגלל ההימטומה.
    כמה זמן החלמה ממוצעת מחבלה כזאת בשריר לאור הדברים שתיארתי ?
    האם יכול להיות שיש בכל זאת קומפרטמנט סינדרום או משהו גרוע אחר ? האם כדאי ללכת למיון שיבדוק אותי אורטופד?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חבלה בשוק הרגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללכת לרופא מומחה בתחום אורטופדיה

    אבישי
    20/06/2011

    שלום,

    אני ממליץ שתלכי לכל סוג רופא מומחה, בתחום אורטופדיה או פיזותרפיה כדי לקבל חוות דעת מקצועית יותר.

    אין ביכולתי לתת לך מענה בלי בדיקות וצילומי רנגטן.

    כל זה נעשה מול רופא מומחה שתבחרי כדי להתעייץ,

    בהצלחה!

    אבישי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בהנת המקרה.. שורש כף יד
    אפרת
    16/06/2011

    שלום,
    אני בת 31 בריאה בדרך כלל לפני כשבועיים עברתי תאונת דרכים בה נפגעתי בצידי הימני. כשניגשתי למיון ערכו לי כ14 צילומי רנטגן לכל פלג גופי הימני.וביד ימין בשורש כף היד לטענתם מצאו שבר בעצם הסירה. הם קראו למומחה כף יד להתייעצות הוא הסתכל על היד ועל הצילומים והורה לגבס.
    כמו כן הורה לי להגיע למרפאות חוץ תוך כ 10 ימים למעקב.היום הייתי במרפאות החוץ אצל כירורג כף יד אשר כתב : במיון נמצא רגישות בשורש היד ובאסקפט הרדיאלי באיזור עצם הסירה ולאור זאת ולאחר ביצוע צילומים מכוונים היד גובסה.בצילומים מהמיון אינני מזהה שבר. בבדיקה קלינית רגישות דיפוזית בשורש היד רגישות באספקט הרדיאלי של שורש היד ולאורך האגודל והמסרק הראשון ןכן רגישות על גבי עצם הסירה.בצילום ביקורת מהיום - אין לראות שבר או פריקה המלצות חבישה מרופדת ופיזיוטרפיה.מאז שהוריד לי היום את הגבס ושם את התחבושת הכאבים מתעצמים וגם תחושת העיקצוץ בכריות אצבעות כף היד והירדמות של כל כף היד לסירוגין.רופא אחר שראה לי את היד והנפיחות הרבה הפנה אותי למיפוי עצמות ספקט ורשם רגישות ממוקמת והגבלה ברורה בתנועה.האם ייתכן ולא היה שבר וסתם גובסה היד??? ייתכן כי יש שבר והכירורג לא זיהה??? אפשרי כי השבר אוחה בפחות משבועיים???
    אשמח לקבל את חוות דעתכם כי אני פשוט אובדת עצות מבולבלת ולא מבינה מה קורה
    אודה לכם מאוד מאוד על עזרתכם תודה ענקית מראש
    בברכה אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בהנת המקרה.. שורש כף יד - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    19/06/2011

    שבר בעצם הסירה הוא שבר מאד מיוחד - ראשית, לא תמיד ניתן לראות אותו בצילומים הראשונים - ולכן הוזמנת שוב לאחר 10 ימים. שנית - זהן שבר עם בעיות באספקת דם והפרעות בחיבור - לכן, אם בבדיקה עולה חשד לשבר, אפילו אם הצילומים תקינים, שמים גבס. שלישית. אני נוהגת אחרת - אם לאחר 10 ימים עדיין בבדיקה קיים חשד לשבר כזה וצילומי הרנטגן תקינים - אני מחזירה לגבס ושולחת - בדכ" לCT מכוון כי הוא יותר ספציפי מאשר מיפוי עצמות. אין דרך טיפול לגמרי מדויקת וכל אחד פועל ע"פ נסיונו. שבר בעצם הסירה - אני מגבסת ל8! שבועות ואם אין חיבור אפילו לחודש נוסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריקה חוזרת במפרק הבינגלילי בזרת
    אבי.מ
    15/06/2011

    לפני מספר חודשים נשברה לי הזרת תוך משחק כדורסל כך שחלק מהאצבע עלה על חלק אחר(החזירו לי את האצבע מיד אחרי המקרה) ולאחר צילום הרופא ברשלנות איבחן כנקע(רופא אחר אמר שזה שבר) ולכן חבש את האצבע ולא קיבע עם מתכת.

    לאחר כמה חודשים שהאצבע חזרה לעצמה עם עיוות קל ותיפקוד מלא האצבע שוב יצאה מהמקום במשחק אך לא היה שבר כי הנפיחות והכאב עברו תוך זמן קצר.
    מקרה זה קרה פעם נוספת.

    שאלתי היא אם יש אמצעי שיכול לשמור לי על האצבע מפריקה נוספת במהלך המשחק ואם צריך בכלל לנתח?



    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריקה חוזרת במפרק הבינגלילי בזרת - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    16/06/2011

    לא תמיד בשברים יש צורך לנתח וייתכן שהקבוע שעשו - אצבע לאצבע- היה מספיק. אם היתה פריקה וכעת יש פריקה חוזרת - כדאי ללכת לכירורג של ידיים (מקצוע מאורתופדיה ולא כירורגיה), לבדיקה והמשך טיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מישהו
    14/06/2011

    אני בן 21 ו-3 חודשים רוצה לשאול משהו בקשר לגביהה..בצו ראשון בגיל 17 וחצי הייתי 1.72 (הגובה נמדד תמיד בשעות צהריים ככה) כשהתגייסתי הייתי 1.73 ככה (9 חודש אחרי צו ראשון) אחרי שהייתי בצבא שנתיים בגיל 20 וחצי הייתי 174.5 ס"מ עכשיו בתוך חצי שנה בערך קצת לפני גיל 21 שמתי לב שגבהתי מדדתי וראיתי שגובהי עומד על 178.5 ס"מ גבהתי ב-4 ס"מ בחצי שנה בין גיל 20.5 לבין 21 עכשיו השאלה שלי היא איך אתה מסביר את זה? האם אני יכול לגבוה עוד טיפה או שכבר לא יכול יותר? אני אציין שב4-5 חודש האחרון אין כול שינוי בגובה...האם זה אומר משהו כי הבנתי שבדרך כלל הגביהה מסתיימת בגיל 18 בערך..אני מתגלח מגיל 16 באופן מלא ויש לי שיער בגוף (לא הרבה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    16/06/2011

    סביר להניח שסיימת צמיחה. גברים יכולים להמשיך לגבוה עד בערך גיל 22-23

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים חזקים !
    עופרי
    14/06/2011

    שלום רב .
    קוראים לי עופרי , אני בת 15 .
    בשנה וחצי האחרונה יש לי הרבה קליקים בכפות הרגליים. הייתי מזיזה אותם מצד לצד והיו יוצאים לי קליקים. לפני כיומיים קפצתי בחבל ואחרי הקפיצה הרגשתי כאבים בכפות הרגליים.
    מאז שקפצתי נורא כואב לי שם. כואב לי בהליכה, ירידה במדרגות, עלייה במדרגות בקיצור בשני כפות הרגליים כואב לי בכל פעילות שאני עושה.
    לפני חודשיים הלכתי לאורטופד , ללא צילום הוא אמר שהקליקים לא חמורים (לא כאב לי שעשיתי אותם) אף פעם לא היו לי כאבים כאלה אחרי קפיצה בחבל וכל פעילות גופנית אחרת.
    יש לי שתי מקומות של כאבים העליתי תמונה אחת של מקום אחד את התמונה עם המקום השני אני מעלה בהודעה הבאה
    שאלות :
    1) מה פשר הקליקים האלה?
    2) אני צריכה ללכת לבדיקה אצל אורטופד ? זה חמור?
    3) הכאב נמשך יומיים בערך. מתי הוא יעבור? ולמה כואב לי ככה?
    בבקשה תעזרו לי !
    תודה מראש, עופרי.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים חזקים !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים חזקים ! - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/06/2011

    עפרי יקרה,
    יכול להיות שקיבלת מכה בעת הקפיצה וזה גרם לכאב. אם לא יעבור עוד מספר ימים גשי לרופא.
    אני משער שעד עתה הכאבים כבר עברו.
    לגבי הקלילקים בדרך כלל אם אינם מלווים בכאב אין להם משמעות.
    אם יש כאבים כדאי ללכת לאורטופד לבדוק.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמוד שידרה צווארי
    שירה
    14/06/2011

    עשיתי בדיקת mri עמוד שידרה צווארי, אלו התוצאות-
    סדרות:t1 סגיטלי,t2 סגיטלי ואקסלי,
    שינויים ניווניים זזים ובלוטות אנולוס בגובה c3 עם c7.
    לחץ קל על השק וללא לחץ על החוט.
    c2\4: בלט דיסק מרכזי אחורי קטן.
    c5\6:בלט דיסק לאחור לשמאל עם זיז צדדי שמאלי המיצרים משמעותית השרוול העצבי c5 שמאל.
    c5\6:בט דיסק פרה מדאני לשמאל בליווי זיז צדדי המיצרים במידה בינונית השרוול c6 בפורמיניה שמאל.
    c6\7:בלט אנולוס לשמאל אשר יחד עם זיז מציר במידה בינונית הפורמינה והשרוול בתוכה.
    לסיכום היצרות פורומינות משמאל.

    אשמח לקבל פיענוח של הממצאים.
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עמוד שידרה צווארי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמוד שידרה צווארי - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/06/2011

    שלום שירה,
    את הפיענוח כבר קיבלת את רוצה תרגום.
    בגדול יש עדות לאזורים מסויימים בעמוד השידרה הצוארי עם הצרות קלה במרווחים מהן יוצאים העצבים ליד שמאל.
    האם זה יכול לגרום לכאב?
    אולי כן ואולי לא.
    לא ניתן לדעת מצילום כזה יש צורך לבדוק אותך ולאמר.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ברך
    אופיר
    14/06/2011

    שלום

    אני בן 36, רב השנים הייתי פעיל - כדורסל, שחייה , הליכה.
    בחצי שנה אחרונה פחות (בעיקר הליכות אבל לא מסודר)
    לפני חודשיים התחילו לי כאבים בברך ימין בבורסה הצדדית (ללא אירוע אקטיבי שזכור לי) ולא הפריע לי בשום פעילות (כולל נשיאת תינוקת על הגב במסלול וכיפוף ברכיים תוך כדי)
    כעבור שבועיים באמצע הליכה רגילה התחילו לי כאבים דוקרים מתחת לפיקה קצת ימינה ומאז התחילו לי התופעות הבאות:
    הכאבים הדוקרים מתחת לפיקה באים והולכים כאילו משהו לא מונח טוב ומשתחרר (יכול לכאוב לי כל היום ואז להעלם ברגע (אני מרגיש כאב חזק רגע לפני שנעלם) בזמן הזה מאוד קשה לי להניח משקל על הברך בהליכה ועמידה ולפעמים אני מרגיש חולשה בברך
    הברך התחילה לחרוק ביישור.
    באופן כללי גם כשאין כאב קשה לי לעמוד רצוף על הרגל יותר מכמה דקות (מתחילה חולשה ואני מרגיש כאילו יש משהו ליד גבששת השוק למרות שבמישוש לא ניתן להרגיש דבר) למרות שללכת אני יכול.
    לפעמים כשאני מיישר את הרגל (כחלק מתרגול ולא מפעילות רגילה) יש לי הרגשה לא נעימה בפיקה שמתפשטת לכוון השוק ונמשכת כמה שעות.

    עלייה וירידה במדרגות אין בעייה.(אני עולה כמה מאות ביום)

    מאז איבחנו לי פעם ראשונה דלקת בבורסה פעם שניה בגיד ופעם שלישית cmp
    קבלתי אתופן, נאקסין , קרח, ברכייה ואני כבר יותר מחודש בפיזיותרפיה לחיזוק הארבע ראשי. שום דבר לא ממש עזר
    יש לציין שהכאבים מתחת לפיקה מופעים בצורה חלשה יותר ברגל השנייה אך מן הסתם היא מועמסת הרבה יותר.
    בגדול התסמינים בחלקם מתאימים לcmp אך לא כולם ויש לי חשש שהcmp נגזר מבעייה אחרת.
    מה דעתך?

    בתודה אופיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ברך - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/06/2011

    אופיר שלום,
    ניראה לי שאתה מבין ומכיר את בעיתך יותר טוב מכל רופא אחר.
    דעתי איננה משנה.
    תמשיך בפעילות, ומעקב אצל האורטופד.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבירכיים ובעקב רגל שמאל
    לימור
    14/06/2011

    שלום רב

    בת 32 אחרי לידה שלישית לפני 5 חודשים
    75 ק"ג על 155 ס"מ
    אני מניחה שבגלל עודף המשקל נוצרו לי הכאבים כי פחות 10 ק"ג לפני ההריון הנוכחי
    לא היו לי כאבים
    אבל אני כבר חודש וחצי בעצירה ולא מצליחה לרדת במשקל
    והכאבים ממש משגעים אותי!! כשאני מתיישבת או נעמדת
    אני עושה ספורט מעט 2-3 פעמים בשבוע אליפטי או ריצה על הליכון חצי שעה
    ואני מפחדת להרוס את הבירכיים אם לא ארד מהר במשקל.
    יש משהו למניעת הכאבים ביינתיים?
    הספורט הוא טוב לי לבירכיים או יכול להזיק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבירכיים ובעקב רגל שמאל - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/06/2011

    שלום לימור.
    קודם כל מזל טוב משולש.
    ספורט הוא דבר טוב ויועיל לך. אולם אל תגזימי ואם כואב, תורידי בעומס.
    בנוסף כדאי לקחת לשבועיים שלשה תרופה בשם arthryl.
    זה גלוקוזאמין סולפאט קריסטלואיד. ניתן כשיש דלקות בברכיים וקרסוליים וירכיים עקב שחיקה.
    יתכן וזה יעזור לך.רק תמשיכי בפעילות.
    פני לרופא המטפל.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר תחושה בעקב לאחר ניתוח דורבן
    יעל
    14/06/2011

    שלום רב, בעלי עבר ניתוח להסרת דורבן ודלקת בגיד אכילס לפני 6 ימים.
    הניתוח עבר בהצלחה ככל שידוע לנו, הוא לא סובל נורא מכאבים אך הוא מרגיש חוסר תחושה בעקב, תחושת נימול. האם זה דבר שכיח לאחר ניתוח מסוג זה? האם המצב הזה זמני ויעבור? אשמח לתשובות. תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר תחושה בעקב לאחר ניתוח דורבן - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/06/2011

    שלום יעל,
    יתכן מאד שלאחר ניתוח ישאר אזור עם תחושה ירודה או חסרה.
    זה בדרך כלל עקב חיתוך של עצבים עוריים קטנים באזור החתך של הניתוח.
    לרוב המצב משתפר תוך מספר שבועות, עד שנותר, אם בכלל אזור קטן ספציפי עם ירידה בתחושה.
    שכיח, בדרך כלל לא בעיה חמורה יחסית לבעיה לשמה נעשה הניתוח.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים עזים בכפות הרגליים
    עוז
    13/06/2011

    שלום רב,
    שמי עוז, בן 24. זה עתה השתחררתי משירותי הצבאי.
    בשנה וחצי האחרונות אני מרגיש כאבים בכריות כפות הרגליים ובעקבים.
    לפני כשלושה חודשים ביקרתי אצל אורטופד (מומחה לכף הרגל) אשר בדק את רגלי.
    הוא אמר לי שיש לי קשת גבוהה (אני מאמין שמדובר בהיפך מפלטפוט) ושאני צריך מדרסים מותאמים אישית עם הגבהה של הקשת. הוא הסביר לי גם שמכאן נובע יתר הלחץ על כריות כף הרגל והעקבים במקום שהלחץ יתפשט באופן שווה על כל כף הרגל.
    הוא אמר גם שיש לי דלקת בכפות רגליים ונתן לי אתופן 600mg פעמיים ביום לעשרה ימים. (לצערי ביום החמישי לא לקחתי כדורים כלל כי לא התאפשר לי אך המשכתי ביום שלמחרת)

    עברו שבועיים, השתחררתי והלכתי לפודיאטור דרך קופ"ח כדי שיתן לי הפניה לעשות מדרסים. כאשר הוא בדק את כפות רגליי הוא טען שיש לי פלטפוט (בדיוק ההיפך ממה שהאורטופד הקודם אמר) ונתן לי הפנייה למדרסים.

    אני לא מבין איך שני אורטופדיפ אומרים שני דברים הפוכים לחלוטין (הרי מדובר בשתי תופעות אשר השוני ביניהם ברור לעין). האם יש דרך לראות לבד מה הבעיה?

    לשורה התחתונה - עשיתי מדרסים במכון כלשהו (כאשר הטכנאי מדרסים אמר לי שהוא רואה בבירור שיש לי קשת גבוהה).
    מאז אני הולך איתם לסירוגין, כי כבר התחיל הקיץ ואני גם הולך עם סנדלי טבע נאות המון.

    בכל אופן, יש לי כאבים חזקים מתמיד בכפות הרגליים (סמוך לכריות ולעקבים), יכול להיות שמדובר בדורבן- אני לא יודע, אבל אני חושב שמדובר פשוט באותה דלקת שלא הצליחה לעבור.

    האם מומלץ לי לקחת שוב אתופן (הפעם בלי הפסקה באמצע) כדי להעביר את הדלקת? ואם לא, מה הדרך המומלצת להעביא את הכאב-דלקת הזו - אם בכלל??
    הבעיה היא שברגע שאני לא נועל את המדרסים הכאבים מתגברים ויותר מזה הם גם כואבים לי כאשר אני סתם נח ולא מפעיל לחץ על הרגל..
    אני מתכנן עוד מעט טיול תרמילאות ארוך לכן הדבר מאוד מפריע לי עכשיו.
    מודה על העזרה ועל הסבלנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים עזים בכפות הרגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים עזים בכפות הרגליים - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/06/2011

    עוז שלום
    התשובה היא במדרסים טובים.
    אם המדרסים מורידים את הכאב לך אתם.
    אם לא צריך לעשות מדרסים טובים יותר שיעזרו לכף הרגל לעמוד בלחצים אותם אתה מפעיל . במיוחד אם אתה הולך לטיול.
    מדרסים טובים מסוג sole Supports מלווים את הרגל בתנועה הנורמלית.
    ניתן להשיג דרכי.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב וכתפיים
    טל
    13/06/2011

    שלום רב,
    כשאני קמה משינה גם שנת לילה וגם לעיתים כשמזדמנת לי מנוחת צהריים אני מתעוררת מכאבים בגב תחתון ובכתפיים, לאחר שאני קמה מהמיטה הכאבים פוחתים משמעותית, אני בת 38 לאחר 2 לידות ועושה יוגה כ- 20 ד' ביום, לפחות שלוש פעמים בשבוע. אני מבינה שכנראה הבעיה היא במזרון, אך חוששת שאם אחליף מזרון סתם אשקיע כסף והבעיה לא תיפתר כי בכל פורום או מאמר שקראתי כתוב שאין דבר כזה מזרון טוב או מזרון אורטופדי ושבוחרים מזרון לפי הנוחות שלו.. אודה לעצתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב וכתפיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב וכתפיים - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/06/2011

    טל שלום,
    אני מפנה אותך לשאלות הנפוצות שם כתבתי בנושא בחירת מזרן.
    לפני שאת הולכת להזמין מזרן, נסי לשים מזרון על הרצפה ולשון ליהל או שניים על הרצפה על מזרן קשיח. ותראי אם זה יעזור.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכבוד ד"ר אמיר
    יפה
    13/06/2011

    בתי בת 9בגיל 4 התגלה אצלה פיקה רופפת בברך שמאל שגורמת לנפילות רבות לאחרונה גם בריחת הפיקה ממקומה ובחזרה מלווה בכאבים.מומלץ ניתוח אך לא בשלב זה אבחנהinstability joint uns אשמח לתשובה0523684337 תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לכבוד ד"ר אמיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכבוד ד"ר אמיר - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/06/2011

    שלום יפה,
    לא ניתן ללא בדיקה לדעת.
    רצוי שתיבדק על ידי רופא ספורט לילדים כגון דר' מוקי יניב.
    רצוי לקחת אותה לבדיקה אצלו.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום