מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים חזקים ללא מרפהדלית08/07/2011
שלום,
לאמא שלי יש כאבים מאוד חזקים המוקרנים מהגב אל עצם הזנב ולאורך כל הרגל עד כדי קושי ללכת ולתפקד. אציין שיש לה כנראה גם התחלה של פרקינסון עם שיפור בעקבות לקיחת אזילקט וספרול שהחלה לקחת לפני כחצי שנה (כל הרופאים אומרים שאין קשר בין הכאבים לפרקינסון)
אחרי אין ספור בדיקות CT, MRI ועוד, לאחרונה היא עברה גם מיפוי עצמות ובתוצאות כתוב שחוליות D10ו-D11 ניווניות.
לאחר מכן שוב היא התבקשה לבצע CT עמוד שדרה גבי ובו כתוב - קליטה ומיפוי בגובה D11 ו-D10 - זיזים גרמיים של גופי חוליות באספקט הקדמי של גופי החוליות הגביות בגובה D11 10, ניוון סחוס הדיסקי עם פנומן ואקום.
שינויים ניווניים במפרקים הקוסטו-ורטברלים, שינויים סקלרוטים בלוחיות הסמוכות לדיסק בגובה D12 D11. תת אויר בבסיסי הריאות, פרט לכך הריאות אשר נכללו לסריקה מאווררות היטב.
בינתיים אף תרופה להפגת כאב לא עזרה לה והיא קיבלה המון סוגים כולל זריקת סנקטן וטרקסין. לפני כמה ימים הבאנו אותה למיון כאשר הכאב היה כל כך חזק עד שלא יכלה יותר לסבול.
במיון היא קיבלה TRAMAL וזה התנגש עם האזילקט לכן הופסקה התרופה.
היא הופנתה למרפאת כאב אך כל תור הוא לחודשים קדימה.
היא ואנחנו כבר נואשים ואני אשמח לקבל תשובה מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לקבל תשובה כלשהיא מד"ר אמיר
דלית11/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאודה לקבלת תשובה
דלית20/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםםבת שבע07/07/2011
שלום אני בת 56 ובשנים אחרונות שאני יושבת זמן מה הכפות רגליים שלי מתנפחות ויוצרות הרגשה של לחץ + כאבים ועכשיו הרופא משפחה טוען שהגב הוא גורם לרגליים להתנפח האם זה יתכן?...
אולי יש לכם דעה אחרת אני אשמח גם לקבל .
בתודה בת שבע גזי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלוםם - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון14/07/2011יכול להיות קשור לגב אך יכול להיות בעיה של החזר ורידי, תופעת לואי של תרופות, חוסר איזור במלחי הדם, חוסר ויטאמינים או חוסר איזון הורמונלי.
בקיצור, יש להמשיך בבירור.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקור נוזל מהמרפקאילן06/07/2011
היום עברתי ניקור מהמרפק. לאחר "אולקרנון בורסיטיס" האורתופד ניקר כ- 50cc נוזל ובניסיון לאתר נוזל נוסף. פגע בכלי דם. הדם נזל דרך המזרק החוצה . ופסק לאחר כחצי דקה. 1, האם זה מסוכן. או נלקח בחשבון.?
עלי לציין שהוא רשם לי אנטיביוטיקה מסוג רוקסו למשך 10 ימים
אודה על תשובתכם
אילן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקור נוזל מהמרפק - תגובה
ד''ר יונה יניב07/07/2011ממש לא מסוכן. בכל דקירה נפגעים כלי דם ובחלר האחורי של המרפק - במקום בו נמצאת הבורסה אין כלי דם משמעותיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקור מהמרפק
אילן07/07/2011תודה רבה על התשובה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבעות רדומותבני06/07/2011
זרת וקמיצה רדומות עם תחושה ירודה במשך כחודש, עד לפני כשבועיים גם היו נמלולים.
נעשתה בדיקת EMG, איזה נתונים הם המשמעותיים בכל אוסף תוצאות הבדיקה לצורך האיבחון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם לי הזרת והקמיצה רדומות!!!
בר06/07/2011וגם לי זה ככה חודש.. בדיוק לפני חודש עשיתי בדיקת דם אז חשבתי שאולי זה מזה..
אצלי, עד לפני יומיים האצבעות היו רדומות והייתה לי תחושה של נמלולים שהתגברו במיוחד כשישנתי, (כי לא הוזזתי את היד.. ) להפתעתי ולשמחתי תחושת הנימלוים פסקה והאצבעות הרדומות מעט התעוררו.. כמעט לגמרי.. נקווה שגם אצלך זה יקרה..:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצבעות רדומות - תגובה
ד''ר יונה יניב06/07/2011מה שחשוב בEMG לגבי נמלולים באצבעות 4,5 הוא העצב האולנרי באיזור המרפק (מעל ומתחת) וערך הCV
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות EMG
בני08/07/2011אלו התוצאות של מוטור וסנסורי של האולנרי
יש עוד טבלאות של מאסל שלא רשמתי
אשמח אם תחווה את דעתך על הבעיה ואפשרות ההחלמה
right ulnar wrist dig5: lat2.3 amp28 cv66.7
left ulnar wrist dig5: lat2.4 amp2.1 cv58.5
right uln ramus dors stim1 rec1: lat1.79 amp28 cv66.9
left uln ramus dors stim1 rec1: lat1.77 amp3.7 cv65.0
right ulnar: f-m 26.1
right ulnar wrist adm: lat2.2 amp6.2
right ulnar be elb wrist: lat5.6 amp5.4 cv61.8 amp -13
right ulnar ab elb be elb: lat7.7 amp5.2 cv52.4 amp -3
left ulnar: f-m 27.1
left ulnar wrist adm: lat2.5 amp4.7
left ulnar be elb wrist: lat6.0 amp4.5 cv65.7 amp -5
left ulnar ab elb be elb: lat9.1 amp4.2 cv35.5 amp -7
left ulnar axilla ab elb: lat9.9 amp4.2 cv81.3 amp 0* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות EMG - תגובה
ד''ר יונה יניב10/07/2011יד ימין תקינה, יד שמאל - יש בעיה במרפק. אם מאד מפריע לך - מומלץ ניתוח. כעיקרון, הערך המצוין בטבלא גבולי - כלומר, ניתן להמתין, אבל כדאי לנתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמתנה?
בני11/07/2011מהוא הפרמטר+ערך הגבולי?
האם סביר להמתין כחצי שנה ואז לעשות EMG חוזר והערכה מחדש? (אולי יחלים ספונטנית כמו שבא).
או שיכול להיות מצב בלתי הפיך ורק הדרדרות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמתנה? - תגובה
ד''ר יונה יניב12/07/2011הערך הגבולי - 30 אבל תמיד צריך לבדוק קלינית - אם יש חולשת דרירים או התחלת דלדול שלהם - יש לנתח בהקדם. אם אין חולשת שרירים בבדיקה - ניתן לעשות EMG חוזר עוד חצי שנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב תחתון שמאליוני03/07/2011
הנני סובל מכאבי גב שמתחילים בתחילת העכוז ומקרינים לשוק, הכאבים מופיעים במאמץ :הליכה ממושכת,עליה במדרגות , הנני מגיע למצב צליעה סרוגית
צילום ע"ש מותני תקין בנוסף ביצעתי פיזיוטרפיה אךללא הועיל.
אבקש את עזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב תחתון שמאל - תגובה
ד''ר חגי אמיר05/07/2011יקיר שלום,
חשוב להיות במעקב אורטופדי כדי לעקב ולראות לאן אתה מתקדם וכיצד צריך להמשיך.
הבדיקה האורטופדית חשובה ותכוון לטיפול.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנתח את הכתף או לא לנתח זאת השאלה..עומר03/07/2011
שלום רב!
חוויתי פריקת כתף קדמית שמאל פעם ראשונה (בנפילה בסקי) בגיל 16 ולאחריה נותחתי באורתוסקופיה.
פרקתי בשנית (שוב בנפילה רצינית בסקי) בגיל 25 ולאחריה ביצעתי שיקום שמרני (פיזיותרפיה בלבד) ללא ניתוח.
לפני כחודש (בגיל 31) פרקתי את הכתף בשלישית עקב נפילה חמורה במהלך משחק כדורעף חופים.
יצוין כי אני פעיל מאוד מבחינה ספורטיבית ואף משחק באופן חצי מקצועני כדורעף חופים אשר מאוד חשוב לי..
מבדיקת CT שנערכה לפני כשבועיים עולים הממצאים הבאים:
מבנה גרמי שבמור.
אין סימני פורוזיס.
מצב לאחר קיבוע שבר של הגלנואיד.
מודגמת דפורמציה קלה בקצה הדיסטאלי של הגלנואיד.
עמדה תקינה של ראש הזרוע בחלל הגלנואיד.
המפרק AC שמור.
רקמות רכות תקינות.
שאלתי היא האם ניתן/ מומלץ לחזור לפעילות ספורטיבית מלאה אף ללא התערבות כירורגית אלא באמצעות פיזיותרפיה וחיזוק הכתף?
אם כן- מתי אוכל לחזור לפעילות?
אם לא- מה יהיה טיב הניתוח שעלי לעבור, מתי אוכל לעשותו ומה יהא משך ההחלמה?
אודה על התייחסותכם המהירה!!!
עומר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנתח את הכתף או לא לנתח זאת השאלה.. - תגובה
ד''ר חגי אמיר05/07/2011עומר שלום,
לאור ההיסטוריה הרפואית שלך ניראה לי כי לא משנה מה נגיד אתה ת ח ז ו ר .
וסביר להניח שגם תיפרוק.
גש למומחה כתף שיבדוק את הכתף תעשה צילומים נכונים שיבדקו את המצב של הרצועות בכתף ואז תמשיך לטיפול הנכון.
יש מספר מרכזים גדולים עם אורטופדיה של הכתף באיכלוב, בתל השומר באסותא...וכו'...
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבעות רדומות!!!רותם03/07/2011
שלום רב,
לפני כ- 3 חודשים סבלתי מהרגשה כאילו השריר בידי שמאלית מתוח.. ובתנועות מסויימות הכאבים אף גברו.. לאחר שחיפשתי את מקור הכאב, עשיתי מסאג' באזור, וזה אכן עזר. אך מאז שתי אצבעותי, הקמיצה והזרת נרדמו לי.. (לא לגמרי.. אך ישנם זרמים שלא פוסקים וזאת מעל חודש ימים) כבר קבעתי תור לאורטופד, אך בכו"ז רציתי לשאול:
האם תופעה זו יכולה לקרות עקב בדיקת דם?. כי לפי החישוב שעשיתי, הכאבים התחילו בערך באותו זמן שעשיתי את בדיקת הדם האחרונה.. בנוסף, אשמח לדעת איך ניתן לטפל בזה..
תודה רבה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אצבעות רדומות!!! - תגובה
ד''ר יונה יניב04/07/2011אם בדיקת הדם נעשתה בחלק האחורי של המרפק אולי יכולה להיות השפעה, אבל מאחר שרוב בדיקות הדם מבוצעות בחלק הקדמי - לא נראה לי שמכאן הבעיה. אם הבדיקה נלקחה מהאצבע - לא עושה נמלולים ב2 אצבעות. נראה שהבעיה בעצב שעובר באיזור האחורי של המרפק. עליך להבדק אם זו אכן הבעיה. אם כן תשלח לבדיקה של העצב שנקראת EMG והטיפול - בהתאם לתוצאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
בר04/07/2011שלום יונה!
לא הבנתי לאיזה צד התכוונת כשכתבת "אם בדיקת הדם נעשתה בחלק האחורי של המרפק".. האם התכוונת שהבדיקה נעשתה באותו צד של המרפק?
לי עשו את הבדיקה בדיוק בקיפול של היד בצד המנוגד למרפק..
אשמח לתשובה! ותודה רבה על התשובה שכתבת!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד''ר יונה יניב06/07/2011איזור הבדיקה הוא הצד שבו לא! עובר העצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקת בברך שמאל ממצאי MRI ברךרוני כהן02/07/2011
שלום רב, אבקש עזרה בהבנת ממצאי MRI ברך שמאל.
קיימת בצקת ניכרת דיפוזית של התת עור באספקט הקדמי ומשני צידי הרטינקולום המקור לה אינו ברור מבדיקה זו.
אין עדות לציסטה ע"ש בייקר
מסץ השרירים שמורה
לסיכום:
לא עדות לקרעים במניסקים או ברצועות. נוזל בכמות מוגברת קלות במפרק. בצקת ניכרת של התת עור. יש לשלול מקור סיסטמי לשינויים אלו.
נא עזרתכם הדחופה.
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת בברך שמאל ממצאי MRI ברך - תגובה
ד''ר חגי אמיר05/07/2011שלום רוני,
כדאי להבדק על ידי רופא פנימי לבדוק מקור הדלקת בברך.
להתחיל עם רופא המשפחה ולהמשיך משם.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טריגר פינגר ובעיות נוספותניר30/06/2011
שלום רב, אני בן 35 ומזה כמה ימים יש לי תופעה שבה בכיפוף האגודל יש תחושת קושי (ללא כאב ממשי) שכאשר אני מצליח לכופף את האגודל יש צליל "קליק".
רופאת המשפחה שלי אמרה שזה טריגר פינגר והמליצה לי לקבע את האצבע בשלב זה ולא ללכת על זריקות שרק בחלק מהמקרים מועילות.
בנוסף, בזמן הליכה, יש לי צלילי "קליק" גם מהרגליים מאזור המפרק שמעל הקרסול.
האם הטיפול שהומלץ לי מתאים ועם מי כדאי להתייעץ? אוטופד כף יד או רגיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טריגר פינגר ובעיות נוספות - תגובה
ד''ר יונה יניב04/07/2011לגבי האצבע - לך לאורתופד או כירורג של יד. ניתן לטפל גם בפיזיותרפיה ובריפויבעיסוק - לא תמיד עוזר. הזרקות עוזרות ברוב המקרים, לעיתים לא לתמיד ואם לא עוזר כלום ומפריע - יש ניתוח בהרדמה מקומית שאורך כ5 דקות....
לגבי הרגל - פנה לבדיקת אורתופד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוסטאוארטריטיסריקי יפה29/06/2011
שלום רב, אני בת 67, וסובלת מאוסטאוארטריטיס במפרקי הכתפיים, כפות הידיים, והברכיים. שאלתי : האם מותר לי לעסוק בפעולות ספורטיביות, ובעקר צעידה ? רב תודות, ריקי יפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוסטאוארטריטיס - תגובה
ד``ר רם ירון26/12/2012מותר ואפילו רצוי
שחיה מומלצת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בגב כף הרגליעל29/06/2011
שלום,
יש לי כמה ימים כאב צובט בגב כף הרגל, בחלק הקדמי שקרוב לבוהן ולאצבע.
מה זה יכול להיות ומה אפשר לעשות?
הספורט היחידי שאני עושה זה פילאטיס.
תודה,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בגב כף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון14/07/2011מהתאור לא ניתן לאבחן או להציע טיפול.
פני לבדיקת אורתופד באזור מגוריך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי רגליים גפה תחתונהחני28/06/2011
אני סובלת כבר תקופה של כמה חודשים מכאבי רגליים בגפה התחתונה בחלק האחורי, לאיזה תחום רפואי עלי לפנות? לא נראה כלפי חוץ ורידים בולטים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי רגליים גפה תחתונה - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון14/07/2011פני לבדיקת אורתופד באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בברך מעל לחצי שנה +תמונהעדי28/06/2011
בן 21 בריא, סובל מכאבי תופת בברך השמאלית מהצד הפנימי (יש תמונה), הכל התחיל לפני שמונה חודשים ממכה בכדורגל ועומס מטורף בעבודה. בהתחלה הייתי צולע תקופה, לאט לאט השתפר ועד עכשיו אני עם כאבים שלא עוברים. לפני שינה, בבוקר, הליכה, כל פעילות שדורשת מאמץ גופני.
עברתי מספר בדיקות האחרונה הייתה MRI לפני כארבעה חודשים
ממצאים:
הודגמו אותות תקינים ממח העצם, ללא עדות לשברים בצקות או אוסטיאונקרוזיס.
.MCL- הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות, ללא עדות לקרע של רצועת ה
מודגם אות חריג אנכי מינימלי בהיקף הקרן האחורית של המניסקוס המדיאלי (חתך סגיטלי 5 סדרה 3, קורונלי
19 סדרה 4), לא ניתן לשלול בוודאות קרע פריפרי.
המניסקוס הלטרלי מודגם תקין.
המנגנון המיישר מודגם תקין.
סחוס הפיקה שמור.
הודגם נוזל תוך פירקי בכמות פיזיולוגית , ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית .
אשמח לקבל עוד חוות דעת על בעייתי.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - איך מתקלחים אם גבסשי28/06/2011
הי שברתי את הרגל לפני כ חודש ועדיין כואב לי שאני מנסה לשים שקיות נילון על הגבס לפני המקלחת
יש איזה פטנט לעשות את זה בדרך קלה יותר ? כמה זמן אמור להמשיך הכאב
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מתקלחים אם גבס - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון08/12/2011שקית ניילון וניילון נצמד. אין דרך אחרת.
בברכה - דר' טיטיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני סבלתי מאותה הבעיה
שי28/06/2011הי דנית אני מבין אותך מאוד סבלתי מאותה בעיה כשברתי את הרגל ובמשך כמה חודשים אבא שלי היה שם לי את שקיות הזבל על הרגל עד שמצאתי מוצר מעולה תחליף לשקיות ששמים על הגבס בקלות וזה אטום למים פשוט שידרג לי את תקופת הגבס
לפרטים :0525369487 שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקע בקרסול "דני28/06/2011
שלום,
בתאריך 5/3 לפני כשלושה וחצי חודשים שיחקתי כדורגל ובמהלך המשחק קפצתי לכדור ונחתתי ממש לא טוב על רגל שמאל ועיקמתי אותה מעט. בהתחלה היו כאבים לא נעימים, לא יכלתי ללכת על הרגל. משיחה עם רופא המשפחה הבנתי שמדובר בנקע בקרסול (לאחר יממה הרגלה החלה להתנפח). הומלץ לי שבועיים מנוחה, בשבוע הראשון באמת לא יכולתי לדרוך על הרגל, בכל אופן הייתי בשבועיים מנוחה, ולאחר שבועיים האורטופד אמר לי שאפשר להמשיך לעבוד, יהיה קצת כואב אבל לא נורא ואכן כך היה.
לאחר כחודשיים ראיתי שאני עדיין לא יכול לרוץ, ברגע שאני רץ 2 מטרים אני פשוט סובל מכאבים עזים וממש איני יכול לרוץ. הלכתי לשוב לפגישה עם האורטופד ונאמר לי לעשות פיזיוטרפיה ולשים מגן סיליקון לקרסול. אני אהיה כנה ואומר שלא עשיתי פיזיוטרפיה, אבל קניתי את המגן קרסול הכי טוב שיש.
היום שלושה וחצי חודשים אחרי הפציעה בקרסול, אין שום שיפור במצב הרגל ואני פשוט לא יכול לרוץ אפילו מטר, אחרת אני סובל מכאבים 3 דקות אחרי הניסיון לרוץ.
החשש שלי שמתגבר מיום ליום הוא שלא מדובר בנקע בקרסול אלא משהו חמור יותר. ניראה לי קצת מוזר שזה נמשך יותר משבועיים שלושה.
אני אתן רקע כללי על עצמי, אני שירתתי כלוחם ביחידה מובחרת בצבא, היום אני בן 24. לפני הפציעה הקפדתי לעשות ספורט בצורה סדירה.
אם תוכל לתת לי עצה כלשהי, עזרה או משהו אני מאוד יעריך את זה.
כשאני הולך לאורטופד ב"כללית" הוא די מנסה לחפף אותי, וזה יוצר מן הרגשה לא נעימה, אז אני שוקל ללכת לאורטופד פרטי.
מצטער על החפירה, אני מאוד יעריך כל עזרה.
תודה,
דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקע בקרסול " - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון14/07/2011אני מציע לך לפנות לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגוריך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




.jpg)