מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים בעקב שמחריפים בהליכהחני21/07/2011
שלום רב
מזה כחודש אני סובלת מכאבים חזקים בעקב ברגל ימין (לפעמים גם בשמאל), זה מחריף אחרי הליכה.
האורטופד המליץ לקבל אפרוקסיה 120 mg זה עזר אבל גרם להרבה תופעות לוואי, עכשיו אני לוקחת XEFO 8 mg וזה כמעט ולא עוזר, פיזוטרפיה גם לא עוזרת.
אני כבר שבוע שוכבת במיטה ועדיין יש כאבים.
האורטופד גם הציע לי לעשות זריקה בעקב אבל בגלל שהוא אמר שיכולות להיות הרבה תופעות לוואי לא הסכמתי .
מה אתם ממליצים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תעזרו לי!
חני24/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תעזרו לי! - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון09/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תעזרו לי! - תגובה - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון09/08/2011לצורך מתן תשובה לשאלתך יש צורך בבדיקה אורתופדית מסודרת ובחינת בדיקות עזר.
פני לבדיקת אורתופד באזור מגורייך. נשמע שאת סובלת מפאסאיטיס פלאנטארית. ניתן לשקול טיפול בהזרקה מקומית או בגלי הלם.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנכודרומהא21/07/2011
,
במהלך פעילות ספורטיבית נפגעתי ביד וקיבלתי מכה חזקה בזרת ( כבר קיבלתי בה פעמיים לפני מספר שנים מכות וגם הצורה שלה היתה ניראית שונה מעט משאר האצבעות). בצילום רנטגן שעשיתי נכתב כי :שבר פתולוגי באיזור נגע אקספנסיבי בפלנגה דיסטילית. הנגע יכול להתאים לאנכודרומה. בבדיקה אצל אורטופד מומחה כף יד נאמר לי כי:" מומלץ להמשיך קיבוע של הזרת למשך ארבעה שבועות ולאחר מכו לבצע CT או הפניה לניתוח בהקדם של הגידול".
יש לי מספר שאלות בנושא:
- עפי מה שהבנתי מדובר בגידול שפיר, האם ניתן לדעת זאת בודאות מצילום?
- מדוע כדאי לעשות ניתוח ,אם מדובר בגידול שפיר הוא אינו מזיק להבנתי?
- האם יש סיכוי שלאחר צילום חוזר יוחלט כי אין צורך בניתוח אלא במעקב בלבד? ( עפי מה שקראתי מנתחים רק במקרים נדירים...?)
סליחה על ריבוי השאלות ותודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנכודרומה - תגובה
ד''ר יונה יניב24/07/2011אנכונדרומה, למרות היותו גידול שפיר וניתן לשער שזהו הגידול כמעט בודאות, עדיין רצוי שתהיה אבחנה מדויקת. הגידול מחליש את העצם והיא נשברת יותר בקלות (ייתכן שהשבר הזה והקודם היו בגלל שהעצם חלשה יותר. לפי הצילום לאחראיחוי השבר ניתן לראות אם הגידול עדיין נמצא או שהוא נהיה קטן יותר בממדיו ואז להחליט על ניתוח - כן או לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקע בקרסוללימור198221/07/2011
שלום,
בתחילת החודש ליתר דיוק ב 3 ליולי הייתי באירוע בערב על נעלי עקב גבוהות ועיקמתי את הקרסול, רק לאחר יומיים חשתי בכאבים עזים, כאב לי לפני כן אבל חשבתי שעם מנוחה זה יעבור.
ביום רביעי (האירוע קרה ביום ראשון) כבר ממש לא יכולתי ללכת והמקום היה נפוח מאוד.
ביום חמישי הלכתי לרופא עשה צילום אמר שאין שבר שלח אותי לאחות שתחבוש בתחבושת אלסטית עד שיעבור שבוע אחרי בדיוק ביום חמישי דיברתי עם הרופא אמרתי לו שהמקום נפוח וכואב אותו הדבר הוא אמר לי ללכת לאורטופד אולי זה נקע.
ניגשתי לאורטופד למחרת והאורטופד אמר שזה נקע למרוח רדיאן 3 ולחבוש.
מאז הנפיחות קצת ירדה והמקום קצת פחות כואב אבל מה עליי לעשות כדי לסיים את זה כבר אף רופא לא אמר לי מה לעשות ואיך ואני שומעת המלצות שונות מכל אחד הייתי שמחה שלאור זה שדי הזנחתי את הנקע כי הבנתי שצריך לעשות קירור יומיים ואח"כ חימומים ...
לאור כל זה הייתי רוצה לדעת מה הכי טוב שאעשה עכשיו? ותוך כמה זמן להערכתם זה אמור לעבור.
תודה,
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקע בקרסול - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון09/08/2011יש להעזר בתומך קרסול מסוג AIR CAST או דומה למשך כחודש וחצי ולפנות לקבלת טיפול פיזיוטרפי לשמירת טווח תנועה, חיזוק שרירים סביב הקרסול ושיפור יציבות הקרסול.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת סדצ על מנת להתקלחאורי21/07/2011
יש לי שאלה:
אני בן 36, ספורטאי ומתאמן 6 פעמים בשבוע. ריצה, טניס, חדר כושר ועוד.
יש לי שבר קטן בעצם המסרק בכף היד ממש בקצה עצם המסרק לגליל האצבע בזרת יד ימין ובעקבות זה אני עם סד גבס למשך 4 שבועות.
ברור לי שלשחק טניס או ללכת לחדר כושר לא אוכל אבל הרופאה אמרה שלרוץ וכל תרגיל אחר שלא קשור לידיים אני יכול לעשות.
הבעיה היא ההזעה בגבס.
האם יש גבס פלסטי או מחומר אחר שלא יספוג את הזעה?
האם ניתן להוריד את הסד הקיים פעם בכמה זמן על מנת להתקלח?
תודה מראש על העזרה.
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת סדצ על מנת להתקלח - תגובה
ד''ר יונה יניב21/07/2011הרעיון מאחורי הטיפול בגבס הוא למנוע תזוזה בשבר, כך שהוא - 1. יוכל להתחבר ו2 - שלא תשתנה עמדת השבר לרעה.
לכן - הורדה של הגבס לא טובה עבורך
גבס פלסטי "מסריח" באותה מידה. לפעמים ניתן למצוא מי שעושה גבס פלסטי עם ריפוד שניתן לרחיצה ואז ניתן להתרחץ עם הגבס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה
אורי21/07/2011אוקי,תודה על התשובה.
היכן אני מוצא מישהו שיכין כזה גבס???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה - תגובה
ד''ר יונה יניב21/07/2011תנסה דר' בר-אילן - בהרצליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימול וצריבה בירך הקידמית בהריוןכמעט אמא221/07/2011
אני בהריון תאומות בשבוע 26.
מזה שבועיים אני מרגישה צריבה באיזור הירך הקידמית הימנית בחיבור עם המפשעה לכיוון עצם האגן.
לעיתים במקום רדום, ןלעיתים מעיר אותי משינה זרם חשמלי חזק במקום שלאחריו תחןושת צריבה בעור.
יתכן כי אחת העובריות לוחצת על עצב מסויים?
האם יכול להיגרם נזק לטווח הארוך בקדמת הירך?
קראתי על תופעה בשם מרלגיה פאראסטטיקה.. האם מדובר בזה?
איך אפשר לטפל בהריון? זה ממש מציק..צורב וכואב.
אציין כי עליתי המון במשקל.
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימול וצריבה בירך הקידמית בהריון - תגובה
ד''ר יונה יניב21/07/2011אכן נשמע כמו מירלגיה פרסטטיקה - נובע מלחץ על עצב... קשה לי לראות פתרון במהלך ההריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלטפוס וטבע נאותאחת20/07/2011
הי אני בת 23, מסתבר שיש לי פלטפוס, אמנם לא מלידה, אבל כנראה הלך והתפתח,
והוביל לכאבים לאחר הליכות ארוכות ולחוסר יכולת לעמוד במקום הרבה זמן.
פעם הייתי הולכת עם סנדלים של טבע נאות חופשי (הפתוחיםן עם האצבע),
עשיתי הפסקה של שנה ונעלתי סנדלים שטוחות מעור עם סוליה קשה, בהתחלה כאב לי אבל אח"כ הסתגלתי.
כעת באתי למדוד שוב את הסנדלים של טבע נאות וזה ממש כואב לי לדרוך עליהם!
זה כמו לעמוד על גבעת בצורת בליטה מתחת לכף הרגל, מאוד לא נוח וכואב (אפשר להתרגל, אבל...).
מה זה אומר?
האם כדאי לי לנעול אותן כדי שיחזרו לרגל את הקימור שחסר לה?
האם זה יחלוף?
האם עלי לנעול רק נעליים עם סוליה כזו קמורה?
אשמח לתגובה,תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלטפוס וטבע נאות - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון09/08/2011מה זה אומר?- לא אומר כלום.
לוקח זמן להתרגל לסנדלי טבע, יש ללכת איתם קצת כל יום ולעלות במינון כל יום יומיים. בד''כ זה מסתדר. אם לא אז את צריכה מדרסים.
האם זה יחלוף? - אללה יודע.
האם עלי לנעול רק נעליים עם סוליה כזו קמורה? - לא. נעלי מה שנוח לך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר לשחזר עקב אכילסכהן אפרים20/07/2011
עברתי ניתוח להסרת גידול מעמוד השדרה קורדומה ונפגעו לי תחושה באצבעות הרגליים כולל עקב האכילס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אפשר לשחזר עקב אכילס - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון09/08/2011לצערי לא ניתן לשחזר את הפגיעה העצבית שנגרמה לך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות סיטיא'18/07/2011
שלום,
אשמח לקבל הסבר על תוצאות ה- C.T והאם "קו שבר" אומר שזה שבר ? :
הבדיקה בוצעה בחתכים אקסיאליים, בחלונות רקמה רכה ובחלונות עצם.
קיימת בצקת תת עורית ניכרת מהשליש הפרוקסימלי של השוק עד לקרסול.
מבנה תקין של הטיביה והפיבולה.
בשחזור קורונרי מודגם קו שבר ללא תזוזה בשליש חיצוני תחתון של הטלוס.
הממצא מודגם בקושי רב בשחזור סגיטלי וכמעט ואינו נראה בחתכים אקסיאלים.
יתר עצמות קרסול וכף הרגל תקינים.
האם צריך לבצע C.T נוסף בחתכים סגיטלים כדי לראות את זה יותר טוב ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת חשובה
א'20/07/2011הפגיעה ברגל(תאונת דרכים) הייתה לפני כחודשיים וה-CT בוצע לפני שבועיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות סיטי - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון09/08/2011לא.
גם ככה מדובר בשבר ללא תזוזה שאין צורך בטיפול מלבד מנוחה לרגל.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליקים בברךדנה18/07/2011
שלום רב,
אני בת 35
לפניי כ 2 חודשים התחלתי להרגיש כשאני הולכת הברך שלי עושה רעשים ויש חיכוך וקליקים , חשבתי שזה יעבור אך זה כל הזמן שאני הולכת חוזר על עצמו .
אין לי כאבים אך זה מציק לי שבמהלך הליכה רגילה זה מרעיש ויש חיכוך .
ממה זה יכול להיות ? אני עושה ספורט בערך 2 בשבוע במכון כושר כמו חיטוב,הליכון וסטפר .
תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה ענו לי
דנה21/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת התעלה הקרפליתמאור אביב17/07/2011
שלום רב!
יש לי תסמונת התעלה הקרפלית ביד ימין האם עלי לדווח לרשויות הצבא ? אני עומד בפני גיוס והאם זה מוריד פרופיל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמונת התעלה הקרפלית - תגובה
ד''ר יונה יניב21/07/2011צריך לדווח. לא יודעת אם זה מוריד פרופיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאמיר16/07/2011
שלום רב,
ברצוני לברר לגבי אמי בת ה- 57.
לאחרונה יש לה מדי פעם כאבי ראש שאותם היא מתארת ככאב יחסית נקודתי באזור הקודקוד וקצת למטה, כאילו כמו "משיכה בשיער" באותו האזור, ולפעמים זה מלוה בסחרחורת או כאב ראש.
הערה: כמו כן, יש לה קצת כאבים באחת מחוליות הצוואר.
מה זה יכול להיות?
כמו כן, לאיזה רופא כדאי לה לפנות (אם יש צורך) - נוירולוג או אורתופד או רופא אחר?
אודה לתשובתך,
אמיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יונה יניב21/07/2011זהו לא הפורום המתאים - יש לפנות ראשית לרופא המשפחה ואח"כ אולי נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דורבן בכף הרגל לאחר ניתוח לבאורטל15/07/2011
שלום,
שמי אורטל, אבא שלי סובל מאוד בדורבן בשני עקבי כפות רגליו, אבא שלי חושש מזריקת הקורטיזון ולכן לא ניסה טיפול זה.
הוא הולך כחצי שנה עם מדרסים, וניסה טיפול ממושך ברפלקסולוגיה, והוא עדיין סובל מאוד, ואפילו הכאס החמיר, הוא בקושי מצליח לדרוך על הרגליים.
שאלתי היא לגבי טיפול בגלי הלם, לפני 6 שנים הוא עשה ניתוח לב פתוח והוציאו לו וריד מהרגל, ומתחת לעור (באיזור שירירי התאומים) קיימות סיכות (או ברזלים) , ונאמר לו שיהיו לו כאבים עזים מהטיפול בגלי הלם בגל אותם הברזלים. האם זה נכון?
האם בגלל הברזלים הוא לא יוכל לטפל באמצעות גלי הלם? או שזה ניתן אך יהיה כואב?
אשמח לדעת לגבי סוגיה זו , והאם בכלל כדאי לטפל בגלי הלם?
תודה רבה!!
אורטל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורבן בכף הרגל לאחר ניתוח לב - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון09/08/2011לבירור העניין שווה לפנות למכון שמטפל בגלי הלם.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה משבר ג'ונסיואל14/07/2011
שלום אני בן 23 ולפני כחודשיים נשברה כף רגלי בשבר ג'ונם לפי המלצת הרופא הייתי בסד גבס 6 שבועות ללא דריכה ולפני כשבוע הורה לי להתחיל ללכתרק עם נעל עם קביים ובכל יום להוסיף מעט משקל על הרגל עד דריכה מלאה בעוד חודש
שאלתי היא האם אפשר לעשות זאת בפחות מחודש או שזה דוקא חודש
יש לציין שיש לי עודף משקל גבוה מאד(כ-130 ק"ג בגובה 1.80)
בתודה מראשפתח בחלון חדש הדפסת ההודעה הוספת תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלמה משבר ג'ונס - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון29/07/2011עם עודף משקל כמתואר לא כדאי למהר.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוק קליפתי קצה פטישון חיצונימשה14/07/2011
שלום,
אני בן 29. נקעתי את הקרסול (נפיחות והמטומה). בצילום נמצא ניתוק קליפתי של קצה הפטישון החיצוני.
הרופא אמר לי ללכת 6 שבועות עם aircast, ושיתכן שהשבר לא יתאחה.
האם יש משהו נוסף שאפשר לעשות כדי שהשבר יתאחה?,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוק קליפתי קצה פטישון חיצוני - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון29/07/2011לא אין משהו מיוחד לעשות.
סבלנות.
בברכה - דר' טיטיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת על צילומי פרקי ירכיים+אגןדורון14/07/2011
לצוות המקצועי של הפורום שלום,
אני מצרף שני צילומים של האגן+פרקי ירכיים של אימי, אשר סובלת מזה זמן רב מכאבים בפרקי הירכיים.
לטענת הרופא המטפל בה כרגע, הכאבים בעצם מוקרנים מעמוד-השדרה ( יש פריצת דיסק מאובחנת ב-CT בL4-L5 ובנוסף, שינויים ניווניים שנראים בצילום עמוד שדרה) .
אשמח לחוות דעתכם בנוגע לשני הצילומים שאני עומד לצרף -
האם יש עדות לבעיה כלשהי בצילומים? ברור לי שחוות דעת "פרונטלית" של רופא עדיפה, אך אשמח לשמוע גם את דעתכם.
מודה בראש לכל העוזרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום 2
דורון14/07/2011מקווה שתוכלו לסייע.
תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)




.jpg)