מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלוטה בשוק הקידמי של הרגלאלעד29/07/2011
שלום שמי אלעד אני בן 15..אני מתמן בקבוצה כדורגל..לאחרונה בפגרה שבין חודשים יוני ויולי עשיתי ריצות וכושר לפחות פעמיים בשבוע...היום סתם מיששתי את הרגל ופתאום אני מרגיש משהו בולט על העצם..לא רואים אותו בעין והוא לא אדום או משהו רק אם ממששים את הרגל ממש עם 2 אצבעות אפשר להרגיש אותו..עכשיו השאלה שלי מה זה יכול להיות???כתוצאה ממה זה יכול לקרות?ואם חס וחלילה זה יכול להיות גידול?..בבקשה התשובה דחופה לי
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה בשוק הקידמי של הרגל - תגובה
ד''ר חגי אמיר31/07/2011אלעד שלום,
כדאי שתיגש לאורטופד כדי שיבדוק וישלח לצילום.
אנא ספר להורים ותלך איתם לרופא.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים בקשת כף הרגלטל29/07/2011
אני סובלת מכאבים חזקים בקשת כף הרגל. (רק רגל אחת).
הכאבים מתעצמים בעת מאמץ ספורטיבי.
מה זה יכול להיות? האם דלקת? דורבן? למי כדאי לפנות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים חזקים בקשת כף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון09/08/2011זה יכול להיות כל דבר ולא ניתן להגיע לאבחנה לפי התאור.
פני לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעזרה בתוצאות מיפוי עצמותרינת27/07/2011
שלום רב,
בת 38. ביצעתי מיפוי עצמות עקב כאבים כרוניים בשוקיים וגב תחתון.
הממצאים הם:
אין לראות קליטות פתולוגיות שלה חומר לאורך ע"ש ובגפיים התחתונות.
הדגשה סימטרית בקליטה ברקמות הרכות של החזה משני הצדדים.
המשפט השני מטריד אותי.
אשמח אם תוכל לומר לי מה המשמעות, הרופא שלי לא נמצא בימים אלו.
תודה רבה,
רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין ממתינה לתגובה - צירפתי תמונה
רינת31/07/2011אודה מאוד אם תוכל להתייחס לשאלתי מעלה - צירפתי תמונה שאולי יכולה לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין ממתינה לתגובה - צירפתי תמונה - תגובה
ד''ר חגי אמיר31/07/2011שלום רינת
אנא קיראי את תשובתי בתשובות לשאלות נפוצות למיפו עצמות זה יקל עלייך מעט את הבנת התשובה.
לבדיקה אין משמעות ללא קורלציה קלינית בבדיקה פיזיקלית והיסטוריה רפואית טובה.
אין תחליף לרופא האישי, מצטער.
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר ליזר רךשרה27/07/2011
אני סובלת ממרפק טניס , האם שימוש במכשיר ליזר רך אכן עוזר לפתרון הבעיה , האם המכשיר מסייע בפתרון בעיות אורטןפדיות אחרות , תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר ליזר רך - תגובה
ד''ר חגי אמיר31/07/2011שלום שרה
אם אכן מדובר במרפק טניס ליזר רך יכול בהחלט לעזור בהורדת הדלקת ושיכוך הכאב בתנועה.
הליזר הרך טוב לגידים דלקתיים רצועות דלקתיות, מזקים שרירים ודלקות קלות במפרקים קטנים.הטיפול מסייע באחוז מסויים באוכלוסיה אולם קימים רבים שהטיפול אינו עושה כלום.
לכן כדאי לנסות טיפול על ידי שכירת מכשיר לחדש ולנסותמידי יום.
חשוב להוריד עומס ביזמן הטיפול כדי לא להחמיר המצב במקביל.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכוונה אובד עצותירון27/07/2011
שלום רב
אני בחור בגיל 28 במשך כמה שנים אני מרגיש שהעצמות שלי מתעקמות כלומר מתכופפות, שזה אומר שחמות ועמוד שידרה, עקב זה שאר המבנה של הגוף ומה שמשפיע על כל היציבה מתערער, וגם אפשר לראות בברור את השינוי במראה ככל שעובר הזמן , למרות שיש לציין שזה משהו שמתמשך אצלי כבר כמה שנים ובצורה מאוד איטית ככל שהמצב מחמיר זה מתבטא בעיוות שנראה לעין בברור, מהמצב שהיה בעבר לעומת המצב של היום וצמצום בטווח תנועה למשל בצוואר ובזרועות וניתן לראות שינו גם בחלק התחתון של הגוף הקדמי והאחורי.
הייתי לפני כשנה אצל אורטופד כי חשבתי זה שיש לי עקמת הסברתי לו את המצב הוא עשה צילום רנטגן ואמר לי שעקמת זו מחלה שתוצואותיה הסופיות הם בגיל 20 נתן לי פיזיותרפיה שאליה הלכתי אך המצב נשאר בעינו ואף ממשיך להחמיר.
לאחרונה איני מצליח לישון בלילה בצורה רצופה ומתעורר לעיתים תכופות
קראתי על בעיה שנקראת רככת למרות שזאת מחלת ילדים יש לה גם גרסה שמתבטאת בבגרות,ביקשתי מהרופא שלי בדיקה דם כללית פלוס ויטמין די קיבלתי את תוצאות הבדיקה הערך יצא חריג (7) כשהוא צריך להיות בין (20 ל100 )יש לציין שבבדיקת הרנטגן הרופא רואה את המצב הקיים אך אני רואה וחווה את השינוי היומיומי.
האם יש מקום לעשות בדיקת צפיפות עצם?ומה זה בעצם אומר?
ואם זה לא הכיוון כיצד ניתן לטפל או איזו בדיקה יש לעשות?
בתודה מראש ירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכוונה אובד עצות - תגובה
ד''ר יונה יניב28/07/2011שלום ירון. ייתכן ויש לך מחלה ש"סוגרת" מפרקים ולכן יש הגבלות בתנועה. אתה צקיך לפנות שוב לאורתופד ולציין בדיוק את מה שכתבת כאן. לדעתי כדאי גם לפנות לראומטולוג, כי המחלה היא של כל הגוף ולא איבר ספציפי. הוא יעשה לך גם בדיקות דם וינסה לאבחן בדיוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מאמא היסטרית....מלי26/07/2011
שלום רב ,
היום ביקרתי עם ביתי [ בת 6 ] אצל רופא אורטופד לאחר שאבחנו כי היא הולכת עם כפות רגליה כלפי פנימה..היא אובחנה על ידו ב :calcaneo - valgus defomity - bilflat feet / flatfoot bilateral הוא אמר לי כי יתכן ונצטרך לבצע ניתוח ... הופננו לצילום וליעוץ נוסף..
לפי ניסיונכם האם ישנם טיפולים אחרים ...איך נרגעים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מאמא היסטרית.... - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון09/08/2011פני לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך, או לאורתופד ילדים טוב.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות לאחר נקעלימור198226/07/2011
כמה זמן אחרי שקורה נקע הנפיחות אמורה לחלוף?
האם רצוי לעשות משהו בכדי להעביר את הנפיחות?
(אמרו לי לעשות מסאז'ים חזקים במקום ללחוץ על הנפיחות שתעלם....)
תודה
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות לאחר נקע - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון09/08/2011נפיחות תלויה בחומרת הנזק. יכולה להמשך מספר ימים עד חודשים ארוכים.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כפכפים אורתופדייםעידן25/07/2011
שלום... אני בן 25 ואני מעוניין בכפכפים אורתופדיים, זאת מכיוון שבקיץ אני 24 שעות ביממה מסתובב עם הכפכפים (כרגע כפכפי אצבע רגילים) והולך איתם לכל מקום, והבנתי שזה לא בריא.
אני חושב על הטווח הרחוק ורוצה את כף הרגל שלי בריאה. לכן אני מעוניין בכפכפים בריאים ואורתופדיים. איזה סוג או דגם הוא המומלץ???
תודה מראש,
עידן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כפכפים אורתופדיים - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון09/08/2011כל דגם שנוח לך מומלץ.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה היא...
עידן10/08/2011שאני מגיע לחנות והם אומרים לי שזה לא נקרא כפכפים אורתופדיים אלא נעלי נוחות. האם זה אותו דבר??
תודה מראש,
עידן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה היא... - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/08/2011כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
עידן18/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנעלי נוחות
mommy08/02/2012אתה יכול לנסות נעלי נוחות בקרוקס, יש להם כל מיני דגמים שאני אישית נועלת לכל מקום אפשרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בגלי הלםחנן25/07/2011
לאחרונה נתקלתי במודעות של טיפול בדפורמציה בעצמות (חוליות) באמצעות גלי הלם. גם כאלה שממוקמים בבית הרופאים. השאלה: יש בכך ממש, או שזה כמו מדבקות למניעת התקפי לב...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלי הלם לכאבי גב תחתון
ראובן25/07/2011לעולם לא יגעו לך בחוליות הפגועות ,טיפול בגלי הלם הוא בדלקות שמסביב כולל הקרנות לרגליים .
איכות החיים שלך תשתפר להפליא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גברגינה24/07/2011
בוקר טוב,
אני בת 35, מעולם לא סבלתי מכאבי גב (אולי בזמן הריון כאבי גב תחתון).
אתמול נתפס לי הגב (העליון).
כואב כאשר אני עושה קשת עם הגב, ובעיקר כאשר מורידה את הסנטר לכיוון הגרון. איזה חלק בגב אני מותחת בפעולה הזו?
מה יכול לעזור?
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר גם תשובה בבקשה ?
רגינה01/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגב - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/08/2011שלום R
בעת הפעולה את מותחת את השרירים האחוריים בגב העליון.
כניראה שמתחת שריר או דיסק בעמוד השידרה הגבי העליון.
כדאי לקחת נגד כאבים ולגשת לבדיקת רופא.
אם הכל בסדר יתכן שטיפול כירופרקטור יעזור.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לסרטאביב24/07/2011
היי, תודה על התשובה המהירה.
אני מבין את ההמלצה לגבי הסרט, ראיתי אותו ממש מזמן, המסקנה היא שיש דברים שיותר חזקים מאיתנו, אני יודע...סה"כ אני לוקח את הכל בפרופורציה הנכונה, ונראה שכל יום המצב משתפר והכאבים נעלמים, עוד שאלה קטנה, הגבס בשתי הידיים הופך להיות ממש רופף ומשוחרר, ביד ימין אני כבר מרגיש שעוד שניה הגבס פשוט יוצא לי מהיד, והביקורת היא רק עוד שבוע וחצי, זה בסדר או שעליי לפנות לביה"ח שוב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לסרט - תגובה
ד''ר יונה יניב25/07/2011אם הגבס רופף ומשוחרר יש צורך להחליף אותו ולעשות כמובן צילומי בקורת לאחר ההחלפה לודא שאין תזוזה חדשה בשבר בעיקר של הרדיוס הדיסטלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בשתי הידיים, צריך עזרהאביב23/07/2011
לפני שבוע וחצי שברתי את הידיים לצערי, כתוצאה מנפילה אחורה ובלימת הנפילה עם הידיים.
זה מה שכתבו לי לאחר אשפוז ב14/7:
בן 25 לאחר נפילה מגובה...
במיון היה שבר ביד שמאל רדיוס דסטאלחי בוצעה החזרה סגורה וקיבוע ע"י גבס ,צילום וCT ביקורת עמדה טובה של השבר.
יד ימין שבר בעצם הסקפואיד,בוצע גבס,צילום ביקורת עמדה מקובלת של השבר.
במהלך אשפוזו הזיז אצבעות כפות הידיים חופשי, ללא כאבים.
הייתי בביקורת יום רביעי האחרון כשבוע לאחר הנפילה, בוצע צילום, אמרו לי שאין תזוזה בשבר בשתי הידיים ושההחזרה ביד שמאל כנראה הצליחה ולא הזדקק לניתוח.
כמו כן אמר לי הרופא שהשבר בעצם הסירה ביד ימין מאוד קטן ולכן בגלל זה אין לי בכלל כאבים ביד זו, למען האמת עד שלא הגעתי לחדר גבס לא הבנתי בכלל שיש לי שבר גם ביד ימין כי בקושי כאב לי שם. ביד שמאל היו לי כאבי תופת ביום הראשון,מאז הכאב הולך ופוחת וכרגע לאחר 10 ימים אני מרגיש שרוב הנפיחות ירדה ויותר קל לי להזיז את האצבעות.
השאלה שלי האם יש סיכוי שלפחות הגבס באחד הידיים ירד בביקורת הבאה בעוד שבוע וחצי, או שאני חי באשליה, חשוב לי להחלים מהר כי הייתי אמור לפתוח עסק יומיים אחרי שזה קרה לי והכל התפקשש לי...המלצות להחלמה מהירה יותר יתקבלו גם בברכה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בשתי הידיים, צריך עזרה - תגובה
ד''ר יונה יניב24/07/2011לצערי אין לי בשורות משמחות עבורך. גבסים - לפחות לחודש אבל יותר סביר 6 שבועות!
ממליצה בחום לראות סרט - "סיפור בזיג-זג" - סרט צרפתי משנות ה60* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכה בבוהן רגל ימיןהילה23/07/2011
שלום
בבוקר נפלה צנצנת קפה ריקה על בוהן רגל ימין.
נוצר שטף-דם תחת הציפורן.
אני מצליחה לקפל את אצבעות הרגל ויש מעט נפיחות.
המקום כואב מאוד ומקרין כאב ל-2 האצבעות הסמוכות וגורם לצליעה.
לפי הרגשתי המכה רק בציפורן ולא במפרק הבוהן.
האם ייתכן ומדובר בשבר של הבוהן?
כיצד ניתן להקל על הכאב?
תודה
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכה בבוהן רגל ימין - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון09/08/2011האם ייתכן ומדובר בשבר של הבוהן?
כן.
פני לבדיקת אורתופד באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בצוואר עקב עבודה מול מחשביוסי22/07/2011
שלום, אני בן 25 בריא בד"כ.
מזה כשנתיים אני עובד שעות רבות מול מחשב, כ-12 שעות ביום בממוצע.
לפני כשלושה חודשים נתפס לי הצוואר וסבלתי מכאבים חזקים מאד במשך 3 ימים, לאחר מכן חלה הפוגה בכאבים ורק לאחר כשבועיים הרגשתי שזה עבר. אך מאז אני מרגיש שיש לחץ מציק על העורף שמקרין מידי פעם גם לאזור השכמות ולשרירי הטרפז. תחושה שכאילו הראש כבד מידי בשביל הצוואר ושרירי הצוואר מתאמצים מידי, בד"כ כלל הלחץ מתרכז בחלק התחתון של העורף כמו שסימנתי בצבע סגול בתמונה. כמו כן יש צליל של חיכוך בין חוליות הצוואר כאשר אני מסובב את הראש מצד לצד.
יש לציין שבשנתיים האחרונות אני פחות פעיל גופנית מבעבר. איך כדאי לי לפעול?
(צבע סגול מסמן את האזור הכי בעייתי וצבע ירוק את האזור של ההקרנות)
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף את התמונה
יוסי22/07/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדי למנוע נזק עתידי ראה גב BACK
גיורא כירופרק23/07/2011שינויים ספונדילוטיים הוא מונח כללי המתאר שינויים שחיקתיים בחוליות. שינויים שכאלו אנו רואים אצל כל אחד מעל גיל מסויים ולעיתים קרובות, כאשר שינויים אילו מתקיימים הדבר ילווה בכאב. שמות נוספים לאותה התופעה כוללים דלקת פרקים שחיקתית, אוסטיאוארטריטיס, דלקת פרקים ניוונית ועוד.
התופעה שכיחה ולגמרי תקינה ומלווה את כולנו ככל שאנו מתבגרים. כדי להימנע מהחרפה עד כדי כאבים ופריצות דיסק-הדרך הטובה היא למנוע בעזרת מכשיר הפועל נגד כח הכובד בשיטת INVERSION TABLE ונקרא גב BACK.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מותר לעשות צילום רנטגן במחזור?שני22/07/2011
דחוף! אני צריכה לעשות צילום לברך.. האם מותר לעשות במחזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותר לעשות צילום רנטגן במחזור? - תגובה
ד''ר יונה יניב24/07/2011כן! אין בכלל משמעות למחזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
121327/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

.jpg)



.jpg)
