מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי שרירים בשוקייםרינת09/06/2011
אני בת 38 וסובלת למעלה מעשר שנים מכאבים בשוקיים (חושבת שמדובר בכאבי שרירים אך קשה לי להצביע בדיוק, מעין תחושת שריפה).
הכאבים מתחילים לאחר מאמץ קל ביותר של עמידה/הליכה, אפילו של מספר דקות.
לאחר מנוחה, הכאבים חולפים.
האם תוכלו לומר לי מאיזה רופא להתחיל ?
אילו בדיקות מומלצות במקרה זה ? EMG ?
האם יתכן שקשור לנושא זרימת דם ברגליים ?
תודה רבה,
רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי שרירים בשוקיים - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון12/06/2011להתחיל מרופא המשפחה שיפנה אותך לגורם המברר המתאים.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי שוקיים
בועז דקל12/06/2011הי רינת
יכול להיות שאת סובלת ממחסור במגנזיום. ניתן למצוא טבליות מגנזיום בכל בית מרקחת.
להזיק זה לא יזיק - שווה לנסות.
בועז דקל
מטפל בעיסוי ודיקור סיני
מרצה במכללת רידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
רינת13/06/2011בועז, תודה רבה. אבדוק גם את הכיוון הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובהאורלי09/06/2011
כתוצאה מנפילה שברתי את הכתף ובד בבד נפלתי גם על אצבעות כף היד שמאל. היום עשיתי צילום כפות ידיים ותשובת מכון הרנטגן: שינויים ארטרוטיים בפרקים הבין גליליים בכל האצבעות וכן בשורשי כפות ידיים. יש לי כאבים והאצבעות לא נסגרות לגמרי , אנא תשובתכם לבעייתי בתודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה - תגובה
ד''ר יונה יניב12/06/2011במפרקי האצבעות יש לך שינויים הנובעים מגיל ותורשה ואלו שינויים שחיקתיים. מלבד זאת- לא מצאו בצילום שברים באצבעות. בנוסף - נפלת ונחבלת בידיים. גם אין שבר עדיין נחבלת כמו בכל חבלה - יש נפיחות וכאבים. הנפיחות מקשה על הפעלת האצבעות. לעיתים מאדרחוקות, מצב כזה יכול להדרדר ולכן יש צורך בהפעלת מיידית וכמה שיותר, של האצבעות. אם את מתקשה לעשות זאת בכוחות עצמך רופא המשפחה יכול להפנות אותך - גם! לריפוי בעיסוק וגם! לפיזיותרפיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בברך.קרן09/06/2011
קוראים לי אורלי ואני בת 14.5 בזמן האחרון התחילו לי כאבים בברך ימין כואב לי מתי שאני עולה במדרגות או שאני עושה פעילות גופנית. אני 1.52 ושוקלת 53 .
לפני שבוע הלכתי לאורטופד ואמרתי לו בקשר לכאבים והוא נתן לי לשים רצועת ברך.
אני עם הרצועה שבוע ואני לא יודעת מתי להוריד אותה . עוד שבועיים אני הולכת לאיבחון של פיזיותרפייה ואני לא יודעת עם להוריד את הרצועת ברך איזה סימנים אני צריכה להרגיש כדי לדעת מתי להוריד אותה?
הכאבים האלה יכולים להיגרם כתוצאה מעודף משקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בברך. - תגובה
ד''ר חגי אמיר12/06/2011שלום אורלי.
כאבים כפי שאת מתארת אינם עקב עודף משקל. מה גם שלא נישמע לי שאת סובלת מעודף משקל, ואין לך מה לגאוג מבחינה זו.
את הרצועה שקיבלת תשתמשי לפי הרגשתך. אם את מרגישה שזה עוזר שימי אותה. אם לא תורידי אותה.
חיזרי לאורטופד שימשיך ויבדוק מה מקור הכאב.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביפידה ספינהלוטוס09/06/2011
שלום
לפני כמה שנים גילו אצלי ביפידה ספינה בs5 וספונדליזיס וליזטזיס דרגה 1 בl5.בעזרת ct.מאחר והרבה שנים אני סובל מכאבי גב בינונים עד קשים לפעמים בעליון ולפעמים בתחתון בקשתי מרופא הקופה mri לעליון אך נראה לי שזה ידחה.מה הפתרונות במקרים כאלה?על סמך אבחנות ידועות מהעבר ניתן לחסוך קרינה וקבל mri ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביפידה ספינה - תגובה
ד''ר חגי אמיר12/06/2011לוטוס שלום,
אם קיימת פגיעה עיצבית אכן יש מקום לבדיקת MRI שתתן אבחנה יותר טובה על הרקמות הרקות בעמוד השידרה ועל העצבים.
במידה ולא,בדיקת CT היא מומלצת יותר, ונותנת הדמיה מצוינת לעמוד השידרה.
לפני הכל יש מקום לבדיקה פיזיקלית מדוקדקת כדי להגיע למיקוד הבעיה.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבע קצרה ברגל ימין ורגל שמאל רגילאנונימי09/06/2011
שלום אני בן 15
האם אפשרי לעשות ניתוח כדי להאריך את האצבע?
וכמה זה עולה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אצבע קצרה ברגל ימין ורגל שמאל רגיל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון12/06/2011ניתן לבצע ניתוח כזה.
הניתוח יכול ללא בעיה להתבצע במסגרת ציבורית דרך קופת חולים ואז לא עולה כלום. שווה להמתין לסיום הצמיחה.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצבע קצרה ברגל ימין ושמאל רגיל
אנונימי12/06/2011שלום
מתי יגמר הצמיחה אני בן 15* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחיקת סחוס בברךאודי09/06/2011
תודה רבה דר' אמיר
לגבי שאלתך, לא היה לי שבר בברך.
הייתי משחק כדורגל (חובבן) פעם פעמיים לכל אורך השנים.
לגבי הטיפול, הייתי בבדיקה של APOS והבנתי שזה בעצם סוג של פיזיוטרפיה. ולא פותר את הבעיה
האם שמעת ואם כן האם אתה ממליץ על טיפול MBST, של מדטק ?
על פי טענתם הטיפול ב80% פותא את הבעיה ועוזר להתחדשות הסחוס.
תודה
אודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחיקת סחוס בברך - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/06/2011עדיין לא נימצאה הטכנולוגיה שמצמיחה סחוס בברך.
כך שאם הם מבטיחים צמיחה של סחוס ב-80% ,
או שתלך תבדוק ותחזור לומר לנו מה קרה, או שפשוט תמשיך הלאה לטכנולוגיה הבאה שלא מבטחה דברים שעדיין לא קיימים.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבעות בידייםסוזי09/06/2011
שלום,
הרבה פעמים מופעים אצלי כאבים באצבאות הידיים.(רק באצבעות) לאחר תקופה מסויימת זה עובר אבל לאחר מכן שוב מופיעה כאב.
ממה זה יכול ליהיות ?
תודה,
סוזי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אצבעות בידיים - תגובה
ד''ר יונה יניב09/06/2011לא יודעת, צריך לבדוק אותך במהלך הכאב עצמו כדי לברר וכמובן לשמוע איך הכאב החל, היכן ועוד שאלות. המידע שסיפקת חסר ביותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצד ימין של הגוף העליוןמרי09/06/2011
בס"ד
שלום רב,
מזה מספר חודשים שאני סובלת מכאבי צוואר ימני, כתף ימני, שכם ימני, וכאב ליד עצם הבריח.
מיפוי עצמות הדגים:
קליטה יתר קלה בכתפיים ובכף רגל שמאל
קליטת יתר ב- STERNOCLAVICULAR JOINT מצד ימין.
רופא טען שזו דלקת והזריק לי קורטיזון ליד עצם הבריח. יש שיפור. אך מידי פעם כאבים חזקים בכל צד ימין היכן שתיארתי לעיל.
לעיתים יש גם כאב בגב עליון.
יש תגובה טובה לכדור אביטרן 100 שמטיב את הכאבים ליום ולעיתים יותר מיום.
שאלותיי:
1. האם זו בטוח דלקת ?
2. מה עושים הלאה עם הכאבים.
3. מה עושים עם כף רגל שמאל שגם היא כואבת לעיתים?
לציין, יש לי גם לימפאדנופתיה בצואר .
אני מרגישה שכל רופא מתייחס רק לתחום שלו ולא לכל הבעיה כולה. מסרבים להפנות אותי ל CT .
מה עושים?
מרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצד ימין של הגוף העליון - תגובה
ד''ר חגי אמיר12/06/2011מרי שלום,
ניראה לי כי את מקבלת טיפול לפי בדיקות העזר.
כדאי באמת להבדק בצורה יסודית כדי לראות האם יש בעיה נוספת פרט למפרק עצם הבריח הקידמי.
לדעתי את תיגשי לאורטופד שוב ותבקשי התייחסות לבעיותייך יוכל להתייחס ולהסביר אם לא, גשי לאורטופד שיסביר.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סי פיezabel08/06/2011
שלום רב!
אני סובלת מ- סי פי קל מלידה, שמתבטא בחולשה בצד ימין של גופי , בעיקר ברגל.
אני בת 48. לאחרונה אני מרגישה החמרה בהליכה, יש לי תחושה של כבידות ברגליים, כאילו שהשרירים מתכווצים לי. תחושה מידי פעם שהרגליים ננעלות לי ומקובעות לריצפה.
כמו כן יש לי קושי לעבור ממצב של ישיבה לעמידה או הליכה, רק אחרי שאני עושה כמה צעדים באיטיות , הרגליים כביכול משתחררות. לפעמים זה מלווה בכאבים בכפות הרגליים. יש הסבר לתופעה? האם פיזיוטרפיה או הידרותיפריה יכול להקל עלי? מה עלי לעשות? תודה עלתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סי פי - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון12/06/2011ממליץ לפנות לפני הכל לבדיקת נוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר ברגל יכול להתאחות אחרי 3 שבועותמירית08/06/2011
האם שבר ברגל לילדה בת 7 יכול להתאחות אחרי שלושה שבועות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר ברגל יכול להתאחות אחרי 3 שבועות - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון12/06/2011איחוי ראשוני כן. לגבי דריכה וכ''ו תלוי במיקום השבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר 'ווי בראש הרדיוס במרפק יד ימיןמילי08/06/2011
שלום ד"ר,
בעלי נפל לפני כחודש מאופניים ונפגע במרפק. בחדר מיון בוצע לו צילום שלא הדגים שבר. בביקורת כשבוע לאחר הפגיעה ומשהכאבים והנפיחות לא ירדו, בוצע צילום חוזר שהדגים שבר לא באופן חד משמעי.
CT שבוצע לאחרונה הדגים כדלקמן:
מבנה גרמי של עצמות שנכללו בסריקה תקינים.
הודגם שבר קווי עם תזוזה מינימלית של הפרגמנטים בראש הרדיוס אשר מערב את המשטח המפרקי. לא הודגמו שברים נוספים.
לא הודגמה תגובה פריאוסטלית.
מרווחים תוך פרקיים שמורים.כמות מוגברת של הנוזל התוך פרקי.
הדגמה תקינה של הרקמות הרכות.
מה משמעות התוצאות? כיצד ניתן לטפל בזה? יצוין כי עם הזמן הכאבים פוחתים אבל עדיין קיימת הגבלה ביד (לא ניתנת ליישור וכיו"ב).
תודה מראש, מילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר 'ווי בראש הרדיוס במרפק יד ימין - תגובה
ד''ר יונה יניב09/06/2011כנראה אכן שיש שבר של ראש הרדיוס ללא תזוזה. השבר לא משמעותי אבל כואב. הטיפול בשבר כזה הוא הפעלה, כמה שיותר מהר של המרפק, כולל פיזיותרפיה. לפעמים נשארת הגבלה מינימלית ביישור, שאין לה משמעות בתפקוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאורך הרגל עד העקבגולדי08/06/2011
לאחרונה, כשאני קמה בבקר יש לי מתיחות מאד כואבות מהישבן לאורך הרגליים מאחור עד כף הרגל. כמו כן כאבים חזקים במפרקי הירך. באמצע הלילה אצבעות הידיים נתפסות ועלי לקפל אותן מספר פעמים.
אגב השרירים המתוחים (אולי) מורגשים גם בהמשך היום.
האם עניין הרגליים יכול לנבוע מלחץ של חוליה על עצב???
אנא עצתכם בהקדם.
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לאורך הרגל עד העקב - תגובה
ד''ר חגי אמיר12/06/2011שלום גולדי,
יכולים להיות מספר מקורות לכאבים מהסוג הזה.
המקור יכול להיות מהגב, אולם יכול להיות גם בגלל קיצור של שרירי ההמסטרינגס.(השרירים האחרויים בירך.)
כדאי להבדק על ידי רופא אורטופד, ובמידת הצורך לפיזיוטרפיה, כדי לבצע מתיחות והפעלה של עמוד השידרה המתני.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לכאבים לאורך הרגל עד העקב
בועז דקל12/06/2011הי גולדי
הכאבים שאת מתארת יכולים לנבוע מחוליות גב תחתון, או מסימפטום שנקרא אישיאס. (שריר בישבן שלוחץ על העצב שיורד לאורך הרגל). לגבי ההתכווציות באמצע הלילה, יכול להיות שזה נובע מחוסר במגנזיום. ניתן לקנות טבליות מגנזיום בכל בית מרקחת.
המלצתי היא ללכת להבדק אצל אורטופד, ובמקביל למצוא מטפל (עיסוי, שיאצו) שמתמחה במקרים כאלה וללכת אליו/אליה לסדרת טיפולים.
בועז דקל
מטפל בעיסוי ודיקור סיני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חוזרים במפשעהרציני07/06/2011
שלום רב,
אני סובל כבר שנים מכאבים חוזרים במפשעה ברגל ימין. אני אמנם רץ כ 2-3 פעמים בשבוע למרחק של 10 ק"מ אבל אני לא ספורטאי מקצועי ולא מתאמן בעצימות גבוהה.
שהיתי אצל אורטופד לפני כשנתיים אובחנה הבעיה כ "overuse" בשריר ה Abductor לאחר שבבדיקת אולטרא סאונד נשללה האפשרות להרניה.
נאמר לי לנוח ממתיחות בשריר למשך חודש וחצי, עשיתי זאת והכאבים חלפו אך מאז חזרו. היתי שוב אצל אורטופד (אז זה היה דוקא לבעיה אחרת) ושוב קיבלתי את טיפול ה"מנוחה". היום הכאבים "הולכים ובאים" אני אמנם עדין רץ אך הפסקתי לבצע מתיחות לשריר זה לגמרי לפני כחצי שנה ועדין הכאבים לא נעלמים.
יש לי ימים כואבים יותר וימים כואבים פחות. כרגע אם אני עומד ומכופף את החלק העליון של הגוף למצב של 90 מעלות יש לי כאבים עזים כאשר אני מנסה להזיז את רגל ימין ממש עד כדי חוסר יכלת להזיז אותה.
יש לי תור לאורטופד בשבוע הבא אבל יש לי הרגשה ששוב הולכים להגיד לי לנוח רק שאני כבר לא יודע ממה לנוח ? מתיחות אני לא עושה וגם אם אפסיק לרוץ לחודשים ברור לי שהכאבים יחזרו ברגע שאתחיל לרוץ שוב וזה לא שאני רץ מרתון או ספרינטים. בסה"ך ריצה קלה, 10 ק"מ 2-3 פעמים בשבוע
לא צריך לעשות צילום, רנטגן, מיפוי, משהו ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים חוזרים במפשעה - תגובה
ד''ר חגי אמיר12/06/2011עמית שלום.
אתה צריך להגדיר מה מטרות הפעילות שלך.
אם ריצה היא המטרה ואין פעילות אחרת בילתה, הרי שיש לבצע בדיקות כולל MRI כדי להגיע לסיבת הכאב.
אם אתה רוה לשמור על כושר ויתכן לעשות ספורט אחר נסה לראות אם בספורט אחר אתה מגיע לסיפוקך ואינך צריך לעבור את סידרת הבדיקות והטיפולים למצא את הבעיה.
נסה שחיה, אופניים, חתירה, וכו'... ותראה מה המצב. זה גם יקדם את הברור, וגם אולע תמצא ספורט יותר מהנה מאשר ריצה.
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך. ברשותך, שאלת
רציני15/06/2011המשך.
אני בהחלט שוקל כבר זמן רב להחליף את הריצה באופניים. ריצה אינה המטרה אלא האמצעי. שמירה על הכושר היא המטרה ובמילא לקראת גיל 30 אני כבר מתחיל לחשוש מהנזק לטווח ארוך שהריצה עושה לי לברכיים.
שאלתי היא בהקשר של הכאבים החוזרים במפשעה, האם אתה רואה סיבה כלשהיא שהבעיה תיפטר אם אמנע מריצה אך ארכב על אופניים, כלומר האם אופן פעילות השרירים והגידים שונה בעת ביצוע פעולת הרכיבה ?
אני פשוט לא רוצה לקנות את על הציוד הנדרש לחינם. האם בדיקת MRI היא בעייתי מבחינת עלות, זמן המתנה וכו ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נעלי mbtami06/06/2011
שלום.לאחרונה מפרסמים נעלי mbt של חברות שונות. האם יתרונותיהם הם כפי שמופיע בפרסומים.והאם מומלץ לנעול אותם? האם ניתן או רצוי להשתמש בהם בהליכונים בחדר כושר? תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעלי mbt - תגובה
ד''ר חגי אמיר06/06/2011שלום AMI
נעלי MBT מונעות את התנועה הפיזיולוגית של כף הרגל. על ידי כך הן מאלצות את הנועל לקנות רק נעליים אלה כי לאחר תקופה מסוימת, בכל נעל אחרת יהיו כאבים ואי נוחות. קיימות הטוויות ללכת עם נעל עם סוליית נדנדה וזאת רק כאשר יש עיוות בכף הרגל או מחלה המונעת מכף הרגל לבצע את התנועה הנורמלית ואז חייבים לנעול נעל עם סוליית נדנדה. זה ששרירים אחרים ניכנסים לפעולה בעת שנועלים את נעלי ה- MBT זה נכון אולם זה על חשבון בריאות כף הרגל.
לאדם נורמלי ללא פתולוגיה בכף הרגל לא מומלץ לנעול נעלי MBT.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
עמירם07/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב - עברתי ניתוח בעקבות קרעאלעד06/06/2011
בסינדסמוזיס (החודש פברואר ) , כעת יש לי בורג בקרסול - הפיזויטרפיסטית עשתה לי פיזוטרפיה לא מתונה למרות המלצת הרופאים האורטופדיים - לעשות יותר בעדינות, ולכן נשבר הבורג, הייתי אמרו לבצע ניתוח להוצאתו והוא התבטל ...לפני כחודש היא הפסיקה את הפיזיוטרפיה בטענה שאני כבר בריא - אני כרגע קצת צולע ,מקום הניתוח קצת שורף , יש כאבים נסבלים, וחולשה מקומית באזור הניתוח וכללית אם אני מבצע הליכה מאומצת, אשמח לדעת האם מצבי הוא נורמלי והכאבים לאט לאט ייעלמו או שיש לבצע המשך פיזיוטרפיה וטיפול רלוונטי (יש לי עוד חודש תור בבית החולים לביקורת)
לתשובתכם אודה בברכה רבה אלעד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - עברתי ניתוח בעקבות קרע - תגובה
ד''ר חגי אמיר06/06/2011שלום אלעד.
הבורג נשבר מדריכה על הרגל כל פסיעה מכופפת קצת, והתנועה החוזרת ונישנית שוברת את הבורג.
פיזיוטרפיסטית, כמה חזקה שלא תהיה איננה מסוגלת לשבור בורג.
כאבים ואי נוחות יכולים להמשיך מספר חדשים עד שנה לאחר הניתוח.
יש להתמיד בתרגילים והליכות לפי הוראות האורטופד והפיזיוטרפיה.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




.jpg)