מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נמלול ליד הברךרחל03/06/2011
שלום רב
אני בת 58 ובריאה באופן כללי-מטופלת באופן קבוע ב-evista [מזה כ-20 שנה}
מזה כשבועיים אני חשה מידי פעם נמלול מעט מעל ברך שמאל {בצד החיצוני של הרגל}.
מה יכולה להיות הסיבה לכך?
האם זה יעבור לבד או שעלי ללכת לבדיקה ולאיזה רופא אם כן.
בתודה ויום טוב
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נמלול ליד הברך - תגובה
ד''ר חגי אמיר03/06/2011רחל שלום.
אחת המטרות הנעלות של הרופא הוא להרגיע כשאפשר להיות רגוע, ולבדוק ולאבחן אם צריך ברור נוסף. וכמובן לטפל, אם יש אפשרות וצורך.
אם את חשה אי נוחות ומדאגת מהסימפטום גשי לרופא ובקשי שיבדוק.
בדיוק לזה הוא קיים.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינויים ניוונייםלוטוס02/06/2011
שלום
אבקש תשובה מהירה.בצילום צווארי -גבי נמצאו שינויים ניווניים קלים בc4-5-6.האם זהו המקור לכאבי הגב הגדולים שלי מהשבועיים האחרונים?מהו הטיפול הנדרש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הפירוש?
מימי01/08/2011מה הפירוש שינויים ניווניים קלים בגבהים c5-c4 c6-c5 יתר המבנים הודגמו תקינים.
האם זה משהו רציני או שלא להתייחס. הצילום נעשה לי בת 52 כתוצאה מככ שמדי פעם אני מרגישה מן לחץ פתאומי בצוואר (לא כאב) לכמה שניות שבעקבותיו שני הגפיים העליונות מתאבנים לשניה וזה עובר... כאילו שמשהו קושר לי את היידים..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשינויים ניווניים - תגובה
ד''ר חגי אמיר02/06/2011אעקו שלום.
תשובה מהירה.
לא יודע. צריך לבדוק.
מקוה שזה מספיק מהיר:)
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזו תשובה מעצבנת זו?!
לוטוס03/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזו תשובה מעצבנת זו?! - תגובה
ד''ר חגי אמיר03/06/2011מתנצל לא היתה כוונה לעצבן.
אני באמת לא יודע ללא בדיקה.
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח גוש בשורש כף הידנטלי02/06/2011
שלום,
שמי נטלי ואני בת 30.
יש לי ציסטה(גוש שומןמים) בשורש כף היד כבר 4 שנים.
בשנה האחרונה היא גדלה מאוד ויש לי הגבלה בתנועה של היד.
אני עובדת על מחשב ואני צריכה לחזור לעבודה בימהרה.
הרופא שלי, הוא מומחה לשורש כף היד והוא אמר לי שאני צריכה לעשות ניתוח בהרדמה חלקית, בכדי להוציא את הגוש.
הוא אמר לי שהוא יבצע את הניתוח.
1. מה את/ה ממליצ/ה לי לעשות, קראתי שיש כמה אופציות לניתוח כזה?
(אחד פתוח בהרדמה חלקית והשני ניתוח בהרדמה כללית ובארטרוסקופיה)
2. בניתוח פתוח, הבנתי שיכולים להיות לי כאבים בזמן הניתוח,
איזה כאבים יכולים להיות לי בזמן הניתוח הגוש בשורש כף היד?
* סף הכאב שלי הוא נמוך ואני מפחדת מאוד מהניתוח,
בנוסף אני מאוד מפחדת מההרדמה הכלילת ומהתוצאות, מה עלי לעשות?
* אני מעדיפה שלא לעשות הרדמה כללית.
תודה רבה,
נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח גוש בשורש כף היד - תגובה
ד''ר יונה יניב05/06/2011בהרדמה חלקית אין כאבים באיזור הניתוח. אבל המנתח עושה שימוש בחסם עורקים כדי לראות היטב את מה שהוא עושה. החסם יכול לגרום לאי נוחות מסוימת. אבל - הניתוח עצמו קצר יחסית. בארתרוסקופיה לא ניתן להוציא גוש שומני. אני מבינה שיש לך "גנגליון" אותו ניתן להוציא בארתרוסקופיה אבל ניתוח כזה לא נמצא ב"סל" ולכן - או שהוא מבוצע באופן פרטי או בבי"ח ציבורי שם עושים ארתרוסקופיות של שרש כף היד (לא כל בתי החולים). ארתרוסקופיה מבוצעת בהרדמה מלאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בירך שמאלמיכל01/06/2011
היי, אני בת 45 לפני כחודש וחצי בנסיעה הביתה לאחר שבוע מטורף בעבודה וישיבה ממושכת של 8-9 שעות ביום הרגשתי דקירות בירך שמאל בצד. הדקירות חלפו אך נשאר כאב שלא מרפה.
עשיתי שיאצו שעזר מאד אבל לפני כשבוע חזר שוב הכאב המעומעם הזה. דקירות חזקות אין אבל אני מרגישה את המקום. יש לציין שאם אני לא ממש חושבת על הרגל או על הכאב אני יכולה שלא להרגיש אותו אבל אם אני ניזכרת אז מיד אני מרגישה את את הכאב העמום הזה.
אני מאדדדדד מוטרדת ומודאגת. הייתי היום אצל האורטופד והוא הפנה אותי לצילום. כנראה שקשור לגב תחתון.
אבל אני בהסטריה מוחלטת. אני חרדתית מטבעי ולכן עד שאני לא אעבור את הצילום לא אהיה רגועה.
אנא עזרתכם.
תודהההההההההההה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בירך שמאל - תגובה
ד''ר חגי אמיר02/06/2011מיכל שלום,
הצילום קרוב לודאי לא יראה כלום.
מה שאת מתארת יכול להתאים למצב של פגיעה בעצב פריפרי עורי שמעצבב את הצד החיצוני של הירך. העצב עובר ממש קידמית למפשעה, ויתכן שנילחץ ונפגע מעט מהישיבה הממושכת.
יתכנו גם דברים אחרים שיש לבדוק כמובן.
אולם תלונה זו שכיחה, וסביר להניח שיעבור מעליו אם לא תחזרי על מה שגרם לזה להופיע.
העיקר השארי רגועההההה.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים בירך שמאל - תוצאות רנטגן
מיכל02/06/2011ראשית תודה לדר' חגי על התשובה. כמו כן, היום ביצעתי צילום רנטגן ולהלן התוצאות. מקווה שהכל בסדר. אני חרדה מאד. תודה רבה רבה
ע'ש מותני 2 צילומים
*סיבת ההפניה:
ישיבה ממושכת
: *ממצאי
ע.ש. מותני (חזיתי וצדדי)
===========================
מנח החוליות תקין.
מבנה החוליות והמרווח הבין חוליתי שמורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים בירך שמאל - תוצאות רנטגן - תגובה
ד''ר חגי אמיר02/06/2011הוא אשר אמרתי.
הצילום תקין איננו מראה כלום.
אפשר להוריד לחץ, ולהרגע.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבע קופצת באופן לא רצונישירה01/06/2011
שלום,
מזה כחודשיים האגודל ביד שמאל שלי קופצת באופן לא רצוני. זה בא והולך, לפעמים נעלם למספר ימים ולפעמים מציק כל היום (עם הפוגות).
אם אני מקמצת את היד לאגרוף חזק ומשחררת - הקפיצות נעלמות למספר דקות ואח"כ שוב חוזרות.
זה לא כואב, ואין לי שום בעיה להזיז את האגודל. זה פשוט מציק.
מה זה?
האם זו בעיה אורתופדית או נוירולוגית?
תודה.
שירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אצבע קופצת באופן לא רצוני - תגובה
ד''ר חגי אמיר02/06/2011שלום שירה,
יש מקום לבדוק אצל נוירולוג, ויתכן אם זה לא חולף ספונטנית לבדוק EMG בדיקת מוליכות חשמלית.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצלעותדור01/06/2011
שלום,
לאחרונה מרגיש כאבים באיזור הצלעות בעת שתיית מים, לרוב בצד ימין אך לפעמים גם בצד שמאל. לא קיבלתי מכה או התאמצות חריגה.
אשמח לחוות דעת מקצועית.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצלעות - תגובה
ד''ר חגי אמיר01/06/2011דור חוות דעת מקצועית תקבל מרופא המשפחה שיבדוק אותך ויתרשם אם יש בעיה רפואית חמורה שגורמת לכאביך.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי אגן חזקים בתחילת הריוןלילי01/06/2011
שלום,
אני בהריון ראשון שבוע 8 והתחילו לי לפני כמה ימים כאבים באזור האגן. הכאבים מתחזקים מיום ליום ועכשיו כבר ממש מפריעים לי בתפקוד
האם זה נורמאלי כאבים שכאלו בתחילת הריון? האם יש סכנה לעובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי אגן חזקים בתחילת הריון - תגובה
ד''ר חגי אמיר01/06/2011לילי שלום.
כאבים כפי שאת מתארת אינם דבר נורמלי.
לפני שאת שואלת יותר מידי שאלות בכיוונים לא נכונים גשי היום לגניקולוג או למיון גניקולוגי לבדוק את מצבך. הבעיה איננה ססכנה לעובר, אלא לבדוק שאין לך סכנה מהעובר. לעיתים אם יש השתלה של העובר המתפתח לא במקום נכון בתוך הרחם יכול לגרום לכאבים. את זה יש לשלול קודם כל.
אם זה נישלל, אז תדאגי לכאבי הגב והאגן.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמלולים באצבעות כף הידבני01/06/2011
בן 50 עובדת במחשבים.
לפני כשבוע פתאום התחלתי להרגיש בכף יד שמאל שהזרת וחצי הקרוב של הקמיצה רדום מנומלל והתחושה חלשה ומוזרה, ללא כאבים ועם יכולת תנועה וכח תקינים. שמתי לב שבמשך מספר שבועות היתי ליד המחשב כך שיד שמאל שעונה על קצה השולחן כך שהופעל לחץ קרוב למרפק שלא הפריע, וגם פעמיים בשבוע מבצע קצת התעמלות עם משקולות קטנות.
האם צריך לרוץ מהר ולהתחיל פרוצדורות רפואויות פן יהיה מאוחר ויגרם נזק?
האם ישנו פרק זמן מסויים שכדאי לקבע את המרפק כדי לנסות להטיב את המצב?
האם ישם תרופות מסוימות שכדי להתחיל לקחת כמו נוגדי דלקת וכו? אם כן איזה?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נמלולים באצבעות כף היד - תגובה
ד''ר חגי אמיר01/06/2011שלום גדי.
נסה לשנות בסביבת עבודתך את מקום הישענות היד.
שים ריפוד תחת המקום שהאמה או המרפק נישען על השוולחן.
זה כניראה יפתור את הבעיה.
אם לא גש לאורטופד.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר עוד התייחסות
בני01/06/2011כבר לפני כ 3 ימים שיניתי את תנוחת היד ליד המחשב כך שהיא נשענת על כרית, ולא היה שינוי.
1)כמה זמן כדי לתת לגוף לנסות ולהתגבר בעצמו לפני הליכה לרופא כף-יד?
2)האם ישנו פרק זמן מסויים שכדאי לקבע את המרפק\היד ולהגביל תנועתיות שלם כדי לנסות להטיב את המצב? או שרצוי כן להפעילם כרגיל?
3)האם ישם תרופות מסוימות שכדי לנסות ולקחת כמו נוגדי דלקת וכו? אם כן איזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר עוד התייחסות - תגובה
ד''ר חגי אמיר02/06/2011לא לקבע המשיך להשתמש בכרית למרפק. יכול לקחת שבועיים שלשה עד שהעצב יתאושש.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין תרופה לזירוז ההחלמה?
בני02/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין תרופה לזירוז ההחלמה? - תגובה
ד''ר חגי אמיר02/06/2011לא.
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בגיד אכילסעודד31/05/2011
הנני בן 22 במהלך טיול בארצות הברית. עקב מאמץ ממושך (טיפוס הרים בשלג) התחילו לפני שלושה שבועות דלקות בשני גידי אכילס. בעבר הלא רחוק סבלתי מדלקת כזו באחת הרגליים לתקופה קצרה. אני מכיר שהטיפול בדלקות כאלו הינו מנוחה, מדרסים, תרופות כגון אטופן, איבופן או אטודולק ופיסיוטרפיה. מיכוון שהנני במנוחה כבר שבועיים ועדיין כאשר אני לובש נעליים גבוהות (נעלי הרים לעומת סנדלים) אני מרגיש כאב, הנני מחפש פתרון תרופתי
שאלותי הן:
האם צריך מרשם רופא לתרופות אלו בארצות הברית?
או מה השמות של תרופות אלו כאן?
האם יש תחליף אחר מומלץ?
תודה מראש,
עודד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בגיד אכילס - תגובה
ד''ר חגי אמיר01/06/2011שלום עודד,
אותן תרופות אתה יכול לקחת גם כאן.
חלקם ניתן לקבל OTC (ללא מרשם), וחלקם דורשים מרשם, תלוי במינון.
לפיזיוטרפיה, אתה זקוק למהפניה מרופא.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש במשאף מיאקלצ'יק?Eli31/05/2011
האם יש סכנה בשימוש במשאף מיאקלצ'יק לטיפול בבעיות במרקם העצמות?
מדוע הרופאים לא שמחים לאשר שימוש בתרופה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש במשאף מיאקלצ'יק? - תגובה
ד''ר חגי אמיר01/06/2011המשאף יכול לגרום ליובש ברקמות הציפוי של האף, ובמיקרים מסוימים דימומים וגירוי ופצעים באף.
יתכן וכדאי לנסות. ואם לא יהיו סיבוכים להמשיך.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MELMAKסם31/05/2011
שלום וברכה דר
לפני כחודש וחצי עברתי ניתוח בשבר סקפואיד (שהוא בעל שנתיים) עם השתלת עצם שנלקח מאחת העצמות בכף יד ועכשיו הנני בגבס, בביקורת שהייתה שבוע שעבר הרופא מנתח טען כי עדיין השבר קיים אך רואה סימנים של תאוצה והמליץ להשאר עם הגבס לעוד חודשיים אך גם ביצע חור בגבס ואמר לי להשיג מכשיר MEKMAK לשימוש יוםיומי אך ברם 2(אני חייל) לא אישרו וטענו כי לפי החוק הצבאי שלהם המכשיר ינתן רק אחרי שלושה חודשים אחרי הניתוח ופניתי לרופא המנתח והוא אמר שיבדוק את העניין מולם אך ברצוני לשאול אותך בבקשה עד כמה חשוב המכשיר הזה לאיחוי שברים ומה יכול לקרות אם עכשיו אני יהיה חודש וחצי בלי הטיפול?
תודה רבה רבה לכל תשובה !!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MELMAK - תגובה
ד''ר חגי אמיר01/06/2011מכשיר ה- MELMAK מסייע לריפוי שברים בעצם על ידי גלים אולטרסוניים.
העלות של המכשיר היא גבוהה, ולכן המוסדות המממנים משלמים לשימושו רק לאחר שניראה עיכוב בריפוי שבר, זה אומר אחר כ-3 חדשים.
אם אתה רוצה לשלם מכיסך ולהשתמש במכשיר הוא לא יזיק, אולם לרוב השברים מתרפאים לבדתוך שלשה חדשים ואם לא תוכל להתחיל להשתמש במכשיר.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהMELMAK
סם01/06/2011אז כמו שהבנתי לא נורא אם למשך חודש וחצי הבאים לא אשתמש במכשיר כלומר לא כל כך משמעותי..?
ותודה רבה על התשובה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהMELMAK - תגובה
ד''ר חגי אמיר02/06/2011הבנת נכון.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקע שבוע לפני חתונהמיה31/05/2011
אני מתחתנת בעוד כ9 ימים ונקעתי באופן רציני את הקרסול.
רציתי לדעת האם למעט שכיבה עם הרגל למעלה עם קרח ומריחת ארנקה וטראומיל, האם הייתם ממליצים על עוד דרך טיפול שתוכל לשפר את מצבי במהרה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקע שבוע לפני חתונה - תגובה
ד''ר חגי אמיר01/06/2011מיה שלום ומזל טוב.
שיהיה בשעה טובה ומוצלחת.
קיבעי תור דחוף לפיזיוטרפיה.
ישנם טיפולים רבים שיסייעו לך.
כמו כן אם הנקע היה רציני יתכן ו- Air-cast יעזור.
פעילות כפי שניתן עם הגנה מפני תנועה לא נכונה על ידי הסד תחזיר אותך לפעילות מהר.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה הכוונהנטי31/05/2011
לום.
יש לי הרדמות ביד בגלל לחץ על עצב בע.שדרה צווארי והרופא קבע כי אני סובלת מ: כאב נויריטי לאורך היד , אודה לך באם תוכל להסביר לי בקצרה למה התכוון הרופא בקביעה רפואית זו .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה הכוונה - תגובה
ד''ר חגי אמיר01/06/2011שלום נטי,
העצב שמגיע ליד יצא מעמוד השידרה.
אם משהוא לוחץ עליו, הוא "סובל" ו"צועק".
הצעקה באה לידי ביטוי על ידי כאב.
זה כאב נוירוטי.
רפואה שלמה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ברכיים לעוסק בספורטליאור31/05/2011
שלום רב,
אני בחור צעיר, בן 23, שאוהב מאוד ספורט, בעיקר ספורט אתגרי. השבוע חזרתי מ50 ימים אינטנסיביים של טרקים וטיפוסים בהימאליאה, ונראה שהשארתי את הברכיים שלי בנפאל: ירדתי מעל ל50 אלף מדרגות, ועוד אינסוף ירידות תלולות.
בעברי הרגשתי קצת כאבי ברכיים אחרי ימי ירידה מאומצים עם משקל על הגב, אבל הם חלפו לאחר מנוחה. מנגד, הפעם, נוכחתי לדעת שהכאבים מסרבים להעלם, וחזרו לי לאחר ריצה קלה שעשיתי אתמול.
מה הייתם מייעצים לי לעשות? אני בכושר מעולה, כנראה הטוב שהייתי בחיים, ומרגיש מצוין. אני רוצה להמשיך לעסוק בספורט, אך גם לתת לברכיים לחזור לעצמם. אילו סוגי ספורט מומלצים, ואילו ממש לא? בנוסף, חזרתי להתאמן בחדר כושר לאחר הפסקה של שנה. האם יש תרגילים מיוחדים שכדאי לבצע והאם יש תרגילים שיש להימנע?
באוגוסט אני מתכנן עוד טיול, הפעם של שבועיים, מאוד אינטנסיבי, כנראה הקשה באירופה, שכולל המון ירידות, וגם טיפוסי הרים. הייתי מעוניין לשמוע חוות דעת רפואית בנושא.
בתודה מראש,
ליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ברכיים לעוסק בספורט - תגובה
ד''ר חגי אמיר01/06/2011נסה לשמור על הכושר על ידי פעילות מעגלית ולא פולסטילית. מתאים יותר קרוס, או אופניים ספינינג, שחיה.
לאחר מספר שבועות חזור להליכה ולריצה בהדרגה.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב במפרק האצבעטל31/05/2011
לאחר 4 חודשי נגינה בכינור החל כאב במפרק האצבע בעיקר בזמן קיפול האצבע. כתוצאה מכך הפסקתי לנגן והשתמשתי בג'ל מרוכז נגד כאב במפרקים קטנים אך ללא הטבה. כעבור שבועיים החלה הטבה מסוימת והיום, לאחר כ-3 שבועות למרות ההטבה המשמעותית עדיין יש כאב מסוים בזמן קיפול האצבע. עדיין לא חזרתי לנגן מהפחד שהכאב יתעצם, למרות הרצון העז.
1) האם יש צורך להמתין לריפוי מלא לפני חזרה לנגינה?
2) האם פיזיותרפיה תהיה יעילה במקרה זה?
3) האם עלי לגשת לרופא או שהמתנה בלבד מספיקה (הזמן ירפא את הכאב)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב במפרק האצבע - תגובה
ד''ר חגי אמיר01/06/2011טל שלום,
ניתן לקצר מעט את זמן ההמתנה על ידי כדורים להורדת דלקת שתקבל מהרופא.
בגדול אם תחזור לפעילות שגרמה להחמרה מהר מידי זה ישוב.
לכן לאחר ריפוי תתחיל בהדרגה לא יותר מידי מהר.
תן לגוף להתרגל למאמץ החדש.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




.jpg)