מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- בתי בת ה-5ספי55519/08/2011
בתי בת ה-5 עשתה צילום כף יד שמאל עקב ריח זיעה חריף מבית השחי והצילום הראה שגיל העצמות הוא שנה מעל גילה.
בעקבות כך הופננו לבדיקות דם והתשובות הראו:
CORTISOL-BLOOD 523
DHEA SULPHATE 0.51
TESTOSTERONE- TOTAL 0.9
61.2 =17-OH-PROGESTERONE
מה יש בדיוק לילדה? האם יש טיפול?
אודה על תשובתכם
אמא מודאגת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתי בת ה-5 - תגובה
פרופ` זאב הוכברג19/08/2011אי אפשר לתת תשובה כזאת ברשת. אתם צריכים לחזור לרופא/ה שנתנו את הבדיקות ובדקו את הילדה ולהביא איתכם את התוצאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש כאלה שבגיל 15 עדיין לא התחילהשגל17/08/2011
ההתבגרות ?
האם תחילת ההתבגרות זה ממתי שיש שפיכת זרע ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש כאלה שבגיל 15 עדיין לא התחילה - תגובה
פרופ` זאב הוכברג19/08/2011התחלת ההתבגרות היא כשהאשכים מתחילים לגדול ומתחיל שיעור בבושת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמהרגע שהאשכים התחילו לגדול
ע19/08/2011בדיוק מהגובה הזה מוסיפים כ - 28 ס"מ וזה פחות או יותר אמור להיות הגובה הסופי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות גדילה והתפתחותשלמה17/08/2011
מדובר על תאומים בני 17 בעלי גובה של 168 ,169 גודל אשכים 10, 10-12.
מטופלים כשנה וחודשיים ובמהלך השנה קיבלו סט של 3 זריקות ו 4 זריקות של טסטירון 75 מ"ל בלבד לכל זריקה אחרי כל סט גבהו 5 ס"מ.
בתקופת הטיפול הם גבהו 10 ס"מ והביצים קצת התפתחו כמו כן איבר מינם(7-8 ס"מ גודלו) והשערות באזור.
עברו בדיקת gnrh ובדיקת צילום עצמות שהראתה שהם קטנים יותר בלפחות שנתיים. בשיחה עם הרופאה היא אמרה שנחזור בעוד 4 חודשים למעקב והביאה בדיקת כרומוזון רק לאחד מהם הקטן יותר ואמרה שהבעיה אצלהם היא שהמוח צריך לתת פקודה שהם יגדלו כי הכל תקין מלבד זה.
התחלנו טיפול מאוחר אך כפי שאני רואה הזריקות תרמו רבות להתפתחותם אך הרופא לא ששה לתת להם אותם (את הסט של 4 הזריקות האחרונות) היא נתנה רק מבקשה חוזרת שלי . השאלה האם הזריקות שהם קיבלו מספיקות ועכשיו משהו התעורר אצלם במערכת והיא תפעל או שהם עדיין צריכים זריקות כי הם בגיל שאנחנו לא אמורים לקחת סיכון אצלם?
ואולי עלי ללכת לשמוע חוות דעת נוספת ממומחה נוסף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות גדילה והתפתחות - תגובה
פרופ` זאב הוכברג19/08/2011נראה שאתם בידיים טובות, והרופאה נתנה לכם טיפול שעזר. הטיפול נגמר ובשלב זה הילדים ימשיכו להתפתח ללא טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי מספר שאלות,אשמח לקבל תשובותהיי16/08/2011
חד משמעיות,ומפורטות..בבקשה תתייחסו לכל שאלה בנפרד:
1)כאשר בודקים גובה,האם צריכים לעמוד זקופים ממש(ראש ישר,רגליים ישרות,גב ישר)?
2)האם לפני תחילת הגדילה המהירה לגובה אצל הבנים,ישנה האצה קלה בגובה(כלומר לפני שצומחים 9-12 ס"מ לשנה,האם למשל שנה לפני כן גובהים יותר מאשר 5 ס"מ בשנה,כמו ילדים רגילים?)
3)האם אצל הבנים ההאצה לגובה מתרחשת במקביל להופעת הסימנים המיניים הראשוניים או המאוחרים יותר(האם היא מופיעה במקביל להתחלת גדילת האשכים הפין והתחלת הופעת השיעור במפשעה,או כאשר מתחילות שערות בבית השחי,ברגליים,בירך ובידיים)?
4)זה נכון שבזמן ההאצה לגובה אצל הבנים מתחלף גם הקול?
5)האם הגיוני שתהיה ההאצה לגובה של גיל ההתבגרות,מבלי שיופיע שיעור בבית השחי,ברגליים ובידיים(רק התחלף הקול)?אני מכיר ילדים שגבהו 10-12 ס"מ בשנה,הקול שלהם התחלף(הפך להיות גברי,וגם היו להם קפיצות - כשהם צעקו למשל וכו'),אך כשהרימו את ידם לא היו להם שערות בכלל בבית השחי וגם ברגליים אין להם כמעט(וכמובן שגם בבטן,בחזה ובפנים אין להם).האם זוהי ההאצה(מדובר בגילאים 13-16)?ואם לא,אז הם יגבהו שוב פעם 10-12 ס"מ בשנה,כשיתחילו להיות שעירים(ושוב - התחלף להם הקול)?
אם תענו על כל שאלה בנפרד אני אשמח מאוד!
תודה רבה.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי מספר שאלות,אשמח לקבל תשובות - תגובה
פרופ` זאב הוכברג17/08/2011חשוב לעמוד ישר בזמן המדידה.
לני ההתבגרות יש האטה בגדילה.
האצת הגדילה של גיל ההתבגרות מתחילה שנה וחצי אחרי תחילת ההתבגרות המינית.
נכון שמתחלף הקול, אך הזמן אינו קבוע.
השיעור מתחיל לפני האצת הגדילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מכאן - איך יש נערים שגובהים
היי17/08/2011המון בשנה מסוימת וגם מתרחבים ואמרתי לך מתחלף להם הקול - אבל כמעט ולא מתחילות אצלם שערות?מה זה אומר?שהייתה אצלם כבר ההאצה בגדילה,אבל אין להם בכלל שערות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מכאן - איך יש נערים שגובהים - תגובה
פרופ` זאב הוכברג19/08/2011אני כמובן לא מכיר את הילד שלך. תראי אותו לרופא והוא יוכל לענות לך אם הכל בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת טרנראימא16/08/2011
פרופ' שלום רב!
האם תהליך הריון המושג ע"י תרומת ביצית בתסמונת טרנר, מסוכן?
האם אימוץ הוא אפשרות עדיפה וטובה יותר?
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמונת טרנר - תגובה
פרופ` זאב הוכברג17/08/2011זאת לא שאלה לרשת. היא דורשת דיון ממושך עם רופא נשים מומחה לתסמונת טרנר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תת משקל אצל ילדענת15/08/2011
הי, ילדי בן 7.5 שוקל 20 ק"ג ובגובה 128 ס"מ. הבנתי שהוא בתת משקל (יצויין שתמיד היה רזה וגם אנחנו ההורים כאלה). בכל מצב אני רוצה לגשת לרופא ילדים ולבקש בדיקות עבורו ע"מ לראות שהכל בסדר. אשמח לדעת מה הן הבדיקות שאני צריכה לבקש.
ענת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת משקל אצל ילד - תגובה
פרופ` זאב הוכברג17/08/2011רופא ילדים יוכל להחליט אילו בדיקות יש צורך לעשות, אם בכלל, רק אחרי בדיקת הילד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם אנדוק'- שד מוגדל תינוקתנועה15/08/2011
שלום רב,
בתי בת השנה, עם שד אחד מוגדל, נשלחה ע"י אנדוקרינולוגית לבדיקות דם.
התור הבא שלנו אליה הוא רק לעוד יותר מחודש.
אשמח לדעת אם תוכלו לשפוך קצת אור על משמעות התוצאות:
LH=2.17
FSH=8.2
E2<20 pmol/l
testosterone< 1.5 nmol/l
Hydroxyprogestrone-17 = 0.7
DHEA-S < 0.41
Androstenedione < 0.1
מה משמעות הערכים, האם הם בנורמה, האם משהו חריג? אם כן, מה זה יכול לומר?
תודה רבה רבה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם אנדוק'- שד מוגדל תינוקת - תגובה
פרופ` זאב הוכברג17/08/2011ככלל, קשה להעריך תשובות מהמעבדה ללא בדיקת הילד.
אין צורך לחכות יותר מחודש לקבלת חוות דעתו על הבדיקות שכבר של אנדוקרינולוג בדק את הילדה. בדר"כ אפשר להעביר לו שאלה כמה זה דחוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שדיים מוגדלים בתינוקתאור15/08/2011
שלום רב,
בחודש האחרון הבחנו כי לבתנו בת ה- 8 חודשים ישנם שדיים מוגדלים.
פנינו לרופאת הילדים והיא הפנתה אותנו לרנטגן כף יד ולאנדוקרינולוג.
הבנתי שצילום עצמות כף היד יכול להעיד על גדילה מואצת/התבגרות מינית מוקדמת.
מה זה אומר ? על מה זה משפיע ? האם דרוש טיפול ? האם יש מקום לדאגה ?
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שדיים מוגדלים בתינוקת - תגובה
פרופ` זאב הוכברג17/08/2011בעיקר חשוב קצב גדילה השדיים. בדר"כ מופיעות קצת שדיים ונסוגות די מהר.
האנדוקרינולוג יוכל לאמר לכם אחרי בדיקה כמה זה מדאיג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קראתי שגדש13/08/2011
מתחילת ההתבגרות ועד סופה, בן גדל בממוצע כ 28 ס"מ.
איך אפשר לדעת מה היה הגובה בתחילת ההתבגרות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קראתי ש - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ15/08/2011אכן קשה לדעת כיון שהסימן הראשון לתחילת ההתבגרות בבנים הוא גדילת האשכים ממצא שלא בולט לעין כמו למשל תחילת הופעת שדיים בבנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל 11,12 ? הגובה בערך אותו דבר לא?
יכעיכ15/08/2011ב 11 ו 12 ? זה בערך ההתחלה ?
ב 13 הגובה כבר קופץ לא ?
מאיפה משיגים את הגובה בגיל הזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל 11,12 ? הגובה בערך אותו דבר לא? - תגובה
פרופ` זאב הוכברג17/08/2011טווח הגילים להתחלת התבגרות בבנים הוא 10-15.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוקד היפואקואי 0.3 ס"מ באיסטמוססטביסקי יוליה12/08/2011
ד"ר שלום רב!
בעקבות למפודניטיס בצד שמואל של הצוור עשינו בדיקת אולטראסאונד לילדה שלנו בת שנתיים ושבעה חודשים. באולטראסאונד הודגם מוקד היפואקואי 0.3 ס"מ באיסטמוס. רופאת הילדים שלנו טוענת שאין סיבה לדאגה ושלילדים זה יכול לקרו אך אנני רגוע כלל. אולי לבצע את הבדיקות דם לתפקוד של בלוטת המגן? או מה אני בכלל צריכה לשאול את הרופא...
תודה מראש
יוליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מוקד היפואקואי 0.3 ס"מ באיסטמוס - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ15/08/2011אכן אין סיבה לדאגה. הטכנולוגיה של ימנו הינה בעלת כושר אבחון רב ..גם של ממצאים חסרי משמעות. המוקד שהזכרת הוא קטן מאד.
לשם הזהירות בלבד הייתי חוזר על בדיקת ה US בכעבור ששה חודשים. אין צורך בבדיקות דם כעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרום התבגרותליאור12/08/2011
שלום, ביתי בת שבע וחצי, נבדקה בשניידר בשל הפרשות לעיתים מהנרתיק ושערה בודדת בפות.. אין התפתחות שדיים,יש ריח זיעה, צילום גיל עצמות תואם גיל כרונולוגי. נלקח טסט LRH ותוצאותיו הגיעו בדואר-
ANDROSTENEDIONE - 2.9nmol/L
DHEA SULPHATE - 1.1 mcmol/L
estradiol - <3 pmol/L
testosterone - < 0.4 nmol/L
LH (0) - 0.2 mlU/ml FSH(0) - 1.28 mlU/ml
LH(30) - 3.6 mlU/ml FSH(30) - 6.42 mlU/ml
LH(60) - 3.0 mlU/ml FSH(60) - 8.24mlU/ml
בסוף הדף נכתב- הטסט מפגין הפרשה תקינה ברמות טרום התבגרות.
האם הכוונה שזה תקין? האם גיל 7 וחצי מוגדר טרום התבגרות? תודה, אמא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טרום התבגרות - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ15/08/2011התשובות אכן מלמדות שבתך לא החלה ממש את התבגרותה המינית. התבגרות מינית מופיעה באופן נורמלי לכל המוקדם בגיל 8 שנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח של זעה מבית השיחיאמא11/08/2011
שלום רב
הבת שלי בת 7 וסובלת מריח של זעה נוראית מבית השיחי אפילו 20 דקות אחרי מקלחת ושהיא יושבת במזגן יוצא לה ריח חזק של זיעה מאוד מסריחה .
איך ניתן לטפל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח של זעה מבית השיחי - תגובה
פרופ` זאב הוכברג12/08/2011הזעה עם ריח חריף שכיחה בגיל זה.
מטפלים בדיאודורנט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גדילה תקינה? מקום לבירור?דפנה10/08/2011
שלום, בני בן ה9 בריא, פעיל ונמרץ. לא במיוחד אוהב לאכול, אך מקבל את רוב קבוצות המזון. עושה רושם שהוא קטן (25 ק"ג, 1.30 מ') ולכן רופאת המשפחה הפנתה לבדיקות דם וצילום כף יד.
בצילום כף יד נמצא גיל עצמות - 7שנים. TSH 5.56 FT4 14.7 המוגלובין 13.9תחלופת שיני החלב שלו בשיניים קבועות איטית ומאוחרת מאוד.
אביו 1.93 מ', ואני 1.65.
האם יש מקום לבדיקה/בירור נוסף לגבי תקינות הגדילה? באמצעות מה?יכול להיות שהוא פשוט יגדל בגילאים מאוחרים יותר יחסית?
תודה רבה, דפנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גדילה תקינה? מקום לבירור? - תגובה
פרופ` זאב הוכברג12/08/2011הנתונים שמסרת אינם מספיקים כדי לענות על שאלותיך החשובות. חזרי לרופא שעשה אותן ובדק את הילד, והוא יענה לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרקים זמני הזרקהאמא מודאגת10/08/2011
שלום רב,
בתי באחוזון 3, בת 11 וחודשיים, שוקלת 23 קלו, גובה 1.29. שום התפתחות מינית . כף יד-גיל 10/11. גובה אם-1.63 ואב-1.80
הוחלט על מתן הורמון גדילה ע"י אנדוקרינולוג.
שאלותי:
-בלי לומר שם שם חברה, האם יש הבדל בין 32G מזרק 6 מ"מ ובין 31G מזרק 6 מ"מ?
- במידה ופה ושם כשהילדה בטיול של יום/יומיים או ישנה אצל חברה ולא ניתן להזריק, האם זה ישפיע מאד על הטיפול?
- במידה ותהיה צמיחה מואצת בשנתיים הראשונות, ומפסיקים את הטיפול. מה יקרה לגביהה? האם תחזור לגובה המקורי שניקבע על פי הנתונים (1.52)
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזרקים זמני הזרקה - תגובה
פרופ` זאב הוכברג12/08/2011אין הבדל בין מזרקי G31 ו32.
הטיפול יומיום מצליח יותר מאשר טיפול בהפסקות.
במקרים רבים אני ממליץ טיפול לשנתיים בלבד. צריך אז לדעת איך להפסיק את הטיפול - לא בבת אחת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת tsh גבוההילנה09/08/2011
עשינו בדיקה שיגרתית לילד בן 11 ונמצא תוצאה גבוהה tsh של 10.27 חזרנו לעשות ב
שנית אותו בדיקה ויצא תוצאה 11.05 /t4- 15.37/ t3- 2.0
יש לנו תור אלייך בעוד חודש וחצי ואנחנו מאוד מודאגים הודה לך אם תענה לנו מה עלינו לעשות כרגע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת tsh גבוהה - תגובה
פרופ` זאב הוכברג12/08/2011רופא הילדים יוכל לאמר לכם כמה זה דחוף, ובמידת הצורך גם לדאוג לתור דחוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)