מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- בן 11.5 נמוך מאוד לגילודינה04/12/2011
בני בן 11.5 גובהו 130 ס"מ מאוד נמוך לגילו, חבריו גבוהים ממנו בכראש, ביצענו בדיקת גיל העצמות שהראה גיל 8, ביצענו בדיקת הורמון גדילה שהראה שאין בעייה, אני נמוכה 152 ובעלי 172 ס"מ, הבן הבכור מאוד גבוה וגם הבת גבוה, האם כדאי לקבל חוות דעת נוספת מאחר שהילד לא ממש צומח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 11.5 נמוך מאוד לגילו - תגובה
פרופ` זאב הוכברג07/12/2011אם זה נכון שאינו גדל (האמנם?) חשוב שיראה רופא מומחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בגיל עצמות , כמה אחוז מהגובה הנוכחיווילי04/12/2011
נותר לגבוהה
בגיל עצמות 13
בגיל עצמות 14
בגיל עצמות 15
בגיל עצמות 16
בגיל עצמות 17
בגיל עצמות 18
?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בגיל עצמות , כמה אחוז מהגובה הנוכחי - תגובה
פרופ` זאב הוכברג07/12/2011חפש ספר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טסטסטורוןמישהו03/12/2011
לדוקטור שלום,
אני בן 21,מתאמן במשקולות מעוניין לעשות סייקל(שימוש בטסטסטורון) להעלאת מסת שריר.
כמה שאלות:
1.במידה ואני לוקח טסטסטורון (כגון זריקה או מדבקות) האם זה אכן יגדיל לי את מסת השריר?
2.אם אני עושה זאת באופן יחסית מבוקר יש סיכון כלשהו?(אני עושה את זה לתקופה של חודשיים.
3.במידה ולא מתאמנים ורק לוקחים טסט בכל זאת מסת השריר עולה?
אשמח אם תוכל לענות לי על סמך ניסיונך בתחום ההורמונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טסטסטורון - תגובה
פרופ` זאב הוכברג07/12/2011כאן מדברים על ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה באשכים והתפתחות איבר המיןמאור03/12/2011
שלום!(ממש חשוב לי אנא השתדלו לענות במהרה ובפירוט תודה רבה!)
אני בן 17 ובערך בגיל 7-8 קיבלתי מכה חזקה מאוד באשכים,מכה שהשאירה סימן כחול על האשך למשך מס' ימים.
כיום יש לי איבר מין קטן ,והאשכים שלי קטנים כלומר כשאני עם בוקסר אני מרגיש לא בנוח האשך הפגוע מאוד קטן (השמאלי ) והשני מרגיש רגיל ויש לי מס' שאלות.
1.האם למכה יש השפעה על ההתפתחות של איבר המין?
2.עד איזה גיל איבר המין אמור להתפתח?
3.האם יש טיפול שיכול לזרז את ההתפתות המינית עד לתקופה שנסגרת ההתבגרות המינית.?והאם יש עדיין הזדמנות?
4.האם יש קשר בין כך לבין טיפול בטסטסטורון?
5.אם זה חשוב אני לא שעיר,יש לי שיער ערווה (לא הרבה),ומעט שערות בפנים !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה באשכים והתפתחות איבר המין - תגובה
פרופ` זאב הוכברג07/12/2011אני מציע שתראה אנדוקרינולוג שיוכל לאמר לך מה אצלך תקין ומה לא מפותח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום כף ידגלית דוזלי01/12/2011
בתי בת 3 ו- 9 חודשים עשינו לה צילום כף יד והתוצאה הייתה גיל עצמות מתאים לגיל 5, פרט לחוסר התפתחות קו התגרמות של עצם הטרפזואיד. מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח צילום כף יד - תגובה
פרופ` זאב הוכברג07/12/2011לצילום אין משמעות אלא בהקשר לבדיקת הילד. רק הרופא שבדק את הילדה יוכל לפענח זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקפפטילשרון30/11/2011
שלום, בתי בת 16 קיבלה דקפפטיל בגיל 10 למשך חצי שנה לעצירת הגדילה.
היום גובהה 1.60 ומשקלה 47. אך שמתי לב כי השדיים שלה קטנים מהרגיל ולא ממש גדלים.
שאלה: האם החומר שהוזרק לה כבר אינו בגוף? האם יש עדיין קשר בין הגדילה לזריקות שקיבלה או שזה כבר שייך לעבר?
האם השדיים ימשיכו לצמוח?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה של אמא
ליאת30/11/2011האם אפשר לשאול אותך כמה היא גבהה מאז שהטיפול הופסק?
תודה , מאמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדקפפטיל - תגובה
פרופ` זאב הוכברג07/12/2011הדקפפטיל כבר אינו בגוף, ואין לו השפעה ארוכת טווח על גודל השדיים. השדיים ממשיכים לגדול עוד כשנתיים אחרי הווסת הראשונה, ושוב בהיריון הראשון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 9 ו- 10 חודשים... בגובה 129ס"מתמר28/11/2011
בתי בת 9 ו- 10 ח', גובהה כ- 129 ס"מ. יש לה פלומת שיער עדינה במפשעה אך לא בבית השחי וללא ריח זיעה. היום הרגישה גוש קטן וכואב בצד אחד של החזה - נראה כמו תחילת ההתפתחות של השד.
אנחנו במעקב גובה אצל רופא הילדים שמסרב להפנות אותנו לאנדוקרינולוג בטענה שהיא שומרת על העקומה שלה, מה האפשרויות העומדות לרשותי? אציין שגובהי 150 ושל בעלי כ- 174. יש לי בת גדולה יותר שקיבלה את המחזור קצת לפני גיל 12 וגובהה היום הוא 154 (היא בת 14.5).
לא רוצה שבתי תהיה יותר נמוכה ממני... מה אני יכולה לעשות? לא ביצענו בדיקות דם, לא בדיקת עצמות, איך אני יכולה למצות את הבדיקות והאפשרויות שקיימות כיום אך לא נגישות לי בשל ההתנגדות של רופא הילדים שטוען שגם אני נמוכה??!!
אני רוצה לציין שגם טיפול פרטי בא בחשבון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 9 ו- 10 חודשים... בגובה 129ס"מ - תגובה
פרופ` זאב הוכברג07/12/2011הורים מודאגים - סיבה די טובה ללכת לשמוע מומחה אנודקרינולוג. לכו גם אם הרופא סבור שזה לא נחוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות של טוסטסרון נמוךלילד בן 10סוזן28/11/2011
שלום
בני בן העשה בדיקות דם לאחרונה והערכים מאוד נמוכים
free testosterone 2.35 שהערכים צריכם להיות בין 31-142
testosterone 0.74 שהערכים צרים להיות בין 0-6
prolactin 98.2 שהערכים צריכים להיות בין 54-380
הגובה שלו 158 משקל עודף
איך מטפלים בילד שיש לו בעיות של טוסטסרון נמוך מאוד, האם יש לזה גם אפקט על המשקל ?
אני מאוד לחוצה מהתוצאות ומבקשת בכל לשון של בקשה לקבל תשובה
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות של טוסטסרון נמוךלילד בן 10 - תגובה
פרופ` זאב הוכברג07/12/2011הטסטוסטרון נמוך אצל בני 10. אין לילד בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת תריס מעט נפוכהעידית27/11/2011
בתי בת ה-11 במעקב אצל אנדוקרינולוג במשך כשנתיים מכיוון שהיא קטנה לגילה.
גובהה 132 במשקל 28 ק"ג. התפתחותה המינית טרם החלה.
היא עשתה בדיקות דם לפי הוראות הרופא, בביקורה האחרון אצל הרופא הוא בדק את צווארה וציין שבלוטת התריס אצלה נפוכה מעט, הויטמין D מצויין ואמר לבוא עוד כחצי שנה ולהזכיר לו את עניין הבלוטה. מה זה אומר שהבלוטה מעט נפוכה ? והאם יש סיבה לדאגה ?
והאם מצריך טיפול ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בלוטת תריס מעט נפוכה - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ28/11/2011יש מקום לבדוק את תפקודי הבלוטה ורמות נוגדנים לפני שניתן לקבוע דעה.
אם הנפיחות היא ממוקנת יש מקום לבצוע אולטראסאונד בשאלה של גוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TSH גבוה לתינוקתקרלה27/11/2011
שלום רב!
בתי נולדה לפני שבועיים בניתוח קיסרי בשל מצג עכוז.
לאורך ההריון נאמר לי בבדיקות האולטסאונד כי עצם הירך שלה קצרה מהממוצע (כשבוע וחצי פחות מגיל ההריון)
בבדיקת הסקר שלאחר הלידה נמצא TSH גבוה - 211 ובבדיקה חוזרת לאחר 3 ימים נמצא TSH על ערך 220. נאמר לנו שה T4 מאוזן
התחלנו מיד מתן סינטרואיד (חצי כדור ליום, מפורר עם חלב אם) ועלינו לחזור על בדיקת הדם בעוד מספר ימים ולפגוש אנדוקרינולוג בעוד כשבועיים.
רציתי לשאול אם אפשר היה לחזות מראש ואם עלול להיגרם נזק או השפעה כלשהי למרות הטיפול? הבנתי שרמת TSH כזו היא גבוהה באופן חריג. האם הזמן שלוקח לאזן את התוצאות עלול להשפיע על התפתחות בתי ואם יתכנו סימנים לכך בעתיד.
האם יכול להיות מצב בו בלוטת התריס תחזור לתפקוד נורמלי ונוכל להפסיק את הטיפול? איך ומתי יתכן מצב כזה?
בברכה
אם מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
TSH גבוה לתינוקת - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ28/11/2011מדובר ככל הנראה בתת תריסיות מולדת. זהו מצב קבוע הנגרם לרוב עקב חוסר התפתחות או התפתחות לקויה של הבלוטה. ניתן היה להוכיח זאת על ידי מפוי או בדיקת אולטראסאונד.
יש לוודא שבשלב זה היא מקבלת כדור שלם של סינטירואיד עד לנרמול ה TSH עם מעקב כל שבועיים של תפקודי הבלוטה.
בטיפול טוב רוב הסיכויים שבתכם תגדל ותתפתח באופן דומה לבני גילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה יש בכדור שלם?
קרלה28/11/2011אנחנו גרים בשיקגו. יתכן שהריכוז בכדורים שמוכרים כאן שונה? על האריזה כתוב: synthroid 75 mcg tablet ונאמר לנו לתת לה חצי כדור - 37.5
ובנוסף - מה זה מיפוי אולטרסאונד? היינו צריכים בדיקה מכוונת לבלוטת התריס או שיכלו לזהות את הבעיה בסקירת מערכות רגילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה יש בכדור שלם? - תגובה
פרופ` זאב הוכברג03/02/2012אי אפשר לשהות תת תריסיות בסקירת מערכות.
אולטהסאונד ומיפוי הן שתי בדיקות שונות.
חצי מ75 זה באמת 37.5.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפו
היפו03/02/2012היי בתי אותו דבר עם תוצאה גבוהה אשר ירדה במהלך השבועיים של ביקורות מטופלת באלטרוקסין ..רציתי לשאול אותך האם יש לה תסמינים חיצוניים? ומהם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפו - תגובה
פרופ` זאב הוכברג03/02/2012מהשאלה לא ברור מה יש לילדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפו
היפו04/02/2012היי יש לילדה תת תריסיות מולדת (היפותירואידיזם) מטופלת באלטרוקסין...האם התסמינים החיצוניים יעלמו עם הזמן ??? מה הסיכוי לגדילה רגילה ואםן ניתן באיזה שהיא בדיקה לשלול משהו ,מקווים מאוד שלא ...אין לנו היסטוריה משפחתית למחלות מולדות זה נפל עלינו כמו רעם ביום בהיר אחד ,בהתחלת הטיפול הילדה נטלה 40 מיקרוגרם ביום ...כנראה שלא השפיע כראוי התוצאה הלכה וגדלה ..כרגע נוטלת 100 מיקרוגרם ביום ...היא תתפתח כראוי ? האם ניתן להדביק את הפער שנוצר חודש ימים בלבד ? אשמח לכיוון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
היפו - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ06/02/2012משאלתך לא ברור לי בת כמה הילדה ועל איזה תסמינים חיצוניים מדובר .
ממליץ לך לקחתה בהקדם לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפו
היפו06/02/2012שלום פרופסור אלי הילדה עוד מעט חודשיים שתהייה בריאה ... התסמינים החיצוניים כוונתי היא על הנפיחות בפנים ותווי פנים יחסית גסות נפיחות בעפעפיים .. היה לה גם בצקת ברגליים ... אומנם זה ירד קצת שאלתי האם זה יעלם בכלל כאילו לא היה כלום וכך נראה תוי פנים עדינות של ילדה בגילה ???!! אממה שיש מצבים שהיא פשוט יפייפיההההה בלי עין הרע ויש מצבים שאני שוב רואה בברור את התסמינים האלה יש אפשרות להגיע אלייך לייעוץ?בדיקה ? מעקב וכו'??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן שנה וחצי עם אחוזון נמוךיובל25/11/2011
שלום רב,
בני בן שנה וחצי , נולד במשקל 3.3 ק"ג, במעוד בלידה רגילה, ינק עד גיל 9 חודשים. התחיל לרדת באחוזונים בפרט משקל כבר מגיל 6 חודשים, וכעת בגיל שנה וחמישה חודשים הוא על אחוזון 3 בגובה, ואחוזון 3 במשקל.
בדיקות לצליאק שליליות. סך הכל הוא הולך מבטא כמה מילים, והתחיל ללכת לפעוטון. לציין כי בגיל שנה לערך התחיל להקיא אחרי צריכת מוצרי חלב ואז בהוראת הרופאה הוא על דיאטה בלי מוצרי חלב בשל אלרגיה , כשהתוכנית לחזור ולתת לו בגיל שנתיים.
גובהי 176 ואשתי 165,
בני השני שנולד לפני חודשיים נולד לאחר שלאשתי היתה סוכרת הריונית מאוד גבולית - ללא טיפול באינסולין אבל הוא באחוזון 90 לגובה ומשקל. לא יודע איך להסביר האם אתם חושבים שבני הבכור זקוקו להורמון גדילה, אולי לבירור נוסף? הוא עולה קצת בגובה אבל ממש מעט..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בן שנה וחצי עם אחוזון נמוך - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ28/11/2011בעיות תזונה כולל חסר בברזל שכיחות הרבה יותר. אם הברור לא יעלה מאומה יש מקום לברור הורמונלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת שנה- לא גודלתשרית24/11/2011
שלום רב.
ביתי בת שנה.
נולדה 53 סנטימטר-משקל 4 קילו.
קצב הצמיחה שלה בעיני נורא איטי. היא אמנם שומרת על אותה עקומה בטיפת חלב ובכל זאת...
בשקילה האחרונה-
בת שנה בדיוק- 8.650
אורך:70 סנטימטר.
היא נראת נורא קטנה ורזה(פחות רזה, יותר קטנה)
בחודשיים האחרונים צמחה 2 סנטימטר בלבד.
האם יש מקום לדאגה?
חשוב לציין שהיא אלרגית לחלב ולא מוכנה לאכול מוצרי סויה. האם יש קשר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בת שנה- לא גודלת - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ28/11/2011אין שום בעיה מבחינת האורך . היא אכן רזה. אם קצב הגדילה מואט יש מקום למעקב מקרוב. הסבירות לבעיה הורמונלית נמוכה. הפרעות בתזונה שכיחות הרבה יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב גדילהג'ינה24/11/2011
שלום פרופ'
בתי היום בת 6 ו-4 חודשים. קיום היא שוקלת 16 ק"ג וגובהה היום 112 לפי הבדיקה שנעשתה לה בביה"ס.
הערך הנמדד (גובה במטר) 112
(משקל בק"ג) 16
)BMI( 13
טווח אחוזונים (גובה במטר) 19
(משקל) 3
BMI -3
בשנת 25/12/2008 אגם שקלה 13 ק"ג.
לאור הבדיקה הבת שלי הופנתה לבירור אצל הרופא המטפל.
ברצוני לציין שתמיד הייתה קטנטונת (אנחנו ההורים לא גבוהים במיוחד וגם כילדים קטנים היינו גם קטנים) היא היתה במעקב בתור תינוקת לא אכלנית אצל גסטרו אנטרולוג ילדים בגיל שנה לערך והוא אמר לנו שאין לנו מה לדאוג היא ילדה כזו (לא עור ועצמות אבל רזונת) מאוד אנרגטית וקופצנית, אוכלת מהכל אבל לא בכמויות גדולות. התחילה ללכת בגיל 9 חודשים.
האם באמת יש לנו ממה להלחץ? כי הרופא מכיר אותה ועד כה לא אמר לנו כלום בנושא. (כך גם הילד הקטן שלי קטנטן ויחסית רזה משאר הילדים).
תודה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף
ג'ינה24/11/2011בשנת 25.12.2008 היא שקלה 13 ק"ג וגובהה היה 94 ס"מ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מעקב גדילה - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ28/11/2011בתך אכן רזה אך גובהה בתחום הנורמה לגילה. אם את ובעלך נמוכים וקצב הגדילה הוא תקין אזי אין מקום לדאגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היתפתחות שדיים ונסיגת שדייםקרן24/11/2011
שלום,בתי בת 9 וחצי ויחסית מאוד נמוכה לגילה 1.30 ומאוד רזה 27 ק"ג .לפני חצי שנה שמתי לב ששד אחד מתחיל להיתפתח ומיד נילחצתי .לפי צילום כף היד היא מתאימה לגילה ובדיקות הדם תקינות..לפני חודשים ראיתי שהשד נעלם !! כאילו נסוג. האם יתכן הדבר? כי לקחתי אותה לרופאה ובאמת ראינו התחלת היתפתחות , מאוד לא הייתי רוצה שהילדה תתחיל להיתפתח בגלל מידותיה ולכן כל הזמן שזה נעצר זה טוב . האם זה היה רק שומן ( למרות שכאב לה ) או שזה רק היתעכבות ? תודה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
היתפתחות שדיים ונסיגת שדיים - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ28/11/2011התאור שציינת ייתכן. זה מראה שההתבגרות לא ממש החלה. בחודשים הקרובים או בעוד שנה ההתבגרות תתחדש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקות למיצוי הקומה הפוטנציאליתמיכל24/11/2011
שמעתי על נער שקיבל טפול כזה (מספר זריקות) ,איך נקרא הטיפול ואם אפשר לתת פרטים
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זריקות למיצוי הקומה הפוטנציאלית - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ28/11/2011אני לא בטוח ששמעתי. אז תגש לרופא המטפל ותשוחח עמו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)