מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלהנעמי22/07/2007
אני בהריון שבוע 8+2, עשיתי הבוקר בדיקת שתן ויצא לי אריטרוציטים 25, אני מאוד מודאגת, מה דעתך? בתודה מראש,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד''ר דוד יוחאי24/07/2007שלום
אין כל סיבה שתהיי מאוד מודאגת. אני מציע לך לבצע בדיקת שתן לתרבית לשלול דלקת בדרכי השתן ואם אין דלקת אזי לפנות לאורולוג במקרה והממצא קיים עדיין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתן עלה לי לראשחני22/07/2007
הי. בת 30 + תינוק יונק, בריאה, לא ידועה רגישות לתרופות, סובלת מדלקת שתן חמורה + כאבים חזקים. אחרי שלושה ימי MACRODANTIN החום ירד, הצריבה בשתן פחתה, אך מאחר ועדיין יש כאבים באזור הכליות, הרופאה חוששת לזליגת הדלקת לכליות ולכן ממליצה על TAB OFLODEX ועל הפסקת הנקה. האם כדאי להמר "ולהישאר" עם האנטיביוטיקה הישנה או לירות עכשיו בנשק הכבד מחשש להחמרה? אלפי תודות מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתן עלה לי לראש
ד''ר דוד יוחאי24/07/2007שלום
יש משפט חשוב שמנחה אותי שאין מחליפים סוס מנצח כך שאם ישנה הטבה עם מקרודנטין אין כל סיבה שבעולם להחליף הטיפול ולהפסיק הנקה בגלל זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כל הזמן לוחץתמוז22/07/2007
אני כל הזמן צריכה לשירותים. כל שעה בערך. נבדקתי אצל גניקולג ואין לי פטריה או דלקת.
אני כבר לא בטוחה אם הבעיה שלי היא פסיכולוגית או לא... אני רק יודעת שבשנה האחרונה הנושא החמיר. לפני מבחנים, או נסיעות ארוכות הדחיפות גוברת. כשהייתי בחו"ל (בהודו) הייתי צריכה לנסוע נסיעות ארוכות ביותר (22 שעות) ולפעמים היה פרק זמן ארוך מאוד בין עצירה לעצירה
חשבתי שאני מתפוצצת, כל כך כאב לי שהיו מתחילות לרדת לי דמעות..
מה לעשות?
תוגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל הזמן לוחץ
ד''ר דוד יוחאי24/07/2007שלום
הבעיה שלך אינה פסיכולוגית אם כי יתכן שבזמן לחץ היא מוגברת. את זקוקה לטיפול תרופתי ולאחר שתבדקי אצל אורוגניקולוג איני רואה כל מניע שתקבלי הטיפול ואני משוכנע שיהיה לך שיפור ניכר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטפטפתשרון19/07/2007
בוקר טוב!
קורה לי לאחרונה, שאחרי שאני משתינה ומתלבשת חזרה
פתאום, זורם לי עוד
והתחתונים נרטבות לי
זה אף פעם לא היה קורה לי עד עכשיו
אני משאירה את המקום יבש, וגם התחלתי ללכת עם תחתוניות
אבל, זה לא לגמרי פותא את הבעיה
ממה זה יכול לנבוע? ומה עושים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מטפטפת
עדה22/07/2007שלום
חסרים המון פרטים ע"מ לענות לך. באופן עקרוני את זקוקה לברור אורוגיניקולוגי מקיף. בנתיים אני ממליץ על פיזיוטרפיה לחיזוק שרירי רצפת האגן וכן ביופידבק ולגשת לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמטפטפת
עדה22/07/2007שלום
חסרים המון פרטים ע"מ לענות לך. באופן עקרוני את זקוקה לברור אורוגיניקולוגי מקיף. בנתיים אני ממליץ על פיזיוטרפיה לחיזוק שרירי רצפת האגן וכן ביופידבק ולגשת לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי שאלה:שאלה על תרופה17/07/2007
אני בת 24 ואני סובלת מבריחת שתן במאמץ. שלחו אותי לעשות בדיקות ועד שאני אקבל את התוצאות של כל הבדיקות. (ייקח לזה המון זמן) אני חייבת למצוא פיתרון לעניין- הרבה פעמים השתן מגיע למכנסיים ואני עם מכנסיים רטובות.
ניסיתי להשתמש בפדים של חברת "פויז" ושל חברת "וניה". זה לא עזר כי הבריחת שתן היא רצינית ולמרות הפדים היא הגיעה למכנסיים. (לדעתי, בשביל בריחת שתן קלה עד בינונית הפדים של שתי החברות מצוינים.)
במה עדיף להשתמש? בחיתולים למבוגרים או בתחתונים סופגים?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי שאלה
עדה22/07/2007שלום
הבדיקות לא צריכות לקחת זמן בכלל ואם אבחנו אצלך בריחת שתן במאמץ את צריכה לעבור בהקדם ניתוח תיקון שהינו פשוט והסיכויים לפתור הבעיה גבוהים ביותר. לגבי פדים אזי מה שטוב לך יותר ומגן יותר הוא הרצוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום וברכה ושבת שלום..
shlomi25/08/2007אבקש מימך בבקשה ליצור איתי קשר אם תוכלי לגבי כמה נקודות חשובות שיש לציין אדבר איתך במיי"ל אני מחכה לתגובה לילה טוב ותודה רבה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לשאול בקשר למה ומי אתה?
שאלה על תרופה25/08/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך:..
shlomi25/08/2007אני בן 22 ויש לי את אותה בעיה ואותה דילמה כמוך בידיוק רציתי מאוד לשוחח איתך על הנושא הזה.. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מאיפה אתה יודע את המייל שלי?
שאלה על תרופה25/08/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לי מושג מה המיי"ל שלך אבל אני..
shlomi25/08/2007אתן לך את המיי"ל שלי [email protected] ואני מאוד מחכה לתגובה מימך תודה רבה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלחתי לך מכתב למייל.
שאלה על תרופה25/08/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי שאלה
ד''ר דוד יוחאי26/08/2007שלום
אני ד"ר יוחאי ומתנער מכל התגובות שקבלת. לעצם העינין. ברור אורו- דינמי לקביעת הצורך בטיפול/ניתוח כלשוא אינו לוקח זמן והתשובה ניתנת במקום. אני לא מבין אלו בדיקות עשית שאמורות לקחת כלכך הרבה זמן. חסרים המון פרטים לגבי בעיתך כך שלא ניתן ליעץ לך במדויק , אך באופן כללי לבריחת שתן במאמץ יש פתרון ניתוחי קל ומוצלח מאוד. עד שיקבעו לך אם יש צורך בניתוח אני ממליץ שתפני לטיפול פיזיוטרפי עם ביופידבק. כמובן שיעוץ זה הינו מוגבל ביותר בשל חוסר פרטים משמעותי לקביעת מהיא בעייתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עיצביים בשלפוחית השתןסיסי16/07/2007
שלום
יש לי בעיה סבוכה, של רגישות עיצבית בשלפוחית השתן
במשך שנים לא מצאו ממה אני סובלת
ורק לפני מספר חודשים, הגעתי לגיניקולוג בבית חולים
שאבחן לי את הבעיה
אני לוקחת כדורי ליריקה
ואני מרגישה הקלה
אולם, לפעמים הכאבים חוזרים
האם לדעתך, במקרה כזה צריך אולי להגביר את המינון של התרופה (300 מ"ג ליום)?
או אולי לעשות פעולות אחרות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים עצביים-סיסי
ד''ר דוד יוחאי22/07/2007שלום
אם ישנו שיפור עם התרופה ניתן לעלות במינון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים עצביים-סיסי
ד''ר דוד יוחאי22/07/2007שלום
אם ישנו שיפור עם התרופה ניתן לעלות במינון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים עצביים-סיסי
ד''ר דוד יוחאי22/07/2007שלום
אם ישנו שיפור עם התרופה ניתן לעלות במינון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח TVTirit14/07/2007
שלום ביום ראשון האחרון עברתי ניתוח TVT לטיפול בבריחת שתן במאמץ. מאז הניתוח אני לא מצליחה להתרוקן. אני מרגישה לחץ בשלפוחית, ונתינת השתן מלווה בכאבים (כאבים עצביים) ובנוסף השתן יורד בזרימה מאוד איטית וקצרה. אני פוחדת לשתות הרבה וכל שעה בערך אני נכנסת לשירותים דבר שהפך לסיוט עבורי. האם הבעיה בניתוח או ששלפוחית השתן שלי צריכה להתרגל לשינוי (לצאת מהטראומה)? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח TVT
ד''ר דוד יוחאי15/07/2007שלום
תופעה של קושי להתרוקן קימת אחרי TVT. היא יותר שכיחה אחרי TVT מאשר TVT-O . אני לא יודע בדיוק איזה סוג של TVT עברת. בכל מקרה הקשיים ומתן השתן באופן לא רציף הינה בעיה שנפטרת ונעלמת עם הזמן. חשוב לבדוק שארית השתן אחרי שאת מתרוקנת. מצד שני ישנה תופעה לא נדירה של הופעת דחיפות ותכיפות במתן שתן שלא היו קיימים לפני הניתוח. לתופעה זו יש צורך בטיפול תרופתי , אני מאד ממליץ שתפני למנתח שלך והוא בודאי יפתור בעיה זו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהtvt
irit16/07/2007תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהTVT
irit16/07/2007אחרי כמה זמן הבעיה אמורה להיפתר??
אתמול ביקרתי אצל הרופא המנתח והוא הציע לחכות עד יום רביעי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח TVT
עדה16/07/2007שלום
הענין מאוד אינדיוידואלי. כעקרון זה יכול לקחת עד חודש אך חייב להיות שיפור הדרגתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחסי מין ושתןד11/07/2007
יש לי בעיה רצינית במין. כשאני מגיעה לאורגזמה חזקה לפעמים יוצא לי שתן, כמובן שזה גורם לי להרתע מאוד מקיום יחסים. אני גם מתביישת לפנות לרופא בקשר לזה ולא יודעת בכלל למה זה שייך, לגינקולוגיה, אורולוגיה? תעזרו לי בבקשה, אני מיואשת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי מין ושתן
ד''ר דוד יוחאי15/07/2007שלום
חסרים לי המון פרטים על מנת שאוכל לענות לך . בכל אופן חשוב מאוד להבדיל אם אכן זו בריחת שתן או הפרשה שקופה מרובה שיוצאת לאחר המגע. אם אכן זה שתן יתכן ואת סובלת מבריחת שתן במאמץ. אני ממליץ לך להתרוקן לפני המגע וכן לפנות לאורוגניקולוג שיקבל אנמנזה שלמה ויוכל לעזור לך יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בשתן במחזורזואי08/07/2007
בזמן המחזור אני צריכה להשתין לעיתים מאוד תכופות, ממה זה יכול לנבוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצטרפת לשאלה
אוראל08/07/2007אני מרגישה במחזור שאני צריכה להשתין לעיתים תכופות וגם לתת צואה לעיתים תכופות וזה באמת קורה זה נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרפת לשאלה
ד''ר דוד יוחאי15/07/2007שלום
מה שאת מספרת מתאים יותר לתופעה של PMS הסנדרום שלפני הוסת מאשר לבעיה כפי שתוארה ע"י אוראל. ישנם טיפולים קונונציוליים וכן טבעיים שונים היכולים לעזור לך. תפני לרופא הנשים שלך ואין לי ספק שיוכל לעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה בשתן במחזור
ד''ר דוד יוחאי15/07/2007שלום
כפי שעניתי לאוראל נראה לי שבעיתך הנה חלק של PMS וממליץ שתפני לרופא הנשים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 3 שאלות מסובלתאוראל06/07/2007
אני מקווה ששאלתי נוגעת לנושאי הפורום אני בת 21 וסובלת מוגינסמוס כך שמעולם לא הצלחתי לקיים יחסי מין מלאים ,קניתי את המרחיבי נרתיק(הדפילטורים 1-6) והצלחתי להגיע עד מרחיב מספר 4 (אך לפעמים ובלחץ רב גם 5) בעצם מה שאני מרגישה בהכנסת כל מרחיב הוא לחץ בפתח הנרתיק כאילו הפתח צר וקשה להחדירו וכאשר זה עובר את הפתח אזי הקלה ואם אני מוציאה לחלוטין שוב לחץ (ולפעמים כאב) עד שחודר פנימה וחוזר חלילה.
יש לי 3 שאלות:
1.האם תרגילים כאלה שנשים עושות אחרי לידה או נשים בעלות בריחת שתן יכולים לעזור במקרה כמו שלי?
2.האם הבעיה שלי מעידה על שרירי רצפת אגן נוקשים וחזקים מידיי או שאין קשר בין הדברים?
3.כשאני מחדירה מרחיבים 4 ובמיוחד 5(שהוא לעיתים נדירות) אני מרגישה לחץ ממש על השלפוחית ועל החלחולת ומרגישה מיד צורך לרוץ לשירותים האם זה נורמלי?
תודה רבה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 3 שאלות מסובלת
ד''ר דוד יוחאי15/07/2007שלום
אין ספק שוגיניסמוס הינה בעיה מאוד מעיקה אך יש לה פתרון.
השימוש במרחיבים הוא נכון. מה שאני מבין הוא שיתכן ועדיין קרו הבתולים שלך שלם והייתי ממליץ שתבדקי כי ישנה אפשרות לפתוח אותו כירורגית במידה והינו קשיח ולא נבקע. אם אכן המצב כך ,יתכן שהפעולה הזו מאוד תעזור לך. כעקרון וגיניסמוס הינה בעיה המטופלת ע"י סקסולוג והייתי ממליץ שבנוסף לכל מה שאת עושה ושהמלצתי, תפני גם לסקסולוג.
לשאלתך הראשונה תרגילים אלו לא יעזרו במקרה שלך.
וגיניסמוס אינה בעיה של חוזק השרירים אלא כווץ לא רצוני שלהם.
יתכן והחדרת המרחיבים גורמים ללחץ על השלפוחית , זה אמנם לא טבעי אך יכול להיות קשור בבעיתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרופא
אוראל19/07/2007שלום
אין ספק שוגיניסמוס הינה בעיה מאוד מעיקה אך יש לה פתרון.
השימוש במרחיבים הוא נכון. מה שאני מבין הוא שיתכן ועדיין קרו הבתולים שלך שלם והייתי ממליץ שתבדקי כי ישנה אפשרות לפתוח אותו כירורגית במידה והינו קשיח ולא נבקע. אם אכן המצב כך ,יתכן שהפעולה הזו מאוד תעזור לך. כעקרון וגיניסמוס הינה בעיה המטופלת ע"י סקסולוג והייתי ממליץ שבנוסף לכל מה שאת עושה ושהמלצתי, תפני גם לסקסולוג.
לשאלתך הראשונה תרגילים אלו לא יעזרו במקרה שלך.
וגיניסמוס אינה בעיה של חוזק השרירים אלא כווץ לא רצוני שלהם.
יתכן והחדרת המרחיבים גורמים ללחץ על השלפוחית , זה אמנם לא טבעי אך יכול להיות קשור בבעיתך.
בקר לקרום הבתולין חשבתי פעם על הסרה כירורגית אבל אני רואה אותו בבירור וכאשר אני מחדירה אני רואה שהוא נמתח על המרחיב ובעצם הקושי בהחדרה קורה כאשר אני מעט עוברת את הקרום לבפנים גם במרחיבים הקטנים כך שעלי להסיק מזה שהבעיה אך ורק בשרירים לא?
וכן טופלתי אצל סקסולוגית זמן רב אך מיציתי את הטיפול והתחלתי טיפול אצל פזיותרפיסתית לבעיה עם ביופידבק שנתנה לי הנחיה לבצע כל יום לפחות עשר דקות כיווץ כלפי מעלה ושחרור כמו לנשים אחרי לידה ואתה אמרת שתרגילים אלו לא יעזרו במקרה שלי .אז האם אני מבזבזת את זמני עליהם ?הם גם קשים לביצוע... וכן האם נכונה הטענה שכיווץ חזק מביא להרפיה טובה יותר אחר כך?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוראל
ד''ר דוד יוחאי22/07/2007שלום
התאור שלך בדיוק מחזק את העובדה שכנראה יש צורך בפתיחה כירורגית של קרום הבתולים. לגבי פיזיוטרפיה וביפידבק זה חשוב וטוב אך אני חושב שזה לא יעזור במקרה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בורח לי...אלמונית04/07/2007
שאלה קצת מביכה...
כשאני צריכה להתאפק הרבה זמן לפעמים אני לא מצליחה להתאפק עד לשרותים ויוצאות לי כמה טיפות. מה אני יכולה לעשות נגד זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בורח לי
ד''ר דוד יוחאי05/07/2007שלום
חסרים המון פרטים ע"מ לייעץ לך. באופן כללי בעיתך אינה קשה וניתן לטפל בה א: בפיזיוטרפיה לחיזוק שרירי רצפת האגן ב: בטיפול תרופתי. רני ממליץ שתפני לאורוגניקולוג ואין לי ספק שיוכל לעזור לך מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמזים מקדימיםרונה02/07/2007
יש אפשרות לדעת איזו אישה נמצאת בסכנה גדולה יותר לצניחת איברים? אפשר למנוע את זה על ידי ניתוח קיסרי? אני שואפת להכנס להריון בקרוב והנושא מטריד אותי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמזים מקדימים
ד''ר דוד יוחאי04/07/2007שלום
ישנם גורמי סיכון לפתח צניחה אך הבעיה הבסיסית הינה בטיב הרקמות כך שלא ניתן לדעת מי תפתח ומי לא. ניתן לנסות להקטין את גורמי הסיכון שהם עצירות ,שעול כרוני , עבודה מאומצת עם הרמת משאות כבדים לידות ובעיקר לידות מכשירניות. ישנן נשים הבוחרות בניתוח קסרי ע"מ להקטין הסיכון לצניחה אך שוכחות הסיבוכים האפשריים מהניתוח. עקרונית אני נגד לידה בניתוח קסרי באנדיקציה זו כאשר אין כל אינדיקציה רפואית אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"ר דוד יוחאייעל26/06/2007
אני בת 24. עברתי 2 לידות (שתיהן ללא אפידורל) נפגעתי בשרירי רצפת האגן ואני מתחזקת את עצמי בתרגילי פיזיוטרפיה יומיומיים על ידי פיזיטרפיסטית מומחית בתחום. אשמח לקבל תשובה מה יכול לאשה כה צעירה להגיע מצב זה.בתודה מראש יעל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ד"ר יוחאי
ד''ר דוד יוחאי04/07/2007שלום
אני חושב שמה שאת עושה הינו הדבר הנכון בשלב זה. יש לבדוק אותך על מנת להעריך הנזק שנגרם לך ולפי הצורך להמליץ על טיפולים יותר פולשניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מתחילים שוב....?כרמית26/06/2007
שלום רב
לפני 3 שבועות עברתח אנטריור פוסטריור קולפורפי בשל צניחת שלפוחית קלה ורקטוצלה בינוני.
3 שבועות אחר, יש לי תחושת מתח נוראית בחייץ הנקביים עם כל יציאה, נבדקתי לפני שבוע , הכל נראה תקין, הלחץ הוא בתפרים הפננימיים בפרינאום, אני מתארת לעצמי ובחיבור לרקטום.
גם כשאני יושבת ברכב , עדיין רגישות קשה.
הציעו לי למס"ג את איזור חייץ הנקביים עם שמנים צמחיים בכדי לרכך את הצלקות , אני לא יכולה להתעסק עם האיזור כי רגיש לי.אני רק מטפטפת באיזור את השמן.
הנרתיק פתוח ל2 אצבעות. כך אמר לי הרופא.
איך מתחילים ביחסי מין? זה נראה לי טראומתי מאוד וכואב?
הבנתי שרק אחרי חודש.
אשמח לתשובותיכם.
ד"א אני אסמטית ,מאוד מקוררת עכשיו מתעטשת המון ומשתעלת. מה עושים? אני חוששת להרוס הכל? היות ולא היו לי בכלל לווטורים, זה מה שראו בניתוח.ןחיברו לי 2 חוטים לונג אקטינג.
תודה לכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מתחילים שוב
ד''ר דוד יוחאי04/07/2007שלום
הכאבים שלך נובעים כנראה מהמתח של התפרים, בצקת ,ואולי המטומה באזור. כל הדברים האלו נעלמים מעצמם ואני משוכנע שלאחר מכן לא יכאב. ברגע שלא יכאב תוכלי להתחיל יחסי מין כפי שאת רגילה ללא כל פחד. יתכן שיש מקום לשמון האזור בהתחלה . לא הזכרת את גילך והאם את במנופאוזה או לא, כך שיכול להיות שישנו יובש ללא קשר עם הניתוח וזה גורם נוסף לקשיים . יתכן שאם זה המקרה שלך ,ממליץ על מתן אסטרוגן מקומית לנרתיק זה יכול מאוד לשפר האלסטיות של הנרתיק ולהקל ביחסי המין.
באשר לשיעול שלך הדבר לא תלוי באף אחד ויש מקום לטיפול להקלת השיעול. בכל מקרה אני לא תושב שזה יכול להרוס הניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשהטל24/06/2007
אני לא סובלת מבריחת שתן, אבל מדי פעם יש הפרשה שקופה שנוזלת בבת אחת וגם מכתימה את התחתון. איך אפשר לטפל בזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה
ד''ר דוד יוחאי25/06/2007שלום
הפרשה לדנית שקופה ללא ריח וללא סימטומים נחווים כאשר זה לא שתן הינה תקינה ואין מה לחשוש ממנה. אין טיפול להקטין ההפרשה. כמובן שעלייך להבדק ע"י גניקולוג על מנת לוודא שאכן הפרשה זו אינה פטלוגית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



.jpg)