מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טחור בולט?עם פיסורה.ראובן07/05/2011
אני 4 ימים לאחר זריקת בוטקס לפיסורה.,. שם עדיין משחת רסטוג'סיק..
יש לי גם בעיה של טחורים שלא מחייבת התערבות בדר"כ.
ביומים האחרונים לאחר השירותים מופיעה לי בליטה בפי הטבעת,
האם זה טחור?
מה מומלץ לעשות איתה?
(לדחוף אותה, או אולי לשים משחה, ואם כן איזו?
האם ביחד למשחה לפיסורה?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחור בולט?עם פיסורה. - תגובה
ד''ר דוד נויפלד08/05/2011אם זה טחור שצונח - כדאי להחזיר בעזרת משחת טחורים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורהגידי07/05/2011
שלום
האם גם סדק שממוקם בין האנוס ובין עצם הזנב ייחשב פיסורה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסורה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד08/05/2011לא.
בד"כ תגובה לזיעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גידי09/05/2011אבל בתור שכזה, האם מתקבל על הדעת שיהיה קיים כשנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר דוד נויפלד11/05/2011בהחלט.
כל פעם שאתה מזיע המקום מתגרה ויש התופעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוטוקס ופיסורהדנה06/05/2011
שלום.
שמעתי שאנשים התעלפו בזמן הזרקת הבוטוקס. במקרה אחר איבד אדם את השליטה על סוגר פי הטבעת למשך כמה חודים אחרי ההזרקה. האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוטוקס ופיסורה - תגובה
ד''ר מרט חייקין07/05/2011לא מכיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורה וטחורידנה04/05/2011
כירורג איבחן:צלקת(של פיסורה ישנה), פיסורה קדמית חריפה, טחורים חיצןניים בולטים.
טיפול:בטאקרוטן, אבילק. לטענתו לא מנתחים כיום פיסורות, כי קיים חשש לשלמות שריר פי הטבעת, וגם לא טחורים חיצוניים אלא רק פנימיים.(לא ניתן לבדוק בגלל כאבי הפיסורה).מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסורה וטחורי - תגובה
ד''ר דוד נויפלד05/05/2011לא מכיר טקרוטן.
טיפול שמרני צריך לכלול גם משחת שתרפה השריר כמו נייפדיפין או רקטוג'זיק.
לא מבין ההגיון שבתשובת הכירורג - הניתוח שכיח, ומלכתחילה נועד לחתוך שריר הסוגר הפנימי ע"מ להפסיק ההתכווצות שלו והכאבים. בחלק מהמקרים ניתן במקום זאת לבצע כריתה של הפיסורה.
באשר לטחורים - הם באופן טבעי לא באים לידי ביטוי בכאבים אלא בדימומים ו/או צניחה. כאשר צנוחים - יכולים לכאוב עד שחוזרים פנימה או מחזירים אותם. הטחורים החיצוניים הכרוניים - לא כואבים ולא מדממים ולא רלוונטיים כאן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורה אצל בן שנתייםאוה04/05/2011
כירורג איבחן פיסורה אצל נכדי בן השנתיים.
הטיפול שהוא נתן כולל 2כפיות נורמלקס ביום
ו - 3 כפיות שמן פרפין ביום.
שניהם למשך חודש.
אני מוטרדת מכמויות שמן הפרפין: האם שמן זה אינו פוגע בספיגת המזון?
האם יכול לגרום לשלשולים?
האם אי אפשר להסתפק בנורמלקס?
תודה
אוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסורה אצל בן שנתיים - תגובה
ד''ר דוד נויפלד05/05/2011ראה תשובה קודמת.
נורמלקס בתנוקות לא מוכר לי.
באשר לשמן פרפין, אני נותן למבוגרים כפית אחת ליום, ותו לוא. למשך זמן ארוך יכול להפריע בספיגת ויטמינים מסיסי שומן כמו D,A, K ו-E.
שמן פרפין לא גורם לשילשולים. נורמלקס - כן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות ספורטיבית לאחר הזרקת בוטקסראובן04/05/2011
האם ניתן לבצע הליכה ספורטיבית מאומצת של מס' ק"מ לאחר הזרקת בוטקס,או שיש הגבלות כלשהן? אם כן, , מה הן ומתי מותר להתחיל באימון גופני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות ספורטיבית לאחר הזרקת בוטקס - תגובה
ד''ר דוד נויפלד05/05/2011אין הגבלה על פעילות גופנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעוט סובל מכאבים עזיםאני03/05/2011
בעת מתן צואה.
אין בעיה של עצירות.
אנא,המלצתכם מה ניתן לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעוט סובל מכאבים עזים - תגובה
ד''ר דוד נויפלד04/05/2011צריך יותר פרטים עליך.
באופן מידי - ממליץ להבדק ע"י פרוקטולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים נוספים
אני05/05/2011הקטנצ'יק בן שנה וחודשיים יונק.יואוכל ירקות פירות ושאר
מיני מזונות (גם שמן זית,שתן)ציאות כמעט כל יום,כשהפחתתי מנות עוף
היציאות היו רכות יותר..
בטוחה שיש לו פצע ולכן בוכה בעת יציאה.נאמר לי שיתכן שהבכי
בגלל הזיכרון מהכאב,אך לי לא נראה שהעניין הוא זיכרון..
גרים ליד חיפה.מקווה שמתאים לשאול אם יש רופא-פרוקטולוג
שמטפל בקטנטנים שמוכר לך..מתנצלת עם הבקשה לא במקומה.
וגם..עד לתור מה לעשות?כיצד להקל על הכאבים?
יום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים נוספים - תגובה
ד''ר דוד נויפלד05/05/2011טעות שלי - פספסתי הקטע שמדובר בתינוק. אנחנו עוסקים פה במבוגרים. הבעיה שכיחה בתינוקות.
צריכה לפנות לרופא הילדים להסדיר דיאטה שתמנע עצירות. ברגע שהיציאות יתרככו הנושא יסתדר. אם לא, תזדקקי לעצת כירורג ילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אני05/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רקטוצוריןניר02/05/2011
שלום,
שמי ניר אני סובל מכאבים עזים בעת יציאות ולפעמים זה מלווה בדימום.
הענין נמשך כבר מספר שנים, אך הוא היה נמשך תקופה מסוימת ומפסיק ולכן לא פניתי לטיפול מסודר.
כרגע הגעתי למצב שכל יציאה מתחילה בכאבים עצומים ואני ממשיך לסבול מהם מספר שעות לאחר היציאה.
נגשתי לרופא המשפחה וסיפרתי לו על כך, הוא אמר ללא בדיקה שיש לי כנראה פצע בפי הטבעת. הסברתי לו כי אני מרגיש חתיכת עור עודפת בפי הטבעת שכואבת כאשר לוחצים עליה והוא אמר לי שכנראה יש לי טחורים ונתן לי רקטוצורין לטיפול של 6 ימים ואמר שתוך שבוע הכל יסתדר.
מקריאה בפורום כאן, אני מבין שהנרות האלה הן למעשה רק משככי כאבים ולא מונעות דבר ואני חושש שעצם זה שהוא לא בדק אותי והביא לי משככי כאבים, לא בדיוק יפתור את הבעיה.
אשמח לחוות דעת יותר מקצועית.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רקטוצורין - תגובה
ד''ר דוד נויפלד04/05/2011נשמע כפיסורה ("פצע").
חוות דעת מקצועית אפשר רק אחרי בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה המשךחיים01/05/2011
תודה על התשובה הקודמה . יש לי שאלת המשך.
האם הסרת הטחור החיצוני נעשית בהרדמה מלאה?
האם ההסרה של הטחור היא ל"תמיד"?
האם עלולים להיות סיבוכים או תופעות לואי מיוחדות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה המשך - תגובה
ד''ר דוד נויפלד02/05/2011אכן - הסרת הטחור היא ל"תמיד" - ברם, יש טחורים נוספים שיכולים לצוץ.
אפשר ורצוי בהרדמה מקומית (אפשר להוסיף טשטוש בוריד).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פילונידל סינוס דחוף!אנונימי01/05/2011
עברתי לפני חודשיים בערך ניתוח פילונידל סינוס באזור עצם הזנב, אני בן 16, החתך לפי מה שהבנתי היה די גדול כי היה באלגן באזור יענו הרבה שערות הפוכות וכו'.
הפצע נשאר פתוח ואמרו שזה יחלים לבד, בנתיים לא היה הרבה דימומים אלא בעיקר הפרשות, עכשיו ראיתי שזה מדמם קצת ואני מאוד לחוץ!!
זה הגיוני? הפצע לא נסגר לחלוטין, הייתי שבוע אחרי הניתוח בביקורת אצל מנתח והוא אמר שזה בסדר, אבל עבר זמן מאז.
אני דואג, תשובה בבקשה :/
(אגב אין חום, היום שיחקתי קצת כדורגל אבל לא הזעתי כולכך שמה, מה כן החלקתי בבית לא בצורה רצינית וקיבלתי מכה יותר ביד לא זוכר אם גם בטוסיק יכול להיות שזה בגלל זה?)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פילונידל סינוס דחוף! - תגובה
ד''ר דוד נויפלד02/05/2011זה פצע פתוח - יכול מדי פעם לדמם קלות במיוחד כאשר משתפשף כמו בריצה וכו'.
לא להתרגש יותר מדי ובטח שלא להלחץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים אחרי ניתוח פיסורהנאהי01/05/2011
שלום לכם,לפני כ 5 חודשים עברתי ניתוח פיסורה באסותא,אחרי הניתוח ההרגשה הכללתי היתה טובה אך הכאבים המשיכו להופיע,לאחרונה אני מרגיש כאבים עזים ומרגיש בליטה בפי הטבעת ויש לי חשש שיש לי טחורים ולא רק פיסורה.בביקור אצל כירורג הוא טוען שאין יותר פיסורות ולא נתן את דעתו לגבי מציאת טחורים.שאלתי היא ,האם ניתן להבחין בטחורים בבדיקה חיצונית,כמי שמנוסה בנושאי טחורים ופיסוריות לצערי,האם כדאי לעבור ניתוח להסרת טחורים והאם הוא מתקיים בהרדמה מקומית וטשטוש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים אחרי ניתוח פיסורה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד02/05/2011מהסוף: אפשר במקומית וכו' - לא נוח. עדיף ספינלית.
לבדוק טחורים פנימיים צריך לבצע אנוסקופיה - בדיקה עם מכשיר מיוחד לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחור חיצוני טרומבוטיחיים01/05/2011
בן 43. רופא כירורג איבחן אצלי טחור חיצוני טרומבוזי.
לדבריו ניתוח להסרת טחורים חיצוניים מבצעים רק במסגרת ניתוח להסרת טחורים פנימיים, אי לכך אין כרגע כל טיפול מלבד להמתין שהטחור יעלם מעצמו.
האם יש טיפול מנע או טיפול אחר להסרת הטחור.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחור חיצוני טרומבוטי - תגובה
ד''ר מרט חייקין01/05/2011אפשר לכרות טחור חיצוני שעושה בעיות ללא קשר לטחור פנימי. מומלץ דיאטה רבת סיבים, שתיה מרובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרוד באזור פי הטבעת...שימי01/05/2011
אני עובר קשירות כרגע וגם מורח פרוקטוצורין.
מארתמול יש לי גרד באזור ושאלתי היא האם יש הגבלה בזמן השימוש במשחת פרקטוצורין והאם הגרד יכול להיות בגלל שימוש יתר אני מורח כבר בסביבות חודש
אודה לך על תשובתך.......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרוד באזור פי הטבעת... - תגובה
ד''ר דוד נויפלד01/05/2011יכול להיות שפיתחתה רגישות למשחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בפיסורהאי30/04/2011
שלום
כבר יותר מחודש אני סובל מפיסורה . בהתחלה טופלתי בפרוקטופום להורדת דלקת . הייתה הקלה , כאבים פחתו אבל דימום נמשך, ואז התחלתי טיפול בניפידיפין . מטופל בניפידיריפין כבר 3 שבועות . לעיתים היה דימום ולפעמים היו כאבים בזמן מתן צואה . לדעתי הניפידיפין לא פתר את הבעיה אבל המצב היה משמעותית טוב יותר מהשבוע הראשון (לפני פרוקטופום). יציאות שלי רכות אבל יוצאות 2-3 ביום.
לפני כמה ימים הייתה הרעה אחרי כמה פעמים של הליכה לשירותים , הכאב התחזק בזמן נטילת צואה וגם דימום התגבר .
כיצד אתה ממליץ להמשיך את הטיפול מכאן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בפיסורה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד01/05/2011נשמע שאתה זקוק לניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרקת בוטוקסאייל30/04/2011
שלום ד''ר נויפלד
כבר חודש מטופל בניפידיריפין שלא עוזרת כלל .
חשבתי להתקדם להזרקת בוטוקוס . רופא מטפל שלי ( כירוג כללי , ללא נסיון בתחום )
1)האם אתה מתעסק בהזרקת בוטוקס ?
2)האם יש לך נסיון רב ומוצלח בנושא ?
3)אם ניפידיפין לא הצליח , מה הסיכוי(באחוזים) שבוטוקס יעזור ?
4)אני חבר בקופ"ח מכבי ויש לי מושלם ,איך אני יכול להגיע אליך על מנת שאתה שתבצע את הזרקה?
5)אני רואה שאתה יועץ במכבי ,אם אני מגיע אליך לביקור באופן פרטי , האם ישנה אפשרות לעשות הזרקה באותו ביקור ? או מה הדרך החליפית ?
6)האם ניתן לעשות הזרקה בהרדמה מקומית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרקת בוטוקס - תגובה
ד''ר דוד נויפלד01/05/2011בעבר הזרקתי הרבה, כיום כמעט ולא.
תוספת הצלחה לנייפדיפיןכ-10-15%.
אני לא מזריק במסגרת התייעצות. לשם כך תצטרך להגיע אלי למרפאה בבי"ח.
לחילופין לפנות לכירורג/פרוקטולוג של מכבי.
מאיפוא אתה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלות
אי04/05/2011אני חבר בקופ"ח מכבי בנוסף יש לי ביטוח בריאות פרטי פניקס
נניח ולאחר ביקור פרטי אצלך החלטנו על טיפול בבוטוקס ,מה היא הפרוצדורה על מנת לקבוע הזרקה אצלך בבית החולים ?
כמה יעלה חומר ?
האם יש החזר על החומר מחברת ביטוח במסגרת כיסוי תרופות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מכפר סבא
אי04/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאייל- שלח לי מייל לפי הרצ"ב
ראובן04/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלות - תגובה
ד''ר דוד נויפלד05/05/2011טופס 17 למרפאה כירורגית בבי"ח.
החומר עולה 1800-2000ש"ח. צריך לקנות בבית מרקחת.
באשר להחזר מחברת הביטוח, תברר איתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה - עוד שאלה לפני החלטה
אי05/05/2011המון תודה, דוקטור
כמה הזרקות כלולות בטיפול בבוטוקס? האם הן נעשות בפגישה אחת או בפרש בפגישות שונות . האם הזריקה כואבת? האם ניתן להזריק בחדר ניתוח בטשטוש ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה - עוד שאלה לפני החלטה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד06/05/2011אפשר להזריק הרדמה מקומית. אין צורך בטשטוש. ל"טשטוש" יכול להיות מחיר מיותר (לא כספי).
הזריקה מעט כואבת. שלוש דקירות בישיבה אחת. אם מצליח - לא צריך יותר. אם לאו - אפשר לחזור כעבור שבועיים-שלושה. צריך אז לקנות חומר חדש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

