מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גודל עוברים באוטראסאונד ודופק איטיחסויה04/09/2016
שלום,
אני בהריון לאחר ivf. הוחזרו 2 עוברים
1 ביום הרביעי ו1 ביום השישי (בלסטוציסט).
בשבוע 6+6 נצפו 2 שקי הריון עם עוברים בגודל 6w2d- האם תקין?
כעבור 4 ימים נעשה שוב אולטראסאונד בשל כאבים
נצפו 2 עוברים
1 גדל קצת אבל עדיין 6w2d עם דופק איטי
השני גדל גם ל 6w4d
האם יש סיכוי שהעובר עם הדופק האיטי יתאושש?
האם הגידלה של העובר השני תקינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גודל עוברים באוטראסאונד ודופק איטי - תגובה
ד``ר רון ברדין04/09/2016שלום לחסוייה
א. לשאלתך הראשונה פער בשבועות מוקד ים אלה של כ 4 ימים לא מלמד לגבי ההמשך הקוטב העוברי קטן מאוד ותזוזת הסמן לכאן או לכאן משנה המדידה
ב. לגבי הדופק האיטי והמדידות החוזרות. ישנו המשפט " מרבה בדיקות מרבה תוצאות" ו"מרבה בדיקות מרבה דאגות". זהו טווח בדיקות מאוד סמוך לא מלמד כלום לגבי הגדילה והתפתחות. גם מעניין הדופק האיטי הפעם לא הייתי מסיק מסקנות. אני מציע שאם אין סיבה מיוחדת ( דימום,כאבי בטן,אחר) לפנייה לבדיקה ,תמתיני כשבועיים לפחות עד לבדיקה הבאה כל זה בתאום עם רופא מטפל שלך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה ד"ר על התשובה המפורטת!
חסוייה04/09/2016זה לא מובן מאליו בכלל.
אני אכן משלמת על זה בכסיסת צפורניים...
וכולי תקווה שהבדיקה הבאה תהיה תקינה (הריון יקר מאוד)..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות נשימה של העובר בבדיקת אולטרסאונדיעל03/09/2016
שלום,
אני בשבוע 17 הריון שני, בתוצאות של בדיקות השקיפות והסקירה המוקדמת אין שום התייחסות לתנועות נשימה אם נצפו או לא.
בבדיקות של ההריון הקודם מצויין כבר בבדיקת השקיפות שנצפו תנועות נשימה.
האם זה תקין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועות נשימה של העובר בבדיקת אולטרסאונד - תגובה
ד``ר רון ברדין03/09/2016היי יעל
ראשית על מנת "ליישר קו" עובר מקבל כידוע את צרכיו החיוניים בין אם חמצן והמרכיבים השונים להתפתחותו לאחר חילוף חומרים וגזים בשלייה .משם מגיע הדם המחומצן אל העובר דרך חבל הטבור .כך שתנועות הנשימה של העובר אינן כמובן לשם חמצון. יחד עם זאת אכן אנחנו צופים בתנועות נשימה כאשר בשלבים מתקדמים יותר בהריון שליש שני מתקדם ושליש שלישי כאחד הפרמטרים המלמדים איך העובר " מרגיש" ברחם. הופעת תנועות נשימה בשלבים מוקדמים מוכרת וצופים בה אך איננה קבועה, אי הדגמתה לא מלמד על שום בעיה ואיננו מהווה ממצא חריג. יתרה מכך תנועות נשימה אינם חלק מהערכת העובר בסקירת המערכות המוקדמת בטח וגם לא במאוחרת
ולכן ....אם הסקירות תקינות ולא ניראו תנועות נשימה אין סיבה לדאגה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מיקום השיליה יכול להשתנות?סיון29/08/2016
בסקירת מערכות נאמר לי שהשיליה אחורית. היום עשיתי בדיקת מי שפיר ונאמר שהיא קדמית..אני יודעת שאין חשיבות למיקום אבל תוהה איך זה יכול להיות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מיקום השיליה יכול להשתנות? - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר30/08/2016מיקום השליה יכול להשתנות בשני אופנים:
1. טעות של מי מהבודקים
2. אם השליה בחלקה קדמית ובחלקה אחורית, עם גדילת הרחם, מיקומה יכול לתפוס כיווניות יתר למעלה או למטה.
אפשרות 1 נראית לי סבירה יותר, במקרה בו הדיקור נערך מס' שבועות קצר לאחר הסקירה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שליה אחורית נמוכה שבוע 23 להיריוןר.26/08/2016
שלום,
בעקבות ביקור במיון בשל סחרחורות קשות, עלה חשד לשליה נמוכה.
נבדקתי ביחידת האולטראסאונד ושם נרשם שהשליה במרחק 20 מ"מ מצוואר הרחם. אני בשבוע 23 אחרי ניתוח קיסרי לפני כשנתיים.
בבדיקות קודמות נאמר לי שהשליה אחורית.
האם השליה הנמוכה מסכנת את ההיריון? האם יש הגבלות מסוימות במצב זה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שליה אחורית נמוכה שבוע 23 להיריון - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר26/08/2016השליה עוד תעלה ככל שהרחם יגדל עם המשכות ההריון. אינני צופה לכל בעיה מבחינת מיקום השליה גם ללידה נרתיקית. בכל מקרה, יש לבדוק את השליה הקדמית לשלילת סימני חדירה לקיר הרחם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם צוואר הרחם ארוך?דנה25/08/2016
בסקירה שניה שבוע 23+3 נאמר לי שצואר הרחם 47 .
האם זה נקרא ארוך?
ומה זה אומר על תהליך הלידה עצמו?
במידה ויש קשר, כאשר עשיתי סקירה ראשונה נאמר לי שיש לי רחם גבוה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם צוואר הרחם ארוך? - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר26/08/2016אורך צוואר זה ארוך דיו ותקין לחלוטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיצור צוואר הרחם במהלך הריון- מהלך תקין או חריג?יעל23/08/2016
שלום.
אני בשבוע 21 ובבדיקה היום אצל רופאת מעקב ההריון נמדד אורך צוואר רחם של 34 ובמדידה נוספת 36. הרופאה אמרה שהצוואר סגור וארוך והכל תקין, אך אני מודאגת כיון שבסקירה מוקדמת בשבוע 14 אורך הצוואר שנמדד היה 44.. האם יש כאן תהליך של התקצרות צוואר שאינו תקין ודורש מעקב מיוחד?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיצור צוואר הרחם במהלך הריון- מהלך תקין או חריג? - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר23/08/2016אורך צוואר מעבר ל 25 מ"מ נחשב לתקין. ערך של 34 מ"מ שהתקצר מ 44 מ"מ, מצריך מעקב אחר אורך הצוואר כל מס' שבועות, רצוי בידי אותו בודק....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקה בצוואר רחםדנה23/08/2016
שלום, אני אחרי ivf איקסי.
אני בשבוע 23 עשיתי סקירה שניה
ונבדק לי גם אורך צואר רחם, אך אציין שהבדיקה לא היתה דרך הנרתיק, אלא מהבטן בלבד..
האם יש טעם להתייחס לתוצאה שהתקבלה על צואר הרחם, או שאין לה כל משמעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת בדיקה בצוואר רחם - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר23/08/2016בהחלט ניתן למדוד את צוואר הרחם דרך הבטן, בתנאי שהראות שלו טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי בדיקת מי שפיר או הרמוניגילי22/08/2016
שלום, אני בת 40 הריון ראשון . לפי בדיקת סקר שליש ראשון ושני נמצא שהסיכון לתסמונת דאון וטריזומה 18 הוא 1 ל 10000. שקיפות עורפית וסקירת מערכות תקינות. בשבוע הבא יש לי תור לבדיקת מי שפיר ואני ממש חוששת שאני נכנסת פה לצרה מיותרת...שוקלת לבצע בדיקת הרמוני במקום. אשמח לדעה. תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם סיכון של 1 ל 10000
גילי22/08/2016מצריך בכלל בדיקת מי שפיר? או שעלי להתייחס אל פקטור הגיל בלבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקו לב עובר- מנסה להבין את משמעות ממצאיםסיון17/08/2016
שלום רב
בת 35, הריון שני, ספונטני, עובר זכר, שבוע 20. שקיפות עורפית גבולית (2.5), סקירה ראשונה סהכ תקינה אך נמצא מוקד אקוגני כפול בחדר שמאל ו TR. חלבון עוברי תקין ((1:1500 ללא חריגה מיוחדת של אף אחד מן הערכים). מי שפיר וציפ גנטי תקינים. היום ביצעתי אקו לב עובר. נאמר לי שהבדיקה תקינה אך עדיין יש TR קל. לא נמצאו ממצאים נוספים בעייתיים. הומלצה ביקורת בשבוע 28. ייעוץ גנטי נקבע לאחרי הסקירה השניה. אין בעיות גנטיות במשפחה ובדיקות של לפני ההריון תקינות.
מה המשמעות של הממצא? האם זה יכול להיות קשור לשקיפות המוגברת? בסקירה הראשונה כשנמצא ה TR הרופא אמר שלשלב זה של ההריון זה תקין, ושלרוב נעלם בהמשך.. מה המשמעות שעדיין לא נעלם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו לב עובר- מנסה להבין את משמעות ממצאים - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר19/08/2016TR זהו קיצור של tricuspid regurgitation, או בשפה פשוטה, חזרה של דם מהעליה לחדר הימני בעת התכווצותו. בעוברים TR קל מדגים למעשה ממצא הנחשב לתקין, ולכן לא הייתי מתרגש ממנו. הממצא צפוי לחלוף עם הזמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור רמת דיוק בדיקת דם במקום דיקור מי שפירקרן12/08/2016
שלום,
אני בת 29 שבוע 17, מתלבטת אם לעשות דיקור מי שפיר. שמעתי על הבדיקת דם שמחליפה את הבדיקה. האם ידועה רמת הדיוק שלה בבדיקת כרומוזומי המין x ו-y? ובשאר הכרומוזומים הנבדקים (לא בשלושת התסמונות הנפוצות: טריזומיה 21, 13ו-18 שהבנתי שרמת הדיוק שלהן יותר גבוהה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור רמת דיוק בדיקת דם במקום דיקור מי שפיר - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר15/08/2016בדיקת הדם אינה תחליף לבדיקת מי שפיר. היא בודקת רק 5 מתוך 23 זוגות הכרומוזומים, ואינה בודקת את הצ'יפ הגנטי. בדיקת מי השפיר עולה עליה ללא ספק ומבחינתי מומלצת בעיקר עקה הצ'יפ הגנטי. האחוזים לזיהוי המין גבוהים, אך ודאי כבר מין העובר ידוע מהסקירה המוקדמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיתור תסמונות המין בבדיקת הדם
קרן15/08/2016הכוונה בשאלתי על כרומוזומי המין בבדיקה לאיתור תסמונות טרנר וקליינפלטר ומוזאיקות שלהן. עד כמה גבוהה רמת הדיוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה בשבוע 6 עם ציטוטקלי11/08/2016
היי פרופסור,
לפני כשלושה ימים עברתי הפלה עם 4 כדורי ציטוטק בנרתיק.
היום הייתי אצל הרופא נשים ואמר שאני אצטרך לקבל עוד מנה ביום ראשון כיוון ששק ההריון עדיין נמצא ברחם.
רציתי לשאול האם יכול להיות שעד יום ראשון קיים סיכוי שהשק יצא בעצמו?
כיוון שאני עדיין מדממת ועם כאבים.
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלה בשבוע 6 עם ציטוטק- תגובה
פרופ` ישראל מייזנר15/08/2016אני מצטער, אך רק היום העברה אלי שאלתך, ויתכן והיא כבר נפתרה...
בכל מקרה סבלנות היא שם המשחק עם הציטוטק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס בפה בהריוןרינת11/08/2016
שלום,
אני בשבוע 21 ונראה שמתחיל לי פצע הרפס בפה. (זו לא הפעם הראשונה שיש לי הרפס בפה)
אם זה רלוונטי, אז בתחילת ההיריון בדקו לי נוגדני cmv והיו לי נוגדנים אשר הצביעו על כך שבעבר היה לי cmv
האם ההרפס בפה מסוכן לעובר?
תודה-רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס בפה בהריון - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר11/08/2016ההרפס בפה אינו מסוכן לעובר, ואינו קשור למיטב ידיעתי לזיהום הוירוס CMV.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניצפה שרך אמניוטי - סיכון לעובר?ליאת10/08/2016
שלום רב ....אני בשבוע 30 ... ובאולטרסאונד סקירה מכוונת ניצפה שרך אמניוטי בין הקיר הקדמי לאחורי מעל צוואר הרחם .... הרופא החליט שמעכשיו ועד הלידה פעם בשבוע אגש לעשות אולטרסאונד בעיקר גפיים ..... האם המצב מסוכן לעובר .... ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניצפה שרך אמניוטי - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר10/08/2016נראה לי כי מישהו הגזים. הסירחה האמניוטית כפי שאת מתארת, אינה , ככל הנראה, מסוג המסכן את העובר, והינה ככל הנראה קפל של קרום האמניון, הנצפה לעיתים קרובות ברחם. סוג זה של קפל, אינו קוטע גפיים. יש סןג אלר של הידבקויות הקרוי amniotic band שהוא המסוכן, אך מופיע כבר בתחילת ההריון! אני ממליץ על US אצל מומחה שירגיע אותך, ולא לכתת רגלייך בקיץ הלוהט לבדיקת US שבועית...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצרפת אולטרסאונד של השרך האמניוטי .
ליאת10/08/2016בהמשך לתשובתך .... מצרפת את האולטראסאונד ..... חשוב לי לציין שכל הסיפור החל בעצם מהקפל בקרום האמניון שגילו לי בשבוע 25 במסגרת הסקירה מורחבת .... ובעקבות כך הרופא נשים שלי כל שבועיים שולח אותי לאולטרסאונד ..... וכעת בעקבות ה " הממצא " החדש הוא רוצה מעקב כל שבוע לגפיים ......
אשמח שתחווה את דעתך עם מה שצירפתי ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצרפת אולטרסאונד של השרך האמניוטי . - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר10/08/2016התמונה רק מחזקת את דעתי. פני לייעוץ US אצל מומחה שיראה את ה"סירחה" וירגיעך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - גודל ראש ואורך ירך ,mmmmmmmmmרונה01/08/2016
שלום רב
אני בשבוע 32 ו3 ימים.
בסקירה המאוחרת בשבוע 23 כל המדדים תאמו בדיוק לשבוע הריון, למעט ירך גדולה בשבועים.
היום בבערכת משקל
Bpd שבוע 35
Hc שבוע 35
היקף בטן שבוע 33
וירך 31 ו 4 ימים (קטנה יותר)
מה דעתך
רב תודות
ו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - גודל ראש ואורך ירך ,mmmmmmmmm - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר01/08/2016למרות השונות במדידות, עדיין איני רואה בעיה, שכן מדידות העובר אינו מדע מדויק. עצם ירך קצרה בשבוע אינה מצביעה על שום בעיה, והנה בטווח הטעות ל המדידה. ראש גדול הינו ממצא שכיח ב שלהי ההריון אז מדידתו אינה מדויקת מספיק. רצוי לחזור על הבדיקה עוד שבועיים להערכת פוטנציאל הגדילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כליות אקוגניות בסקירת מערכות פרופ מייזנרריקדונה27/07/2016
שלום פרופ מייזנר
בסקירת מערכות מאוחרת בשבוע 22 התגלו אצל הפונדקאית שלי כליות אקוגניות(כל יתר הממצאים תקינים)
הומלץ לי על המשך מעקב ובדיקת מי שפיר.
זהו הריון יקר וחשוב מאד
אני חוששת לעשות את הבדיקה..
מה משמעות הכליות האקוגניות?האם יתכן שהממצא יעלם בהמשך ?וכיצד מומלץ לפעול?תודה מראש
ריקדונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כליות אקוגניות .תוספת להודעה הקודמת
ריקדונה28/07/2016ברצוני להוסיף שהכליות
האקוגניות בגודל רגיל.
וכמות מי השפיר תקינה
תודה
ריקדונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



