מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ראש עובר קטן בשבועיים - סקירה 2נגה11/06/2017
שלום רב,
הריון מהפריה, עובר ממין נקבה. בוצע שקיפות, סקירה ראשונה חלבון עוברי ובדיקת ורפיי - הכל נמצא תקין וגיל העובר תאם את גיל ההריון.
בסקירה השניה נמצא ראש קטן בשבועיים לגיל ההריון.
(מצורף הקובץ)
כלי יתר הממדדים נמצאו תקינים.
כמו כן בהריון הקודם שלי , שהסתיים בילד בריא גם היו פערים בגולגולת אך פחות משבועיים.
איך מומלץ להתקדם ?
אם יש סיבה לדאגה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראש קטן
פרופ` ישראל מייזנר11/06/2017ראש קטן בשלב מוקדם של ההריון, מחייב בירור ומעקב מדוקדק. הייתי פונה לייעוץ גנטי לבירור, ובכל מקרה יש מקום למעקב סונוגרפי קפדני אחר גדילת העובר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבר המין הזכרי שקיפות עורפית שבוע 11+3ד``ר רון ברדין08/06/2017
אשמח לדעת האם בתמונה הנ"ל הצופציק שבולט זה איבר המין הזכרי??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיפות עורפית
פרופ` ישראל מייזנר08/06/2017יתכן...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
חני12/06/2017האם יתכן שזה יכול להשתנות לנקבה?כי אמרו לי שבשבוע כזה מוקדם יש לשניי המינים את אותו צופציק.אשמח להסבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמין העובר
פרופ` ישראל מייזנר12/06/2017האיבר בגודל דומה בשלב זה, מה שקובע זו הזוית של האיבר הראשוני ביחס לציר גוף העובר. בנקבה - 180 מעלות, ובזכר 45 מעלות לציר האורך של הגוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
חני12/06/2017אז פה זה ניראה כ45 מעלות???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשולחת עוד תמונה
חני12/06/2017
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא נראתה תגובה
חני12/06/2017היי במייל נשלח לי שרשמת תגובה ופה לא רשום שום תגובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמין העובר
פרופ` ישראל מייזנר13/06/2017קשה להגיד על סמך תמונה אלא יש לראות את הבדיקה כולה ואת מין העובר אל מול גופו בתנועה. מדובר בשבוע צעיר, והאפשרות לטעות היא סביב 20%!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד תמונה מההתייעצות הקודמתחני04/06/2017
תמונה נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאלה
חני04/06/2017בתמונה הנל מצד שמאל של העובר באיזור חוץ הרחם יש עוד דמות של תינוק.אשמח שתסתכל ותביע דעה מהזה יכול להיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה
פרופ` ישראל מייזנר04/06/2017לא ניתן ללמוד על מין העובר מתמונה זו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
חני05/06/2017ומה בנוגע למה שרואים בצד שמאל??והאם גם פה זה חבל הטבור מה שניראה כאיבר מין זכרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה
פרופ` ישראל מייזנר06/06/2017אכן...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי בבקשה צריכה התייעצותחני04/06/2017
ביצעתי אולטרסטונד בשבוע 12+3 אך הרופא אמר שאני מתאימה לשבוע 11+3 נאמר לי שיש צופציק שפעם הוא רואה למעלה שיכול להיות בן ופעם למטה שיכול להיות בת.בתמונות ראיתי ממש בולבול האם זה נראה לך גם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות
פרופ` ישראל מייזנר04/06/2017אי אפשר לדעת את מין העובר מהתמונה. מה שנראה כאיבר מין זכרי הינו ככל הנראה חבל הטבור...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- GBS חיובי שבוע 38רוז01/06/2017
שלום אני שבוע 38, הריון ראשון.יצא לי בדיקת GBS חיובית. תרבית שתן תקינה. לפי כל המידע שקראתי וגם בנות שאני מכירה הבנתי שהטיפול נעשה בחדר לידה על ידי אנטיביוטיקה. הרופאה שלי אמרה לי היום לקחת מוקסיפן פעמיים ביום למשך חמישה ימים בלי קשר למה שאקבל בחדר לידה. אני לא מעוניינת להכניס לגופי סתם אנטיביוטיקה, האם יש בזה טעם? בכל מקום שאני בודקת כתוב שזה יטופל בחדר לידה. קצת אובדת עצות, הריון ראשון ואשמח לחוות דעת נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GBS
פרופ` ישראל מייזנר01/06/2017הפורום הנוכחי הוא פורום אולטראסאונד, ואינו דן בבעיות מיילדותיות שאינו קשורות בהדמייה. קיימים פורומים אחרים לנושא זה. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר עם ציסטיק היגרומהפרופ` ישראל מייזנר25/05/2017
שלום רב. ב30.3.2017 פירסמה הודעה בפורום מישהי בשם "מיכל" וכתבה על מקרה זהה שבדיוק קורה לי - אחרי שתי לידות והריונות תקינים, פעמיים ברצף השנה עובר עם ציסטיק היגרומה. אודה לכם מאוד מאוד אם תוכלו לעזור לי ליצור קשר עם הכותבת (מיכל) מכיוון שאנחנו עוברות בדיוק את אותו הסיפור. אשמח מאוד לשמוע אותה, הדבר יעזור לי מאוד.
תודה,
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטיק היגרומה
פרופ` ישראל מייזנר01/06/2017אין לי כל גישה לפרטי הפונות לאתר. תצטרכי לפנות למפעילי האתר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ליאת, את מוזמנת לפנות אלי....
מיכל11/06/2017לגבי פעמיים ציסטיק היגרומה בשנה האחרונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ליאת13/06/2017היי מיכל,
אני כבר במקום אחר ממה שהייתי כשכתבתי את ההודעה. תודה בכל מקרה על שחזרת. האם ביצעת בדיקות גנטיות לעובר כמו סיסי שיליה כדי לבדוק מה קרה?
כשהלכנו ליעוץ הגנטי הציעו לנו לבדוק את הדנא שלנו לאפשרות שיש לנו "שחלוף" בגנים וכמובן שהסכמנו. תוצאות רק בהמשך (לא מדובר בבדיקות הסקר הגנטיות אלא משהו אחר). אנחנו כרגע בהמשך הריון, בע"ה מקווים לבשורות טובות. שיהיה לכם המון בהצלחה וכמובן בשורות טובות !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקי הריון ללא תוכןשמרית23/05/2017
ו.א. 29 למרץ, לאחר חצי שנה של נטילת גלולות סרזט.
הריון ספונטני
בדיקת us ב17 למאי
נצפו 2 שקי הריון
גודל שק 1: 6+11+7 מ"מ msd:8.00
גודל שק 2: 7+8+6 מ"מ msd: 7.00
מתאימים לשבוע 5 ו-4 ימים
טרם הודגם תוכן הריוני
בדיקה חוזרת ב23 למאי
הודגמו 2 שקי הריון ללא תוכן בגודל: 12*13 ו-9*11
הודגם שק נוסף? בגודל 4*6 מ"מ עם רושם לשק חלמון.
משמאל לרחם הודגם אזור היפואקוגני בגודל 4*11 מ"מ
הרופא המליץ לעבור בדיקה נוספת בעוד 10 ימים.
יש עדיין סיכוי להריון תקין?
איך נצפה פתאום שק נוסף?
איך הוא יותר קטן מהאחרים?
האם שייך ביוץ מאוחר כשבד"כ הביוץ הוא כעבור 28 יום מהוסת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מימצאים בהריון צעיר
ד``ר רון ברדין23/05/2017שלום רב
אני מבין לאי ודאות ולאוסף השאלות אבל
א. התייחסות למודגם באולטהסאונד בלי לראות הבדיקה בטח במיקרה זה היא מאוד מוגבלת ו״ תאורטית״ ורוב התשובות בסימן שאלה...
מציע שתמתיני לפחות כפי שהומלץ לך תתקרבי לשבוע 6 ואף מעבר לו ובהתאם לממצאים ננסה להתייחס ולענות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שני שקי הריון, אחד ללא דופקמיכל21/05/2017
שלום,
היום הייתי בבדיקת דופק.
נצפו שני שקי הריון.
אחד עם דופק, השני ללא דופק.
הרופאה ציינה שמדובר בשבוע 6.4
בקשה לחזור למעקב עוד שבןעיים, אך ציינם שאין סיכוי גדול לצפות דופק בעובר השני.
אשמח לדעת האם יש סיכוי לעובר בריא ?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 שקי הריון
ד``ר רון ברדין21/05/2017מיכל שלום רב
כמו שזה עולה מהמידע שסיפקת לא נישמע טוב.....
מעבר לכך לא יתן לנבא
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות חלבון עוברי מדאיגותמיכל19/05/2017
שלום רב, תוצאות בדיקת חלבון עוברי הן AFP-51.2 ו- HCG-21.5
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות חלבון עוברי
פרופ` ישראל מייזנר19/05/2017שלחי בבקשה את פרטי ה MOM של הבדיקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה
מיכל19/05/2017מצב קובץ התוצאות. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצא של בליטה באולטרהסאונדגלי16/05/2017
שלום רב.אני בשבוע 8 היום הייתי באולטרהסאונד ולי העובר יש ממצא שהרופאה לא ידעה להסביר מין בליטה ליד העובר יש לציין שהעובר תקין עם דופק.מהבדיקה הקודמת הממצא גדל וזה ממש מדאיג .אשמח לתשובה.מצורפת תמונה.תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא של בליטה...
פרופ` ישראל מייזנר17/05/2017הממצא מוכר ונקרא Bump, ומתאר שטף דם מקומי מסיבה לא ברורה - המטומה בלע"ז. הממצא בד"כ נספג, ונעלם ספונטנית תוך מספר שבועות. אין לו כל השפעה על תקינות העובר והמשך ההריון.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיצור צוואר וממצא משפךשיר14/05/2017
שלום ,
אני בהריון בסיכום גבוה נמצאת בשבוע 23+4 עם משפך ואורך צוואר של 33 מקבלת פעם בשבוע זריקת פרוגסטרון
בעברי לידה מוקדם של תאומים בשבוע 24 ובנוסף הריון בשמירה ולידה בשבוע 36 .
אני נמצאת בלחץ מאוד גדול עקב הממצאים עכשיו של המשפך... האם המצב באמת כה חמור? בנוסף קיבלתי נרות קרינון לתמיכה נוספת אך ראיתי כי לא מומלץ לקחת אותם אחרי 3 חודשי ההריון, האם זה נכון? האם זה יכול להועיל לקיצור ?
אשמח לתשובתכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיצור צוואר
פרופ` ישראל מייזנר17/05/2017למרות המשפכיות, אורך הצוואר 33 מ"מ, אורך שנחשב לתקין. הטיפול בפרוגסטרון אמור לעזור במניעת התקדמות לידה מוקדמת, אך אינו מבטיח הצלחה בכל המקרים. יש הבדל עצום בין ההריון הנוכחי להריון הקודם, בו הריון תאומים מהווה סיפור שונה לחלוטין.
אין לי מספיק ניסיון עם הקרינון, והטיפול בפרוגסטרון ואגינלי אמור להועיל אך עדיין שנוי במחלוקת. מנוחה חשובה ביותר, והתקופה הקריטית, היא עד שבוע 30 לערך. בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור מי שפיר וקרישיות יתרהילה09/05/2017
היי אני מזרחקה קלקסן 60 נוטלת מיקרופירין 75
ביצעתי דיקור מי שפיר ביום שני בבוקר
מתי אני יכולה לחזור לקחת את שניהם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישתיות יתר ומי שפיר
פרופ` ישראל מייזנר09/05/2017יום לאחר הדיקור את יכולה להמשיך בטיפול נוגד הקרישתיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבל טבור SUA סקירה מוקדמתשלי09/05/2017
ד"ר רון\פרופסור ישראל שלום רב וערב טוב, הייתי היום בסקירת מערכות מוקדמת שבוע 16+1 וברוך השם הכל תקין,
רק שבחבל הטבור נצפה וריד 1 ועורק 1 שהתרחב במקום 2.
הד"ר אמרה שהכל בסדר והפנתה לבדיקת אקו לב עובר ודיברה על מעקב גדילה בהמשך.
אך אני לא רגועה לחלוטין. אודה להתייחסותכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר SUA
פרופ` ישראל מייזנר09/05/2017עורק טבורי בודד נקשר בספרות עם מומים עובריים. כיון שסקירת המערכות שלך הייתה תקינה והעובר חף ממומים, הרי יש מקום לבדוק את ליבו בבדיקת אקו לב, ולשקול דיקור מי שפיר כולל צ'יפ לאחר ייעוץ גנטי. כמובן שבסקירה השניה יש להתמקד באנטומיה של העובר בקפדנות רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! שאלה נוספת שקשורה
שלי10/05/2017פרופסור ישראל קודם כל, תודה רבה על ההתייחסות והתשובה!
אציין שזה הריון ראשון ואני בת 24 וגם תוצאות השקיפות יצאו תקינות. האם עדיין עלי לשקול צ'יפ גנטי/דיקור שפיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהSUA
פרופ` ישראל מייזנר10/05/2017בהחלט!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנודות בכמות מי שפיריפעת09/05/2017
שלום רב לרופאים. אולי מישהו יוכל לתת לי תשובה כי אין לי כבר כוח. בת 26 שבוע 24 היום בדיוק. הריון ראשון ותקין. בשבוע האחרון עקב לחצים אדירים בבטן פניתי לשני רופאים ומיון יולדות. בכל את מהפעמים נמדדה כנות מי שפיר אחרת. תחילה 11.7 אחרי זה 12.2 ולאחר מכן 10.1 afi. כל רופא אמר לי שזה תקין. העובר נראה תקין וכו. וכן כי לא מדובר במיעוט קיצוני שיש בו לסכן את ההריון. השאלות שלי: 1. למה זה קורה ולמה יש תנודות בהפרש כל כך קצר ? 2. בשבועיים האחרונים לסירוגין יש לי פטרייה שאני מטפלת בה אבל לא ממש עוברת וכן בריחת שתן קלה שגם אז נבדקתי והיה בסדר. האם זה קשור לתנודות במי השפיר? 3. מה עלי לעשות כרגע ? כל הבדיקות עד כה כולל בדיקות חודשיות של שתן ודם היו תקינות. שתן, cmv וכו. האם יש סיכוי שתיוולד לי בת בריאה? תודה רבה. יפעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמות מי שפיר
פרופ` ישראל מייזנר09/05/2017השינויים במדידת מי השפיר נובעים מעצם היות הבדיקה של ה AFI תלויה בתנוחת העובר ושינוי בתנועותיו. המדידה של המים ברביעים השונים של הרחם משתנה עם תנועות העובר, אך השינויים שנמצאו אצלך היו בגדר הנורמה. אין כל קשר לפטריה שאת מטפלת בה. לגבי הלחצים - פני לרופא המטפל להמשך מעקב, וכמובן, תיוולד לך בת בריאה ומקסימה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנודות בכמות מי שפיר המשך
יפעת10/05/2017דוקטור תודה על תשובתך המהירה. איני מפקפקת בה ובניסיונך שמשבר בעד עצמו. ובכל זאת משיטוטים שערכתי ראיתי תשובות בפורומים אחרים עם מקריםמאוד דומים לשלי. שם נאמר לבנות ע"י רופאים שונים לגשת לבירור מקיף כולל סקירה מכוונת לכליות ואף דיקור מי שפיר. האם באמת יש צורך בזה? הרי כמו שאמרתי לך עשיתי 2 סקירות פרטיות מורחבות שיצאו מצויינות. מדוע ממליצים לעבור את כל בבירור הזה אם מדובר בכמות תקינה. הרי אפשר להסתפק במעקב. תודה לך מקרב לב .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמי שפיר - תנודות
פרופ` ישראל מייזנר10/05/2017אינני יכול להתייחס לאלא לרפואה שמוכרת לי ולניסיוני האישי. בכל מקרה, כמות המים היא תקינה בכל אחת מהמדידות, ובשינוי קל מבדיקה לבדיקה,מה שמצביע על אותו הממצא,שהינו מבחינתי, תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות מי שפיר שאלה לרופאליטל07/05/2017
שלום רב. אני חייבת לציין שאני מאוד חרדה. הייתי היום במעקב שגרתי. בת 28 הריון ראשון שבוע 23.4 ותקין . בכמות מי השפיר שנמדדה על ידי טכנאית הייתה תוצאה של 11.6 afi. לטענתה זה לא תקין הפנתה אותי חזרה לרופא . הרופא מצידו בדק אותי ואמר שאין כל סיבה לדאגה. שהכמות תקינה לחלוטין! ולא ידוע לו על מה הייתה כל המהומה. אשמח לתשובה ותודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמות מי שפיר
ד``ר רון ברדין07/05/2017ליטל שלום רב
אני עם הרופא המטפל שלך. בהנחה שאכן 11.6 סמ הרי שזה אכן תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)


.jpg)
.jpg)



.jpg)