מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אף עם מימדים גדולים לעובר ברחםאני 197827/07/2016
שלום רב
אתמול, שבוע 26+5 קיבלתי את התמונות הרצ"ב.
כפי שניתן לראות האף בעל מימדים מפלצתיים במיוחד .
נראה מטריד מאוד!!!
האם זה משקף?
מודאגת במיוחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקפצה.....
אני 197831/07/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקפצה נוספת. אודה לתשובה
אני 197802/08/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאף עם מימדים גדולים לעובר ברחם - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר02/08/2016האף תקין לחלוטין, ומה שנראה גדול בתלת ממד אינו המציאות. נא להירגע!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת סיכון לתסמונת דאון-מודאגת ולחוצהסיון22/07/2016
שלום רב
בת 35, שבוע 16+5.
שקיפות עורפית הייתה גבולית 2.5 (מדידה שניה 2.2), ועם תוצאות בדיקות הדם הסיכון לתסמונת דאון עלה ל 1:130.
סקירה ראשונה מורחבת הייתה סהכ תקינה אך נמצא מוקד אקוגני כפול בחדר שמאל בלב, וtr (הרופא אמר שמדובר באיזו דליפה מינימלית שבשלב זה של ההריון לא מצביעה על בעיה אך יש לעקוב).
קיבלתי כעת את תוצאות החלבון העוברי ושם הסיכוי לתסמונת דאון הוא 1:1500.
בינתיים ביצעתי כבר מי שפיר וכעת מחכה לתוצאות, אך אני מאוד במתח וחרדה.. על פניו בדיקת החלבון העוברי הורידה את הסיכוי לתסמונת דאון, אבל האם עצם זה שגם היא לא יצאה אופטימלית (כמו בהריון הראשון שלי שיצא 1:10000), למעשה מעלה את הסיכוי?
מה להערכתך הסיכוי לעובר בריא בנתונים אלה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערכת סיכון לתסמונת דאון-מודאגת ולחוצה - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר24/07/2016סטטיסטית, על פי הנתונים, רוב הסיכויים שהעובר תקין. אין ברירה, חכי בסבלנות לתשובת מי השפיר, שתתן לך תשובה חד משמעית! בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרה בנושא דוקטוס ונוזוס - זרימה הפוכהפ.ד11/07/2016
בבקשה עזרה,
בשקיפות עורפית בתחילת שבוע 12 הרופא רשם שהודגמה זרימה הפוכה בדקטוס ונוזוס ואמר שאין מה לדאוג.. והסיכוי לתסמונת דאון הוא 1/6000..
אני דווקא מודאג ואשמח להסבר יותר מפורט לגבי תופעה זו.. האם זה שגרתי בשבוע 12? זה יכול להשתנות? מה זה אומר?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו מבין יכול לתת הסבר?
פ.ד12/07/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרופסור לא טרח לענות..
פ.ד29/07/2016ככל הנראה מחוסר ידע בתחום ..
בכל מקרה בסקירת מערכות עולה שדוקטוס וינוזוס במצב תקין וכבר אין זרימה הפוכה..
אז להורים המודאגים שיחוו אותה תופעה לא להיות לחוצים ודברים יכולים להסתדר בהתקדמות ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוקטוס ונוזוס
פרופ' מייזנר30/07/2016גם אם הפרופ' "לא טרח לענות" ואולי מסיבות שאינך מודעת להן (למשל אולי הוא חולה או עבר ניתוח או שוהה בחו"ל) זו לא סיבה להשתלח במי שעונה באתר זה בהתנדבות, לאורך שנים. בוודאי זו לא סיבה להעליבו במילים אולי אינו יודע, מה גם שקיבלת תשובה נכונה, שבשבוע 12 הממצא חסר משמעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגועל נפש של תגובות
אנונימית01/08/2016אף אחד לא עובד אצלך וגם אם היו עובדים אצלך, אין הצדקה לאמירות אומללות כאלו. חוסר הכבוד הזה לרופאים שעובדים פה בהתנדבות פשוט מחפיר ומקומם. שיהיה לך הריון בריא ותקין, אבל אנא ממך, למדי קצת דרך ארץ ובע"ה העבירי אותה לילדך שיוולד. זה יותר חשוב מהכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור מי שפיר ובדיקת חלבון עובריסיון07/07/2016
תודה על התגובה הקודמת ושאלה נוספת
כשעושים את דיקור מי השפיר מוקדם יחסית כמו במהלך שבוע 16 או 17, מתי הזמן הנכון לבצע את בדיקת החלבון העוברי? הבנתי שאחרי הדיקור אי אפשר לבצע אותה.. אז עדיף לפני? גם אם זה יוצא מאוד מוקדם בטווח המומלץ כמו תחילת שבוע 16?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיקור מי שפיר ובדיקת חלבון עוברי - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר07/07/2016ניתן לבצע את הבדיקה בין 16-17שבועות לפני דיקור מי השפיר ואין עם כך כל בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מועד ביצוע דיקור מי שפיר, מתי נכון לבצע?סיון06/07/2016
שלום רב
האם שבוע 16+2 (לפי וסת אחרונה, לפי אולטרסאונד זה 16+5) הוא זמן מתאים לביצוע דיקור מי שפיר או מוקדם מדי? האם זה נחשב שבוע 16 או 17?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מועד ביצוע דיקור מי שפיר, מתי נכון לבצע? - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר06/07/2016ניתן לבצע את הדיקור משבוע 16 ואילך. הזמן האופטימלי מניסיוני הוא בשבוע ה 17 להריון. הכוונה לשבוע 16+7.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפל קרום האמניון בדופן קדמי של הרחםליאת06/07/2016
שלום רב ... אני בשבוע 25 ... ובסקירת מערכות מורחבת זיהה הרופא קפל של קרום האמניון בדופן קדמי של הרחם 7/3 מ"מ ..... להערכתו ללא משמעות קלינית ..... הוא ביקש שאראה את זה לרופא נשים שלי ....
הרופא נשים שלי ישר שלח אותי לבדיקת גנטית .... ושוב לעשות סקירה בקופה ...... לדעתי ולדעת ההמומחה שביצע לי את הבדיקה .... הוא שולח אותי לבדיקות מיותרות .... מה דעתכם ??? או על מה זה יכול להעיד ....
דרך אגב הסקירה יצאה תקינה חוץ מהממצא הזה ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפל קרום האמניון בדופן קדמי של הרחם - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר06/07/2016המממצא בד"כ חסר משמעות, וצודק הרופא שביצע את הסקירה. אין לי שמץ של מושג מדוע נשלחת לייעוץ גנטי???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחוצה מאוד מי שפיר בגבול העליוןחני03/07/2016
בבדיקה שגרתית הרופאה ציינה שמי השפיר בגבול העליון של הנורמה. כתבה 18 AFI (משהו כזה..)
אמרה שכרגע זה תקין אבל אני נלחצתי שאמרה שזה לכיוון הריבוי.
אני שבוע 30 ועוד שבועיים יש לי תור להערכת משקל אך כרגע אני בלחץ מאוד..
האם יש בעיה עם העובר??? תמיד כמות מי השפיר היתה תקינה
סקירה מאוחרת והעמסת סוכר 50 היו תקינים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחוצה מאוד מי שפיר בגבול העליון - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר04/07/2016צר לי כי נלחצת, אם בשבוע זה כמות המים נחשבת לתקינה. חוץ מזה, גבול עליון של נורמה עדין הינו נורמה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקר שליש ראשון תוצאות לא תקינותסיון29/06/2016
שלום רב
אני בת 35. שבוע 13. קיבלתי תוצאות לא טובות בסקר שליש ראשון:
Papp-a 1.14 mom
B hcg- 1.13 mom
Nt- 1.88 mom
(2.5 ממ)
נצפתה עצם אף
סיכוי לתסמונת דאון לפי גיל 1:350
לפי גיל ובדיקות 1:130
סיכוי לטריזומה לא נכתב ונאמר לי שלא נכתב כי תקין.
כמובן שאעשה סקירות, דיקור מי שפיר ואקו לב עוברי
מאחר ובכל מקרה אעשה מי שפיר, ולמיטב הבנתי איחרתי את המועד לסיסי שליה , מתי העיתוי הנכון לקבוע פגישת ייעוץ גנטי?
למרות שזה כבר לא משנה, האם במקרה זה היה נכון יותר לעשות סיסי שליה?
אני מאוד מודאגת וחרדה. האם בנתונים אלה ובמידה ושאר הבדיקות יהיו תקינות אפשר בכלל יהיה להירגע ולחשוב שהכל בסדר, או שבנתונים אלה גם אם כל הבדיקות יהיו תקינות עדיין יש סיכון מוגבר לבעיה כלשהי שלא יעלו עליה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקר שליש ראשון תוצאות לא תקינות - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר29/06/2016מעיין שלום, קשה לגשר על החרדה, העולה עם הזמן, אך כוונותייך נכונות - יש מקום לדיקור מי שפיר ומומלץ להוסיף את הצ'יפ הגנטי. נכון הוא שבנוכחות תשובה תקינה של הדיקור,חלק ניכר מהסיכון יורד, אך אין 100% ברפואה, ותתכנה בעיות הקשורות בעורף מעובה- כמו תסמונות של שלד, מומי לב וכד' - דברים החייבים להיבדק באולטראסאונד. אני תקווה כי בנוכחות בדיקות תקינות, הסיכוי לבעיה בעובר יהיה אפסי, ובהצלחה!
לגבי הייעוץ הגנטי - קבעי תור מהר ככל האפשר, שכן לעתים התורים קשים להשגה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוואר רחם - 25 מ"מ ומשפכי שבוע עשרים ושמונהאנונימית27/06/2016
שלום רב,
שבוע 28ת צוואר באורך 25 מ"מ עם פאנלינג לאחר תפר צווארי בשבוע 14. האם מצריך התייחסות נוספת וטיפול נוסף? האם תקין? האם במקרה כזה יש צורך בצלסטון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צוואר רחם - 25 מ"מ ומשפכי שבוע עשרים ושמונה - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר27/06/2016מנוחה חשובה ביותר, וצלסטון הכרחי להבשלת ריאות העובר. הייתי מקדיש חשיבות רבה למנוחה מקסימלית לפחות לשבועות הקרובים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוששת מאוד. שקיפות עורפית מוגברתסיון24/06/2016
שלום.
בת 35, שבוע 12+3. היום הייתי בבדיקת שקיפות עורפית שיצאה 2.5. בבדיקה נוספת הרופא מדד 2.2, אף אמר שמתייחס לתוצאה המחמירה. נצפתה עצם גשר אף. סיכון לפי גיל ושקיפות 1:380. הרופא אמר שסהכ התוצאה תקינה ויש לחכות לתוצאות בדיקות הדם. אני לא רגועה שכן ממה שאני קוראת אני מבינה ש 2.5 זו לא תוצאה טובה..
כיצד נכון להתנהל בשלב זה?
תודה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתון נוסף
סיון24/06/2016רק אוסיף שבעת הבדיקה (אותה כאמור ביצעתי בשבוע 12+3) אורך העובר התאים לשבוע 13+1 (70 ממ)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון
סיון24/06/2016סליחה אבל התבלבלתי בנתונים שכתבתי. הסיכון לתסמונת דאון לפי גיל יצא 1:337, והסיכון לפי גיל ובדיקה יצא 1:375
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנתון נוסף - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר26/06/2016לא משנה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוששת מאוד. שקיפות עורפית מוגברת - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר26/06/2016יעל שלום,
מהבדיקה שעברת ברור הוא כי דיקור מי שפיר הוא הבדיקה המומלצת עבורך: גם גילך, גם התשובה של 1:380 (זהו הסף לדיקור לפי משרד הבריאות), וגם השקיפות המוגברת - כל אלו מבחינתי הם אינדיקציה לדיקור מי שפיר. אינני מסכים עם הרופא כי יש לחכות לבדיקות הדם. בדיקות אלו הן סטטיסטיות, ומצבור הגורמים במקרה שלך, הנו אינדיקטיבי לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובתך שאלה נוספת
סיון26/06/2016תודה על התגובה
באיזה שבוע כדאי לבצע את הדיקור.. אם הכיוון הוא הפסקת הריון אז כדאי לעשות את זה מוקדם ככל האפשר, לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובתך שאלה נוספת - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר26/06/2016הזמן לביצוע הבדיקה הוא בין 16 - 22+6 שב', לפי הנחיות משרד הבריאות. אישית, אני מעדיף לדקור ASAP, ולכן שבוע 17 הוא האופטימלי מבחינתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריבוי מי שפיר האם יש סיבה לדאגה ?ורד כהן16/06/2016
שלום
הייתי עכשיו בבדיקה שיגרתית ויצא לי רבוי מי שפיר בבדיקה זה רשום ככה : כיס נוזל מקסימאלי 12.2 ס״מ ממש נלחצתי והרופא לא הסביר לי כלום רק אמר לי לבוא עוד שבועים במקום עוד 6 שבועות ורק אם עדין יהיה הוא יפרט לי מה זה אומר אני שבוע 26+5 ועד עכשיו כל הבדיקות יצאו לי תקינות לחלוטין כולל העמסת סוכר שיצא 93
קצת קשה לי עם החוסר וודאות והאינטרנט לא טורם לי לדאגה הייתי שמחה לדעת מה זה אומר בדיוק אם יש טיפול ומה עושים החאה במידה ועוד שבועים זה ישאר ככה ? האם יש סיבה לדאגה ?
תודה מראש על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי מי שפיר האם יש סיבה לדאגה ? - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר17/06/2016בדיקה אינה מאפשרת להבין אם יש או אין ריבוי מי שפיר, אך ורק לפי עומק מקסימלי של כיס הנוזל. את כמות המים אומדים לפי כיסי נוזל הנמדדים בארבעת צידי הרחם, ונתון זה הקרוי AFI חסר לי. אם יש ריבוי מים, יש מקום לייעוץ גנטי לגבי דיקור מי שפיר, ויש צורך בסקירה מפורטת של אברי העובר לגילוי מקור לעודף הנוזל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
ורד כהן19/06/2016שלום רב ותודה רבה על התשובה הייתי שוב בבדיקה בגלל הלחץ שהייתי בו
התגלה שיש לי ריבוי של בערך 26 הבנתי שזה נחשב לבינוני
קיבלתי מלא הפניות לכלם מה שהמלצת
האם לדעתך למרות שכל הבדיקות יצאו תקינות עד כו יש סיבה לדאגה
מה האחוזים שכן יש לעובר איזשהו מום ?
איך ניתן לקבוע אליך תור ? זה באופן פרטי בילבד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם סקר ביוכימי שלשיש ראשוןדנה06/06/2016
שלום, אני אומרה לעשות את הבדיקת דם של הסקר הביוכימי של שליש ראשון
, זה שבסמיכות לשקיפות עורפית.
האם צריך להיות בצום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם סקר ביוכימי שלשיש ראשון - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר06/06/2016התשובה שלילית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאריך מי שפירדנה05/06/2016
שלום אני אחרי ivf איקסי.
מתכוונת לעשות מי שפיר
ת מחזור אחרון 11.3 תאריך שאיבה 27.3 ותאריך החזרה 29.3
לפי מה קובעים מתי לעשות מי שפיר?
במקום שאני מתכננת לעשות מי שפיר עושים רק בימי שני.
ולפי הווסת זה ייצא לי 17+ 3
אבל לפי הא.ס זה יוצא קטן יותר 16+6 , אם לא יהיה שינוי עד אז בקצב גדילה.
הבנתי שצריך לעשות החל משבוע 17
האם כדאי לי לדחות בעוד שבוע ואז לפי הא.ס זה ייצא לי 17+6
ולפי הווסת זה ייצא לי 18+3 ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאריך מי שפיר - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר05/06/2016בעיקרון לא צריכה להיות כל בעיה בין 16+6 ל 18+3 שבועות הריון. מתי שייקבע התור עד לשבוע ה 20 לא צריכה להיות כל בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
דנה06/06/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופ מייזנררונית03/06/2016
שלום,
איך מתאמים אליך תור לדיקור מי שפיר בבלינסון ? האם רק אתה מבצע את הדיקורים שם ועצם זה שמתקשרים לתאם - ישר מתאמים אצלך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרופ מייזנר - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר05/06/2016רונית שלום, הדיקורים בילינסון מתבצעים רק בהוריה רפואית. קביעת התורים מתבצעת במכון הגנטי, ואין בחירת רופא מסוים. מי שרוצה רופא מסוים באופן אישי יוכל לתאם זאת לא בבית חולים ציבורי. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירת מערכות לא טובהרונית03/06/2016
שלום רב,
הריון II
בת 34.5
סוכרתית נעורים, מטופלת במרפאת הריון בסיכון בבלינסון.
בסקירת מערכות שבוצעה התגלו ממצאים הבאים:
מדדי עובר קטנים לגיל ההיריון (בשבוע)
הודגמה שליה מעובה 4.5 ס"מ
רושם למעי היפר אקוגני (היה ממש גבולי והרופא ממש התלבט אם לכתוב את זה , אבל בשילוב עם הגיל והממצאים האחרים החליט שכן)
הופניתי לייעוץ גנטי + מי שפיר.
ברור לי שזה איננו ייעוץ המהווה תחליף רפואי אך ברצוני להבין מה המשמעות של הדברים ובעיקר רק לשאול האם המצב ממש ממש גרוע או שיש סיכוי להמשך הריון תקין .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקירת מערכות לא טובה - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר06/06/2016קודם כל לא מדובר במום עוברי, שהרי לא נצפה כזה בבדיקת הסקירה. הממצאים יכולים להיות גם תקינים לחלוטין, בהנחה שכל הבירור יעלה תשובות תקינות - לכן הייעוץ הגנטי חשוב במיוחד!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)


.jpg)
