מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה הסיכוי לעובר בריא?לירון05/09/2017
היי בצעתי שקיפות עורפית שיצאה תקינה ואלה התשובות
גיל האישה 29.7
גיל ההריון 12+6
מטרת הבדיקה שקיפות עורפית
מס שקי הריון 1
מבנה השק שלם
רקמה עוברית נצפתה
תנועות כן
BPD מ"מ מתאים לשבוע NA
CRL מ"מ מתאים לשבוע 13
שקיפות עורפית 2.5
כמות מי שפיר תקינה
הנתונים
סינון לפי גיל האם 1:900
סינון משוקלל 1:1000
נראתה עצם אף
עכשיו נעבור לבדיקת דם של השקיפות
PAPP_A 040 mom טווח הנורמה מעל 0.15mom
HCGb (1477.7 mu\l 1/36 טווח הנורמה עד 3mom
שקיפות עורפית NT
50.1 NG/ML
2.3 MOM
2.5
טווח הנורמה עד 3 MM
הסיכון הסטטיסטי ללידת תינוק עם תסמונת דאון מחושב לפי גילך בלבד 1:953
הסיכון המחושב לפי גילך בשילוב עם תוצאות הבדיקה 1:25
טריזומיה 18
הסיכון המחושב לפי גילך בשילוב עם תוצאות הבדיקה 1:2077
אלה תוצאות של השקיפות פלוס הסקר
סקירת מערכות תקינה פרט לשתי מוקדים אקגונים בלב העובר בחדר שמאל
השאלה שלי היא מה הסיכוי שלי לעובר בריא
אני לחוצה ולא ישנה בלילות אשמח אם תוכל לעזור לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה
פרופ` ישראל מייזנר05/09/2017רוב הסיכויים שהעובר יהיה בריא, בתנאי שתבצעי דיקור מי שפיר משולב עם צ'יפ גנטי. סיכון של 1:25 לתסמונת דאון, מחייב דיקור מי שפיר, והעובדה שהשקיפות הייתה מעט מוגברת, מצדיקה המשך הבירור של הצ'יפ הגנטי במי השפיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה
לירון06/09/2017רגע על סמך מה אתה אומר לי שרוב הסיכוים שהעובר בריא אם אני בסיכון כל כך גבוה של 1:25 איך אתה יודע לפי מה אשמח אם תוכל להסביר לי אני בחרדות מהתשובה שקבלתי היה אמור להיות לי יום ראשון מי שפיר והוא בוטל עקב דלקת השתן ועכשיו אני מפחדת שלא אספיק לעשות את המי שפיר וכל ההריון אני יהיה בחרדות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכוי
פרופ` ישראל מייזנר06/09/2017סיכוי גבוה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה
לירון06/09/2017רגע עכשיו אני מבולבלת לא הבנתי בשאלה הראשונה שאלתי אותך מה הסיכוי שלי לעובר בריא אמרה לי שרוב הסיכויים שעובר בריא ובשאלה השניה שאלתי אותך על סמך מה אתה אומר לי שרוב שהסיכויים שהעובר בריא לפי מה אתה אומר לי את זה שאלה שלישית מה סיכוי גבוה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב בשליש ראשוןנחמה02/09/2017
אני בשבוע 8 ויש לי כאבים חזקים בגב התחתון מצד שמאל. בכל המקומות שראיתי דיברו על כאבי גם רק בשליש השני, הכאבים האלה הגיוניים? צריך לפנות לרופא? בהריון הקודם שהסתיים ההפלה בשבוע9 גם היה לי כאבים כאלה אבל פחות חזקים, קצת לפני ההפלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב תחתון
פרופ` ישראל מייזנר05/09/2017כאבי גב בשליש הראשון להריון יכולים לנבוע ממספר סיבות. קודם כל יש לשלול ממצא שחלתי, כמו ציסטה לאחר ביוץ. רחם אחורי, יכול גם הוא להיות סיבה לכאבי. על כל אלו יש להוסיף את מגוון הסיבות לכאבי גב, כולל בעיות עמוד שדרה וכד'. הייתי פונה לרופא המטפל לייעוץ ובדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחיצה בשק מי שפיר שבוע 12הילה28/08/2017
שלום רב
אני בשבוע 12 של הריון שלישי
בוצעה אתמול בדיקת שקיפות עורפית התוצאות היו תקינות. (1.37 ממ ו55 ממ)
במהלך הבדיקה הרופא אמר שיש מחיצה בשק מי השפיר (זה לא היה לי בשני ההריוניות הקודמים)
ואמר שיש להגיד את זה בבדיקת סקירת מערכות כדי שיבדקו זאת
אני מאוד בלחץ ולא כל כך מצאתי אינפורמציה באינטרנט על התופעה הזאת
מה הסיכונים ומה נדרש לעשות ?
הרופא גם לא נתן יותר מדי אינפורמציה בנושא....
*מצורפת תמונה מהשקיפות של המחיצה
תודה רבה
הילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחיצה בשק ההריון
פרופ` ישראל מייזנר28/08/2017בד"כ מחיצות כמו זו הנראית בתמונה, הינו קפלי קרומי השפיר, הנקראים גם amniotic shelves ובד"כ אלו ממצאים חסרי משמעות. כמובן, שסוקר מיומן, יוכל לבדוק זאת, ולהבדילן מ- amniotic bands הידבקויות ברחם הפוגעות בעובר במצבים קיצוניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה פרופ'
הילה28/08/2017תודה רבה רבה פרופ' מייזנר
אחכה לסקירת המערכות הראשונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריבוי מי שפיר שבוע 37חלי22/08/2017
שלום רב ,
נמצאת כרגע בשבוע 37 להריון בסיכון עקב לידה מוקדמת בעברי . לפני כחודשיים גילו ריבוי קל של מי שפיר ועשיתי העמסת סוכר של 100 שיצאה תקינה . מאז בשאר הבדיקות נמצא שכמות המים תקינה ולא דובר על כך שוב. אתמול הייתי במוקד בשל הרגשת צירים ותוך כדי בדיקה נמצא ריבוי מי שפיר ונכתב 263 (??) האם זה נחשב ריבוי?? וכמובן נשלחתי למיון , יום לפני זה עשיתי הערכת משקל אצל הרופא המטפל שלי ושם לא נאמר לי כלום על כמות המים . התייעצתי איתו והוא אמר לי שכמות כזו לא נחשבת ולא לגשת למיון. אני מעוניינת לדעת האם זה נחשב ריבוי? האם יכול להיות שלא ראו זאת עד כה? אציין כי שקיפות יצאה 2.2 nipt תקין , סקירות תקינות ואקו לב תקין. עובר גדול בשבוע ומשקלו 3.300, אשמח לתשובתכם תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי מי שפיר
ד``ר רון ברדין22/08/2017שלום רב
קצרה היריעה מלתת הסבר שלם על סוגיית ריבוי מי שפיר .
פרקטית , על פי ההגדרות, כמות מי שפיר של 263 זה מעט מעל גבול עליון כלומר זה ריבוי קל. בנוכחות סקירות תקינות ומהלך הריון תקין סבירות לבעיה קטנה מאוד ואת בשבוע מתקדם אך ככלל יש בירור לריבוי כגון סקירה מכוונת, ייעוץ גנטי , העמסת סוכר מלאה-עשית תקין
כן יכולה להיות דינמיקה בין מדידות ( לרוב לא קיצונית)
בכל מיקרה מציעה שתיועצי ברופא מטפל בנתונים הנל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה נוזל שקיפות עורפית?רעות20/08/2017
הי,
היום ביצעתי בדיקת אולטרסאונד שגרתית (שבוע 9 פלוס 5) והרופא אמר שהכל תקין.
הייתי רוצה לדעת אם מה שסימנתי בתמונה, זה נוזל השקיפות העורפית..?
אני יודעת שעוד קצת מוקדם להתעסק עם זה אבל רק רציתי לוודא שאני מבינה (או לא) מה אני רואה בצילום..
תודה רבה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה רואים בצילום?
ד``ר רון ברדין20/08/2017היי
זה איזור העורף אך לא נוזל השקיפות
מהתמונה ניראה כנוזל מי שפיר בין העובר לדופן הרחם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, בנוסף...
רעות21/08/2017האם אפשר לראות או להעיד משהו על נוזל השקיפות מהצילום הזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוזל באיזור העורף
ד``ר רון ברדין22/08/2017לא רעות, לא ניתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח אולטראסאונד שבוע 6+1מירב18/08/2017
בעקבות הפרשה חומה/שחורה
ניגשתי לעשות בדיקת סונר לראות שהכל תקין.
אבחנת הרופא היא: שק היריון תוך רחמי עם ככל הנראה עובר( הוא לא בטוח).
האם תקין למועד זה?(שבוע 6+1,IVF)
דרך אגב-מדובר במכשיר די מיושן ולא ברור
מצרפת העתק הבדיקה לאיבחונכם אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 6+1
פרופ` ישראל מייזנר18/08/2017הכתמה חומה מצביעה על דימום ישן. לכן, יש לוודא תקינות העובר על ידי זיהוי דופק שלו. התמונה שאת מצרפת נראית באיכות גרועה וקשה לפענחה. בכל מקרה, בשבוע זה בד"כ נצפה כבר עובר בחלל השק ההריוני עם דופק. כיון שתמיד תתכנה טעויות של מס' ימים, הייתי מחכה עוד מס' ימים וחוזר על הבדיקה, במכשור מאיכות טובה. בהצלחה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם נראה שק חלמון בצילום המצורף?
מירב20/08/2017תודה רבה על המענה.
האם ניתן לזהות משהו?
שק חלמון?
הד עוברי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצילום
ד``ר רון ברדין20/08/2017היי מירב
לא ניתן לראות את שניהם כלומר לא שק חלמון ולא קוטב עוברי בתמונה שצירפת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל העובר בשבועות הראשוניםנחמה13/08/2017
בבדיקה בשבוע 4 העובר היה בגודל 5 מ"מ. זה קטן מידי? זה הגיוני? מה אמורים לראות ב אולטרסאונד בשלב זה וכמה דחוף לעשות בדיקת אולטרסאונד נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל הריון צעיר
ד``ר רון ברדין13/08/2017היי נחמה
בשבוע 4 מיד עם איחור בוסת עוד אין עובר . מתפתח בשלב ראשון שק הריון. בשבוע 5 + רואים שק חלמון לא רואים עובר ורק משבוע 6 לערך ניתן לראות קוטב עוברי ודופק בהנחה שגיל הריון מדוייק כך שאין מה לרוץ לבדיקות אולטרהסאונד בשלבים מוקדמים אלה אלא אם דימום או כאבי בטן. מרבה בדיקות מרבה תשובות ומרבה דאגות.... אני מציע שאת הבדיקה תבצעי סביב שבוע 7-8
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצמות ארוכות קצרות-שבוע 36איה11/08/2017
שלום רב,
הריון שבוע 36,
בסקירת מערכות שלישית בשבוע 31+4 שביצעתי ללא כל אינדיקציה התקבלו התוצאות הבאות:
BPD-8.32
OFD- 10.57
HC-30.02
HC*-29.8
AC-27.48
FL-6.37 - מתאים לשבוע 32+6
סקירה תקינה
בסקירת מערכות נוספת שביצעתי במסגרת מחקר בשבוע 35+6 שביצעתי ללא כל אינדיקציה התקבלו התוצאות הבאות:
BPD - 92.35
HC- 322.7
AC -309.8
FL - 64.95 - מתאים לשבוע 33+3
FL/BPD - 70.33
FL/AC - 20.97
מי שפיר תקין, לאורך כל הסקירות FL היה מתאים או גדול מגיל הריון.
כל הסקירות תקינות
האם קרוב לוודאי שמדובר בטעות מדידה? האם אתה ממליץ על בדיקות נוספות.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצמות ארוכות קצרות
פרופ` ישראל מייזנר12/08/2017מדובר בעצם ירך שנמדדה פעם אחת ונמצאה קצרה מהצפוי בשבועיים - ממצא הנחשב בתחום הנורמה ומחייב מעקב בלבד. אינני יכול לתת יותר אינפורמציה, שכן יש לראות את עצם הירך כדי לוודא שהמבנה שלה תקין. סביר יותר להניח כי מדובר בטעות מדידה, אך אינני יכול לומר יותר מכך, ללא בדיקה של העצם + עצמות נוספות. חסרים גם נתונים לגבי קומתך, קומת בעלך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Bpd גדול לגיל ההריוןליטל01/08/2017
שלום,
את בסקירת מערכות הראשונה שלי עשיתי אצל פרופ׳ מייזנר בשבוע 15+6
המדדים :
BPD היה 35.5 מתאים ל שבוע 16+6
OFD 41.7
HC 121.5
AC 107.5
FL 19.7
הסקירה השניה הייתה בשבוע 21+1
מדדים
BPD היה 54 מתאים לשבוע 22+4
HC 197
AC 169
בסקירה זו הפנו אותו לעוד סקירה מכיוון שאגן כליה שמאלי היה טיפה גדול מאגן כליה ימני (4מ״מ מימין 4.2 מ״מ משמאל)
הלכתי לסקירה מכוונת בתל השומר נאמר לי שהכל תקין מבחינת אגני הכליה עשיתי את זה בשבוע 26+6
מדדים
BPD היה 77 מתאים לשבוע 30+1
HC 260.6
AC 233.4
FL 50.4
הBPD היה גדול בשתי סטיות תקן לגיל ההריון וכל שאר המדדים היו תואמים לפי טבלת צ׳רבנק כולל מוחון בגודל תקין וחדרים במוח
בכל מקרה הופנתי למעקב לעשות סקירת מוח נוספת טאקט לב עובר ויעוץ גנטי כי גם לבעלי והתאום שלו מדדים גדולים של הראש
בשבוע 30+5 עשיתי אקט לב עובר שיצא תקין לחלוטין
והסקירת מוח מדדים :
BPD 86.9 מתאים לשבוע 35+1
HC 302
AC 278
FL 60
עובר חיוני תואם אחוזון 77 לפי עקומת דולברג
HC גדול ב1.04 סטיות תקן לפי גיל ההריון
BPD גדול ב2 סטיות תקן לפי טבלאות צ׳רבנק
הופנתי לעשות MRI מוח עובר לאור BPD גדול ב2SD וכן ביקורת מרפאה נאורולוגית עובר
לא אישרו לי בקופת חולים טופס 17 בטענה כי הנמצאים אינם מצריכים MRI
היום אני שבוע 35 לא עשיתי את הMRI והרופאת נשים בכל זאת אמרה לי ללכת לסקירת מוח נוספת
האם אני צריכה להיכנס ללחץ והאם בכל זאת יש מקום לעשות MRI* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר BPD גדול
פרופ` ישראל מייזנר12/08/2017לפי ההתנהלות, עשית את כל הבדיקות הנדרשות שנמצאו תקינות. MRI בנוכחות מבנה מוח תקין, לא יוסיף הרבה. BPD גדול בלבד בנוכחות היקף ראש תקין או מעט גדול, אינו מצביע בהכרח על מוח לא תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה מוחית 3 מ"מ בעוברמודאגת31/07/2017
שלום פרופסור,
עובר ממין נקבה,בוצעו סקירה ראשונה + סקירה שניה + שקיפות עורפית + בדיקת וורפי .- הכל נמצא תקין
בבקורת מעקב הריון ,בשבוע 27 ,נמצאה ציסטה של 3 מילימטר הופנתי לסקירת מוח מכוונת + MRI
הממצאים בסקירת מוח- מצורפים בהודעה.
האם נדרש לדעתך לבצע MRI מוח?
האם MRI נותן מידע יותר מדוייק ?
האם אני יכולה להיות אופטימית?
מאד מודאגת ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה מוחית
פרופ` ישראל מייזנר31/07/2017לפי התיאור באולטראסאונד, מדובר בציסטה מרכזית קטנה מאחורי הקורפוס קלוסום. מבנה זה יכול להתאים לציסטה הקרויה velum interpositum ממצא ציסטי קטן שבדרך כלל אינו אמור להוות בעיה. ברור הוא, כי US של המוח ו MRI נדרשים בכל מקרה לשם אבחנה סופית וייעוץ תואם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקר ביוכימי לאחר שקיפותדנה30/07/2017
בת 37.9. בשקיפות עורף בעובי 1.5 ממ. נצפתה עצם אף. סיכון משוקלל 1:665. בבדיקת דם: פאפ a יצא 2.58mom ובטא חופשי יצא 5.92mom. סיכון לדאון לפי גיל 1: 200 ולפי גיל ובדיקות 1:420. האם יש מקום למי שפיר? מה המשמעות של תוצאות אלה בבדיקת הדם? מה מומלץ לבצע? אודה לכל תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכון משוקלל
ד``ר רון ברדין30/07/2017שלום רב
כן לגבי דיקור מי שפיר ומומלץ שתבצעי ייעוץ גנטי מסודר לקבל הסבר על התוצאות ואפשרויות הבירור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מין הילוד-האם הזוית של הצילום אכן יכולה לשנות בשבוע 14 להריוןהדס24/07/2017
בשבוע 13+5 בסקירה ראשונה נקבע שמין הילוד הינו בת. מצב הקובץ. לציין ששבוע קודם לכן במעקב השוטף, תחילה חשב הרופא שמדובר בבת אך לאחר מכן חזר בו וקבע בן. גם בשבוע לאחר הסקירה קבע שמדובר בבן. הבדיקה שלו היתה קצרה, אך הןא טען בנחרצות שרואים בברור שמדובר בבן. לדבריו מדובר בעניין של זוית וכנראה הרופא בסקירה טעה. האם זה הגיוני? האם התמונה והשלב של הסקירה לא מספקים. לציין שהסקירה נעשתה עי מומחה שנחשב מאוד בתחום ולכן הדבר הפתיע אותי עוד יותר. אודה לתשובתכם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מין העובר
ד``ר רון ברדין24/07/2017הדס שלום רב
ניסיון להעריך את מין העובר בשבועות מוקדמים כגון ב 12+ איננה נטולת טעויות ולכן יתכן ובבדיקת שקיפות עובר מין עובר שונה מזה המתגלה מספר שבועות קדימה בסקירה מוקדמת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה למשהו שלא היה לי ברור
הדס24/07/2017ראשית, אני מודה לך על ההתייחסות המהירה. העניין הוא שהשקיפות היתה בשבוע 12+5, והבדיקה האחרונה היתה בשבוע 14+5עי אותו רופא.
הסקירה היתה בשבוע 13+5 עי רופא אחר.
האם הגיוני שהם רואים תוצאות שונות בכזה מרחק קצר של זמן?
צרפתי את הקובץ מהסקירה...אשמח אם תחווה דעתך על הצילום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמין עובר
ד``ר רון ברדין24/07/2017הדס
בודקים שונים תוצאות שונות - לגבי הסקירה
וכן זה שאותו רופא חשב כך ואחרי זמן מה חשב אחרת גם אפשרי בהחלט
ו....טריקי מאוד לנסות לפענת תצלום לא במישור כזה , בתלת מימד כך שלא אסייע לך עם דעה נוספת לא מבוססת......
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שק נמוך- שליית פתחשני24/07/2017
היום הייתי באולטרסאונד ראשון, שבוע 6.4 נאמר לי שהמיקום של השק מאוד מאוד נמוך, יכול לנבא שיליית פתח.
שאלתי- האם זה יכול להשתנות או שהמיקום הנוכחי יוביל לקיסרי?
אני מאוד מודאגת.
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקום שק נמוך
פרופ` ישראל מייזנר25/07/2017אם השרשת הבייצית המופרית סמוכה לצוואר הרחם, קיים סיכוי לשליית פתח. קשה לנבא זאת, אך יש לעקוב באולטראסאונד אחר מיקום השק ההריוני ומיקום השלייה. בכל מקרה, אין כל אפשרות בשלב זה של ההריון לנבא את סוג השלייה ובוודאי לא לקבוע אם מדובר בשליית פתח. שם המשחק - סבלנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערה בסקירת מערכות שניהרחל21/07/2017
שלום,
ביצעתי סקירת מערכות שניה בשבוע 22+6 שיצאה תקינה וכן כל הבדיקות הקודמות תקינות,
אך הרופא הוסיף הערה: הקורפוס קאלוזום וקאבום ספטום פלוסידום מודגמים. מה אומרת ההערה? הרופא לא פירט כלום
אשמח להסבר
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקירה 2
ד``ר רון ברדין21/07/2017היי רחל
משמעות ציון חלקים חשובים אלה במח היא חיובית ותקינה
בהצלחה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברי גבוה שבוע 19יעל20/07/2017
שלום
אני בשבוע 19. ערך חלבון עוברי 2.8. לא נתקלתי בשום מקום ברשת בשאלות על מקרים בהם דובר על ערכים חריגים מעל 2.5 ואני מאוד מוטרדת.
איזה בירור נדרש במקרה כזה והאם זה מצביע על סיכון גבוה -כמעט וודאי למום?
האם לפנות לרופא שלי באופן דחוף או שניתן לחכות לתור בעוד שבוע? (בדיוק החלפתי רופא כך שהוא אינו מכיר אותי ולא יעודכן בתוצאות דרך המעבדה כי לא הוא נתן את ההפניה )
*יתר הערכים בבדיקה היו תקינים
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערך חלבון עוברי
ד``ר רון ברדין21/07/2017היי יעל. הערך שקיבלת גבוה במעט מעל הגדרת התקין לשבוע זה. מצריך סקירה מכוונת. סבירות למימצאים כשסקירה מוקדמת תקינה הם קטנים אך יש לבצעה. בהחלט לא בדחיפות ולחץ. זה בסדר לחכות לתור שבוע הבא
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


.jpg)
.jpg)



