מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קילופים באוזנייםשני20/10/2011
שלום, כבר למעלה מ-3 שנים שאני סובלת מסבוריאה בעור הקרקפת, ובשנה האחרונה, זה התפתח לעור הפנים (אזור הגבות בעיקר) וגם לאוזניים.
משתמשת בשמפו רפואי, שהומלץ לי בצבא, אך ללא שיפור במצב.
השאלה שלי היא, אצל מי פותרים את הבעיה, האם אצל רופא עור או אא"ג ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קילופים באוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/10/2011רופא עור לרב. המחלה היא עורית, יכולה לערב גם את עור תעלת האוזן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נחירות בגיל 20מוטי19/10/2011
שלום רב, כפי שציינתי בכותרת אני גבר בן 20,רזה ובכושר גופני טוב...
סובל מנחירות בלילה(ייתכן וגם מהפסקות נשימה שאינני יודע על קיומן). ממה יכולה לנבוע התופעה ומה יש לעשות איתה? מפריע מאוד!!
תודה רבה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נחירות בגיל 20 - תגובה
ד''ר רועי הוד22/10/2011יש צורך בבדיקה. לנחירות יכולות סיבות רבות, החל ממבנה האף, הפה, החך, הגרון וכו'. יש לראות היכן ממוקמת הבעיה, האם היא גורמת חוץ מנחירות גם דום נשימה בשינה, לבדוק איך ניתן לטפל (שמרנית או ניתוחית).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן סתומה וכאב אחרי עשרה ימים של א:-(18/10/2011
שלום רב לוקחת עשרה ימים אנטיביוטיקה מסוג רוקסו- אחרי שהיה לי באוזן דם ונוזלים שירדו לכרית. חמישה ימים לקחתי גם טיפות.
עכשיו יש לי כאבי ראש, ולחץ באוזניים- והאוזניים עדיין סתומות אני לא שומעת בעיקר שיש הרבה רעש זה נשמע לי כמו בלאגן אחד גדול.
אני מא דמוטרדת וממש מפחדת שהכדורים לא עזרו. הרופא אמר אחרי חמישה ימים ש50 אחוז עבר ולכן נתן לי עוד אנט'...
מה לעשות ומתי האוזניים יפתחו ויחזרו לי להיות נורמליות. אני די מאבדת עשתונות ועל סף תלישת האזניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן סתומה וכאב אחרי עשרה ימים של א - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011יש צורך בבדיקה. דלקת עם טיפול טוב תחלוף לאחר מספר ימים, האטימות יכולה להמשך גם עד שבועיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דר אחכה שיעברו שבועיים
:-(19/10/2011אם האטימות לא תעבור אגש שוב לרופא למרות שדי נמאס לי מזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דר אחכה שיעברו שבועיים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/10/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיזיותרפיה למחלת מניירגדעון18/10/2011
שלום
אני סובל ממחלת מנייר , האם יש טיפול פיזיותרפי למחלה ?
חג שמח
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיזיותרפיה למחלת מנייר - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011לא מכיר טיפול פיזותרפי יעיל למחלת מנייר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לאלריןאיציק18/10/2011
לפני כחודש התחיל לי צינון והאף שלי נסתם קניתי אלרין והשתמשתי בזה שבוע ואחר כך הפסקתי לשלושה ימים אבל לא יכולתי לסבול יותר אז המשכתי באלרין.. לפני יומיים הלכתי לרופא משפחה והוא נתן לי תרסיס אלגרו השתמשתי בזה חיכיתי שלוש שעות אבל זה לא עזר אז חזרתי להשתמש באלרין יש לציין שניסיתי מי מלח אבל זה לא עבד.. מה אני יכול לעשות.. אני מפחד שהתמכרתי לזה.. איך אני יכול להפסיק עם זה..??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות לאלרין - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011אין הרבה מה לומר פרט לכך שחשוב שגם אם אתה מרגיש אף סתום- תפסיק את השימוש באלרין, במידת הצורך ניתן לתת ספריי סטרואדלי כדי להפחית גודש או תרופה אחרת. במידה ולא מסתדר, פנה לרופא א.א.ג מומחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה יש לי עוד שאלות
איציק18/10/2011כמה זמן לוקח לתרסיס אלגרו להשפיע? והאם יש עוד איזה תרופה נוספת שיכולה לעזור לי..? והאם יכול להיות שנגרם נזק בלתי הפיך לריריות כתוצאה משימוש של חודש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה יש לי עוד שאלות - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011יכול להגרם נזק לריריות האף אך אם תפסיק את הטיפול- סביר להניח שיהיה בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה ..
יעל11/02/2014האם הנזק לריריות האף מתרחש בהמשך בטווח הרחוק,או מיידית? כי אני הפסקתי עם הטיפות אף אחרי חודש בערך,ועבר כבר שבוע מאז ואני לא מרגישה נזק באף..בנוסף רציתי לדעת האם יש לשימוש מופרז בטיפות אף השפעה על המערכת החיסונית ועל כמות תאי הדם הלבנים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה .. - תגובה
ד''ר רועי הוד11/02/2014שימוש באוטריבין לא אמור לגרום לשינוי בספירה הלבנה ממה שאני יודע. אם לאחר חודש טיפול את מרגישה טוב ללא הטיפות, מעולה, כנראה לא נגרם נזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,שאלה נוספת
יעל11/02/2014לאחרונה הייתי מצוננת ומנוזלת מאוד,אני מדגישה שלא היו לי כאבי גרון אלא רק נזלת וליחות.עשיתי בדיקת דם והספירה של wbc יצאה לי 3.6 שזה נמוך מהנורמה,וערך neut יצא גם נמוך מהנורמה:1.5,כל השאר יצא תקין.האם יכול להיות ,התוצאות קשורות לכך שהייתי מנוזלת מאוד בתקופה האחרונה?והאם מדובר בערכים ממש נמוכים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאבדים את הקולענת17/10/2011
מה אפשר לעשות כאשר מאבדים את הקול לאחר שפעת או התקררות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאבדים את הקול - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011בדר"כ הזמן עושה את שלו, אם לא מסתדר תוך מספר ימים, ניתן לתת טיפול בסטרואידים דרך הפה או באינהלציה כדי לשפר את המצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנגינה וסוג של פריחהירון17/10/2011
שלום
הובחנתי כבעל דלקת גרון חריפה (אנגינה) עם שקדים נפוחים ונקודות לבנות עליהם.
קבלתי אנטיביוטיקה
האם תופעה של פריחה / נקודות אדומות קטנות שמופיעות על הגוף בחלקים של הזרוע האחורית יכולה להתקשר לכך ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנגינה וסוג של פריחה - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011זה יכול להיות חלק מהמחלה החיידקית או תגובה תטיפול. שים לב אם מחמיר, פנה לרופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
ירון19/10/2011תודה
בהינתן שלא מחמיר זה נורמאלי / תופעה מוכרת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/10/2011בהחלט יכול להיות כתוצאה מהתהליך הזיהומי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה כרונית כבר חצי שנהמאור17/10/2011
שלום אני בן 27 מעשן מזה כ-10 שנים כחצי קופסה ביום.
לעולם לא הייתה לי ליחה עד לפני כחצי שנה.מאז הליחה רק מחמירה.
בשעה הראושנה אחרי שאני מתעורר זה ממש בלתי אפשרי, הגרון חסום ואני צריך כל הזמן לירוק. לאחר מכם נשארת מעין ליחה קבועה באיזור הגרון שקשה להיפתר ממנה...
הליחה שקופה אבל צמיגית, אין לי נזלת..
יש דרך לטפל בזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה כרונית - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011צריל לבדוק אותך, לליחה סיבות רבות, עישון בהחלט יכול לגרום לליחה, במיוחד לאחר לילה בו הליחה מצטברת ויוצאת איך שקמים. גש להבדק ותפסיק לעשן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב מתחת לאוזן ימיןנילי דיסקין17/10/2011
מזה מס' ימים יש לי כאב ( בא והולך) מתחת לאוזן ימין. נדמה לי שיש גם נפיחות קלה. אני בת 69 ולפני כחצי שנה סבלתי מדלקת אזניים וגרון נגיפית, שגרמה לאבדן קול ואחכ' לדלקת אזניים (נוזלים שהגבילו שמיעה) אקוטית - חיידקית. טופלתי בזינאת. זה נמשך זמן רב ( התחיל בחו"ל, ונמשך בארץ, ובמכון שמיעה הוברר שיש גם ירידה בשמיעה) מאז לא היו תופעות מיוחדות.. רופאת המשפחה שלי בחו"ל ותחזור אחרי החגים. מה מה יכולה להיות הבעיה, והאם זה סובל דיחוי עד שתחזור? תודה רבה מראש. נילי דיסקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב מתחת לאוזן ימין - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011קשה לי להגיד אם סובל דיחוי, יכול להיות שמדובר בנוזלים/לכלוך/דלקת של תעלה חיצונית או אוזן תיכונה. גשי להבדק אצל רופא מטפל או א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה צמיגית בגרוןאופיר17/10/2011
שלום, לפני כמה ימים הייתה לי התקררות, וירדה לי המון נזלת מיימית ואז כאב גרון שורף , כאבי ראש וסחרחורות כשאר אני מקנח את האף, היום ברוך ה' אני מרגיש יותר וחלק מהתסמינים הבריאו אבל עדיין יורדת לי נזלת מאחורה באף ולתוך הגרון וזה חונק אותי וקשה לי לנשום ואני אסמטי ולוקח טיפולים במשאפים ובאינהלציה כשאני מרגיש התקף. ובגלל הליחה הזאת יש לי ציפצופים בחזה והרופא המליץ לי לקחת "ראולין" שמרכך את הליחה אבל זה לא ממש עוזר
מה לעשות אני מודאג האם זה יעבור בקרוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה צמיגית בגרון - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011גש להבדק, אין לי מושג איך לעזור, יכול להיות וזו עדיין הפרשה מהאף שהולכת אחורה או המצב האלרגי הבסיסי שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה באףאליס16/10/2011
שלום ד'ר.
אני בת 25
לפני כמה ימים שמתי לב כי יש לי בליטה בצד שמאל של האף. כשאני נוגעת בה זה ממש מרגיש כאילו אני נוגעת בעצם מתחת לעור כלומר כאילו שהעצם השתנתה. הייתי אצל קוסמטיקאית כוון שחשבתי שאולי מדובר בפצעון מתחת לעור אך הקוסמטיקאית איננה אישרה זאת. אני רוצה לציין כי אני לא חשה בכאבים ולא קיבלתי מכה באזור, וזה פשוט הופיע כך לפתע
אם הבליטה לא תעלם תוך מספר ימים אגש לרופא.
אך בכל זאת אני די מודאגת ולא מוצאת שום מידע רלוונטי על כך באינטרנט.
אולי המקרה שלי דומה למשהו? או מוכר? או שיש לך איזשהי השערה לגבי?
תודה מראש
ושיהיה לך שבוע מקסים
אליס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה באף - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011משהו שמרגיש כמו עצם זה כנראה עצם, אם לא נחבלת או עברת ניתוח, יכול להיות שזה היה שם לפני ולא שמת לב. בכל מקרה- אם מפריע גשי להבדק ולשמוע האם יש ממה לחשוש או במה לטפל. לא הייתי חושש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אף סתוםרינת16/10/2011
שלום רב,
עברתי לפני כשנתיים ניתוח אף, בהתחלה היה לי קשה לנשום אבל ב"ה זה הסתדר.
הבעיה היא שבחודשים האחרונים שוב קשה לי לנשום, כל נחיר נסתם בתורו, ואין כמעט מצב ששניהם מאפשרים לי לנשום כראוי.
קניתי בהמלצת חברה אוטריוין (תכשיר להקלה באף) והוא עוזר לי, אבל אני ממש משועבדת עליו.
אשמח לדעת ממה זה נגרם וכיצד ניתן לטפל בזה לאורך זמן.
תודה ומועדים לשמחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף סתום - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011לחסימה אפית סיבות רבות, לבדוק מה הבעיה יש צורך בבדיקת רופא א.א.ג. אוטריוין מותר לשימוש למשך 5-6 ימים, אחרי תקופת זמן כזו מפתחים תלות וקשה להפסיק, זה יכול להחמיר את מצב החסימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פציאליס וצלילה - אפשרי?טל16/10/2011
שלום רב
יש לי פציאליס מזה 3 שבועות, טופלתי בסטרואידים (פרדניזון) במשך 10 ימים וכרגע אני לא לוקח תרופות.
תכלס לא כואב לי כלום ואני מרגיש מצויין, גם יש שיפור בכמה ימים האחרונים (שיפור קטן מאוד אבל קיים - פתאום אני מגלה שנשפכים לי פחות מים כשאני מצחצח שיניים וכ'ו, גם יש סגירה חלקית של העין). התחלתי לשחות לפני 4 ימים וזה מרגיש נהדר.
השאלה שלי היא האם אני יכול לעשות צלילה חופשית? מדובר על צלילה בבריכה, לעומק מקסימלי של 2.40 מ' - פשוט אני משחק משחק בשם הוקי מים, המשחק משוחק על הקרקעית. העומק המקסימלי הוא 2.40 מ' אבל הבריכה בשיפוע ככה שבממוצע אני נמצא בעומק ~1.70 מ'. זה משחק מאוד עצים (הרבה ספרינטים) אבל לא נראה שיש לי בעייה.
היום שיחקתי ומלבד העובדה שלא הייתי בכושר הכל היה בסדר גמור.
בערך שעה וחצי לאחר המשחק קצת כאב לי הראש (עד לפני ~שבוע היו לי כאבים מאחורי האוזן מהפציאליס שכבר עברו, כאב הראש לאחר המשחק לא היה כאב כזה) אבל אני דיי בטוח שזה בגלל שהשתמשתי במסיכה חדשה שכנראה לחצה יותר מידי (זה היה כאב דיי מוכר לי שמאוד הגיוני שנוצר ע"י מסיכה חדשה). לא נראה לי שזה קשור אבל אם יש קשר כלשהו אשמח לשמוע.
ד'א
צירפתי סרטון של המשחק על מנת להמחיש במה מדובר - בסרטון העומק הוא לדעתי באיזור ה3 מ' וכמו שציינתי בבריכה שלנו העומק רדוד יותר.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פציאליס וצלילה - אפשרי? - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011בצלילה יש בדר"כ שינוי בלחץ שיורדים או עולים, תאורתית זה יכול לגרום ללחץ על עצב הפנים שיכול להשפיע על מצב חולשה/שיתוק עצב הפנים. הייתי ממתין מספר שבועות לפני חזרה לצלילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"ר!!!!!!!שלום ד"ר!!!!!15/10/2011
שלום ד"ר!!!!!!!!!!!!!!
----------------------
אובחנה אצלי מחלת כולסטאטומה
שמעתי שמבצעים את הניתוח בשיטה אנדסקופיה ולא כירוגיות
האם הניתוח הנו יעיל כמו כירוגי?
מי מנתח בשיטה זרת בארץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ד"ר!!!!!!! - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2011זוהי שיטה יחסית חדשה, היא לא מתאימה לכל חולה, היתרונות הן שזו שיטה פחות פולשנית. למיטב ידיעתי בבית חולים תל השומר מנתחים חלק מהמקרים בשיטה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ באוזנייםטל15/10/2011
חג שמח
שמי טל ואני בת 36 ובריאה. מזה כשבוע אני מרגישה לחצים באוזניים המשולבים בכאבי ראש אחוריים. אודה בבקשה לעזרה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ באוזניים - תגובה
ד''ר אביגיל ארד15/10/2011יש לבדוק את האזניים וכן את מפרקי הלסת. לעיתים זה מתח שרירים בצואר והשרירים המתחברים למפרקי הלסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

