מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריח רע לאחר התעטשותאורן27/10/2011
לאחר התעטשות יש ריח ממש ממש לא נעים רציתי לדעית מה מקורו, על מה זה מעיד וכיצד לטפל.
תודה, אורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע לאחר התעטשות - תגובה
ד''ר רועי הוד30/10/2011אין לי מושג, יכול להיות שזה ריח של הפרשה אפית שקיימת אצלך באף, מציע שאם זה מפריע תיגש להבדק כדי שיראו אם יש סיבה לתלונות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורותאתי26/10/2011
שלום רב,
למעלה מחודש ימים סובלת מסחרחורות, פניתי לא.א.ג מבחינה חיצונית הכל תקין בנוסף בוצעה בדיקת שמיעה ואכן מסתבר ישנה ירידה קלה בשמיעה בבסים הגבוהים.
אתמול הייתי בבדיקת eng התוצאה תשלח לי תוך 10 ימים בכל אופן נאמר לי שנראה על פניו שאין בעיית שווי משקל.
האם יש בדיקת אוזניים מעמיקה? התחושה שלי אומרת שהבעיה היא מהאוזניים משום שהכל החל מזה שאחרי מקלחת הים נכנסים מיים לאוזן ולוקח זמן ארוך לספיגתם.
אנא הנחו אותי בהתאם.
תודה מראש
אתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות - תגובה
ד''ר רועי הוד30/10/2011מקלחת, נוזלים באוזניים בדר"כ לא גורמות לסחרחורות. לסחרחורת הרבה סיבות, רק חלקן ממקור האוזן, רב השאר מסיבות שונות ומשונות. הבירור לרב מתחיל אצל רופא משפחה, א.א.ג ונוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דואגת מאודדד!!!תענו ליאלמונית25/10/2011
אני חייילת ולאחרונה יש לי תחושת חום(37.2)וזה מדאיג אותיייי כבר שבוע.בלוטת לימפה התנפחה בצד ימין,ואודם בגרון,וקושי בבליעה האם אני חולה באיידס רוב הסיכויים?אני קיימתי יחסי מין לא מוגנים 3 פעמים בחיים שלי.לאחרונה הלא מוגם היה לפני חודש וחצי ועשיתי בדיקת איידס כדי להירגע אני ממש דואגת.מה אתם אומרים???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דואגת מאודדד!!!תענו לי - תגובה
ד''ר רועי הוד30/10/2011רב הסיכויים שזה לא מחלת האיידס אלא זיהום ויראלי אחר שתפסת כתוצאה משינוי מזג האויר או חשיפה למישהו חולה. הייתי מתחיל בבדיקה אצל רופא צבאי כולל בדיקות דם בסיסיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידות תמידיתחגית25/10/2011
שלום ד"ר,
לפני שנה בערך, חליתי בדלקת גרון, ועל הדרך איבדתי את הקול ליותר משבוע. כשהחלמתי, הקול חזר, אך הוא תמיד צרוד, במיוחד כשאני מדברת הרבה זמן, או מרימה מעט את הקול, זה עניין של דקות עד שאני מאבדת אותו. גם כשאני יוצאת במזג אוויר קריר ומדברת, ולפעמים הוא פשוט נהיה צרוד סתם ככה. זה מאוד מתסכל כי אני שרה, והיום כבר כמעט לא יכולה כי אני מאבדת את הקול אחרי מספר דקות. יש לציין שמעולם לא היו לי בעיות כאלה בעבר, דיברתי בחופשיות וצעקתי ולא הייתי צרודה אף פעם. הלכתי לרופא אף אוזן גרון והוא אמר לי שיכול להיות שאני לא משתמשת במיתרי הקול שלי כמו שצריך ושאני צריכה ללמוד, ולא שלח אותי לעשות שום בדיקה. איך זה הגיוני ש-20 שנה ידעתי להשתמש במיתרי הקול ופתאום אחרי שחליתי פעם אחת, אני לא משתמשת נכון? כבר עברה שנה והבעיה לא נפתרת מעצמה כמו שחשבתי. אני לא יודעת מה לעשות... עזרה...?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות תמידית - תגובה
ד''ר רועי הוד30/10/2011קשה לי לענות ללא בדיקה. לרב לצרידות יש סיבה שניתן לראות בבדיקה פשוטה במרפאה או בבדיקות אחרות. גשי לרופא א.א.ג שיבדוק ויראה אם יש סיבה לצרידות, לפעמים שיעורי הדיבור זה פיתרון טוב למצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעשים באוזנייםjulia25/10/2011
מזה כשלושה שבועות אני סובלת מרעשים באוזניים .
רציתי לדעת איך אפשר לעבור טיסה במינימום סבל וכאבים .
חייבת לדעת דחוף.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעשים באוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד30/10/2011לרעשים באוזניים סיבות רבות, האם זה קבוע או זמני? בקצב הלב? האם יש ירדה בשמיעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה על תגובתך המהירה!ליז25/10/2011
בכל מקרה אני חשה טוב יותר. יש הפוגות בסחרחורות ובעוצמתן. אני אופטימית יותר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה על תגובתך המהירה! - תגובה
ד''ר רועי הוד30/10/2011מעולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהש24/10/2011
מה זה אומר בלוטות לימפה בגודל 2 ס"מ אבל לא תפוחות האים הבלוטות ראקטיביות או שאין קשר, והאים בלוטות שבצוואר בשתיי הצדדים שלא תפוחות אין מקום לדאגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר דן גוטמן24/10/2011זה לשלעצמו לא אומר כלום פרט לבלוטה בגודל 2 ס"מ. מזה אי אפשר להסיק כלום. צריך להיות במעקב ולהתיחס לכל התמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפסולה תקועה בגרון...מה עושים??גילי23/10/2011
שלום רב. שאלה חשובה: .אתמול בלעתי קפסולת שום די גדולה, כנראה שלא בלעתי טוב כי מאז אני מרגישה אותה בגרון וכנראה היא לא הגיעה אל היעד...אני מרגישה אותה בכל בליעה (רוק, שתייה ואוכל.) האם זה יתמוסס לבד? האם יש משהו שביכלתי לעשות על מנת לעזור לזה לצאת למקום טוב יותר?
אשמח אם תרגיעו אותי...
תודה רבה מראש,
גילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפסולה תקועה בגרון...מה עושים?? - תגובה
ד''ר דן גוטמן24/10/2011קפסולות עשויות מחומר המסיס לבדו אולם אם התחושה לא חולפת בהחלט יש מקום לגשת לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינון שלא מפסיקליאור23/10/2011
שלום!
אני בחורה בת 20,כבר שנתיים סובלת מצינון ואף סתום ללא הפסקה,זה מתבטא בקושי לישון בלילה בגלל אף סתום,ובכאבי ראש מהצינון,הייתי אצל רופא אף אוזן גרון שאמר שזאת אלרגיה,ניסיתי רפואה אלטרנטיבית,כבר מתוסכלת,
אשמח לעזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינון שלא מפסיק - תגובה
ד''ר רועי הוד23/10/2011אם מדובר באלרגיה הטיפול מורכב, עדיף להמנע מהגורם, אם לא ניתן, יש טיפול בסטרואידים, אנטיהיסטמינים וכו'. האם ביצעת תבחיני אלרגיה? האם יש אסטמה/אסטמה של העור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחידודים
ליאור23/10/2011לא ביצעתי תבחיני אלרגיה,אך ידועה רגישות לאבק,(משתדלת להימנע כמה שיותר)
יש אסתמה קלה,כמעט ולא מורגשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות קשותליז23/10/2011
אני בת 31. לפני כשבועיים החלו סחרחורות שהחלו להחמיר בהדרגה. התחושה היא שאני מסתובבת ונופלת מגובה רב. אני סובלת מסחרחורות במשך כל היום, עם החמרה במצבי שכיבה או בהטיה של הראש ( למעלה, למטה ולצדדים).
האוזן השמאלית בעלת תחושת מלאות וכן ניתן להבחין בזמזום קל ללא איבוד שמיעה. ביצעתי בדיקת m.r.i. – שיצאה תקינה.
הייתי אצל רופאת עיניים – הבדיקה הייתה תקינה אך למרות זאת אני חשה בעיה במיקוד הראייה. לדוגמה: כאשר אני צריכה לבחור לבתי בגד מהארון אני מייד נתקפת בסחרור ובבחילה עזה או כאשר אני רואה קבוצת אנשים רצה מולי וכו'.
בתחושת הגוף יש נטייה של שיווי משקל יותר לכיוון השמאלי ( זה לא ניכר חזותית) . למרות התחושות הקשות אני מנסה לתפקד כרגיל ומצליחה באורח פלא ללכת ישר.
רופא המשפחה ורופא א.א.ג לא מצאו שום ממצא חריג באוזן. כמו כן בדיקות הדם תקינות.
אני ממש מיואשת ולא יודעת מה עוד ניתן לעשות. האם וירוס יכול לגרום לכך? האם טיפול פיזיותרפי עשוי להועיל במצב זה? או שהזמן יעשה את שלו ועליי להעזר בסבלנות.
בתודה מראש וסליחה על השאלה הארוכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות קשות - תגובה
ד''ר רועי הוד23/10/2011קשה לי לענות ללא בדיקה. ממליץ גם להבדק ע"י נוירולוג. לפי התיאור יכול להיות ומדבור בבעית אוזן פנימית, אולי תזוזה של קריסטלים, למרות שמשך הזמן הארוך פחות מתאים. גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרון - ליחה - כאבי ראש - חרדה ?ירון22/10/2011
שלום רב
יש לי גרון לא נוח עם מעין תחושה צמיגית של ליחה כשאני בולע רוק.
מזה כשלושה שבועות - חודש.
פעם יותר מורגש ופעם פחות. דווקא בבוקר לא בהכרח מורגש.
בבדיקה של רופאת משפחה -
1. משטח גרון נקי.
2. טוענת שרואנ נזלת בגרון.
שתיתי קלרינז וגם נוסידקס ולא עזר.
במקביל יש לי כאבי ראש באים והולכים גם במצח וגם ברכות.
בעבר גם היה לי השלכה של כאבי ראש כתוצאה מנזלת שהצטברה.
לטענת הרופאה ייתכן ולא תהייה מניעה ובסוף אאלץ לקחת אנטיביוטיקה.
(קבלתי גם לבקשתי מנסיון העבר תרסיס לאף עם סטירואידים אך עדיין לא השתמשתי)
אגב בבדיקות כלליות שבצעתי לפני כשבועיים התוצאות תקינות לפי הרופאה למרות שיש חריגה קלה באחד המדדים שמראים שיש בגוף זיהום.
היא מייחסת את זה כאופציה לאותה נזלת.
טוענת שאם היה דלקת / משהו רציני החריגה מהסקאלה היתה בכמה רמות מעל ולא כמו אצלי.
הפעם התופעה פשוט מלחיצה אותי כי במקביל לכל מה שאני מספר אני נמצא בתהליך של ברור בנוגע להידבקות באיידס.
כנראה שהכל תקין שכן בבדיקת קומבו לאחר 3 שבועות אני בסדר, אך יש לחזור על הבדיקה לאחר 7 שבועות לצורך וודאות מוחלטת.
הסימנים שתיארתי לעיל מופעים כך או אחרת באינטרנט כחלק מסממנים אצל חלק מהאנשים שנדבקים באיידס.
אוסיף ואגיד בהקשר לכך כי אני מטופל לאור בעיית החרדה שתקפה אותי לאור החשש מהידבקות באיידס בציפלק מזה כשבועיים וגם בקלונקס. יחד עם זאת כאבי הראש והגרון התחילו לפני ללא קשר.
אודה להתייחסותך.
תודה על הסבלנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרון - ליחה - כאבי ראש - חרדה ? - תגובה
ד''ר רועי הוד22/10/2011קשה לי לענות על כל הנתונים שתיארת ללא בדיקה. יכול להיות ומדובר בדלקת סינוסים (סינוסיטיס) שמתבטאת בנזלת, כאבי ראש, ליחה וכו. הטיפול הוא לרב אנטיביוטי. בגש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צליל צורם חד צדדיסיגל22/10/2011
שלום,
בת 32. מזה מס' חודשים אני שומעת צליל צורם באוזן שמאל (לא צפצוף אלא כמו תדר לא מכויל, מעין "רעש לבן"). מדובר בתדרים מסויימים (לא מוצאת עקביות, לעיתים גם במהלך דיבור מקולי שלי). כמו כן הדבר מלווה בתחושת אטימות ועמימות באוזן לפרקים.
בדיקת א.א.ג שללה נוזלים או דלקת.
בדיקת שמיעה - נמצאה ירידה קלה בשמיעה הולכתית (20-30). טימפונומטריה - type B
אין תופעות אף-אוזן-גרון נוספות (אין נוזלים, כאבים, בעיות נשימה...נושמת קבוע דרך האף).
בביקור אחרון אצל א.א.ג נעשתה בדיקת סיב אופטי דרך האף ונראה כי "האדנואידים מוגדלים מאוד". הרופא ממליץ על ניתוח וביופסיה לרקמה.
- האם האדנואיד המוגדל יכול לגרום לתופעת הצליל הצורם?
- האם יתכן אדנואיד "מוגדל מאוד" ללא כל תופעות א.א.ג נוספות?
- כיצד ניתן לאמת את הממצאים לפני הליכה לניתוח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליל צורם חד צדדי - תגובה
ד''ר רועי הוד22/10/2011רקמת האדנואידים יכולה לגרום לחסימת הניקוז של האוזן התיכונה, זה יכול לגרום להווצרות נוזלים שגורמים לטימפנמוטריה B ולירידה קלה בשמיעה הולכתית, זה יכול לגרום לטנטון. הפיתרון, כריתת הממצא ושליחתו לבדיקה פתולוגית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה של 20 שנה שלא נפתרתיוני22/10/2011
יש לי ליחה מוגלתית שיורדת מהאף לגרון,צהובה וקשה יחסית,במשך כל יום,כל היום,כל השנה.ובמשך 20 שנה.יוצרת ריח נורא וגורמת ליריקת הליחה ללא הפסקה
כיום אני בן 27.
CT הדגים פוליפ קטן מאוד בתחת הסינוסים שכנראה אינו יוצר את הבעיה.ומחיצה עקומה מעט עם קונכיה מוגדלת אחת.
תרסיסי אף לא עזרו.
ניתוח שקד שלישי מלפני חצי שנה(שהיה מיותר)-לא עזר.
מה שכן עזר מלפני שנתיים,זו זריקת דיפרוספן,לא רק שהיא עזרה,היא פשוט מנעה לחלוטין כל טיפת ליחה,עזרה באופן מושלם-אבל רק לחודש אחד..
הליחות האלה הורסות לי את החיים במישור האישי,ואני כבר לא יודע מה לעשות.הייתי אצל 5 רופאים כבר.
השאלה שלי,היא האם ניתן לקבוע בודאות שבגלל שהדיפרוספן עזרה לחלוטין-בעצם מדובר בנזלת אלרגית כרונית?כי אם היא לא אלרגית,מדוע עזר הדירוספן(קורטיזון)?
ובאפן כללי,יש לכם אולי איזה רעיון שאני אוכל לכוון אליו לפתרון הבעיה?
אולי ניתוח יישור מחיצה והקטנת קונכיה יכול לאוור יותר את המקום ולשנות את המאזן של החיידקים?אולי אנטיביוטיקה ארוכת טווח?
אודה לכל תשובה
יוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה של הליחה לא העלתה
יוני22/10/2011ממצא פתוגני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה של הליחה לא העלתה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/10/2011קשה לי לענות ללא בדיקה. יכול להיות מאוד שמדובר בנזלת אלרגית, במצב כזה דיפרוספן כן יכול לעזור למרות שהטיפול במצב זה הוא קשה ומורכב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם קיים טלפון לבירורים להגעה
יוני23/10/2011באופן פרטי או במסגרות הסדרים עם קופת החולים?
פשוט תפוס בטלפון שרשום בחתימתך מטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם קיים טלפון לבירורים להגעה - תגובה
ד''ר דן גוטמן24/10/2011הטלפון שד"ר הוד השאיר הוא טלפון של המחלקה שלנו בבלינסון ואינו מהווה טלפון לקביעת תורים.
על מנת לקבוע תור יש לקבוע תור במוקד זימון התורים של בית חולים בלינסון או להגיע לכל אחת ממרפאותינו על פי הרישומים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיח מוזראני22/10/2011
שלום לכם
ברצוני לשאול לגבי כיח בהיר,לבן,שמדי פעם מופיעים בו פסים,חוטים כאלה בצבע שחור.מה יכולה להיות הסיבה לכך? ומה עלי לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת קטנה
אני22/10/2011שכחתי לציין שאני לא מעשנת
שוב,תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת קטנה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/10/2011קשה לי לומר, יכול להיות ומדובר בכיח נורמלי, יכול להיות שזה כיח עם שאריות אוכל, דם ישן ממקור כלשהו וכו'. אם מטריד אותך- גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש נזלת תקוע מאחורי האףאיגור20/10/2011
שלום דוקטור יש לי בעיה שמאוד מטרידה אותי כבר הרבה מאוד זמן , אני צעיר בן 23 .
הבעיה גורמת לי לאי שקט ממש קשה וזה לא נותן לי להתרכז בשום דבר שאני עושה וזה מגביל אותי מכל פעילות לחלוטין ואני ממש נואש מזה .
יש לי הרגשה שגוש נזלת ממש כמו בצק שיושב לי מאחורי האף ואי אפשר להוציא אותו .
גם כאשר האף פתוח לחלוטין אני עדיין מדבר מהאף כאילו הקול שלי נשמע עדיין כמו שהוא נשמע כשהאף סתום לגמרי . זה מאוד מקשה אליי לדבר כי אני בולע מילים ולא מצליח לבטא את מה שאני רוצה לומר . והקול נשמע אחרת לחלוטין . עשיתי בדיקת סינוסים ויצא תקין . אני כל היום מנסה להוציא את זה אחוצה וזה לא מצליח . מה גם כשאני מדבר עז אני מרגיש שהפה שלי מתמלא בהרבה ריר . וכל פעם שאני פותח את הפה מול המראה אני רואה ריר דביק כזה שנדבק מהלשון לחלל העליון של הפה . ובנוסף קשה לי לבלוע רוק , אני ממש בולע אותו איזה 3 או 4 פעמים כי הוא לא יורד ישר לוושט הוא פשוט נשאר בחלל התחתון של הגרון . אני ממש מתקשה להרכיב 3-4 משפטים בגלל המצב . אני ניסיתי כל מינה תרופות נגד אלרגיה ונגד סינוסיטיס וכלום לא עזר . יש לך אולי מושג מזה יכול להיות ? אני ממש מיואש מזה . מה גם שאני חי לבד כרגע ואין לי פה משפחה בארץ שתתמוך בי ברגעים כאלו וזה מאוד קשה .מצטער שזה כל כך ארוך פשוט ותודה רבה על ההקשבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש נזלת תקוע מאחורי האף - תגובה
ד''ר רועי הוד22/10/2011יכול להיות ומדובר ברקמת אדנואידים בנמצאת בגב האף ואמורה להעלם בגיל מסוים, יש כאלה אצלם היא לא נסוגה ואז היא גורמת לחסימה אפית, הפרשדה אפית, דלקות אוזניים חוזרות וכו'. גש להבדק אם מציק לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

