מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כולסטיאטומה באוזן ימיןליבי א20/11/2011
שלום רב, הבת שלי בת 7 ולאחרונה התגלתה לה באוזן כולסטיאטומה לאחר CT אוזניים ונקבע לה תור לניתוח ל- 9/12. לביתי לא היו שום כאבים באוזן ולא דלקות. בימים האחרונים היא סובלת מכאבים חזקים מאוד באוזן. אני נותנת לה נורופן וזה עוזר למס' שעות ושוב כאבים חזקים. האם יש עוד טיפול שיכול לעזור לה עד לניתוח? האם מותר לשים לה טיפות באוזניים?
אודה על תשובה בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטיאטומה באוזן ימין - תגובה
ד''ר אביגיל ארד21/11/2011מותר לתת טיפות אזניים אך כדאי לבדוק קודם למה יש לה כאבים. יתכן ויש דלקת אוזן והיא זקוקה לאנטיביוטיקה. חשוב לגשת לרופא א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון-אוזן וסחרחורותאורית19/11/2011
שלום,
בחודש האחרון סבלתי מכאבי גרון (הייתי מקוררת). בשבוע האחרון הכאב מופיע בצד שמאל של הגרון (יכול להיות שזה באוזן). בנוסף אני סובלת מסחרחורות בשבועיים האחרונים- בכל מצב (עמידה, הליכה, ישיבה. למעשה- גם כשאני מסובבת את הראש). הרקע שלי כולל תת פעילות של בלוטת התריס עקב מחלת השימוטו. עשיתי בדיקות דם ומשטח גרון. המשטח יצא תקין. בבדיקות היו חריגות קלות: WBC- 13.1, MCHC- 32.9, NEUT ABC- 9.3. אשמח לדעת מה זה אומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון-אוזן וסחרחורות - תגובה
ד''ר אביגיל ארד21/11/2011עליך להיבדק אצל רופא א.א.ג . לצערי זו לא שאלה שאני יכולה לענות עליה בלי בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גרון שחוזרת שוב ושובאפרת18/11/2011
שמי אפרת, בריאה בדר"כ.
בתחילת ספטמבר התחילו לי כאבי גרון, התברר לי שמדובר בדלקת גרון. קבלתי טיפול אנטיביוטי שסיימתי אותו.
כעבור שבועיים, חזרו שוב הכאבים ושוב במשטח נמצאה דלקת, טופלתי ברפאפן.
אחרי שלושה שבועות נוספים חזרה שוב הדלקת- הפעם התסמינים היו פחות בולטים והבלוטות לא היו נפוחות כבעבר, אך שוב, המשטח חיובי -טופלתי באוגמנטין, במינון של 875 מ"ג, פעמים ביום. סיימתי כמובן את כל הכדורים.
היום, שבועים אחרי - אני מרגישה שוב שחוזרת לי דלקת גרון.
האם ניתן לטפל בדלקת באופן ממוקד יותר ולמנוע חזרתה שוב ושוב?
תודה רבה,
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת גרון שחוזרת שוב ושוב - תגובה
ד''ר אביגיל ארד20/11/2011אוגמנטין אמור לרוב להספיק. לעיתים יש צורך בטיפול ממושך יותר בדלצין. השאלה היא לא הטיפול הנקודתי אלא האם את נדבקת שוב ושוב. יש לעשות משטחי גרון לכל דיירי הבית, ילדים, בני זוג וכד'. יתכן שמישהו נשא. אינו חולה אולם מדביק אותך שוב ושוב. אם מוצאים את הנשא יש לטפל בו במקביל אליך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשצא18/11/2011
סובלת מכאבי ראש מעל העין בצד שמאל בראש כאבים חזקים שלוקחת כדור ואחרי זה עובר.
בסי טי שנעשה לפני כשנתיים: אוסטאומה צמודה לקיר הקדמי של מערת המצח משמאל בקוטר 1 ס"מ. ציסטה מרטנציה במערת הלסת משמאל צמודה לקיר המדיאלי. קונכה באולנה קטנה בקונכה האמצעית משמאל.
קיים נגע היפודנסי בקוטר 2.5 מ"מ בחלק האחורי בבסיס האוכף התורכי משמאל. מתאים למיקרואדנומה. פרט לכך מרקם המידי שמור ללא עדות לתהליך, מוקדי החזרים ללא סטיה. עצמות האילאום שמורים לרבות בסיס הגולגולת.
רציתי לדעת אם כאבי הראש שנמשכים מחייבים שוב בדיקת סי טי או לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
ד''ר אביגיל ארד20/11/2011הממצאים שתיארת נראים לי מתאימים ליעוץ על ידי נוירולוג או נוירוכירורג ולא על ידי א.א.ג. הציסטה מרטנציה היא לא משהו סימפטומתי. שאר הנגעים מחייבים התייעצות עם הנוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות בנסיעהגיל18/11/2011
שלום זה כבר שנים שאני סובל מהקאות בדרכים כאשר אני נוסע באוטובוסים טופלתי על ידי טרבמין ופראמין אך זה לא עזר הגעתי למיון בעבר עקב התייבשות בגלל ההקאות האלו וקיבלתי כדור בשם זופרן על מנת שאוכל לחזור לבית אך לא הגבתי טוב
לכדור זה סבלתי מעצירות ומכאבי ראש רציתי לדעת האם ישנו פתרון לכך או תרופה אחרת שאוכל להעזר בה הופנתי לבדיקת גסטרו האם הוא יוכל לתת לי מענה לכך? אציין גם שההקאה מלוות בסחרחורות והזעה קרה..
רשמתי הודעה זאת בפורום גסטרו וקיבלתי תשובה שזו תופעה מוכרת ועליי לפנות לאא"ג.
מחכה בקוצר רוח לעזרתכם, תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות בנסיעה - תגובה
ד''ר אביגיל ארד20/11/2011אינני מכירה טיפול אחר. ישנן תרופות נגד הקאה. אני חייבת לציין כי התגובה שלך קצת קיצונית. רוב האנשים הסובלים ממחלת נסיעה מרגישים הקלה כאשר יושבים קדימה ומסתכלים החוצה, ברור שקל יותר כאשר אתה הנהג. יש הטוענים כי האזנה למוסיקה באזניות מקלה עליהם. בתגובה כל כך קיצונית אולי כדאי לבדוק גם אלמנטים פסיכולוגיים. הבחילה אמורה לחלוף ברגע שאתה יורד מהרכב. נראה לי קצת מוגזם להגיע להתייבשות אלא אם זו נסיעה מאד ארוכה ואי אפשר לרדת מהרכב, למשל בטיסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי גם טיפ
אימא של לירז21/11/2011חוץ מלשמוע מוזיקה שזו אחלה שיטה (ורצוי לא לשתות חלב...לפני הנסיעה),
את יכולה גם לקחת תפוז, לקלף חלק ממנו ולהריח אותו מידי פעם,זה מיושן ועוזר- תרופת ספתא (אמיתית!) ממש יעילה.
אם את בקטע טבעי, יש תרופה הומופאטית שאני לא יוצאת מהבית בלעדיה שקוראים לה קוקולין. היא ממש ממש טובה לבחילות של נסיעה ועשויה לעשות פלאים.
מקווה שעזרתי
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת חוסר שיווי משקל ויציבות-דחוף!תמי17/11/2011
לפני שבוע וחצי התעלפתי כתוצאה מכאב בבטן שהיה ככל הנראה מוירוס שאני
סוחבת אותו עד עכשיו. עדיין משלשלת מדי פעם והתחושה הכללית לאורך כל
הימים מאז ההתעלפות היא של תשישות נוראית וחוסר שיווי משקל. יש גם תחושה
של אוזניים מעט סתומות.
עברתי כבר בדיקה אצל נויירולוג שמצא שהכל תקין. ובדיקות דם א.ק.ג. שנמצאו תקינות.
יש לציין שהתעלפתי לא קיבלתי שום מכה.
אבל התחושות החלו מאז, ובמקביל לתחושת וירוס בבטן ושילשולים.
שאלתי היא האם התחושה היא בהכרח בעקבות הוירוס או שיתכן שמשהו באוזן השתנה
בעקבות הנפילה כי גם כשאני מרגישה כבר הקלה מסויימת בוירוס, פתאום יש תחושה
גם בישיבה גם בשכיבה וגם בעמידה כאילו יש רעידת אדמה קלה,,אבל אין.
מה דעתכם ומה ניתן לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת חוסר שיווי משקל ויציבות-דחוף! - תגובה
ד''ר אביגיל ארד20/11/2011יתכן והכל קשור לחולשה עקב הוירוס. אני ממליצה לחכות להחלמה מלאה. שתי הרבה ותנוחי. אם התחושה לא תעלם גם כשתבריאי גשי לרופא א.א.ג אשר יבצע בדיקות הקשורות במערכת שווי המשקל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צפצופים קבועים באוזניםעדיאל17/11/2011
שלום
יש לי חום קבוע ללא כאבי גרון שיעול או הצטננות אני מטופל ע"י נורופן וביומיים האחרונים יש לי צפצוף קבוע באוזניים שמשגע אותי ואין לי מושג מאיפה זה בא פתאום
בברכה
עדיאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צפצופים קבועים באוזנים - תגובה
ד''ר אביגיל ארד20/11/2011עליך להיבדק על ידי א.א.ג . יתכן ויש נוזלים באזניים עקב גודש אפי או נזלת. יש לברר את מקור החום. אין לי מספיק אינפורמציה כדי להגיע לאבחנה. יש להיבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בצואר צד ימיןaviel17/11/2011
שלום,
החל מחודש אוגוסט החלה להופיעה נפיחות עם גולה בצאור בצד ימין בלבד, הנפיחות הינה דינאמית, לעיתים נפוח מאוד ולעיתים נראה תקין.
לאחר כחודש החלו כאבים באותו איזור הבאים גם הם לפרקים.
בתקופה האחרונה התחלתי לסבול מסחרחורת.
רופא משפחה, הפנה אותו לאולנטאסאונד ובדיקת שם, שיצאו תקינים.
בפועל מצטברות תופעות חדשות כל הזמן, ואני חושש שאולי יש בדיקה שעלי לבצע ולא ביצעתי.
אציין כי בצד ימין עברתי המון CT באיזור המרפק, ואף הקרנה אחת חזקה ע"מ למנוע גידולי עצמות במרפק.
האם יכול להיות לזה קשר?
או שזה בכלל יכול להיות קשור למשהו אחר?
לתגובתכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות בצואר צד ימין - תגובה
ד''ר אביגיל ארד20/11/2011אם האולטרסאונד יצא תקין כנראה מדובר בבלוטת לימפה הגדלה וקטנה בהתאם לזיהום מקומי. הייתי מעדיפה לראות את התשובה ולא להסתפק בתשובה "תקין" . האם תוארו של בלוטות מוגדלות כלשהן? לעיתים מדובר בבלוטת לימפה תקינה שפשוט מגיבה לדלקת כלשהי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע באף אחרי צינוןרותם17/11/2011
שלום,
בשנים האחרונות, בכל פעם' אחרי שאני מצוננת מתפשט לו גירוי אדום וכואב בנקודה שבין הניחיריים (לפעמים גם בתוך אחד מהם) שהופך לפצע כואב גם הוא ולא עובר למשך הרבה זמן. כרגע זה גם נראה כאילו יש עליו שלפוחיות קטנטנות כאלה (מצורפת תמונה)
ברצוני לציין שלא היה לי חום.
האדמומויות מתחילה עם תום הצינון, כהשאזור רגיש ואדום אולי מהקינוחיםעל אף שאני לא מקנחת בחוזקה או מרגישה שאני פוצעת את עצמי.
היית שמחה לדעת:
1. איך אוכל למנוע את הישנותו של הפצע הזה? (ומה הסיבה שהוא צץ אצלי פתאום בשנים האחרונות?)
2. באיזו דרך עלי לטפל בו כשהוא כבר מופיע? (ניסיתי למרוח ואזלין או כל משחה אחרת שהרוקח המליץ, דבר לא מקל או עוזר. מצד שני ניסיתי גם להתרחק מכל דבר שיביא לו לחות כדי שהתייבש אבל הוא עקשן וכואב ונשאר גם שבועות)
אודה לתשובה או עצה,
תודה, רותם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמונה המצורפת
רותם17/11/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתמונה המצורפת - תגובה
ד''ר אביגיל ארד20/11/2011נראה כהרפס החוזר כל פעם שאת חולה או שיש טראומה מקומית. עליך לקנות משחת אציקלוביר\זובירקס שניתן לקנות ללא מרשם. ברגע שמתחילה האדמומית מיד יש למרוח את המשחה ארבע פעמים ביום וכך הפצע יחלוף מהר יותר. ההרפס נוטה לחזור ולרוב אינו נעלם אלא מתעורר בכל פעם מחדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה ועל העצה.
רותם24/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טראגוסד"ר דוד כהן16/11/2011
אם אינ רוצה לעשות עגיל טראגוס ? בסחוחס הקטן שבולט מהאוזן יכול לקרות לי משהו ? אם כן מה ?<
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טראגוס
ד"ר דוד כהן17/11/2011העגיל עצמו אינו מסוכן , אם תעשה אותו תסתכן כמובן בקבלת זיהום באזור הסחוס , אבל אם אין לך בעיה של כאב או של התמודדות עם זיהום תוכל לעשות את העגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטראגוס - תגובה
ד''ר אביגיל ארד20/11/2011אכן כך הוא הדבר. לא מומלץ לעשות עגילים במקום שיש סחוס. אם יש זיהום זה יכול לפגוע קשות בסחוס, יותר קשה מאשר בעור. ממליצה להגביל את העגילים לתנוכים שהינם חסרי סחוס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב במשך שלושה שבועות בבלוטותענת16/11/2011
כבר שלושה שבועות כואב לי הגרון אך לא באזור הבליעה. נראה שבבלוטות מסויימות מתחת לאוזניים וגם למטה בצוואר.לפני יומיים החלו כאבים גם מתחת ללשון. הכאב לפעמים נמשך לאוזניים.
אין לי שום תסמינים של חום, בעיות בליעה פצעים או בלוטות נפוחות וכו'. ולפעמים יש כאב בבלוטות בצדדים כאילו הן מתכווצות. לרוב הן מציקות. הכאב לא קריטי. מה שכן, אני ממש עייפה באופן חריג.
רופא אאג בדק ואמר שאין לי כלום. בבדיקות דם הנויטרפילים יצאו 20, כלומר, נמוכים. הרופא אמר שזה ויראלי. בקשתי מרופא המשפחה לתת לי בדיקת אולטרה סאונד בצוואר.
אני לחוצה מאד. לגמרי היסטרית. בעיקר כיון שיחד עם הכאב מתחת ללשון הופיע גם יובש בגרון בימים האחרונים.
האם תוכל לתת לי לפחות כיוון? כלומר, אם זה לא משהו נורא אז מה זה כן.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב במשך שלושה שבועות בבלוטות - תגובה
ד''ר אביגיל ארד20/11/2011צר לי אבל מהתאור שלך אינני יכולה להסיק דבר. אם רופא א.א.ג בדק אותך ללא ממצא ולא המליץ על בדיקות נוספות, חכי בסבלנות. אם היו בלוטות חשודות במישוש הוא היה מפנה אותך לבדיקות נוספות. כאב בגרון או בצואר במישוש יכול גם להיות כאב של שרירים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון ללא חום מעל שבועייםמבוטחת בחו"ל15/11/2011
שלוםרב,
מתגוררת בחו"ל ולכן מקווה מאד לתגובה מהירה ויעילה. כאב גרון וקושי בבליעה לפני 10 ימים לערך, שימוש בדוקסילין 100 מ"ג למשך 4 ימים ללא שיפור. כאב המשיך,התגבר אך השתנה לכיוון כאב בחלק האחורי של הפה, חניכיים מודלקים כדוגמת אפטות וכאב קצה החניכיים הדומה לכאב בצמיחת שן בינה,רק בצד המודלק של הגרון/פה. פחות כאב בבליעה, אוזן אטומה מעט בצד המודלק, ונימול בצד המודלק של הפנים. האם מדובר במונו? האם עליי לקבל טיפול? מתי עליי לקוות להקלה? המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון ללא חום מעל שבועיים - תגובה
ד''ר אביגיל ארד15/11/2011קשה מאד לדעת בדיוק ממה את סובלת בלי לבדוק את הפה, אולם לפי זה שיש גם מעורבות של כל חלל הפה והחניכיים יתכן שמדובר או בזיהום ראשוני בהרפס, או אחת המחלות הויראליות המאופיינות בפצעים רבים בחלל הפה והלע. מחלות אלה נפוצות בילדים ולעיתים נדבקים מהם. זו גם הסיבה שאין תגובה לדוקסילין. יש לעשות שטיפות של הפה במים עם סודה לשתיה. לאכול מזון רך וקריר שיהיה נעים. סבלנות - זה חולף מעצמו. אם אין שיפור יש לפנות למומחה א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה
מבוטחת בחו"ל16/11/2011אנסה להתאזר בסבלנות ולקוות לשיפור. שוב תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוף!!!זהבית14/11/2011
שלום
אבא שלי כבן 60 סובל ממין "אף סתום" שמלווה בפתיחתו במין גרגור מהגרון ואז רעש מאף (יש לציין שמאז ומתמיד אבא שלי בכל כמה שניות עושה את הפעולה הזאת וכך תמיד כולם יודעים לזהות אותו גם מרחוק)
מעבר לסבל התמידי בזמן האחרון התופעה החריפה והוא כבר כשבוע לא מצליח לישון ו"שיעול" המוזר הזה וההוצאת האויר שלו מהאף החמירו ואף אחד מבני הבית לא יכול לישון, גם בשל הרעש וגם בשל הסבל הגדול שעובר עליו.
עד היום אף רופא לא הצליח להבין את הבעיה ואבא שלי פשוט סובל!!!
בבקשה כוונו אותי לאן אפשר לפנות או האם התופעה מוכרת??
אני חייבת לעזור לו
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחוף!!! - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2011קשה לי לענות ללא בדיקה. לא עולה לי רעיון בראש ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר הודאורית14/11/2011
אנ סובלת מניפיחות לחי ימין וכאסים בצד ימין של הפנים
בבדיקת סיטי שעשיתי נימצא כתוב :
מחיצת האף סוטה לימין , עיבוי ניכר של קונכות האף התחתונות
מה הסיה לנפיחות , נפיחות שיש בה גוש בפנים , ולכאבים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר הוד - תגובה
ד''ר דן גוטמן14/11/2011הממצאים ב CT אינם מסבירים את הנפיחות בפנים. יש להמשיך בבירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - עיבוי ניכר של קונכות האף
אורית14/11/2011מה זה אומר עיבויי ניכר של קונכות האף התחתונות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - עיבוי ניכר של קונכות האף - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2011זה אומר שקונכיות האף בצקתיות, מצב שיכול להצביע על אלרגיה, צינון, מבנה וכו'. בדרך כלל יגרום לחסימה אפית ולא לכאבים או נפיחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אזיתרומיציןאורית12/11/2011
שלום,
קיבלתי מרשם מהרופא של אזיתרומיצין נגד כאבי גרון שנמשים כשבוע+. (שנאמר לי לקחת רק אם המשטח גרון יצא חיובי). רציתי לדעת האם יעילה במקרה של דלקת גרון ומתי נותנים אותה (ולא פניצילין)
תודה מראש,
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אזיתרומיצין - תגובה
ד''ר דן גוטמן14/11/2011לא יודע למה קיבלת את האנטיביוטיקה הנ"ל יתכן ויש לך רגישות לפניצילין. אולם גם האנטיוביוטיקה הזו יעילה במקרי דלקת גרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

