מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נקב בעור התוף וצלילהשיר06/11/2011
שלום, שמי שיר.
לפני שנתיים התרסקתי בים במהירות גבוהה על צד ימין שלי, במיון גילו נקב בעור התוף שעם הזמן נאטם לי. לפני חצי שנה שכחתי מזה לגמרי וביצעתי שתי צלילות. הראשונה עברה בהצלחה ובשנייה ברגע שירדתי לעומק ( בערך 8-10 מטרים), הסתחררתי מאד וכאבה לי האוזן עד מאד. נאלצו להוציא אותי מהמים.
שאלה מאד חשובה. אני כמעט ולא מוכנה לקבל את העובדה שאני לא יכולה לצלול. אני אשמח לדעת, האם ישנו ניתוח כירורגי לטיפול בנקב (שכבר אטום) בשביל שהאוזן תיהיה עמידה ללחצים של צלילה. אשמח לתשובה. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקב בעור התוף וצלילה - תגובה
ד''ר רועי הוד07/11/2011כנראה שהבעיה בצלילה היא לא בגלל נקב של עור התוף שנסגר, אולי זה בגלל בעיה באוזן הפנימית שגורמת לבעיות האלו. הייתי מתחיל בבדיקת א.א.ג, מתקדם משם לבדיקת שמיעה או הדמיה כלשהי כגון CT.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטות כואבות מתחת לאוזןיפעת06/11/2011
שלום רב,
אתמול בבוקר, הרגשתי מעט כאב ורגישות בבלוטה מתחת לאוזן ימין ממש מתחת לתחילת קו הלסת. הבלוטה לא מרגישה נוקשה או קשה אלא מעט רכה. הגרון מעט כאב ועד הערב הרגשתי מעט רגישות גם בצד שמאל אך לא חזק כמו צד ימין. עכשיו התחיל שיעול קל. האם יכול להיות שמדובר בזיהום ויש צורך באנטיביוטיקה, או בהתקררות קלה שאיתה אפשר להתמודד עם תרופות להתקררות? אין לי חום ורגם לא נזלת.
אודה על תשובתכם המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות כואבות מתחת לאוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד07/11/2011נשמע כמחלה ויראלית, לאור זאת לא הייתי מתחיל טיפול אנטיביוטי בשלב זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיסענבל03/11/2011
שלום. לפני כחודש היו לי התלונות הבאות: צינון חזק כאבי ראש חזקים. נזלת מוגלתית. גודש חזק. ללא חוש ריח. הרופא בדק אותי ואבחן סינוסיטיס. בלי לשלוח אותי לצילום מערות האף. קיבלתי אוגמנטין 870. לאחר 7 ימים מלאים התחילו גירודים בכל הגוף. הפסקתי לנטול את האנטי'. מאחר והגודש עדיין היה חזק הרופא רשם לי פליקסונז. לאחר מס' ימים של הקלה הפסקתי. ופתאום הכל חזק בצורה חזקה יותר. היום הוא רשם לי שוב אנטי' זינט 500. וביקש שאקח אותה במשך שבועיים!
שאלותיי:
האם הגיוני לקחת אנטי' נוספת לאחר שבועיים בלבד שהפסקתי את האנטי' הראשונה?
האם ייתכן שהאנטי' הראשונה לא פתרה את הבעיה?
האם זה בסדר לקחת אנטי' במשך שבועיים?
האם כדאי ללכת לרופא נוסף ולבקש צילום מערות האף?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוסיטיס - תגובה
ד''ר דן גוטמן04/11/2011יש לגשת ולבקש צילום מערות אף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא שומע באוזן רק ציפצופיםאשכנזי יוסף02/11/2011
שלום רב לפני שלושה ימים בין רגע נסתמה לי אוזן שמאל והתחילו לי צפצופים מחרידים.נשלחתי לבית חולים כרמל נבדקתי עי" רופא אף אוזן גרון .קבלתי מהרופא סטרואידים בשם פרדינזון 20 מלגרם .הרופא כתב לי להתחיל במינון של 3 כדורים ביום שזה 60 מלגרם בבוקר למשך חמישה .ולאחר מכן להוריד מינון ל40 ליומים 20 ליומים 10 ליומים ו5 ליומים .יש לציין שהצפצופים הורגים אותי .כמו כן התבקשתי לעשות mer/בגב האוזן.ברצונילדעת כמה זמן לוקח להחלים מזה ומתי הציפצוף יפסיק לי כי אני משתגע .בתודה מראש אשכנזי יוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא שומע באוזן רק ציפצופים - תגובה
ד''ר דן גוטמן04/11/2011לפי הטיפול שהרופא נתן ככל הנראה נגרמה חרשות פיתאומית. קשה להסיק מתי הטינטון יעלם. זה תלוי האם תחזור השמיעה או לא. יש לבצע MRI של האוזניים בנוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד חוש טעם?אלה02/11/2011
אני סובלת מסינוסיטיס כרונית ובעיית מחיצה כתוצאה משבר באף.בשנתיים האחרונות איבדתי לחלוטין את חוש הריח ,אינני מרגישה ריחות בכלל ,אף פעם .כפי שהיה רשום בסיטי ,מצב חסום דו צדדית.בחצי שנה האחרונה ,אינני יכולה לזהות טעמים ,מבחינתי אין הבדל בין טעם מלפפן ותפוח ,האוכל לא טעים לי ופשוט יש ירידה בתאבון.חשוב לציין שאני מבדילה בין מלוח למתוק ,ומר.השאלה שלי האם יכול להיות שאיבדתי את חוש הטעם לחלוטין למרות שאני מזהה בין טעמים של מתוק למלוח באופן גס?אם לא,האם כתוצאה מהבעייה אני אוכל גם לאבד את תחושת הטעם מתוק ,מלוח ?
אשמח מאד אם תוכלו לענות לי !
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבוד חוש טעם? - תגובה
ד''ר דן גוטמן04/11/2011יש לגשת לבדיקת א.א.ג על מנת לבדוק את חלל האף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשה של שערה בלוענועה02/11/2011
שלום, מזה כשבוע וחצי אני מרגישה (לסירוגין) כמו שערה או גירוי בלוע,
מזה יכול להיות?
ניסתי עם האצבע למשוך ולא יוצא כלום חוף מרפלקס של קיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשה של שערה בלוע - תגובה
ד''ר דן גוטמן04/11/2011לא כדי לנסות ולהוצא זה רק יכול לפצוע
רפלוקס יכול לגרום לתחושה מעין זו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידותרובין02/11/2011
אינני זמר מקצועי .
אני שר במסיבות של חברים , הרמה שלי עם כל הצניעות היא די מקצועית .
השאלה שלי היא האם ככל שאני אשיר יותר ככה הקול שלי יתפתח יותר והמיתרים שלי יוכלו להפיק טונים וזמני שירה ארוכים יותר?
היום שרתי לאחר שלא שרתי הרבה זמן והרגשתי סדק/ צרידות בקולי האם זה בגלל שאני חלוד קצת ? או שהעניין עם הכל מתחיל לדעוך ?
האם ככל שאני שר יותר ככה אני מפתח את מתרי הקול (להבדיל כמו שאני עושה תרגילי משקולות )?
סליחה על החפירה ואודה על התשובה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות - תגובה
ד''ר דן גוטמן04/11/2011יש בהחלט כך חשיבות לאימון הקול ולפיחותו. הרי בשל כך קיימים שיעורי פיתוח קול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטאטומהאבי01/11/2011
כולסטאטומה -מהו הניתוח הכי יעיל בטיפול במחלה? בני בן ה- 8 יצטרך לעבור ניתוח באוזן ימין עקב המחלה. בבדיקת שמיעה הערך הוא 70 מה זה אומר? אבקש שם של מנתח מתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטאטומה - תגובה
ד''ר דן גוטמן04/11/2011הניתוח הינו מסטואידקטומיה
לגבי מנתחים אתה מוזמן אלינו לשניידר ישנו צוות מצויין המבצע ניתוחים אלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ממושכים בגרוןדנה31/10/2011
שלום רב,
בת 35. מזה 5 שבועות סובלת מכאבי גרון. זה התחיל בכאבים חזקים ואז הכאבים היו מוחלשים ושוב התחזקו. הכאבים בעיקר מתגברים בשעות הערב והלילה במשך היום הם סבילים.
עשיתי 2 משטחי גרון שיצאו תקינים. בדיקות דם (כולל למחלת הנשיקה) יצאו תקינות. אוגמנטין למשך 7 ימים לא עזר. בדיקת רופא משפחה כמה פעמים במשך תקופה זו תקינה, הגרון נראה בסדר. בדיקת רופא א.א.ג פעמיים - (תפיסת הלשון ע"י פד גזה והצצה פנימה עם מראה (כמו של רופא שיניים) נאמר לי שתקין, יש אודם קל סביב הרירית. רופא א.א.ג אמר לי שזה ויראלי ושיש זריקה לא זוכרת את שמה (זריקה סטרואידית) שיכולה להקל.לא עשיתי אותה.
עשיתי א.ס. של בלוטת התריס. מצד שמאל קשרית 1.1. נאמר לי כי אין קשר בין הכאב בגרון לקשרית.
אני ממש סובלת מכאבים. האם יש בדיקה נוספת שעליי לבצע שיכולה למצוא את סיבת הכאב? שמעתי משהו על סיב אופטי - אשמח לשמוע פרטים ואם זה יכול לאתר את הבעיה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ממושכים בגרון - תגובה
ד''ר רועי הוד31/10/2011הבדיקה היחידה שלא עשו לך היא בדיקת סיב אופטי בה ניתן לראות בתנאים טובים יותר את תיבת הגרון, יכול להיות ושם חבויה הבעיה. גשי לרופא א.א.ג לבדיקה. בנוסף, קשר בבלוטת המגן מעל סנטימטר מחייב המשך בירור על ידי ניקור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת
דנה31/10/2011תודה רבה על תשובתך המהירה.
רופאת אנדוקרינולוג אמרה לי לשוב אליה לניקור כשהכאב יסתיים, היא לא רוצה לערבב בין הדברים.
האם בדיקת סיב אופטי היא פשוטה ויכולה להיעשות ע"י רופא א.א.ג בקופ"ח, או שעושים את זה בבי"ח תחת הרדמה מקומית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת - תגובה
ד''ר רועי הוד31/10/2011בדיקה פשוטה ללא הרדמה, רק משחה מאלחשת על הסיב, נעשית ברב המרפאות בקהילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה נוספת
דנה01/11/2011שלום רב,
חזרתי היום לרופא א.א.ג לבקש את הבדיקה של הסיב האופטי. הוא סרב ואמר שבפעם הקודמת הוא הציץ בגרון (ע"י תפיסת הלשון בפד גזה והצצה לתוך הגרון עם מכשיר שבקצהו מראה) ולא ראה משהו מיוחד. הוא אומר שהבדיקה הזו מראה בדיוק מה שמראה הבדיקה של סיב האופטי.
הוא מתעקש על קבלת זריקה בשם דיפרוספאן (שאותה הוא נתן לי גם בפעם הקודמת אבל העדפתי שלא לעשות).
מה עלי לעשות - האם להתעקש לגבי הבדיקה של הסיב האופטי או שהוא צודק? אם כן מה עליי לעשות?
אני כבר די מיואשת מהכאב הממושך...
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה נוספת - תגובה
ד''ר רועי הוד04/11/2011קשה לי לענות ללא בדיקה שלך. מאמין שאם הוא חושב שהואט ראה טוב, אכן זה מה שהיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בשמיעהולרי30/10/2011
אם אני יכול להתקבל באופן פרטי או אפשרי דרך מכבי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בשמיעה - תגובה
ד''ר רועי הוד31/10/2011אני עובד רק בבית חולים אז לצערי לא אוכל לקבל אותך פרטי או דרך מכבי. תברר לגבי ד"ר גוטמן או דר" ארד מהפורום לגבי תור במרפאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון דלקת גרון ללא משטח גרוןאושרי30/10/2011
שלום
אני בן 36. היה לי חום 37. רופא משפחה בדק לי את הגרון וזיהה דלקת גרון קלה.הוא רשם לי אנטיביוטיקה לשבוע. האם ניתן להיות בטוח בכך ללא לקיחת משטח גרון? האם ייתכן שזה ויראלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון דלקת גרון ללא משטח גרון - תגובה
ד''ר רועי הוד30/10/2011יתכן שזה ויראלי. לא תמיד יש צורך לקחת משטח גרון. חום 37 זה לא חום שמדאיג. לא יודע אם הייתי מתחיל אנטיביוטיקה מייד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת באוזןשרון29/10/2011
שלום רב,
אני בת 36 בהריון ראשון ,שבוע 24. לאחר יממה של כאב באוזן פניתי לרופאת המשפחה. זו נתנה לי מוקסיפן ומי חמצן. לאחר 48 שעות של שימוש במוקסיפן כאב האוזניים החריף והאוזן נסתמה ( לא יכולתי לשמוע בה). פניתי שוב לרופאה וזו אמרה שהדלקת החריפה והחליפה את הטיפול התרופתי לאוגמנטין וטיפות דקס אוטיק. אני לאחר 48 שעות של טיפול זה הכאבים באוזן פחתו אך האוזן עדיין סתומה והחלו כאבי גרון. אני מתוסכלת ולא מבינה איך הופיעו כאבי הגרון אם אני מטופלת באנטיביוטיקה?
שאלותיי:
1. תוך כמה זמן מרגע הטיפול השמיעה באוזן אמורה לחזור?
2. מה כדאי לעשות? לתת לטיפול עוד זמן או לפנות לא.א. ג?
3. איך זה שהחלו לי כאבי גרון? מה המשמעות של זה?
תודה חמה על ההתייחסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד30/10/2011קשה לי לענות על כל כך הרבה שאלות ללא בדיקה. יכול להיות ויש לך מחלה ויראלית שמתבטאת בכאבי אוזניים, גרון, הרגשה כללית רעה וכו'. השמיעה לאחר דלקת אוזניים יכול להשתפר תוך ימים עד שבועות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בשמיעהולרי28/10/2011
שלום! יש לי ירידה בשמיעה....לפי בדיקות! אבל ממשהו אני סוסל יותר...זה שבסביבות בוקר.....ולפעמים גם בשעות יום אחרים....יש לי תחושת אוזניים סתומות...כמו במטוס ממריאה! אני מוריד קצת את הראש או שותה מים אז זה קצת עוזר....!השאלה למה זה קורה!? הרופא לא יכול לתת לי תשובה.....הוא אומר שאולי מכשיר שמיעה יעזור!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בשמיעה - תגובה
ד''ר רועי הוד30/10/2011קשה לי לענות ללא בדיקה שלך והסתכלות על בדיקת השמיעה, לא ברור מה טיבה של הירידה, מה סוגה וכו'. גשי לבדיקת א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירידה בשמיע
ולרי30/10/2011שלום!תודה על מענה! זו הבעיה שאני לא מקבל את תצ'ובה מרופא שלי! בבדיקת שמיעה 27\07\2011 סף 55 בימין ו 60 בשמאל עם דיסק 100% ב85-90 דצ בהתאמה. ב PT ירידה עצבית דו צדדית די שטוחה ע"פ כלל התדירויות.יש החמרה דו צדדית לעומת בבדיקות קודמות!!! רופא ממליץ אל מכשיר שמיעה....ו ו למה יש תחושה של אוזניים סתומות-הוא אומר שאיננו יודע!שאני עושה איזה פעולה פיזית....וגם בשעות בוקר כמעט תמיד יש לי תחושה כזו. אני מתחיל לשתות הרבה...ממש הרבה מים....ומוריד ראש-אז זה משתחרר! זו השאלה......זה משהו מפריע לי מאוד בחיים! רוצה לעוסיף שרופא תעסוקתי כתבה לי כך: אינו מסוגל לעבוד ברעש מזיק!!! תודה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירידה בשמיע - תגובה
ד''ר רועי הוד30/10/2011כמו שאמרתי, צריך לבדוק את האוזניים שלך ואת בדיקות השמיעה לאורך השנים, רק כך יהיה אפשרי לאבחן מה הבעיה ומה ניתן לעשות כדי אולי לשפר אותה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה BETISTINEגדעון28/10/2011
שלום ד"ר.
אני סובל לאחרונה מירידת שמיעה , סחרחורת והקאות .
הרופא רשם לי BETISTINE + URAMOX
אבקש לשאול מה עושה הכדור BETISTINE מבחינה רפואית במקרה שלי .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה BETISTINE - תגובה
ד''ר רועי הוד30/10/2011יש צורך בבדיקה. לא בטוח שזה הכדור הטוב ביותר במצבך. יש לבדוק מה הסיבה לסימפטומים ואז להחליט על טיפול. בטיסטין הוא אנלוג של היסטמין שנותנים לטיפול בהרגשת הסחרחורת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרון חריפיםאריק28/10/2011
לד"ר שלום רב,
מזה שבועיים אני סובל מכאבים חזקים בגרון,בתוך הגרון.
הכאב גורם לי לשיעול ואני מרגיש שאני לא נושם טוב.
יש לי ליחה וכאב חזק.שמשפיע גם על הצוואר בכאבים.
יש לי תור לרופא אף אוזן גרון ביום רביעי.
אני כבר מרגיש שאני לא יכול יותר.
הרופא משפחה שבדק אותי ביום רביעי אמר
אין אודם ואין נפיחות של בלוטת הלימפה ואין חום
בעת בליעה קיים כאב .
מה זה יכול להיות?
האם יכול להיות חיידק בלי קשר לממצאים?
האם יכולה להיות דלקת בוושט שזה הסיפור?
אני בקושי מתפקד ונכנס ללחץ כי אני לא יודע מה לעשות
אם לחכות עד יום רביעי
או לגשת לבית חולים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון חריפים - תגובה
ד''ר רועי הוד30/10/2011קשה לי לדעת על מה מדובר ללא בדיקה. יכול להיות דלקת גרון, בלוטות לימפה, תיבת הגרון, ושט וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גרון חריפים
נועה01/11/2011באמת רצוי שתלך בהקדם לבדיקה אצל רופא. אני יכולה לספר לך על עצמי שאני תמיד לוקחת קומפלקס צמחים של סולגאר כשיש לי דלקת גרון, זה מכיל צמחי מרפא שמחזקים את המערכת החיסונית, אז אתה בהחלט יכול להתייעץ עם נטאורופת על זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

