מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח סינוסיםאמיר04/04/2011
שלום רב,
בימים הקרובים אני אמור לעבור ניתוח בסינוסים. הניתוח מתבצע בהרדמה כללית. לאחר בדיקות רבות נמצא אצלי דלקת בסינוסים והוחלט לעבור ניתוח.
אני מעוניין שתבהירו לי כמה נקודות בהקשר לניתוח, למשל :
- משך הניתוח ?
-האם הניתוח הוא רק פנימי כלומר דרך חלל האף מגיעים לסינוסים ולא צריך לפתוח את האף, ולא רואים צלקות בפנים לאחר הניתוח?
- מהי תקופת ההתאששות המשוערת לאחר הניתוח ואם יש צורך באשפוז ?
- מה אחוז ההצלחה של הניתוח ?
- האם ארגיש בכאבים לאחר הניתוח ?
בברכה,
אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח סינוסים - תגובה
ד''ר רועי הוד04/04/2011אני מניח שאם אתה אמור לעבור ניתוח המנתח כבר הסביר לך את כל הנקודות שאותן אתה מבקש לדעת. משך הניתוח משתנה ממקרה למקרה. הניתוח פנימי בלבד. תקופת החלמה של מספר שבועות. אישפוז בבית חולים לפי מקום הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כפתוריםמיה04/04/2011
שלום,
בגיל שנה וחצי בני עבר ניתןח כפתורים לאחר שסבל מדלקות חוזרות ונישנות.
היום הוא בן 3.5 ,לעיתים רחוקות סובל מדלקת אוזניים מאז הניתוח.
אוזן ימין: כפתור ימין הוצא ע"י הרופא. כשיש דלקת, המוגלה נשפכת החוצה, ז"נקב שם. וכשיש דלקת האוזן הזו כואבת לו.
אוזן שמאל: ברקטרציה משמעותית, מונחת ע"ג הפרומונוטוריום, צינורית על התופית (לא יצאה עם מי החמצן.
בשתי האוזניים יש נוזלים, הילד מדבר שוטף,וירידה בשמיעה בשתיי האוזניים 35-40 דציבל.
אנו שוקלים ניתוח נוסףת אבל חלוקים :
האם ניתוח נוסף לא מסכן את עור התוף?
אני חושבת שיש לנתח רק את שמאל אך בעלי אומר "אם כבר ניתוח, אז בשתיהן". מה אתה חושב?
האם יש דרך להתגבר על הרקטציה ללא ניתוח?
תודה מיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כפתורים - תגובה
ד''ר רועי הוד04/04/2011מסכן מעט מעל הסיכון הכללי. קשה לי לענות על השאלה של איזה אוזן ללא בדיקת הילד והסיפור המלא. אם עד עכשיו לא הסתדרה הרטרקציה, יכול להיות שרק כפתור יעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרגר אורז תקוע באף, נחיר סתום, נזלתאלון04/04/2011
שלום, נתקע לי גרגר אורז באף (אני חושב שזה בחלק העליון של נחיר שמאל). נשמתי לא טוב בעת דיבור עם אוכל בפה וזה נכנס.
התחושה היא של נחיר סתום, ויש בו גם נזלת...
האם זה מסוכן? האם זה יצא לבד? האם אפשר לזרז את זה? (בשטיפה דרך הנחיר או משהו בסגנון?)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרגר אורז תקוע באף, נחיר סתום, נזלת - תגובה
ד''ר רועי הוד04/04/2011כדאי לגשת להבדק, אם אכן יש גוף זר יש להוציאו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אלון05/04/2011תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדנואיד מוגדלאלמה04/04/2011
שלום רב
לפני כשנה + אובחן כי יש לי אדנואיד מוגדל באוזן ימין
הרופא אמר כי ניתן לבצע ניתוח להוריד את האדנואיד ,אך סייג זאת בכך שזה יכול לחזור ולכן הוא לא רואה צורך בפרוצדורה כירורגית שכזו
כשרציתי לצלול באופן מקצועי אמר לי לא לעשות זאת כי זה מסוכן
אני מיועדת להיות דיילת אויר האם יש סיכון בכך שאטוס הרבה?
לעור התוף? לשמיעה? האם אני לא יכולה לטוס הרבה בגלל זה?
תודה
אלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדנואיד מוגדל - תגובה
ד''ר רועי הוד04/04/2011לא מבין איך יכול להיות אדנואיד באוזן ימין?!
לא רואה בעיה בטיסה אך אין לי את כל האינפורמציה, גשי להבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכל תקוע בגרוןארז לוי03/04/2011
שלום לפני יומיים אכלתי חתיכת בשר , מאז יש לי תחושה של משהו תקוע בגרון ולא משנה מה אני עושה זה לא משתחרר , אני משתעל בחוזקה והגרון שלי ניהיה כואב מיום ליום עד למצב שאני לא מסוגל להשתעל יותר , אבל כלום לא משתחרר ,התחושה של משהו שמגרה את הגרון כל הזמן , האם יש משהו שאנ יכול לעשות??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר same problem
ליאור14/10/2012היי ארז לוי, מעניין אותי לדעת איך הסתיים הדבר בסוף, כי גם לי קורה את אותו הדבר בדיוק..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוכל תקוע בגרון - תגובה
ד''ר רועי הוד04/04/2011לגשת להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמיעה מוגזמתחלי03/04/2011
האם מוכרת תופעה של שמיעה בדציבלים גבוהים, כמעט צעקות, למרות שהדברים נאמרים בטון רגיל. איך ניתן להתגבר על כך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמיעה מוגזמת - תגובה
ד''ר רועי הוד04/04/2011קשה מאוד, לפעמים צריך אוזניות או אטמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקשר בין הרפס זוסטר באוזן לבחילות ויוסף03/04/2011
שלום,
ברצוני לשאול שאלה.
אבא שלי בן 65. לאחר שהלך לרופאה עם תלונות על איבוד שיווי המשקל וירידה במשקל ובנוסף החלה לו פריחה סביב האוזן ובתוכה, אובחן אצלו הרפס זוסטר.
שאלתי (הדחופה) היא האם בכלל קיים קשר בין ההרפס שאובחן באוזנו לירידה במשקלו (איבוד של 9 קילו בחודש לערך) ולבחילות החוזרות.
אני מדגיש שלא אובחנה אצלו בעיה נוירולוגית.
בתודה מראש
בשורות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקשר בין הרפס זוסטר באוזן לבחילות ו - תגובה
ד''ר רועי הוד04/04/2011לא מכיר קשר בין הרפס לירידה במשקל, גש לבדיקה אצל רופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף !! ענו לי בבקשהמיטל03/04/2011
שלום
לפני יומיים סיימתי אנטיביוטיקה (אוגמנטין 875 מ"ג פעמיים ביום) עקב סטרפטוקוקוס A בגרון. היום קמתי עם גרון נפוח שוב הפעם נפיחות בצד השני עם תפליטים לבנים על הגרון כ 2-3 ויש לי טיפה קושי בבליעה. אין כרגע חום אבל מרגישה חולשה. אני נורא מפחדת שזה חוזר עברתי סיוט לפני שבוע וחצי שבו גם הייתי במיון כי לא יכולתי לאכול ולשתות.
לקחתי היום בבוקר אנטיביוטיקה - אוגמנטין הייתה לי חבילה בבית הרופא שלי מקבל רק אחה"צ
מדוע זה חוזר?
האם יש צורך באנטיביוטיקה אחרת ?
מה לעשות אני מאוד לחוצה ???
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף !! ענו לי בבקשה - תגובה
ד''ר רועי הוד03/04/2011אויל החיידק לא רגיש לאנטיביוטיקה הנוכחית וצריך להחילף או לתת טיפול דרך הוריד. גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוחס03/04/2011
שלום,
בת 36 צריכה לעבור ניתוח לכריתת שקדים.
1. האם לאחר כריתה שקדים יש יותר הדבקויות בוירוסים/מחלות?
2. האם בקובלשיין בשיטה של המיזעור, שיטה זו בעצם מחליקה את השקד מכל צידיו, הרופא רואה רק את צידו הקידמי של השקד או שאת כל צידיו?
3. קיבלתי תוצאות של PT שחלק מהערכים בתוך הגבולות וחלק לא, ואני בת 36 שידוע שבגיל זה ישנם יותר סיכונים לדימומים. האם ניתן לעשות לי את ניתוח הכריתה או שלא?
התוצאות:
PT-INR 1.13
PT-SEC 14.9 עברתי את הערך. הנורמל הוא עד 14.6
PT 84
APTT-SEC 31.4
APTT-R 0.98
FIBRINOGEN 426 גם כאן עברתי את הערך. הנורמל הוא עד 400
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח - תגובה
ד''ר רועי הוד03/04/20111- לא.
2- רואה את כל צידיו ויכול להוריד כמה שרוצה מהשקד.
3- צריך לראות את בדיקות הדם ואז להחליט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתבתי לך את תוצאות בדיקת הדם PT
ס03/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתבתי לך את תוצאות בדיקת הדם PT - תגובה
ד''ר רועי הוד04/04/2011לא רואה בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בגרוןרותי02/04/2011
שלום רב
אני בת 68 סובלת מספר חודשים מיובש בקנה הנשימה שמתבטא בשיעול חזק שגורם להעלאת חומצה מהקיבה.
אני מטופלת בכדורים אנפריל 20 מ"ג ,ואמלו 5 מ"ג וסימבסטין 20 מ"ג.
שאלתי היא - כיצד מפסיקים את השיעול הטורדני ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש בגרון - תגובה
ד''ר רועי הוד03/04/2011גשי לרופא מטפל, ישנם כדורים שיכולים לגרום לשיעול כגון אנלפריל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול, ליחה וחוםpredator02/04/2011
שלום, כבר שלושה ימים שאני חווה את הסימפטומים הנ"ל. בשני הימים הראשונים שיעול וחום והיום ללא חום אבל התחילה ליחה מטרידה. השאלה שלי היא האם עליי לדאוג או שזה יעבור מעצמו? האם עליי לגשת לרופא משפחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול, ליחה וחום - תגובה
ד''ר רועי הוד03/04/2011קשה לענות ללא בדיקה. לא ניתן לדעת מה מקור הבעיה אם בכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן שמאלית חלק עליון אדום ויבשbono01/04/2011
הבחני מלפני שבועיים שבחלק העליון של האוזן אדומה ויובש כזה -
אשחמ לתגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן שמאלית חלק עליון אדום ויבש - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011קשה לענות ללא בדיקה, אולי משהו עורי בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שקדיםליהיא31/03/2011
אני מתלבטת אם לעשות לביתי בת השנתים ניתוח שקדים בשיטה המסורתית או בשיטת הקולבריישן. מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011יש יתרונות וחסרונות לכל פעולה, השאלה מה הסיבה לניתוח אצלה, מה גודל השקד וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי תרסיס לאףאורלי31/03/2011
שלום רב,
לאחרונה בעת בדיקת שיגרתית של נהיגה תחת השפעת אלכוהול, הינשוף הראה רמת אלכוהול מאוד גבוהה בנשיפה.
כמות זו הייתה בלתי סבירה, בהתאם לכמות ששתיתי (שליש בירה) ולזמן שעבר מהרגע ששתיתי (כשעתיים).
אני מטופלת באופן קבוע בתרסיס לאף פליקסונז וכמובן שאף השתמשתי בו באותו הערב. בהתייעצות עם רופא משפחה נאמר לי כי התרסיס מכיל אלכוהול וכי ייתכן שהחדרתי אלכוהול ישירות למערכת הנשימה שלי ועל כן התוצאה החריגה בינשוף.
שאלתי היא, היכן אוכל לקבל חוות דעת מקצועית לגבי השפעת הפליקסונז על תוצאות הינשוף?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי תרסיס לאף - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011לפנות לרופא א.א.ג בקופ"ח שיוכל לבדוק אם יש לזה השפעה בגלל האלכוהול שיש בו אם בכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסתאמא ממודיעין31/03/2011
שואלת בישביל ידיד בן 40, בריא בדרך כלל.
בשנה אחרונה סובל מכאבי תופת בלסת שמאלית - כאשר אוכל, מסובב ראש ימינה, מוריד ראש למטה, פותח פה גדול (לדוגמא פיהוק)
בדיקות שעשה: CT תקין, אולטרסאונד - רואים דלקת ושחיקה של לסת.
טיפולים שקיבל: 4 מחזורי טיפול עם כדורים נוגדי דלקת , כל מחזור 20 ימים מספר פעמים ביום לפי הפרוטוקול - במהלך הטיפול היתה הקלה ל-6 שעות ואח"כ הכאבים חזרו עד כדור הבא, כשסיים מחזור טיפול - הכאבים חזרו. שמות כדורים שקיבל בכל אחד ממחזורי טיפול - פעם נקסין, פעם ארקוקסיה, ועוד 2 מחזורים שהוא לא זוכר. עשה גם סד לילה שלא עזר.
וגם עשה פיזיותרפיה . בבדיקה של רופא אף אוזן גרון הוא ראה נוזלים באוזן אך הרופא חושב שאין קשר בין הדברים. היה 4 פעמים אצל מומחית לפה ולסת שבכל פעם המליצה על טיפול בכדורים אחרים כפי שכתבתי קודם. נשמח לשמוע את דעתכם המקצועית - מה עוד יכול לעזור? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בלסת - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011כדאי לפנות לרופא פה ולסת, הם מתעסקים בכל בעיות המפרקים השונות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

