מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוזן סתומה בעקבות שימוש ב"אוטידין"ענת26/03/2011
אתמול התחלתי שימוש באנטיביוטיקה "מוקסיויט פורטה" ו"אוטידין" בעקבות ביקור אצל רופא א.א.ג. שקבע שיש לי דלקת באוזן.
הטיפות "אוטידין" שטפטפתי לאוזן, גרמו לי לסתימה באוזן. מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן סתומה בעקבות שימוש ב"אוטידין" - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011מחכים שיתייבש או ניגשים שוב לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ענבל נפוח לאחר זריקת וולטרןסיגל26/03/2011
השאלה נוגעת לבעלי בן 56. בריא בדרך כלל אבל כ 10 ימים סובל מעורף תפוס ולחץ על עצב,קיבל זריקות וולטרן, תרופות מוסקול אופטלגין וארקוקסיה . הבוקר קם עם הרגשת חנק ובמיון הסתבר שהענבל התנפח התארך. קיבל סטרואידים בזריקה והרגיש טוב היום. הענבל כנראה התכווץ ולא היו כאבים בעורף. עכשיו הכאבים חושרים ושוב הרגשה שהענבל מתחיל להתארך. בלילה לפני ההתנפחות היו נחירות חזקות.
ממה זה קורה? האם אפשר לקבל סטרואידים בהפרש של 18 שעות? אם זה יחזור על עצמו האם מנתחים את הענבל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ענבל נפוח - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011ענבל נפוח או כתוצאה מנחירות שיש לו או כתוצאה מאלרגיה לאחת התרופות. ניתן לקבל סטרואידים מספר פעמים ביום, תלוי בחומר ובמינון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה באוזןבטי25/03/2011
לאחר גירוד ואודם באוזן ימין ולא שמעתי בה התברר לאחר בדיקה של משטח שיש לי פטריה אורן באוזן
קיבלתי מהרופא א.א.ג. טיפות של סטרודקס וגם ציקלודרם - תמיסה לשימוש במשך שבועיים פעמיים ביום. יש שיפור האוזן אינה מגרדת שאלתי לגבי מצב השמיעה אני חשה שהשמיעה באוזן ימין מעט חלשה האם לאחר טיפול של שבועיים מצב השמיעה יחזור כפי שהיה או שרצוי לעשות שוב בדיקה? והאם הטיפול שקיבלתי טוב לגבי התופעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011אולי השמיעה ירדה כי התעלה החיצונית מלאה בנוזלים, חכי עד סיום הטיפול ואז תראי מה המצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות שקדים חוזרותהדר25/03/2011
שלום רב,
אני בת 27, באופן כללי בריאה למדי, אך סובלת מיזה שנים מבעיה של נפיחות בשקדים חוזרת ונשנית, שמלווה בדרך כלל בחום, חולשה, תשישות, כאבי גרון וכאבי שרירים. בגיל שלוש עברתי הוציאו לי את השקדים (מסתבר שרק חלקית...), ובגיל 18 חליתי במחלת הנשיקה. נטלתי אנטיביוטיקה במשך חודשיים והייתי חלשה מאוד במשך חצי שנה, מאז אני חולה באופן תדיר למשך יום עד שלושה ימים עם אותם תסמינים של חום, חולשה וכאבי גרון- בהתחלה זה היה קורה פעם בחודש וכיום המצב השתפר מעט, אך אני עדיין חולה לפחות ארבע פעמים בשנה, מרותקת למיטה וסובלת מאוד. בדיקות דם ומשטחי גרון במהלך השנים לא הניבו שום תוצאה, ואני כבר מיואשת... מה יכולה להיות הסיבה לבעיה הזו וכיצד ניתן לטפל בה?
לתשובתכם אודה, שבת שלום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות שקדים חוזרות - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011יש מחלה בעיקר אצל ילדים שנקראית PFAPA, חפשי עליה באינטרנט וגשי לרופא א.א.ג שיבדוק בדלקת הבאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד בגרוןיעקב24/03/2011
שמי קובי ואני בן 29 מאז שאני ילד יש לי מין אלרגיה כזו שמגרד לי נורא הגרון
עד כדי כך שאני משמיע רעשים חזקים של אופנוע וכל הסובבים אותי נורא מוטרדים מכך
והשאלה שלי ממה נובעים הרעשים והגירוד הזה בגרון ומה ניתן לעשות בנידון ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד בגרון - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011אולי אלרגיה למשהו אך יש צורך בבדיקה שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סיטייאיר לוי24/03/2011
לפני כשבוע עברתי בדיקת סיטי ראש בגלל סינוסים כרוניים [משנת 91], עברתי כמה ניתוחים האחרון לפני כשמונה חודשים, הרופא "שמטפל" בי אומר שהכל בסדר, אשמח לדעת מה אתם אומרים:
מודגם חסר גרמי בדופן מדיאלית של סינוס מקסילרי ימני, לאחר ניתוח? חסר גרמי נוסף בדופן קדמי של סינוס פרונטלי ימני.
מלאות בסמיכות נוזל לא צלול HU 27 בסינוס פרונטלי ימני, עיבוי רירית קל בסינוס אתמואידלי ימני, עיבוי רירית מינימלי בסינוס מקסילרי ימני, שאר הסינוסים הפארא נאזליים מאווררים היטב. ה-OMC פתןח משמאל, חסום מימין ע"י רירית מעובה.
מחיצת האף סוטה שמאלה.
קונכה ימנית תחתונה מעובה גורמת להיצרות קלה במעבר חלל האף מימין, קונכה ימנית עליונה איננה, יתכן נכרתה.
מבנה האזופרינקס תקין.
אשמח לדעת מה אתם המומחים חושבים חוץ מזה שהרופא אומר הכל בסדר.
תודה רבה לכם
יאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת סיטי - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011לא נשמע קיצוני, סטיית מחיצה יכולה לגרום לחסימה אפית, שאר הסינוסים די מאווררים. קשה לי לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש והרגשת חולשהדוידוביץ ניר24/03/2011
שלום.
שמי ניר אני בן 39 קצין בחייל האויר בריא בדרך כלל.
מזה כמה שבועות שאני סובל מכאבי ראש שבאים וחולפים לזמנים קצרים בנוסף ישנה הרגשה של חולשה ומעין "ורטיגו"- כאילו אני יוצא מפוקוס.
לאחרונה בצעתי בדיקות דם מקיפות בהמלצת רופא היחידה התשובות היו תקינות.
כרגע אני ממתין לתור לרופא ניורלוג.
המצב די מלחיץ אותי.
אודה על התיחסותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש והרגשת חולשה - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011קשה לענות ללא בדיקה, הרבה סיבות למה שאתה מתאר, רק חלק קשורות לא.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטוקוקוס A - דחוף!!מיטל24/03/2011
שלום
לפני כ 3 ימים אובחן אצלי במשטח גרון סטרפטוקוקוס A .
ביום הראשון למחלה היו לי כאבי גרון חזקים ולא יכולתי לדבר ולבלוע , היה לי חום שהגיע ל 39.5 שירד בהדרגה ולא עלה.
אתמול שלחו אותי לחדר מיון מאחר ולא יכולתי לאכול ולשתות היו לי כאבי ממש חזקים בבליעה. נתנו לי נוזלים + זריקת סטרואידם בגלל הנפיחות בגרון.
היום אני מרגישה יותר טוב ומצליחה קצת לאכול ולשתות עדיין עם כאבים אבל אני עושה זאת בכח.
אני יורקת המווןןן כי קשה לי לבלוע ושמתי לב שיש לי ליחה צמיגית בצבע צהוב-חום ( מתנצלת אם אני מגעילה מישהו) זה קורה לי במשך היום אבל בעיקר בבוקר הליחה מוגברת
רציתי לדעת האם זה נורמלי ליחה כזו לדלקת בגרון או שזה עניין חמור אחר ?
אני יורקת הכל כי קשה לי לבלוע.
דבר שני אמרו לי שזה טוב לאכול דברים קרים כמו גלידה - האם זה נכון?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות גרון חוזרות ונשנות
עדית28/03/2011שלום,
אני בת 38 סובלת מדלקות גרון חוזרות ונשנות 2-3 פעמים בשנה. אני חוששת משימוש יתר באנטיביוטיקה . בכל פעם שאני חולה אני לוקחת אנטיביוטיקה ישנם מקרים שאני נאלצת להחליף אנטיביוטיקה במהלך הטיפול כיוון שהאנטיביוטיקה לא משפיעה.
למשל החורף לקחתי אנטיביוטיקה 3 פעמים בפעם הראשונה רפאפן ובפעמיים האחרונות אוגמנטין ועכשיו עם בואו של סטפטקוק A קיבלתי זריקת דרביוטיק לפני יומיים ואתמול התחלתי לקחת זינט אבל אני עדיין לא מסוגלת לבלוע ולדבר.
האם יתכן שגופי כבר פיתח עמידות בפני כל סוגי האנטיביוטיקה אחרי כל כך הרבה שנים ולכן לא מגיב לשימוש באנטיוטיקה ?
מה ההמלצה לטיפול מונע ?
תודה
עדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטרפטוקוקוס A - דחוף!! - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011בדלקת שקדים יש גם ליחה מרובה. חשוב לשתות, אוכל פחות רלוונטי אך ניתן לאכול כל דבר שלא יגרום לך לכאבים עזים: דברים רכים, לא חמים מדי, אין בעיה עם קור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלה שלא נגמרתדניאל24/03/2011
שלום, אני בת 18 וכבר 4 ימים אני לא מפסיקה להשתעל, כל הגוף שלי כואב, אני מרגישה מין חולשה כזאת שלא נגמרת, אני גם מצוננת. הלכתי לרופא והוא אמר שזה צינון נורמלי ולקחת כדורים נגד התקררות וסירופ לשיעול. אני לוקחת את זה כבר 3 ימים אך לא מרגישה שום הטבה בכאבים שלי.
מה עושים? איזה תרופות לקחת? תעזרו לי בבקשה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלה שלא נגמרת - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011גשי לרופא מטפל, ככה"נ מחלה ויראלית שתעבור, לא מכיר טיפול אחר פרט למנוחה ושתיה מרובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גרוןTali24/03/2011
שלום רב
שאלתי האם חייב לתת אנטיביוטיקה במקרה של סטרפטוקוקס A אפילו אם אין חום, הילד שמח ויחסית יש לו תיאבון? (הרופא טען שאין צורך לעשות משטח כי אין מוגלה רק קצת נפיחות אבל אני בטיפשותי קניתי משטח ביתי וכך הכנסתי את עצמי לבילבול מיותר)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת גרון - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011בדר"כ בתרבית חיובית מומלץ על טיפול אנטיביוטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדים באוזנייםבני24/03/2011
שלום רב,
בחצי שנה האחרונה החלה אצלי בלילות לפני השינה תופעה של צלילים המזכירים הדים (בס), כמו למשל הצמדה של צדפה לאוזן. בדרך כלל הצלילים באוזן ימין והם מקשים עליי להירדם. אני משתמש באטם לאוזן שמקטין את הצליל אבל לא פותר אותו. פניתי למספר רופאים שלא הכירו את התופעה אלא רק את צלילי הטינטון. ראוי לציין שבעבר סבלתי מחרדות וייתכן שזה המקור.
אודה לעזרתכם,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדים באוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011קשה לענות ללא בדיקה, ככה"נ טנטון, אם אין ירידה בשמיעה אין הרבה מה לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טריקה מעצבנתחסויה23/03/2011
היי אני בת 17 ולפני קצת יותר משנה קבלתי טריקה מוזרה בגרון או בלוע...
כל פעם שאני בולעת רוק אני מרגישה וגם שומעת טריקה מוזרה שקוראת בו זמנית!
זה לאאא היה לי לפני כן!
וכבר יותר משנה זה לא עובר לייי! X(
כשאני מצמידה יד לצווער ובולעת אני ממש אבל ממש מרגישה טריקה!
מה זה???!! אני פשוט לא סובלת את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טריקה מעצבנת - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011קשה לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעול מאוד טורדניחן23/03/2011
כל חורף אני נתקפת בשעולים קשים מאוד ומחלישים עם ליחה שלפעמים נתקעת וקשה מאוד לשחרר.השיעולים נמשכים כשלושה שבועות ללא חום וללא חולשה.קשה לישון בלילה ,ולפעמים ישנה פליטת שתן בגלל השעולים(סליחה).הסבל קשה מאוד.רציתי לדעת,האם יש דרך למנוע את זה ,לחזק את מערכת החיסון וכל עיצה אשמח לשמוע מרפואה קונבנציונאלית עד רפואה אלטרנטיבית.אשמח לדעת המלצות על רופאים שיוכלו לעזור לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
חן28/03/2011גם אם אין תשובהאפשר להגיב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעול מאוד טורדני - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011תתחילי בפניה לרופא משפחה, הסיבות לשיעול רבות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חורים בשקדיםא23/03/2011
בחודשים האחרונים אני סובלת מכאבים בשקדים העמוקים יותר- לא קרוב לחלל הפה, לפני כחודשיים רופאת משפחה אמרה לי שזה בעקבות וירוס וזה יעבור, רופא א.א.ג שהגעתי אליו כבקורת על סינוסיטיס שטופל (לוירוס שהיה אמור לעבור לפי הרופאה התווסף בהמשך דלקת חריפה בסינוסיטיס) אמר שיש לי חורים בשקדים ומצטבר שם שאריות אוכל ומשם נובע הכאב. והמליץ לי לעשות שטיפות פה יומיומיות.
על פי הרופא אין שם דלקת אך עדיין אני מרגישה שהם נפוחים וכואבים. איזה סוג של שטיפות פה מומלץ, שיהיו היעילות ביותר והאם הן יעילות גם כאשר הכאב הוא עמוק בגרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חורים בשקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011קשה לי לענות ללא בדיקה. ניתן לעשות שטיפות עם מי פה או עם תכשיר כמו טרודנט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוזיטיסע.א.23/03/2011
שלום למכובדיי,
אני בת 34 מגיל 12 מאובחנת כאלרגית לקרדית הבית,
לפני חודש וחצי התגלה סינוזיטיס, טופלתי באוגמנטין וכעת לאחר סימפטומים דומים מטופלת שוב באוגמנטין במקביל ביצעתי צילום מערות פנים בממצא מצויין: הצללה עם פלסי נוזל בשני הסינוסים המקסילריים.
שאלתי מה הכוונה במילה הצללה?
האם לא היה מוטב להשתמש באנטיביוטיקה שונה?
יש סיכוי שאני מפתחת סינוזיטיס כרונית או שייתכן שתחלוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוזיטיס - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011הצללה- מלאות, סימן לדלקת בסינוסים.
אוגמנטין היא אנטיביוטיקה טובה, אם לא עוזר מנסים להחליף.
הטיפול לסינוסיטיס כרונית שונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

