מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוזן שמאלית סתומהאנונימי23/03/2011
שלום דוקטור,היום בבוקר ניקיתי תאוזן עם צמר גפן
ולאחר מכן הרגשתי שהאוזן השמאלית שלי סתומה,
(אני שומע באוזן) ואני בן 15, מה אני אמור לעשות ?
יש דרך לתקן את זה ? =( תענה בהקדם בבקשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן שמאלית סתומה - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011צריך בדיקה, אולי יש חתיכת צמר גפן באוזן או שדחפת את הלכלוך עמוק מדי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צפצופים כגורם לפגיעה בשמיעהחיי23/03/2011
שלום ד"ר.
אני סובלת שנים מצפצופים באוזנים ולקוי שמיעה קל .
לאחרונה באופן תפאומי הפסקתי לשמוע על אוזן אחת וגילו לי לקוי של 40 ד"ב ואני מקבלת טיפול תרופתי ומקווה שהשמיעה תחזור למצב הקודם .
האם לדעתך הגורם לירידה הפתאומית בשמיעה קשורה לצפצופים שאני סובלת כל
השנים ?
האם הצפצופים יכולים לגרום לירידת שמיעה פתאומית כזו ?
האם הצפצופים יכולים להחמיר מצב שמיעה ואם כן למה רק באוזן אחת ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צפצופים כגורם לפגיעה בשמיעה - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011- אף אחד לא יודע מה הסיבה לירידה חדה בשמיעה, יש הרבה תאוריות.
- ירידת שמיעה בדר"כ מתאפיינת ברעשים ולא הפוך.
- אם השמיעה תשתפר יכול להיות שגם הצפצופים יעלמו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על כאבי גרון חריפיםשלמה23/03/2011
היי יש לי שאלה, יש לי חודשיים כאבים בגורגרת, קושי בבליעה, מעין דקירות בגורגרת ורגישות בצידי הגרון. גרון אדום שלא מגיב לאנטיביוטיקה ומייבשים כמו נוסידקס-יש לי נזלת כל הזמן. אני לא יודע ממה זה אבל הייתי לוקח כמה חודשים רוטס HR לגברים, שמתי לב שכשהייתי לוקח את גם הייתה לי צמיחה של השדיים שלא ירדה. יכול להיות שהתוסף הזה פגע בי איך שהוא? אני מציין שהייתי לוקח את זה עם Wellbutrin. זה משנה משהו הורמונלית? פגיעה משהו בלתי הפיך? גרוגרת יכולה לקטון או לגדול עקב כך, כי אני בקושי מדבר כל הזמן צרוד.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על כאבי גרון חריפים - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011קשה לי לענות ללא בדיקה. לא מכיר את התרופות שציינת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה חשובהעמית22/03/2011
ממצאים של רופא אף אוזן גרון שאצלה הייתי : FOL - פנים לרינגאליים של האפיגלוטיס היפרמיים, ללא ממצא נוסף - לא חד משמעי ל PND. GERD מוקואידי. תיפיות תקינות, אף חופשי. .
אבחנה : COUGH
HYPERACTIVE AIRWAYS MOST PROBOBLY
LARYGOPHARYNGEAL REFLUX DISEASE MOST PROBABLY
מה זה אומר ? חשוב לי לציין שאני בן 18 לפני גיוס לקרבי ( בעוד חצי שנה ) בעוד כשבועיים וחצי יש לי גיבוש ואני לא יודע מה המצב שלי. שאלתי אותה אם יש לי POST NOSAL DRIP והיא אמרה שכן.
שאלה - האם POST NOSAL DRIP יכול לגרום לקוצר נשימה וצפצופים ? בעבר הייתי אסמטי. כחצי שנה אני עם שיעולים ליחות לעיתים קרובות צמיגות נזלת. מה המצב פה אומר? המשך הטיפול ידוע לי אגב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא להתייחס לנושא זה. אלה לזה שמעל
עמית22/03/2011לא להתייחס לנושא זה , אלה לזה שמעליי - התבלבלתי בין שני ממצאים והם מתוקנים בנושא למעלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה חשובה - תגובה
ד''ר רועי הוד01/04/2011יותר מדי אינפורמציה, ככה"נ היה לך עליה של מיצי קיבה לכיוון הגרון דבר שיכול לגרום לכאבים, שריפה, ליחה וכו'. לא אמור להשפיע על גיוס בדר"כ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נחירות לילהבעילום שם22/03/2011
אשתי טוענת שאני נוחר כמו מערבל בטון. .
מה ניתן לעשות בעניין?
אני ישן בד"כ על הגב או על הצד, ואין לי עודף משקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נחירות לילה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/03/2011צריך לבדוק אותך ולראות היכן הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריר שנמתח בצוואראין שם22/03/2011
שלום רב,
אני בן 25, לפני שנה וחצי עברתי עקירת שן בינה עליונית שמאלית אצל רופא שיניים וככל הנראה בגלל לחץ וכוח יתר שהוא הפעיל בזמן עקרית השן, התנפח לי הצוואר בצד שמאל, היו כאבים, עשיתי אולטראסאונד לצוואר ונמצא תקין, והרופא אמר שהשריר נמתח (עוית שריר), עשיתי פיזיותרפיה שלא עזרה לי, נבדקתי ע"י אורתופד, אף אוזן גרון, כירורג כללי, ואף אחד אינו הצליח לעזור לי, לציין כי לפעמים הנפיחות כמעט ונעלמת אבל היא שוב חוזרת אם הצוואר מתאמץ – למשל אם אני יושן בצורה לא נכונה- כלומא אם אני מבצע תנועה שמאמצת את השריר של הצוואר, אז מצבו לצוואר מתדרדר והנפיחות שוב חוזרת, או למשל אם אני מבצע עיסוי לצוואר, ולוקח המון זמן כדי שהנפיחות תיעלם (כמה חודשים) , כלומר השריר הפך להיות "רגיש" וכל מאמץ קטן יכול לפגוע בו , וגם כאשר הנפיחות אינה קיימת הוא עדיין אינו חוזר למצבו המקורי כמו השריר בצד השני
האם יש מה לעשות? דרך יעילה לטפל בזה? כדי שהשריר ישתחרר...
לציין כי אין הגבלה בתנועות הצוואר, אבל לפעמים יש כאבים במיוחד כאשר הצוואר מתנפח (השריר בולט קצת)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריר שנמתח בצוואר - תגובה
ד''ר רועי הוד22/03/2011אני חושב שהשאלה צריכה להיות מופנית לאורטופד. אין לי תשובה טובה בשבילך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמיעה ירודה וגם צינוןשי22/03/2011
אהלן,
עשיתי ניתוח לסילוק כולסטטומה באוזן ימין ומאז אני לא שומע באוזן הזאת ויש לי גם טנטון באוזן הזאת, אני מצונן כבר 3ימים ואני מרגיש שאני שומע חלש באוזן שמאל והטנטון התגבר , רציתי לשאול האם זה רק בגלל הצינון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמיעה ירודה וגם צינון - תגובה
ד''ר רועי הוד22/03/2011קשה לענות ללא בדיקה אך יכול להיות שצינון ונוזלים באוזן גורמים לכך שתשמע פחות טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסוראזיס באוזנייםדנה22/03/2011
שלום
מהו הטיפול המומלץ לפסוראזיס באוזניים?
איך אפשר להקל על הגירוד בתוך האוזניים ועל הקשקשים הרבים המצטברים בתוך האוזניים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסוראזיס באוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/03/2011ניתן למרוח משחת טרידרם בתוך תעלת האוזן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רושם לקולפס של כניסה לתעלת האוזןסמי21/03/2011
רציתי בבקשה להבין המ משמעות המשפט "רושם לקולפס של כניסה לתעלת האוזן".
מה זה בדיקת שמיעה עם INSERT ?
באיזה מכון שמיעה ניתן לבצע בדיקה זו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רושם לקולפס של כניסה לתעלת האוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד21/03/2011חשד לתעלה מוצרת מסיבה כלשהי. בדיקת שמיעה עם INSERT זה בדיקה עם הכנסת הגירוי הקולי לתוך תעלת האוזן, כנראה כדי לעקוף את החסימה. רב המכונים יכולים לבצע בדיקה כזו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
סמי22/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידת שמיעה פתאומיתחיי21/03/2011
ד"ר.
זה מספר ימים אני סובל מירידת שמיעה פתאומית באוזן 1 .
עברתי בדיקת שמיעה ונמצא כי יש ירידה חזקה .
התחלתי לקבל סטרואידים .
שאלתי האם לא דחוף לבצע בדיקת MRI מחשש לגידול בעצב השמיעה ? או שיש להמתין להשפעת התרופה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידת שמיעה פתאומית - תגובה
ד''ר רועי הוד21/03/2011הטיפול הוא הכי חשוב כי סטרואידים הם היחידים שהוכחו שיכולים לשפר שמיעה. MRI נעשה לכל חולה עם ירידה בשמיעה לשלילת גידול שפיר של עצב השמיעה, אין דחיפות לבצע אותו במהלך אישפוז/טיפול, ניתן לסיים טיפול ואז לבצע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחצים גבוהייםירון20/03/2011
שלום
אני עובד בחברה שמבצעת בדיקות אטימות למרחבים מוגנים (ממ"דים)
בדיקת האטימות מתבצעת ע"י החדרת לחץ אוורי לתוך הממ"דים בזמן שהוא סגור ואטום וזאת ,בכדי למדוד את אטימותו ביחס ללחצים מחוץ לממ"ד.
בדר"כ הלחצים לא עוברים את ה-250 פסקל .
בממדים ענקיים כמו של בתי חולים ובסיסי צה"ל וכו' אנו נדרשים להפעיל מכשיר עם לאץ אוויר גבוה כדי שיוכל לנפח את הממ"דים הגדולים האלו .
ולעיתים הלחצים גבוהים מעבר ל-250 פסקל ,כך שהם מתחילים להיות מורגשים באוזניים במשך הבדיקה ולפעמים למספר שעות אחרי הבדיקה .
רציתי לדעת עד איזה לחצים (בפסקל) מותר לשהות בחלל סגור כדוגמת ממ"ד ,כדי לא לגרום נזקים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחצים גבוהיים - תגובה
ד''ר רועי הוד21/03/2011אין לי מושג לגבי כמות הלחץ המותרת. גש לרופא תעסוקתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש מאחורי אוזן שמאלמיטל20/03/2011
שלום,
לפני כשנה הרגשתי גוש מאחורי אוזן שמאל, ללא כאבים.
בבדיקת רופא אף אוזן גרון הועלתה ההשערה כי זוהי בלוטת לימפה מוגדלת.
לפני כחודש הרגשתי שהבלוטה גדלה והופנתי לבדיקת אולטרסאונד, ממצאי הבדיקה:
"מאחורי אוזן שמאל נצפה גוש היפואקוי אובלי תת עורי בגודל כ- 1 ס"מ, ללא זרימת דם בתוכו"..
לפי בדיקת דם רמת TSH : 0.68
מה משמעות התוצאה? לאיזה רופא עליי לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש מאחורי אוזן שמאל - תגובה
ד''ר רועי הוד21/03/2011מה הקשר בין בדיקת הדם לממצא מאוחרי האוזן?
TSH מעט נמוך.
גש להבדק, קשה לענות ללא בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בגבה שמאלית כאב פנימיאססיןקריד19/03/2011
אז לפניי כמה שנים נירא לי איזה 8 שנים וזה
נפלתי על הגבה ליד העין על זכוכית או משהו או אבן לא כלכך זוכר
אם השנים היה לי כאבים של כמה דקות בתוך העין למעלה בגבה
אז ביומיים האחרונים יש לי כאב מציק כזה כמו כאב ראש כזה רק בתוך הגבה כאילו בתוך העין למעלה כאב פנימי
וכשאני משתעל אני מרגיש את הכאב יותר לפי הקצב של השיעול
מה זה יכול להיות שווה להבדק או שזה סתם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בגבה שמאלית כאב פנימי - תגובה
ד''ר רועי הוד21/03/2011קשה לענות ללא בדיקה, תתחיל ברופא מטפל שישלח אותך לרופא עיניים או א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה!מאיה19/03/2011
לפני כמה ימים החלו להתנפח לי הבלוטות בגרון והיית הלי הרגשה מוזרה, הרופא שלח אותי למשטח שעשיתי יום למחרת וגם לבדיקות דם (כי בדיוק חזרתי מכמה חודשים בדרום אמריקה).
יום אחרי הבדיקות חזרתי לרופא עם מוגלה בשקדים וכאבים חזקים עם חום נמוך-37.5 ועם הרבה ליחה ונזלת. המשטח חזר שלילי אבל הוא אמר שבספירת דם ראו שיש לי דלקת והוא נתן לי אוגמנטין 875 מ"ג.
התחלתי לקחת את האנטיביוטיקה לפני יומיים בערב ואתמול עלה לי החום ל39.1 וכואב לי כאבי תופת, אני לא יכולה לשתות אפילו מים. החום יורד ועולה בעזרת אדוויל והיום בבוקר הוא היה על 38
עדיין יש לי מוגלה בגרון וכבר לקחתי 4 כדורים של אוגמנטין. מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה! - תגובה
ד''ר רועי הוד21/03/2011לשקול אישפוז לצורך מתן טיפול תוך ורידי באנטביוטיקה. גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוזיטיס , שיעול ואוזנייםסיגל ר.19/03/2011
שבת שלום,
לאחר שבוע + של שפעת ללא חום, נזלת רירית וירוקה , שיעול טורדני של נזלת אחורית ללא תרופות אני מרגישה שמתפתח סינוזיטיס. יש לי לחץ על השיניים וכאב ראש קל. הבוקר עשיתי נירות הופי לנקז נוזלים ולפתוח את המערכת אך ניראה לי שיש עומס יתר של נזלת בכל הראש. מה עושים? אני מיואשת מהשיעול לא ישנה כבר כמה ימים... תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוזיטיס , שיעול ואוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד21/03/2011יש צורך בבדיקה, אם אכן סינוסיטיס יש צורך בדר"כ בטיפול אנטיביוטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

