פורום אף אוזן גרון - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטה על מיתר הקול
    נינה
    26/02/2011

    שלום רב!\
    אני צרודה מזה חודש ימים והלכתי לפרופסור א.א.ג בבדיקה שנקראת לרינסקופיה (מקווה שאייתתי נכון) יש לי דיסק... ונאמר לא שיש ציסטה על מיתר קול ימין הפרופסור טוען שהיא לא גדולה וגם לא קטנה ...וצריך לנתח למען איכות חיים טובה יותר!!!היות ונלחצתי נורא בעקבות עבר של סרטן במשפחה.
    הפרופסור הרגיע אותי וטען שאין לי מה לחשוש שזה לא דבר שאמור להחשיד ושלא נוהג לומר לפציינטים אף פעם ב-100% שהכל בסדר אבל אצלי הכללל בסדר (אולי בגלל שהייתי לחוצה מכיון שבאותו הזמן גילו לאבא שלי סרטן וכל הסיטואציה הזו פשוט הדאיגה אותי נורא) ובמשך שבוע לא פסקתי לבכות.
    בנוסף אני מרגישה מאין גוש מחניק כזה כמו שרוצים לבכות נורא וזה חונק אותך...האם ההרגשת הזו מהציסטה ?האם באמת עלולים לאבד את הקול בניתוח...?
    אני דואגת נורא... בבקשה אשמח אם תשפכי קצת אור לגבי הנושא....
    בכבוד רב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטה על מיתר הקול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה על מיתר הקול - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    28/02/2011

    אין ספק שתחושת בגוש נובעת ממתח נפשי ולא מהציסטה. ציסטות כאלה אולי גורמות לצרידות לא יותר מזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולם ושאלתי היא
    חנה
    26/02/2011

    שאלתי היא :

    האם יש רופא כלשהו המתמחה בראש?
    חוץ מרופא א.א.ג האם יש רופא שההתמחות שלו היא ראש?
    יש לי בעיה כלשהי ואני מרגישה שאני צריכה להתיעץ עם מומחה
    ורופא א.א.ג לא מצא פיתרון ואמר לי לגשת למומחה

    אני אספר לך על הבעיה :
    הולם חזק באוזנים ובצוואר , מין רעשי גלים שכאלו וזה מאוד מטריד
    ולאט לאט זה הולך ומהתחזק במיוחד עם שינויי תנוחת הראש
    הרופא טען כי אין דלקת,בדיקת שמיעה תקינה ובדופלר עורקי צוואר גם כן יצא תקין
    אני חייבת לבדוק את הנושא כי זה לא נראה לי תקין ונורמלי שיהיו לי רעשים כאלו במיוחד שלעולם לא סבלתי מדבר כזה וזה הגיע בחודשים האחרונים
    אולי זה קשור לכלי דם ?
    הרופאת משפחה לא מעוניינת לשלוח אותי לCT

    שלא יהיה מאוחר מדי , אשמח לעזרתך !
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולם ושאלתי היא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולם ושאלתי היא - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    28/02/2011

    אנחנו מתמחים בא.א.ג וכירורגיה ראש וצוואר. יש לגשת לבדיקה יסודית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משטח אף
    סהר
    26/02/2011

    שלום רב

    אני סובל מנזלת מוגלתית הרבה זמן קיבלתי 4 סוגי אנטביטיקה שונים ולאחר שאני מסיים טיפול אנביוטי חוזרת לי הנזלת המוגלתית תוך מספר ימים .

    בנוסף אני סובל מפצע או יותר נכון קילוף ושינוי ברירית האף בצד אחד של הנחיר השמאלי .

    בבדיקת משטח אף נתתי נזלת ונמצא בבדיקה - NOSE CULTURE -S.AUREUS .

    מה זה אומר ?

    מה עושים ?

    ואיך זה משפיע האם זה גורם לתופעות המצוינות למעלה?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משטח אף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משטח אף - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    28/02/2011

    ישנה משחה המיועדת בדיוק לזה שמה בקטרובן נזל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בבסיס הלשון מצד ימין ובאוזן
    ללא תיווך
    26/02/2011

    לפני שלושה שבועות חליתי בשפעת שכללה כאב גרון, הפרשה מהעיניים אחרי השינה. רופא אף- אוזן גרון נתו לי מוקסיפן, ואורלטן. את המוקסיפון לקחתי 3 ימים ולא לקחתי את האורלטן. במקומו השתמשתי בספרפסילס.אחרי 5 ימים בבית חזרתי לעבודה אבל מאז כאב הגרון אינו חולף. הוא מוזר. מעין תחושת יבלת בבסיס הלשון מצד ימין שמושך גם את האוזן. לפעמים יש רגיעה למספר שעות אבל אחר כך זה חוזר, כולל קושי בבליעת רוק. אתמול הייתי שוב אצל הרופא והוא בדק יסודי ולא רואה כלום. אומר שזה פשוט וירוס שחטפתי קשה וצריך לתת לזמן לעשות את שלו. האם זה הגיוני? האם יש וירוס כזה? בינתיים אני די מבוהלת כי אף פעם לא כאב לי זמן ממושך כל-כך. זה כאב מטריד לא כמו כאב גרון רגיל. תחושה של יבלת מציקה.
    אנא דעתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בבסיס הלשון מצד ימין ובאוזן - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    28/02/2011

    אם לא יחלוף בעוד שבועיים יש לחזור על הבדיקה שכן קשה מכאן לדעת מה קורה ומדוע הכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזניים
    כוכבה
    26/02/2011

    אני בת 52 ופתאום לא שומעת באוזן ימין מקבלת תקופה סרואודין וזוורז ואין שפור השאלה אם יש יפול נוסף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזניים - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    26/02/2011

    לא הבנתי אילו תרופות את מקבלת. חשוב לראות את בדיקת השמיעה. לא ברור לי מהשאלה אם מדובר בירידה פתאומית עיצבית או שיש נוזלים באוזן. נסי לסרוק ולצרף בדיקת שמיעה ולאיית נכון את התרופות שאת מקבלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקב במחיצת האף
    אברהם
    26/02/2011

    אני חי היום עם נקב במחיצה הסחוסית של האף . הנקב קרה עקב ניתוח ספטום בעבר. כיום אני מעוניין להינתח ולסגיר את הנקב.

    1.איך סוגרים את הנקב ?

    2.מהם אחוזי ההצלחה בניתוח זה?

    3.האם אוכל לקבל שמות רופאים המנוסים בניתוח זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקב במחיצת האף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקב במחיצת האף - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    26/02/2011

    ניתן לסגור את הנקב על ידי מתלה רירית מקומית. שעור ההצלחה לא גבוה. איננו ממליצים על רופאים באתר זה ואני לא בטוחה שאני יודעת מי מבצע את הניתוח כאן. אולי יכולה לחשוב על אחד. האם הנקב מפריע בכלל??? מה הסימפטומים?? רוב האנשים שחיים עם נקב אינם חשים בו כלל עד שהם הולכים לרופא שאומר להם שיש נקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בצוואר ..
    גלית
    25/02/2011

    שלום , שמתי לב שכשאני נוגעת בצוואר מקדימה , ממש כואב לי ויש לי מן בליטה כזאת ממש קטנה וזה קצת מטריד אותי אשמח לתשובה . תודה (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות בצוואר ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בצוואר .. - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    26/02/2011

    זה מצריך בדיקת רופא. יתכן וזו בלוטת לימפה או ציסטה או בלוטת תריס. לא מבינה מהשאלה איפה בדיוק הבלוטה. תצטרכי לגשת לרופא א.א.ג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה באוזן שמאל
    שני
    25/02/2011

    שלום אני בן 31 יש לי כול הזמן כאבים באוזן שמאל וככול הנראה זה עושה לי סחרחורות ומשפיע לי על מערכת העצבים בדקתי בקופת חולים ואין דלקת באוזן הם שלחו אותי לבדיקת שמיעה והכול היה תקין אני חסר אונים יש בדיקת ברה שאני מפחד לעשות אבקש את עצתך המקצועית איזה בדיקה אני יכול לעשות על מנת לזהות את גורם הבעיה שיש לי רק באוזן שמאל אבקש המלצה ממך לאיזה בדיקות אני אומר ללכת כי אני כבר לא יודע מה לעשות ואין לי פיתרון ואני בשלוש שנים האחרונים עובר סבל שלא היה לי בעבר אני אפילו מוזיקה לא יכול לשמוע זה ישר עושה לי סחרחורת ושאני מנער את הראש למעלה ולמטה זה גם עושה לי סחרחורת ואני מרגיש שאני עומד ליפול כול הזמן אבקש תשובה בהקדם ואולי אתה תוכל לעזור לי איך לפתור את הבעיה שהגיעה משום מקום מיוחד ומלווה אותי 3 שנים תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה באוזן שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלגתה על השאלה שלי זה חשוב לי תשובה

    שני
    26/02/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה באוזן שמאל - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    26/02/2011

    בדיקת BERA אינה בדיקה פולשנית או מכאיבה. מצמידים לך אלקטרודות לקרקפת ואת צריכה לשכב בשקט ולשמוע רעש. אין כאבים . יש לבדוק את כל נושא הסחרחורת אצל א.א.ג, נוירולוג ולעיתים גם אורטופד, רופא עיניים פה ולסת. כאבים באוזן יכולים להיגרם גם מבעיה במפרק הלסת. בדיקות אחרות לסחרחורת וחוסר יציבות הן ENG ופוסטורוגרפיה. מבוצע באיכילוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול, ליחה ו...נגמר לי הקול
    רעות
    25/02/2011

    סבתי היקרה מאוד, אישה בריאה, צלולה אך אסמטית בת 85 סובלת מזה 3 חודשים מתופעה מוזרה שהרופאים (משפחה ואף אוזן גרון) לא מוצאים לה פתרון.
    יש לה ליחה הגורמת לשיעול חזק שגומר לה את הקול.לעיתים השיעול גורם להוצאת ליחה שקופה.התהליך אינו מלווה בכאב ואין כאב באופן כללי בשום איבר.
    צילום בית חזה ובדיקות רפואיות קבעו שהריאות נקיות וגם הגרון.
    בדרך כלל סובלת מאסטמה כאשר דרך הטיפול היא אנהלציה עם אירוונט וונטולין/משאף עם סרטייד-דיסקוס 50/250 מ"ג.
    הטיפול הנ"ל לא מסייע למצבה. טופלה גם באנטיביוטיקה שלא הועילה.

    יש לה דברי חוכמה לומר-אני רוצה לשמוע....בבקשה תעזרו לנו!

    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול, ליחה ו...נגמר לי הקול - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    25/02/2011

    איזה כיף לך שיש לך סבתא כזו....האם נשקלה התופעה של רפלוקס????(חזרה של חומצות מהקיבה לגרון).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס

    רעות
    26/02/2011

    תודה על המענה.
    בנוגע לריפלוקס-איני יודעת, אברר...
    אם כי אני יודעת שזו תופעה שמוכרת אצל תינוקות. האם ידועה גם אצל מבוגרים?
    היא אינה שינתה את התפריט שלה וכן משתדלת לאכול תזונה בריאה ומזינה.
    מה יכול לעזור במקרה של ריפלוקס? האם המנעות מחלק מהמזונות החומציים יכולים להפחית את התופעות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    26/02/2011

    רפלוקס קיים בכל גיל. אצל תינוקות זה מתבטא בפליטה. אצל מבוגרים יכול להתבטא בצרבת אבל יכול להיות ללא צרבת ועם ביטוי בגרון בצורת שעול, תחושת ליחה בגרון, ועוד ועוד...חשוב גם לבדוק אילו תרופות קבועות היא מקבלת, כי יש תרופות למשל ללחץ דם הגורמות לשעול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזניים רותחות
    אמיר;12123
    25/02/2011

    כל כמה זמן בלי סיבה מיוחדת האוזניים שלי נהיות אדומות והם פשוט רותחות זה גם מרגיש כאילו הם רותחות מחום וגן אם נוגעים בהם הם ממש חמות למה זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוזניים רותחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזניים רותחות - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    25/02/2011

    השאלה הזו חוזרת ונשאלת בפורום זה. אין לנו הסבר לתופעה. משהו שמוכר וצריך לחיות איתו. מדובר כנראה בהתכווצות והתרחבות כלי דם באבר קצה, לא ברור מה ההסבר. זו לא מחלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום מהאף :O
    נעם
    25/02/2011

    שלום , לפני כשבוע התחלתי סינוסים , היה לי כאב ראש כמה ימים .
    לפעמים כשהייתי מקנחת את האף היה לי קצת דם , אבל לא חששתי חשבתי שזאת פציעה קלה בגלל הקינוחים הרבים .
    אבל אתמול הפסיקה לי ( בערך ) הנזלת .., וקינחתי ויצא לי כמות ממש גדולה של דם .. אני לא יודעת למה זה , אם זה קשור או לא , ואין לי שום פציעה בנחיריים .
    אשמח לתשובה , תודה (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום מהאף :O

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום מהאף :O - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    25/02/2011

    בזמן נזלת חזקה או סינוסיטיס יש לעיתים דימום מהאף בגלל שהריריות מגורות. נסה לעשות שטיפות עם מי מלח ולא לחטט באף. אפשר למרוח קצת וזלין או משחה אנטיביוטית בעדינות בתוך האף עם האצבע. אם לא יהיה שיפור פנה לבדיקת א.א.ג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפענוח בדיקת שמיעה ואחוזי נכות
    מירה
    24/02/2011

    שלום רב,

    אשמח לדעת כמה אחוזי נכות ניתן לקבל על פי תוצאות בדיקה אודיומטרית המצ"ב.

    תודה רבה,
    מירה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפענוח בדיקת שמיעה ואחוזי נכות - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    25/02/2011

    זו בהחלט ירידה משמעותית בשמיעה. לגבי אחוזי הנכות, תצטרכי לפנות לביטוח לאומי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח SMR ליישור תעלת האף
    אביעד
    24/02/2011

    שלום. אני בן 23.

    יש לי עבר עשיר בבעיות שמיעה- החל מדלקות בגיל קטן, דרך ניתוח כפתורים וכלה בניתוח להשלמת עור תוף. המצב מאז הניתוח האחרון (גיל 16) ועד היום הוא שאין לי דלקות כלל, אולם אני מרגיש ירידה מסויימת בשמיעה עם הזמן- הנ"ל הוכח לפי בדיקות שמיעה תקופתיות שאני מבצע.

    לפני כחודש פניתי לרופא א.א.ג לצורך שאיבה (דבר שבשגרה מבחינתי- אחת לחצי שנה לפחות) ואמרתי שאני מצונן בערך אחת לשבועיים וגם מתקשה בנשימה (דרך האף). בפעם הראשונה אי פעם הוא הסתכל לי בנחיריים ואמר שיש סטייה של המחיצה ימינה, ובגלל זה אני מתקשה לנשום. לגבי הצינון- הוא הביא לי תרסיס (אלגרו) שאני לוקח כבר חודש ומאז באמת לא הצטננתי.

    היום הייתי שוב בביקורת ובבדיקות שמיעה, השמיעה שוב ירדה והוא בדק את האף ואמר שאם זה באמת מפריע לי אני צריך לבצע ניתוח שנקרא SMR ושאחוזי ההצלחה הם בערך 85-90%.

    א. מה הסיכונים של הניתוח? האם הוא עלול לגרום לנזק כלשהוא?
    ב. אם הניתוח לא מצליח, האם יכול להיות מצב חמור יותר מהמצב שאני נמצא בו?
    ג. מה משך ההחלמה ומה ההשפעות?
    ד. האם יש קשר בין הבעיות באוזניים לתעלה? מה יכול להיות הגורם לסטייה?
    ה. לגבי הצינון, הרגשתי הקלה מסויימת בלקיחת התרסיס, האם ניתן להמשיך להשתמש בו באופן קבוע?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח SMR ליישור תעלת האף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח SMR ליישור תעלת האף - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    25/02/2011

    אם הגבת לאלגרו, כנראה שהנזלת היא ויראלית. המחיצה העקומה היא פשוט כי ככה האף שלך גדל והתעצב. זה דבר שכיח מאד. הניתוח נועד לשיפור הנשימה דרך האף. זה לא ישנה את הנזלת. אם קונכיות האף מוגדלות אפשר לטפל גם בהן במהלך הניתוח. הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית או כללית (אני מעדיפה כללית, זה לא ממש כיף במקומית), נמשך כ 45 דקות. בסוף הניתוח יש טמפונים בנחיריים אותם מוציאים למחרת, או ששמים טמפונים נמסים (אפשר לרכוש כאלה) שנעלמים תוך כשבוע - עשרה ימים של שטיפות האף במים. מבחינת סיכונים - כמו כל ניתוח - זיהום (לא שכיח), דימום, או לעיתים נשאר חור במחיצת האף שלרוב לא מפריע אבל לעיתים נוצרות עליו קליפות ויש לשטוף את האף ולשים משחה. בדרך כלל אצל רופא מנוסה התוצאות משביעות רצון. גש לעוד רופא א.א.ג לשאול אם באמת המצב כל כך חמור. אם יש שיפור בנשימה עם האלגרו, אולי החשיבות של המחיצה העקומה לא רב וזה רק בגלל נפיחות הקונכיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד מספר שאלות

    אביעד
    27/02/2011

    קודם כל תודה רבה על התגובה!
    מה זה בכלל קונכיות? מה מיקומן?
    במידה ויהיה חור, האם הוא יוכל להתאחות?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד מספר שאלות - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    28/02/2011

    סליחה. טעיתי במשפט הראשון. אם הגבת לאלגרו הנזלת היא כנראה אלרגית. לא ויראלית. הקונכיות הם מבנים העשויים עצם ועליה רירית המלאה בכלי דם. הם נמצאים בצדדים של האף. לא בכוון המחיצה אלא בדופן הצדדית. נמשכים כמדפים לכל אורך האף. חור במחיצה לא מתאחה. לרוב אינו מפריע. סתם לידיעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרידות
    רויטל
    24/02/2011

    לפני כ 3 ימים הקול שלי התחיל להצטרד וכעת איניני יכולה אפילו לדבר( יוצא אויר מפי).
    נבדקתי עלידי אץאץג שצילם את המיתרים וביקש מימני לתת מנוחה לקול לשבועיים!!!! . שאלתי היא האם יש תרופות שיכולות לזרזרז?? כי אני לקראת חתונה ב 16/3 ואני בלחץ נוראי להשאר כך !! תוך כמה זמן עוברת הצרדת ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צרידות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרידות - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    25/02/2011

    אם מדובר בדלקת של מיתרי הקול, או בצרידות על רקע מאמץ קולי רב - לעיתים ניתן לזרז ההחלמה על ידי סטרואידים. שתיקה גם כן תועיל מאד. לא ללחוש. לשתות הרבה. מזל טוב לחתונה. מקווה שלא איבדת את הקול מאד התרגשות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרידות לפני חתונההה עזרה דחוף!!!!!!

    רויטל
    26/02/2011

    תודה רבה על תגובתך המהירה.
    רופא א.א.ג גם אמר לי לתת מנוחה למיתרי הקול למשך שבועיים ולא לדבר ושאלתי איך זה אפשרי שלא לדבר???????? אני לקראת חתנה וי ש ליעוד מלאא הכנות וסידורים , אני כבר לא יועדת מה לעשות !!!!!! מה אתה מציע???
    הוא רשם לי בהפניה מיתרים מעובים דו"צ עם pseudosulcus vocalis ובצקת איזור אריטנאודים
    אין סגירה מלאה בעת פונקציה
    בתדר מסויים הקול יותר צלול
    הוא המליץ לי בדיקת strobe
    יעוץ קלינאאית תקשורת ותרגילי דיבור
    טיפול lprd
    ושאלתי האם הקול שלי יחזור לקדמותו??. ומתיי
    מה עליי לעשות בנתיים על מנת שיחזוררר החינה שלי שבוע הבאא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרידות לפני חתונההה עזרה דחוף!!!!!! - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    28/02/2011

    התאור של פסוידוסולקוס ובצקת מתאים לרפלוקס. קני לך קופסא של טאמס. טבליות נגד צרבת. קחי אחד אחרי כל ארוחה ועוד אחד לפני השינה. המעיטי בקפאין, אוכל חמוץ, חריף, מטוגן, עגבניות וחצילים. אל תשתי אלכוהול. שתי הרבה מים, דברי כמה שפחות, במיוחד בטלפון. שבועיים לפני החתונה כבר הכל מוכן . אין מה לאמץ את הקול. מזל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לבלוטות לימפה מוגדלות
    שרה
    24/02/2011

    אגב דילגתם על שאלות מה- 21.2.
    אימי חלתה במחלת חום עם שיעול נוראי ואסטמה לפני חודש וחצי. החלימה ואז התנפחו לה בלוטות לימפה צוואריות עם כאבים ורגישות בבלוטות. היא התחילה ברור והודגמו ב
    בסי טי חזה בלוטות מרובות ב
    בטן העליונה. היא אושפזה לחמישה ימים ואז הוחלט שבמידה ותהיה נסיגה בבלוטות יניחו לזה ואם לא - אז יקחו ביופסיה בהרדמה כללית מהצוואר. ביינתיים הבלוטות החלו לרדת והרגישה ממש יותר טוב, אבל ביומיים האחרונים הייתה במתח נוראי כי הוזמנה לביופסיה, הבלוטות החלו לכאוב שוב בכאב ממש מציק. אציין שאין חום, אין הזעות לילה ואין ירידה במשקל.
    ספירת הדם תקינה, אנזימי הכבד מעט עלן.
    הביופסיה שהיתה אמורה להיות בוטלה ע"י הבי"ח עד לקבלת תור חדש.
    -הבלוטה הגדולה ביותר בצוואר היתה 3.5 ס"מ וכעת ירדה ממש והיא רכה וניידת.
    אבל נראה שצצו 2-3 בלוטות קטנות נוספות.
    מה זה אומר שהבלוטות כל כך כואבות? האם זה מרמז יותר לכיוון הזיהומי תגובתי?
    מודה מאוד על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לבלוטות לימפה מוגדלות - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    25/02/2011

    אני מניחה שעשו בדיקות למחלות זיהומיות, אבל יחד עם העליה באנזימי כבד זה ממש יכול להתאים למחלה כמו מחלת הנשיקה. EBV או CMV. רגישות וכאב לרוב אופייניים יותר למחלות זיהומיות, וכך גם כל התסמינים שתיארת. אם לא יהיה שיפור ביופסיה תיתן תשובה או לפחות תשלול מצב כגון לימפומה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום