מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ציסטה על מיתר הקולנינה26/02/2011
שלום רב!\
אני צרודה מזה חודש ימים והלכתי לפרופסור א.א.ג בבדיקה שנקראת לרינסקופיה (מקווה שאייתתי נכון) יש לי דיסק... ונאמר לא שיש ציסטה על מיתר קול ימין הפרופסור טוען שהיא לא גדולה וגם לא קטנה ...וצריך לנתח למען איכות חיים טובה יותר!!!היות ונלחצתי נורא בעקבות עבר של סרטן במשפחה.
הפרופסור הרגיע אותי וטען שאין לי מה לחשוש שזה לא דבר שאמור להחשיד ושלא נוהג לומר לפציינטים אף פעם ב-100% שהכל בסדר אבל אצלי הכללל בסדר (אולי בגלל שהייתי לחוצה מכיון שבאותו הזמן גילו לאבא שלי סרטן וכל הסיטואציה הזו פשוט הדאיגה אותי נורא) ובמשך שבוע לא פסקתי לבכות.
בנוסף אני מרגישה מאין גוש מחניק כזה כמו שרוצים לבכות נורא וזה חונק אותך...האם ההרגשת הזו מהציסטה ?האם באמת עלולים לאבד את הקול בניתוח...?
אני דואגת נורא... בבקשה אשמח אם תשפכי קצת אור לגבי הנושא....
בכבוד רב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה על מיתר הקול - תגובה
ד''ר דן גוטמן28/02/2011אין ספק שתחושת בגוש נובעת ממתח נפשי ולא מהציסטה. ציסטות כאלה אולי גורמות לצרידות לא יותר מזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכולם ושאלתי היאחנה26/02/2011
שאלתי היא :
האם יש רופא כלשהו המתמחה בראש?
חוץ מרופא א.א.ג האם יש רופא שההתמחות שלו היא ראש?
יש לי בעיה כלשהי ואני מרגישה שאני צריכה להתיעץ עם מומחה
ורופא א.א.ג לא מצא פיתרון ואמר לי לגשת למומחה
אני אספר לך על הבעיה :
הולם חזק באוזנים ובצוואר , מין רעשי גלים שכאלו וזה מאוד מטריד
ולאט לאט זה הולך ומהתחזק במיוחד עם שינויי תנוחת הראש
הרופא טען כי אין דלקת,בדיקת שמיעה תקינה ובדופלר עורקי צוואר גם כן יצא תקין
אני חייבת לבדוק את הנושא כי זה לא נראה לי תקין ונורמלי שיהיו לי רעשים כאלו במיוחד שלעולם לא סבלתי מדבר כזה וזה הגיע בחודשים האחרונים
אולי זה קשור לכלי דם ?
הרופאת משפחה לא מעוניינת לשלוח אותי לCT
שלא יהיה מאוחר מדי , אשמח לעזרתך !
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לכולם ושאלתי היא - תגובה
ד''ר דן גוטמן28/02/2011אנחנו מתמחים בא.א.ג וכירורגיה ראש וצוואר. יש לגשת לבדיקה יסודית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משטח אףסהר26/02/2011
שלום רב
אני סובל מנזלת מוגלתית הרבה זמן קיבלתי 4 סוגי אנטביטיקה שונים ולאחר שאני מסיים טיפול אנביוטי חוזרת לי הנזלת המוגלתית תוך מספר ימים .
בנוסף אני סובל מפצע או יותר נכון קילוף ושינוי ברירית האף בצד אחד של הנחיר השמאלי .
בבדיקת משטח אף נתתי נזלת ונמצא בבדיקה - NOSE CULTURE -S.AUREUS .
מה זה אומר ?
מה עושים ?
ואיך זה משפיע האם זה גורם לתופעות המצוינות למעלה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משטח אף - תגובה
ד''ר דן גוטמן28/02/2011ישנה משחה המיועדת בדיוק לזה שמה בקטרובן נזל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בבסיס הלשון מצד ימין ובאוזןללא תיווך26/02/2011
לפני שלושה שבועות חליתי בשפעת שכללה כאב גרון, הפרשה מהעיניים אחרי השינה. רופא אף- אוזן גרון נתו לי מוקסיפן, ואורלטן. את המוקסיפון לקחתי 3 ימים ולא לקחתי את האורלטן. במקומו השתמשתי בספרפסילס.אחרי 5 ימים בבית חזרתי לעבודה אבל מאז כאב הגרון אינו חולף. הוא מוזר. מעין תחושת יבלת בבסיס הלשון מצד ימין שמושך גם את האוזן. לפעמים יש רגיעה למספר שעות אבל אחר כך זה חוזר, כולל קושי בבליעת רוק. אתמול הייתי שוב אצל הרופא והוא בדק יסודי ולא רואה כלום. אומר שזה פשוט וירוס שחטפתי קשה וצריך לתת לזמן לעשות את שלו. האם זה הגיוני? האם יש וירוס כזה? בינתיים אני די מבוהלת כי אף פעם לא כאב לי זמן ממושך כל-כך. זה כאב מטריד לא כמו כאב גרון רגיל. תחושה של יבלת מציקה.
אנא דעתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בבסיס הלשון מצד ימין ובאוזן - תגובה
ד''ר דן גוטמן28/02/2011אם לא יחלוף בעוד שבועיים יש לחזור על הבדיקה שכן קשה מכאן לדעת מה קורה ומדוע הכאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזנייםכוכבה26/02/2011
אני בת 52 ופתאום לא שומעת באוזן ימין מקבלת תקופה סרואודין וזוורז ואין שפור השאלה אם יש יפול נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזניים - תגובה
ד''ר אביגיל ארד26/02/2011לא הבנתי אילו תרופות את מקבלת. חשוב לראות את בדיקת השמיעה. לא ברור לי מהשאלה אם מדובר בירידה פתאומית עיצבית או שיש נוזלים באוזן. נסי לסרוק ולצרף בדיקת שמיעה ולאיית נכון את התרופות שאת מקבלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקב במחיצת האףאברהם26/02/2011
אני חי היום עם נקב במחיצה הסחוסית של האף . הנקב קרה עקב ניתוח ספטום בעבר. כיום אני מעוניין להינתח ולסגיר את הנקב.
1.איך סוגרים את הנקב ?
2.מהם אחוזי ההצלחה בניתוח זה?
3.האם אוכל לקבל שמות רופאים המנוסים בניתוח זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקב במחיצת האף - תגובה
ד''ר אביגיל ארד26/02/2011ניתן לסגור את הנקב על ידי מתלה רירית מקומית. שעור ההצלחה לא גבוה. איננו ממליצים על רופאים באתר זה ואני לא בטוחה שאני יודעת מי מבצע את הניתוח כאן. אולי יכולה לחשוב על אחד. האם הנקב מפריע בכלל??? מה הסימפטומים?? רוב האנשים שחיים עם נקב אינם חשים בו כלל עד שהם הולכים לרופא שאומר להם שיש נקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בצוואר ..גלית25/02/2011
שלום , שמתי לב שכשאני נוגעת בצוואר מקדימה , ממש כואב לי ויש לי מן בליטה כזאת ממש קטנה וזה קצת מטריד אותי אשמח לתשובה . תודה (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות בצוואר .. - תגובה
ד''ר אביגיל ארד26/02/2011זה מצריך בדיקת רופא. יתכן וזו בלוטת לימפה או ציסטה או בלוטת תריס. לא מבינה מהשאלה איפה בדיוק הבלוטה. תצטרכי לגשת לרופא א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה באוזן שמאלשני25/02/2011
שלום אני בן 31 יש לי כול הזמן כאבים באוזן שמאל וככול הנראה זה עושה לי סחרחורות ומשפיע לי על מערכת העצבים בדקתי בקופת חולים ואין דלקת באוזן הם שלחו אותי לבדיקת שמיעה והכול היה תקין אני חסר אונים יש בדיקת ברה שאני מפחד לעשות אבקש את עצתך המקצועית איזה בדיקה אני יכול לעשות על מנת לזהות את גורם הבעיה שיש לי רק באוזן שמאל אבקש המלצה ממך לאיזה בדיקות אני אומר ללכת כי אני כבר לא יודע מה לעשות ואין לי פיתרון ואני בשלוש שנים האחרונים עובר סבל שלא היה לי בעבר אני אפילו מוזיקה לא יכול לשמוע זה ישר עושה לי סחרחורת ושאני מנער את הראש למעלה ולמטה זה גם עושה לי סחרחורת ואני מרגיש שאני עומד ליפול כול הזמן אבקש תשובה בהקדם ואולי אתה תוכל לעזור לי איך לפתור את הבעיה שהגיעה משום מקום מיוחד ומלווה אותי 3 שנים תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלגתה על השאלה שלי זה חשוב לי תשובה
שני26/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה באוזן שמאל - תגובה
ד''ר אביגיל ארד26/02/2011בדיקת BERA אינה בדיקה פולשנית או מכאיבה. מצמידים לך אלקטרודות לקרקפת ואת צריכה לשכב בשקט ולשמוע רעש. אין כאבים . יש לבדוק את כל נושא הסחרחורת אצל א.א.ג, נוירולוג ולעיתים גם אורטופד, רופא עיניים פה ולסת. כאבים באוזן יכולים להיגרם גם מבעיה במפרק הלסת. בדיקות אחרות לסחרחורת וחוסר יציבות הן ENG ופוסטורוגרפיה. מבוצע באיכילוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול, ליחה ו...נגמר לי הקולרעות25/02/2011
סבתי היקרה מאוד, אישה בריאה, צלולה אך אסמטית בת 85 סובלת מזה 3 חודשים מתופעה מוזרה שהרופאים (משפחה ואף אוזן גרון) לא מוצאים לה פתרון.
יש לה ליחה הגורמת לשיעול חזק שגומר לה את הקול.לעיתים השיעול גורם להוצאת ליחה שקופה.התהליך אינו מלווה בכאב ואין כאב באופן כללי בשום איבר.
צילום בית חזה ובדיקות רפואיות קבעו שהריאות נקיות וגם הגרון.
בדרך כלל סובלת מאסטמה כאשר דרך הטיפול היא אנהלציה עם אירוונט וונטולין/משאף עם סרטייד-דיסקוס 50/250 מ"ג.
הטיפול הנ"ל לא מסייע למצבה. טופלה גם באנטיביוטיקה שלא הועילה.
יש לה דברי חוכמה לומר-אני רוצה לשמוע....בבקשה תעזרו לנו!
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול, ליחה ו...נגמר לי הקול - תגובה
ד''ר אביגיל ארד25/02/2011איזה כיף לך שיש לך סבתא כזו....האם נשקלה התופעה של רפלוקס????(חזרה של חומצות מהקיבה לגרון).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריפלוקס
רעות26/02/2011תודה על המענה.
בנוגע לריפלוקס-איני יודעת, אברר...
אם כי אני יודעת שזו תופעה שמוכרת אצל תינוקות. האם ידועה גם אצל מבוגרים?
היא אינה שינתה את התפריט שלה וכן משתדלת לאכול תזונה בריאה ומזינה.
מה יכול לעזור במקרה של ריפלוקס? האם המנעות מחלק מהמזונות החומציים יכולים להפחית את התופעות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריפלוקס - תגובה
ד''ר אביגיל ארד26/02/2011רפלוקס קיים בכל גיל. אצל תינוקות זה מתבטא בפליטה. אצל מבוגרים יכול להתבטא בצרבת אבל יכול להיות ללא צרבת ועם ביטוי בגרון בצורת שעול, תחושת ליחה בגרון, ועוד ועוד...חשוב גם לבדוק אילו תרופות קבועות היא מקבלת, כי יש תרופות למשל ללחץ דם הגורמות לשעול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזניים רותחותאמיר;1212325/02/2011
כל כמה זמן בלי סיבה מיוחדת האוזניים שלי נהיות אדומות והם פשוט רותחות זה גם מרגיש כאילו הם רותחות מחום וגן אם נוגעים בהם הם ממש חמות למה זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזניים רותחות - תגובה
ד''ר אביגיל ארד25/02/2011השאלה הזו חוזרת ונשאלת בפורום זה. אין לנו הסבר לתופעה. משהו שמוכר וצריך לחיות איתו. מדובר כנראה בהתכווצות והתרחבות כלי דם באבר קצה, לא ברור מה ההסבר. זו לא מחלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מהאף :Oנעם25/02/2011
שלום , לפני כשבוע התחלתי סינוסים , היה לי כאב ראש כמה ימים .
לפעמים כשהייתי מקנחת את האף היה לי קצת דם , אבל לא חששתי חשבתי שזאת פציעה קלה בגלל הקינוחים הרבים .
אבל אתמול הפסיקה לי ( בערך ) הנזלת .., וקינחתי ויצא לי כמות ממש גדולה של דם .. אני לא יודעת למה זה , אם זה קשור או לא , ואין לי שום פציעה בנחיריים .
אשמח לתשובה , תודה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מהאף :O - תגובה
ד''ר אביגיל ארד25/02/2011בזמן נזלת חזקה או סינוסיטיס יש לעיתים דימום מהאף בגלל שהריריות מגורות. נסה לעשות שטיפות עם מי מלח ולא לחטט באף. אפשר למרוח קצת וזלין או משחה אנטיביוטית בעדינות בתוך האף עם האצבע. אם לא יהיה שיפור פנה לבדיקת א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח בדיקת שמיעה ואחוזי נכותמירה24/02/2011
שלום רב,
אשמח לדעת כמה אחוזי נכות ניתן לקבל על פי תוצאות בדיקה אודיומטרית המצ"ב.
תודה רבה,
מירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בפענוח בדיקת שמיעה ואחוזי נכות - תגובה
ד''ר אביגיל ארד25/02/2011זו בהחלט ירידה משמעותית בשמיעה. לגבי אחוזי הנכות, תצטרכי לפנות לביטוח לאומי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח SMR ליישור תעלת האףאביעד24/02/2011
שלום. אני בן 23.
יש לי עבר עשיר בבעיות שמיעה- החל מדלקות בגיל קטן, דרך ניתוח כפתורים וכלה בניתוח להשלמת עור תוף. המצב מאז הניתוח האחרון (גיל 16) ועד היום הוא שאין לי דלקות כלל, אולם אני מרגיש ירידה מסויימת בשמיעה עם הזמן- הנ"ל הוכח לפי בדיקות שמיעה תקופתיות שאני מבצע.
לפני כחודש פניתי לרופא א.א.ג לצורך שאיבה (דבר שבשגרה מבחינתי- אחת לחצי שנה לפחות) ואמרתי שאני מצונן בערך אחת לשבועיים וגם מתקשה בנשימה (דרך האף). בפעם הראשונה אי פעם הוא הסתכל לי בנחיריים ואמר שיש סטייה של המחיצה ימינה, ובגלל זה אני מתקשה לנשום. לגבי הצינון- הוא הביא לי תרסיס (אלגרו) שאני לוקח כבר חודש ומאז באמת לא הצטננתי.
היום הייתי שוב בביקורת ובבדיקות שמיעה, השמיעה שוב ירדה והוא בדק את האף ואמר שאם זה באמת מפריע לי אני צריך לבצע ניתוח שנקרא SMR ושאחוזי ההצלחה הם בערך 85-90%.
א. מה הסיכונים של הניתוח? האם הוא עלול לגרום לנזק כלשהוא?
ב. אם הניתוח לא מצליח, האם יכול להיות מצב חמור יותר מהמצב שאני נמצא בו?
ג. מה משך ההחלמה ומה ההשפעות?
ד. האם יש קשר בין הבעיות באוזניים לתעלה? מה יכול להיות הגורם לסטייה?
ה. לגבי הצינון, הרגשתי הקלה מסויימת בלקיחת התרסיס, האם ניתן להמשיך להשתמש בו באופן קבוע?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח SMR ליישור תעלת האף - תגובה
ד''ר אביגיל ארד25/02/2011אם הגבת לאלגרו, כנראה שהנזלת היא ויראלית. המחיצה העקומה היא פשוט כי ככה האף שלך גדל והתעצב. זה דבר שכיח מאד. הניתוח נועד לשיפור הנשימה דרך האף. זה לא ישנה את הנזלת. אם קונכיות האף מוגדלות אפשר לטפל גם בהן במהלך הניתוח. הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית או כללית (אני מעדיפה כללית, זה לא ממש כיף במקומית), נמשך כ 45 דקות. בסוף הניתוח יש טמפונים בנחיריים אותם מוציאים למחרת, או ששמים טמפונים נמסים (אפשר לרכוש כאלה) שנעלמים תוך כשבוע - עשרה ימים של שטיפות האף במים. מבחינת סיכונים - כמו כל ניתוח - זיהום (לא שכיח), דימום, או לעיתים נשאר חור במחיצת האף שלרוב לא מפריע אבל לעיתים נוצרות עליו קליפות ויש לשטוף את האף ולשים משחה. בדרך כלל אצל רופא מנוסה התוצאות משביעות רצון. גש לעוד רופא א.א.ג לשאול אם באמת המצב כל כך חמור. אם יש שיפור בנשימה עם האלגרו, אולי החשיבות של המחיצה העקומה לא רב וזה רק בגלל נפיחות הקונכיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד מספר שאלות
אביעד27/02/2011קודם כל תודה רבה על התגובה!
מה זה בכלל קונכיות? מה מיקומן?
במידה ויהיה חור, האם הוא יוכל להתאחות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד מספר שאלות - תגובה
ד''ר אביגיל ארד28/02/2011סליחה. טעיתי במשפט הראשון. אם הגבת לאלגרו הנזלת היא כנראה אלרגית. לא ויראלית. הקונכיות הם מבנים העשויים עצם ועליה רירית המלאה בכלי דם. הם נמצאים בצדדים של האף. לא בכוון המחיצה אלא בדופן הצדדית. נמשכים כמדפים לכל אורך האף. חור במחיצה לא מתאחה. לרוב אינו מפריע. סתם לידיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידותרויטל24/02/2011
לפני כ 3 ימים הקול שלי התחיל להצטרד וכעת איניני יכולה אפילו לדבר( יוצא אויר מפי).
נבדקתי עלידי אץאץג שצילם את המיתרים וביקש מימני לתת מנוחה לקול לשבועיים!!!! . שאלתי היא האם יש תרופות שיכולות לזרזרז?? כי אני לקראת חתונה ב 16/3 ואני בלחץ נוראי להשאר כך !! תוך כמה זמן עוברת הצרדת ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות - תגובה
ד''ר אביגיל ארד25/02/2011אם מדובר בדלקת של מיתרי הקול, או בצרידות על רקע מאמץ קולי רב - לעיתים ניתן לזרז ההחלמה על ידי סטרואידים. שתיקה גם כן תועיל מאד. לא ללחוש. לשתות הרבה. מזל טוב לחתונה. מקווה שלא איבדת את הקול מאד התרגשות....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצרידות לפני חתונההה עזרה דחוף!!!!!!
רויטל26/02/2011תודה רבה על תגובתך המהירה.
רופא א.א.ג גם אמר לי לתת מנוחה למיתרי הקול למשך שבועיים ולא לדבר ושאלתי איך זה אפשרי שלא לדבר???????? אני לקראת חתנה וי ש ליעוד מלאא הכנות וסידורים , אני כבר לא יועדת מה לעשות !!!!!! מה אתה מציע???
הוא רשם לי בהפניה מיתרים מעובים דו"צ עם pseudosulcus vocalis ובצקת איזור אריטנאודים
אין סגירה מלאה בעת פונקציה
בתדר מסויים הקול יותר צלול
הוא המליץ לי בדיקת strobe
יעוץ קלינאאית תקשורת ותרגילי דיבור
טיפול lprd
ושאלתי האם הקול שלי יחזור לקדמותו??. ומתיי
מה עליי לעשות בנתיים על מנת שיחזוררר החינה שלי שבוע הבאא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצרידות לפני חתונההה עזרה דחוף!!!!!! - תגובה
ד''ר אביגיל ארד28/02/2011התאור של פסוידוסולקוס ובצקת מתאים לרפלוקס. קני לך קופסא של טאמס. טבליות נגד צרבת. קחי אחד אחרי כל ארוחה ועוד אחד לפני השינה. המעיטי בקפאין, אוכל חמוץ, חריף, מטוגן, עגבניות וחצילים. אל תשתי אלכוהול. שתי הרבה מים, דברי כמה שפחות, במיוחד בטלפון. שבועיים לפני החתונה כבר הכל מוכן . אין מה לאמץ את הקול. מזל טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לבלוטות לימפה מוגדלותשרה24/02/2011
אגב דילגתם על שאלות מה- 21.2.
אימי חלתה במחלת חום עם שיעול נוראי ואסטמה לפני חודש וחצי. החלימה ואז התנפחו לה בלוטות לימפה צוואריות עם כאבים ורגישות בבלוטות. היא התחילה ברור והודגמו ב
בסי טי חזה בלוטות מרובות ב
בטן העליונה. היא אושפזה לחמישה ימים ואז הוחלט שבמידה ותהיה נסיגה בבלוטות יניחו לזה ואם לא - אז יקחו ביופסיה בהרדמה כללית מהצוואר. ביינתיים הבלוטות החלו לרדת והרגישה ממש יותר טוב, אבל ביומיים האחרונים הייתה במתח נוראי כי הוזמנה לביופסיה, הבלוטות החלו לכאוב שוב בכאב ממש מציק. אציין שאין חום, אין הזעות לילה ואין ירידה במשקל.
ספירת הדם תקינה, אנזימי הכבד מעט עלן.
הביופסיה שהיתה אמורה להיות בוטלה ע"י הבי"ח עד לקבלת תור חדש.
-הבלוטה הגדולה ביותר בצוואר היתה 3.5 ס"מ וכעת ירדה ממש והיא רכה וניידת.
אבל נראה שצצו 2-3 בלוטות קטנות נוספות.
מה זה אומר שהבלוטות כל כך כואבות? האם זה מרמז יותר לכיוון הזיהומי תגובתי?
מודה מאוד על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לבלוטות לימפה מוגדלות - תגובה
ד''ר אביגיל ארד25/02/2011אני מניחה שעשו בדיקות למחלות זיהומיות, אבל יחד עם העליה באנזימי כבד זה ממש יכול להתאים למחלה כמו מחלת הנשיקה. EBV או CMV. רגישות וכאב לרוב אופייניים יותר למחלות זיהומיות, וכך גם כל התסמינים שתיארת. אם לא יהיה שיפור ביופסיה תיתן תשובה או לפחות תשלול מצב כגון לימפומה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

