מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת קולונוסקופיה שנכשלהטליה08/06/2012
שלום
אימי נשלחה לבדיקת דם סמוי בצואה והתוצאה הייתה חיובית .היא נשלחה לבדיקת קולונוסקופיה .היא בת 75.הבדיקה נכשלה הרופא הסביר לי שהפיתול במעי היה בעייתי ולא היה ניתן להכנס עד הסוף למעי ואם היה מתאמץ היה קורע את המעי.
היא נשלחה לצילום .
האם בצילום ניתן יהיה לגלות פוליפים ? ומה יקרה אם יתגלו פוליפים ?כיצד ניתן יהיה להוציא אותם ,הרי נאמר לי שאין אפשרות להכניס את המכשור עד הסוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קולונוסקופיה שנכשלה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני09/06/2012בבדיקה וירטאולית אפש לגלות ממצאים הכל מ7-8 ממ'
במידה ויש צורך להוצא אותם -ניתן לחזור על בדיקה במסגרת מכון גסטור בבית החולים בהרדמה כללית
בהצלחה לאמך
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה דעתכם Oncotype Colona06/06/2012
מה דעתכם על בדיקת מעי הגס Oncotype Colon
למי היא טובה , לחולה או לבני משפחתו? ואיפה מבצעים דבר כזה? שמעתי שקופ"ח כללית ממנת את זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגתם על שאלתי
a10/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה דעתכם Oncotype Colon - תגובה
ד''ר אליזה טיומני11/06/2012בדיקה זו משמשת לחיזוי עלתגובהלטיפול בגידולי שד ולאחרונה של מעי הגס ולא כבדיקת סכר
בברכה ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציקוריה לעומת קפהבלה31/05/2012
מדוע קפה לא נחשב בספירת הנוזלים שצריך לשתות (מלבד שהוא משתן) והאם החלפתו בציקוריה הופכת את השתייה הזו ל"כשרה"?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציקוריה לעומת קפה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני01/06/2012לא ידוע לי שלא סופרים-דווקה כן
כל נוזל חוץ מאוכל ומרק נחזב ל"נוזל"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על הכל
בלה02/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת קולונסקופיהאמיל28/05/2012
שלום, אני בן 60 ,בבדיקה נמצאו 3 פוליפים בגודל 3 מ'מ בכפף טחול,כפף כבד וכפף רקטום נשלחו לביופסיה, עדיין אין תשובה,האם המצאות פוליפים בגיל זה היא שכיחה ? האם גודל הפוליפ יכול להעיד על אפשרות ממאירותו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת קולונסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני28/05/2012פוליפונים קטנים מאוד בד"כ אין בהם ממאירות וקרוב לוודי אין דאגה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קולונוסקופיה לאור דם סמוי בצואהד``ר נתן גלוק28/05/2012
דר נכבד
שבו שעבר בוצעה הבדיקה -המעי הגס נבדק לכל אורכו כולל הצקום הכנה טובה הבדיקה תקינה עפ הכתוב בתוצאות הבדיקה ושיחה עם הרופא המבצע
טחורים גדושים -המלצות ליטול סיבים BFNEFIBR ויעוץ פרוטולוגי
הגעתי לבדיקה זו לאור דם סמוי בצואה האם בדיקה זו מספקת?
לדעתי הבדיקה בסדר? אבקש יעוץ לגבי ההמלצות כמו כן במידה וניתן מה זה צקום
מתי ממומלץ לעשות בדיקה נוספת ? בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגו על שאלתי?
אריה29/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני30/05/2012בדיקה תקינה
מספקת לגבי מעי הגס אך לא למע' העליונה
תדיקות נקבעת לפי סיפור קליני-משפחתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני09/06/2012לפי תשובה -בדיקה תקינה
לפעמים מבצעים גם גסטרו סקופיה כי דם סמוי יכול להגיע גם מאיזורים עליונים אך זה לא חובה
צורך לבדיקה חוזרת נקבע לפי סיפור קליני
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילשולים ובריחת צואהעדן24/05/2012
כרתו לי חלק גדול ביותר של המעי הגס. לאחר 5 נתוחי מעיים במעי הגס. בזמן האחרון אני סובלת משלשולים מימיים, הבדיקות מראות שאין לי זיהום אלה עמילן בצואה. הייתר בסדר. בזמן השלשולים הרצופים איבדתי קליום, קבלתי פעמיים אירויים לוריד עם קליום וכעת המצב בסדר. עם זאת המעיים שלי פעילות. האם יש לך הצעה בנושא טיפול. (אני מנועה מאכילת מזנות עם סיבים , ירקות ופירות ומוצרי חלב, אני אוכלת רק ירקות כתובמים מבושלים וכל המוצרים עם קמח לבן ומוצרי עוף).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילשולים ובריחת צואה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני28/05/2012שלום עידן
קשה לתת לך יעוץ כי חסר מידע רפואי ובמיוחד לאחר שעברת כל כך הרבה ניתוחים.
כדאי לך לפנות למוכוני גסטרו בבתי חולים איפה יש מחלות לתנועתיות-איכילוב-שערי צדק-תל השומר -מאיר שם תוכלי לקבל עזרה
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת?דני21/05/2012
שלום רב,
מזה שנים אני סובל משילשולים וכאבי בטן.בעשרות בדיקות שביצעתי לא נתגלתה הבעיה למעט הליקובקטר בביופסיה לאחר גסטרו סקופיה. טופלתי פעמיים באנטיביוטיקה למיגור החיידק. יש לציין שבתקופות שבהן קיבלתי טיפול הרגשתי הכללית הייתה מעולה! ללא שילשולים וללא כאבי בטן כלל. חודש חודשיים לאחר הטיפול התופעות חזרו.
כיום בדיאטה וסובל משילשולים דלקתיים עם ריר בצבע ירוק חזק.
האם הדיאטה מחמירה את המצב? האם ייתכן שהחיידק חזר בעוצמה יותר גדולה ומסבך את המצב?
מה ניתן לעשות כדי להפטר מהצרה הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת? - תגובה
ד''ר אליזה טיומני21/05/2012החיידק המסכן -לא אשם בתופעות שלך והבעיה היא קרוב לוודאי קשורה בצמיחת יתר של חיידקים במעי הדק ולכן כאשר קיבלתה טיפול אנטיביוטי לחיידק הליקובקטר זה שיפר את המצב של כל הבטן
מה שאפשר לעשות זה לקחת תקופה ארוכה טיפול בפרוביוטיקה חזקה מסוג VSL #3
שקית ביום לפחות 3 חודשים.
בהצלחה-ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CA 19-9שגית21/05/2012
בחודש יולי עשיתי בדיקת דם שערך הca19-9היה ערךקטן מ2.השבוע עשיתי שוב והערך של ca19-9 היה 3.6.רופאת המשפחה מעט הבהילה אותי ואמרה לי שערך זה לא אמור להשתנות הוא צריך להיות קבוע.תור לגסטרואנטולוג ולאולטרסאונד רק בעוד חודש.אשמח לתשובה,כי אני ממש בלחץ אחרי שקראתי על המרקר. יש לציין שעשיתי בפעם הראשונה את הבדיקה כי באולטרסאונד נאמר לי כבד מעט מגורגר כל תפקודי הכבד תקינים באולטרסאונד נוסף לאחר כחצי שנה אצל רופאה אחרת נאמר שאין לי גרגור. האם יש מקום לדאגה בשל השינויים בערכים? האם אין תנודות בערכים באופן נורמלי מבלי קשר למחלה כלשהי? בתודה שגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CA 19-9 - תגובה
ד''ר אליזה טיומני21/05/2012כן יש תנודות
אין שום צורך בביצוע בדיקת מרקרים - לא עושים בדיקה זו אם אין סיבה מיוחדת.
בדיקות מיותרות גוררות אחריהם בדיקות נוספות מיותרות!
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונוסקופיהאבי19/05/2012
האם אפשר לעשות קולונוסקופיה אם יש טחורים פנימיים גדולים? האם יש סיכוי לכך שהם ייקרעו ויידממו בגלל תנועות המכשיר? כמו כן האם הרנייה מפשעתיתי לא מפריעה לבדיקה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני21/05/2012אין שום בעיות בנוגע לטחורים -המכשיר הוא רך וגמיש
בקע אם הוא גדול יכול להיות בעיה אז צריך ללחוץ עליו בזמן הבדיקה
בהצלחה-ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם סמויאריה17/05/2012
דר נכבד
אני בן 50 בדרך כלל בריא
לפני כחודש וחצי ביצעתי ביוזמת רופא משפחה
בדיקת דם סמוי בצואה התקבלה תשובה חיובית
לחלוטין יש לציין שבזמן ביצוע הבדיקה היה
לי דימום מהטחורים וגם לא ערכתי את הבדיקה
כראוי רופא משפחה שלח אותי לבדיקת דם סמוי
נוספת הפעם שלילי לחלוטין נשלחתי לבצע בדיקת
קולנסקופיה אני בלחץ מה דעתך ?
מה האפשריות הקיימות שדם סמוי יופיע כתוצאה מהטחורים
רקע משפחתי אמא נפטרה מסרטן השחלות
אני פשוט מפחד מהבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם סמוי - תגובה
ד''ר אליזה טיומני21/05/2012דבר ראשון-בדיקות שליליות לא מבתלות תשובה חיובית כי דמם סמוי יכול להיות לסירוגין
טחורים לא נותנים דם סמוי חיובי
אין לך מה לפחד כי היום בדיקה זו נעשתה מאוד פשותה וגם ההכנה נעימה יותר
אתה מקבל זריקה ולא מרגיש דבר
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי ביציאותרןצה לדעת14/05/2012
שלום רב,
אני חולת קרוהן (פרוקטיטיס) מטופלת ברפאסאל נרות ופנטסה. אין אינדיקציה להתלקחות המחלה- לא דם בצואה לא כאבי בטן ולא סמני דלקת.
סובלת מקושי נוראי ביציאה שהוא תלוי תזונה. אם אוכלת כמויות גדולות מאוד של סיבים היציאה נוחה וקלה אך מספיק שאוכלת ביצה קשה או טונה ומתקשה מאוד. גם ביציאה קלה צורתה מאורכת ודקה מאוד.
הקושי הוא שמרגישה שצריכה ולא מצליחה לעשות למרות שהצואה אינה קשה.
שותה המון המון מים והולכת ברגל בקביעות כחצי שעה ליום.
מחלות נוספות אנקילוזינג ספונדליטיס ופיברומיאלגיה.
הסבל הנגרם לי הוא רב ביותר מתופעה מציקה זו וחוסר הסברה אף מציק לי יותר
לדעתכם הבעיה (לא סובלת מחסימות מעי בעקבות הפרוקטיטיס כך שכנראה לא מדובר בתופעה שמקורה בקרוהן).
יודעת כי יש מקום לביצוע בדיקות במכון לתנועתיות המעי ...ובכל זאת מה עשויה להיות הבעיה ???
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קושי ביציאות - תגובה
ד''ר אליזה טיומני15/05/2012חסרים פרטים רבים רפואים חשובים אך במידה ועברת בדיקה אנדוסקופית בשנה אחרונה ומחלתך עוברת ביקורת אנדוסקופית לפני המקובל-תמונה יכולה להתאים -כמו אצל אנשים שם לא חולי רקון-לחץ -סטראס ,שתיה לא מספקת .תוסיפי קבוע סיבים כמו נורמלקס או בנפייבר
במידת הצורך אפשר לגשת גם לבירור רצפת האגן אם זה כבר נמשך הרבה זמן.
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה מוזרהתום10/05/2012
שאני עושה צואה בשירותים יוצא לי דם מזאתאומרת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה מוזרה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני10/05/2012דמם רקטלי זו תלונה שדורשת התיחסות -בירור-וטיפול
כתובת ראשונה או רופא משפחה אשר צריך לבצע לך בדיקה רקטלית עם אצבע או רופא פרוקטולוג.
לא להזניח!!!!
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונוסקופיהורד05/05/2012
שלום רב,
אימי בת 62 יודעת שהיא חייבת לעשות בדיקת קולונוסקופיה כי בנוסף להמלצה הרגילה גם אמה ז"ל וגם אחותה חלו בסרטן המעי הגס.
הבעייה שיש לה שיניים תותבות והיא פוחדת שיהיה עליה להוציאן בזמן ההרדמה. היא לא מוכנה בשום אופן שמישהו יראה אותה בלי שיניים בפה ולכן היא דוחה את הבדיקה משנה לשנה.
שאלתי: האם באמת הכרחי להוציא שיניים תותבות לצורך הבדיקה.
תודה
ורד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה - תגובה
ד``ר נתן גלוק06/05/2012לא חייבים להוציא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הודעה זאת לד"ר נתן גלוקמיטל02/05/2012
שלום ד"ר
אני בת 28 לפני שנה וחצי היה לי מלנומה 1.8 מ"מ עברתי ניתוח להסרת הגידול בגן תחתון ובדיקת בלוטות לימפה בבית שחי\ כיום אני נמצאת במעקב אצל אונקולוג בתל השומר שכטר יעקב כל חצי שנה.
יש לי כאבים בבטן התחתונה מעל המפסעה דקירות ולחצים בלי הפסקה, זה קורה בדרך כלל שאני צריכה לפני יציאה וולפעמים אחרי זה הכאב מפסיק אבל לרוב לא הכאב הזה הוא 3 פעמים בשבוע לפחות במיוחד שאני יושבת ממש כואב לי,
הרופא משפחה שלח אותי לאולטרסונד בטן כולל כליות ב8/5
עקב זה שעברתי 4 פעמיים סי טי ריאות ויתר קרינה.
אני בן אדם אופטימי הרופא משפחה חושד שמדובר בדלקת במעי הגס או כמובן בגרורות. אשמח לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה זאת לד"ר נתן גלוק - תגובה
ד``ר נתן גלוק03/05/2012שמח שאת אופטימית. זו תכונה מצוינת וחשובה להתמודדות שלך עם המחלה ובחיים בכלל.
דלקת במעי הגס מאבחנים באמצעות בדיקת קולונוסקופיה פשוטה. לרוב קודם הולכים לרופא גסטרו שמפנה לבדיקה, קיימת גם אופציה להפניה ישירה מרופא משפחה למכון גסטרו (כך לפחות באיכילוב בתלות באישור הקופה.).
לגבי חזרת המלנומה- תמיד אפשרית לצערנו. אם אולטרסאונד לא מראה כלום תתיעצי עם ד"ר שכטר או ד"ר שפירא בתל השומר לגבי צורך בבדיקות נוספות.
המעי יכול לסבול באופן כרוני גם מתוצאות של הטיפולים לסרטן עצמו- גם כן אופציה שרופא הגסטרו צריך לחשוב עליה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאריק28/04/2012
לצוות שלום רב
אני בן 28 בחור בריא בדרך כלל.
יותר מחודש ימים אני סובל מכאבים חזקים באזור הבטן תחתונה,כולל אזור כל המפשעות.עברתי אולטרסאונד שם מצאו בקע בצד ימין והתנפחות של הבלוטות לימפה .חזרתי על האולטרסאונד לאחר שבועיים והבלוטות התנפחו.
ברצוני לברר האם כאבים באזורים אלו.ואין דלקת בשתן ובדיקות דם יחסית תקינות
האם עדיין יכול להיות שזה גידול ממאיר או משהו מסוכן?
אין דלקת בשתן.הייתי אצל רופא כירוג שהציע להגיד לרופא משפחה לקחת ביופסה.
אודה לתגובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר נתן גלוק29/04/2012קשרי לימפה מוגדלים הם לרוב תגובתיים לזיהום כלשהו או לדלקת אבל במקרים מסוימים יכולים להיות מסיבה ממאירה. תפקיד הרופא במקרה כזה לבדוק חשיפה לזיהומים שכיחים כולל בדיקות דם ושאלות מכוונות במרפאה. במידה ועולה חשד לממאירות אפשרית כן לוקחים ביופסיה, בדרך כלל החלטה כזו מתבצעת יחד עם המטולוג. בהחלט יש צורך להתקדם בבירור אצלך כיון שהתלונות נמשכות כבר חודש.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

