מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם גידולים במעי הגס הם תורשתייםיעקב30/01/2012
שלום,
גילו אצל אבי גידול במעי הגס, הוצא ע"י ניתוח.
רציתי לשאול האם עלי (בגיל 37) לבצע גם בדיקת
קולונסקופיה או שמספיק לחכות לגיל 40?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם גידולים במעי הגס הם תורשתיים - תגובה
ד''ר אליזה טיומני30/01/2012מקובל ל להתחיל בצע בדיקות קולונו בגיל שהוא כ 20 שנה לפני גיל הכי צעיר של סרטן במשפחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות ממושכת לאחר לידהשלי18/01/2012
ילדתי ילד שלישי לפני כשלושה וחצי שבועות ומאז אני סובלת מעצירות(היו כמה יציאות בעזרת נר גליצרין ומספר מועט של יציאות קשות במיוחד לאחר מס' ימים ומאמץ רב). יש טחורים קטנים שלא מציקים והיו תפרים בלידה
אני שותה מיץ שזיפים, היום התחלתי להוסיף סיבים למזון, מרבה בשתיה אבל ללא הועיל.
אני כבר מתחילה להיות מודאגת האם העצירות כלל לא קשורה ללידה ומעידה על בעיה אחרת שמצריכה בדיקה?
האם תיתכן עצירות ממושכת כזו רק בגלל הלידה?כמה זמן ?מה עושים?אני פוחדת להמשיך עם נרות או חומר אחר על מנת שלא יעשה יותר נזק מתועלת...
האם לגשת לרופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות ממושכת לאחר לידה - תגובה
ד``ר נתן גלוק19/01/2012התופעה קיימת נורמאלית ומוכרת ואת יכולה להיות רגועה.
הסיבים לוקחים כמה ימים עד שמשפיעים.
חומר מצוין שלא גורם נזק הוא NORMALAX. את יכולה לקבל מרשם מרופא המשפחה.
אם מעולם לא היתה לך עצירות והכל חולף תוך כמה ימים עם סיבים אין צורך כעת בבירור נוסף, אם זה ימשך גשי לרופא שלך להתרשמות מעמיקה יותר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
שלי21/01/2012בשלושת הימים האחרונים הוספתי למזון סיבים של בניפייבר ומאז המצב יותר טוב(היו יציאות כל יום-אומנם לא רכות כמו בעבר אבל לא קשות לגמרי). האם העובדה שהמצב משתפר בעזרת סיבי מעידה שזה רק עניין של תזונה ולא משהו חס וחלילה חמור יותר?
האם פשוט להמשיך עם הסיבים כל הזמן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני22/01/2012כן ,תזונה לקויה היא הסיבה השכיחה לעצירות
חשוב גם לשתות מעל 10 כוסות נוזלים ביום ,כדי גם להוסיף שמן זית לתזונה.
אין כעת צורך בדברים נוספים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בבטן מלווה בכאבי גב.מיראז'18/01/2012
שלום רב,
אבי סובל כשבועיים מתחושת לחץ בבטן העליונה ובצדדים שמלווים בכאבי גב.( מין דקירות)שהולכים ובאים.(לא מצב קבוע).
בתקופה האחרונה היציאות היו בסדר. רק שבוע זה שהתלונן שיש לו קושי ביציאות.
אני מציינת כי אבי אינו סובל משום תופעה נוספת מחוץ לתופעות אלו.
האם מדובר במעי רגיז??? האם יתכן שהלחץ הנפשי שהוא נמצא בו משפיע על כך או שיש ממה לחשוש? אנו מודאגים מאוד.
אשמח אם תענה לה ותייעץ לי מה עלי לעשות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ בבטן מלווה בכאבי גב. - תגובה
ד``ר נתן גלוק19/01/2012בגיל הזה רצוי לגשת לרופא ולהיבדק ולא להניח כי מדובר במעי הרגיז. צריך לשמוע את כל הסיפור, לבדוק ואז להחליט האם להפנות לבדיקות אבחוניות נוספות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבה ומעייםצאלי15/01/2012
אני בן 30 מבנה רזה. לפני חודש וחצי התחילו לי בחילות בשעות הערב למשך מספר דקות שעברו. לפני שלושה שבועות הבחילה לא עברה ושכבתי במיטה לשבוע. מאז יש לי דקירות באזורים שונים בבטן. בהתחלה זה היה רק בחלק העליון של הקיבה אבל עכשיו זה במוקדים שונים כולל צד שמאל ובטן תחתונה. מוקד הכאב העיקרי הקבוע והחד הוא צד ימין של בטן תחתונה. כאב לא חזק אבל מקרין לי מהצלע עד הירך ואפילו אחורה לגב. בדיקות דם ושתן יצאו תקינות. רופא משפחה טוען שאין לי כלום אולי IBS - הוא לא ביצע שום בדיקות נוספות כלשהן. ניסיתי ללחוץ בעצמי על אזורים שונים בבטן וראיתי שלחיצה על צד ימין מפיקה כאבים רנדומליים במוקדי הכאב שיש לי (צד שמאל, בטן עליונה וימין תחתון).
אני מעוניין בחוות דעת נוספת. יש לי תור לגסטרואנטרולוגית לעוד חודש (!) ובינתיים אשמח לחוות דעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבה ומעיים - תגובה
ד``ר נתן גלוק16/01/2012IBS לא ניתן לאבחן ללא שינויים ביציאות (שלשול, עצירות או שניהם לסירוגין).
בנוכחות כאבים בבטן הימנית התחתונה יכולה להצביע על מחלה דלקתית או אחרת ויכולה גם להיות תפקודית. אולם יש לבצע בירור ראשוני כולל בדיקה גופנית מלאה ובדיקות דם כמו ספירת דם, שקיעה, סמני דלקת וכימיה. בהמשך על פי התוצאות שוקלים בדיקות אבחוניות מתקדמות יותר כגון קולונוסקופיה ו/או הדמיה של הבטן.
כמובן אי אפשר לתת חוות דעת מלאה ואחראית מבלי לפגוש את הפציאנט, לקחת הסטוריה מלאה ולבדוק אותו, ולכן יכולתי לענות בקווים כלליים בלבד.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות ולקסדיןיעקב10/01/2012
שלום לכם אייך ניתן להפחית את השימוש בלקסדין ולגרום למע" העיכול שוב לעבוד בטבעיות אני משתמש בשתי כדורים שזה עוזר לי... אבל זה לא פתרון? מה לעשות שיפור תזונה ומה עוד...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות ולקסדין - תגובה
ד``ר נתן גלוק10/01/2012מתחילים בשתיה מרובה (מים ולא קפה) פעילות גופנית סדירה ודיאטה עתירת סיבים- פירות ירקות לחם חי וכד'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנה לבדיקת קולונוסקופיהשוש08/01/2012
שלום רב, לפני כשעתיים שתיתי את המשקה הראשון לפני הבדיקה. ועדיין לא רצתי לשרותים. האם זה הגיוני. המשקה הוא אבקת הפיקולקס. המשקה לא היה קר לגמרי. רק אח"כ שמתי לב שהיה כתוב שהוא צריך להיות קר. מה לעשות? שוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנה לבדיקת קולונוסקופיה - תגובה
ד``ר נתן גלוק08/01/2012אל תדאגי. זה אמור להיות בסדר. שימי לב כי בסוף ההכנה יצאו נוזלים צלולים בלבד. רצוי לשתות חצי כמות כ4-5 שעות לפני הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכנה לקולונוסקופיה
שוש08/01/2012תודה רבה, האם לא כדאי לקחת עוד לקסעדין? לקחתי שלשום בערב ובשבת רצתי לשרותים.אתמול בערב לקחתי שוב 2 והיום ב 2 את המשקה - ושום דבר. כאילו יציקת בטון. זה קצת מלחיץ אותי כי אמרו לי שרצים לשרותים בלי סוף. שוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכנה לקולונוסקופיה - תגובה
ד``ר נתן גלוק08/01/2012אכן אמורים לרוץ בעקבות הפיקוסלקס. ניתן לקחת עוד לקסעדין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום האם מותר לאכול חלה של יום שישי
תומר25/05/2013לפני בדיקת קולונסקופיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום האם מותר לאכול חלה של יום שישי - תגובה
ד``ר עופר פורים26/05/2013ישנן הוראות מדויקות לפני הבדיקה וביום לפני מומלץ לאכול נוזלים בלבד כמו שאני יודע בדר"כ בשבת לא עושים בדיקה אז תוכל לאכול חלה עד 3 ימים לפני הבדיקה בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים פנימייםיפת08/01/2012
שלום רב,
האם טחורים פנימיים:
1. יכולים לא לכאוב ולא להיות מורגשים?
2. לגרום לדימום טרי ביציאה אחת לכמה ימים?
3. לגרום לקירקורים בבטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים פנימיים - תגובה
ד``ר נתן גלוק08/01/2012טחורים פנימיים יכולים לא לכאוב ולא להיות מורגשים
הם יכולים לגרום לדימום טרי ביציאה לסירוגין
הם אינם גורמים לקרקורים בבטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוף הושטשירה08/01/2012
לד"ר שלום וברכה,
רציתי לברר אם במידה וגוף הושט לא מתפקד בכלל בכלל...
האם יש פתרון....ניתוח מורכב מסוים להכניס דמוי ושט מלאכותי..,,,
אם יש דרך להפתר מהייסורים הארורים הללו....
אם צריך להגיע גם לבלגיה זה יקרה...
בחורה צעירה בת 23
הקיבה שלי מתעוותת...
בכל בדיקה שעשיתי אם זה מיפוי ושט ועד בדיקת מנומטריה הראה שגוף הושט כמעט משותקת.
ניסיתי כל הכדורים שאפשר כל האמצעים להפיג ת'תחושה...הגוף לא מגיב בכלל
יש דרך לפתרון?..
אשמח לקבל תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוף הושט - תגובה
ד``ר נתן גלוק08/01/2012התיאור מאד כללי. האם מדובר באכלזיה? בהפרעה אחרת? בכל מחלה הגורמת ל"חוסר תפקוד" סוג הפתרון הוא אחר.
את יכולה לפרט יותר? לתת אבחנות רפואיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה משמעותית
שירה09/01/2012לד"ר נתן גלוק שלום וברכה,
לא מדובר באכלזיה..., מדובר ברפלוקס משמעותי גם לאחר תיקון רפלוקס..
הניתוח כביכול נכשל.
בבדיקת המנומטריה הראו לחצים נמוכים מאוד לאורך כל גוף הושט כנל לגבי הלחץ ב-les
שהלחץ נמוך מאוד גם לאחר תיקון רפלוקס בבית חולים אסותא,
לאחר ניתוח רפלוקס החמרה ברפלוקס עם מעורבות של בעיה משמעותית בתפקוד הושט
חוסר תנועתיות מוחלטת...
ניסיתי כדורים מסוימים בשם מוטיליום אין תגובה למצב בכלל..
לוקחת פעמיים ביום נקסיום שהחומציות מתגברת מפעם לפעם.
לפני הניתוח למרות כל המצב הרגשתי בסדר לגמרי למרות האי נוחות בקיבה ותחושות של רעב לפעמים...לאחר הניתוח חוסר של פינוי מוחלט של חומצה מהושט
הייתי אצל כל מיני מומחי גסטרו שטענו שעליי לחיות עם המצב על ידי כדורים...בעיה בתנועתיות ושט אי אפשר לתקן...
בחורה צעירה בת 23 עם בעיה כזו קשה לי להתמודד....איך זה צץ כל המצב האם מדובר בהפרעה מסוימת במערכת העצבים שנפגעה.?..
מקובל עליי שתנועתיות ושט .אי אפשר לתקן...
אך האם קיים דרך אחרת לתיקון המצב להקל על המצב....
ירדתי במשקל קרוב ל-10 קילו הפחד שהמצב הזה לא יוביל אותי למחלת בולמיה זה נורא מלחיץ
כמה שאוכלת ואוכלת ואוכלת מרגיש לי שהאוכל לא יורד לקיבה בכלל...שהכל נתקע כביכול בושט..אך לא הגעתיי למצב של הקאה,, מוזר לי שאוכלת ויורדת במשקל זה נורא מפחיד אותי
ואם לא יהיה דרך פתרון המצב שלי פשוט בסיכון חיים
כי זה נורא משפיע עליי גם נפשית....קשה לי להתמודד במצב הזה
מהניתוח החיים שלי פשוט שחורים....כמה שהלכתי לכל מיני ייעוץ וכמה כסף הוצאתי קשה לי לקבל ת'מצב הזה שעליי לחיות בתחושות הללו...הם לא חווים ת'הרגשה ות'ייסורים הללו שעוברים עליי..קל לדבר ולהגיד....
אין מצב בעולם שבמצב כמו שלי אין דרך לפתרון כירוגי משו לא יודעת
הרחבת ושט, השתלת ושט , דמוי ושט לא יודעת כל מה שצריך אעשה כדי לחזור ולתפקד נורמלי כמו כולם....
זה פשוט סיוט.....
אשמח לקבל תשובה ד"ר..
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה משמעותית - תגובה
ד``ר נתן גלוק09/01/2012אני בהחלט מזדהה עם המצוקה שאת מביעה.
הושט הוא צינור מתכויץ בסך הכל. במצב בו הוא אינו מתכויץ הוא למעשה צינור חלול. ניתן להשתמש בכח המשיכה ולהקל את המעבר באמצעות אוכל נוזלי יותר בעל קלוריות כמו אנשור על מנת שלא תרדי במשקל. בנוסף נקסיום כפי שאת לוקחת אמור לעזור מאד בהפחתת החזר החומצה. עלייך להתמיד ולקחת אותו באופן קבוע.
פתרון כירורגי קיצוני הוא כריתת ושט אולם השאלה האם כלו כל הקיצין. לצורך כך אין אפשרות להתרשם מעל גלי האינטרנט אלא אך ורק בתוך מרפאה אצל רופא גסטרו מומחה לושט.
יש מספר רופאים המתמחים בושט במרכזים הגדולים ומציע להיות בטיפול קבוע אצל אחד מהם.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהקשר לש.אלתך........
שירה09/01/2012כריתת וש?...
ולאן האוכל אמור לעבור במצב זה?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
שירה09/01/2012במצב בו אין פתרון..
עליי לחיות כל חיי על אנשור?..מהזה הדבר הזה?..
הרחבת וש לא תקל על המצב?..
אולי להרחיב גם ת'מעבר בין הוש לקיבה?..כי כביכול המעבר כרגע הוא הדוק כי עברתי ניתוח ניסן פונדופליקציה כשהמעבר היה פתוח פחות הרגיש לי התחושות של החמוץ בגרון
יכול להיות מהלחץ שנוצר מרגיש לי רע?..
כי אם לאחר ניתוח רפלוקס הלחץ בשסתום עדיין נמוך זה די מוזר...
בתודה שירה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך.. - תגובה
ד``ר נתן גלוק09/01/2012שירה יקרה,
קשה מידי לנהל מקרה מורכב כשלך בפורום הזה. יתכנו פתרונות שונים בתלות באבחנה ובנתונים המדויקים. כפי שאמרתי המשך הטיפול במרפאה המתמחה בתחום הושט בבית חולים גדול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי תוצאות בדיקת CEAעידן02/01/2012
שלום,
ברצוני לקבל מידע אודות הבדיקות להלן:
שתוצאותיה הן:
CEA 8.68 ng/ml
CA-19-9 18.86 U/ml
CA-125 9.90 U/ml
CA-15-3 18.26U/ml
אבקש את התייחסותכם בדחיפות,
בתודה,
עידן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי תוצאות בדיקת CEA - תגובה
ד``ר נתן גלוק03/01/2012מבחינת הערכים רמת הCEA מעט מוגבר וכל היתר תקינים.
בסימני סרטן, ההתיחסות אף פעם אינה למספרים עצמם אלא תמיד כנתון אחד בתוך הקשר רחב, ומאד חשוב לדעת מהו ההקשר, באיזה מחלה חושדים אם בכלל וכו'.
לא ניתן לאבחן מחלה על סמך המספר בלבד. מקווה שעזרתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפה בצפוןריקה29/12/2011
אני רוצה לעשות בדיקות גסטרוסקופיה וקולונסקופיה, אני מהצפון. איפה עושים בבת אחת, לא באופן פרטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפה בצפון - תגובה
ד''ר אליזה טיומני01/01/2012בכל הקופות החולים יש רופאים גסטרו אשר מבצעים את שתי הבדיקות בפעם אחת
בהצלחה-ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן המעימשה28/12/2011
שלום
אתמול התחלתי טיפול מונע לאחר שהוציאו חלק
מהמעי מתברר ששניים מתוך 24 שהרופא הוציא
היו נגועים ולכן נתנו לי עירוי לוריד ובבית אני לוקח
כדורים 4 בבוקר ו4 בערב .כרגע יש לי תופעות של
קור בידיים ובצפרניים הידיים קצת רועדות לי וכל מני
סיפטומים בגרון נאמר לי לא לשתות קר שאלתי עם
עד כאן הכל קשורה ומה קורה בשמש מדוע אין אפשרות לצאת לשמש
בתקופה זו שהשמש לא חזקה במיוחד ? תודה מראש משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן המעי - תגובה
ד``ר נתן גלוק28/12/2011התופעות שאתה מתאר קשורות לטיפול הכמותרפי שאתה מקבל. היציאה לשמש מוגבלת בשל תופעה הנקראת רגישות יתר לאור (photosensitivity באנגלית) הנגרמת מן הטיפול.
לשאלות מפורטות יותר אני מציע לפנות לרופא המטפל במחלקה האונקולוגית.
בהצלחה בטיפולים ובהחלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CEA, CA 19.9רחלי26/12/2011
שלום רב,
אבי קיבל את התוצאות: CEA-6.3 ן , CA 19.9- 400, זה לאחר שעבר ניתוח בן 6 שעות לניקוי כל חלקי הבטן מכל גרורה סרטנית. חלפה שנה וזו התוצאה. ניתן להבין כי הסרטן חזר ובגדול?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CEA, CA 19.9 - תגובה
ד''ר אליזה טיומני26/12/2011אם הממצאים לאחר הבדיקה היו נמוכים וכעת שוב אלו -י/ סיכוי לחזרת המחלה -צריך בדחיפות לעבור PET CT
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות קשהיעקב21/12/2011
סובל מעצירות משתמש בלקסדין שעוזר...הגוף כנראה פיתח תלות אייך ניתן להיגמל ממנו.. אייך להפחית ובאיזה תדירות? והאם מותר לי לאכול לחם...? או שאני מחמיר את המצב...??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות קשה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני22/12/2011חסרים פרטים רבים
דבר ראשון זה מספר ביקורים אצל דיאטנית שבעזרתה לעיתים אפשר להיגמל בהדרגה
אם לא -רופא גסטרו יעזור לך בהחלט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, כאב קל בצד ימין של הבטןניר18/12/2011
אני בן 30 .
בשבוע האחרון התחלתי להרגיש מאין כאב קל בצד ימין של הבטן ,
ממש טיפה מעל החגורה בצד ימין בבטן קרוב לעצם המותן. (ראו תמונה מצורפת)
במהלך היום אני לא ממש מרגיש אותו אבל כשאני שוכב במיטה .
אני מרגיש כמו כאילו נתפס לי שם שריר אבל רק באיזור קטן .
מה זה יכול להיות ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, כאב קל בצד ימין של הבטן - תגובה
ד``ר נתן גלוק18/12/2011הרבה דברים. החל מבקע ועד שריר או דלקת באבר פנימי. גש לרופא להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ניר19/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע טובlllll18/12/2011
אני יודעת ששאלתי אינה קשורה למעי הגס, למרות שהיה לי ליפני כמה שנים חסימה במעעים ולאחר מכן נוצר נמק במקום , בגלל חוסר זיהוי של הבעיה במיון .
אבל אין פורופ לסרטן שקשור לכול הגסטרו .
אז ככה יש לי תיסמונת בארט תאים טרום סרטניים בוושת , , ואני מרגישה שבימים האחרונים , בלוטות הלימפה שלי נפוחןת , וני מתקשה לפעמים לאכול לשתות או לבלוע רוק .
האם זה מראה על התפתחות התאים לסרטן ?
בבקשה תענו לי , אני בלחץ
תודה והמשך שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע טוב - תגובה
ד``ר נתן גלוק18/12/2011לא ברור לי מתי עברת לאחרונה גסטרוסקופיה. אם הקושי בבליעה משמעותי יש צורך לחזור על הבדיקה- שוב, לגשת לרופא הגסטרו שמכיר אותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה נתן . רק עוד שאלה קטנה
lllll18/12/2011עברתי בדיקה ליפני שנתיים בערך , והרופא אמר שהמצב קצת יותר טוב ץ
למרות שהריקמות לפי מה הבנתי הפכו לריקמה של המעי הגס בגודל של שלושה סנטימטר שקראתי על זה שזה לא כול כך טוב, אבל אולי לא הבנתי נכונה את מה שקראתי , כי איניני רופאה..
איני רוצה לשגע את הרופא , כי ליפני כמה ימים היתה לי צואה שחורה , והתקשרתי אילו היסטרית , והתברר שזה כנראה בגלל שאני נוטלת ברזל .
רק כנראה, ימים יגידן.
אז שאלתי האם במידה וזה לא עובר תוך שבוע , שבועיים לגשת אליו, או במיידי ?
מה כמות הזמן הנורמלית .
שוב תודה לך ושיהיה לך שבוע נהדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה נתן . רק עוד שאלה קטנה - תגובה
ד``ר נתן גלוק18/12/2011שלום רב,
מצב של ושט בארט (ושט ההופכת לרירית מעי) ברוב מוחלט של המקרים אינו מתקדם,. יש צורך במעקב בלבד מדי 1-3 שנים, אם אין דיספלזיה בעקרון רק פעם בשלש שנים. הסיכון לסרטן נמוך (כנראה עוד יותר נמוך ממה שחשבנו עד כה) אך למרות זאת ממליצים על מעקב.
אם את מפסיקה את הברזל והצואה מפסיקה להיות שחורה ויש להמשיך מעקב כמתוכנן אצל הרופא כולל מעקב ספירת דם.
אם כל הנושא מכניס אותך לחרדה קשה יש לפנות לטיפול רפואי בנושא הזה גם כן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
lllll18/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

