מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרטן המעי הגסדניאל10/03/2014
שלום,
אבי אובחן כחולה בסרטן המעי הגס לפני שבעה חודשים, הוא עבר ניתוח לכריתת חלק מהמעי הימני והחל בטיפול כימוטרפי שנמשך כחצי שנה של אווסטין וקסלודה.
לפני תחילת הטיפול הוא נשלח לפט סיטי שמצאו שם שני ממצאים חריגים ,
לקראת אמצע הטיפול נראה שיפור דרסטי בממצאים (אחד נעלם והשני קטן מאוד)
בסוף הטיפול עשה טפ סיטי בשנית שהראה שהממצאים חזרו :
בבדיקה הנוכחית הופיעה קליטה פתולוגית חדשה בעוצמה suv max 3.0 בגוש רקמתי הידוע בטן מימין קדמי לחלק השלישי של התריסריון (עד כ 1.3 ס"מ)
כמו כן הודגמה קליטה פתולוגית בקשריות לימפה כ- 0.7 ס"מ ברטרופריטונאום פראאורטלית משמאל,אשר גדלה במ"מ בודדים מהבדיקה הקודמת
שאלתי: מה משמעות הממצאים? ומה בדכ עושים במצב כזה? ניתוח? כימיותרפיה? הקרנה?
ומהם אחוזי ההישרדות במצב כזה (משוערים כמובן) ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן המעי הגס - תגובה
ד``ר עופר פורים10/03/2014שלום דניאל
עד כמה שניתן להבין לאביך יש סרטן מעי גס גרורתי לחלל הבטן
קשה מאוד לחוות דעת בלי לעבור על כל החומר
כך שאם הינך מעוניין בחוות דעת מקיפה וטובה יש צורך לעבור על כל החומר בצורה פרונטלית בפגישה אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה של בדיקהגדי06/03/2014
"לאורך המעי בולטים פחות ברקטום , חלקם מאד מורחבים דליות, הבדיקה הופסקה בשל חוסר סבילות למרות שהוסף חומר טשטוש. רירית המעי תקינה כולל רקטום למעט ורידים מורחבים" .
מה המשמעות? יש מקום לדאגה?
ברקע חסימה קצרה של מוצא צליאק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה של בדיקה - תגובה
ד``ר עופר פורים07/03/2014מצוטטת כאן חלק מהבדיקה לא ברור איזה בדיקה האם קולונוסקופיה או קולונוסקופיה וירטואלית כך שקשה להתייחס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקהsh02/03/2014
מה ההבדל בין קולנוסקופיה לרקטסקופיה האם הבדיקה כואבת והאם היא מסמנת ששצריך לעבור ניתןח .הלכתי לרופא שהציע מיד ניתוח טחורים אחר הציע בדיקה . הקולונסקופיה שלי בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה - תגובה
ד``ר עופר פורים02/03/2014רקטוסקופיה בדיקה שבודקת את החלק האחרון של מעי הגס הנקרא רקטום בדיקה בודקת רק את ה15 סמ אחרונים של המעי לעומת זאת קולונוסקופיה בןדקת אתכל המעי הגס כ2 מטר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת קולונוסקופיה קבלת הסבראלי27/02/2014
שלום רב
האם אוכל לקבל הסבר לגבי התוצאות
והאם הן תקינות
מספר פנימי: 24521113
? EROSIVE GASTRITIS antral polyp
? COLONIC POLYP
? POLYPECTOMY
בדיקה מאקרוסקופית
צנ 1 F - 722
התקבלו 4 קטעי רקמה בקוטר מ 0.1 עד 0.4 ס"מ
(1/4-)
צנ 2 F - 723
התקבלו 2 קטעי רקמה בקוטר 0.3 ס"מ כל אחד
(1/2-)
צנ 3 F - 724
התקבל קטע רקמה בקוטר 0.2 ס"מ
(1/1-)
תיאור מאקרו: דר' סמואל סולומוניק
בדיקה מיקרוסקופית / אבחנות
F-722:
Disoriented intact duodenal mucosa.
F-723:
Hyperplastic gastric polyp.
F-724:
Colonic serrated adenoma (focal low grade dysplasia* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת קולונוסקופיה קבלת הסבר - תגובה
ד``ר עופר פורים27/02/2014מדובר בדלקת בקיבה וככל הנראה יומלץ לך על נוגדי חומצה כמו כן פוליפים שפירים בקיבה ובמעי ,הפוליפ במעי הוא שפיר אך תצטרך לחזור שוב על קולונוסקופיה עוד 3 שנים לוודא שלא הופיעו פוליפים כאלה שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת חוות דעת בהקדםליאה18/02/2014
שלום,
בת 27, בד"כ בריאה. לפני כשנה וחצי אושפזתי לחמישה ימים עקב גסטרואנטריטיס קשה וכתוצאה מכך ירדתי במשקל. מאז היו כמה פעמים של שלשולים אך הרגלי הצואה הסתדרו וחזרתי למשקל תקין. לפני כחודש וחצי לערך, גיליתי דם טרי בניגוב וגם באסלה. הדימום חלף לאחר 2 יציאות ומאז לא חזר. כמו כן, יש לי הרבה מאוד גזים, לעתים מלווים בריחות חזקים (ריח גופרית) ומדי יום כאבים חולפים בבטן התחתונה (ראוי לציין שאני מרבה לאכול הרבה סיבים-ירקות,פירות,פייבר1 ודגנים מלאים) ובשבוע האחרון אני סובלת לעתים ממרירות קלה בפה.
קרבה ראשונה-אין רקע של סרטן המעי הגס, אך לסבי כן היה גידול במעי.
בדיקה אצל פרוקטולוג-לא מצאה טחורים או פיסורה (למרות שבעבר שני רופאים פרוקטולוגים כן אבחנו פיסורה).
מבדיקה אצל גסטרואנטרולוגית, הרופאה טענה כי לא הייתה ממהרת לבצע קולנוסקופיה ושלחה אותי לבדיקות דם נוספות (כימיה), נשיפה ואולטראסאונד בטן עליונה.
בדיקות של ספירות דם לא מראות אנמיה.
אודה מאוד לחוות דעת נוספת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם
ליאה19/02/2014ראה בבקשה ערך פריטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקות דם - תגובה
ד``ר עופר פורים19/02/2014עד כמה שהצלחתי לראות מדובר בערך בתחום הנורמה אנא כתבי מהי שאלתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלתי
ליאה20/02/2014שאלתי היא האם על רקע הדברים שכתבתי היית מציע לבצע קולנוסקופיה שהינה בדיקה פולשנית? או האם כדאי לבצע בדיקות אחרות נוספות ?
אציין, הדימום בצואה היה לפני כחודש וחצי. בירור אצל פרוקטולוג נעשה כשלושה שבועות לאחר המקרה, שלא ראה דבר (טחורים או פיסורה). צואה יחסית סדירה, אך כן יש כאבי בטן תחתונה שחולפים והרבה גזים.
ההמוגלובין שלי כעת 12.8 (לפני כשנה היה 13.8) פריטין 21 נ"ג/מ"ל.
כמו כן, האם רמת הפריטין נחשבת תקינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה הנ"ל
ליאה20/02/2014כמו כן, הגזים מלווים בריחות (ריח גופריתי) ואף לעתים שורפים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה הנ"ל - תגובה
ד``ר עופר פורים20/02/2014לפי הערך שכתוב נראה בתחום התקין בלי קשר לכך אם ישנם לדבריך כאבי בטן וגזים מרובים הייתי שוב פונה לגסטרואנטרולוגית.
ומבקש שתשקול שוב ביצוע קולונוסקופיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעניין נוסף
ליאה25/02/2014דבר נוסף, הייתה לי צואה חומה המכילה בתוכה שאריות לבנות גדולות וקשות של כמה ס"מ-מעין מראה של מזון לא מעוכל סחוסי. בין לבין שאריות כהות יותר-חום כהה.
דבר שלא קרה לי מעולם וישר נבהלתי כמובן.
מה ההסבר יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעניין נוסף - תגובה
ד``ר עופר פורים26/02/2014כמו שכתבתי בתשובתי הקודמת אנא פני לגסטרואנטרולוג בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ליאה26/02/2014הייתי ושוחחתי עמה ועל מנת לשלול ולהפחית מהדאגה קבעתי מועד לקולנוסקופיה.
האם למרות בדיקות דם תקינות לחלוטין יכול להיות שבגילי מדובר בעניין מסכן חיים? גידול? בדקו לי גם בבדיקת הדם צליאק ומלחי מרה והכל יצא תקין. בשתי היציאות מאז לא הנח חתיכות כאלה והצורה הייתה רכה תקינה.
אני מאוד חוששת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
ד``ר עופר פורים26/02/2014אני מקוה שהבדיקה תצא בסדר וזה ירגיע את חששותיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קולונסקופיההודיה10/02/2014
עשיתי בדיקת קולונסקופיה...כי אני חולה כרונית מעצירות, ובבדיקה התברר כי יש לי מעי ארוך מאוד ומפותל מה זאת אומרת?..
אשמח לתשובה בהקדם..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קולונסקופיה - תגובה
ד``ר עופר פורים11/02/2014ישנם אנשים שזהו המעי שלהם צריך לדעת אם הרופא שעשה את הבדיקה חושב שהבדיקה. באיכות טובה כי מעי מפותל מקשה על הראיה אם אכן כך אין לך מה לדאוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה היא...
הודיה11/02/2014איך אני מתגברת על העצירות..?הכן הרופא לא הצליח להיכנס ולראות מספיק, אני סובלת מהעצירות מלידה...והאם יש פתרון לזה בעזרת תרופת?..או ניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה היא... - תגובה
ד``ר עופר פורים12/02/2014עצירות היא סימפטום שיכול לנבוע מסבות רבות הן תזונתיות והן תנועתיות של מערכת העיכול אני ממליץ לך לפנות לגסטרואנטרולוג המתמחה בתחום זה ואפשר למצוא רופאים כאלה בכל מרכז רפואי גדול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם סמויחיים21/01/2014
האם יכול להיות דם סמוי בצואה גם אם צבע הצואה תקין ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם סמוי - תגובה
ד``ר עופר פורים22/01/2014כן הבדיקה אמורה לזהות גם דם שלא נראה בעיין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנה לקולונושירי12/01/2014
שלום,
עלי לעבור בדיקת קולונו.
בעבר אובחנתי בקרוהן ומטופלת ב-4 גרם פנטסה ליום.
ההכנה לבדיקה מלבד דיאטה מיוחדת כוללת לקיחת 2 כדורי לקסדין בערב החל משלושה ימים קודם (ביום השלישי לפני הבדיקה בערב וביום השני לפני הבדיקה בערב) ושתי שקיות פיקוסלקס מהצהריים יום לפני הבדיקה.
שאלותי:
1. כיצד עלי לקחת את הלקסדין והפנטסה ? כמה זמן עלי להפריד בינהם ? את הפנטסה אני לוקחת לאחר האוכל. איך נלקח לקסדין ביחס לאוכל ?
2. מבקשת לשאול לגבי פיקוסלקס כי לא ברור לי מהעלון: האם יש לערבבו במי ברז שקוררו קודם או ישירות מהברז ?
האם ביום שלוקחת פיקוסלקס בשתיים בצהריים אוכל לקחת בסביבות עשר בבקר פנטסה ?
תודה רבה על ההתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנה לקולונו - תגובה
ד``ר נתן גלוק12/01/2014אין קשר בין זמני הפנטסזה ללקסדין. לוקחים את הלקסעדין בזמנים שנאמר לך ללא קשר לאוכל ולא משנה מתי לקחת את הפנטזה. אפשר לקחת את הפיקוסלקס בצהריים ואת הפנטזה בערב. אפשר להמיס פיקוסלקס במי ברז אבל הם נמסים יותר טוב כשמי הברז קרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה יכול להיות?אני11/01/2014
שלום רב,
בשבוע שעבר היו יומיים שסבלתי משלשולים, לאחר מכן זה פסק ולא התפניתי כמה ימים.
היום התפניתי, ובעת הניגוב הרגשתי משהו מוזר. בפי הטבעת יש מעין שלפוחית כזאת (נראה לי). צירפתי תמונה... מה זה יכול להיות- זה ממש מלחיץ?
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה יכול להיות? - תגובה
ד``ר עופר פורים11/01/2014יתכן כי מדובר בטחור אך על מנת להיות בטוח צריך לבדוק זאת גש בהקדם לכירורג המתמחה בבעיות אלה הנקרא פרוקטולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אני11/01/2014תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! - תגובה
ד``ר עופר פורים11/01/2014בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בצואהלימור05/01/2014
לפני כשבוע גיליתי דם על הצואה + קצת רירית לבנה בליווי של גזים למשך היום ללא ריח אני בת 40 בריאה לחלוטין לא מעשנת לא שותה במשקל תקין .
אין שינוי בתדירות היציאות או בשינוי הצואה יש לציין שבזמן האחרון יש לי כאבי גב תחתון שלא היו קודם כלל וללא כאבי בטן מיוחדים
במשפחתי אין היסטוריה של סרטן מעי הגס אך אמי חלתה בסרטן נוירואנדוקריני בלבלב בגיל 60
ברצוני לציין שלפני כשלושה ימים עשיתי בדיקות דם+שתן שיצאו תקינים.
שאלתי היא האם יש קשר כאבי הגב לדימום בצואה?
והאם אני נמצאת בקבוצת סיכון לחלות בסרטן מעי הגס בגלל ההיסטוריה של אמי
ואיזה עוד אופציות יכולות להיות חוץ מגידול ממאיר
דבר אחרון מעולם לא סבלתי מתחורים ואין לי שום כאב בזמן הטלת הצואה
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בצואה - תגובה
ד``ר עופר פורים06/01/2014לפי הפרטים שכתבת הייתי מציע לגשת בהקדם לגסטרואנטרולוג ולבצע בירור כולל קולונוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדם בצואה
לימור06/01/2014לפי התשובה שלך אני מבינה שיש חשד גבוה לסרטן מעי הגס האם בגלל שאמא שלי חלתה בסרטן הלבלב האם יש קשר? חשוב לי לדעת והאם יש קשר לכאבים בגב התחתון שהחלו במקביל באותו זמן חשוב לי לדעת
תודה מראש וסליחה שאני נודניקית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדם בצואה - תגובה
ד``ר עופר פורים06/01/2014מכיון שלא אובחנת כחולה עם סרטן מעי גס אך דווחת על דימום בצואה וגזים יש צורך בקולונוסקופיה על מנת להבין האם מדובר בדלקת או מצב אחר שסרטן מעי גס יכול להיות אחד מהם מכיון שאין אבחנה .
אינני יודע האם כאבי הגב קשורים לכך.
כמו כן. מכיון שלא אובחנת ואני מאחל לך שאכן לא מדובר בסרטן אין אפשרות
להתייחס האם יש קשר לסרטן של אימך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת פוליפיקי05/01/2014
שלום רב
בבדיקת קולונסקופיה נכרת פוליפ בגודל 0.3 ס"מ.
להלן תוצאות הבדיקה : תיאור מאררוסקופי : פולי פ בקוטר 0.3 ס"מ ללא גבעול .
תאור מיקרוסקופי : קטע רירית הרקטום עם : juvenile type\ retention polyp .
מקור הדגימה מעי גס, רקטום - ביופסיה .
אודה לכם אם תואילו לפרש לי תוצאות הבדיקה , ואם נדרש המשך ברור .
בברכה יקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת פוליפ - תגובה
ד``ר נתן גלוק05/01/2014מדובר בפוליפ לא גידולי המופיע מידי פעם באנשים צעירים עם נטיה לדמם. אם הוא בודד ואין פוליפים נוספים לאורך המעי אין צורך בבירור או מעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעתחיים22/12/2013
שלום מזה כשלושה חודשים יש לי כאבי בטן במעי מעין דקירות מידי פעם ולא במקום מסויים. היום בפעם הראשונה הצואה שלי יצאה שחורה אך רק חלקים ממנה וגם אני לא בטוח שזה ממש ממש שחור . לא משלשל ואין לי עצירות . הייתי אצל גסטרואנטרולוג לפני שבועיים בערך כל הבדיקות יצאו תקינות ומבחינתו אין צורך בקולונסקופיה . רציתי לקבל חוות דעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת - תגובה
ד``ר נתן גלוק23/12/2013תחזור לרופא ותביע את החששות שלך, ספר על הצואה השחורה. הוא כבר יחליט אם צריך עוד בדיקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותחיים22/12/2013
אם גילו אצלי סרטן אך בדיקות הדם הכלליות יצאו תקינות זה אומר שמצבי הוא לא חמור ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
ד``ר עופר פורים22/12/2013שאלתך כללית מדי לא כתבת סוג הסרטן אך בכלליות עדיין בדיקות דם תקינות לא יכולות להעיד. בהכרח על שלב המחלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונוסקופיהאורית20/12/2013
הי.אני בת49בחורה בריאה לא לוקחת תרופות מלבד ברזל שתמיד היה נמוך.מסיבה זאת עשיתי בדיקת קולונוסקופיה לפני ארבע שנים בסביבות גיל 45.5.הבדיקה יצאה תקינה ללא פוליפים ללא דבר.מלבד טחורים סמויים(מתנה מהלידות).שאלתי האם לבצע קולונוסקופיה שוב (כי עברו כמעט חמש שנים)או לחכות עוד שנה?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה - תגובה
ד``ר נתן גלוק22/12/2013אם אין סרטן במשפחה ואין סימפטומים חדשים וההכנה בבדיקה הקודמת היתה תקינה ההמלצה היא פעם ב10 שנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רירית בצואהאורטל16/12/2013
האם זה נורמלי שיש כמות גדולה של רירית בצואה?
לפני חודש אושפזתי בבית חולים מחשש לקוליטיס , עברתי בדיקת קולונסקופיה שהרופא לא הצליח לזהות את סוג הדלקת שיש לי במעי הגס ושלח את הבדיקות לביופסה (עדיין אין תוצאות)
הוא נתן לי טיפול תרופתי ונרות אבל אני עדיין סובלת מכאבי בטן ונוסף לכל ממורסה בפי הטבעת
האם זה תקין הרירית הגדולה בצואה?
והאם זה תקין להיות עם מורסה מעל כשלושה שבועות עם טיפול של אנטיביוטיקה ונרות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רירית בצואה - תגובה
ד``ר נתן גלוק22/12/2013ריר בצואה לא תקין בדרך כלל.
מבין שיש דלקת במעי, ולא ידוע מדוע- המתיני לביופסיה על מנת לקבל טיפול מתאים.
המורסה בפי הטבעת הולכת פעמים רבות עם דלקת כרונית של המעי, הטיפול המקובל הוא אנטיביוטי בשילוב עם ניקוז במידה וניתן.
גם הטיפול המתאים לדלקת במעי עשוי להיטיב עם המחלה בפי הטבעת.
התמונה תתבהר לאחר קבלת תשובות הביופסיות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

