מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת קולונסקופיהסימה01/08/2012
שלום רב בת 51 עקב אבסס ופיסטולה עם ניתוח סיטון חוט רופף מ5.6.2012,עברתי בדיקה של פי הטבעת עם סיגמודיסקופיה שיצאה תקינה.אמורה לעבור בעוד שבועים בדיקת קולונוסקופיה עם מרוקן ו2 חוקנים בהפרש של 20 דקות זה מזה.אני כרגע בדיאטה דלת סוכר ודלת שומן שוקלת 95 ק"ג גובה 1.70.משלבת ספורט.רציתי לדעת מה אני אמורה לאכול ביומים. מכיון שאסור לי פירות וירקות בבדיקה וגם לחם מחיטה מלאה .יותר נכון מה אני אמורה לאכול במקרה זה כוונה לתוספת עם הדג או החזה עוף.שנית אני מודאגת מבדיקת הקולונוסקופיה עקב חוט הסיטון.ובמיוחד מהתוצאות שאני כל הזמן חושבת על סרטן המעי הגס. למרות שמגיל 50 צריכים לעבור בדיקה זו.דרך אגב אין היסטוריה של סרטן המעי הגס במשפחתי. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קולונסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני02/08/2012החוט לא מפריע לבדיקה באופן כללי כמה שאת אוכת פחות כך יש סיכוי טוב יותר להצלחה
יש דף מפורט מה מותא לאכול
בהצלחה
ד"ר טיומני אליזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן המעי הגסרינת סולימני31/07/2012
שלום,
לפני כ-5 שנים נתגלה לאמא של ארוסי גידול ממאיר במעי שכמעט הוביל לחסימת מעיים. הגידול הוסר בהצלחה ומאז היא במעקב כל חצי שנה. לפני יומיים עברה CT בכל הגוף, ונמצא גידול הטרוגני באונה השמאלית בגודל 3.5 ס"מ. בסיכום הבדיקה נרשם פיזור משני בכבד. שאלתי היא: האם בהכרח מדובר בגידול ממאיר? האם לפי ה CT ניתן לדעת כי מדובר בגרורות להבדיל מגידול עצמאי? האם גרורה בהכרח סרטנית? האם הגיוני שגרורה מתגלה רק לאחר 5 שנים? מה ניתן לעשות במצב כזה, שכן מדובר באישה מבוגרת בת 67, ולא נראה לי שטיפולים כימטרפיים מתאימים. האם ניתן לנתח? מה סיכויי ההצלחה? מה סיכויי חזרת הגידול?
מתנצלת על כל השאלות, את תוצאות הבדיקה השגנו ללא ידיעתם כיוון שהאב החליט לא לספר, לא לאם ולא לילדים. לדבריו הכל תקין, וחבר שלי לבינתיים מאבד את שפיותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן המעי הגס - תגובה
ד``ר נתן גלוק31/07/2012רינת שלום. את מתארת מצב באמת קשה גם מהצד הנפשי. מנסיוני, הסתרת האמת ממטופל אף פעם אינה משתלמת ומהווה בעיקר דרך של המסתיר להגן על עצמו. המטופל לומד בסוף שמשהו לא בסדר ונוצרת מערכת הסתרות והגנות הדדית לא בריאה.
לגופו של ענין. גידול ממאיר יכול לחזור בצורה גרורתית לאחר מספר שנים, אם כי השכיחות אינה מאד גבוהה. זה אפשרי בעיקר אם הגידול הראשוני היה אגרסיבי. במתאר של גידול במעי הגס והופעת גידול בכבד, סביר שמדובר בכך. צריך לראות את הCT ולהחליט האם צריך לבצע ביופסיה מהנגע (פרוצדורה פשוטה בדרך כלל) או שהתמונה כבר ברורה מספיק.
גרורה בודדת בכבד ניתנת להסרה ניתוחית בתנאים מסוימים, כורתים את הסגמנט הנגוע בכבד. אם מנתחים, כמובן קיים הסיכון הניתוחי אולם מאידך ניתן סיכוי להארכת חיים משמעותית.
גיל 67 אינו הוראת נגד לא לניתוח ולא לטיפול כימי. זה תלוי יותר במצב הבריאותי הכללי.
אבחון וטיפול מהירים יכולים להיות קריטיים כאן.
בהצלחה בכל החזיתות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרורות
בקשה31/07/2012שלום,
יש לי בקשה, אם אפשר להסיר את שמי - לא ידעתי שהוא מופיע. שנית, אם רשום כי יש פיזור משני בכבד, האם זה בהכרח גרורה (כי גרורה זה בהכרח סרטני)? כלומר, האם יתכן שפיזור משני אינו גרורתי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרורות - תגובה
ד``ר נתן גלוק31/07/2012בבקשה להסיר את שמך פני לאנשים הטכניים של הפורום- אני לא יודע איך עושים זאת.
פיזור משני זה שם נרדף לגרורות סרטניות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונסילרחל29/07/2012
האם מותר לקחת קונסיל כשאני מניקה הנקה מלאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונסיל - תגובה
ד''ר אליזה טיומני29/07/2012אין בעיה -התרופה לא נספגת אך בכל זאת תבדקי אם יש איזה זינוי אצל הילד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת ..מושתל29/07/2012
ד"ר שלום רב,
מושתל כבד על רקע HBV מזה 6 שנים, תמיד משלשל. מקבל תרופות: סלספט 1500 ביום, פרוגרף 3 כדורים ביום, הפסרה כדור ביום, ו-Hepagam שזה דרך הוריד כל חודשיים וחצי כמעט .
עשיתי בחודש אפריל בדיקת למעי הדק ומעי הגס ימני ושמאלי, ויצא בממצאי הבדיקה ההיסטופתולוגית - כתוב בתשובה כך :
ממצא מיקרוסקופי :- קטעי רירית מעי דק במבנה סיסי שמור. נמצא ריבוי בתאי דלקת כרונית. לא נמצאו מזהמים .
הלכתי לרופא המטפל ונתן לי תרופות לקבל אותם ל-5 ימים. שהם : ציפרודקס 500 מ"ג - מטרוג'יל 500 מ"ג - אומפרדקס 40 מ"ג .
רציתי לשאול אותך מה גורמת הדלקת הזו ? האם היא מסוכנת ? האם השלשול מהדלקת הזו ? ומה הדלקת יכולה לעשות לי בעתיד ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת .. - תגובה
ד''ר אליזה טיומני29/07/2012סיבות לדלקת יכולות להיות רבות אך כמובן רוצים לשלול גורם זהומי ולכן את מקבלת קורס אנטיביוטי. עקב מורכבות הביפור שלך יש אפשרויות לסיבות אחורן לדלקת כולל תרופות .
האם עברת בדיקת קפסולה של מעי הדק?
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת..
מושתל29/07/2012לא עברתי את הבדיקה שאת מדברת עליה, אין לי מושג על הבדיקות הללו ועל הדלקת שיש לי ! .. אני כמובן עברתי השתלת כבד לפני 6 שנים ואולי שהדלקת הזו היא מסיבה שאני מקבל הרבה תרופות כל יום שמדכאות את מערכת החיסון, אבל לפי הממצאים מה הדלקת הזו ? .. כאילו איפה נמצאת הדלקת ? והאם היא יוצאת מהגוף עם התרופות שנתן לי הרופא לטפל בה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת.. - תגובה
ד''ר אליזה טיומני30/07/2012את צריכה להפנות את כל השאלות הללו לרופא כבד-גסטרו שמטפל בך-יש לו יותר פרטים רפואים שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעי רגישמוטי27/07/2012
לאחר בדיקת קולונסקופיה נרשם בסיכום הבדיקה מעי רגיש
מה זה אומר?
אני לא סובל משילשלים עצירויות וכאבי בטן .
תודה
מוטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעי רגיש - תגובה
ד``ר נתן גלוק27/07/2012אכן מוזר, אין מעי רגיז בלי שלשול עצירות וכאבי בטן. כנראה מדובר בפליטת קולמוס. אל דאגה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מקרב לב על התשובה המהירה ,
מוטי27/07/2012כל הכבוד על מסירותכם !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה בעת וירוס שלשוליםא25/07/2012
שלום,
אני סובל כבר כשלושה ימים ממחלה, שהתפתחה כך: ביום הראשון - כאבי ראש וצריבה קשה בעין, ביום השני והשלישי - שלשולים תכופים (5 פעמים ביום ויותר), כאבי בטן, וחולשה מתמדת.
בביקור אצל רופאת משפחה,הבנתי שמדובר כנראה בוירוס.
מה התזונה המומלצת במצב זה? מה מומלץ לאכול ומה לא?
ותוך כמה זמן המצב הזה צפוי להשתפר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה בעת וירוס שלשולים - תגובה
ד''ר אליזה טיומני26/07/2012אם באמת מדובר בזהום ויראלי זה צריך להיגמרתוך שבוע -גג
לקחת קל בטן 2 כדורים פעמיים ביום ל 5 ימים
לשתות הרבה + ביו-יוגורטים ופרוביוטיקה
הבראה מהירה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנה לקולונוסקופיהאילנה22/07/2012
ברצוני לברר האם ניתן להשתמשכתחליף בקרטיבי קרח כמו לימון או משמש במקום גלי יום לפני הבדיקה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנה לקולונוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני23/07/2012בהחלט אך רצוי שלא עם צבע חזק כי זה מפריע לראות-רק לבן כמו לימון...
בהצתלחה ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימה כמעט מוחלטת במעי הגסאריאלה16/07/2012
אימי בת 82 מוגבלת מאוד בתנועה בעקבות שבר בראש עצם הירך. כרגע מאושפזת שנית בבי"ח אחת הבעיות האקוטיות הינה כרגע חסימה כמעט מוחלטת של המעי הגס. מקבלת חומרים משלשלים במשך 5 הימים האחרונים- אבילק. לא משחרר את הגוש. תחושת גודש בבטן, חוסר יציאה בשלשול דליל. מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה כמעט מוחלטת במעי הגס - תגובה
ד``ר נתן גלוק19/07/2012מאד חשוב לדעת האם החסימה היא של צואה (אבני צואה) או שיש גוש מסיבה אחרת (גידול, דלקת). אם יש חסימה מלאה קשה לתת חומר מרוקן דרך הפה בכמות גדולה כי הוא יתקע מעל לגוש. אם החסימה נמוכה והיא אבני צואה צריך פשוט להכניס יד ולשחרר עם אצבע. היות והיא מאושפזת הם ידאגו לזה, את יכולה לשאול מה לדעתם חוסם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליפצבי16/07/2012
שלום .
אבא שלי עשה בדיקת קולפוסקופיה , ושם גילו לו פוליפ בגודל 2 ס"מ (וכרתו אותו). הרופא אמר לנו שלפי מה שהוא רואה אין חשש לגידול ממאיר אבל הוא שלח את התוצאות לבדיקה.
השאלה שלי היא האם פוליפ בגודל 2 ס"מ לא מעלה את הסיכוי לכך שהוא ממאיר? (חס ושלום)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפ - תגובה
ד''ר אליזה טיומני16/07/2012כמה שהפוליפ גדול יותר כך יש יותר סיכוי לניקודות ממאירות אך לא בהכרח.ומה שחשוב שהפולים הוסר ולא קיים עוד!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה מוזרהלילי11/07/2012
אני סובלת מIBS והבוקר קרה לי משהו מוזר,הפלצתי מיים ואז הגעתי לשירותים והמשכתי להפליץ מיים,המיים היו נקיים ללא צואה,או דם,לעיתים היו טיפה צהובים,
על מה מדובר?אני קצת בלחץ מהנושא
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה מוזרה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני13/07/2012יכול להיות שזה סתם הפרשה של המעי ללא צוא או התחלה שלאיזה שילשול. אם זה היה חד פעמי -אז לא להתיחס אם זו תפעה חוזרת -תפנילרופא פרוקטולוג להיבדק . חסר פרטים רפואים אלך.
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם סרון המעי הגס יעול להיות תורשתילידיה09/07/2012
?
תודה וערב טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם סרון המעי הגס יעול להיות תורשתי - תגובה
ד''ר אליזה טיומני09/07/2012חלק קטן ממקרי סרטן מעי הגס הוא תורשתי -לכן חשיבות בדיקת קולונו אצל קרובי משפחה של אנשים עם סרטן מעי הגס
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לממצא ב-CTרונדו29/06/2012
לד"ר שלום רב,
אמא שלי בת 87.לפני שלושה שבועות ,בבדיקות דם שגרתיות, נתגלה שההמוגלובין שלה נמוך מאוד: 7.7. היא נשלחה מיד לעשות CT בטן עליונה ותחתונה. בדיקה יצאה תקינה ואולם בסוף נכתב כך:
"מודגם פגם מילוי בצקום. אין לשלול שסתום אילאוצקאלי היפרטרופי. אין עדות לנוזל בבטן ובאגן. לבירור אנדוסקופי".
לפני ארבעה ימים היא אמא שוב עשתה בדיקות דם והפעם ההמוגלובין עלה ל9.1.
היא מקבלת כדורי ברזל ונשלחה בדחיפות לעשות קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה.
היא מרגישה טוב, אין לה שום כאבים, תנועות מעיים רגילות ותאבון רגיל אך בולו חיוורון. היא לקח 5 כדוריBREXIN עקב כאבי גב גדולים והיו לה תופעות לוואי קשות ואולם האנמיה כרנאה הייתה קיימת לפני שלקחה את הכדורים
שאלותיי:
1-מה פירוש הממצא הזה-האם מדובר באפשרות לגידול ממאיר? מה פירוש "היפרטרופי"?
2- במידה שכן- האם בקולונוסקופיה או בגסטרוסקופיה ניתן לברר מהו מקור ההמוגלובין הנמוך?
3-עצם העובדה שההמוגלובין עלה קצת- האם זה סימן טוב?
4- במידה שיקחו ביופסיה- כמה זמן לוקח עד שמקבלים תשובה ?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לממצא ב-CT - תגובה
ד``ר נתן גלוק02/07/2012אנמיה של חסר ברזל עשויה להיגרם מאבדן דם סמוי במערכת העיכול. הדרך לגלות זאת בקולונוסקפויה וגסטרוסקופיה. הCT מרמז על ממצא אפשרי במעי הגס.
הבדיקה מאפשרת לראות האם יש ממצא ממאיר או לא. אם יש לוקחים ממנו ביופסיה, תשובה בדרך כלל כשבועיים פלוס מינוס מספר ימים.
עלית ההמוגלובין לא אומרת הרבה, הדימום לרוב לסירוגין בכל מקרה ויתכן שמדובר בתגובה לטיפול בברזל או דם.
מקוה שעניתי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קולונוסקופיהשמואל18/06/2012
אני בן 58 מצאו אצלי דם סמוי בצואה ולפיכך אני אמור לעבור את בדיקת קולונוסקופיה. שאלתי: האם יש מקום לחשש מעצם הבדיקה , האם יכולה להיות הסתבכות במהלך הבדיקה (ואין הכוונה כמובן לתוצאות יהיו אשר יהיו) כמה זמן היא עורכת בממוצע? האם עדיף זריקת טשטוש או הרדמה,? לשם מה צריך מלווה? ד"ר נכבד אודה על תשובתך, בברכה שמואל.:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני18/06/2012בדיקה מבוצעת תחת טישטוש-לכן לווי ואי אפשר לנהוג
בד"כ הכל עובר בשלום-סיבוכים נדירים ביותר -בדיקה נמשכת כ 15-20 דקות
חשוב התכוננן טוב לפי ההוראות
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר נכבד סוף דבר
שמואל27/06/2012לפני שלוש שעות עשיתי את הבדיקה שלשמחתי תוצאותייה טובות, ההכנות לבדיקה היו ידידותיות, הופתעתי מכך שהבדיקה עצמה היתה קלה ונמשכה כ-15 דקות, ההתאוששות היתה מהירה, הפחדים שהיו לי לפני הבדיקה מהבדיקה עצמה היו לריק אני כותב את התגובה הזו בעיקר לאנשים שצריכים לעבור את הבדיקה, אל לכם לחשוש מהבדיקה עצמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני25/06/2012הבדיקה לא מסובכת נמשכת כ 15 דקות והזריקת טישטוש מאוד עוזרת ולא מרגישים בדר"כ שום דבר. הבדיקה בטוחה וסיבוכים נדירים ביותר ורק במידה אם מבצעים כריתת פוליפים גדולים
חשיבות הבדיקה גדולה מאוד ובמיוחד עם בדיקת דם סמוי חיובית
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים מוזרים בבטןאמה14/06/2012
שלום אני בת 17 וחצי יש לי כאבי בטן הולכים ובאים בעיקר שאני שוכבת לישון אני מרגישה כאב בצד. כל פעם בצד אחר [לפעמים באמצע אבל לרוב בצדדים ] וכשאני מתהפכת לצד השני הכאב עובר. זה נמשך כבר חצי שנה הכאבים. ואפילו יותר ולפני כמה חודשים הלכתי לרופאה והיא אמרה לי שזה אולי השרירים אבל זה נמשך כבר הרבה זמן..[יש לציין שהכאבים אינם בלתי נסבלים..] וזה נורא מלחיץ אותי..ושואלים אותי אם יש לי עצירות ואני לא יודעת לענות מפני שמאז שהייתי קטנה החילוף חומרים שלי היה איטי ואני נותת צואה פעם בשלוש ארבע ימים...ורציתי לדעת אם צריך לדאוג בקשר לכאבים. איזה בדיקות צריך לבצע כדי לדעת מה הסיבה להם. והאם יש סיכוי שזה ח"ו סרטן המעי ...מחכה לתשובה ..תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים מוזרים בבטן - תגובה
ד``ר נתן גלוק14/06/2012התלונות שלך והעובדה שהכאבים נמשכים זמן רב מעידים כי ככל הנראה אין מדובר במחלה מסוכנת. לפעמים הלחץ והחרדה מגבירים את התלונות והסבל, ולכן חשוב שתביני את זה ותרגעי.
גשי בהזדמנות לרופא גסטרואנטרולוג לראות האם צריך לברר את נושא היציאות והכאבים הללו. הסיכון לסרטן מעי גס בגילך אפסי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולנוסקופיהאילת11/06/2012
אימי היא בת 58 היא עשתה בדיקה של דם סמוי בצואה והתשובה הייתה חיובית ועל כך הרופא המטפלת הזמינה לה תור לבית חולים אטלקי בנצרת תחתית אמי מנסיון כוזב מבת החולים לא מעוניינת לעשות את הבדיקה בבית חולים זה. היא רוצה לעשות את הבדיקה בבית חולים העמק בעפולה אך לצערנו אמרו לנו שאין תורים ניתן לעשות את הבדיקה רק שנה הבאה בפברואר ואני הבת שלה עובדת עצות אני לא יודעת מה לעשות אשמח אם תוכל לעזור לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולנוסקופיה - תגובה
ד``ר נתן גלוק12/06/2012איננו יכולים לצערנו לעזור בהקדמת התורים. לא סביר להמתין עד פברואר במקרה של דם סמוי. הרופא שלכם צריך ללחוץ על הרופא המחוזי של קופת החולים שלכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

