מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרטן החלחולתאורן13/09/2012
שלום לכולם שלשום אבי אובחן ע"י קולונוסקופיה בסובל מגידול ממאיר ברקטום.
אנחנו עדיין בהלם ולא בדיוק יודעים מה לעשות היכן הכי כדאי להמשיך טיפול אם פרטי או בביה"ח
כיצד לבחור רופא מטפל הבנתי שרופא אחד אמור להוביל את כל מהלך הטיפול..
הגענו לרופא מרט חינקין בתל השומר...
אני מכיר גם את דר שמעונוב מוולפסון...שהוא מנהל מחלקה
התוצאות באולטראסאונד היו T3N1 אני מבין שזה אומר שהגידול מתקדם וכבר הגיע ללימפה.
אנחנו מחכים עדיין לCT לאחריו יהיו לפי הבנתי הקרנות וניתוח.
הבנתי גם שיש סיכוי לגרורות בריאות ובכבד...
אנחנו ממש לא יודעים איך להתחיל מאחר וברגע אבא הפך מאיש בריא מאוד לחולה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רובוט
אורן13/09/2012רציתי לדעת בנוסף עוד 2 דברים
הבנתי שיש באסותא מכשיר להקרנות מאוד מתקדם שיכול לצמצם את מספר הטיפולים שצריך האם מישהו מכיר את המכשיר
וגם רציתי לדעת לגבי הניתוח ברובוט דה וינצ'י או משהו כזה...
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרובוט - תגובה
ד``ר נתן גלוק27/09/2012ניתוחים רובוטיים קיימים אבל כרגע בשלב ההרצה ועקומת הלמידה.
ציוד מתקדם קיים גם בתל השומר מבחינת הקרינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן החלחולת - תגובה
ד``ר נתן גלוק27/09/2012המחלקה האונקולוגית בתל השומר טובה וניתן לסמוך עליהם. PET CT יעזור לדעת האם יש גרורות בכבד וריאות. לא הייתי מסתובב בבתי חולים שונים ובמרפאות פרטיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת פוליפים מהמעיסימה אדרעי10/09/2012
שלום
לאבא שלי התגלה דרך בדיקה קולונוסקופיה שיש לו פוליפים במעי הוחלט על ניתוח להסרתו
הוא בן 80 אדם פעיל מאוד ללא מחלות נוספות , נאמר להם שצריך לפתוח את הבטן השאלה שלי היא מה רמת הסיכון במקרין כאלה כאשר עדיין לא קיבלו תשובה מהביופסיה שלקחו לו בקולונוסקופיה
והאם הוא יחזיק מעמד , ווזמן החלמה תודה סימה הוא מטופל בבית חולים וולפסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת פוליפים מהמעי - תגובה
ד``ר נתן גלוק11/09/2012
רמת הסיכון תלויה בעיקר בנוכחות מחלות רקע ופחות בגיל עצמו.
ניתן לנתח בלפרוסקופיה בלי פתיחת הבטן ואני מציע לך לברר על אופציה כזו היות וההחלמה ממנה מהירה וקלה יותר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות פתולוגיה מעי גסשרון שחר09/09/2012
בעלי עבר ניתוח כריתה של המעי הגס, גידול ממאיר. גידול בגודל 5X7 ס"מ שנמצא במרחק של 5 ס"מ מגבול כריתה דיסטלי.
תוצאות הפתולוגיה מראות כי הגידול חדר לשומן אולם 12 בלוטות לימפה שנבדקו נמצאו נקיות. האם במקרה זה יהיה צורך בטיפול כימותרפי?
כמו כן מה משמעות המשפט "מרחק עד לגבול כריתה עמוק של 1.5 ס"מ"
בתודה מראש,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות פתולוגיה מעי גס - תגובה
ד``ר נתן גלוק11/09/2012ההמלצה לכמותרפיה במקרים אלו אינה חד משמעית והיא תלויה במאפיני הסיכון של הגידול אצל בעלך. יש צורך בבחינה מדוקדקת אצל האונקולוג. נוסף על כך סביר שיהיה צורך לבצע צביעות של הגידול לביטוי גנים מסוימים ועל פי זה להחליט.
בגדול, הסיבות שההמלצה אינה חד משמעית הן שגם ללא הכמותרפיה הסיכויים לריפוי מלא מהניתוח גבוהים מאד.
המשפט שצטטת מציין כי גבול הכריתה היה בטוח עם שוליים נקיים ושהגידול הוצא בשלמותו.
בהצלחה ורפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שרון שחר12/09/2012ד"ר נתן גלוק שלום, אני מבקשת להודות לך על התשובה שנתת לשאלתי ביחס לבעלי בפרט ועל התשובות שאתה נותן לפניות של אנשים בפורום בכלל. אופן התייחסותך אנושי ומכבד, אתה, בניגוד להרבה פורומים אחרים בהם נתקלתי, מאריך בתשובה ומפרט באופן בו הפונה יכול להבין ולקבל תמונה מקיפה. ההתייחסות שלך מאד אנושית, מנוסחת בצורה חיובית ואופטימית, ואינך נרתע מלהביע את דעתך בצורה ברורה. הפורום שאתה מנהל נותן לפונים עזרה בשעות קשות של מצוקה, ועל כך תבורך. שנה טובה וכל טוב, שרון שחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה לבתימלכה05/09/2012
שלום,בתי בת ה35 השתמשה במהלך חודשיים שלוש פעמים ביום בנרות גליצרין היא אומרת שכל פעם 2,היא התחילה בגלל עצירות והתמכרה,ועכשיו היא רוצה להפסיק אבל לא מצליחה ללכת לשירותים,הרופאה נתנה לה משהו טבעי נורמלקס וזה לא ממש עובד,היא ממש סובלת,ומפחדת שהיא תיהיה תלויה מעכשיו לצמיתות במשלשלים ואני בהיסטריה גמורה מזה,האם היא תוכל להיגמל לבד מהמשלשלים האלה?האם נרות זה פחות גרוע ממשלשלים כמו לקסעדין וכדומה? איך אפשר לעזור לה?היא אוכלת הרבה ירקות ושותה הרבה מים,משרה שזיפים ואוכלת אותם בבוקר יחד עם המים של ההשריה,אך בינתיים בשלושה ימים שהיא הפסיקה היא לא מצליחה להתפנות באופן טבעי איך אני יכולה לעזור לה? אני מבקשת לא לכתוב לי המלצות למוצרים אלא אם כן זה מנהלת הפורום,אם מישהו ינסה לדחוף לי פרסומת אני אדווח על כך להנהלת האתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה לבתי - תגובה
ד``ר נתן גלוק05/09/2012נשמע לי שבתך זקוקה לסיוע רפואי אבל אולי גם בתחום הפסיכולוגיה- יתכן ויש לה חרדה שהתפתחה סביב הסיפור של היציאות.
נורמלקס זו תרופה מצוינת ולא ממכרת שצריך להמתין כמה ימים עד שהיא עובדת וניתן לקחת ממנה מינון גבוה. לא הייתי מרים ידיים מהר על תרופה זו.
ממליץ לה לפנות לשירות להפרעות תפקודיות במערכת העיכול בבית חולים גדול (כגון איכילוב או תל השומר) לשקול צורך בבירור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר
מיראל06/09/2012התרופה עם הרבה תופעות לוואי,היא לא מתאימה למי שהייתה לה הפרעות אכילה יש תופעה של התנפחות,זה לא משהו שבחורה עם העבר שלה יכולה להתמודד איתו בלי שזה יפיל אותה
3 שאלות לי ד"ר
1)מהמעט שכן שמעת,פרק הזמן בה היא השתמשה בנרות האם אתה סבור כי היא תצליח לחזור לתפקוד מעיים תקין,או שהיא תצטרך להשתמש בנרות/משלשלים לצמיתות?
2)האם כיוון שהשימוש היה בנרות ולא במשלשלים כמו לקסעדין הגמילה תיהיה קלה יותר?היא אומרת שהיא מרגישה כל הזמן שמשהו תקוע,היא מרגישה את הצורך ללכת לשירותים ולא מצליחה להוציא האם זו תופעה שניתן לתקן?
3)כיצד ניתן להגיע למחלקה שציינת?והאם זו המחלקה שרשום שאתה עובד בה? המכון למחלות דרכי העיכול והכבד באיכילוב? האם ניתן להגיע אליך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר - תגובה
ד``ר נתן גלוק06/09/2012באיכילוב השירות להפרעות תפקודיות של מערכת העיכול- ד"ר ישי רון וד"ר רועי דקל
בתל השומר ד"ר מארק בר-גבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך דוקטור שענית לאמא שלי
מיראל06/09/2012היא הראתה לי עכשיו את ההתכתבות בינכם,אני גם כתבתי בפורום כאן של הפרעות אכילה,אשמח אם באמת תגיד לשאלותיה האחרונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דם לאחר ניתוח מעי הגסיעל04/09/2012
היי שמי יעל והייתי רוצה לבדוק עבור אחי הוא בן 49 והתגלה אצלו גידול ממאיר במעי עשה ניתוח להסרת הגידול היום אחרי 10 ימים מהניתוח קיבל תוצאות של בדיקות דם אשמח לפענוח מאחר ואינני מצליחה להבין
אבחנה:OBSERVATION-PATIENT UNDER OBSERVATION SIGMCTOMYOIDE
ELEVATED ENZYME OF LIVER ANEMIA
שאלותי הם:
מה אומרת האבחנה?
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם לאחר ניתוח מעי הגס - תגובה
ד``ר נתן גלוק05/09/2012מה שכתוב זה שהוא עבר כריתה של חלק מן המעי הגס שנקרא סיגמואיד, שיש לו עליה מסוימת באנזימי כבד, ואנמיה (חוסר דם). האנמיה יכולה להיות קשורה לגידול שדימם קצת משך זמן רב. כדאי לגשת לרופא גסטרו בנושא של הכבד. זה יכול להיות גם ללא קשר לנושא הסרטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן מעי הגסיעל03/09/2012
לבעלי גילו סרטן במעי הגס הוסבר כי הוא ממאיר הוא עשה את הניתוח להוצאת הגידול ואלה הם התוצאות של הביופסיה
"התקבל בפורמלין קטע מעי הגס באורך 14ס"מ ובקוטר 32 ס"מ קצה אחד פתוח,קצה השני סגור בתפר סיכות ברזל. בפתיחת המעי נמצא גוש גידולי פוליפואידי, הסוגר את כל חלל המעי לאורך 4.5 ס"מ.
בחתכים דרכו הגידיול רקמה אפורה גמישה-נוקשה עם נמק במרכזו. הרקמה הגידולית מגיעה עד לשריר של דופן המעי. רירית המעי באזורים ללא גידול אפור עם קיפולים שמורים ללא ממצאים נוספים.
באותה צנצנת בנפרד על המכשיר ברזל התקבלו 2 קטעי מעי בצורת טבעת:ראשון באורך0.9 ס"מ ובקוטר 2 ס"מ.השני באורך0.7 ס"מ ובקוטר1.5 ס"מ
1.קצוות 1הפתוח 2.הסגור
2גוש גידולי
3דופן מעי
4.בלוטת הלימפה
5.טבעות מעי 1.טבעת 1 2.טבעת 11
אבחנה:12-33001/1
CIGMOIDECTOMY:(SAMPLES 1-5
WALL DIFFERENTIATED ADENOCARCINOMA TUMOR INVADES MUSCULARIS PROPRIA.
TWENTY SEVEN REACTIVE LYMPH NODE.
T2NO.
SURGICAL MARGIN FREE OF TUMOR.
השאלות שלי הן
1) האם הניתוח עבר בהצלחה? האם הוצא כל הגוש?
2) האם ניראו פוליפים באיברים אחרים?
3האם הוא יצטרך טיפולים כימוטרפים?
4) ואם אפשר הסבר ברור של התוצאה
אודה לכם לתשובה ,יום טוב ובריאות לכל חולי עם ישראל אמן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן מעי הגס - תגובה
ד``ר נתן גלוק03/09/2012הגידול הוצא בשלמות
אין גידולים נוספים
אין התפשטות של הגידול לבלוטות
בדרך כלל במצב זה אין צורך בטיפול כמותרפי, תהיה לכם פגישה עם אונקולוג שיסביר את האופציות.
רפואה שלימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודהההההה רבה רבה רבה!
יעל03/09/2012תבורך על הבשורות הטובות .. אתה שליח טוב של בורא עולם
אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם ובריאות בריאות בריאות לך ולכל חולי עם ישראל אמןןןן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבה במעי הגסאסתי01/09/2012
שלום מבקשת לאול בשם אמא שלי ,בת 61 אחותה נפטרה בעיל 47 מסרטן במעי הגס מאז היא במעקבים. עברה גסטרוסקופיה לפני שלושה חודשים.לאחרונה יש כאבים בבטן כמו צירים היא הלכה לרופאת שנים וב US וגיני נצפתה התרחבות במעי הגס מה משמעות ? האם יש אפשרות שזה גידול? נשמח לדעת אילו דברים יתכנו במצב זה -אגב כתוב על צילום האולסטרא סאונד 30 ס"ממ דואגת מאוד ואשמח לקבל תשובה.אסתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרחבה במעי הגס - תגובה
ד``ר נתן גלוק02/09/2012התיאור נשמע בלתי אמין, היות ולא תיתכן הרחבה של 30 ס"מ במעי הגס.
אם עבר זמן רב מאז הקולונוסקופיה אחרונה מומלץ לחזור על הבדיקה למעקב.
צריך להראות את התשובה לרופא והוא יחליט על המשך הבירור אם צריך- CT או קולונוסקופה חוזרת או מעקב בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות גבוהות מרקריםmali29/08/2012
שלום,
אתמול אבי קיבל תוצאות בדיקת מרקרים.בדיקת CEA הראתה ערכים של ng/ml 5213 . בדיקת ca19-9 הראתה ערכים של 3367 U/ML .
בדיקה מיום 19.06.2012 הראתה ערכים נמוכים הרבה יותר: CEA- 393.4. CA19-9 - 452.2 .
האם יכול להיות ערכים כה גבוהים?! הייתכן כי מדובר בטעות מעבדה?
אודה לקלת תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות גבוהות מרקרים - תגובה
ד``ר נתן גלוק29/08/2012ככלל, לא בודקים מרקרים לסרטן באופן מנותק מהחולה ומהתלונות שלו. מרקרים משמשמים בעיקר למעקב אחרי תגובה לטיפול במחלה ידועה. אחת הסיבות לכך כי קיימות טעויות מעבדה וגם כי המרקרים אינם כל כך ספציפים למחלה מסוימת.
עדיין המספרים הגבוהים כן מחשידים. האם אבא נמצא בבירור של מחלה? האם ידוע על מחלה? נא להוסיף פרטים נוספים כדי לקבל תשובה מלאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לבדיקת מרקרים גבוהים - תגובה
ד``ר נתן גלוק29/08/2012המרקרים מבטאים את עומס תאי הגידול בגוף. אין בינם ובין תהליך גסיסה קשר. יחד עם זאת, תהליך שכזה הינו לצערי הרב אפשרי לאור המצב הסופני שאת מתארת.
במצב זה אין כל הגיון בלבדוק מרקרים.
שנשמע בשורות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קולוסקופיהחגית28/08/2012
שלום!
ביום חמישי אני צריכה לעבור בדיקת קולוסקופיה והתחלתי אתמול בכדורים המשלשלים, אני כל היום בשירותים וזה עוד לפני התמיסה שמחר אני אמורה לקחת (הופנתי לבדיקה עקב שילשולים ארוכים בעבר שאחד מהם היה עם דמם), אני פוחדת ממש מהתמיסה המשלשלת, האם אין אופציה אחרת? הגעתי בעבר כמה פעמים עקב ייבוש למיון בגלל שילשולים, מה את ממליצה לעשות? תודה חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קולוסקופיה - תגובה
ד``ר נתן גלוק28/08/2012לצערי אין תחליף לתמיסה המשלשלת ואין די בכדורים. אחרת מתקבל נוזל צואתי המסתיר את כל הרירית והבדיקה מיותרת ואף מזיקה. אין מה לפחד היות והתמיסה לא נספגת, יש צורך בשתית מים רציפה ובכך יובטח שלא תתיבשי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיברקוליטים רבים לא דלקתייםאסי27/08/2012
אני בן 54 עשיתי בדיקת קולונסקופיה ובתוצאות הבדיקה צויין דבירקוליטים רבים במעי.ללא פתולוגיה אחרת. מה זה אומר? הרופא לא ממש התייחס לזה. עלי לציין שאני לעולם לא סובל מעצירויות (בדיוק ההפך)ואובחנה אצלי כבר לפני שנים ואחרי בדיקות רבות תסמונת המעי העצבני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיברקוליטים רבים לא דלקתיים - תגובה
ד''ר אליזה טיומני27/08/2012תופעה של סעיפים במעי הגס מאוד נפוצה באוכלוסיה ובחלק מהאנשים הם עלולים לעבור דלקת וחלק קטן מאלה יכולים להסתבך
רוב האנשים יסיימו את חייהם ללא ביטוי קליני של הסעיפים שזה למעשה כיסים בדופן המעי
יש טיפול מונע אשר אפשר לקבל,
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קולונסקופיה וגסטרוסקופיה יחדילי25/08/2012
שלום,
אני אמורה לעבור את שתי הבדיקות יחדיו בביה"ח בעוד 5 ימים, בשלושת הימים האחרונים נדבקתי במחלת חום, שלשולים והקאות (וירוס, לא קשור לסיבה לשמה נשלחתי לבדיקות),התייבשתי הופניתי למיון, קיבלתי פרמין, פפברין ואנטיביוטיקה לוריד.
1. האם כדאי לי לעשות את הבדיקות כרגע ואת ההכנות הכוללות שתיית חומר ריקון וכיו"ב כאשר אני כרגע עם "הוירוס" שתקף אותי או שרצוי לדחותן
2. שאלה שנייה - מצוין לי בהכנות לבדיקה שעלי לשתות את שקית החומר השנייה בבוקר, בעוד שלבדיקת הגסטרוסקופיה צוין לי "צום מלא" אז איך זה מסתדר אם לאחר שתיית החומר עליי להמשיך לשתות מים? האם צריך לךהדקים את שתיית שתי השקיות ליום לפני? אם כן לאיזה שעות?
אודה על קבלת תשובה, מפני שבביה"ח לא עונים לי, המזכירה שם הפנתה אותי לרופאת המשפחה והלה מסרה שאינה בקיאה בכך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קולונסקופיה וגסטרוסקופיה יחדי - תגובה
ד``ר נתן גלוק26/08/2012אם את בריאה ומחלימה והכל בסדר לא לדחות את הבדיקה, אם את עדיין "סמרטוט" רצוי לדחות.
הצום לגסטרוסקופיה לא כולל את חומרי ההכנה שניתן לקחת, ולשתות מים עד 3-4 שעות לפני הגסטרוסקופיה. לא להקדים את שתי השקיות לערב קודם כי זה פוגע באיכות ההכנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה גאסטרואבי22/08/2012
יש לי טבעת ואני רוצה לסגור אותה עוד האם זה יפריע לבדיקת הגאסטרו בסהכ אני יהיה סגור 10cc
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה גאסטרו - תגובה
ד''ר אליזה טיומני24/08/2012בד"כ זה לא בעיה לפעמים יש צורך להשתמש במכשיר של ילדים שהוא דק יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרפאה מומלצת לבדיקת קולונוסקופיהאריאל22/08/2012
אני בן 52 וביקשתי לעשות את הבדיקה, כמומלץ.
הופניתי למרפאת פינסקר בראשל"צ.
מישהוא ביצע בפינסקר קולונוסקופיה? - איך היה?
יש דירוג למירפאות מסוימות? יש ציוד טוב יותר או פחות? כדאי ללכת לרופא מסוים \ מומחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני24/08/2012עם השאלות מסוג כזה תפנה לבלוגים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קולונוספיהיעל20/08/2012
שלום וערב טוב. מחר קבוע לי תור לבדיקת קולונוסקופיה. האם יש מספר טיפים שתוכלו להמליץ עליהם. כמו האם לקחת לשם דברים מסוימים או האם ללבוש משו שיקל עליי כגון גרביים או גופיה. והאם כדאי לי לקחת לשם תה או כריך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מידע אישי בלבד
איריס21/08/2012יעל שלום, בדיקת קולונוסקופיה מתבצעת בשכיבה כמובן, כאשר את מובלת במיטה ללא חלק תחתון בכלל (גם לא גרביים) ולובשת חלוק שפתוח מאחור. מאחר ובמהלך הבדיקה ניתן טשטוש, לאחר הבדיקה את מועברת לחדר התאוששות, עד להתעוררות מלאה שלך. הבדיקה לא אמורה להוות כאב כלשהו, ישנם אנשים שחשים מעט אי נוחות לאחריה. אך מאחר והיא בכ"ז עם טשטוש מומלץ להגיע עם מלווה ולא לנהוג באותו היום או לעשות שום פעולה שדורשת מאמץ פיזי מדיי. לעניין התה והכריך, ישנם מקומות שמגישים לך תה לאחר הבדיקה במקום וישנם מקומות שלא. מעצם זה שחשבת על זה, אני הייתי מציעה להכין. במקרה הגרוע לא תשתי ותאכלי. בהצלחה לך בבדיקה ומקווה שהממצאים יהיו טובים. איריס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכהמשך
יעל21/08/2012תודה רבה, שיהיה יום טוב .. (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצב פאוץ'איריס20/08/2012
שלום רב, עברתי בדיקת פאוצ'וסקופיה. אחד מהממצאים היה בצקת ואקסודט - עשוי להתאים ל-DIVERSION. האם תוכלו להסביר לי מה הפרוש? תודה רבה, איריס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצב פאוץ' - תגובה
ד''ר אליזה טיומני21/08/2012ממצאים הללו אפשר למצוא ברירית מעי הגס אשר לא נמצא במגע עם הצואה לאחר הניתוחים של מעי הגס.מצב הזה לא קשה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצב פאוץ' - הבהרה
איריס21/08/2012דר' טיומני תודה על תגובתך. אודה על הבהרה, הפאוץ' שלי כרגע לא מחובר. אני עם אילאוסטמי. אין לי מעי גס כלל (עברתי כריתה מלאה לפני 12 שנים). בניסיון ל"שקם" את הפאוץ' שלי , החליטו להוציא אליטוסטמי זמנית לפני כמעט חודשיים. האם ממצאים אלו יכולים לעכב את הכנסת האילאוסטומי וחיבור הפאוץ' מחדש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצב פאוץ' - הבהרה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני24/08/2012קרוב לוודאי שלא כי זו תגובה שניתן לראות גם במעי תקין כאשר מוצאים אותו ממגע עם זרם הצואה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

