מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חסימה במעינועם משה14/12/2011
קולונוסקופיה שעברתי לפני 10 ימים הצליחה לעבור את חלק המעי של בקע מפשעתי דו-צדדי הקיים אצלי שנים רבות כנראה במקום בעייתי מבחינת הבדיקה (אני בן 76). הבודק הצליח להגיע רק עד החלק הרוחבי של המעי הגס ומאמצים רבים (כמעט שעה)לא הואילו והוא נאלץ להפסיק את הבדיקה. המעי באזור הבקע כנראה הכשיל את ההתקדמות. מאז סיום הבדיקה מעבר הצואה נחסם ורק בעזרת לקסעדין מתאפשרת יציאה מזערית של צואה. הבודק ממליץ להשלים את הבדיקה בקולונוסקופיה וירטואלית. האם אין סכנה באי פינוי רוב הפסולת המצטברת מעבר לבקע המפשעתי? מה ניתן לעשות כדי למנוע נזק? מועד ביצוע הקולונוסקופיה הוירטואלית גם אם יזורז אינו מיידי.
בתודה מראש על תגובתכם משה9* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה במעי - תגובה
ד''ר אליזה טיומני15/12/2011אפשר לקחית חומרים אחרים לניקוי המעי לפני ביתוע קולוגרפיה וירטואלית ע" פיקולקס או מרוקן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן מעי הגסדניאל14/12/2011
שלום לאימי בינואר שעבר גילו גידול במעי הגס שלב 3 עם מעורבות של בלוטת לימפה אחת מתוך 13 לאחר הניתוח עברה סדרה של טיפולים בת 6 חודשים על מנת למנוע את חזרת המחלה בסיום כל המחזורים הופנתה למעקב לאחר שלושה חודשים של הפסקה מכל תרופה שהיא במקביל עברה דיקור סיני שלא ממש עזר פעם כן פעם לא בתום השלושה חודשים חזרה למעקב של בדיקת דם תוצאות הבדיקה שהסרטן חזר היא עברה במשך שלושה שבועות בדיקות דם על מנת לדעת האם התוצאות נכונות התוצאות הראו שמפעם לפעם הערכים עלו יותר ויותר עברה במקביל פאט סיטי בפאט סיטי לא ראו דברים חריגים הדבר היחיד עיבוי והסננה בחלל הבטן שמפאט סיטי שעשתה בעבר לא היה הממצא הזה לאחר התייעצות עם הרופאים הוחלט שעליה לעבור סדרתץ טיפולים נוספים בת ארבעה מחזורים ולאחר מכן ניתוח להוצאת הגרורה לטענת הרופאים זו גרורה או כמה אינם יודעים בדיוק שזזה ממקום למקום מנסיונות שלכם בנושא האם ההחלטה נכונה ? והאם גרורה שזזה ממקום למקום מסוכנת יותר מגרורה שנמצאת על איבר כלשהוא וניתן להוציא את הגרורה לפני תהליך של מחזורים נוספים לפי טענת הרופאים כדאי לעבור סדרת טיפולים ואז ניתוח ? מה זה בכלל עיבוי הסננה בחלל הבטן ? האם המצב חמור ? אשמח לקבל חוות דעת מכם תודה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן מעי הגס - תגובה
ד''ר אליזה טיומני15/12/2011לא ניתן לענות למקרה מורכב פרטני באתר זה
אך באופן עקרוני אם מחלה חזרה (ביטוי לחזרה זה הסננה וגרורה )- יש צורך בביצוע טיפולים ביוכימיים חוזרים בכדי לצמצם את גודל הגרורה ולאפשר כריתתה הכירורגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
דניאל16/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בחזה ונפיחות בבטןדניאל שמואלי11/12/2011
שלום , כבר יותר מחצי שנה אני סובל מנפיחות בבטן העליונה .
אני סובל ולא מצליח לישון על הבטן (וכל חיי ישנתי רק על הבטן) מרוב אי נעימות .
חשוב לציין שדווקא אחרי השיינה בבוקר אני מרגיש הכי רע .
אני מרגיש לחץ בחזה מדי פעם , בעיקר כשאני עושה תזוזות מסוימות .
אני מרגיש שהלחץ מגיע מאזור הושט כי לפעמים אני מרגיש אי נעימות אפילו באזור הגרון .
בנוסף לשזה היציאות שלי בלי יוצא מין הכלל רכות כבר חצי שנה מה שדיי מטריד אותי .
הייתי פעם אצל רופא אף אוזן גרון שעם מצלמה דרך האף ראה שכל אזור הגרון שלי אדום והוא טוען שזה יכול להיות שזאת חומצה שעולה לי .
עשיתי בדיקות דם . שתן וצועה מה שהכל יצא תקין . נבדקתי שאין לי את האילקובקטור וגם כאן יצא שהכל נראה תקין .
רופאי הגסטרו (3) טענו שזה כנראה מעי רגיז שהתפתח כנראה מלחץ וניסו לטפל בי עם
VSL# , אומפרדקס וכדורים המכילים שמן מנטה .
אני דיי מבקש מהם לעשות צילום אולטרא סאונד אבל הם בטוחים שזה מיותר .
אני מתחיל דיי לוותר על הרעיון שאני ירגיש מתישהו טוב יותר אבל אני מאוד מפחד שיש לי משהו שיכול להסתבך . אשמח לשמוע רעיון כולשהו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ בחזה ונפיחות בבטן - תגובה
ד``ר נתן גלוק13/12/2011באופן ראשוני מן התיאור זה אכן נשמע מעי רגיז, אם כי צריך לשמוע מכלי ראשון על מנת להחליט. אתה צריך להבין כי אין מדובר במחלה מסוכנת המצריכה בירורים נוספים למעט בדיקות בסיסיות. יש טיפולים טובים יותר מאלו שקבלת שיכולים להקל עליך אם כי לא להעלים לגמרי את הבעיה. גש למרפאה גסטרואנטרלוגית המתמחה בטיפול במעי רגיז (באיכילוב יש מרפאה כזו).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה...נעמה11/12/2011
הבת שלי הקטנה חלתה במחלת הNEC , היא נולדה פגית ושבוע לאחר הלידה פגע בה הNEC זהו הניתוח הרביעי שלה. האם היתה אפשרות למנוע ממנה את הסבל לפני המחלה? מדוע פגים חוטפים את זה כל כך מהר? ומדוע אין עדיין תרופה לזה? האם יש סכנה ממשית לחייה? האם היא תוכל לעמוד בעוד ניתוח ? האם אפשר לקבל חומר נוסף על המחלה? קיבלתי מהרופאים מידע קצת אך עדיין זה לא מספיק לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה... - תגובה
ד``ר נתן גלוק11/12/2011זו מחלה הפוגעת באופן טיפוסי בפגים מוקדמים. עיקרה פגיעה באספקת הדם למעי הדק, הנובעת מחוסר בהתפחות כלי הדם בפגים שנולדים מוקדם. מכאן, שאין למנוע את התפתחות המחלה בפגות המוקדמת שבה בהגדרה כלי הדם אינם מפותחים דיים. ולכן אל תחשבי שניתן היה למנוע משהו, אלא התרכזי בהתמודדות הטובה ביותר האפשרית במצב הקיים. במידה והיא תתאושש וישאר מספיק מעי היא תוכל לעכל מזון באופן תקין בהמשך החיים- היות וקיימת רזרבה די גדולה של מעי. הכל תלוי בכמות המעי שתישאר ובקיום של חלקי מעי חיוניים. מידע זה עלייך לקבל מהרופאים המטפלים, כמו גם מידע על הסיכון הניתוחי בניתוח הנוכחי.
בהצלחה רבה לתינוקת שלך ולך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך. עזרת לי מאוד.
נעמה11/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה מתאימה לבקע במעי הגס הרוחבינועם משה10/12/2011
אני בן 76 ועברתי קולונוסקופיה גם בגלל שינוי (לפני שנה) משילשולים לנטיה לעצירות שעליה התגברתי ע"י מזון עתיר סיבים (לא תוספי מזון). בבדיקה נתגלה בקע באמצע המעי הגס הרוחבי ולא ניתן היה לעבור אותו. איני מבין כיצד עובר המזון המעוכל את הבקע. האם לא מסוכן לצרוך מזון עתיר סיבים אשר מגדיל את נפח הצואה? האם לאורך זמן אפשר לסמוך על מעבר חופשי לצואה או שחייבים לחשוב על ניתוח והסרת חלק מהמעי? אודה על תשובתכם.1
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה מתאימה לבקע במעי הגס הרוחבי - תגובה
ד``ר נתן גלוק10/12/2011בעיקרון ככל שיש יותר סיבים יותר קל למעי להעביר את הצואה וזאת אף שהנפח גבוה יותר ולכן אין לחשוש מכך.
לגבי צורך בניתוח לבקע גש לכירורג והוא יבדוק אותך. כל עוד אין מדובר בבקע כלוא עם בעיה בזרימת הדם- הניתוח אינו דחוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בצואה ובשתןטלי10/12/2011
אני כותבת בשם אחי אתמול הוא סיפר לי שיצא לו דם בשתן ובצואה מה זה יכול להיות?הדבר השני הוא שלפני כשבועיים בערך התחילו לנשור לו שערות באזור הרגליים
אני מאוד דואגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בצואה ובשתן - תגובה
ד``ר נתן גלוק10/12/2011צורך לגשת לרופא משפחה ולבצע בדיקת שתן וצואה לדם סמוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כימוטרפיה מה כדאימשה09/12/2011
שלום
מצאו לי סרטן במעי הגס ברמה 3 מתוך 24 בלוטות שניים היו
נגועות. והשאלה מה עדיף כדורים או להשתיל מתחת לעור ולקבל
ישירות טיפול דרך המכשיר?
תודה משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כימוטרפיה מה כדאי - תגובה
ד``ר נתן גלוק10/12/2011יש נוחות מסוימת בכדורים על פני טיפול הניתן לוריד, ושיעור סיבוכים נמוך יותר בעיקר זיהומים בעור ובוריד. אולם שתי הדרכים לגיטימיות לחלוטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש רקמה רכה בין הקיבה לכבד.הדס08/12/2011
שלום,
אני בת 49 לאחרונה התגלה אצלי בגסטרו וגם בc.t גוש רקמה רכה בגודל 2.5X2.1 ס"מ צמוד לקיבה, בין הקיבה לכבד
רציתי לדעת מי מתמחה בארץ לביצוע ניתוח להסרת הגוש
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש רקמה רכה בין הקיבה לכבד. - תגובה
ד``ר נתן גלוק10/12/2011צריך יותר פרטים. אני עובד באיכילוב ויכול להמליץ על המחלקה הכירורגית שם בחום, אולם אין זה שולל קיום מחלקות מצוינות במקומות אחרים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשוליםפיינטוך לילי07/12/2011
אמא שלי עברה ניתוח בפי הטבעת להוצאת גידול וכיום, חודש לאחר הניתוח היא עם סטומה.
לעיתים קרובות יש לה שלשולים אשר מקשים כמובן על ההתנהלות היומית ובמיוחד קושי הירדמות בלילות עקב תחושה שהשקית תתמלא ותישפך. אשמח לדעת מה דרך הטיפול בשלשולים חוזרים ונשנים אלו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים - תגובה
ד''ר אליזה טיומני07/12/2011רצוי מאוד להתיעץ עם אחות סטומה
כמו כן -אותם הדברים כמו אנשים רגילים-אימודיום,פרוביוטיקה ,קל בטן ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות יציאה וכאבים באגןיאיר04/12/2011
שלום, אני בן 20 בריא בד"כ ובחודשיים האחרונים אני סובל מבעיות ביציאה.
היציאות שלי מלוות בכאבים, אני מרגיש כאילו משהו דוחף את זה חזרה פנימה וככל שאני מתאמץ יותר כך זה נכנס יותר.
אני כל הזמן צריך ללכת לשירותים ושאני הולך רוב הפעמים זה פשוט לא יוצא..
בנוסף העבודה שלי כרוכה בישיבה ממושכת של כ-12 שעות ביום בערך ואני סובל ומכאבים באגן.
אשמח אם תוכלי להגיד לי מה את חושבת שמקור הבעיה או מה אני צרי לעשות, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות יציאה וכאבים באגן - תגובה
ד``ר נתן גלוק05/12/2011אני מבין שאין מחלות רקע ואינך לוקח תרופות. אחרת ישנן מחלות ותרופות רבות העשויות לגרום לבעיה שאתה מתאר. כצעד ראשון, הגבר את צריכת הסיבים התזונתיים, הן כחלק מן המזון והן כתוסף. יש להגבירם בהדרגה ורצוי תוך הדרכה מדיאטנית או רופא המשפחה. במידה ולא יהיה שיפור פנה לרופא גסטרו לצורך בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כשבוע שלשול מימי ובחילותד04/12/2011
שלום רב,
אני בן 34 ובריא
ביום שני בשבוע שעבר הקאתי מספר פעמים לאחר בחילות שלוו בשלשול מימי (בבוקר יום שני חשתי יותר טוב אז ביצעתי חיסון שפעת.)
ביום שלישי כמעט ללא קיבה.
ביום רביעי קיבה ריקה.
ביום חמישי כאבי ראש חזקים ושלשול מימי.
ביום שישי הטבה בעקבות נטילת קל בטן.
ביום שבת משעות הערב ועד לעכשיו שלשול מימי כל שעה מלווה בבחילות.
ששוב הגיע השיפור.
לא היה לי חום.
לא הופיעו כאבי בטן משמעותיים - יש בעיקר תחושת אי נוחות וכאבים קלים.
ניסיתי לאכול לפי "כלכלת מניעה", אך זה לא ממש עזר.
התופעה מטרידה אותי מאוד ופוגעת במהלך השגרה שלי.
מה ניתן לעשות? אילו בדיקות לשלול משהו חמור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כשבוע שלשול מימי ובחילות - תגובה
ד''ר אליזה טיומני04/12/2011כל המצב עושה רושם זהומי
רצוי מאוד לבצע תרבית צואה ואז להתחיל לקחת מסודר ל 5 ימים קל בטן בכמות גדולה-2 כדורים 2-3 פעמים ביום
ובמקביל לקחת פרוביוטיקה המכילה הרבה חיידקים 10-20 ביליון בכדור 2-3 כדורים ביום לשבועיים לפחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות כבדהמיכל03/12/2011
שלום רב,
מזה מס' חודשים אני סובלת מעצירות קשה (שמן פראפין, נורמלקס,אבילקס, צ'יאה,כדורי פלסיום וכו' לא עזרו לי כלל רק לקסעדין) אני סובלת מגזים, וטחורים (לפי אבחנה של הרופא 7-8, ו3 מהם עם קרישי דם) וכן בעת שאני מתפנה לאחר מאמץ רב יוצאת הפרשה רירית/מוגלתית, קיבלתי משחות לטחורים, שטיפה עם מלח אנגלי, נרות וכדו' אך עושה רושם שזהו טיפול קוסמטי,ורגעי אך אין שיפור
אשמח לדעת האם ישנו טיפול מעמיק,ויסודי לבעייתי (כגון ניתוח לא מסובך, תרופה שונה)
לתשובתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות כבדה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני03/12/2011שלום למיכל
חסרים הרבה פרטים רפואים החל מגילך ועוד
בכל מיקרה רושם שמדובר בבעיה של רצפת האגן -באם ביררת בכיוון זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות כבדה
מיכל03/12/2011שלום רב
הנני בת 36 , לפני 9 שנים לאחר הלידה עברתי ניתוח להורת פיסורה בפי הטבעת, ורק לאחר כ-7 שנים התחלתי לסבול מעצירות כרונית, אשמח לדעת מה הקשר לריצפת האגן ומהם הסימפטומים שאני צריכה לשים לב אליהם שהרופא לא נעיר את תשומת ליבי אליהם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות כבדה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני04/12/2011הקשיים הם יותר בשלב ההוצאה,צורך ללחץ מוגבר וממושך ועוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנות לפני הבדיקהרינת28/11/2011
שלום
אני אמורה לעבור בדיקת קולונוסקופיה ביום חמישי בשעעה 8:30 בבוקר לפי ההוראות אני צריכה לקחת את פיקולקס ביום רביעי בשעה 10:00 זה אומר להפסיד יום עבודה נוסף, שאלתי היא אם אני יכולה לקחת את החומר בשעה 14:00 ואת התמיסה השניה בשעה 22:00 ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנות לפני הבדיקה - תגובה
ד``ר נתן גלוק30/11/2011כן, אולם הקפידי על דיאטה המכילה מרקים ונוזלים בלבד ביום זה. אם יש לך נטיה לעצירות הוסיפי לקסעדין. לודא יציאת נוזלים צלולים בלילה טרם הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן תחתונהרינת26/11/2011
ד"ר שלום רב,
אני בת 25
בריאה בדר"כ, ללא תרופות, לא מעשנת, לא לוקחת גלולות.
סובלת כשנה וחצי מכאבים בבטן תחתונה, שאינם פוחתים ואינם מחמירים.,
הכאבים באים והולכים בעוצמות שונות, תמיד אחרי ארוחה.
נשלחתי ע"י רופא המשפחה למגוון בדיקות
- CT בטן, אולטרסאונד בטן, אולטרסאונד וגינלי, בדיקות דם.
ובדיקת רנטגן – באיזור אגן.
כולן יצאו תקינות.
פרט לבלוטות לימפה מוגדלות מעט במשפעה בצד שמאל.
הכאב מפריע לי בתנועה ובכיפוף,
לעיתים מפריע לשכב, או לעמוד לזמן ממושך, כנ"ל בהרמת דברים כבדים.
התחושות הם של אוכל שתקוע בחלק מסויים של המעי, אשר מתקשה לעבור במשך 3-6 שעות לאחר הארוחה, תלוי בכמות וסוג האוכל.
באופן קבוע, כדי להקל על הכאב, אני:
יושבת עם ריץ' רץ' המכנס פתוח,
לוחצת על האיזור ה"תקוע" מכיוון המותן ומטה,
יושבת בזווית ישיבה מסויימת מאוד, עם רגל שמאל פרוסה לפנים ורפויה ככל שניתן.
עד אשר האוכל עובר. אני מסוגלת להצביע באופן ברור על נקודת הזמן שבה האוכל עבר
את איזור ה"תקיעות" הבעייתי, ורק אז אני חשה הקלה.
בדר"כ אחרי כחצי שעה אחרי הירגעות הכאב, אני מרגישה צורך ללכת לשירותים.
לא ביצעתי עדיין בדיקת צואה/שתן, או קולונוסקופיה.
האם את ממליצה?
.
תודה רבה..
רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בבטן תחתונה - תגובה
ד``ר נתן גלוק27/11/2011לא ציינת אם את סובלת משלשול או עצירות או נפיחות של הבטן.
ממליץ ביקור אצל רופא גסטרו להתרשמות מעמיקה יותר.
לאחר כל הבדיקות שעברת הסיכוי כי מדובר במחלה מסוכנת נמוך למדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,
רינת27/11/2011ישנה נפיחות גדולה של הבטן בזמן הרגשת התקיעות,
ולאחר מכן הנפיחות יורדת.
יש עצירות, ובאופן קבוע תחושה של התרוקנות לא מלאה.
לצערי, רופאת הגסטרו שאצלה ביקרתי שלחה אותי לרפואה סינית,
בא איננה מאמינה כלל.
היית ממליץ לגשת לביקור אצל רופא גסטרו אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, - תגובה
ד``ר נתן גלוק27/11/2011מציע לגשת לרופא המתמחה בתסמונת המעי הרגיש/רגיז- התלונות שלך הכי מתאימות לכך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות מפי הטבעת לאחר הוצאת סטומהפציו לילי26/11/2011
אמי בת 76 עברה לפני שלושה שבועות ניתוח להסרת גידול באיזור הרקטום, כולל הוצאת סטומה. הניתוח נערך לאחר הקרנות טיפול כימוטרפי.
לאחר תלאות , לא מועטות, היא למדה פחות או יותר להסתדר עם הסטומה ועתה בשלושה הימים האחרונים יש לה הפרשות מרובות המלוות בריח רע מפי הטבעת. דבר המונע ממנה לחזור לחיים נורמלים כולל יציאה קצרה מהבית לסיבוב.
האם קיימת דרך לטפל בהפסקת הפרשות אלו, והאם זה קשור לתזונה?
אשמח למענה מהיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות מפי הטבעת לאחר הוצאת סטומה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני26/11/2011רצוי לבצע תרבית מההפרשות הללו ואפשר לתת טיפול בנרות אנטיביוטיות ופרוביוטיות ל שבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

