מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קולונוסקופיהעמי25/10/2011
בבדיקת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה שביצעתי היום 25-10-2011
התקבלה התשובה (מצורף הקובץ) ונאמר לי שהפוליפים נשלחו לבדיקה וזה לוקח בערך חודש אני בלחץ מכיוון שכתוב שהתגלו 3 פוליפים ורציתי לדעת האם אפשר לדעת מכך שזה ממאיר וכמו כן לא הבנתי את המשמעות שרשום פוליפ על גבעול מה הכוונה בכך?
הבדיקה נעשתה עקב כך שיש היסטוריה משפחתית אני בן 48 ובבדיקה הקודמת שביצעתי בערך לפני 4 שנים לא התגלה שום מימצא
מה עליי לעשות עכשיו וכל כמה זמן אני צריך לחזור על הבדיקה?
בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני25/10/2011ס"כ נכרתו 3 פוליפים מאוד קטנים אז אין שום סיבה לדעגה
קצב הבדיקות יש לברר אצל גסטרו המטפל לפי סיפור משפחתח
בברכה ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לכריתת המעי הגסטליה ביטון24/10/2011
אני עומדת לעבור ניתוח לכריתת המעי הגס חוץ מ15 ס"מ את הרקטום משאירים...השאלה שלי כמה יציאות יהיו לי ביום?והאם הן יהיו רכות מיימיות???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לכריתת המעי הגס - תגובה
ד''ר אליזה טיומני24/10/2011בתחילה יהיו הרבה שילשולים אך בהדרגה המצב יתיצב במהלך מספר חודשים אחרי הניתוח
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה..
טליה ביטון26/10/2011סליחה על ההצתה המאוחרת,משאירים לי 15 ס"מ מפי הטבעת על למעלה.כמה יציאות יהיו לי בסופו של דבר?למה הרופא שלי אמר 4 רכות <כל החיים> ושזה אינדיבידואלי לכל בן אדם ...??מיואשת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה.. - תגובה
ד''ר אליזה טיומני26/10/2011כמובן שזה מצב מאוד אינדיוידואלי וגם ההסתגלות שונה מאוד מאדם לאדם חשוב לגשת חיובי לזה ולראות את החצי המלא-מה נותן לך הניתוח!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבהה
טליה27/10/2011תדה רבהה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש תרגילים לריענון הפריסטלטיקה?אריה17/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
האם יש תרגילים לריענון הפריסטלטיקה? - תגובה
ד''ר אליזה טיומני19/10/2011שתיה מרובה 12 כוסות +
פיעלות ספורטיבית-הליכה בעיקר ,אכילת חומרים מגרים כמו פלפל חריף,שום
תוספת סיבים לתזונה לפחות 15-20- גרם ביום
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
אריה22/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה פתולוגיתדליה12/10/2011
שלום. לאחרונה עברתי ניתוח במעי הדק.
מה משמעות תוצאות הבדיקה הפתולוגית אשר קיבלתי-
1. hyperplastic smooth muscle.
2. endometriosis.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה פתולוגית - תגובה
ד''ר אליזה טיומני14/10/2011התוצאה הפטולוגית מצביעה על כך שנמצא ריקמת רירית הרחם שיתכםן היא זו שהביאה לצורך בניתוח מה שנקרא-אנדומטריוזיס
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם סמוי בצואהימית12/10/2011
קיבלה מהרופא משפחה הפניה וערכה עם דגימה אחת שצריך לעשות של צואה לבדיקה של דם סמוי, רציתי לשאול כמה זמן צריך מהרגע שמבצעים את הבדיקה ועד שמביאים את זה למעבדה כי זאת בדיקה ביתית? האם אפשר יום לפני ולשמור במקום כלשהו שמומלץ או שזה חייב להיעשות בבוקר של הבדיקה וישר להימסר? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם סמוי בצואה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני14/10/2011כלל השאלות שלך יש להם תשובות בחומר שמצורף לערכה
בדיקה הנכונה נעשת 3 ימים ברצף ויש בה 3 חלונות . תבדוק אם אין איזה טעות בנוגע לבדיקתך
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר בדיקת קולונוסקופיהענת10/10/2011
עברתי אתמול בדיקת קולונוסקופיה וגם בדיקת אנדוסקופיה בקיבה. מאתמול לאחר כל מזון שאני אוכלת מיד מתחילים גזים וכאבים בבטן. האם זו תופעה נורמלית? אודה לתשובתך ענת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לאחר בדיקת קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני14/10/2011לא ברור מה היה לפני הבדיקה.? מה נעשה בזמן הבדיקה?יתכן וזה משני בשינוי באוכלוסית החיידקים לאחר שתיפת מעי ע" חומרי הכנה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צורך בבדיקת קולוסקופיהאני10/10/2011
אני בן 42. בריא.
אצל אבי בן ה 80 נתגלה לא מזמן גוש ממאיר במעי הגס באיזור כפף הכבד, תופס יותר ממחצית היקף המעי. אבי נותח בהצלחה.
חוץ מאבי אין עוד מקרים של מעי במשפחה.
האם אני בסיכוי גנטי? (למרות הגיל המתקדם אצל אבי. 80)
האם יש צורך שגם אני אבדק בבדיקת קולונסקופיה כבר עכשיו בגיל 42 ולא רק בגיל 50 כפי שמומלץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צורך בבדיקת קולוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני14/10/2011במידה וקיים סיפור משפחתי -מומלץ להתחיל גילוי מוקדם ע" הקולונו מגיל 40 ולא כמו אוכלוסיה רגילה
ד" ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- PICOLAXרינת09/10/2011
שלום
האם החומר PICOKAX נמצא בסל התרופות של הכללית, אם לא היכן ניתן למצוא אותו באזור הצפון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר PICOLAX - תגובה
ד''ר אליזה טיומני10/10/2011כן הוא נמצא בכל הקופות כהכנה לקולונו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפה הכי טוב1דינה107/10/2011
איזו מחלקה נחשבת הכי טובה בתחום הגסטרו? לחולי קרוהן? באיזה ביה"ח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפה הכי טוב - תגובה
ד''ר אליזה טיומני09/10/2011תל השומר
איכילוב
הדסה ירושלים ועוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונוסקופיהאבי06/10/2011
אני מושתל כליה וצריך לעבור בדיקת קולונוסקופיה
וכהכנה לבדיקה נתנו לי לקחת כדורי לקסדין 2 כדורים פעם ביום 3 ימים
לפני הבדיקה ויום לפני הבדיקה לשתות את החומר מרוקן חדש
האם זה הנוהל המקובל למושתלי כליה?
מכיוון שאני חושב שהכדורים יכולים לגרום נזק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני09/10/2011אם תפקוד הכליה תקין -מומלץ הכנה עם מרוקן ואז אין צורך בכל כך הרבה כדורי לקסדין -במידה ובאמת יש עצירות קשה אפשר לקחת 2-3 כדורים בערב לפני שמתחילים הכנה
אם אין עצירות -אז רק מרוקן
בהצלחה-ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בצואהאורלי05/10/2011
שלום,
רציתי לדעת אמא שלי בת 60 ועשתה בדיקת צואה וגילו קצת דם סמוי בצואה
היא אומרת שזה דם רירי ובנוסף יש לה גרפסים וגזים האם זה יכול להיות בעיית במערכת העיכול או חס וחלילה משהו אחר
אשמח לדעת בהקדם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בצואה - תגובה
ד``ר נתן גלוק06/10/2011דם סמוי בצואה היא בדיקת סקר בלבד ואינה מאבחנת מחלה. תוצאה חיובית מחייבת בדיקת קולונוסקופיה של המעי הגס לשלול או לאשר מחלה. יש לקבוע עבורה תור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעלי/ בעלות סטומהר.ב.04/10/2011
אני כותבת כאן בשם אימי בת ה-81. לפני כ-17 שנה עברה אמי ניתוח סרטן במעי הגס ומאז היא בעלת סטומה לניקוז הצרכים. היא אשה חיונית, פעילה ועצמאית מאד, וגם מאד אסתטית, ועד היום, היא עדיין מתקשה להשלים עם המגבלות שהסטומה מטילה עליה. היות וכך, היא איננה משתפת חברות בבעיה שלה, אך יש לה צורך להתחלק בקשיים העוברים עליה. אם מבין הקוראים יש אישה בגיל מתאים, הגרה באזור המרכז, אשמח לקשר ביניהן על מנת שיוכלו לחלוק את המצוקות והשמחות וגם לנסוע יחד לנופש או סתם לפטפט כשקשה... אשמח אם תענו דרך הפורום הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעלי/ בעלות סטומה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני04/10/2011כדאי לך לפנות לאגודה סטומה-אחיות של סטומה וללא ספק הם יעזרו לקשור קשר עם אנשים מתאימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועתיות הושטשירה חן04/10/2011
לד"ר טיומני שלום וברכה,
בת 23
סבלתי מרפלוקס מזה שנתיים טופלתי בנוגדי חומצה {אומפרדקס\לוסק}.הצרבת השתפרה אבל החוסר נוחות בקיבה נשארה תחושות של רעב רוב הזמן...עשיתי מס' בדיקות ששללו חיידק.
עברתי ph מטריה -רפלוקס חומצי.
מנומטריה-בעיה בתנועתיות של הושט ירידה בטונוס של les ושט כמעט "משותקת"
לפני 4 חודשים עברתי lap nissen.
מאז החמרה בתלונות תחושת שריפה בבטן העליונה ותחושות חומצה בושט העליוןןן
יש לציין כי לפני הניתוח התחושות היו קיימות צרבות וכל מה שמסביב הכדורים איכשהו השפיעו במידה מסוימת ועזרו לי להתגבר על הרפלוקס חוץ מתחושת האי נוחות המטורפת שהרגשתי ותחושת הרעב.
עברתי בירור חוזר אחרי הניתוח עם גסטרוסקופיה שהדגימה מעבר חופשי של המכשיר אולם הרבה חומצה בושט ואובחנה אזופגיטיס.
התחלתי לקחת נקסיום פעמיים ביום 20 מ"ג לא עוזר בכלל בכללל הגוף לא מגיב טוב
*יש לציין כי לאחר הניתוח החמרה משמעותיתתת בתחושות..רפלוקס לא ראו לאחר צילום בריום אחרי הניתוח....
לשאלתי האם תחושות הצרבות, הקושי הרב בבליעה ,כל מה שאוכלת תמיסה חומציתתת הדבר הכי קל לחם לדוגמא מרגישה כאילו שהאוכל עוברר אבל החומצה לא מתרוקנת מהושט, תחושות רעבב סחרחורות שלשולים , ירידה במשקל...
האם מדובר בשורש הבעיה בתפקוד הושט..או שכנראה הבעיה בשוער שהידקו לי את המעבר יותר מדי אולי?..כי פתאום לאחר הניתוח התחלתי להרגיש תחושות יותר גרועות מלפני הניתוח...זה לא ייתכן....
ניסיתי לחדד את הבעיה כמה שיותר....אשמח מאוד אם תעני על שאלתיי...
סורי על האריכות בהודעה...זה מורכב טיפהה..
אני מיואשתתת בבקשה ממך תכווני אותי בכמה משפטיםםם לגבי מקור הבעיה
ותמליצי לי מה עליי לעשות למי לפנות...
הגעתי לפני חודש למומחה כירוגי במרכז ת"א שמתמחה בניתוח רפלוקס את הניתוח עברתי במרכז אסותא חיפה...המליץ לחזור על בדיקה מנומטריתתת בבילניסון..
תעזרייי לייי אני ממש סובלתתת
בתודה שירה חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב
שירה חן04/10/2011לא ייתכן פשוט זה מטורףף ירדתי במשך 4 חודש מהניתוח 7 קילווו
התחילו לי סחרחורות איומותתתת הגוףף נחלש לי ,שלשולים, מהניתוח הגוף בוגד בי
הכל הסתבך לי בגוף...
הבעיה בתפקוד לקוי של הושט אוו בשוערר לדעתך????????
כשהשוער היה פתוחחח הרגשתי קושי בבליעה במהלך הזמן כשהרפלוקס התחיל להחמיר אבלל לא ירדתי במשקללל נשארתי במשקל סביר שלשולים לא היו לי רק תחושה של שריפה בקיבה יותר נכון עצירות ואי נוחות בקיבההה וכמובן רעבבב
פתאוםםם כשסגרו לי את המעברר השריפהההההה איומהההה גם כשאני לוקחת נקסיום 40 מ"ג פעממיים ביוםםם שזה מטורףף הצרבות קיימות כל הזדמנות שמכניסה משו הכי קל לקיבה הייתי בנוסף גם אצל דיאטניתתת זה אל קשור לתזונההה משו הכי קל שאני מכניסה כאילו כמו שאת סוחטת תפוז לדוגמא ויש הפרדה בין מיץ התפוז לתפוז...אותו הדבר לגבי המצב התפוז נכנס המיץ החומצה לא מתרוקנת מהושט
זה לא היה לי לפנייייי...מה קורהההה איתי
אני מתחילה לפחדדד
תעזרייי לייי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנ.ב - תגובה
ד''ר אליזה טיומני04/10/2011שלום שירה
המקרה שלך לא מתאים ליעוץ באתר -מורכב מדי והרבה דרמה מסביב.
צריך להרחיב קצת את הבירור מעבר לושט-לבדוק רמות של גסטרין בדם ,בדיקות הדמיה של שאר מערכת העיכול-קיבה? מעי הדק? בדיקת CT.
חשוב גם לבצע עכשיו בדיקת מנומטריה עם HIGH RESOLUTION וניטור חומציות עם IMPEDANCE למדוד באמת את הרפלוקסט האם זה חומצה? מרה? אם יש קשר בין רישום ותלונות שלך.
בינתיים בכדי להקל אלך עד לסיום הבירור אפשר לטפל בהיפנוזה רפויאת -אסתי דקל מהמכון גסטרו באיכילוב היא מקבלת גם במרפאה שלה ברעננה.
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר אליזה
שירה חן04/10/2011מה עליי לעשות נורא סובלתתת כבר די המון זמן....
קבעתי תור למנומטריה בכפר סבא קבעו לי לעוד 3 חודשים זה המוןןןןןןן זמןןןן
אני באמת באמת סובלתתת ירדתי המון במשקל אני הולכת ונעלמתת....
האמת שפרופ' בביתחולים אסותא המליץ לי עליךךךך ועכשיו את נותנת לי חוות דעת ללכת למקור אחר?...את לא מתמחה בעצם בתנועתיות ושט כי אני הבנתי ההפך...
למה עליי לעשות בדיקת דם של גסטרין בדם?..
ומי מבטיח לי שבדיקות סי.טי והדמיה קיבה מעידק זה מהיום למחר....חוץמזה עברתי ניתוחחח עד לפני 4 חודש זה לללא מסוכן לעבור את כל הבדיקות הללו...
עברתי כלכך הרבה בדיקותתתת ב-3 שנים הללו והקרנותתת שזה מסוכן כבר
שלא נדבר על כמות הכדורים שלוקחת ולקחתי עד היום....
לגבי המנומטריה עליי לדרוש בבדיקה לבצע יחד עםHIGH RESOLUTION מהזה בודק בעצםםם כנ"ל לגביי הph עם IMPEDANCE ?...
אשמח אם תפרטי על שאלותיייי....
שירה חן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנ.ב
שירה חן04/10/2011ורציתי לשאול אם עליי להמשיך עם הכדורים של נקסיום להפחתת החומצה..
כי זה מפחיד אותי שהכדור בעצם אמור לנרל את החומציות כשמרגיש לי כיאלו אין לי חומציות בכלל בקיבה...רעבה רוב הזמן מרגיש לי כאילו שהאוכל לא מתעכל בכלל שהגוף לא סופג את האוכל כי מוזר שירדתי במשקל...ואני אוכלתת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן ודם בצואהסיון01/10/2011
שלום ד"ר,
אני בחורה בת 29, כמעט כל יום במשך כמה חודשים אולי שנה שאני מתעוררת מוקדם
בבוקר עם כאבי בטן חזקים ושלשולים ואתמול אחרי ארוחת ערב וגם היום לפנות בוקר
כשקמתי כרגיל עם כאבי בטן ושלשול יצא לי הרבה דם ביחד עם הצואה, פס עבה של
דם בצבע אדום כמו של מחזור היה על הנייר טואלט.
ד"ר בבקשה תגיד לי את האמת, האם זה יכול להיות גידול סרטני או משהו חמור אחר?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן ודם בצואה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני01/10/2011במקום לשאול שאלות שאין להם תשובות ללאבירור-לכי ובדקי ע" רופא גסטרו או פרוקטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות של שבועיים- הצילו!!אלין30/09/2011
שלום ד"ר,
בת 34 עם עבר של הפרעות אכילה. מערכת העיכול שלי דיי "נדפקה", המעיים חלשות ועצלות רצפת האגן לא מתפקדת כראוי אם בכלל.... אין לי אפילו את תחושת הצורך "לצאת לשירותים". קרוב ל 13 שנה נוטלת כדורי יובסילקס אשר שיפרו את אורח חיי באופן מדהים!!! לצערי הוסרו מהמדפים בשל גילוי סודיום פיקוסולפט. ומזה שבועיים בדיוק שאין לי יציאות. ניסיתי דברים אחרים כגון לקסין פורטה ונורמאלקס ,שזיפים, תה טיבתי, סיבים תזונתיים, דיקור סיני פעילות גופנית זה אצלי בשגרה ומה לא ניסיתי וכלום לא הזיז לגוף שלי... אני סובלת ברמות של חוסר נוחות וכאב רב וזקוקה לעזרה דחופה!!!
לציין ,שבבירור שנערך לפני 10-14 (בדיקת בריום, גסטרוסקופיה, ובדיקה שמהלו נוזל בחביתה לפני צילום) נמצא בקע סרעפתי קטן\רפלוקס וקצת אודם כמו"כ אובחנתי ע"י רופאת הגסטרו בהפרעת אכילה אז דיי לא היה מה לעשות איתי ואמרו לי שיש לי מעי רגיז ושלחו אותי לפסיכולוגים.. את הדרך ליובסילקס מצאתי לבדי וכרגע אני עומדת בפני בדיקת זמן מעבר.
עצוב לי ש"סומנתי" עם הפרעת אכילה וגישת הרופאים אליי שונה ואני נתקלת בסירובים כי "לא סומכים עליי ולא מאמינים בי" כדי לקבל תכשיר שיקל עליי מיידית היות ו החוק דורש עכשיו מרשם. או שפותרים עצמם שאין מה לעשות יש לי מעי רגיז- ואני מסרבת לקבל זאת כתשובה. אינני בת 12 ורק אני מכירה את הגוף שלי הכי טוב! אחרי הכל גם אני בן אדם, מאז גדלתי, התבגרתי, התפכחתי ואני מודעת לעצמי המון, מודעת גם שמתח נפשי לא מוסיף לעניין ולצערי מתח נפשי זה השם השני שלי בעיקר בשל המצב הנתון.
לכן היתי רוצה לדעת : 1. מה ניתן לעשות נכון לרגע זה-14 יום בדיוק ללא יציאות לא מסוגלת להכניס גרגיר לפה, לוחץ לי בבטן ובבית החזה ואני שותה רק מים?
2. האם צואה שבועיים במעיים מסוכנת? האם נכון שזה מגביר סיכון לסרטן?
3. איך אני ממשיכה הלאה, האם כל חיי אצטרך לסבול כך, האם ניתן במצב כזה לתכנן הריון?
4. מהם הבדיקות המומלצות להמשך בירור, ממה יתכן ואני סובלת?
וכיצד אני יכולה לבקש ממערכת הבריאות להתייחס אליי כאל בן אדם רגיל ולא כאל אחת עם היסטוריה של הפרעת אכילה?
5. כתוצאה מהמאמץ יצאו לי גם טחורים, כואב לי ושורף לי נורא, מה ניתן לעשות להקלה מיידית בימי אלה של חג-שבת?
מודה לך מראש על התשובות והסבלנות,
בברכת שנה טובה! אלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבירור שנערך לפני 10-14 שנים...
אלין30/09/2011רציתי לציין את המילה שנים שהתפספסה לי בהודעתי הקודמת.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות של שבועיים- הצילו!! - תגובה
ד''ר אליזה טיומני01/10/2011תנסי לשלב דברים לדוגמה לקח בערב מנה של פגלקס+ 2 כדורי לקסטיב פורטה + קוביה של פריגולטיס וחצי קפית של HONEY LAX - וכל זה מדי ערב .
שתיה מרובה לפחות 12 כוסות ביום .
אפ אין יציאה-לעשות חוקן עם 1,5 ליטר מיים פושרים עם שמן זית פעם ביומיים
כל זה בתנאי ההפסקט עם התנהגות לא תקינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך ד"ר טיומני- ובהמשך לזה
אלין03/10/2011אשמח לקבל הבהרה לגביי אופן השימוש של החוקן- לא ממש הבנתי איך אני עושה את זה לבד? כמה שמן זית? וכמה ליטר מים (האם התכוונת לחצי ליטר או 1 וחצי ליטר)? האם מערבבת ביניהם?
האם את ממליצה על נורמלקס? האם פגלקס ונורמלקס הם אותו הדבר?
מה לדעתך ומנסיונך עשוי לקרות בהמשך כשארצה להרות?
מודה מאוד להתייחסותך.
אלין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך ד"ר טיומני- ובהמשך לזה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני04/10/2011פגלקס ונורמלקס מאוד דומים-היסוד -אותו הדבר
חוקן-מיכל קונים בבית מרקחת -למלות ליטר וחי מיים פושרים+ 3 כפות שמן זית
אם תקפידי-הכל יהיה בסדר-מערכת העיכול בהדרגה תחזור לתפקד אולי אם עזרה מסויימת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנילקס ופגלקס
אלין09/10/2011לא ניתן להשיג הנילקס בשום מקום- נאמר לי שזה הוסר מהמדפים כיון שגם בהם גילו חומר כימי משלשל.
פגלקס- עשה לי בחילות קשות לאחר שימוש בכוס מדידה אחת, בחילות כל היום והלילה עד יום למחרת.
במה אני יכולה להמיר את 2 החומרים האלה?
בינתיים לוקחת רק קוביות פרי, אבל אין שום שינוי במצבי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

