מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעית אכילה?אנני21/09/2008
שלום, בני בן 4, רזה מאוד 15 ק"ג (הערות מהסבתות על כך שהוא רזה).. הוא לא אכלן גדול,בעייתי באוכל..חייבת לציין שגם אני כילדה הייתי אכלנית גרועה.. מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאנני
ענת אשכול24/09/2008הי אנני,
היות ומדובר בפעוט בן ארבע שאיני מכירה , קשה לי להתייחס מהנתונים ולקבוע האם מדובר בהפרעת אכילה.
ילדים רבים בגיל זה הם בררניים ולרוב, אם ממשיכים לחשוף אותם למגוון מזונות בריאים ומאוזנים, מגבילים חטיפים, אוכלים ארוחות משפחתיות מגוונות, ולא מלחיצים ובטח שלא מכריחים , אז עם השנים זה מסתדר.
יחד עם זאת ישנם ילדים שסובלים מהפרעת אכילה כזו או אחרת שעלולה לפגוע בגדילתם התקינה. אם יש לך איזה שהוא ספק לגבי העניין-בדקי!
פני לרופא המשפחה ובקשי ממנו שיפנה אותך לגורם מקצועי (כגון דיאטנית ילדים)
שיהייה בהצלחה
שנה טובה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה..שומרי משקל.אריאל20/09/2008
שלום אני אריאל אני בת 14 וחצי הגובה שלי הוא 1.58 אני רוצה לרדת 2 או 3 קילו. רציתי לדעת האם כאי לי להתחיל את שיטת הנקודות, שומרי משקל.?? אשמח אם תעני לשאילתי(: אריאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאריאל
ענת אשכול24/09/2008הי אריאל,
לא כתבת לי כמה את שוקלת...
מחכה לתשובתך
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אריאל24/09/2008המשקל שלי הוא ב 49.5
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת יכולה לענות לי?
אריאל27/09/2008כתבתי לך מה המשקל שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה????
אריאל01/10/2008המשקל שלי 49 . הגובה שלי הוא 1.57 ואני בת 14.5 האם כדאי לי להתחלי את דיאטת הנקודות?!??!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל מעל הממוצאנתי18/09/2008
שלום אני בן 13 וחודש ורע לי איך שאני נראה החולצות זה כבר סיוט ג'ינסים בחנות בגדים זה בכי אני מאוד מאוד מרגיש סבל מעצמי בבית הספר התבקשנו לרוץ 3 וחצי סיבובים מחוץ לבית הספר ובסיום הסיבוב השני רציתי להתפרץ אמרתי לעצמי זה סיוט אני בן 13 ומתנשף כמו פיל משקלי הוא 54 אין לי כ''כ רוחב הבטן עגלהלה והרבה ''צימיגים'' הגובה שלי הוא 1.51 אני אשמח בדחיפות למענה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנתי
ענת אשכול24/09/2008שלום נתי,
אם אתה רוצה אתה מוזמן לכתוב לי מה את אוכל במשך יום מלא (משאתה קם ועד שאתה הולך לישון)ואני אבדוק מה ניתן לשפר,ואכתוב לך תפריט לדוגמא
בנוסף כתוב לי אם אתה עושה פעילות גופנית, איזו וכמה
מחכה לתשובתך
שנה טובה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה מאוד- מה הנזקים?יעל14/09/2008
שלום, שמי יעל, בת 13 בשלושה חודשים האחרונים עשיתי דיאטה חריפה ולא מאוזנת שהתבססה על הרבה מאוד ירקות+פרוסת לחם עם גבינה פעם ב.. בחודש הראשון עשיתי ספורט אינטנסיבי מאוד אך לאחר מכן הפסקתי בגלל אילוצים.. בקיצור, ממש הרסתי את הגוף שלי. יש לציין שירדתי מ bmi של 23.44 לbmi של 18.52 והורדתי כ-12 ק"ג עכשיו התאזנתי כבר מבחינת התפריט (1500 קק"ל ביום) ויש לי מספר שאלות: 1. האם לירידה יכולה להיות השפעה על ההתפתחות שלי בעתיד (לפגוע בגובה, בהתפתחות החזה, מחזור וכדומה...)? 2. באופן כללי הbmi שלי עכשיו תקין אך האם אני צריכה לעלות קצת במשקל בגלל שהירידה הייתה דרסטית מדי? 3. יכול להיות שאם אני לא אעלה במשקל זה ישפיע על ההתפתחות שלי בעתיד? 4. האם ומתי אני יכולה לחזור לעשות ספורט? תודה מראש, יעל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ליעל
ד''ר הגר שפר14/09/2008הי יעל
לצערי רוב הסיכויים שעשית נזק כל שהוא לגפוך בדיאטה הקיצונית הזאת.
אני מציעה שתלכי לרופא ותבצעי בדיקות מקיפות, כך מצד אחד לא תדאגי לשוא, ומצד שני אם יש נזק כלשהוא יעלו עליו ויטפלו בזה בצורה הטובה ביותר
בהצלחה
הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלואיז10/09/2008
היי, אני בת 19, גובהי 1.70 ואני שוקלת 80 ק"ג התחלתי לעשות דיאטה ביום ראשון וכבר ירדתי שני קילו מה שגרם לי לחשוב שאולי הדיאטה שלי לא נכונה אני אוכלת ארוחת בוקר, סנדוויץ בצהריים וקוטג' בערב ואני עושה 9 ק"מ הליכה בחדר כושר בכל יום הבעיה היא שאני לא אוכלת ירקות, פירות או בשר כי אני פשוט לא אוהבת ואני חושבת שהדיאטה לא תחזיק מעמד. חשוב לציין שאני לא אוכלת חטיפים או מתוקים אחרים כי אני יודעת שאני לא אפסיק.. מה גם שנראה לי מעבר לשני קילו האלה שכבר ביום הרביעי לדיאטה ראיתי שהשלתי אני לא ממשיכה לרדת, מה הבעיה? מה אני יכולה לעשות כדי לייעל אותה ושבאמת ךתחזיק מעמד ותראה תוצאות? תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ללואיז
ד''ר הגר שפר14/09/2008הי לואיז
אני מסכימה איתך הדיאטה שלך באמת קיצונית מידי.
אני אשמח אם תכתבי לי בדיוק מה את אוכלת כולל כמויות ואני אדאג לארגן לך תפריט טעים ובריא
מחכה לתשובה הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרוני07/09/2008
קודם כל אני בן 15 ועשרה חודשים לפני כשבועיים חוויתי כאבים לסירוגין בבטן התחתונה הכאבים חלפו מעצמם לאחר כמה ימים אך כעת היציאות שלי מגיעות לעתים רחוקות כגון פעם-פעמיים בשבוע ומלוות בקושי רב וגם לאחר התאמצות היציאה היא במידה מועטה אשמח לקבל עזרה בנושא ואולי לקבל פרטים על אכילה לא נכונה שיכולה לגרום למצב כזה מה יכולה להיות הבעיה אצלי? תודה !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרוני
ד''ר הגר שפר14/09/2008הי רוני
היות והתלוננת גם על כאבים חזקים, לדעתי כדאי ללכת לרופא לבדיקה, אם הכל תקין וזאת רק עצירות, תכתוב לי מה אתה אוכל ואני ארכיב לך תפריט טעים ובריא שיוו=דא שיהיו לך יציאות תקינות.
תודה
הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 6.5 לא מפסיקה לאכול מה עושים?מאיה04/09/2008
ביתי בת ה 6.5 כל הזמן רוצה לאכול, יש לה 3 אחים גדולים וכל אחד מגיע בשעה אחרת הביתה, וכך גם ההורים, אין לנו ארוחת ערב מסודרת מסיבה זו. ולכן גם כאשר היא שבעה היא רוצה לשבת לאכול עם כל אחד שמחמם אוכל או מכין לעצמו משהו. היא שוקלת מעל 30 קילו, ואני מאוד מודאגת. דיאטנית המליצה על תפריט אך כאמור הבעיה לאחר סיום הארוחה לפי התפריט. מה עושים.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למאיה
ד''ר הגר שפר14/09/2008הי מאיה
אני מציעה שתשתדלו לאגן ארוחה משפחתית בכל מקרה לפחות פעמיים בשבוע, ואז תאכלו כולם ביחד.
בשאר השבוע בעיקר בערב אפשר וכדאי לדאוג שלאחר הארוחה היא תלך להתקלח, לקרוא ולהתארגן לשינה בזמן שהם אוכלים ואז זה פחות יפריע לה שהם אוכלים והיא לא.
בהצלחה
הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה נכונה לילדה בת שנתייםרונית04/09/2008
שלום, בתי בת השנתיים נכנסה לגן בתחילת השנה בפעם הראשונה. היא לא אוכלת כל כך בגן כי היא לא רגילה למזון הניתן לה ולא ממש אוהבת. הסבתא לוקחת אותה כל יום ב - 13:00 ומאכילה אותה בפירות אבוקדו, טחינה, פתי בר מרוסקים. אני חוששת שהיא יכולה להשמין ממנה זו. בתי קצת מלאה אך לא שמנה. רציתי לשאול מה את ממליצה לי? תודה אמא דואגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה נכונה לבת שנתיים
ענת אשכול24/09/2008שלום רונית,
לא ציינת בפני מה משקל בתך ומה גובהה ואיך היו הרגלי האכילה עד עכשיו ועל כן אתייחס בכלליות:
1- לגבי הגן- לוקח זמן לילד להסתגל לאכול אוכל אחר וחדש סביבה לא מוכרת יחד עם ילדים אחרים וחוקים אחרים. תני לה את הזמן ואל תילחצי.
2- לגבי ארוחת הצהריים- במידה וארוחת הערב היא חלבית- הייתי מציעה להגיש לה ארוחה הכוללת מנה בשרית (עוף מפורק או קציצות או שניצל או הודו או דג או בקר) יחד עם תוספת של פחמימה מבושלת (כגון אורז/ פסטה/ פתיתים/ קוסקוס/ פירה/ תפו"א) וירקות (טריים/ מבושלים/ מרק)
במידה וארוחת הערב היא בשרית - הייתי מציעה להגיש לה ירקות+ ביצה/ טונה/ דג +גבינות (לבנה/ קוטג'/ צהובה)+ לחם וכמובן ניתן לגוון עם אבוקדו/ טחינה /חומוס.
ילדה בת שנתיים באופן כללי אינה זקוקה לאוכל טחון והיא יכולה לאכול את אותם המזונות שאתם אוכלים.
חשוב לספק לה מנה בשרית כל יום, ולפחות 3-4 מנות של מוצרי חלב.
במיוחד אם בתך סובלת מעודף משקל אין צורך בפתי בר אולי רק כארוחת ביניים: אפשר להגיש פתי בר או פרי חתוך (עדיף בהרבה) עם חצי כוס חלב.
שיהייה בהצלחה ושנה טובה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך להעשיר תפריט של תינוקלולו31/08/2008
מבקשת עצות איך להעשיר תפריט של תינוק בן 10 חודשים ולגרום לו לעלות במשקל (הוא עולה מאוד לאט במשקל). הוא לא אוכל הרבה, אני משתדלת להציע לו לאכול כל שעתיים - שעתיים וחצי, ועדיין הוא עולה מעט מאוד במשקל (200 ג' בחודש). גסטרולוג המליץ על תוספת שמן זית במרק, טחינה, שמנת וכו'. אני משתדלת להציע לו את כל מה שהציע הגסטרולוג אבל הוא אוכל כ"כ מעט שזה לא ממש משפיע על המשקל. הוא אוכל מוצקים ויונק (עם תמ"ל לא הצלחתי, לצערי). יש רעיונות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העשרת תפריט
ענת אשכול31/08/2008שלום לולו,
לא ציינת כמה שוקל בנך,מה אורכו באיזה שבוע ובאיזה משקל נולד והאם יש רקע רפואי לחוסר העלייה במשקל. בנוסף לא ממש ברור לי מה הוא אוכל במשך היום. הית ומדובר בפעוט אני מציעה לך לפנות לרופא המשפחה או הגסטרולוג ולבקש הפנייה לדיאטנית ילדים שתסייע לך.
בכל מקרה ממה שאת מספרת את מציעה לו לאכול כל שעתיים- זה מרווח מאוד קצר בין ארוחה לארוחה. הייתי מרווחת ללפחות שלוש שעות בין ארוחה לארוחה. ובין הארוחות לא לתת כלום למעט מים במידת הצורך.
בכל מקרה- היוועצי עם דיאטנית מוסמכת.
בהצלחה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחלתי לעשות דיאטה רציתי לדעת ..דיאטה30/08/2008
שלום הגר / ענת . לפני כמה חודשים עשיתי דיאטה הורדתי מס' קלוריות .. ובחודש האחרון הפסקתי ועליתי 3 קילו . כרגע המשקל שלי :80 קילו וגובה : 1.75 החלטתי לקחת את עצמי שוב בידיים ולעשות דיאטה כמו שעשיתי בעבר . ואני מקווה שאני לא אפסיק עד שאני אשקול לפחות 70 קילו . הינה התפרטי שלי , שאכלתי שהייתי עושה דיאטה רציתי לדעת איך או / שכדאי להוסיף משהו . בוקר : 7:00 2 פרוסות לחם קל ( 33 קילוריות ) , חביתה , 4 כפות קוטג - 5 % , פרוסה אחת גבינה צהובה דיאטה - 9% . או כוס קונפלקס קרנצים + חצי כוס חלב . ( 30 גרם נראה לי שווה 90 קלוריות נכון ? ) שתייה : שוקו חם , חצי מים חמים וחלב - כפית וחצי סוכר . בניים : בבצפר : 11:00 - תפוח / אגס / מלפפון ארוחת צהריים : 1:30 / 2 : 2/3 כוסות מים לפני הארוחה . שתייה : מים . קישואים , טונה , שעוית צהובה / ירוקה ,שקשוקה , אפונה וגזר ( לפחות 5 כפות , זה בסדר ?) עוף , שניצל ( במחבת טפלון ) , קציצות .. מידי פעם , אורז , פתיתים , ספגטי , תפוח אדמה ( 5 כפות ) .. 2 פרוסות לחם קל ( 33 קלוריות ) מלפפון ועגנייה ( סלט ) בניים : 5/6 , תלוי מלפפון / אגס / מעדן 0% / כוס קונפלקס קרנציים + חצי כוס חלב . 7/8 בערב : הליכה מהירה של שעה . אחרי ההליכה : 8/9 : כמו שאכלתי בבוקר / לפעמיים רק מעדן 0 % . זהו :) שאלות נוספות : 1. רציתי לדעת , האם הקונפלקס שאני אוכל , כוס קרנצים + חצי כוס חלב זה בסדר ? 2. מה שאני אוכל בצהריים , הקישואים אפונה וכו' , זה בסדר ? זה לא משמין הרבה נכון ? 3. איזה טונה כדאי לאכול , במים / בשמן ? 4. תודה :]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ענת אשכול31/08/2008שלום,
קודם כל לא ציינת האם את/ה בן או בת ובן/ בת כמה את/ה.
התפריט בסה"כ בסדר אך נדרשים כמה שינויים:
1- לארוחת הבוקר:כוס קרנצים+ חלב זה טוב וכך גם 2 פרוסות לחם קל +גבינה לבנה /קוטג'.
החביתה מיותרת וגם הגבינה הצהובה
2- לבי"ס- כריך משתי פרוסות לחם קל +גבינצ לייט9% או חביתה (על מחבת טפלון)+ירקות
3- שעועית ירוקהאו צהובה וקישואים ניתן לאכול ללא הגבלה אך לגבי אפונה ותירס יש לשים לב כי אלו פחמימות (כמו אורז פסטה וכו)
את הפחמימות הייתי מגבילה לכמות של כוס לאחר בישול
4- אחה"צ : פרי, מעדן 0%
5- ארוחת ערב: סלט ירקות+ 2 פרוסות לחם קל +גבינה לבנה או פרוסת גבינצ לייט 9% +טונה (2 כפות עדיף במים אם לא אז לסנן את השמן טוב טוב!)
או במקום אפשר מידי פעם לאכול כוס קרנצים+חלב.
מחכה לשמוע עוד פרטים
בהצלחה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לענת
דיאטה03/09/2008שלום ענת .. אני בן 17 .. אם הבנתי נכון , בבוקר ניתן לאכול גם קורנפלקס קרנצים + חלב וגם 2 פרוסות לחם קל +גבינה לבנה /קוטג' .. ( בקשר לחביתה / לגבינה צהובה , התכוונתי או זה או זה .. ) - לא ידעתי שאפונה ותירס זה כמו אורז .. טוב לדעת :) - אני אתחיל לקחת לבצפר פרוסה , 2 פרוסות לחם .. קשה להישאר בלי אוכל יום שלם מהבוקר .. תודה רבה לך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדבר נוסף .. תשבובה לענת ..
דיאטה03/09/2008שוב שלום ענת .. ראיתי שרשמת " 3- שעועית ירוקה או צהובה וקישואים ניתן לאכול ללא הגבלה אך לגבי אפונה ותירס יש לשים לב כי אלו פחמימות (כמו אורז פסטה וכו) " אבל שמתי לב ... שבאריזה של האפונה וגזר .. זה 37 קלוריות ל- 100 גרם , וכל השקית 800 גרם .. ובאריזה של השועית צהובה ... זה 33 קלוריות ל- 100 גרם , וכל השקית 800 גרם .. ואין כ"כ הבדל בניהם .. איך ששמתי לב שניהם ירקות לא ? אז איך זה שאפונה זה כמו אורז .. פסטה ושועית לא .. מקווה שהשאלה שלי לא מוזרה כ"כ .. אבל זה נשמע טיפה היגיוני .. אשמח לעדת על כך .. תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיפה..
אור21/09/2008התפריט באמת בנוי יפה ומאוד מדוקדק.. אתה עושה את ההליכה לבד? אם כן אז ממש כל הכבוד אתה באמת משקיע!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן , תודה אור .
דיאטה21/09/2008שלום אור . יותר נכון עשיתי , אבל כבר כמה שבועות שאני הפסקתי - העוגיות והעוגות שברו אותי והייתי צריך "לפנק" את עצמי בדברים שלא אכלתי הרבה זמן . אבל אני בע"ה אחזור לדיאטה :) וכן , בזמן שעשיתי דיאטה הייתי עושה הליכה שעה לבד , ככה אני הולך בקצב שלי ולא צריך להיות תלוי בקצב של מישהו אחר . ממליץ לך גם לעשות הליכה אם אתה לא אוהב לבד אז עם עוד מישהו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעועית, אפונה ושאר דברים...
ענת אשכול24/09/2008שלום,
הייתי בחופשה ועל כן לא ראיתי את התיחסויותך ושאלותיך.
בכל אופן לגבי ארוחת בוקר התכוונתי או קרנצים או לחם.
לגבי האפונה והגזר- כיוון שהאפונה משולבת עם הגזר סך הכל הערך הקלורי פחות גבוהה מאפונה לבד. אם זה כל ההפרש אתה בהחלט יכול לאכול גם מהאפונה עם הגזר.
תמשיך לעדכן!
בהצלחה ושנה טובה!
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת שלוש שמנמנהנועה28/08/2008
בתי תהיה בת 3 בחודש הבא. שוקלת 18 ק"ג, גובה 95 ס"מ. היא פעוטה שמנמנה שאוהבת מאוד לאכול בעיקר ממתקים. כמובן שאני מנסה למנוע ממנה כמה שניתן חשיפה לחטיפים וממתקים ושומרת בבית על תזונה בריאה. אך הדבר לא עוזר והיא עדיין ממשיכה להשמין (העלתה קילו במשקל ב- 5 חודשים). הבעיה היא בעיקר במעון, שם יש המון וופלים, פתי בר, עוגיות ועוגות שניתנים לילדים על בסיס יומיומי. ניסיתי כמובן לדבר על המטפלות ועם מנהלת המעון אך ללא הועיל. בשלב מסוים לאחר מלחמה עיקשית אך חסרת תוצאות מול המעון השלמתי על המצב, אך בבית אני ממשיכה לדבוק בכך שתאכל רק אוכל בריא. בתי שמה לב שאני מנסה למנוע ממנה ממתקים ולכן כשרואה ממתק או כשאוכלת חתיכת עוגה אצל הסבים שלה ורוצה עוד היא מסתכלת עלי ומתחילה לבכות כדי שאני ארשה לה. אני חוששת שהדבר יפגע בה בעתיד ועלול לגרום לה להפרעת אכילה. כיצד עלי לנהוג כאשר היא מבקשת מנה נוספת של עוגה או גלידה (והיא תמיד מבקשת). בתודה מראש על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנועה
ענת אשכול31/08/2008שלום נועה,
את בהחלט מתמודדת עם בעיה לא פשוטה ואני מציעה לך לפנות הן לרופא לצורך הערכת גדילה ותפתחות והן לקבל ייעוץ וליווי מגורם מקצועי שיסייע לך בהתמודדות.
בהצלחה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדים לא ישניםנאוה25/08/2008
אני אמא לשני בנים בני 7.5 ו-5, אשר לא ישנים בלילות. גם עכשיו השעה 23:30 ושניהם ערים. אין כאן בעיה של סדר יום והרגלי שינה כי הכל קיים בבית לפי הספרים. אמבטיה, קריאת סיפור וכו...... האם יש משהוא מבחינת תזונה שיכול לעזור, כלומר איזה מאכלים כדיא להמנע בארוחת הערב. ולחילופין מה כן יכול להרגיע את הגוף לקראת שינה. נכון להיום בשעות הערב אני לא נותנת שוקולדים, בננות וענבים. שמעתי על כפית דבש לפני השינה שמרגיע את הגוף, האם זה נכון? לנו זה לא עזר. מצופה בקוצר לעצה נוספת. תודה נאוה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנאוה- ילדים לא ישנים
ד''ר הגר שפר27/08/2008הי נאוה
אני אשמח אם תכתבי לי מה הם אוכלים בערב ואולי אצליח לפצח את החידה, בגדול, חלב מאד עוזר וגם מזון עם חלבון בארוחת הערב.
מחכה לעידכון
הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאכלים בערב
נאוה27/08/2008בשעות הערב הם אוכלים שונה אחד מהשני הקטן בדרך כלל לחם עם גבינת קוטג' בשילוב עם גבינת שמנת זיתים. הגדול די משתנה בדרך כלל לחם עם גבינה צהובה או טוסט או פסטה הוא לא אוהב גבינות רכות כלל . שניהם לפעמים אוכלים ביצה קשה. ותמיד יש ירקות עגבניות ומלפפונים. לעיתים רחוקות גם מעדנים או אקטימל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגר אשמח עם תיכנסיעדן24/08/2008
שלום, אני עדן ואני שמנה אני שוקלת 52 ואני בת 12 איך עושים דיאטה? אני רוצה לשקול לפחות 45 ומטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לעדן
ד''ר הגר שפר27/08/2008הי עדן
אם תשלחי לי תיאור של מה את אוכלת ביום ( עדיף כזה שמתאים ליום לימודים ) אתאים לך תפריט בריא , טעים ויעיל.
מחכה לתשובה
הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקי ! הגר רשמתי לך פה תיכנסי בבקשה
עדן29/08/2008בבוקר אני אוכל דגנים בשעה 10 אני אוכלת בבית הספר כל פעם משהו בכריך! בין לבין אני הוכלת מסטיק,ארטיק,מתוקים(כל פעם מה שמתחשק לי ) ואז אני מגיעה הבייתה אוכלת אוחרת צהרים אם נגיד זה אורז אז אני אוכלת 5 כפות אורז ושניצל קטן או מה שיש לתוספר וסלט. ואז בין לבין אני מנשנשת חתיף או פרי או משהו כזה ובערב או קערת דגנים או טוסט ומשהו בסגנון! אשמח עם תתני לי תפריט בריא יותא ושומני פחות! תודה עדן!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להגרחסוי23/08/2008
הגר את יודעת שאני מכירה אותך ואפילו ראיתי אותך פעם אולי את לא זוכרת אותי אבל אני כן יש לי הוכחה אני יודעת שיש לך חוג איפה שהוא בגבעתים אולי כבר לא אבל חברה שלי קורל בו שימול הייתה אצלך פעם את זוכרת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לחסוי
ד''ר הגר שפר27/08/2008ברור שאני זוכרת
תמסרי לה ד"ש חמה ממני ונשיקות כשתדברי איתה, תגידי לה שאני מתגעגעת ואשמח לראות את שתיכן בחוג בשנה הקרובה.
ימים ב' + ד' בשעה 17:30-19:00
ד"ש
הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להגר בבקשה אם תוכלי לענות ליחסוי23/08/2008
שלום את השם שלי אני לא אפרסם אבל אני שוקלת 48 וגובהי 1.53 רציתי לדעת אם אני שמנה כשאני במקלחת אני פשוט מתביישת במראה שלי כשאנשים חיצוניים מסתכלים עליי הם חושבים שאני רזה אבל, אם הם היו יודעים מה מסתתר מאחורי הבגדים הם פשוט היו צוחקים. אנא עזרי להפחית ממשקלי לפחות חמישה קילו תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה על משקל לחסוי
ד''ר הגר שפר27/08/2008שלום חמודה
לדעתי את טועה בהרגשתך, את ממש לא שמנה, המשקל שלך תקין לחלוטין.
את יכולה לבדוק את זה בעצמך במחשבון משקל.
הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה:
טל31/08/2008אני חושבת שכן זה בגלל שיש לי רגלים מלאות ואני לא יודעת מה לעשות לבת דודה שלי יש תזונה מלאה ורגלים בלי מלא שומנים הייתי רוצה ממך אצה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


