פורום תזונת ילדים, השמנת ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    קרולין
    03/06/2008


    ברצוני לדעת איך ניתן לדעת את הערך הקלורי של אוכל אחרי בישול? לפני זה לא בעיה אבל איך יודעם בדיוק מה הערך אחרי הבישול?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לקרולין

    ד''ר הגר שפר
    05/06/2008

    הי קרולין

    רוב המוצרים נותנים מידע רק לגבי הערך הקלורי לפני הבישול לכן את המידע אם הוא חשוב לך תוכלי לקבל מאתרים באינטרנט או ספרים שצמיינים ערכים קלורים של מזונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תתענו לי דחחוופ !
    זיווה
    31/05/2008

    הייי הגרר ,
    אניי יודעת שאת אמרת לי שמישקליי תקין !
    אבללל אני לא מרגשיה בנוחח עם הגוף שליייןואניי רואה שיש ליי שומנים ואנייי שמננה !! אז בבקשה תוכלי לסדר לי תפריט מה כדי לאכול ולא כיאלו נאי הרבה שומרת אבל יש מצבים שאני גם לא מצליחה להיתאפק !! ובקיץ אני רוצה להיות רזה לבקיניי.... ( :

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תתענו לי דחחוופ !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לזיווה

    ענת אשכול
    31/05/2008

    שלום זיווה
    כפי שהגר כבר אמרה לך- משקלך תקין ביחס לגובה ולגיל שלך ובהחלט אינך צריך לעשות שום דיאטה!!!
    אם חשוב לך לשמור על בריאותך ועל משקל גוף תקין, אני ממליצה לך לסגל הרגלי אכילה נכונים הכוללים חמש ארוחות מסודרות ביום, להפחית חטיפים, מתוקים ושתיה מתוקה, לאכול אכילה מאוזנת מכל קבוצות המזון, לשלב ירקות ופירות בכל ארוחה וכמובן לבצע פעילות גופנית יום- יום שתעזור לך לחטב ולעצב את גופך לקראת הקייץ.
    אם בכל זאת את רוצה את יכולה לכתוב מה את אוכלת בדר"כ במהלך יום שלם ואנחנו נציע שיפורים במידת הצורך
    בהצלחה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים במצב כזה ?
    גדי
    31/05/2008

    שלום .

    אני כבר בחודש ה-3 בדיאטה
    אבל החודש האחרון אני מרגיש שכבר נמאס לי , אכלתי קצת עוגות , גדילות , עוגיות וכו' ..

    אני עדיין ממשיך בפעילות ספורט , אבל מבין את זה שאני אוכל ..

    אני מנסה לא לאכול אבל אוכל עוגיות .. וכו' ..

    אני נורא מפחד לחזור למשל שהייתי בו קודם לכן , כל האנשים שרואים אותי אומרים לי " הרזתה מספיק , אתה לא צריך להמשיך בדיאטה "

    אבל אני עדיין מרגיש לא נוח עם עצמי , ואני מת כבר להיות רז ולהוריד את כל השומן שיש לי בבטן ..
    שהבטן תיהיה שטוחה .. אתם יודעים ..

    מצד אחד אני רוצה להמשיך בדיאטה , מפני שאני לא רוצה לחזור למשך שהייתי בו קודם ..
    שהתחלתי את הדיאטה השקעתי רבות ומאמצים כדי להוריד מהמשקל ..

    אבל מצד שני , בגלל שאכלתי עוגות , עוגיות , גלידה אני מרגיש שהרסתי את הדיאטה ..
    למרות שלא נראה לי שעליתי הרבה במשקל ..

    לא יודע מה לעשות עם עצמי ..
    נ.ב , קשה להפסיק עם ההליכה זה כבר נהפך להרגל יומי ..
    איאפשר בלי זה :] ..

    ד"א ..
    שהתחלתי בדיאטה שקלתי : 90 קילו ..
    ועכשיו אני שקול : 75.35 ..

    אני רוצה לפחות להוריד עוד 5/7 קילו שהשומן מהבטן ירד ומהחזה אני אוכל ללכת לים ולבריכה ולהרגיש נוח עם עצמי .. :))

    תודה , גדי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים במצב כזה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגדי

    ענת אשכול
    31/05/2008

    הי גדי,
    קודם כל- כל הכבוד עשית כבר דרך ארוכה ובטח לא קלה, אני בטוחה שאתה נהנה מהתוצאות ומגיע לך- אז תפרגן לעצמך!
    לגבי הפחד מהשמנה חוזרת ומהקשיים- את תתרגל לסגל לך תזונה מאוזנת שכוללת גם מתוקים מידי פעם ותמשיך לעשות פעילות גופנית אין שום סיבה שתעלה חזרה במשקל. לעומת זאת אם כל הזמן תצמד לדיאטה לא מגוונת ומגבילה וכל הזמן תהייה עסוק בפחד להשמין אתה לא תצליח להחזיק מעמד!
    זה בסדר לאכול מידי פעם עוגה או עוגיות או גלידה או כל דבר אחר- החוכמה היא לחזור אח"כ לשגרה ולא להיות עסוק במחשבה שהכל נהרס- כי זה לא נכון!
    המשפט ההרסני ביות בדיאטה הוא "אם כבר אז כבר...." תפסיק לחשוב שאם כבר אכלת משהו חריג אז הכל נהרס וא תוכל לחזור לאכילה מאוזנת... כך תוכל להתמיד לאורך שנים בתזונה מאוזנת ולשמור על משקל תקין ויפה!
    אז שיהייה שבוע טוב ותמשיך ככה
    מחכה לעוד עידכונים
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך ענת :)

    גדי
    31/05/2008

    :]]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגדי

    ד''ר הגר שפר
    05/06/2008

    הי גדי

    קודם כל כל הכבוד על הדרך שעשית, ירדת המון ובצורה בריאה.

    אני חושבת שעכשיו, כשהגעת לחלק הכי קשה, הקילוגרמים האחרונים והשמירה , כדאי שתתיעץ באנשי מקצוע, או שתלך לדיאטנית או שתצטרף לקבוצה עם ילדים בגילך וככה תוכל לקבל גם הכוונה וגם חיזוקים.


    בכל מקרה, לאכול פעם ב... עוגה או גלידה, זה לא נורא וזה ממש לא להרוס את כל מה שעשית, אז אל תקשה עם עצמך יותר מידי.

    בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת להגר
    נטלי
    29/05/2008

    היי ד'ר בוקר טוב, כבר ענית לי לשאלתי הקודמת ויש לי עוד שאלה.
    אני בדיאטה כבר די הרבה זמן ורציתי שתחברי לי תפריט , אך יש לי פרט נוסף להוסיף זה הגיוני שב- 4 חודשים ירדתי רק 3 קילו? ואני אוכלת פחות מ- 1000 קלוריות ליום מאז שהתחלתי דיאטה.

    מה שאני אוכלת :
    ב-10-11: אני אוכלת פרוסה עם ירקות.
    ב- 14:00: אני אוכלת ארוחה שישנה בבית ספגטי עם תוספת או אורז עם תוספת , הכמויות שאני אוכלת היום הם מופחתות, לפני שהתחלתי את הדיאטה אכלתי בכמויות גדולות וירדתי רק 3 קילו ויש לי עודף של 10-15 קילו.
    וזהו הארוחה האחרונה שלי זה סלט ואני אוכלת כמה פעמים ביום , אין לזה שעה קבועה.
    והורדתי את הלחם, רק עכשיו ביומיים האחרונים החזרתי את הלחם ואני אוכלת פרוסה ליום .

    לפני שהתחלתי לאכול ככה הייתי אוכלת הרבה במבה (החולשה שלי)
    הייתי אוכלת לאפה של שווארמה , לא הייתי אוכלת מסודר בכלל.
    הייתי אוכלת ספגטי או אורז בכמות די גדולה , הכוונה בגדולה היא לכמות שהשביעה אותי, היום אני אוכלת כמה כפות.

    בקשר לפעילות הגופנית, יש לי בבית הליכון, אני משתדלת להיות עליו כל יום למשך 40 50 דק'.
    אך בזמן האחרון יצא לי להיות על ההליכון יום כן ויום לא.
    אני עושה כל יום 100 כפיפות בטן ועוד תרגילי חיטוב לרגליים , אך אני לא מרגישה בהבדלים.
    מדי פעם אני עושה גם הליכות בחוץ כדי לנשום קצת אוויר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה נוספת להגר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה 2 לנטלי

    ד''ר הגר שפר
    05/06/2008

    הי נטלי

    לצערי הדיאטה שאת עושה ממש לא בריאה ויכולה להזיק לך לאורך זמן, לכן את גם לא יורדת במשקל כמו שאת רוצה, את מרעיבה את הגוף אז הוא נלחם להגן על עצמו ולא יורד במשקל.

    אני מציעה שתחזרי לאכול 5 ארוחות ביום, את יכולה לראות תפריטים שנתתי לבנות אחרות.

    הכי טוב שתפגשי עם דיאטנית שתכוון אותך מה לאכול כי את בדרך מאד לא טובה.

    בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מאוד אשמח לקבל עזרה זה די חשוב
    עדי
    29/05/2008

    יש לי בעיה של עודף משקל מדובר ב40 קילו שאני חייבת להוריד ממשקל גופי
    אני רוצה להתייעץ עם מישהו מקצועי אבל מתביישת מהמשקל
    אני רוצה להוריד 10 קילו כהתחלה ואז אני יוכל להרגיש בנוח יותר ליעוץ מקצועי
    מה לעשות ? יש לך טיפים שיכולים לעזור? או רק ספורט ותזונה נכונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעדי

    ענת אשכול
    31/05/2008

    הי עדי,
    לא ציינת בפני שום פרטים שיסיעו לי לענות לך כגון בת כמה את מה משקלך מה גובהך האם ניסית לרזות בעבר מה את אוכלת בדר"כ וכו. אנא רישמי לי ואוכל לנסות לעזור יותר. וכן- הדרך היחידה היעילה שאני מכירה היא תזונה נכונה ופעילות גופנית.
    אם אכן עודף המשקל שלך הוא כזה גבוה כמו שאת מציינת אני הייתי מציעה לך בחום לפנות לדיאטנית מקצועית שתלווה אותך בתהליך ותסייע לך באופן שוטף כבר מההתחלה. זה לא תהליך קל אך אפשרי! אל תתיאשי!!! ואל תתבישי !!!
    שיהייה לך המון המון בהצלחה
    מחכה לעידכונים
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מצטערת..

    עדי
    27/06/2008

    שאני עונה לך רק עכשיו . אבל כן המשקל שלי ממש גדול אני בת 17 ואני שוקלת יותר מ90 קילו הגובה שלי 1.73 . את האמת שאני לא אוכלת כמעט כלום ואם כן לא באופן מסודר בוקר אני אף פעם לא אוכלת מכוון ואין לי זמן וגם כי אני מתעוררת די מאוחר בחופש . אני עושה פעילות גופנית אבל היא לא ממש מסייעת לי .. משהו כמו ששעתיים בשבוע .. ניסיתי דיאטות בעבר והכי הרבה שירדתי עד כו היה 10 קילו . אבלל המצב הנפשי עקב בעיה שקרתה גרמה לי לחזור לאכול ולעלות פי 3 ממה שירדתי. אני ילדה ממש יפה , ואני לא שואפת להיות רזה מקל , אני פשוט רוצה להיראות טוב . אני אישית אוהבת יותר את המראה המלא טיפה ולא את הרזון . אני גם אמורה להתגייס ואני יודעת שיכול להיות שזה לא יאפשר לי את זה . וגם מבחינה בריאותית ילדה בגילי תקועה בכלכך הרבה חששות בגלל בעיה אחת . אני מוותרת על כ'כ דברים בגלל הבעיה היחידה הזאת . אם תוכלי לעזור אותי לכוון אותי רק להתחלה אני ממש יודה לך אני לא עושה את זה לבד יש הרבה תומכים ואם תתני לי איזה שהו תפריט התחלתי אני ישתף גם את אימי והיא תסייע לי . אני מודה לך מראש ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעדי

    ענת אשכול
    29/06/2008

    הי עדי,
    אני מבינה בהחלט את מצוקתך ואת הקושי איתו את מתמודדת. אני מציעה לך בחום לפנות לגורם מקצועי (דיאטנית קלינית או קבוצת הרזייה) שילוו אותך ויסיעו לך בתהליך הירידה במשקל- שתפי את אימך ובקשי ממנה שתעזור לך למצוא סיוע.
    בכל אופן ממה שכתבת- לא לאכול כלום כל היום זו שיטה ממש לא יעילה לירידה במשקל כי אז בסופו של דבר אוכלים שזטויות משמינות ולא מזינות... מומלץ לאכול שלוש ארוחות ביום ובניהן ארוחות ביניים (כ- 5-6 ארוחות ביום) בנוסף , לגבי פעילות גופנית- אני שמחה לשמוע שאת עושה פעילות גופנית פעמיים מבשבוע- נסי להוסיף עוד פעם, בתור התחלה ובהמשך אפילו עוד פעם....
    שיהייה בהצלחה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה נכונה- תינוק בן 10 חודשים...
    דקלה
    28/05/2008

    שלום לכן,
    בני בן 10 חודשים, ומאז שהפסקתי להניק (מזה כחודשיים) הוא בקושי עולה במשקל-
    שוקל כעת 10.410 בחודשיים הוא עלה כ350 גרם.
    הוא אינו אוהב ירקות, ולא עוף, בשר, מה שזה אומר שהוא מרבה לאכול מעדנים.
    אציין כי בעבר הוא כן היה אוכל, אך מזה חודש ישנה נסיגה רצינית.
    הבדר מתבטא בכך שהוא מתעורר הרבה בלילה לאכול.
    רציתי לדעת מה נכון לתת לו מבחינת תזונה נכונה, שתרכיב בה מכלול של ערכים תזונתיים.
    כעת הוא אוכל כך:
    9:30 אוכל פירות, חצי אזס,תפוח עם חופן דליפקאן,+מעדן דניאלה.
    11:00 הוא אוכל מטרנה 120 cc
    14:00 ניסיון האכלה של ירקות. באם לא אז עגבניה מגורדת.
    לאחר מכן מעדן, שוניל+בסקוויט.
    17:00 מטרנה- 150cc
    +ביסקוויט , במבה....
    21:00 מטרנה 180cc -------לילה טוב-------
    הוא מתעורר ב24:00 אוכל 120 cc
    מתעורר ב3:00 אוכל 150cc
    וחוזר חלילה.....
    כיצד ניתן לשלב דברים יותר מזינים?
    אנא את עזרתכן.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח בכל זאת לקבל תשובה.

    דקלה
    28/05/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן עשרה חודשים- תשובה

    ענת אשכול
    31/05/2008

    דקלה שלום,
    איני מכירה את בנך ואת ההיסטוריה הרפואית והתזונתית שלו ועל כן אני מציעה לך לפנות לגורם מקצועי שמכיר אותו (רופא הילדים/ אחות טיפת חלב/ דיאטנית) ולהתייעץ כיצד לשלב מזונות נוספים בתפריטו של בך היות והוא אינו אוכל מספיק מוצרים מן החי (עוף/ בשר) וירקות/פירות
    יחד עם זאת נראה ליע ממה שאת מספרת שהסיבה שהוא אינו אוכל מספיק היא שהוא אוכל יותר מידי מטרנה בלילה. הצעתי אלייך היא לנסות ולהפחית את כמות הבקבוקים בלילה (בהדרגה) ולראות אם תזונתו במשך היום משתפרת. בכל מקרה כדאי לךטפל אך לא נראה לי כי מדובר בפעוט סרבן אכילה אלא פשוט בפעוט שמעדיף מטרנה וצריך ללמד אותו לאכול מזונות אחרים במקום...
    שיהייה בהצלחה!
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד מעט קיץ!
    אנונימוס
    27/05/2008

    אני לא יודעת איפה להתחיל כי ממש קשה לי אני כל כך רוצה להיות רזה ואני גם רוצה לאכול את ה מאכלים שאני אוהבת אני משתדלת לאכול רק כשאני רעבה ולא מתוך רגשות או שיעמום ואני גם עושה המוון ספורט בשיעורי ספורט בבית ספר אני מתעמת המון ויש לי ביום שבת ריצת בוקר+עלייה עד קומה 9 וירידה... .
    וכאילו כלום לא עוזר אני מרגישה שאני אפילו משמינה מזה...וזה מעצבן אותי זתומרת מצד אחד אם לא אוכלים כלום אז לא יורדים כי הגוף לא מקבל את "כלי העזר שלו",ומצד שני אם אוכלים אז משמינים ככה לפחות אני מרגישה כי תכלס אני עוד מעט בת 14 ואני בגובה 1.50 ובסביבות ה50 קילו..... .
    ועוד מעט הקיץ....! ואני לא רוצה להיות הילדה השמנה הזאת שמנסה להסתיר ולובשת חולצה ומכנסיים... . אני יודעת שאני חייבת להפסיק עם השומן הרווי...אבל איך?! זה מקיף אותך בכל מקום גם אם אתה לא רוצה...ואני ממש גרועה בלעמוד מול פיתויים.

    חברה שלי אמרה לי שבגלל שאני שמנה רק ביריכיים ובבטן ובכל שאר האיזורים אני רזה אז ללעשות כפיפות בטן של חצי ולא עד הבירכיים,ולגבי היריכים אז לעשות קפיצות בחבל מהירות אבל לא נראלי שזה עובד. אז מי שמתכוון לענות לי קודם כל המון המון המון המוווווןן תודה מראש...
    אני צריכה לדעת:
    איך לאכול מבוקר ומה לאכול,איזה עוד פעילויות גופניות אני צריכה לבצע בשביל להגיע ליריכיים ולבטן,ואיך עד הקיץ אני יכולה להוריד 2 קילו,ואחרי ותוך כדי הקיץ עוד איזה 10 להערכתי כי אני לא יודעת מה זה 10 קילו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד מעט קיץ!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאנונימוס

    ד''ר הגר שפר
    28/05/2008

    הי
    אני לא ממש מבינה מה הבעיה, המשקל שלך תקין ולדעתי את ממש טועה שאת צריכה לרדת 10 קילו את רחוקה מזה, אם את רוצה לעצב את הגוף אז אולי כדאי להרשם לשיעורי עיצוב וחיטוב.

    בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה , מישהו יודע כמה זה קילו ?
    גדי
    27/05/2008

    מישהו יודע כמה זה קילו בקלוריות ?

    10000 קלוריות זה קילו ?

    אשמח לדעת :]

    תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קילו = 7000

    מישהי
    28/05/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום הגר, או עינת .......
    זיווה
    27/05/2008

    היי קוראים לי זיווה ואני בת 13 וכמה חודשים ( :

    עשיתי בדיקה בבית ספר היייתה בדיקה לכול השכיבה שלנו ובדקו כמה אני שוקלת ומה הגובה שלי ועם ישלי עקמת בגב או משוו ומתברר שאין לי טפו טפו טפו גם שלא יהי חס וחלילה...
    טוב בקיצור אז הגובה שלי יצא 1.52 ומשקל 49 ההאם אני שמנה ואניי צריכה לרזותת עוד או להשאר ככה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום הגר, או עינת .......

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לזיוה

    ד''ר הגר שפר
    28/05/2008

    הי זיוה

    המשקל שלך תקין אין לך מה לדאוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום קוראים לי שלומית

    שלומית
    09/06/2008

    שלום אני שלומית
    אני בת 13 המשקל שלי הוא 64
    והגובה שלי הוא 1.60 כמה אני צריכה להוריד
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוףףף בבקשה...!
    שירן
    27/05/2008

    שלום קוראים לי שירן ואני בת 16.

    הגובה שלי הוא 1.69, והמשקל הוא 48.
    אני יודעת שזה לא צריך להיות ככה, אבל זה המבנה גוף שלי.
    כולם אומרים לי שאני ממש רזה, ואני רוצה להשמין קצת.
    אני אוכלת מסודר וטוב.
    אבל אני נשארת אותו דבר.
    בבקשה תעזרי לי, מה אני יכולה לעשות בשביל להשמין?
    אני רוצה לציין שלפני איזה 3 חודשים עליתי במשקל ל-50-51,ואז עכשיו שוב ירדתי.
    אני רוצה לעלות ולא מצליחה..
    מה עליי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחוףףף בבקשה...!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשירן

    ד''ר הגר שפר
    28/05/2008

    הי שירן

    אני מציעה שתפגשי עם רופא המשפחה ותבקשי שיעשו לך בדיקות דם מקיפות לבדוק את המצב כולל את חילוף החומרים שלך.

    ואולי אחר כך כדי להתייעץ עם דיאטנית, או שתכתבי לי מה היו התוצאות.

    בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה!
    יובל
    24/05/2008

    שלום אני יובל!

    אני כבר שאלתי מספר שאלות!!!!!
    אבל בכללי אני מאוד רוצה להרזות בחלק התחתון שלי שזה- הטוסיק,רגליים ושוקיים!
    השאלה שלי- איך אני מרזה בחלק התחתון??

    בבקשה ענו לי על זה במהרה! אבל תשובה טובה שאני יוכל לראות תוצאות טובות בהקדם האפשרי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות ליובל

    ענת אשכול
    25/05/2008

    שלום יובל
    קודם כל חשוב לי להדגיש כי משקלך תקין לגילך!
    אני רואה משאלותייך כי את מאוד מוטרדת מגופך. את בגיל בו הגוף עובר הרבה שינויים , דבר שבהחלט יכול להביא איתו חששות לגבי המשקל ומבנה הגוף, אולם אני מבטיחה לך כי אם תשמרי על תזונה נכונה (אכילה מכל אבות המזון הפחתת משקאות מתוקים וממתקים, אכילה מרובה של ירקות, והפחתת מאכלים מטוגנים ושמנים) ותקפידי על פעילות גופנית (שילוב של הליכות עם תרגילי עיצוב וחיטוב) תוכלי לשמור על משקל גוף תקין וגוף מחוטב.
    חשוב גם שתזכרי כי בני אדם שונים אחד מהשני (וטוב שכך...) ולא לכולם יהייה את אותו מבנה גוף- לכל אחת יש את התורשה שהיא קיבלה מהוריה- ויש דברים ששום דיאטה ושום פעילות גופנית לא תשנה - לכן מציעה לך לשפר את תזונתך ולשלב פעילות גופנית אך גם לקבל את זה שלכל אחד מבנה גוף שונה- לימדי לאהוב את הגוף שלך ויהייה לך קל יותר!
    שיהייה המון בהצלחה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לענת או להגר?!

    יובל
    26/05/2008

    שלום זאת שוב יובל!

    לגבי מה שאמרתן זה נכון מאוד! אבל הבעיה היא שאני עושה זאת אני מאוד שומרת לגבי מזון ועושה כושר! אבל הבעיה היא שאני מרזה בחלק העליון שאני בכלל לא צריכה ! ואני רוצה להרזות בחלק התחתון ואני לא מצליחה! אני עדיין מלאה שם!
    אז.. איך אני מרזה בחלק התחתון ושומרתץ על החלק העליון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות...
    22/05/2008

    1.כמה קלוריות צריכות להיות בתפריט של דיאטה? מה ההבדל בין תפריט דיאטטי לאדם מבוגר לבין תפריט דיאטטי של בני נוער?
    2. איך מתבצעת ספירת הקלוריות? האם מחשיבים גם שתיה בספירה? אם כן, כל שתיה?
    3. האם המזון הדיאטטי באמת עוזר לדיאטה? אם כן, כיצד?
    4. מהם היתרונות והחסרונות במזון דיאטטי?
    4. האם המזון הדיאטטי מסוכן יותר לגוף?
    5.מה יותר בריא לגוף, המזון הדיאטטי או המזון הרגיל? מדוע?
    6. איך מכינים אוכל דיאטטי בשונה מאוכל לא דיאטטי?
    7. מדוע דיאטנים נותנים המלצות למזון דיאטטי, אם יש הוכחות של אנשים שהצליחו לעשות דיאטה ואכלו אוכל רגיל?
    8. האם את/ה ממליץ למטופלים שלך לצרוך מזון דיאטטי?
    9. חוקרים גילו ששימוש בממתיקים מלאכותיים בשתייה דווקא מקשה על אנשים לשלוט בצריכת הקלוריות ובמשקל הגוף. מדוע משתמשים בממתיקים אלו? האם אפשר להשתמש במשהו אחר? למה קוראים למוצרים מוצרים דיאטטיים?
    10. למה מחליפים את הסוכר בממתיקים מלאכותיים שמסוכנים לחלק מהאנשים?
    11. מדוע מחליפים את הסוכר בממתיקים מלאכותיים? האם זה מה שיעשה את ההבדל?
    12.האם יותר בריא לשתות דייאט קולה (מעט קלוריות) מאשר קולה זירו (ללא תוספת סוכר)?
    13.האם משקאות דייאט מסוכנים ללב?
    14. מהו ההבדל בין לייט, קל ודייאט? (רצינו גם להזכיר שנתת לנו הארכת זמן למשימה עד היום)
    15.בשביל רוב האנשים הנקודה המכריעה הוא הערך הקלורי של המוצר. האם זה מספיק בשביל לקבוע כיצד ישפיע המוצר על מהלך הדיאטה\ על הגוף? (או על פי אחוזי שומן)

    תענו מהר זה חשוב!
    תודה=)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לכמה שאלות

    ד''ר הגר שפר
    23/05/2008

    יש לי הרגה שבא לך שנכין בשבילכם עבודה לבית הספר. את כל התשובות תוכלו למצוא עם תחפשו באינטרנט, כולל בתשובות שנתנו.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני צריכה תפריט אישי
    מיטל
    21/05/2008

    שלום קוראים לי מיטל אני צריכה שתיבנו לי תפריט לדיאטה
    אני בת 14
    שוקלת 64
    וגובה שלי 1.58
    אני התחלתי לפני שבוע בדיאטה אני הפסקתי לאכול דברים מתוקים ולשתות משקאות מתוקים.

    מה אני אוכלת ביום

    ארוחת בוקר: שותה נס-קפה כפית סוכר+כפית נס ורבע כוס חלב
    ארוחת 10- לא אוכלת
    ארוחת צוהריים- שניצל מטוגן או קציצות מטוגנות עם קוסקוס או אורז +סלט בלי שמן
    ערב- לא אוכלת

    עושה פעילות גופנית ברמה בינונית במשך כחצי שעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני צריכה תפריט אישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למיטל

    ד''ר הגר שפר
    23/05/2008

    הי מיטל

    התפריט שבנית לעצמך ממש גרוע, אין בו מספיק משון ואין מספיק ארוחות וזה יגרום לחילןף החומרים שלך לההרס ויגרום לך לעלות במשקל.

    את חייבת לאכול 5 ארוחות ביום , הוספתי לך תיקונים מקווה שתיישמי אותם:

    ארוחת בוקר: שותה נס-קפה כפית סוכר+כפית נס ורבע כוס חלב - תוסיפי פרוסת לחם עם הרבה גבינה
    ארוחת 10- לא אוכלת - את חייבת ךקחת אוכל : סנדביץ' עם גבינה נקניק או ביצה - עדיף קל.

    ארוחת צוהריים- שניצל מטוגן או קציצות מטוגנות עם קוסקוס או אורז +סלט בלי שמן
    תוותרי על השניצל המטוגן ןתאכלי חזה עוף עם כפית שמן זית או ברוטב , וקציצות מבושלות יחד עם כוס תוספת וסלט.

    ארוחת ביניים : קרטיב, יוגורט, פרי או ממתק עד 150 קלוריות

    ערב- לא אוכלת - גרוע ביותר, תאכלי ארוחה קלה כמו : סלט + חביתה + לחם וגבינה או טונה

    בהצלחה

    הגר

    עושה פעילות גופנית ברמה בינונית במשך כחצי שעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי מספר שאלות! תענו לי במהרה!
    יובל
    21/05/2008

    שלום אני יובל!
    אני בת 13 וחצי(כמעט 14), ויש לי מס' בעיות ושאלות!

    תמיד שהייתי בתור ילדה הייתי רזה נמוכה וקטנטונת, לא הייתי אוכלת כלום! וב- 3-4 שנים בערך התחלתי לאכול טוב ואפילו השמנתי וגבהתי! הבעייה היא שאני חושבת שהשמנתי! אני שוקלת 48 ואת הגובה אני לא יודעת! אני מרגישה שמנה אבל החברות שלי אומרות לי שלא! סבתא שלי אמרה שלי שהשמנתי ושהייתי פעם ממש קטנה ושהיא חשבה שאני לא יגדל מרוב שלא הייתי אוכלת כלום וגם על איך שהייתי ממש קטנטונת!
    הבעייה הנוספת היא שבחלק העליון(בטן, ציצי, ידיים..) אני בכלל לא שמנה, ובחלק התחתון - שאת זה כולם אומרים לי( תחת-,רגליים, שוקיים..) אני מאוד שמנה, וגם ככה זה אצל האחיות שלי הגדולות!
    השנה החלטתי שאני רוצה להרזות למרות שאני לא נראית גרוע אבל אני רוצה להרזותרק בחלק התחתון שלי! אמנם התחלתי בתהליכים כמו- שאני עושה מידי פעם ספורט-הליכות, אני כבר 4 חודשים אוכלת בבית ספר לחם קל ..
    והשאלות שלי הן ככה:
    1. התחלתי לעשות הליכות בהליכון, אמנם אני לא רואה תוצאות,מה אני צריכה לעשות?
    2. אני אוכלת הרבה,יש לי תאבון,מה עליי לעשות כדי להמעיט בהרגלי האכילה שלי, כלומר- אילו מאכלים אני יכולה לאכול ביומ יום שיעזרו לי להרזות (דלי קלוריות)?
    3. האם זה שהשמנתי זה בגלל שזה תורשתי אצלנו כמו אצל האחיות שלי?
    4. האם התזונה משפיעה על פצעוני בגרות? ואם כן, מה עליי לא לאכול שימנע פצעוני בגרות?


    בנתיים, אלו הם השאלות שלי!
    מקווה שתענו לי על זה כמה שיותר מהר....

    יובל!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוו מתי תענו לי בקשה??

    יובל
    22/05/2008

    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות ליובל

    ד''ר הגר שפר
    23/05/2008

    הי יובל

    יש לי הרגשה שאין לך עודף משקל כי המשקל שלך ממש נמוך, אולי כדאי שתלכי לדיאטנית שתמדודו אותך ותאשר לך שאת לא צריכה לרדת במשקל.

    מה שאת מתארת זה עניין של מבנה גוף גנטי, משפחתי, אבל התעמלות יכולה לעזור, את יכולה לשלב הליכות יחד עם תרגילי חיטוב ועיצוב, אולי תלכי לחוג שמתאים לגילך.

    לגבי פצעי הבגרות כדאי להפחית: מזון חריף, מזון מטוגן, משקאות מתוקים ושוקולד.

    בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגר תודה!

    יובל
    23/05/2008

    תודה !
    אבל לגבי המשקל שלי- הוא נמוך לגילי או שגבוהה או שזהו המשקל הנורמלי? כי לי הוא נראה גבוהה מאוד..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויש לי עוד שאלה קטנטונת..

    יובל
    23/05/2008

    מה ההבדל בין הליכות שאני עושה בחוץ לבין הליכות שאני עושה בהליכון?
    אמנם זה עדיין הליכה! ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט - לא משנה
    נטלי
    20/05/2008

    צהריים טובים.
    אני בת 18 שוקלת 66 קילו והגובה שלי הוא 157, חיצונית אני לא נראית שמנה אך ההרגשה שלי היא כזו והייתי רוצה לשקול לפחות 55-58.
    החלק שהכי מפריע לי זה שהשוקיים שלי התמלאו ואין לי בכלל בטן ואני מרגישה לא נוח עם עצמי.
    הייתי רוצה לבקש ממך אם תוכלי לתת לי תפריט לתזונה נכונה כיוון שהרגלי האכילה שלי לא תקינים וכל פעם שאני רוצה לסדר אותם אני מתקשה.
    בד"כ אני אוהבת לאכול אורז, ספגטי.
    מבחינת בשר אני לא כל כך אוכלת בשר אני אוכלת עוף .
    אני אוהבת מלא מלא ירקות מכל הסוגים.

    וד"א בזמן האחרון אני הורדתי את הלחם אני לא אוכלת לחם אבל אני עדיין לא יורדת במשקל.
    אשמח לקבל תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפריט - לא משנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנטלי

    ד''ר הגר שפר
    23/05/2008

    הי נטלי

    כדי לבנות לך תפריט טוב אני צריכה שתכתבי לי מה את אוכלת בדיוק בכל ארוחה כולל כמויות .

    וגם כמה פעילות גופנית את עושה ואז אוכל לעזור.

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום