מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כולסטרול טוב ורע נמוכיםמתן13/09/2011
עשיתי בדיקת דם, והבדיקה הראתה
שיש לי כולסטרול 118
וLDL כולסטרול - 50
האם יש לי בעיה כלשהי?? או שמאחר ושניהם נמוכים זה מצביע על כך שהכל תקין?
בנסף יש לי ערכים גבוהים של BILIRUB.TOTAL - 1.91
האם זה קשור לכולסטרול??? ומה זה אומר שהערכים של בילורב טוטל גבוהיים???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטרול טוב ורע נמוכים - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/09/2011הכל תקין
בילירובין מעט מוגבר עשוי להיות בצום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםדניאל12/09/2011
היי,
יש לי כאבי גב מזה 4 שנים. הרופא מניח שיש דלקת בשריר..
מה התוצאות של בדיקות הדם אומרות??
CRP 19.30 MG/L ( 0.00- 5.00) (.........)*
ESR 19.00 MM/HOUR ( 2.00- 25.00) (......*..)
WBC 7.10 K/UL ( 4.00- 10.00) (....*....)
NEUTROPHILS 3.90 K/UL ( 1.80- 6.60) (...*.....)
NEUTROPHILS % 55.40 % ( 46.00- 68.00) (...*.....)
LYMPHOCYTES 2.40 K/UL ( 1.10- 3.50) (....*....)
LYMPHOCYTES % 34.20 % ( 15.00- 45.00) (.....*...)
MONOCYTES 0.50 K/UL ( 0.08- 0.90) (....*....)
MONOCYTES % 7.80 % ( 2.00- 9.00) (......*..)
EOSINOPHILS 0.20 K/UL ( 0.00- 0.60) (..*......)
EOSINOPHILS % 2.20 % ( 0.00- 6.00) (..*......)
BASOPHILS 0.00 K/UL ( 0.00- 0.15)
BASOPHILS % 0.40 % ( 0.00- 1.50) (.*.......)
RBC 4.93 M/UL ( 3.90- 5.40) (.....*...)
HEMOGLOBIN 12.70 G/DL ( 12.00- 16.00) (.*.......)
HEMATOCRIT 38.00 % ( 35.00- 45.00) (..*......)
MCV 76.90 FL ( 80.00- 98.00)*(.........)
MCH 25.80 PG ( 27.00- 33.00)*(.........)
MCHC 33.50 G/DL ( 32.00- 35.50) (...*.....)
PLATELETS 257.00 K/UL ( 150.00- 400.00) (...*.....)
MPV 10.20 FL ( 6.50- 11.50) (......*..)
RDW 14.40 % ( 11.00- 16.50) (.....*..)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/09/2011ה CRP גבוה ויתכן ומרמז על דלקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דםפ.12/09/2011
שלום,
ביצעתי היום בדיקות דם תקופתיות ולחלק כבר יש תוצאות ולחלק אחר עדיין אין.האם יש סיבה מיוחדת לכך?
אודה על תשובה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה12/09/2011לא כל מעבדה מבצעת כל הבדיקות כל יום, סביר שעוד אין תוצאות לחלק שלא קיבלת.
רק כשהתוצאות יגיעו אלך נידע עם יש משהו מיוחדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאה של בדיקת דם להורמוןLI11/09/2011
שלום רציתי לדעת מה פירוש התוצאה
TSH -5.11
T4-14.7
אני כמה חודשים אחרי ילדה עם עודף משקל גבוה מההריון..התחלתי לסבול מגלי חום עייפות בחילות... האם יש בעיה שמצריכה לקחית אלטרוקסין?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאה של בדיקת דם להורמון - תגובה
חורחה אוליבה12/09/2011כדאי יעוץ אצל רופא הנדוקרינולוג בשאילה של תת פעילות של בלטת המגן.
לא לקחת תרופות בלי יעוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוהמשך תוצאה של בדיקה כולסטרול
LI12/09/2011רק רוצה לציין שאני עם משקל גבוה מההריון (עליתי מעל 40 קילו ב2 ההירונות)
103 mcg/dL IRON
250 mg/dl TRANSFERRIN
106 mg/dl TRIGLYCERIDES
191 mg/dl CHOLESTEROL
49 mg/dl CHOLESTEROL- HDL
121.3 CHOLESTEROL-LDL calc
142 mg/dl NON-HDL_CHOLESTEROL
אשמח לתשובה האם תקין תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוהמשך תוצאה של בדיקה כולסטרול - תגובה
חורחה אוליבה14/09/2011כן, תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכולם שאלה על בריחת סידןבטי11/09/2011
שלום , אני בת 46 בדרך כלל בריאה בבדיקות שיגרתיות הרופא משפחה המליצה לי לעשות בדיקות מקיפות יותר ועשו לי גם בדיקת עתמות, הסתבר שיש לי בריחת סידן אוסטאופורוזיס, מה פשר הדבר בגילי? ומה עלי לעשות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לכולם שאלה על בריחת סידן - תגובה
חורחה אוליבה11/09/2011העצמות שלנו הם רקמה חיה שמשתנה במשך כל חיינו. עצם ישן מפורק ובמקומו עצם חדשה נבנת בתהליך הנקרא שחלוף העצם.
ברוב המקרים, לאחר גיל 35, איבוד מסת העצם מתחיל להגביר מאוד
סיבת האוסטאופורוזיס היא חוסר איזון בין בניית להרס העצם.
רופא אנדוקרינולוג יכול לטפל במצבת לכן מומלץ לבקר אצלו ליעוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםמתן כ.11/09/2011
הוספתי קובץ מלא של הבדיקות
זכר בן 23
בריא בדר"כ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה11/09/2011התוצאות לא חריגות מידי. כדאי לחזור על הבדיקה כדי לאמת אותה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםמתן כ.11/09/2011
שלום.
עשיתי בדיקות דם לפני מספר ימים ויש כמה ערכים שרציתי לשאול לגביהם.
wbc היה 4.9
neut% היה 35.2
lyM% היה 51.1
neut.abs היה 1.7
hypo% 0.4
micro% hypo% 1.0
כולסטרול כללי 208.9
ldl 118
hdl 74
כמו כן ברזל וויטמין בי 12 היו גבוהים
ברזל 144
ויטמין בי 12 641
הייתי רוצה לקבל חוות דעת
תודה מראש והמשך יום נעים :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/09/2011הכל ס"כ תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cteatinineרון09/09/2011
שלום,
אני בן 43. בד"כ בריא. לאחרונה סובל מכאבי ראש והופנתי ל- MRI. עברתי בדיקות דם תקינות אבל תוצאת ה- cteatinine היא 1.3. האם יש מקום לדאגה ? האם לדחות את בדיקת MRI עקב כך? כמו כן, יש לי פסוריאזיס ואני מורח משחות. האם יש קשר ?
תודה,
רון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cteatinine - תגובה
ד''ר אבישי אליס10/09/2011כדאי לראות תוצאות קודמות ולעקוב
מה קורה עם לחץ הדם?
לא הייתי דוחה ה MRI* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
רון10/09/2011תודה,
לחץ הדם תקין. בדיקות קודמות אינן כללו בדיקה זו. הכל היה תקין.
האם יש מקום לדאגה לאור התוצאה 1.3 ?
תודה,
רון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/09/2011מעקב בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם..חסוי08/09/2011
שלום רב..
ב-9 הימים האחרונים אני לוקח BREXIN עקב דלקת ברגל.עד לפני שלושה שבועות לקחתי רואקוטן(לקחתי ארבעה חודשים)...
אתמול עברתי בדיקות דם ולצערי בדיקות הדם לא היו תקינות לעומת הבדיקות האחרונות שעברתי(לפני חודשיים) רציתי לדעת האם יש קשר בין הכדורים לבין התוצאות?
האם יש בעיה כלשהי?
NEUT%-76.6 ערכי יחוס 40-74
LYM%-15.6 ערכי יחוס 19-48
NEUT.ABS-8.2 ערכי יחוס-1.9-8
GLOBULIN-3.5 ערכי יחוס 2.1-3.4
CRP-2.291 ערכי יחוס 0-0.5
תודה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם.. - תגובה
ד''ר אבישי אליס10/09/2011אין בתוצאות ממצאים מאוד חריגים
יתכן קשר בין חלקם לבעיות האחרות
חזור בהזדמנות על הבדיקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפסטלי המשך מ8.908/09/2011
אני בת 21 . איני בהריון .יש לי חבר קבוע ובצענו בדיקות לפני שנקיים יחסים בלי קונדום.אין לי תלונות או בעיות . הבדיקות יצאו תקינות אך רציתי לשאול מה התוצאה הזו אומרת לגבי הרפס. רק לציין ,אין לי פצעי הרפס בשפתיים או בדרכי המין .התוצאה שיצאה:
HSV-IGG TYPE.II=NEGATIVE
HSV-IGG-=POSITIVE
HSV-IGM(I+II)=GRAYZONE
המון תודה על העזרה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס - תגובה
ד''ר אבישי אליס10/09/2011שהיה לך מגע עם וירוס ההרפס, גם מבלי שחש בכך כנראה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דם ערכים חורגיםעובד07/09/2011
שלום,
קיבלתי את תוצאות בדיקת הדם, ישנם כמה ערכים שחורגים מעט מהנורמה וישנם כמה שחורגים יותר.
מה פשר החריגה, האם יש מקום לדאגה?
התוצאות החריגות
BILIRUB.TOTAL 1.80 MG/DL ( 0.30- 1.20) (.........)*
CHOLESTEROL 216.80 MG/DL ( 120.00- 200.00) (.........)*
LDL-CHOLEST. 145.20 MG/DL ( 60.00- 130.00) (.........)*
VITAMIN B12 138.60 PG/ML ( 145.00- 914.00)*(.........)
MONOCYTES % 16.30 % ( 2.00- 9.00) (.........)*
PLATELETS 147.00 K/UL ( 150.00- 400.00)*(.........)
שאר התוצאות מצורפות כקובץ תמונה
תודה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טריגליצרין 441 גבוה מאד מה הטיפול?
שרונה08/09/2011טריגליצרין גבוה מאד 441 והלבלב בסדר ואין סוכר ולא לחץ דם, מה זה אומר מה הטיפול?
וכן כולסטרול LDL CALC לא ניתן לחישוב. מה זה אומר?
אודה לתשובה, כי הרופא אמר שזה לא נורא ונתן לי בדיקות שוב לעוד חודשיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטריגליצרין 441 גבוה מאד מה הטיפול? - תגובה
ד''ר אבישי אליס10/09/2011באשר לשאלה 1 - החריגות קטנות ואינןמשמעותיות
שאלה 2 - טריג גבוהים- יש להפחית בסוכרים ופחממות ולחזור על הבדיקות בעוד כ 3 חודשים (אי חישוב ה LDL קשור בכך)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה לשאלת בדיקת דם.
עובד11/09/2011שלום,
בתוך השאלה שלי נכנסה עוד שאלה שלא קשורה ולא ברור לי מה הייתה התשובה.
השאלה שלי הייתה לגבי הבדיקת דם. האם הערכים החריגים הם אינם בעייה (כולל המונו שחורג די הרבה). השאלה על הטריג הייתה של מישהו אחר שנכנס לתוך הנושא שלי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספתמירה07/09/2011
Angiotensin Converting En
מה מטרתמבדיקה זו? האם התוצאה צריכה להיות חיובית או שלילית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת - תגובה
חורחה אוליבה07/09/2011הערכת חולים עם חשד sarcoidosis
היא מחלה של גורם לא ידוע המוביל לדלקת. מחלה זו משפיעה על איברי הגוף.
בדרך כלל, מערכת החיסון מגינה על הגוף מפני חומרים זרים או מזיק. לדוגמה, הוא שולח תאים מיוחדים כדי להגן על האיברים כי הם בסכנה.
תאים אלה משחררים כימיקלים לגייס תאים אחרים לבודד ולהשמיד את חומר מזיק. דלקת מתרחשת במהלך תהליך זה. לאחר שהחומר המזיק נעלם, הדלקת בעלמת.
אצל אנשים שיש להם sarcoidosis, הדלקת אינה נעלמת. במקום זאת, כמה תאים של המערכת החיסונית מצרר כדי ליצור גושים בשם גרנולומות באיברים שונים בגוף.
התוצאה היא כמותית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהמירה07/09/2011
ערב טוב.
מה המשמעות של בדיקת ck?
והתוצאה :65 שהטווח הינו 0-145
אשמח לקבל הסבר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה - תגובה
חורחה אוליבה07/09/2011התוצאה תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכל על בדיקות..!שלום07/09/2011
שלום יש לי שאלה להבהרה.
במידה ואני הולך לעשות בדיקות וברצוני לבדוק דברים מסויימים הם יתנו לי לאלה הספציפיים?
במידה ועשיתי בדיקה והתגלה גידול או בעיה מסויימת כמו חוסרים רציניים האם מתקשרים להודיע לך בסיום הבדיקה עוד במעבדה?או רק כאשר אני לוקחת את הבדיקה- ולוקחת אותה לרופא לבירור אני יודעת מה ערכם של התוצאות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכל על בדיקות..! - תגובה
חורחה אוליבה07/09/2011בקופות נהוג לבצע בדיקות על פי מרשם של רופא המפנה. לא יבדקו דברים אחרים. לפי דעתית הרופא לא חייב להזמין בדיקות לפי רצונך, אלה לפי מצבך על פי ערחתו. אתה יכול לבקש בנוסף דברים מסוייים, וקבלתם תלוי במדיניות הקופה.
כל מעבדה יש מדיניות לגבי טיפול בתוצאות חריגות. סביר להניח שאם יש כאלה מסכנות חיים, אתה או הרופא המטפל תקבלו הודעה מיידית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוגלובין נמוך וטרמוציטים נמוכיםכהן אורית07/09/2011
האחיינית שלי בת 22 נערה המוגדרת עם פיגור שכלי קל עברה בדיקות דם לפני שבוע ,ובבדיקות נאמר לנו שהמוגלובין שלה נמוך 6.8 וכמו כן הטרומוציטים הערך ירד לכ-40000,אחת הסיבות שציינו בפנינו לירידה במוגלבין היא מחזור חודשי של האישה,כרגע אנו עוברים איתה סדרת בדיקות ,ואנחנו באנו מרקע לצערנו של איבוד אחות ממחלת הסרטן ואבא,ולכן אנו יודעים שערך טרומוציטים נמוך פחות מ-50000 איננו מעיד שהירידה הניכרת הן במוגלובין והן בטרומוציטים נובעת בגלל מחזור חודשי,אני מבקשת את ייעוצכם במתן תשובה מה הסיבות לירידה בשני בדיקות הנ"ל...
בתודה מראש כהן רגינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוגלובין נמוך וטרמוציטים נמוכים - תגובה
חורחה אוליבה07/09/2011חייבים לתקן מיידי את המצב של המוגלובין וטרומבוציטים, ובמקביל לברר סיבה של 2 התוצאות כל כך נמוחות.
יש צורך ביעוץ המטולוגי דחוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

