מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת הריוןלירז06/08/2011
BETA-HCG - <5 IU/L
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הריון - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/08/2011תלוי מה ערכי הנורמה - אם מעל לנורמה- הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם HEMOGLOBIN VARIANTSמזי05/08/2011
רציתי להבין את פשר תוצאה של בדיקת דם
hemoglobin a - 98.2
hemoglobin a2 - 1.8
האם אין כאן סתירה כלשהי?
או שמע כל בדיקה כזאת מלמדת על משהו שונה?
אודה מאוד באם תוכלו להבהיר לי נושא זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם HEMOGLOBIN VARIANTS - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011מדובר בווריאנטים מבניים של ההמוגלובין
התוצאה תקינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםלירז05/08/2011
עשיתי בדיקות דם השבוע בגלל הרגשה כללית רעה רציתי לדעת אם יש משהו לא בסדר בבדיקות דם:
HB: 11.6 g/dl נמוך
MCH : 24.1 pg נמוך
MCHC :30.9 g/dl נמוך
MCV : 78.0 fL נמוך
HYPO % : 17.2 גבוה
IRON : 86 µg/dl
C-REACTIVE PROTEIN :2.01 mg/dl גבוה
EBV IgG-EBNA :547 Positive U/ml
EBV VCA_IgG :> 750 Positive U/ml
CMV IgG :Positive>2.5 IU/ml
VITAMIN D (25-OH) :18.3 nmol/L נמוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אין תגובה?
לירז06/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/08/2011אין ממצאים דרמטיים, ישנה אנמיה תמונה
וכמו לרבים חסר בויטמין D
כמו כן באת במגע בזמן כלשהוא עם וירוסי מחלת הנשיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל הברזל בסדר
לירז06/08/2011אין חוסר ברזל אז ממה האנמיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערך נמוך של WBC - האם יש מה להילחץ.חסוי05/08/2011
שלום,
אני בן 33, שוקל 80 קילו גובה 1.78 מטר.
תזונה צמחונית ללא לקיחת תוספים. בעקבות בעיות מרובות בעור ביצעתי בדיקות דם. חלק מהמדדים חרגו מהנורמה, קרובי משפחה שמבינים בזה נלחצו מאוד. האם יש ממה להילחץ?
להלן המדדים החורגים:
??WBC?? ??4.2 K/ul??
??RBC?? ??4.53 M/ul??
??HB?? ??13.4 g/dl??
??HCT?? ?% 5.93?
NEUT.abs 1.8 K/ul
??CREATININE?? 0.66 mg/dl
?)?GOT (AST?? ??39 U/L??
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערך נמוך של WBC - האם יש מה להילחץ. - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011ממש לא!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות צואהשמשון04/08/2011
בבדיקת צואה התשובה כך:
STOOL-BACT NEG.CULT.FOR : SALM/SHIG/CAMP
לא נמצאו פרזיטים STOOL-DIRECT
הבדיקה נעשתה מחמת גרד בפי הטבעת. אמנם בסוף ראינו כבר תולעים לבנות בפי הטבעת.
ולכן שאלתי לא מתייחסת כ"כ לתולעים (לאחר שהן כבר נצפו בודאות), אלא בעיקר ל
NEG.CULT.FOR : SALM/SHIG/CAMP - מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות צואה - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011שבתרבית לא צמחו חידקי סלמונלה שיגלה ואו קמפילובקטר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות דם- טיפולי פוריותטלטול02/08/2011
שלום רב!
אני בת26, במהלך טיפולי פוריות, התבקשתי ע"י הרופא המטפל בי לעשות בדיקות דם.
ישנם כמה תוצאות חריגות, ואני אשמח לדעת איך ואם הם משפיעות על הצלחת הטיפולים, ולמה הם חריגות באופן כללי.
להלן התוצאות:
GLUCOSE 104.00 MG/DL ( 65.00- 100.00) (.........)*
CREATININE SER. 0.44 MG/DL ( 0.50- 1.20)*(.........)
WBC 3.60 K/UL ( 4.00- 10.00)*(.........)
LYMPHOCYTES 0.97 K/UL ( 1.10- 3.50)*(.........)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות דם- טיפולי פוריות - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011בעיקרון לא. אך הסוכר מעט גבוה 104, כדאי להקפיד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקת דםדני02/08/2011
אם אפשר בבקשה להגיד לי אם הכל תקין בבדיקות דם שלי לערכים הנל:
Cholesterol 164
HDL-Cholesterol 38.2
Non-HDL Cholesterol 126
LDL-Cholesterol 106.9
Creatinine (B) 0.8
Platelets 160
MPV-Mean Platelet Volume 12.5
Basophils % 0.2
Lymphocytes # 1.56
TSH 0.76
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/08/2011עקונית הבדיקות תקינות
HDL מעט נמוך- יש להגביר פע גופנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקת- נוירוכירורגליאב01/08/2011
ערכתי בדיקה של המוח בתהודה מגנטית. הסריקה בוצעה בטכניקה של TSE,SE בשקלול T2, T1 FLAIR במישור אקסיאלי, סאגיטלי וקורונלי לפני ואחרי הזרקת הגדוליניום לוריד.
1) מבנה תקין של הגומה האחורית עם חדר רביעי בגודל, מיקום וצורה תקינים. בפונס משמאל הודגם ממצא בקוטר כ 5 מ"מ בעל סינגל מעט גבוה בT2 וב FLAIR, נמוך ב VEIN BOLD לאחר הזרקת גדוליניום העשרה עדינה.
ממצא מתואר בפונס משמאל בעל אבחנה מבדלת של CAPILLARY TELEAN GIECTASIA, אפשרות נוספת של CAVERNOMA.
אשמח מאוד באם תענה לי בהקדם.
המשך יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקת- נוירוכירורג - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011יש להפנות שאלה זו לפורום העוסק בנשא רנטגן ואו נוירולוגיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיבקת דם נופר מ.נופר מ.31/07/2011
שלום,
שמי נופר, אישה, אישה בת 23.10. לאחרונה נשלחתי לבצע בדיקות דם, ע"י רופא העור בגלל תלונות שלי על נשירת שיער מוגזמת.
בבדיקה הנ"ל יצאו ערכים לא תקינים:
MCHC 32.8
לפני חודשיים עשיתי בדיקה דם והערך הנ"ל יצא: 31.8
NEUT% 25.2
לפני חודשיים הערך הנ"ל היה 35
LYM% 60.3
לפני חודשיים 50.6
NEUT. abs 1.4
לפני חודשיים 2.6
אשמח להתייחסות ולחוות דעת נופר מ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיבקת דם נופר מ. - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011הבדיקות תקינות וההבדלים חסרי משמעות מעשית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mpv וסוכר נמוךמאיה29/07/2011
שלום, אני בת 21 והשבוע נעקצתי על ידי חרק לא ברור, הייתה לי נפיחות כמה ימים ושלפוחיות מסביב,
הרופא משפחה שלח אותי לבדיקות דם, הכל תקין,
אך בבדיקות רשום שהסוכר הוא 60, והmpv הוא 13 וחצי,
מה זה אומר?
אשמח לתשובה,
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר mpv וסוכר נמוך - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011סוכר = סוכר
MPV קשור לנפח הטסיות
2 הממצאים תקינים מעשית ואין צריכים להטריד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים גבוהים בבדיקת דםבתיה29/07/2011
שלום רב
אני בת 59 . בבדיקת דם אחרונה יצא
crp 8
esr 34
מה זה אומר בעצם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים גבוהים בבדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/08/2011לא הרבה.
תלוי מדוע נלקחו הבדיקות ומה חיפשו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בילירובין TOTAL גבוהאורי28/07/2011
LIPEMIC INDEX NORMAL
HEMOLYTIC IND. NORMAL
ICTERIC INDEX ++
ALK.PHOSPHAT. 60.00 U/L ( 30.00- 140.00) (.*.......)
ALT(GPT) 23.00 U/L ( 5.00- 45.00) (...*.....)
AST(GOT) 21.00 U/L ( 5.00- 40.00) (...*.....)
BILIRUB. DIRECT 0.32 MG/DL ( 0.10- 0.40) (......*..)
BILIRUB.TOTAL 2.44 MG/DL ( 0.30- 1.20) (.........)*
CHOLESTEROL 255.00 MG/DL ( 120.00- 200.00) (.........)*
HDL-CHOLEST. 49.00 MG/DL ( 40.00- 85.00) (.*.......)
LDL-CHOLEST. 190.00 MG/DL ( 60.00- 130.00) (.........)*
VLDL LEP(%) 12.80 %
TRIGLYCERIDES 80.00 MG/DL ( 35.00- 170.00) (..*......)
מצ"ב תוצאות של בדיקת דם שעשיתי אתמול, האם יש קשר בין הערך הגבוה של הבילירובין לבין הכולסטרול הגבוה?
ואם לא, אז מה זה אומר שיש ביליבורבין גבוה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בילירובין TOTAL גבוה - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011אין כל קשר.
רמת הבילירובין המעט גבוהה קשורה לצום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםחולי28/07/2011
מה אומר הערך המצורף להודעה.
הבדיקה נעשתה לשם מעקב אבנים בכיס מרה.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/08/2011הפרעה מינימלית בתפק כבד, ספק אם יש לכך משמעות וקשר לאבנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Acid P'ase totalיאיר28/07/2011
הבדיקה מראה ערך של 5.3 , חריגה מהמקסימום של 4.7
מהי הבדיקה ומה משמעות החריגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Acid P'ase total - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011מדוע נשלחה הבדיקה?
איך היו ערכים קודמים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים גבוהיםאופק27/07/2011
שלום,
אני בן 17 ובבדיקת דם שנערכה לפני כמה ימים נמצאו ערכים גבוהים בכמה דברים:
חומצת שתן - 7.4
חלבון - 8.1
immunoglobulin G - 1730 (כשהמקסימום 1600)
יש לציין שאיני חולה בשום דבר, והבדיקה לא נערכה בשל חשד לדלקת או היותי חולה,
תוצאות גבוהות כאלו בבדיקות היו גם בפעם הקודמת לפני כשנה וחצי:
חומצת שתן - 7.5
חלבון - בבדיקה אחת (8.7) ובבדיקה נוספת (8.5)
Immunoglobulin G - 1680
רציתי לדעת אם יש קשר בין הערכים הגבוהים (שנגרמים מסיבה אחת)
ואם יש לעשות משהו עם ממצאים אלו ואם כדאי או יש דרך להורידם.
תודה מראש,
אופק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים גבוהים - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011יש צורך במעקב בעיקר' ולבדוק סוג האימונוגלובולין G הגבוה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

