מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תשישות קשה בתחילת הריון-בדיקות דםדניאלה19/07/2011
שלום רב,
בת 32 הריון שני, שבוע שמיני.
תשושה ועייפה באופן קיצוני, לא מסוגלת לעמוד וללכת, חסרת אנרגייה לחלוטין. כל הגוף כואב לי כאילו בתוך העצמות. בין אם אני ישנה ונחה או לא נחה אין שיפור ואין שינוי.
ביצעתי בדיקות כלליות והיו כמה תוצאות חריגות שאני מקווה שיסבירו את תחושתי:
1. ויטמין D- נורמה בין 70-180-תוצאתי 39.
2. ויטמין B-12 נורמה 200-800-תוצאתי 156.
3. המוגלובין נורמה בין 12-16-תוצאתי 11.
האם יש בתוצאות הסבר לכך שאני לא מסוגלת לתפקד ומצבי מחמיר בשבועיים האחרונים?
אודה מאוד מאוד לסיוע שלכם.
דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשישות קשה בתחילת הריון-בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/08/2011במידה מסויימת
פני לרופא להסבר וטיפול בחוסרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר בברזללאה18/07/2011
שלום, לאחרונה גיליתי שיש לי חוסר בברזל ורציתי לדעת על דרכי טיפול מבחינת תפריט ומבחינת חיזוק בויטמינים. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר בברזל - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/08/2011ראשית יש לברר את הסיבה לחסר הברזל
הטיפול הוא עפ הסיבה ובעיקר בתכשירי ברזל
באשר לתפריט עשיר בברזל- הוועצי בדיאטנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית מים מופרזת לפני בדיקת דם ושתןיאיר14/07/2011
בן 49, שתן צהוב מזה 3 חודשים למרות שתיית מים מרובה (כרגיל).
לפני מספר ימים עשיתי בדיקות דם ושתן, התבקשתי לצום 12 שעות לפני הבדיקה ולשתות הרבה מים.
העניין הוא ששתיתי כמויות אדירות של מים, כל הלילה התעוררתי להשתין, וכל פעם שהתעוררתי שתיתי עוד כמה כוסות מים. הבדיקה התבצעה בבוקר וכל תפקודי הכבד יצאו תקינים (וגם כל שאר התוצאות).
השאלה שלי היא האם כמויות המים האדירות ששתיתי עיוותו את תוצאות הבדיקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתיית מים מופרזת לפני בדיקת דם ושתן - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011ממש לא!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צום?ע.14/07/2011
האם לצורך בדיקת תפקודי בלוטת התריס בבדיקת דם צריך להיות בצום.. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צום? - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011לא!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת הריוןדורית14/07/2011
שלום. מה אומרת תוצאת בדיקת הדם הבאה:
BETA-HCG 7
האם מעיד על היריון?
ואם לא מה המשמעות שלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת הריון - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/08/2011איני יודע מה טווחי הנורמה, אך אם הערך גבוה - אז כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין 12 Bיופי13/07/2011
אבקש את חוות דעתך. נמסר לי כי לאחרונה התפרסמו מחקרים לגבי הרמה האופטימלית לרמת הויטמין 12 B - לקשישים, רמה שאמורה להיות גבוהה ממה שנחשב לתקין עד כה. מה ידוע על כך? מהם הערכים הרצויים?
רב תודות על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין 12 B - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/08/2011הרמה צריכה להיות ממוצעת
אין צורך בהעלה מיוחדת של הרמות בקשישים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת דם - אי ספיקת כליותאריאלה13/07/2011
לבני בן ה17 נערכה בדיקת דם שגרתית. בבדיקה התקבלו הערכים הבאים:urea-44. creatinine-1.17
בבדיקה חוזרת שנערכה לאחר 9 ימים התקבלו אותם ערכים בדיוק.
רופא המשפחה אמר שיתכן ומדובר בבעיה של אי ספיקת כליות.
מה המשמעות ומהו הטיפול
תודה אריאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת בדיקת דם - אי ספיקת כליות - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011יש צורך בהערכה מסודרת עי נפרולוג
לא בהכרח שיש בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת תפקודי כלייה+כאבים בצד ימיןמיטל13/07/2011
שלום ,
ביצעתי בדיקת דם ושתן לאחר שהתלוננתי על כאבים בגב בצד ימין לכיוון המותן.
להלן התוצאות החריגות-
ESR - 50
EGFR - מכל 1.73 בריבוע (?)
חלבון בדם - 8.4
חשבו לציין שוב,יש לי כאבים בצד ימין
מה זה אומר ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת תפקודי כלייה+כאבים בצד ימין - תגובה
ד''ר אבישי אליס08/08/2011איני יודע
אין הסבר בבדיקות
יש להבדק עי רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםנחמה אביעד13/07/2011
שלום
בדיקת דם RHEUMATOID FACTOT גבוהה מעל הנורמה 20.20
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תגובה
נחמה29/07/2011מדוע אין תגובה לשאלתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/08/2011לא הרבה, תלוי בנסיבות ומדוע נלקחה הבדיקה
מדובר בנוגדנים עצמיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- WBC נמוך מהנורמהזהרה שמאי12/07/2011
אני חולה עם חום גבוה מזה 5 ימים. פעמיים נבדקתי ע"י רופאים כלליים אשר לא ידעו לאבחן את בעיותי. היום קיבלתי תוצאות בדיקות דם והערך של הכדוריות הלבנות נמוך מהנורמה - 3.4 . מה המשמעות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר WBC נמוך מהנורמה - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011חסר משמעות ואו מחלה ויראלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף בדם של ויטמין B12ביאטריס11/07/2011
בבדיקת דם שביצעתי נתגלה עודף של B12
כ- 1000
רציתי לדעת מה המשמעות
מודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עודף בדם של ויטמין B12 - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/08/2011אין הרבה משמעות
האם את נוטלת B12?
יש לעבור עם הרופא על תוצאות ספירת הדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר בבקשה תשובתך לחוצהנטע11/07/2011
קיבלתי תוצאות בדיקות דם שמראות עליה ב-
HGB 16
mono % 12
lympho% 4
בבדיקת שתן Leukocytes Leu/uL 250 MOD
על מה זה מעיד??? זה גורם לירידה בפרופיל בצבא???
כל שאר הבדיקות תקינות.
תודה רבההה לחוצה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר בבקשה תשובתך לחוצה - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011ממש לא!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח ספירת דם לתינוק בן 1.2 שניםאליה11/07/2011
שלום רב,
אני מצרפת תוצאות ספירת דם מהיום שעשיתי לבני בן השנה וחודשיים.
ממה שאני רואה ערכי הנויטרופילים נמוכים.
אבקש לדעת מה המשמעות והאם יש מקום לדאגה.
בבדיקה מחדש פברואר 2011 היו הערכים הרלוונטיים:
34.7% ו - 3.6.
בתודה מראש על תשובתכם המהירה.
WBC 6.6 K/UL
RBC 4.38 M/ul
HB 11.2 g/dl
HCT 32.6%
MCH 25.6 pg
MCHC 34.4 g/dl
RDW 14.5 %
MCV 74.4 Fl
NEUT% 18.3%
LYM% 67.8%
MONO% 7.8%
EOS % 5.4%
BASO % 1.2%
NEUT.abs 1.2 K/ul
LYMP.abs 4.5 K/ul
MONO.abs 0.5 K/ul
EOS.abs 0.4 K/ul
BASO abs 0.1 K/ul
PLT 412 K/ul
MPV 10.0 fL* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח ספירת דם לתינוק בן 1.2 שנים - תגובה
ד''ר אבישי אליס08/08/2011זו ספירה תקינה לתינוק!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים גבוהים שלLDHיאיר08/07/2011
עשיתי בדיקות דם השבוע
חוץ מLDH גבוה 609 כל יתר התוצאות בגבולות הנורמה
אני חולה צליאק כ-7 שנים...אני בן 55...בתקופה האחרונה
שוקל 100 קילו על גובה 185..
עושה פעילות גופנית ..שוחה והליכות
דיי,חלש ועייף בתקופה האחרונה..
אשמח לקבל חוות דעת
תודה מראש
יאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים גבוהים שלLDH - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/08/2011יש לחזור על הבדיקה בשלב הראשון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת דםעינב08/07/2011
שלום
אני בת 26 ואני סובלת ממיגרנות קשות שבעקבותן נשלחתי לעשום צילום מוח שבו נמצאו מוקדם בחלק הלבן. ואני סובלת מדלקותפרקים וחשש לבעיה בבלוטת התריס.
אני מצרפת את תוצאות הבדיקה האחרונה. תוכלו בבקשה להסביר לי אותן.
תודה רבה,
עינב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
עינב08/07/2011אני מוסיפה בדיקה נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת - תגובה
ד''ר אבישי אליס08/08/2011הבדיקות תקינות
באשר לרנטגן- יש לפנות לנוירולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

