מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אולי אתם תושיעורבן05/09/2011
בן 60,בד"כ בריא,למעט סינוסיטיס כרוני.
רגישות לפנצילן.
אלרגיה לקרדיט אבק הבית.
מאובחן כבעל IBS (מלווה בעצירות)
HYPERLIPIDEMIA
לפני כחודשיים ,עם הופעת הסינוסים, הטינטון וכאבי הראש (לחץ מזק בחלק הפרונטאליים),קיבלתי מרופא א.א.ג. :
"טלפסט" ו-"אומיס". התרופות לא הועילו.
מצב הלחץ בראש החמיר (כל תזוזת עיניים מחמירה את הלחץ)ולפני 3 שבועות פניתי למיון א.א.ג,.גם כאן הרופא לא מצא משהו חריג, ונתן לי DALACIN .
כאב הראש שכח לפרק זמן קצר, ומזה כשבועיים המצב קטסטרופאלי!.(משתדל לשכב רוב הזמן).
בשלב זה ביצעתי בדיקות דם (תוצאות להלן),,מתוך חשש שהאנטיב. החלישה את מערכת החיסון.,או, הזיקה לכבד(או גורם אחר במע. העיכול).
אגב: 1. אותו סוג כאבי ראש קורה לי כשמשהו לא בסדר ביציאות.
אהיה אסיר תודה אם תפצחו הקושיה: האם בדיקות הדם מצביעות על הקשר בין כאבי הראש העזים,לבין :הסינוסים/אנטיב., או בעייה במער. העיכול. ובכלל : חשד לכל בעייה הקשורה לנושא.
להלן כל התותאות (היחידות-כמקובל ב"כללית"):
Glucose – 79
Creatinine- 0.74
Uric acid – 5.0
Sodium – 143.2
Potassium – 4.70
Calciu – 9.30
Protein-total - 6.9
Albumin – 4.5
Colesterol – 241.4
Triglycerides- 141
Chol-hdl - 47
Chol-ldl - 166.4
Non-hdl chol - 194
Bilirubin-total-0.7
Bilirubin-direct- 0.12
Got(ast)) - 19
Gpt(alt) - 3
Alk phosp.- 69
Ldh - 344
Wbc - 4.3
Rbc - 4.59
Hb - 13.6
Hct - 42.3
Mch - 29.6
Mchc - 32.2
Rdw - 13.4
Mcv - 92.2
Neut% - 57.2
Lym% - 30.9
Mono% - 7.9
Eos% - 3.5
Baso% - 0.5
Neut.abs - 2.5
Lymp.abs - 1.3
Mono.abs - 0.3
Eos.abs - 0.1
Baso.abs - 0.0
Plt - 182
Mpv - 12.0
Esr - 2
Tsh - 3.34
Vitamin B12 - 158
Psa - 0.786
c-rtive prot. – 0.11* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולי אתם תושיעו - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/09/2011סינוסטיס גורמת לכאבי ראש
הפתרון בידי רופאי אאג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציפייה לתגובה רצינית
רבן11/09/2011ד"ר אבישי הנכבד.
ניתן היה לצפות לתגובה אוהדת יותר ,למייל כה ארוך,המציג מספר בעיות (ושלקח כשעה לכותבו).
רופא א.א.ג.,לאחר שלא מצא משהו חריג בבדקותין (גם בעבר,אצל רופא מומחה, התגובה היתה זהה),הפנה אותי לבדיקות: נוירו,אורטופד,מעבדת שינה. בכולם ב.מ.פ.
לכן,אודה אם תתייחסו לנושא ביתר כובד ראש :
למשל: קשר בין מער. העיכול [-] לחץ בראש?. (במיוחד לאור לקיחת כמות מכובדת של אנטיביוטץ? ,ואולי כיוון אחר?
תודה -בני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציפייה לתגובה רצינית - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/09/2011מכובדי
אינך מצפה לפתרון בעיות כה מורכבות באינטרנט,
לכך נועדה פגישה והערכה מסודרת עי רופא.
זו הדרך הנכונה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני דווקא כן הייתי מצפה,למה לא?
הילה26/09/2011וכמובן שד"ר אני מעריכה ומודה לך מאד על כל העבודה שאתה עושה פה וטורח ועונה לכולם,יישר כוח אמיתי!
אני לא רואה סיבה שאי אפשר לענות על נושא רציני/מורכב דרך האינטרנט...
מקסימום מדובר ביותר הקלדות במקלדת כי התשובה ארוכה (-:
ותמיד אפשר לסיים ב: "אין באמור להחליף המלצה רפואית ועליך לפנות לרופא X כדי לאבחן את הבעיה לעומק"
בברכת שנה טובה,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני דווקא כן הייתי מצפה,למה לא? - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/09/2011צר לי, אך ברפואה ע"פ תפיסתי אין קצורי דרך
ולכן אין תחליף להערכה ובדיקה עי רופא פנים אל פנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםאורטל04/09/2011
שאלה:
האם בבדיקת דם פשוטה ניתן לדעת בבירור אם לבנאדם כזה או אחר יש סרטן או שכדי לגלות זאת צריך לעשות בדיקת דם מיוחדת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/09/2011רק סוגי סרטן בודדים ניתנים לאבחון בבדיקת דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות בדיקות דםסיוון04/09/2011
שלום רב,
רציתי לקבל עזרה בפענוח בדיקות דם להרפס,
HERPES HSV2 IgG < 0.50 negative < 0.50 negative
HERPES HSV 1+2 IgM positive
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח תוצאות בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/09/2011כנראה שהיה מגע לאחרונה עם וירוס ההרפס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם חריגות בהריוןמירי04/09/2011
שלום רב,ביצעתי בדיקות דם (תחילת הריון) ואלו התוצאות החריגות שנמצאו:
Urea (B) 13 mg/dl 17 - 43 *(..........).
Creatinine (B) 0.50 mg/dl 0,51 - 0,95 *(..........)
האם זה חריג? או בגבול התקין?אשמח לעזרה
שבוע מצוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם חריגות בהריון - תגובה
חורחה אוליבה04/09/2011החריגות לא משמעותיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם תוצאות בדיקת הדם בסדר?רננה03/09/2011
עשיתי בדיקת דם, חלק מהן קשורות לתפקוד כבד
הנה התוצאות אשמח לביאורן.
תודה, רננה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם תוצאות בדיקת הדם בסדר? - תגובה
חורחה אוליבה04/09/2011התוצאות תקינות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק הליקובקטר פילורישירן03/09/2011
יש לי חיידק בקיבה עברתי טיפול משלוש 3 פעמים כבר עברה שנה מהפעם הרשונה ועדיין החיידר נמצא ב39%.....מה עושים???
האם זה מסוכן שהוא לא עובר??? למה יכול לגרום??
יש טיפול אחר לחיידק חוץ מאנטיביוטיקה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק הליקובקטר פילורי - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/09/2011ראשית מדוע היה צריך לטפל
ושנית מה מפריע לך עתה
ושלישית איך יודעים שישנו עתה.
וההתייחסות בהתאם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםרנלי02/09/2011
מתוך בדיקות דם שמרביתן הן נורמליות (בתוך הסוגריים) יש 2 בדיקות חורגות :
monocytes 9.9 % eosinophils 6.16%
האם יש מקום לדאגה ו איזה טיפול דרוש ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/09/2011לחזור על הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם שחרגופלונית01/09/2011
בן 30 בריא בד"כ עשה בדיקות דם תקופתית, אציין רק את התוצאות של הבדיקות שחרגו מהמסגרת ואודה על התייחסותכם:
RBC = 4.51
MCH = 31.4
MCHC = 32.4
MCV = 97
ויטמין די = 82.5 (האם תקין)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממתינה לתשובה- תודה.
פלונית04/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם שחרגו - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/09/2011הערכים שמסרת סבירים
כדאי לראות את כל ספירת הדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציליק ושאר דלקותisabel01/09/2011
CELIAC SCREEN הסקאלה היא 0.0 40.0 לי יש 4.2 מה זה אומר?
ESR הסקאלה היא 2 37 לי יש 3 מה זה אומר?
VITAMIND הסקאלה היא 250.0 75.0 לי יש 95.1 מה זה אומר?
יש לי חולשה נוראית וחשוב לציין חוסר קבוע כל חיי בויטמין בי 12 ןברזל מטופל בזריקות או כדורים
אשמח לתשובות ותודה מראש על העזרה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכוונה לציליאק
isabel02/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציליק ושאר דלקות - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/09/2011כל הנ"ל תקינים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםסיגלית31/08/2011
אני בת 36 לא נותלת תרופות ולא כלום לא מעשנת
לפני חודש יצא לי כולסטול טוב 36 ושומנים בדם 300 והשאר הכל בסדר.
היום עשיתי בדיקה ויצא לי
מוגלובין 11.9
המטוקריט 35.6
לימפוציטים 21.3
ESR1HOUR יצא 24 שהערך העליון אמור להיות 20.
לפני חודש כל הבדיקותת האלה היו בסדר גמור.
מה התוצאה מראה פה?
אשמח על התשובה אני מאוד מאוד לחוצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה31/08/2011תוצאות גבוליות. לא חושב שיש משהו משמעותי.
מה הסיבה שאת חוזרת כל חודש על הבדיקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאה של בדיקה דם esr
יוני31/10/2011עשיתי בדיקת דם ויצאה לי התוצאה 37 האם זה מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה ב-TSHריקי29/08/2011
בת 41 עשיתי בדיקת TSH .
ה-T3 וה-T4 יצא תקין , אך ה-TSH יצא 11.59 .
מה עליי לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה ב-TSH - תגובה
חורחה אוליבה30/08/2011מומלץ יעוץ רפואי, אצל רופא המשפחה או אנדוקרינולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל ופריטיןטל29/08/2011
לילה טוב,
שמי טל, אני בת 25 ובריאה בד"כ. לפני כשנתיים וחצי התגלה בבדיקות דם שגרתיות שביצעתי בקופת החולים מחסור בברזל (39µg/dl) ופריטין (8ng/ml).
גם לאחר לקיחת תוספי ברזל (קפסולות ונוזליים) הערכים המשיכו לרדת (ברזל 23µg/d, ופריטין 5.4ng/ml)
עד שרופאת המשפחה המליצה על מתן 5 עירויי ברזל בהפרש של שבוע בשל "אי ספיגת ברזל".
לאחר מכן הייתה עלייה בערכים (פריטין 63ng/ml וברזל 125mcgr/dL), כמצופה, והם נשארו בגדר הנורמה במשך שנה וחצי.
בבדיקות דם שביצעתי לפני כשנה ערכי הברזל היו 90 (µg/dl) -בדומה לבדיקות הדם שביצעתי היום, ואילו ערכי הפריטין ירדו מ- 48ng/ml לפני שנה ל-7ng/ml בבדיקה שביצעתי הבוקר.
חשוב לציין כי לאורך כל התקופה ערכי ההמוגלובין היו תקינים (12.5-13.5) והן ערכי B12 וכי ביקרתי אצל דיאטנית והתפריט שלי מגוון וכולל ברזל ממקורות שונים. בנוסף, לאחר התייעצות עם רופאת המשפחה אושר לי להמשיך לתרום דם. עם זאת, התרומה האחרונה בוצעה לפני למעלה מחצי שנה.
ולשאלתי - רציתי לדעת האם, לפי דעתם המקצועית, ערכי הפריטין הנוכחיים מצריכים מתן עירויי ברזל נוספים או שמא כאשר ערכי הברזל הם בגדר הנורמה אין צורך בהתערבות שכזאת? כאמור, בעבר לא הגבתי לכדור ברזל ולסירופ נוזלי (הטיפול היה ממושך) והרופאה טענה כי אני סובלת מאי ספיגה וציינה כי ייתכן ואאלץ לקבל עירויים נוספים בעתיד.. - האם עכשיו זה "העתיד"? :-)
תודה רבה על המענה ותשומת הלב,
תמשיכו בעבותכם,
טל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל ופריטין - תגובה
ד''ר אבישי אליס30/08/2011מסתמן שוב מחסור בברזל
מציע לנסות טיפול בכדורים תוך הקפדה על מינון נכון ונטילה נכונה
תמיד תהיה האפשרות לחזור לעירוי ברזל אחת ל....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שומנים בדםגליה29/08/2011
מחר יש לי בדיקת דם ושומנים בדם.
הבדיקה בשעה 7:30. מאיזו שעה עלי להיות בצום מוחלט?
האם אפשר לשתות מים ללא הגבלה בלילה?
בתודה
גליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שומנים בדם - תגובה
חורחה אוליבה29/08/2011מומלץ בין 12 ל-14 שעות צום, וכל מותר לשתות מיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נויטרופיליםשרית29/08/2011
שלום רב,
בהריון (שבוע 12+4). עקב דימומים קליםנשלחתי לעשות ספירת דם שבוע אחר שבוע.
תוצאות הספירות היו תקינות למעט הנויטרופילים שבדיקה הראשונה היו 6.6 K/UL
74.7%
ועלו במעט בבשיקה האחרונה מהיום שצרפתי כאן.
האם יש מקום לדאגה? אני חשה בטוב ואין לי חום
תודה
WBC 9.10 K/UL ( 4.00- 10.00) (.......*.)
NEUTROPHILS 6.80 K/UL ( 1.80- 6.60) (.........)*
NEUTROPHILS % 75.60 % ( 46.00- 68.00) (.........)*
LYMPHOCYTES 1.50 K/UL ( 1.10- 3.50) (.*.......)
LYMPHOCYTES % 16.90 % ( 15.00- 45.00) (*........)
MONOCYTES 0.50 K/UL ( 0.08- 0.90) (....*....)
MONOCYTES % 5.50 % ( 2.00- 9.00) (....*....)
EOSINOPHILS 0.10 K/UL ( 0.00- 0.60) (.*.......)
EOSINOPHILS % 1.60 % ( 0.00- 6.00) (.*.......)
BASOPHILS 0.00 K/UL ( 0.00- 0.15)
BASOPHILS % 0.40 % ( 0.00- 1.50) (.*.......)
RBC 3.87 M/UL ( 3.90- 5.40)*(.........)
HEMOGLOBIN 11.80 G/DL ( 12.00- 16.00)*(.........)
HEMATOCRIT 34.60 % ( 35.00- 45.00)*(.........)
MCV 89.50 FL ( 80.00- 98.00) (....*....)
MCH 30.60 PG ( 27.00- 33.00) (....*....)
MCHC 34.20 G/DL ( 32.00- 35.50) (.....*...)
PLATELETS 242.00 K/UL ( 150.00- 400.00) (..*......)
MPV 7.80 FL ( 6.50- 11.50) (.*.......)
RDW 13.80 % ( 11.00- 16.00) (....*....)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נויטרופילים - תגובה
ד''ר אבישי אליס29/08/2011חסר משמעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות שעלתאילן29/08/2011
כל הסימפטומים של שעלת נמצאים... הבדיקות חזרו כדלהלן:
BORD.PERTUSSIS IgG
Positive
BORD.PERTUSSIS IgM
NEGATIVE
BORD.PERTUSSIS IgA
Positive
מה המשמעות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות שעלת - תגובה
ד''ר אבישי אליס29/08/2011מגע בעבר עם חידקי שעלת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

