מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת דם מראה רמה גבוה של Creatineמתאמן20/09/2011
שלום, אני בן 23 ומתאמן כל יום בנוסף לזה לוקח קריאטין + אבקת חלבון.
עשיתי בדיקת דם
הנה התוצאות :
Creatine Kinase U/L 425
Creatinine mg/dL 1.7
השאלה שלי היא האם לאדם מתאמן המצב תקין או שגם גבוה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם מראה רמה גבוה של Creatine - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/09/2011זה יתכן במתאמנים, אך בהחלט חריג
עליך להוועץ ברופא!! ולהפסיק בשלב זה את תוספי המזון!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של ילד בן 15יפה19/09/2011
RBC 4,22 Neutrophil 37.6 Lymphocytes 51.4 Neutrophils 1.81 creatine-kinase 237 Albumin gldl 4.9 האם יש מקור לדאגה לילד בן 15 שסובל לעיתים מחושך בעיניים ומכאבי ראש ,ומעיפות ,למרות שהוא מתאמן בחדר כושר שאני מאוד מודאגת מהמאמץ שהו מפעיל שם, הבן שוקל 47 והגובה שלו הוא 1,67 אשמח אם תפענע לי את מקור הבעיה ושתמצא לי פיתרון לבעיה. נ.ב הילד כעיקרון סובל מאסטמה מגיל חצי שנה.ולוקח משאף " סימביקורט". פעמיים ביום בוקר וערב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות של ילד בן 15 - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/09/2011אין בבדיקות הסבר לתלונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות של ילד בן 15
מלכה26/09/2011ברור שלא התכוונתי לכול הבעיות . אבל הבדיקות לא נראות הכי טוב .וזה לא יכול להשפיע על העייפות של הילד במיוחד בבוקר ? וזה מה שחשוב לי לעת עתה. תודה על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות של ילד בן 15 - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/09/2011כאמור אין הסבר בתוצאות לתלונות
מציע בדיקה והערכה עי רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם עקב בחילותUCLA19/09/2011
שלום, ניגשתי לרופאת משפחה עקב בחילות והקאות שנמשכו יותר משבוע (ועודן), וחולשה כללית.
בבדיקה הגופנית היא לא מצאה דבר ולכן שלחה אותי לבדיקת דם.
רוב התוצאות חזרות תקינות פרט ל - Eosinophils (12.2% 0.88#)
ו-Folic Acid (3.3 ng/ml) (הB12 בטווח התקין)
האם משהו מהסטיות הללו יכול לספק הסבר לסימפטומים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם עקב בחילות - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/09/2011לא
הייתי חוזר על הבדיקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לתפקודי כלייהשושה19/09/2011
אשמח בפענוח תוצאות בדיקות דם לתפקודי כלייה :
CREATININE תוצאה : 0.46 mg/dl
UREA תוצאה: 11 mg/dl
שתי התוצאות חורגות מטווח הנורמה מה זה אומר? יש לציין כי אני בשבוע ה-21 להריוני, סובלת מהתרחבות קלה של הכלייה הימנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם לתפקודי כלייה - תגובה
חורחה אוליבה19/09/2011תוצאות תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת RFחביבה18/09/2011
שלום רב. בדיקת RF הראתה תוצאה של 194 שהנורמה היא 14. בדיקת ANA שלילי. מה יכול לאמור תוצאה גהוהה זו? ומה שוללת ANA שלילי? אני בת 37 ונשלחתי לבדיקות אלה עקב חולשה עייפות כאבי גב, ברכיים וכתפיים. והרפס בשפתיים כרוני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת RF - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/09/2011יש לברר את מכלול התמונה הקלינית
והאם יש חשד סביר לראומטואיד ארטריטיס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- egfr ?עינת16/09/2011
שלום רב,
אני אודה על עזרה בפענוח תוצאות בדיקת הדם שלי, אני בת 33, שלחו אותי לבדיקות דם בשל תשישות בשבוע האחרון, הערכים שקיבלתי הם:
egfr
גדול מ- 60ml/min/1.73m²
כולסטרול 242
HDL כולסטרול 104.6
NON-HDL כולסטרול 137
LDL כולסטרול 116.4
מה זה אומר? הבנתי שהערכים הללו לא תקינים
תודה,
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר egfr ? - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/09/2011התוצאות תקינות עבורך ואינן מסבירות התשישות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםדני16/09/2011
שלום ד"ר
ראשית אני רוצה להודות לך על התשובות והסבלנות.
אני בן 32 גובה 1.75 משקל 76
יש לנו גנטיקה במשפחה של שומנים וכולסטרול בדם
אבי בן 62 עבר צינטור לב, ואחי בן 39 עם גורמי סיכון רבים כגון השמנת יתר,
לחץ דם גבוה,ועישון עבר צינטור לב.
עשיתי בדיקות דם ולהלן הערכים:
כולסטרול כללי- 179
כולסטרול LDL -110
כולסטרול HDL 45
טרגלצידים - 118
סוכר 92
האם הערכים תקינים לגורמי הסיכון שלי? (גנטיקה)
ומתי הייתה ממליץ לי שוב לעבור על בדיקת דם?
תודה על הכול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/09/2011בהנחה ואינך מעשן ואין מחלות אחרות הפרופיל תקין
הקפד על תזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאה,חווה15/09/2011
CHr 31 האם התוצאה בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאה, - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/09/2011תני יותר פרטו בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם...מיקה14/09/2011
היי,
אני בטיפולי פוריות מזה שנה..עם תחילת קבלת ההורמונים החלה להופיע נשירה רצינית.
עד היום נשארו לי מעט שערות על הראש.
פניתי לרופא נשלחתי לבדיקות דם... ואלו התשובות שקיבלתי:
bilirubin total 1.4
carotene 106
כמו כן אני נוטה לסבול מיובש מאסיבי בחלל הפה.
הדורש ממני לשתות כל הזמן!
האם ייתכן כי היובש נובע מנטילת הורמונים (כרגע אינני נוטלת הורמונים מזה חודש וחצי)? הייתכן כי הכליות נפגעו מהטיפולים? האם קיימת פגיעה בתפקודי כבד?
האם ממומלץ לי להמשיך בטיפולי פוריות
קיים חשש שמא טיפולים נוספים יגרמו נזק בלתי הפיך לאברים בריאים .
בתודה מראש
להמלצתכן אודה
מיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם... - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/09/2011אין בבדיקות שציינת הסבר
אני מציע לנהל שיחה עם הגניקולוג ואולי עם עוד אחד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת דםנעמה14/09/2011
שלום,
בבדיקה שערכתי הערכים הנ"ל היו חריגים אשמח לדעת מהן:
IRON -108
UREA-15
PHOSPHORUS- 3.9 -* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה15/09/2011הם לא חריגים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקהשבוע 39 לחוצה14/09/2011
שלום
אני נמצאת כרגע בשבוע 39 ועשיתי את בדיקות השתן השגרתיות
קבלתי את התוצאות הבאות:
Enterococcus faecalis (group D
100,000 CFU/ml -גדול מ
חיידקים
Enterococcus faecalis (group D) - (1)
1 VitekAntibiotics
S Ampicillin
S Ciprofloxacin
S Nitrofurantoin
S Vancomycin
Legend: R=Resistence, I=Intermediate, S=Sensitive, N=Negative, P=Positive
ESBL- Positive מצביע על מנגנון עמידות לאנטיביוטיקות מסוג
?- lactams.
הבנתי שאני אמורה לקבל אנטיביוטיקה.
הבעיה שהרופא נתן לי בטעות תרופה שמכילה פנצילין ואני אלרגית לפנצילין...
מה ההשלכות לגבי ולגבי העובר? מה אומר החיידק הזה? האם מסוכן למי מאיתנו?
האם ישפיע על הלידה
אשמח לתשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/09/2011הרגישות לפניצילין היא שלך
אם נטלת והכל כשורה, אז יתכן ואינך רגישה לפניצילין
בכל מקרה עליך לקבל אנטיביוטיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנטיביוטיקה - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/09/2011הרגישות לפניצילין היא שלך
אם נטלת והכל כשורה, אז יתכן ואינך רגישה לפניצילין
בכל מקרה עליך לקבל אנטיביוטיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 22רעות13/09/2011
שלום, התוצאה של בדיקת שקיעת דם שעשיתי הינה 22, כשגבולות הנורמה הם 20-0.
אני בת 30 ואני נוטלת אלטרוקסין לתת פעילות בלוטת התריס.
האם יש לכך משמעות?
שאר הבדיקות ההמטולוגיות יצאו תקינות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 22 - תגובה
חורחה אוליבה13/09/2011התוצאה קרובה מאוד לנורמה. תחזרי על הבדיקות לאימות. לא חושב שיש משמעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה
רעות15/09/2011התוצאה של ה- TSH יצאה גבוהה - 27 כשהנורמה היא 0.35 עד 5.5.
אני נוטלת 100 מ"ג אלטרוקסין מדי יום.
האם התוצאה מאוד חריגה? האם יש לכך השפעה מבחינה קוגנטיבית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה - תגובה
חורחה אוליבה15/09/2011ממליץ לך לפנות לרופא המטפל ולדון על התוצאות ועל הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה22 - תגובה
חורחה אוליבה15/09/2011לא משמעותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנה לבדיקהאילנה ב.13/09/2011
שלום רב הוזמנתי לבדיקת סי טי של הבטן, והתבקשתי להגיע 3 שעות לפני זמן הבדיקה. לאיזה צורך? תודה ויום נעים - אילנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנה לבדיקה - תגובה
חורחה אוליבה13/09/2011לא יודע. תפני את השאילה למכון המבצע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםvarda13/09/2011
בת 52 סובלת מכאבים בכל הגוף
(פיברומיאלגיה)עשיתי בדיקת דם והתוצאה שצבועה באדום:
MCH 26.70 PG
RDW 17.20 %
מה המשמעות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/09/2011אין הרבה משמעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםמתן13/09/2011
עשיתי בדיקת דם בשבוע האחרון... בדיקה שגרתית ופשוטה..
התחלתי לעשות פעם ב3 חודש...
מה עליי לבקש שייבדקו, שאני עושה את הבדיקה?? האם יש בדיקות מיוחדות שצריך לבקש??
אני מעוניין שיבצעו את המקסימום של הבדיקות, (מין דיאגנוסטיקה מקיפה), אך אני יודע שזה לא ישים לבקש שיבדקו את כל הבדיקות שאפשר...
על מה עליי להתעקש, ועל איזה בדיקות אפשר לוותר?
נ"ב במשפחתי יש הסטוריה של מחלות כבד, וסרטן
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה13/09/2011עם אתה בריא, בדיקה מקיפה תקופתית, הכוללת ספירת דם, שדיעת דם, CRP, תפקודי כבד וכליות, שומנים וגלוקות ובדיקת שתן כללית, תיתן לך מידע על המצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

