מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בן 14 עם פרולקטין גבוהאאילנית29/08/2011
הבן שלי עם כדור של רספרידקס כבר שנה.לפני חודשיים הרופאה נתנה לו 3מ"ג ובבדיקות דם הכל בסדר חוץ מהבדיקת של פרולקטין שזה גבוה מאוד 620 שהנורמה בין 45-375).מה עושים במצב הזה ?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 14 עם פרולקטין גבוה - תגובה
ד''ר אבישי אליס29/08/2011מבררים קשר לריספרדל וחוזרים על הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין Dדניאל25/08/2011
שלום,
בן 29, בריא
בבדיקות דם שעשיתי לפני כשלושה חודשים התגלה מחסור מסויים בויטמין D, הערך עמד על 64.9 nmol/L.
בהמלצת רופא המשפחה, נטלתי די-טיפות, 10 טיפות בכל יום (2000 IU) כל יום במשך שלושה חודשים.
לאחרונה ביצעתי בדיקת דם נוספת למעקב, והערך כעת 77.9, מעט מעל המינימה.
האם כדאי לי להמשיך ליטול את הויטמין באופן קבוע?
תודה מראש,
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין D - תגובה
חורחה אוליבה26/08/2011נראה שהטיפות היו יעילים. על הצורך להמשיך וליטול את התרופה, עליך להתייעץ עם הרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםאניה25/08/2011
אני בת 72. פעם ראשונה ש יש לי חריגות:TRIGLYCERIDFS-199' CHOLESTEROL 203.9 WBC-4.3 EOS-8.1 אם אני יכולה בלי תרופות לשפר את המצב. בזמן אחרון אכלתי יותר מדי עוגות,אולי זה השפיע על התוצעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס26/08/2011הערכים סבירים
אכלי פחות עוגות!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביצעתי בדיקות דםקרין24/08/2011
בת 39 ובשנה האחורנה המערכת ההורמנלית שלי לא מאוזנת בכלל, לאחר תוצאות בדיקת דם הבנתי שמערכת החיסונית שלי לא חזקה, השאלה שלי מה אפשר לעשות כדי להעלות אותה בחזרה, אם זה בכדורים או בתזונה להלן חלק מהתוצאות.
urea- 19 שהנמוך 17
bilirubin total 0.4 שהנמוך 0.3
bilirubin direct 0.13 שהנמוך 0.1
creatine kin.ase ck בדיקת אניזמי כבד -36
wbc- ספירת כדוריות דם לבנות 5.1
mchc- ריכוז המוגלובין נמוך 32.8
ספירת נויטרופילים - תאי דם האחראים על חיסול חיידקים- 2.6
ferritin 16
אשמח לתגובה יש לציין שלא עברתי לידות ובשנה האחרונה אני מרגישה שהמערכת החיסונית שלי ירדה, יש לציין ששאר הבדיקות הם יצאו תקינות פרט למה שהוזכר לע"יל
אשמח לתגובתך תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביצעתי בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה25/08/2011באופן כללית התוצאות בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 65 סוכר "מתנדנד"שושית24/08/2011
שלום רב, בעלי בן 65 (עובד) עבר התקף לב וניתוח מעקפים לפי 15 שנה. בביקורת - הכל תקין. עושה בדיקות סקר פעם בשנתיים. משקל 73 ק"ג גובה 174. נוטל קבוע מיקרופרין 75, סימבסטאטין 20, טריטייס 2.5 וגלוקומין 850 - כל זה כל יום. בחודשים האחרונים גם לוסטרל 50 מ"ג (במקום סרוקסט). לשינה הוא נוטל AMBIEN אבל לאחרונה רמת הסוכר שלו גבוהה למרות הגלוקמין (בודק בבית, בד"כ 110-115 בבוקר לפני אוכל ולפעמים אחה"צ כ-5 שעות אחרי ארוחה מלאה ושעה אחרי חופן שקדים לא קלויים) בין 135-140. ברגיל אוכל בבוקר גרנולה בייתית עם מעט חלב בננה ב-10 בבוקר צהריים מלא(בעבודה) ואחה"צ שקדים ובערב ארוחת ערב ישראלית . ביקשו ממנו לעשות מעקב צמוד יותר של בדיקות סוכר. שאלתי האם תמהיל התרופות משפיע לפתע ? האם יהיה צורך אולי לשנות ? האם הלוסטרל עלול להיות הגורם לשינוי בערכי הסוכר ? האם יש צורך לבדוק גם דברים אחרים ? רופא אינדוקרינולוג הסביר שהוא בקבוצה הקטנה יותר של הרזים עם ערכי סוכר (אינו צריך דיאטת הרזיה). האם יש טעם לקחת תוספים ?
תודה שושית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 65 סוכר "מתנדנד" - תגובה
ד''ר אבישי אליס26/08/2011אני סבור שאם הדיאטה מאוזנת, ובעליך עושה פעילות גופנית סדירה,
אזי החריגה יכולה להיות מטופת בהוספת גלוקומין נוסף בערב.
אגב מה ה HBA1C שלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים בבדיקות דםירון24/08/2011
שלום,
ביצעתי בשבוע שעבר בדיקות דם כלליות כי הרבה זמן לא עשיתי.
משום מה הפעם לא נתנו לי תוצאה של ויטמין D, מדוע?
יש כמה ערכים שחורגים מהנורמה, אודם לכם אם תוכלו לתת לי את דעתכם בנושא.
(אני נוטל פרופסיה אם זה משנה)
CHOLESTEROL- HDL - 39 mg/dl (הנורמה בין 40 ל-120)
IRON - 48 µg/dl (הנורמה בין 60 ל-160)
GOT (AST) - 37 U/L (הנורמה בין 0 ל-35)
MCHC - 32.9 g/dl (הנורמה בין 33 ל-36.7)
זה לא חורג אך זה גבולי:
GLUCOSE - 97 mg/dl (הנורמה-בין 70 ל-100)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים בבדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה25/08/2011HDL-Cholesterol נמוך גבולי. המלצה היא לעלות את הרמה, וצריך לפענח את המצב ביחד עם תוצאות יתר הליפידים. רופא שלך יכול להמליץ על כך.
גם ברזל נמוך מהנורמה של המעבדה. יש לברר סיבה ע"י יעוץ רפואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת שתןצפורה זוסמן23/08/2011
בבדיקת שתן נמצא חיידק KLEB.PNEUMONIAE
בטופס תוצאות הבדיקה מצויינות שמות האנטיביוטיקה ,קוד הרגישות ותוצאת הרגישות
מבחינת קוד הרגישות - האם העדיפות ל"רגיש" או ניתן לסתפק ב"רגיש בינוני"-הומלץ לי ע"י רופאת המשפחה להשתמש ב-NITROFURANTION שהוא "רגיש בינוני" -רופאת המשפחה יצאה לחופשה וכאבי לא פחתו .
מה הוא המושג "תוצאת הרגישות"? לגבי האנטיביוטיקה הנ"ל היא 64 .לעומת זאת לגבי אנטיביוטיקה אחרת שקוד הרגישות שלה הוא "רגיש" ,"תוצאת הרגישות " היא מספר בהרבה יותר נמוך.
להליף את האנטיביוטיקה או להמשיך עם הנוכחית שהתלתי לקחת אותה ביום אשון השבוע.
תודה על עצתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת שתן - תגובה
ד''ר אבישי אליס26/08/2011טיפול מיום ראשון היה צריך כבר להשפיע
יש ליטול את האנטיביוטיקה לה החידק רגיש, וללא הנחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקת שתן - תגובה
ד''ר אבישי אליס26/08/2011טיפול מיום ראשון היה צריך כבר להשפיע
יש ליטול את האנטיביוטיקה לה החידק רגיש, וללא הנחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TSH גבוה בבדיקות אצל מתבגרלימור ד23/08/2011
שלום רב,
בני בן 17, משחק כדורגל 5 פעמים בשבוע. במסגרת הליגה התבקש ע"י רופא הקבוצה לעשות בדיקות דם.
בתוצאות הבדיקות:
TSH בינואר 2011 היה 6.4
TSH היום - אוגוסט 2011 הינו 6
כאשר המדד הגבוה לבדיקה צריך להיות 4.2
יש לציין שה- T4 בסדר 15.7
שאר התוצאות היו בסדר (דם כללי ותפקודי כבד...)
האם יש סיבה לדאגה? ומה יש לעשות בעניין...
תודה בברכה,
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר TSH גבוה בבדיקות אצל מתבגר - תגובה
חורחה אוליבה23/08/2011אכן 2 התוצאות הן גבוהות. מומלץ להתיעץ עם רופא אנדוקרינולוג כדי לברר סיבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהmono-הבהרה
מאיה25/08/2011המספר אשר כתבתי הוא של הלויקוציטים, אשר בהתאם לטווח מתשובת המעבדה נמצא בנורמה.
הערך הנמדד המצוין עבור הmono במספרים הוא 0.906.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- monoמאיה23/08/2011
האם 13.2% mono בבדיקת דם זה הוא ממצא חריג הדורש התייחסות או סטייה סבירה מהטווח הנורמאלי אשר ניתן להתעלם ממנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר mono - תגובה
חורחה אוליבה23/08/2011התוצאה גבוהה מעל הסטייה סבירה, אבל חשוב להתיחות למספר הכולל של לויקוציטים.
מה הוא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהmono - תשובה
מאיה25/08/2011אם הכוונה היא לערך WBC אז הוא בנורמה (6.88).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהmono - תשובה - תגובה
חורחה אוליבה25/08/2011גם באחוזים וגם במספר, התוצאה גבוהה מהנורמה, ולכן מומלץ יעוץ רפאוית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
מאיה25/08/2011המספר אשר כתבתי הוא של הלויקוציטים, אשר בהתאם לטווח מתשובת המעבדה נמצא בנורמה.
הערך הנמדד המצוין עבור הmono במספרים הוא 0.906.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה - תגובה
חורחה אוליבה25/08/2011כל תוצאה גבוהה מ-10 % או 900 מונוציטים ל-mm3, מוגדרת כמונוציתוזיס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה ב-TSHד21/08/2011
ערכי ה-TSH שלי תמיד נטו לאיזור ה-4+
אולם בבדיקה האחרונה הם עמדו על 2.05
מה משמעות הירידה? מה יכול להיות הגורם לה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה ב-TSH - תגובה
חורחה אוליבה21/08/2011יש השתנות תקופתית של TSH בסדר גודל של כ-20 % לאותו בן אדם. יש בנוסף השתנות הקשורה לתנאים טרום אנליטיים ואנליטיים.
בכל אופן, התוצאה תקינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםנחום19/08/2011
שלום,
בבדיקת הדם האחרונה שלי היו מספר תוצאות חריגות:
1. (WBC-Leucocytes (7.2 (בטווח)
2. (35.1)Neutrophils %
3.(51.9)Lymphocytes %
4. Fe - Iron 57
חוץ מהערכים האלה כל השאר היו בטווח. יש להזכיר כי מדי פעם יש לי ליחה בצבע ירוק\צהוב, וכן היה לי לפני הבדיקה. כמו כן, היה לי כאב גב חזק בשכמה כתוצאה מפעילות גופנית אנאירובית מאומצת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השאלה
נחום19/08/2011רציתי לדעת ממה יכולים לנבוע הערכים החריגים הללו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה - תגובה
ד''ר אבישי אליס19/08/2011כל הערכים תקינים ואינם מסבירים או קשורים לתלונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נחום19/08/2011אך כתוב לי בפירוש שברזל מחוץ לטווח (נמוך), לימפוציטים גבוה מחוץ לטווח ונויטרופיל נמוך מחוץ לטווח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר אבישי אליס19/08/2011החריגה אינה משמעותית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחושש
נחום19/08/2011כלומר אין חשש למחלות (סרטן וכו')? חשבתי ששילוב של אחוז נויטרופיל נמוך ואחוז למפוציט גבוה הוא מסוכן, בנוסף לחריגה של 13micg/dl ברזל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחושש - תגובה
ד''ר אבישי אליס19/08/2011אל חשש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מומלץ לעשות ניתוחאילנה בן נעים17/08/2011
תוצאות m.r.i.:
ברך ימין:קרע בקרן האחורית של המניסקוס המידיארלי עם שחליקה של הסחוס המפרקי באותו צד.מעט נוזל יתר תוך מפרקי ובבורסה sp.
ברך שמאל:נותחה פעמיים בגלל קרע במניסקוס(1988) וקרע רצועה(2005).
המצב כיום:סימנים בצקתיים במוח העצם בפלטו הטיביאליס אחורי ליטרלי.קרע של ה-נוזל יתר תוך מפרקי ובבורסה sp.
השאלה:האם לנתח את שתי הברכיים או להסתפק בברך שמאל?האם יש אפשרות לשיקום באמצעות פיזיוטרפיה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מומלץ לעשות ניתוח - תגובה
ד''ר אבישי אליס19/08/2011זו שאלה לאורטופד, ולא בפורום זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קרישת דםחיה17/08/2011
שלום רב,
בדיקות PT-INR טווח בין 0.78-1.2 תוצאה 1.22
בדיקת PT-SEC טווח בין 12-16.5 תוצאה 18.2SEC
%PT בטווח
APTT-SEC בטווח
מה אומרות שתי הבדיקות הראשונות?
תודה על תשובתכם המהירה אני מאוד בלחץ.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קרישת דם - תגובה
חורחה אוליבה17/08/2011שתי התוצאות הראשונת הן זהות. בעצם, ביתוי של אותה תוצאה ב-2 יחידות שונות.
התשובה כמעט תקינה. מומלץ לחזור לבדיקה, ורק עם עדיין התשובה לא תקינה, תבקשי בירור המטולוגי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםמרים16/08/2011
אני בהריון והבוקר ביצעתי בדיקות דם ויצא לי תוצאה נמוכה של 119 בPLT מה זה אומר????????? שיהיה לי בעיה בקרישי דם בלידה? חודש שעבר שביצעתי את הבדיקה זה היה תקין והפעם צמתי 9 שעות זה קשור? אני מתה מפחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה17/08/2011א) התוצאה לא קשורה לצום.
ב) מומלץ לחזור על הבדיקה כדי לאמת את התוצאה, ולבקש בדיקה מיקרוסקופית
כדי לשלול גושים של PLT (אגרגציה היא תכונה חיובית ב-(PLT.
ג) יתכן כי הירידה של הטסיות נובע מ-.hemodilution בהריון הדם עצמו מגדיל
מאוד את כמות הפלזמה ביחס לנפח של כדוריות הדם ואת התפיסה לכאורה של
טסיות דם על ידי השליה.
ד) אם התוצאה חוזרת, כדאי להתייעץ עם הרופא שלך, ולשקול יעוץ המטולוגי.
ה) פחד לא חבר טוב לאישה בהריון. דברי עם הרופא שלך ובררו את הסיבה
לתוצאה לא תקינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מרים17/08/2011על התגובה
לפני 3 שבועות שהיתי רק בתחילת הריון התוצאה היתה 156 והיום אני בשבוע 8 זה קשור לירידה של הסטיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה - תגובה
חורחה אוליבה17/08/2011יכול להיות, אבל לא ניתן לברר רק על סמך התשובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- FNAיאיר16/08/2011
שלום
בן 49
בבדיקה של עורקי צוואר נתגלגה במקרה בלוטת תריס מוגדלת
בעקבות בדיקת אולטרסואנד של בלוטת התריס אונה ימנית גודל 4X4 ס"מ
נשלחתי ל FNA
תוצאות:
משטחים היפרצלולרים רוב התאים קטנים מסודרים בצורה צפופה בקבוצות רובם עגולות לפעמים בצורת דמוי פפילות ,זוהו מעט קולואיד ומעט מאוד מקרופגים , לא זוהו תאי דלקת מונונוקליארים
או תאי ענק רב גרעיניים ,התמונה מעוררת אבחנה מבדלת בין קשר היפרפלסטי דומיננטי לבין נגע נאופלסטי
אודה על הסבר לבדיקה בעיקר למשפט של אבחנה מבדלת
ומה לדעתך המשך הברור הרצוי
תןדה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר FNA - תגובה
ד''ר אבישי אליס17/08/2011טיב הנגע לא הוברר סופית
יש צורך במעקב וחזרה על הניקור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

