מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות דם- ויטמין D ופרולקטיןליאור03/05/2012
שלום, האם לפני בדיקות דם לבדיקת ויטמין D ופרולקטין בהפניית נוירולוג יש לצום מספר שעות לפני? או האם אני יכולה לגשת לבדיקה ללא צום? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם- ויטמין D ופרולקטין - תגובה
חורחה אוליבה06/05/2012ליאור, שלום.
אין צורך בצום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעה על בדיקותיפעת03/05/2012
שלום רב,
מקווה שהגעתי למקום הנכון - נשלחתי ע"י רופא המשפחה לבדיקות דם כלליות עקב חולשה, יש לי כרגע דלקת חניכיים ואני מטופלת ע"י רופא השיניים (אך ללא אנטיביוטיקה), האם כדאי לבצע את הבדיקות כעת או שהדלקת תשפיע על תוצאותיהן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השפעה על בדיקות - תגובה
חורחה אוליבה06/05/2012שלום יפעת.
לא חושב שהחולשה קשורש לדלקת חניכיים, ולכןת כדי לבצע את הבדיקות עכשיו. כשתתני את התוצאות לרופא המשפחה, ספרי לו על טיפול שיניים והוא תידע להעריך את ההשפעה, אם קיים בכלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם שגרתיותטל01/05/2012
שלום,
נשלחתי לביצוע בדיקות דם שגרתיות לפני כשבוע, ורציתי להתייעץ עמך בקשר לתוצאות.
רוב הבדיקות היו תקינות ובנורמה, מלבד 3:
Eosinophils - 6.8
Folic Acid - 2.3
Fe - Iron - 358.0
על שתי הבדיקות האחרונות (חומצה פולית וברזל נרשם שהבדיקה בוצעה פעמיים).
כששאלתי על כך את רופאת המשפחה שלי, היא אמרה שלא הגיוני שיצאו תוצאות כאלו ועל כן סביר להניח שהיתה טעות במעבדה.
הייתי שמחה לשמוע את חוות דעתך.
קצת רקע:
אני בת 21, לא מעשנת, למעט אסתמה (כמעט לא משתמשת במשאף) ואלרגיות בעיקר לאבק ואורנים בריאה לחלוטין.
גובהי 1.60 ומשקלי 60 ק"ג.
אני לא בטוחה אם זה קשור, אבל בשבועיים האחרונים יש לי מעין הרגשה של נימול בכרית כף הרגל השמאלית, אותה תחושה שמרגישים כשנרדמת הרגל, תחושה רציפה ללא רגיעה, אך מאחר וזהו אזור יחסית קטן (ריבוע של 2,3 ס"מ) לא אמרתי על כך כלום לרופאה.
תודה מראש,
טל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם שגרתיות - תגובה
חורחה אוליבה06/05/2012טל, שלום.
אני לא יודע למה נשלחת לבדיקות, ומה הסיפור הרפואית שלך, אבל עם יש חשד בטעות מעבדתי, צריך לשלול אותה. לשם כך הרופאה יכולה לבקש בדיקה חוזרת עם דגימה חדשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 7 להריון בדיקות דם כלליותליאת כהן01/05/2012
אתמול עשיתי בדיקות דם של תחילת הריון היום הסתכלתי בתוצאות במחשב
הכל יצא תקין חוץ מ2 דברים שמסומנים באדום
-CMV-IGG 2.80 IU/ML ( 0.00- 0.39) (.........)*
POSITIVE
- MONOCYTES % 9.70 % ( 2.00- 9.00) (.........)*
אין לי מושג מה זה זה מללחיץ אותי הריון ראשון אשמח אם תוכלו לעזור..
יש לי תור לרופאה שלי רק בעוד שבועיים והיום הקופה סגורה אחה"צ אין לי את מי לשאול
בבקשה תעזרו לי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 7 להריון בדיקות דם כלליות - תגובה
חורחה אוליבה09/05/2012לא חושב שיש סיבה לדאגה. אפשר לחקות את התור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת דם ובדיקת דםחזי29/04/2012
האם יכולות להגרם תופעות לוואי בבדיקת דם שנעשתה לאחר תרומת דם?
אם כן, כמה זמן יש להמתין בין תרומת דם לבדיקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת דם ובדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה29/04/2012לא חזי, אפשר לבצע בדיקות למחרת, ללא בעיה. כבר תוך כדי תרומה לוקחים דגימות שם לביצוע שידרה של בדיקות הכרחיות לשימוש של המנה שתרמת.
לא לדעוג וליתרום דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי קרישהירון24/04/2012
שלום
בן 38
אני אמור לעבור ניתוח באף, והמנתח ביקש שאעשה ספירת דם ובדיקת תפקודי קרישה.
רופא המשפחה נתן הפניה לבדיקת INR ו - PT (בלי PTT).
ספירת הדם תקין
INR - 0.86 (ערכים תקינים לפי מעבדה בין 0.80-1.20)
PT - 143.5 (ערכים תקינים לפי מעבדה בין 75- 140.
יש לציין שאני לוקח אספירין במינוך נמוך כבר כמה שנים, אבל עד היום זה לא השפיע על הבדיקות בתפקודי קרישה, ולפני חודש (נדרשתי לעשות בדיקת דם לפני גסטרוסקופיה) הערך PT היה 120.
האם יש משמעות לחריגה הקלה מהנורמה ? וכן בהתייחס לבדיקות קודמות שהיו תקינות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקודי קרישה - תגובה
חורחה אוליבה29/04/2012שלום ירון.
PT שלך תקין, אבל זה רק חלק של תפקודי קרישה שלך.מומלץ כן לבצע גם PTT כדי לראות את התמונה השלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם פרטיות איכן ניתן לעשות?אורטל24/04/2012
שלום, הייתי אצל הומטולוג באופן פרטי והוא המליץ לי על כמה וכמה בדיקות דם שחלקן לא בסל הבריאות. אבקש לדעת איכן ניתן באיזור המרכז בדיקות דם פרטיות? כגון FACTOR 4 FACTOR 2 תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - קלציום סרוםאורלי22/04/2012
קבלתי תוצאת בדיקת דם כאשר הקלציום סרום הוא 10.61 והגבול העליון הוא 10.60 האם זה תקין או צריך שוב לבצע בדיקות דם? האם יש קשר למחסור חמור בויטמין D 25?
אודה לך על תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלציום סרום - תגובה
חורחה אוליבה29/04/2012החריגה ממש קלה.אבל צריך לטפל במחסור בויטמין D.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף דחוףחסויי21/04/2012
היי . אני בת 18 ואני מעשנת . רציתי לדעת עם בבדיקות דם כלליות אפשר לגלות זאת ? אשמח עם תענו לי דחוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף דחוף - תגובה
חורחה אוליבה21/04/2012יש בדיקת שתן שמדלה מטבוליתים של הניקותין.
מה הדחיפות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםאלי19/04/2012
שלום רב
אשמח לדעת מה משמעות תוצאת בדיקת דם של :eosinophils הם ברמה של 7.1 וכתוב שהטווחים המותרים הם:0-6
אשמח לפרט יותר במייל פרטי הנ"ל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה21/04/2012eosinophilia מעיד בדרך כלל על אלרגיה ונוכחות של פרזיטיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת דרכי שתן - WBCאביבה18/04/2012
בבדיקת שתן קיבלתי תוצאה 250WBC/microl , האם מדובר בדלקת בדרכי השתן ? מה הטיפול ? אני בצעתי אותה מאחר וקבלתי צריבה וגם תכיפות בשתן. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת דרכי שתן - WBC - תגובה
חורחה אוליבה21/04/2012תוצאה וסימנים שאת מרגישה, מעידים על זיהום בדרכי השתן. כדאי לבצע תרבית שתן ורגישות, כדי לזהות את החיידק, עם הכן יש זהום, ולקבל רשימה של אנתיביוטים שאפשר להשתמש כטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטיןקרן16/04/2012
שלום,
ביצעתי היום בדיקת דם. כל מה שקשור להומוגלובין/כדוריות דם אדומות (גודל נפח) נמוך בהרבה מהנורמה. כמו כן פריטין 4(ארבע)!! כשהתווך הוא בן 10-291.
מה זה אומר מה ההשלכות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטין - תגובה
חורחה אוליבה21/04/2012פריתין הוא חלבון המאחסן ברזל. תוצאות שלך נמוכות מהנורמה יכולות להעיד על חוסר ברזל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צום לפני בדיקת דם של מחלות מיןמאיה16/04/2012
שלום,
יש לי לעשות בדיקת דם של כימיה ומחלות מין, השאלה שלי היא אם צריך לצום לפני ולכמה זמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צום לפני בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה21/04/2012עם בכימיה כללולה גלוקוז, צריךצום של 8 שעות. עם גם כולסטרול וטריכליצרידים, אז צום שבין 12-14 שעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת העמסת סוכר ודם בהריוןגילי16/04/2012
בוקר טוב
אני בשבוע 14 +5 ימים להריון
בבדיקת דם הראשונה בהריון יצא גלוקוז מעט גבוה ומאחר שיש הסטוריה של סכרת במשפחה הרופא נתן לי לעשות העמסת סוכר כבר בשלב הזה.
עשיתי אתמול את הבדיקה וכן בדיקת שתן ורציתי לשאול לגבי מספר תוצאות שמדאיגות אותי, אשמח להסבר
Glucose Challenge Test 1h - התוצאה 120.6 (גבול הנורמה 65-140)
Leucocytes u - התוצאה - 500 (גבול הנורמה 0-10)
Erythrocytes u - התוצאה - 10 (גבול הנורמה 0-10)
אשמח לתשובתך
תודה רבה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת העמסת סוכר ודם בהריון - תגובה
חורחה אוליבה21/04/2012עמסת סוכר נרהא תקינה. Leucocites יכולים להעיד על דלקת בדרכי השתן. כדאי לבצע תרבית + רגישות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח של בדיקות דם שליא.14/04/2012
PSA ng/ml 0.45
VITAMIN D (25-OH)- 30.2
ESR-11 mm/h
לי נראה שיש בעיה גם עם לחץ דם קצת
כולסטרול , המוגלובין ,וויטמין D ,
VRIC-ACID
טריגליצרידים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך תוצאות בדיקות דם
א.14/04/2012
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תוצאות בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה16/04/2012התמונה לא כל כך קריא, אבל חוסר ברזל יכול בהחלת קשור ל-Hemoblobin
לגבי השומנים, כדאי לקבל יעוץ רפואי, או של דיאטנית תחילה, כדי לנסות להגיע לתחומים המומלצים.
שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

