מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת ferritinישראל31/12/2010
האם תוצאה של 46 בבדיקת ferritin הינה תקינה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ferritin - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/01/2011בגבול נורמה תחתון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישת יתרshani30/12/2010
שלום, אני בת 20 בעבר סבלתי מדלקות פרקים חוזרות ובזכות זה גילו לי את הנטייה לקרישיות יתר. הייתי שמחה לקבל חוות דעת על הבדיקות ולקבל קצת מידע מה הן אומרות בדיוק??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישת יתר - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/01/2011קשה לי לקרוא , איזה פקטור גרם לקרישתיות היתר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
shani01/01/2011תודה על ההתייחסות, אני מצרפת את התשובות לבדיקות הקרישה חשוב לי לציין ששאר הבדיקות (כימיה בדם, ספירת דם וכו'...) יצאו פחות או יותר בטווח הנורמלי פרט לברזל שמזה שנה הוא מאד נמוך אצלי אך ה"פרטין" די בסדר ממה שהבנתי :
Fe - Iron 39
ferritin 123
***בדיקות הקרישה:***
PT (Seconds) | 11.3
I.N.R 1
PTT 24.2
RVVT (sensitive to LAC 78.4
RWT RATIO 1.92
PTT (sensitive to LAC 56.1
PTT RATIO 2.29
Cardiolipin IgG Ab 5.3
Beta 2 Glycoprotein 1 IgG 3
Hypercoagulation-Summary:
LAC (Lupus Anticoagulant) *
נמצא חיובי בבדיקות:
RVVT Ratio .PTT Ratio-ו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דםיאיר30/12/2010
creatinine יש לי 0.73 שזה ממש גבול הנמוך לדעתי ממש
בכולסטורול יש לי 194
טריגליכארידאס 115
קולסטרול HDL 41
קולסטרול LDL cale 129
אני מזה כשבע שנים רגיש לגלוטן וחולה צליאק,
אני שומר ומקפיד כמה שאפשר על אכילה נכונה.
אשמח לחוות דעת על התוצאות
יתר הבדיקות הם בגבולות הנורמה הממוצעת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/01/2011הבדיקות תקינות
HDL נמוך----פעילות גופנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה,רק בריאות לכולם.
יאיר03/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםעמית29/12/2010
אני בת 18 וחצי וערכתי בדיקות דם בהיותי במחזור .
נמצא כי ה-Hematocrit קצת נמוך- 34.4
האם יש קשר למחזור ? או שאאלץ לחשוש ולבדוק זאת לעומק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/01/2011יתכן וישנה אנמיה, כדאי לברר המוגלובין ורמות ברזל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דםגלעד29/12/2010
ביתי בת שנתיים וחצי ועשינו לה בדיקות דם בגלל חום שהולך ובא כדי לוודא שלא מדובר בדלקת.
הערכים שבהם הייתה חרגה הם :
HB=10.7
HCT=32.9
PLT=527
MCV=70
MCH=23
MCHC=32.6\
RDW=15
אבקש לדעת האם הערכים הם חריגה מהנורמה אצל ילדים או שהם תקינים?
תודה
גלעד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/01/2011מסתמן בעיקר חסר בברזל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת DNA ABלאה29/12/2010
מה אומרת התוצאה 1> לבדיקת DNA AB
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת DNA AB - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/01/2011נוגדנים עצמוניים כנגד מרכיבי גרעין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות רנטגןנח28/12/2010
מה זה אומר ציור אינטרסטיציאלי פריהילרי מוגבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות רנטגן - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010צריך לדעת מה הרקע ולראות את הצילום
בכל מקרה הממצא אינו תקין ודורש התיחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםעדי28/12/2010
בני בן 21 עשה בדיקות דם כדי לקבל ראוקוטן.
הכל תקין למעט alk.phosphatase 146 כשהטווח 40-130
מה זה אומר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010זה תקין וחסר משמעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטין נמוך מאודמלני28/12/2010
שלום, אני בת 24. הרופא נשים שלי אמר לי לקחת גלולות הרמונט 3 חודשים רצוף ואז לעשות הפסקה של שבוע ואז עוד 3 וחדשים וכו'... יש לי דימום כבר 3 חודשים (מאז שהתחלתי לקחת את הגלולות), כנראה תופעת לוואי של הגלולה. עשו לי בדיקת דם והתוצאות שלה היו: פריטין 7.3, ברזל 153, המוגלובין 13.8, ויטמין 319 B12. אני מבינה שהפרטין אצלי הוא מאוד נמוך. האם זה מצביע על אנמיה? האם כדי לי לקחת כדורי ברזל? להפסיק את הגלולות? מה עלי לעשות? מקווה לתשובה מהירה, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין שהMCHC יצא 33.
מלני28/12/2010שכחתי לציין שהMCHC יצא 33.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריטין נמוך מאוד - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010הפריטין הנמוך מרמז לחסר ברזל
קחי ברזל והוועצי ברופא באשר לגלולה והמשך הדימום (הגורם לחסר הברזל)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי אנזימי הכבד גבוהים - מה עושים?נועם28/12/2010
שלום
בבדיקת דם יצאו התוצאות הבאות: GOT (AST) - 39
GPT (ALT) - 76
כפי שניתן לראות, ערכי אנזימי הכבד שלי גבוהים
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי אנזימי הכבד גבוהים - מה עושים? - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010מציע לחזור על הבדיקה
מה זה אומר? אני זקוק ליותר רקע ומידע. שוחח עם הרופא שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם בעקבות סינקופהרונן28/12/2010
שלשום נלקחתי על ידי אמבולנס לאחר שחשתי חולשה חזקה בגוף זרמים בגפיים , בצידי הראש לא יכולתי לעמוד היו לי עוויתות בגוף . בחדר מיון עברתי צלום חזה , אקג ובדיקות דם הכל היה תקין מלבד מחסור בזרחן . כדי לאשר את תוצאות הבדיקה עברתי בדיקות נוספות יום למחרת התוצאות הן :
VITAMIN B12 490.00 PG/ML ( 145.00- 914.00) (...*.....)
WBC 9.30 K/UL ( 4.00- 10.00) (.......*.)
NEUTROPHILS 4.70 K/UL ( 1.80- 6.60) (....*....)
NEUTROPHILS % 50.30 % ( 46.00- 68.00) (.*.......)
LYMPHOCYTES 3.71 K/UL ( 1.10- 3.50) (.........)*
LYMPHOCYTES % 39.90 % ( 15.00- 45.00) (......*..)
MONOCYTES 0.66 K/UL ( 0.08- 0.90) (.....*...)
MONOCYTES % 7.10 % ( 2.00- 9.00) (......*..)
EOSINOPHILS 0.19 K/UL ( 0.00- 0.60) (..*......)
EOSINOPHILS % 2.04 % ( 0.00- 6.00) (..*......)
BASOPHILS 0.06 K/UL ( 0.00- 0.15) (...*.....)
CALCIUM SERUM 9.52 MG/DL ( 8.40- 10.40) (....*....)
CREATININE SER. 0.76 MG/DL ( 0.50- 1.30) (..*......)
SODIUM SERUM 140.05 MMOL/L ( 134.00- 148.00) (...*.....)
POTASSIUM SERUM 4.65 MMOL/L ( 3.50- 5.30) (.....*...)
IRON 91.82 UG/DL ( 50.00- 170.00) (..*......)
PHOSPHORUS 2.94 MG/DL ( 2.50- 4.60) (.*.......)
URIC ACID 3.86 MG/DL ( 3.50- 8.20) (*........)
BASOPHILS % 0.64 % ( 0.00- 1.50) (...*.....)
RBC 5.76 M/UL ( 4.30- 6.00) (.......*.)
HEMOGLOBIN 14.80 G/DL ( 13.50- 17.50) (..*......)
HEMATOCRIT 43.30 % ( 38.00- 50.00) (...*.....)
MCV 75.30 FL ( 80.00- 98.00)*(.........)
MCH 25.70 PG ( 27.00- 33.00)*(.........)
MCHC 34.20 G/DL ( 32.00- 35.50) (.....*...)
PLATELETS 182.00 K/UL ( 150.00- 400.00) (*........)
MPV 13.60 FL ( 6.50- 11.50) (.........)*
RDW 17.50 % ( 11.00- 16.00) (.........)*
לעזרתכם תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם בעקבות סינקופה - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010כל הבדיקות תקינות ואינן מסבירות את הארוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםטליה27/12/2010
דייר שלום רב אני מאוד צריכה את עזרתך אני בת 22 וביצעתי בדיקות ובבדיקות של הסוכר זה הראה תוצאה glucose 129 אני מאוד מפחדת כי אמרו לי שזה סוכר גבוה תעזור לי בבקשה האים זה ממש גבוה או נורמלי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010זה גבוה
חזרי על הבדיקות ופני לרופא להערכה, דיאטה, פע גופנית וכו....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםס27/12/2010
שלום,
אני בת 36 ומעונינת לעבור ניתוח לכריתת שקדים:
תוצאות בדיות דם:
PT-INR 1.24
PT-SEC 16.4
APTT-R 1.29
אני מבינה שעברתי את מדדי הנורמל, והדם אצלי נקרש איטי יותר.
אני יודעת שיש סכנה לעשות ניתוח עקב גילי המבוגר, מדדים אלה של בדיקות הדם מסכנים אותי אף יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010זה בתחום התקין וחסר משמעות מעשית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםמירית27/12/2010
ביתי בצבא וסובלת משיעור יתר בפנים במכונים הפרטים להסרת שיער לא מוכנים לטפל בה אלא רק לאחר בדיקת דם הומונלית.
שאלתי היא איזה סוג של בדיקה אני אמורה לבקש שיעשו לה כאשר אמצא מעבדה פרטית שתהיה מוכנה לעשות זאת. דרך הצבא זה תהליך לא פשוט ואפילו מפרך...
תודה
מירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010התהליך פשוט ביותר בצבא
דרך אנדוקרינולוג
חבל על הכסף והבלגן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומרי הדברה וכניסה להריוןAAA25/12/2010
שלום,
אני עוסקת בתחום המחקר החקלאי ובמסגרת עבודתי עושה ניסויים בחומרי הדברה נגד חרקים. רציתי לדעת איזה בדיקות כדאי לעשות לפני כניסה להריון. פניתי למרכז ההרעלות ברמב"ם ולעוד מרכז יעוץ בבלינסון וכולם מעבירים אותי מאחד לשני. למי פונים או מה עושים???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומרי הדברה וכניסה להריון - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010ראשית תלוי איזה חומרי הדברה ובהתאם הבדיקות.
אם בנושא זרחנים אורגניים אז רמת כולין אסטראז ואם קומרינים אז תפקודי קרישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

