מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כדוריות דם לבנותגלילית22/11/2010
מה מעידה תופעת ריבוי כדוריות דם לבנות ? מה זה אומר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדוריות דם לבנות - תגובה
ד''ר אבישי אליס26/11/2010הרבה דברים- תלוי כמה ריבוי ומה סוג הכדוריות המרובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם- ברזל נמוךאיילה22/11/2010
שלום
בני כמעט בן 15 ובתקופה האחרונה סובל מכאבי ראש ועייפות מרובה נשלחנו לבדיקות דם ע"י רופא המשפחה והתוצאות הינן
fe-iron - 28 טווח 50-120
ferritin -33 טווח 20-250
wbc-leucocytes - 11.8 טווח 4.5-11.0
rbc-red blood cells - 5.26 טווח 4.20-5.60
hemoglobin - 12.7 טווח 13.10-17.2
hematoorit - 40.0 טווח 39.0-50.0
mcv-mean cell volume-76 טווח 97 - 79
mce-meam cell hemoglobin - 24.1 טווח 27.00-35.0
mehc-m-cell hb cont. - 31.8 טווח 32.00-36
edw-red cell distri.width -15.3 טווח 11.60-15.0
platelets - 339 טווח 150.00-450
mpv-mean platelet volume- 10.1 טווח 8.5-12.9
neutrophils - 54 טווח 40.0-75
lymphocytes -34 טווח 22.0-43.0
monocytes - 9.1 טווח 3.0-13
eosinophils- 1.3 טווח 0.0-6
basophils - 0.2 טווח 0.0-2
niutrophils - 6.47 טווח 1.80-7.70
lymphocytes- 4.08 טווח 1.00-4.80
monocytes- 1.07 טווח 0.00-1.10
boeinophils -0.15 טווח 0.00-0.60
basophils- 0.02 טווח 0.00-0.20
אני מקווה שהקלדתי ברור את התוצאות ואשמח לקבל חוות דעת מאחר וחלק מהתוצאות לא תקין האם אני צריכה לעשות בדיקות נוספות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם- ברזל נמוך - תגובה
ד''ר אבישי אליס22/11/2010אני לא חושב שכאן נמצאת התשובה לחולשה
יחד עם זאת ישנו יסר ברזל שכדאי לתקנו עי תוספים ןתזונה מתאימה
יתכן ויהיה גם שיפור בחולשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותיניב22/11/2010
שלום רב ד"ר!
בן 21, בוצע בירור עקב סיפור של HTN מגיל 16 המאוזן כיום תרופתית.
בחודשיים האחרונים ירידה במשקל, ירידה בחיוניות, מיחושים קלים בבטן, ללא כאבים מרשימים, שינוי משמעותי ביציאות (תכיפות, מרקם וכדו'). ללא כאבים אפיגסטריים או משהו שניתן לקשור לשינוי או לאורח החיים התזונתי. כמו כן בחילות מידי פעם והזעות.
בדיקה לצליאק- שלילית.
בדיקת דם סמוי בצואה- חיובית 2/6. (לא נראית צואה טרייה לעין בבית השימוש כמו כן ללא צואה שחורה, ללא דימום פעיל בחלל הפה/ האף).
יש מקום לבצע קולונוסקופיה??
מה עשוי לגרום לתמונה קלינית שכזו?
לציין שבבדיקות דם אין אנמיה, ירידה קלה ב-MPV (6.8). ובתרביות צואה ללא פרזיטים.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
ד''ר אבישי אליס22/11/2010אין צורך בקולונוסקופיה
מציע שיחה מסודרת עם רופא המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CRPטל22/11/2010
חולת קוליטיס ומקבלת זריקות יומירה אחת לשבועיים .כרגע ברמיסיה .
במקביל נמצאת בטיפולי פוריות ומקבל זריקות דקקפטיל וגונל אף .
CRP בחודשים האחרונים מתחת ל 1.00 .
CRP לפני מספר ימים 5.9
בשבוע שעבר שילשתי מספר ימים מאז מרגישה מצוין .
ממה יכולה לנבוע עלייה ב CRP אם אינה קשורה לקוליטיס ? (אם היתה קשורה היו שילשולים ותופעות נוספות)
והאם יש קשר להורמונים שאני מקבלת במסגרת טיפולי הפוריות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CRP - תגובה
ד''ר אבישי אליס22/11/2010המדד לא ספציפי וגם מחלת שלשולים קצרה יכולה להשפיע
חזרי על הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותנסיה21/11/2010
בת 75
ארוע לבבי לפני 4 שנים
מטופלת ב-
קרדילוק 10 מ,"ג
איזיטרול- 10 מ"ג
ליפטור- 30 מ"ג
בנוסף Rheumatoid arthritis ( כ- 20 שנה)
פרדניזון- 2.5 מ"ג
תוצאת בדיקות לפני כחודש וחצי:
GOT 37
GPT 29
GGT 360
ALK PHOSPHATASE 330
תוצאת בדיקות לפני כ-שבועיים:
GOT 32
GPT 24
GGT 140
ALK PHOSPHATASE 154
ALBUMIN (BY EP 49.4
GLOBULIN ALPHA-1 5.7
GLOBULIN ALPHA-2 14.2
GLOBULIN BETA 7.1
HCT 34.7
HB 11.8
TSH 0.24
RHEUMATOID FACTOR 478
COMPLEMENT C3 187
COMPLEMENT C4 43.8
C-REACTIVE PROTEIN 1.04
HEPATITIS Bs Ab שלילי mIU/ml 0.78
HEPATITIS Bs Ag Negative
Negative HEPATITIS C Ab
SMOOTH MUSCLE Ab חיובי חלש
( חיובי הבנתי שזה לא משמח !
אבל חיובי חלש??...מה ז"א?)
אולטה סאונד בטן עליונה ( כבד לבלב וכו' ללא ממצאים)...תוצאה תקינה
שאר תוצאות בדיקות הדם תקינות
הרגשה כללית:
חרדה- בינונית +
עייפות- בינוני
שינה-סבירה/טובה
צבע עור- בהיר
צבע עיניים- רגיל
תאבון- סביר עד תאבון מוגבר
שתן- צבע רגיל יציאות רגילות
צואה- רגילה ....יציאה עד פעמיים ביום
משקל-יציב
\(( בחילות...ירידה קלה במשקל ..גרדת ו..הליכה לשירותים מעל 3 פעמים ביום שהופיעו לפני כ- חודשים נעלמו !!!)
*** אני מאוד מעודדת מהתיצבות ה- ALK (כמעט) לערך ה-נורמה
***** ע"פ שערך ה- GGT ירד ב יותר מ--50% ביחס לבדיקה הקודמת אני עדיין מודאגת מהמס' הגבוה !!
שאלותי:
1- האם תוצאת SMOOTH MUSCLE Abחיובי חלש
היא התהוות של מחלת כבד או גידולים למינהם( בכבד ובכלל)?
2-האם יתכן Rheumatoid arthritis עם מספרים (מבהילים)
RHEUMATOID FACTOR 478 !!!
COMPLEMENT C3 187
COMPLEMENT C4 43.8
C-REACTIVE PROTEIN 1.04
....תתקבל תוצאה בבדיקה של *SMOOTH MUSCLE Abחיובי חלש ??
* ה-"חלש" הנ"ל זה אומר שאני יכולה להוריד את רמת הדאגה?
3- לפי נסיונך ובהיתיחס לתוצאות הנ"ל מה עלי לבדוק בנוסף/ודעתך בנושא?
בתודה מראש
נסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
ד''ר אבישי אליס22/11/2010אין סיבה לבהלה,
למרבית התשובות החריגות אין משמעות קלינית
מציע שיחה מסודרת עם הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרונה21/11/2010
אצל איזה רופא אני מבקשת לעשות בדיקת הורמונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אבישי אליס22/11/2010תמיד מרופא המשפחה
אגב, איזה הורמונים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
רונה23/11/2010זהו שאני לא יודעת בדיוק איזה הורמונים ,יש לי קצת נשירה מקידמת הראש והטריקולוג אמר לי שזו בעייה הורמונלית שאני צריכה לבדוק את זה בבדיקות דם...ידוע לך על זה משהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתןהדס21/11/2010
עשיתי בדיקת שתן,
להלן התוצאות:
erythrocytes-u strip 25
השאר בגדר הנורמה ובתוך הערכים.
האם הבדיקה תקינה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/11/2010יש מעט כד אדומות וזה לא תקין
מחזור?
חזרי על הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך
הדס23/11/2010אני לפני מחזור או אולי אפילו הריון....
צריך לפנות לרופא, אלו מצאים מדאיגים?
דואגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקש את תשובתך גם לגבי בדיקות דם.דליה21/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
אבקש את תשובתך גם לגבי בדיקות דם. - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/11/2010?????????????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר לבדיקת דםרינה21/11/2010
ביתי בת ה16.9 יש לה כאבים בצלעות כבר חצי שנה בדקנו קיבה וראות
הכול תקין כולל מיפי עצם
רופא אורמטאולוג ביקש מאיתנו לעשות ב. דם
והתוצאות:
LG-E TOTAL 977
C-REACTIVE PROTEIN .0.08
RHEUMATOID FACTOR 10.10
מה זה אומר
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר לבדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/11/2010לא כתבבת יחידות ורמות נורמה כך שקשה להתייחס
על פניו נראה לי תקין
וההמשך עי הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ספירת דםגיא20/11/2010
להלן חריגות: ספירת דםWBC] 3.7 (הרופאה אומרת שזו כנראה טעות ושלחה אותי לבדיקה נוספת),RBC] 4.03,HCT] 39.9, MCH] 35.1, [MCV 98.9 (יש לציין שברזל, B12 וחומצה פולית בסדר).(יש לציין שהירידה ב5 הנתונים דלעיל היא מתמשכת ורצופה-אולי גם מכיוון שנהפכתי לצמחוני לתקופה של חצי שנה,אבל בחודשיים האחרונים חזרתי לתזונה אומניבורית רגילה. אני עובד גם במפעל עם חומרים פלסטיים בחום גבוה וזה גם כולל חומרים כימיים מסוימים). בדיקות דם אחרות: CREATININE0.65 , GOT]ׁ(AST)36.0
לוקח תרופות: סרוקוואל 100 מ"ג, פלויקס 75 מ"ג, אספירין 100 מ"ג, ליפיטור 20 מ"ג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ספירת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/11/2010הבדיקות ס"כ תקינות
חזור עליהן בהזדמנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח MRI גב מותני עם ובלי ח.נ.שירי20/11/2010
שלום רב!!!
דיכוי שומן T1 T2 סגיטלי ואקסיאלי.
L5-S1 - מוקד סגנל מוגבר בקצה האחורי של הדיסק חשוד לקרע אנולרי.
אין פריצה בכל השק.
אין הצרות השק או הנקבים.
אין האדרה חריגה בשק או במבנה הגרמי.
בליטות דיסקים זעירים מ L1 עד L5.
אודה לכם אם תעזרו לי מה כל מה שמצאו שם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח MRI גב מותני עם ובלי ח.נ. - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/11/2010לצערי זה אינו הפורום המתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיעוט טסיות בבדיקות דםכרמית19/11/2010
קיבלתי תוצאות מעבדה של בדיקות דם לבני ומתוך הבדיקות עולה כי רמת הטרמבוציטים נמוכה מהנורמל והיא בגובה של 102k\ul מה זה אומר? ומה הסיכון הקיים בעקבות כך ? והאם ישנה אפשרות להעלות את רמת הטסיות לגובה נורמל בעזרת תזונה? כמו כן בתוצאות המעבדה נכתב שבדיקת הטרמבוציטים נבדקה במשטח ידני האם יש לכך השפעה? ואוליי זוהי טעות??אשמח למענה ותשובה לשאלותיי תודה מראש!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיעוט טסיות בבדיקות דם - תגובה
מוסא עאוני19/11/2010קודם כל בן כמה הוא?
משטח ידני בא לחזק את התוצאה שהתקבלה כך שלא מדובר בטעות.
בכל אופן, לערך הנמוך שציינת אין משמעות קלינית אלא אם מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה או מחריפה. האם היו בספירת הדם עוד ערכים חורגים מהנורמה ?
בכל זאת אני ממליץ לעקוב אחרי הספירה ולחזור על הספירה בעוד שבוע ימים.
אם התוצאה חוזרת על עצמה אז מומלץ בהמשך בירור אצל רופא המטולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה למוסא! והשלמת פרטים חסרים
כרמית19/11/2010ראשית תודה רבה על התגובה המהירה הופתעתי....
אכן החסרתי את גילו של בני הוא בן ארבע וחצי .
ובנוסף היה עוד ערך אחד נמוך שהוא:MONOCYTES הערכים שנמדדו הינם:4.20% כאשר הנורמל מסומן בערכים של בין 5-11% כמובן שאערוך עוד בדיקה במהלך שבוע הבא אך אשמח להרחיב ולשמוע עוד מידע וכמו כן להרגע....
שוב תודה מראש אשמח לשמוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות שחרגוחיה18/11/2010
בת 29 עשתה בדיקה תקופתית, כל התוצאות נמצאות בתחום מלבד:
ויטמין D = 35.7
MCHC = 32.4
UREA = 14
אגב, כלורסטרול יש לה 197 = האם הוא תקין??
אודה על התייחסותך ומה הטיפול? הרבה הרבה תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות שחרגו - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/11/2010הערכים תקינים
יתכן וחסר ויטמין D כמו לרובנו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- creatinine גבוה לגברהמודאגת18/11/2010
עשיתי בדיקת דם ויצא שה creatinine שלי מעט גבוה 1.23
אני מתעמל במכון כושר כ 3-4 פעמים בשבוע ודיי שרירי
האם זה חריגה משמעותי או עדיים סבירה?
האם זה מעיד על בעיית כליות או שאולי זה בגלל השרירים?
אשמח לתשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר creatinine גבוה לגבר - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/11/2010מבלי לדעת את הרקע, יתכן ומסת השרירים גדולה היא הגורם
יש לעקוב אחר הערכים ולהשלים מידע על הרקע הרפואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעות תוצאות לגבי כדוריות דם לבנותשלומית18/11/2010
שלום,
עשיתי בדיקות דם, ובתוצאות מופיעים לי הערכים הבאים:
WBC=13.4
NEUT%=76%
NEUT.abs= 10.2
LYM%=17%
LYMP.abs=2.3
מה משמעות הערכים? בדרף התוצאות יצאו שהשלושה הראשונים חורגים מהטווח התקין.
אני לא יודעת אם יש קשר אך אני מעט בתת תזונה- גובהי 1.72 משקלי כ- 46.5 ק"ג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משמעות תוצאות לגבי כדוריות דם לבנות - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/11/2010יש ס"כ כד לבנות מעל הנורמה, כדאי לחזור על הבדיקה בהזדמנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

