מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- CRP WIDE RANGEכוכי06/12/2010
אני בת 56 קבלתי תוצאה14.12 , ו-250ליאוקוציטים בשתן.
מה הכוונה ,
לתשובתך אודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CRP WIDE RANGE - תגובה
ד''ר אבישי אליס11/12/2010CRP.?
באשר לשתן - יש 250 כד לבנות,
המשמעות תלוייה בתלונות, קרוב לוודאי שאין משמעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי גלוקוז גבולייםרואי06/12/2010
שלום ד"ר
בן 34, בריא.
ב 10 השנים האחרונות ראיתי שערכי הגלוקוז שלי נעים בין 90 ל 100 בבדיקת דם בצום.
בבדיקה האחרונה הערך עמד על 104, טריגליצרידים על 208.
אני אדם רזה, 1.80 מטר ו 68 קילו.
האם לתוצאות יש משמעות מיוחדת?
האם יתכן כי לתוצאות יש השפעה עקב עלייה של 11 קילו במשקל בשנה האחרונה (תמיד הייתי בתת משקל ובשיא שלילי לפני שנה שקלתי 57 קילו)?
וברשותך שאלה מעט קטנונית, האם העובדה שלפני תחילת הצום אכלתי גבינה צהובה וקולה (!לא קורה כל יום...) יש השפעה על התוצאות?...
תודה,
רואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי גלוקוז גבוליים - תגובה
ד''ר אבישי אליס11/12/2010לתוצאה יש משמעות בעיני
העובדה שלא היה צום מלא אכן משפיעה, כך גם העליה במשקל
לסיכום יש לחזור על הבדיקות בצום ולשפר את נושא הדיאטה והתזונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המוגלובין אלקטרו פורזהלידר06/12/2010
שלום,
אנו מתכננים הריון שני. האם יש לבצע בכל מקרה בדיקת תלסמיה (המוגלובין אלקטרו פורזה) או שמספיק להסתמך על תוצאת ההמוגלובין אשר ביצעתי באוגוסט האחרון
HB - 12.9 כאשר הטווח הוא 12/0-16.0 g/dl ?
אני מבולבלת היות ואחות טיפת חלב ואחות ייעוץ גנטי טוענות שיש לעשות את הבדיקה בכל מקרה, ואילו רופא הנשים טוען שכל עוד ההמוגלובין תקין אין צורך.
אשמח לחוות דעת נוספת.
תודה מראש,
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המוגלובין אלקטרו פורזה - תגובה
ד''ר אבישי אליס11/12/2010אם אין בעיית טלסמיה במשפחתך (והכוונה לטלסמיה מייגור שהיא בעיה משמעותית) אין צורך בשום בדיקה, בוודאי אם ההמוגלובין שלך תקין.
השמעי לרופא שלך!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתן לציטולוגיהעדי04/12/2010
אני צריכה לעשות שתן לציטולגיה ואני גרה בישוב קהילתי בשרון.
האחות במרפאה נתנה לי 3 כוסות ריקות סטריליות ולא כל כך יודעת מה הפרוצדורה .
האם צריכה לתת לי כוסות עם אלכוהול או נוזל כל שהוא וכמה שתן עלי לתת?
האם זה צריך להיות שלושה ימים ברציפות משום שאין אצלנו בדיקות מעבדה כל יום אלא 3 פעמים בשבוע כשיש יומיים ברצף, האם אפשר למסור במרפאה אחרת? אני קמה כפעמיים או שלוש במשך הלילה לפיפי ולכן רציתי לדעת מתי מומלץ לתת את השתן.
תודה וסליחה על כל השאלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתן לציטולוגיה - תגובה
ד''ר אבישי אליס11/12/2010אין הרבה משמעות איזה שתן תמסרי, באשר לאיזה מרפאה- זו שאלה בירוקרטית בעיקרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירורלירן03/12/2010
לפני שבועיים עשיתי בדיקות דם והכל יצא תקין.לאחר שבוע הרגשתי צריבה פנימית בעת מתן שתן וכדי לדעת אם מדובר בדלקת בשתן הלכתי לעשות בדיקת שתן.בבדיקה נמצא שיש לי סוכר וחיידקים אבל לא ידעו להגיד באלו מדובר וגם ביקשו במעבדה לחזור על הבדיקה שוב.עשיתי היום שוב את הבדיקה אבל אני בלחץ כי יכול להיות שיש שינוי תוך שבוע בנושא הסוכר? האם זה נראה כטעות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור - תגובה
ד''ר אבישי אליס11/12/2010אין סיבה ללחץ!!!
יש לחזור על הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות הורמונליותViki03/12/2010
שלום!
אני בת 32 לא בהריון.
אלה תוצאות הבדיקה:
TSH 1.51
Prolactine 93
LH - Luteinizing Hormon 2.4
FSH 4.3
Estradiol (E2) 313
Progesterone 2.1
HCG-B Qualitative (B) שלילי
Testosterone Total 2
אילו ערכים אמורים להיות לי כדי לקבל וסת תקינה?
(אני לא מקבלת וסת תקינה)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יותר נכון, אני לא מקבלת וסת בכלל
Viki03/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות הורמונליות - תגובה
ד''ר אבישי אליס11/12/2010לצערי לא פרטת את ערכי היחוס, בכל מקרה
התשובה המלאה למצבך אינה נמצאת ברשימת הערכים
אלא בהערכה מסודרת ושיחה עם הרופא שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם עקב משקל נמוך בגיל שנהדקלה02/12/2010
בוקר טוב,
התבקשנו ע"י רופא הילדים לעשות בדיקות דם לבתי בת השנה מאחר ולא עולה טוב במשקל. משקל לידה 3.5 כיום בגיל שנה וחודש שוקלת 8.5 גובה 74 ס"מ .
לא הצלחנו לשמור על צום אבל עשינו את הבדיקות בכל מקרה.
רציתי שאול מה המשמעות של הערכים ואם יש סיבה לדאגה .
ALT (GPT) 19 U/l 0 - 41 .(....*.....).
AST (GOT) 68 U/l 10 - 31 .(..........)*
CK 116 u/l 0 - 188 .(.....*....).
Transferrin 233.00 mg/dl 160,00 - 360, .(...*......).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם עקב משקל נמוך בגיל שנה - תגובה
ד''ר אבישי אליס02/12/2010אין כל סיבה לדאגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרבית שתןליאורה02/12/2010
שלום רב
בתרבית שתן נבחנת רגישות לאנטביוטיקה
בחרה לתת לי אנטיביוטיקה שתוצאות הרגישות לגביה היה אדיש
האם טעתה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרבית שתן - תגובה
ד''ר אבישי אליס02/12/2010איני יודע , כדאי לראות הפרטים בברור
עקרונית כדאי לבחור את האנטיביוטיקה אליה רגיש החידק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות בדיקה לתינוק בן שנה.גלי01/12/2010
בצענו בדיקת דם שגרתית לבן שלנו בן שנה. להלן התוצאות (הרבה חורגות מהנורמה) האם יש מקום לדאגה?
WBC 12.9 K/ul
RBC 4.57 M/ul
HB 11.3 g/dl
HCT 35.2 %
MCV 77.0 Fl
MCH 24.7 pg
MCHC 32.1 g/dl
RDW 18.2 %
PLT 510.0 K/ul
PCT 0.4 %
MPV 7.1 Fl
MID abs. 1.0
NEUT% 39.50 %
LYM% 52.7 %
NEUT.abs 5.1 K/ml
LYMP.abs 6.80 K/ml
)MID % 7.80* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח תוצאות בדיקה לתינוק בן שנה. - תגובה
ד''ר אבישי אליס02/12/2010איני רואה ממצא מדאיג, יש ריבוי כד לבנות, ונטיה לאנמיה על רקע חסר ברזל?
זה הזמן לשיחה מסודרת ומרגיעה עם הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקות דםאבי01/12/2010
אני בן 45. מצב בריאותי תקין. שני ערכים חריגים בבדיקות הדם השגרתיות UREA=53. AST=40.
מה זה אומר?
תודה
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/12/2010לא הרבה
יש לעקוב ולראות תמונה מלאה עי הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דם לתינוקת בת שנהאלה30/11/2010
שלום, התינוקת שלי תיהיה בת שנה ביום חמישי ה2.12. עשיתי לה ספירת דם לפני יומיים להלן הדברים שלא היו בנורמה:
Eosinophils 0.56
6.8 Eosinophils %
48.8 Lymphocytes %
10.7 Hemoglobin
מה זה אומר? האם יש איזהשהוא זיהום או משהו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם לתינוקת בת שנה - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/12/2010זה תקין לגילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקוד בלוטת התריס-ערך נמוך מידירפי29/11/2010
שלום,אישתי(31) בריאה בד"כ,עשתה בדיקות דם ויצא תוצאות הללו:
TSH - 0.11 (נצבע בצבע אדום היות והוא מתחת לגבול התחתון)
Free Thyroxine (FT4) - 10.3
Triiodothyronine Free FT3 - 3.5
האם ישנה עדות לבעיה בבלוטת התריס לפי ערך ה TSH ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקוד בלוטת התריס-ערך נמוך מידי - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/12/2010יתכן
בשלב זה יש לעקוב בלבד!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דםטל29/11/2010
שלום רב,ניגשתי לבדיקות דם כלליות כי לאחרונה יש לי נשירת שיער חזקה.
רוב הבדיקות תקינות והן בטווח הנורמה למעט שתי בדיקות:
IGM מחוץ לטווח הנורמה כ- 394.
ובבדיקת globulin gama מחוץ לטווח הנורמה כ-20.4.
מה פרוש הבדיקות הללו?מה ההשלכות?האם ניתן לאזן זאת?
אשמח לתשובה מהירה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/12/2010אין הרבה משמעות ואין קשר לנשירה קרוב לוודאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- homocysteinגיא28/11/2010
הופנתי לבדיקה זו לאחר דלקת בוריד השיטחי קבלתי תוצאה 29.5 . אני בן 37 .
לפני הבדיקה לא צמתי , כמו כן אני מעשן , איך להיתיחס לבדיקה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר homocystein - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/12/2010אין כך הרבה משמעות
בכל מקרה תפסיק לעשן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוגדנים לחצבתשוקי28/11/2010
שלום שמי שוקי נתבקשתי ע"י מקום עבודה מסויים לעבור בדיקת דם ,כדי לבדוק האם עברתי פעם חיסון לחצבת .תוצאות הבדיקה הם:
positive>30 lu/ml rubella ab lgG
negative rubell ab lgM
האם זה אומר שאני חוסנתי בילדותי ואני נושא את הנוגדנים, או שאני צריך לעבור חיסון חצבת מחדש.
אודה על תשובתך המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוגדנים לחצבת - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/12/2010יש לך נוגדנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

