מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות דם והריון לא צפוישושה25/12/2010
שלום רב.אני בת 39 סובלת מפריצות דיסק גב תחתון.לאחרונה עקב החמרה וחשד להיצרות התעלה נערכו מס דיקות וטיפולים כולל זריקה אפידורלית ב 5 לדצמבר.כמו כן נלקחו בדיקות דם. השבוע גיליתי שאני בהריון לא צפוי אך רצוי.אין תאריך וסת.שבוע משוער 5.בבדיקות האחרונות פרוטאין טוטל-8.3 אלקלאיין פוספטאז-123 בילירובין טוטל-1.07 hct-36.3 mpv-7.2 מה זה אומר? האם קשור להריון או שיש סיבה לדאגה? האם עלול להשפיע רעה על ההריון? האם קשור לזריקה שקיבלתי? הבדיקות נערכו ב 14 ל-12.תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם והריון לא צפוי - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010הכל תקין!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא,תשובתכם המהירה,דחוףמתענינת24/12/2010
שלום,אני מעונינת לשלוח לבדיקת מעבדה באופן פרטי כדור שאני נוטלת.ברצוני לדעת במדוייק
מהם המרכיבים בכדור זה.
אני גרה באיזור תל אביב ולא מוצאת שום מעבדה כזו.
אשמח באם תוכלו לכוון אותי לאן לפנות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא,תשובתכם המהירה,דחוף - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010באיזה כדור מדובר. בהתאם נשתדל לעזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בני בן השנה משלשל ואינו עולה במשקלימית23/12/2010
שלום
בני בן שנה וחודשיים משלשל כבר כשלושה חודשים, מבדיקת דם שערכנו התגלו התוצאות הבאות: 1. mchc גבוה - 35.6
2. wbc גבוה מאוד 16.40
3. tsh נמוך מהנורמה - 0.34
מה שיותר מדאיג אותי זה ה wbc שהוא גבוה קראתי באינטרנט ונבהלתי מאוד ממה שערך כזה יכול להעיד.
אשמח לשמוע את עצתך ויעוצך
תודה רבה ימית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בני בן השנה משלשל ואינו עולה במשקל - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010אל תבהלי!!!
אני בבור שהברור צריך להיות עם הרופא ותוך ראית כל התמונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דם חריגהגלית23/12/2010
הנני מנסה להכנס להריון ובמסגרת בדיקות דם נמצא GOT AST42 ןGPT ALT- 56.
הרופאת נשים אמרה לי לגשת לרופא המשפחה ולהפסיק לנסות עד שנמצא מה הבעיה.
זה מאוד מדאיג אותי, אני בדרך כלל בריאה, שומרת על בריאות וכושר.
האם הסטייה מאוד חריגה, ואיך זה שלא שמתי לב וזה לא השפיע על התיפקוד היום יומי שלי.
תודה מראש,
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם חריגה - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010ההפרעה בתפק הכבד שלך מינימלית ביותר, ספק בעיני אם מפריעה לנסיונות שלך
ראשית חזרי על הבדיקה ובהמשך שוחחי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת כדוריות דם לבנותתמי23/12/2010
יום אחרי שילדתי בלידה רגילה נמצאו אצלי ערכים גבוהים של כדוריות דם לבנות
13,300 - WBC
80,400 - %NEUT
14,300 - %LYM
10.7 - NEUT.abs
ערכים אלו גבוהים מטווח הערכים הנורמלי. האם היה צורך לערוך לי בדיקה נוספת לאחר קבלת תוצאות חריגות אלו או שהתוצאות מקובלות לאחר לידה?
בנוסף רציתי לשאול האם יש חוזר מנכ"ל משרד הבריאות/ הוראה בדבר זמן האישפוז של יולדת בבית-חולים לאחר לידה? או נוהג מקובל בנושא?
בתודה,
תמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת כדוריות דם לבנות - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010למיטב ידיעתי המקובל הוא כ 48 שעות
חזרי על הבדיקה בהזדמנות וגלי שהכל תקין
מזל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטין נמוך???ריקי23/12/2010
שלום לצוות רופאי הפורום. מזה כשלושה שבועות אני סובלת מחולשה כללית, בחילות וסחרחורות, כאבי ראש ולחצים בצוואר, חוסר תיאבון וחוסר רצון לשתות (בא והולך) ותחושת עייפות/תשישות שכמעט מנטרלות אותי לחלוטין מפעילות.
עברתי בדיקות דם מכיוון וברתוני להיכנס להיריון וכל הבדיקות חזרו תקינות: המוגלובין, WBC וכו'...
הבדיקה היחידה שלא עשיתי היא פריטין.
רופאת המשפחה שלי שלחה אותי שוב לבדיקות דם ושאלתי היא, האם פריטין נמוך יכול לגרום לכאלה תופעות.
ברצוני לציין שאני בריאה בדרך כלל, למעט תרומבופיליה שמוגרדת כסיכון רק בהיריון או במקרה של ניתוח אורטופדי, אמא לילד בן שנתיים וחצי וגילי הוא 34 שנים.ברור לי שרק תשובות בדיקות הדם יראו את המצב אולם אודה על עזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטין נמוך??? - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/12/2010יתכן ופריטין הוא הפתרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםגיל22/12/2010
האם בדיקת דם RDW-SD-35.3
היא תוצאה תקינה כי ראיתי שהיא מעט מתחת למותר?
על מצביע בדיקה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס23/12/2010תקין
קשור בגודל הכדוריות הממוצע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מגנזיוםטלי22/12/2010
שלום
אני בת 51 סובלת ממגרנות כבר 32 שנים.
חשבתי שעם הגיל זה עובר אך כנראה טעיתי.
הכאבים ניהיו יותר תקפים.
קראתי שלקיחת מגנזיום בכמות גדולה יכולה לעזור,אך אם יש עודף מגנזיום
זה יכול להזיק.
השאלה שלי:
האם אפשר לעשות בדיקה למגנזיום?
אם כן איזו בדיקה זאת ואיך עושים אותה?
אם לא,האם כדאי לקחת מגנזיום וכמה?
תודה מראש.
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת מגנזיום - תגובה
ד''ר אבישי אליס23/12/2010ניתן לבדוק רמת מגנזיום בדם , בדיקה רוטינית בקופות החולים
אינני מכיר טיפול במגנזיום למיגרנות
נטילה פומית של מגנזיום היא למעשה משלשל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי CK גבוהיםרון22/12/2010
שלום,
אבקש לדעת כיצד עלי לטפל בערכי CK גבוהים ולאיזה רופא עלי לפנות. במשך שנים הערכים היו מעל הנורמה - בסביבות 230 אך היה מקרה של 650. אני כבן 30 ומבצע פעילות גופנית מספר פעמים בשבוע. כמו כן אני לוקח תרופות להורדת כולסטרול (אך הערכים היו גבוהים עוד לפני שהתחלתי לקחת את הכדורים) וערכי TSH תקינים.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי CK גבוהים - תגובה
ד''ר אבישי אליס23/12/2010שום רופא!!!!!!!!!!!!!!
הערכים המעט מוגברים קשורים לפעילות גופנית
הנח למעבדה והמשך בפעילות גופנית
רק טוב יצא לך מזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהמיכל21/12/2010
שלום רב,
הנני בן 29 וכבר כ-7 שנים אני סובל מאנמיה -כאשר הערכים של HGB נעים בין 12 ל-13 וכןRBC נע בין 4.2-4.5 וכן HCT מעט נמוך מהנורמה.שאר הבדיקות (MCV,MCH ,MCHC ) תקינות.
לפני שנה שלחו אותי לבדיקות לתלסמיה שתשובותי היו:
HbA2 %-2.6
HB f %-0.2
כמו כן ביצעתי בדיקות ALBUMIN-51.9-חורג מהנורמה של 50
ALPHA 1-GLOBULINE-1.1
ALPHA2-GLOBULINE-5.6-חורג מהנורמה של 6
BETA-GLOBULINE-7.9
GAMMA-GLOBULIN-8.5
1.שאלתי היא האם הבדיקות לתלסמיה תקינות?או האם עלי לבצע עוד איזשהם בדיקות על מנת לברר האם קיימת אצלי תלסמיה?
2.אישתי נמצאת בהריון האם לפי דעתך ולפי התוצאות שציינתי עלי לבצע שוב בדיקה לתלסמיה?
3.האם החריגות של ALBUMIN ו-ALPHA 2 משמעותיות ועל מה הם מצביעות?
4.האם לפי דעתך עלי לבצע איזשהיא בדיקה גנטית בגלל האנמיה או שלפי התוצאות הללו אפשר להיות רגוע?
5.האם יכולה להיות לי המוליזה של הדם כאשר LDH ,HAPTOGLOBIN,BILIRUBIN TOTAL תקינים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד''ר אבישי אליס22/12/2010אכן המוגלובין 12-13 הוא נמוך מהממוצע, אך יציבות הערכים מבטיחה שאין בעיה ממשית
אין לך טלסמיה!!
וכל המשך ברור כזה או אחר מיותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה
שירן22/12/2010ע"פ הערכים שציינתי יכול להיות המוליזה של הדם?
אילו בדיקות יש לבצע על מנת לשלול המוליזה של הדם?
ממה נועים הסטיות בALPHA 2* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סוכר- שאלה:נועה21/12/2010
שלום,
לפני כחודשיים עשיתי בדיקות דם והסוכר יצא 108. כל שאר הבדיקות היו תקינות. לפני
הבדיקה הייתי בלחץ גדול ובכלל זאת הייתה תקופה של מתח וחוסר שינה. השבוע מדדתי סוכר ע"י סטיק (סוכר בדם קפילרי) במכשיר ששאלתי. פעם אחת כשעה וחצי- שעתיים אחרי האוכל- יצא 79. פעם שנייה בבוקר, אחרי צום של 10 שעות. יצא: 73. האם יתכן שהסטרס השפיע על התוצאה הראשונה לפני חודשיים? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת סוכר- שאלה: - תגובה
ד''ר אבישי אליס22/12/2010בהחלט, על כל תוצאה חריגה כדאי לחזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
נועה22/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם!!!!שירן21/12/2010
שלום שמי שירן בת 24,בריאה בדר"כ בחודש האחרון יש לי חולשה כאבי בטן נפיחות בבטן עייפות צרבות הקאות ושילשולים...בהתחלה חשבתי שזה הריון עשיתי בדיקת דם ויצא שלילי...התופעה הזאת נורא מקשה עלי ביום יום..רציתי לדעת ממה זה נובע...
מוצורפת הבדיקה בהודעה הבאה....אם אפשר לפענח אותה...תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לך חיידק בקיבה
חולה בחיידק28/07/2011את צריכה לפנות לרופא, בד"כ זה טיפול משולש של 2 אנטיביוטיקה ונוגד חימצון למשך שבועיים, רצוי גם להימנע ממאכלים: חמוצים, חריפים מטוגנים וכאלה.. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיידק הליקובקטר פילורי
שירן03/09/2011אכן זהו חיידק בקיבה
עברתי טיפול משלוש 3 פעמים כבר עברה שנה מהפעם הרשונה ועדיין החיידר נמצא ב39%.....מה עושים???האם זה מסוכן שהוא שזה לא עובר???
יש טיפול אחר לחיידק חוץ מאנטיביוטיקה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות הבדיקה...
שירן21/12/2010הבדיקה:
Complete Blood CountBH1
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערותMY_SUBTITLE
WBC K/uL 5.98 4 (..*......) 11 BD1
RBC M/uL 4.62 4.2 (..*......) 5.4 BD1
HGB g/dL 12.7 12.3 (*........) 16 BD1
HCT % 40.1 35 (...*.....) 47 BD1
MCV fL 86.8 78 (...*.....) 100 BD1
MCH pg 27.5 27 (*........) 34 BD1
MCHC g/dL 31.7 32 *(.........) 37 BD1
PLT K/uL 270 140 (...*.....) 430 BD1
RDW-SD fL 40.3 BD1
RDW-CV % 12.6 11.5 (..*......) 15 BD1
PDW fL 11.4 9 (..*......) 17 BD1
MPV fL 9.9 7.8 (....*....) 12 BD1
P-LCR % 23.9* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תואות....
שירן21/12/2010Differential
Neutrophils % % 63.7 37 (......*..) 70 BD1
Lymphocytes % % 26.8 20 (.*.......) 45 BD1
Monocytes % % 6.2 1 (....*....) 10 BD1
Eosinophils % % 2.8 0 (...*.....) 7 BD1
Basophils % % 0.5 0 (.*.......) 2 BD1
Neutrophils K/uL 3.81 1.5 (..*......) 7.7 BD1
Lymphocytes K/uL 1.60 1 (.*.......) 3.5 BD1
Monocytes K/uL 0.37 0.1 (..*......) 1 BD1
Eosinophils K/uL 0.17 0 (.*.......) 0.7 BD1
Basophils K/uL 0.03 0 (*........) 0.2* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תוצאות.......
שירן21/12/2010EndocrinologyBH1
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערותMY_SUBTITLE
Estradiol pmol/L 179.0 Reference values for females
Follicular phase: 77-921
Mid cycle: 139-2381
Luteal phase: 77-1145
Postmenop.(not on HRT): 36.7-102
Postmenop.(on HRT):36.7-161
BD1
Progesterone nmol/L 4.1 Reference values for females
ב-6/10 בוצעה התאמת כיול לבדיקה
Follicular phase: 0.3-0.95
Luteal phase: 3.8-50.5
Postmenopausal: 0.3-0.63
BD1
FSH mIU/mL 6.0 Reference values for females
Follicular phase: 3.03-8.08
Mid cycle: 2.55-16.69
Luteal phase: 1.38-5.47
Postmenopausal: 26.72-133.41
BD1
LH mIU/mL 4.1 Reference values for females
Follicular phase:2.39-6.60
Mid cycle: 9.06-74.24
Luteal phase: 0.9-9.33
Postmenopausal: 10.39-64.57
BD1
Prolactin mIU/L 437.5 25 (.....*...) 628 BD1
Beta Subunit, hCG mIU/mL < 1.20 Ref. values: neg<5; pos>25
BD1
Urine analysis, CultureBH1
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערותMY_SUBTITLE
Urine,Culture no growth BD1
Miscellaneous TestsBH1
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערותMY_SUBTITLE
H.Pylori(UBT-C13) 57.88(Positive)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תוצאות....... - תגובה
ד''ר אבישי אליס08/08/2011מקום הברור הוא עי הרופא המטפל שיכלול הבנת אופי הכאבים שאר התלונות ובדיקת הגוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין Dלידר21/12/2010
שלום,
אני נוטלת פרנטל לנשים בהריון כאשר מינון הויטמין D הוא 400 IU שזה 100% מהקצובה היומית.
בהנחה שיש לי חוסר בויטמין זה, כלומר מתחת לנורמה, האם אפשר להשלים את החסר בטיפות? כמה יחידות בינלאומיות בטיפות עליי להוסיף מעבר לפרנטל בו יש 400 IU?
מה הגבלת הויטמין D בהריון?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין D - תגובה
ד''ר אבישי אליס22/12/2010בואי נברר אם יש חסר?
המינון מספק, את גם מקבלת מהמזון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- alk phosphatase גבווהענת20/12/2010
בני בן 17 וחודשיים, עשינו בדיקות דם הכל היה טוב חוץ מכולסטרול HDL קצת גבווה עמד על 52H.(לא ממש נורא...)
וalk phosphatase שעמד על 136.
יש סיבה לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר alk phosphatase גבווה - תגובה
ד''ר אבישי אליס20/12/2010ממש לא,
הוא גדל
וחוץ מזה כולסטרול טוב גבוה זה בוודאי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות לעייפות כלליתדנה20/12/2010
לד"ר שלום רב
שמי דנה, בת 32
בריאה בד"כ, רזה , לא מעשנת, חיוורת בד"כ.
גוהנ 17.70
משקל 56 בד"כ
אמא לילד בן שנתיים
מאז נולד בני , אני מרגישה תדיר שאני עייפה, תשושה, חסרת כוח וחיוניות.
נוהגת לעשות בדיקות דם שיגרתיות בלש סרטן בשמפחה כל שנה .
הבדיקות בסדר ואינן מגלות דבר חריג.
אודה לך באם תוכל להמליץ מהן הבדיקות שעלי לעשות בכדי לגלות את מקור העייפות ואי החיוניות ולטפל בו.
אולי חסר לי ויטמינים או משהו..
הברזל שלי די נמוך - 11 .
תודה מראש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות לעייפות כללית - תגובה
ד''ר אבישי אליס20/12/2010למשל טיפול בברזל
לבדוק תפק תירואיד
וחוץ מזה אמא זה תפקיד קשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

