מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה הסיבות לערכים גבוהים של איזונופירפי28/11/2010
בבדיקות דם שערכתי לבני בן 4 :(מצורפת תמונה עם תוצאות הבדיקות)
Eosinophils # - 1.46 (סומן בכוכבית אדומה)
WBC-Leucocytes 10*3/mic - 8.6
Eosinophils % - 16.9 (סומן בכוכבית אדומה)
Lymphocytes # - 3.16
שאלתי מתייחסת לאיזונופילים,הרופא טוען שזה יכול להיות כתוצאה מתולעים.הילד איננו אוכל חול . מהם הגורמים ומה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הסיבות לערכים גבוהים של איזונופי - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/11/2010ראשית לחזור על הבדיקה
ושנית, ישנם טפילים נוספים
ושלישית, כדאי לבדוק צואה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CTאלון28/11/2010
האם בבדיקת CT בטן ואגן עם חומר ניגוד יש הדמייה גם של האשכים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CT - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/11/2010לא בהכרח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה סוכר בצוםדן27/11/2010
קיבלתי בדיקות דם לסוכר
סוכר 118 בצום
C1 5.2
זה בסדר אני לא סובל
מסכרת??
מתרוקן משתין כל שעתים ביום ובלילה
בן 62 השמח להסבר עולה חדש
נ.ב אני יכול לקבל חצי כדור גלוקמין בלילה?
לקחתי של אשתי ואני ישן רצוף 6 שעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה סוכר בצום - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/11/2010הערכים אמנם אינם מוגדרים כסוכרת, אך סוכר בצום 118 אינו תקין
ורבים אכן מיעצים על מתן גלוקומין
במקרה שלך המינון קטן, יתכן ויעזור לסוכרת אך בטוח שמשפר את השינה
המשך לקחת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהל26/11/2010
שבת שלום
ביצעתי השבוע בדיקות דם ולהלן התוצאות
המוגלובין תקין
רק ה-RDW גבוה האם יש לזה משמעות או שזה חסר חשיבות כאשר הערכים האחרים תקיניים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אבישי אליס26/11/2010אין לי התוצאות, אך בעיקרון אם השאר תקין - אז הניחי לזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברגל ושקיעת דם גבוהה אצל בן 3גיל25/11/2010
בהמשך 10 ימים הילד לא הולך בצורה תקינה ברגל ימין למרות שהוא לא מתלונן. הלכנו לרופא ששלח אותנו לבדיקת שקיעת דם והתוצאה היא 17 מחוץ לנורמה.
במשך כל הזמן לילד אין חום והוא הולך לגן. יש תור ליום ראשון האם לחכות או לגשת למוקד עם התוצאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ברגל ושקיעת דם גבוהה אצל בן 3 - תגובה
ד''ר אבישי אליס26/11/2010שקיעת דם 17 היא תקינה
חכו לרופא המכיר את הילד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וויטמין די...הילה24/11/2010
שלום רב,
אני בת 25, ורציתי לשאול לגבי וויטמין די שבדקתי בבדיקות דם האחרונות שביצעתי, התוצאה הייתה:
VITAMIN D : 17.3
כאשר הטווח הוא כאמור 75-250..
אני מניחה שעליי להתחיל לצרוך את הוויטמין..השאלה איזה סוג לקנות אם זה משנה,
וכמה לקחת? אני יודעת שיש מינונים שונים..
מהי המלצתך?
תודה רבה מראש,
-הילה-* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וויטמין די... - תגובה
ד''ר אבישי אליס26/11/2010כל התכשירים טובים בעיני
התיעצי עם הרופא שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותמיכל24/11/2010
שלום
אני בת 37.
לפני שבועיים נחבלתי חזק בישבן מנפילה. לפני יומיים עקב נפיחות אודם חום מקומי וכאב עז, הרופא אמר כי התפתח כנראה תהליך דלקתי, עשה ניקור והוציא כמה מבחנות של דם ונוזלים מהמקום ונתן אנטיביוטיקה לשבוע. כן הוזמנתי לניקור נוסף בעוד יומיים.
היום עשיתי בדיקות דם שקשורות במעקב ראומטלווגי. עד היום כל הבדיקות תמיד היו תקינות.
היום ESR הוא 38, וCRP הוא 1.34.
האם תוצאות אלו יכולות להגרם מהמצב שתארתי קודם?
תודה רבה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
ד''ר אבישי אליס25/11/2010בהחלט!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןרותם24/11/2010
עשיתי בדיקה בבית וראיתי שני פסים רק שפס אחד היה חלש יותר , ניגשתי לעשות בדיקת דם התוצאות של הMPV יצאו 8 אני לא יודעת מה זה אומר אני זקוקה לעזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון - תגובה
ד''ר אבישי אליס25/11/2010השאלות לא ברורות לי ונראה שאת שואלת על שתי בדיקות שונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות מעבדה- שתןמירב24/11/2010
שלום,
אני בשבוע 17 להריון, להלן תוצאות בדיקת שתן, מטרידה אותי במיוחד התוצאה של ( Erythrocytes (U, שהיא מחוץ לנורמה.
מה זה אומר, והאם התוצאות תקינות, האם יש המלצה להמשך?
להלן התוצאות:
שתן כללי
PH (U) 6.50 5,00 - 8,00
Nitrit (U) NEGATIVE
Ketone (U) NEGATIVE
Glucose (U) NORMAL
Urobilinogen (U) NORMAL
Bilirubin (U) NEGATIVE
Protein (U) 10.00 mg/dL 0,00 - 30,0
Leucocytes (U) NEGATIVE
Erythrocytes (U) 25.00 cell/µl 0,00 - 10,0
שתן מיקרוסקופיה:
Leucocytes (U)/Field 1.00 Leuco/F
Erythrocytes (U)/Field 3.00 Ery/F
++ Squamous Epithelial Cell
בקטריולוגיה:
Urine Culture תרבית שלילית
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות מעבדה- שתן - תגובה
ד''ר אבישי אליס26/11/2010לעקוב בלבד, זה נראה לי חסר משמעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחסור באבץ והתקרחות בתינוקא23/11/2010
בני בן שנה ושבעה חודשים. מזה חודש החלו התקרחויות בשערו. הרופאים סברו שנובע ממשיכות בשערותיו (בזמן שלפני השינה). בבדיקת אבץ התגלה מחסור 42 UGR%,
האם יש בדיקה מדויקת יותר לרמת האבץ? יש עוד פתרון מלבד תוסף אבץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחסור באבץ והתקרחות בתינוק - תגובה
ד''ר אבישי אליס26/11/2010לא ידוע לי
האם נבדקו כל הסיבות האחרות להתקרחות?
האם נבדק עי רופא הילדים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mpvלאה23/11/2010
mpv 5.9
בת 83.
שאר הבדיקות תקינות
מה הפשר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר mpv - תגובה
ד''ר אבישי אליס26/11/2010אין הרבה משמעות
הניחי לזה, זה מתייחס לגודל הטסיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםשי23/11/2010
אין טווח נורמה, האם תוכל לבדוק לי את הבדיקות:
BILIRUBIN INDIRECT - 0.59 mgdl
NON-HDL_CHOLESTEROL - 112 mg/dl
REMARKS (GENERAL) - Order Comments
מה זה אומר התוצאה - Order Comments, זה תקין?
ועוד בדיקה אחורנה - SHBG - 180
האם הבדיקות תקינות?
(אני בן 21).
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס25/11/2010הכל תקין!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה חדשה שקראתי עליהגדעון23/11/2010
שלום קראתי על בדיקה חדשה שסורקת את הגוף באמצעות מכישר שנקרא Introspect. לפי הכתבה הזו במכשיר סורק את כל הגוף ללא קרינה ונותן תוצאות טובות ומדוייקות. מחיר הבדיקה 1250 ש"ח. השאלה שלי היא עד כמה זה אמין ואיך אני אדע שלא מדובר בלוקש כי אני באמת לא מרגיש טוב והקופת חולים לא ממש עוזרת.
מישהו שמע על בדיקה כזו?
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה חדשה שקראתי עליה - תגובה
ד''ר אבישי אליס25/11/2010הבדיקה אינה מוכרת לי, לא הייתי מבזבז כסף עליה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת ייעוץשרית23/11/2010
שלום,
עברתי בדיקות דם כלליות ואלה התוצאות:
CRP-1.20
RBC-4.19
MCH-31.3
ESR-44
CHOLESTEROL -LDL-172.4
VITANIN D-48.4
מה זה אומר??
לאחרונה התגלה לאחי סרטן באשך
האם יש לזה קשר???
תודההההה.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייבת ייעוץ - תגובה
ד''ר אבישי אליס25/11/2010אין קשר!!
הבדיקות ס"כ תקינות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם דרוש צום לפני בדיקת דם CRPאפרת22/11/2010
שלום,
ברצוני לדעת האם אני נדרשת לצום לפני בדיקת דם מסוג
C REACTIVE PROTEIN
ואם כן כמה שעות והאם מותר לשתות נוזלים לפני הבדיקה?
תודה רבה
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם דרוש צום לפני בדיקת דם CRP - תגובה
ד''ר אבישי אליס25/11/2010אין צורך בצום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

