מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת דםרועי19/01/2011
Lymphocytes יצא לי ערך של 21.4 כשאר מופיע שהערכים הנורמלים הם בין 22-43
ובאותה בדיקה יש עוד פעם לימפוציט שבו מופיע ערך של 1.48 כשהטווח הנורמלי הוא בין 1-4.8
בבדיקה שעשעיתי לפני חודש יצא ערכים תקינים כהראשון היה 27.5 לעומת עכשיו 21.4
והשני היה 1.56 לעומת עכשיו 1.48
אני נורא בלחץ
בבקשה מה זה אומר??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011שזה תקין, החריגות חסרות משמעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות איידסליטל19/01/2011
שלום
אני בת 24, קיבלתי מרופאת נשים שלי בדיקות דם ואחת מהבדיקות היה Lymphocytes
בתוצאה זה הראה לי
Lymphocytes % % 47.5 20 (.........)* 45
Lymphocytes K/uL 3.85 1 (.........)* 3.5
הבנתי שיש קשר לבדיקות איידס וללימפוציטיס כאשר הערך שלו נמוך
ולי יצא ערך קצת יותר גבוה מהממוצע
חבר שלי מבקש ממני לעשות בדיקות איידס בנוסף, רציתי לדעת אם הבדיקות שכבר עשיתי מראות על תוצאות שליליות בעקיפין בקשר לבדיקת איידס או שעדיף שאני אגש לעשות בכל מקרה?
תודה רבה! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות איידס - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011אין כל קשר
וחוץ מזה הבדקי לאיידס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בנוגע לתוצאות כולסטרול בבדיקת דםשני19/01/2011
שלום,
לא בדיוק הבנתי את תוצאות הכולסטרול שיצאו לי בבדיקה שעשיתי לפני כחודשיים
אשמח אם תוכל להרחיב לי בנושא... ולהגיד לי אם בבמידה וזה גבוה\נמוך מדי מה אני יכולה לעשות כדי לשנות זאת. תודה מראש
cholesterol 231
Triglycerides 102
HDL-Cholesterol 85.2
NON- HDL-Cholesterol 146
LDL-cholesterol 125.8
בנוסף רציתי לשאול בבדיקת דם יצא לי גם TSH ברמה של 5.6 כאשר הרמה הרצויה היא 5.5... מה זה בעצם אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוגע לתוצאות כולסטרול בבדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011שורה תחתונה בס"כ תקין
לגבי ה TSH יש לעקוב בעוד כחצי שנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דםעמליה19/01/2011
שלום רב,
האם שימוש באקמול כשבוע יכול להסביר ירידה בערכי הלימפוציטים בספירת הדם?
והאם הצטננות יכולה לגרום לעלייה של מספר כדוריות הדם הלבנות והנויטרופילים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011לא
ולשאלה השניה- כן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דםאור19/01/2011
שלום רב ,
בבדיקת ספירת דם ערכי הנאוטרופילים יצאו חריגים -
NEUT%-33.6
NEUT abs -1.7
שאר הערכים תקינים .
האם החריגה משמעותית ומחייבת פניה לרופא או מעקב ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011כדאי לראות את כל הערכים
תמיד כדאי להוועץ ברופא ששלח את הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת וירוס מחלת הנשיקהשפרה18/01/2011
איך ביכולתי לדעת באם הערכים בבדיקת דם שלי בנוגע למחלת הנשיקה הם מהעבר או ההווה: EBV VCA_lgG= 77
EBV lgG_EBNA = 258 ** ברצוני לציין שאני כעת בהחלמה מדלקת ריאות מטופלת באניטיביוטיקה.
** בעיקר מה פירוש המילה EBNA ? הרופאה לא ידעה בבירור.
בתודה מראש, אשמח להודעה למייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת וירוס מחלת הנשיקה - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011נחשפת בעבר
EBNA הוא מרכיב בגרעין הווירוס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביקת שתןאור18/01/2011
שלום רב,
אני אמורה להתחיל בקרוב מחזור IVF שני והרופא ביקש שאני אעשה בדיקת שתן ,
האם הבדיקה תקינה ?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצרפת את הקובץ שנית
אור18/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות הבדיקה
אור18/01/2011משום מה אני לא מצליחה לצרף את הקובץ ):
להלן תוצאות הבדיקה :
GLUCOSE U STRIP - NORMAL
BIKIRUBIN U STRIP - NEG
KETONES U STRIP - NEG
SPECIFIC GRAV U STRIP - 1.012
PH U STRIP - 5
PROTEIN U STRIP - NEG
UROBILINOGEN U STRIP - NORMAL
ERYTHROCYTESU STRIP - 10µl
NITRITE U STRIP - NEG
LEUCOCYTES U STRIP - 500µl
תודה רבה ומצטערת על הבלאגן .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות הבדיקה - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011קצת כדוריות לבנות, וכל השאר תקין
ס"כ תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- VARICELLA ZOSTER IgG-Negativeלידר17/01/2011
שלום,
שבוע 6 להריון
מה משמעות התוצאה הבאה:
VARICELLA ZOSTER IgG-Negative
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר VARICELLA ZOSTER IgG-Negative - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011שלא נחשפת לוירוס ואין לך נוגדנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרבית שתןהדס17/01/2011
שלום רב,
כמה זמן לאחר מחזור ניתן לבצע בדיקת שתן?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרבית שתן - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011כשבוע לערך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח בדיקת דםחן16/01/2011
שלום,
אני בן 36 והופנתי לבדיקות דם מאחר ובשתי הבדיקות הקודמות שעשיתי, התגלה אחוז אאזונופילים גבוה מהרגיל. בבדיקות הדם שעשיתי השבוע שוב היה האחוז גבוה ואף כולסטרול גבוה. התוצאות היו:
EOS- 10.3%
EOS.abs- 0.8
CHOLESTEROL-LDL calc-130.2
אלו הערכים היחידים שהיו מחוץ לנורמה.
מה האבחנה האפשרית כאן?
תודה,
חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בפענוח בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011לא יודע
מה היה בבדיקות קודמות?
האם יש תלונות?
שוחח עם הרופא
בס"כ לא מדאיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת תריסמאיה15/01/2011
אני סובלת מתת פעילות בבלוטת התריס ומטופלת ב50 מ"ג אטרוקסין ביום, ומאוזנת.
בחודש האחרון התחלתי להרגיש את התסמינים של תת פעילות, עשיתי בדיקת דם ואכן רמת הths עומדת על 5.88 (לא בתוך הנורמה), לעומת זאת ft4 עומד על הגבול העליון (19.5) בתוך הנורמה. הרופא שלי אמר שאין צורך להעלות את מינון האטרוקסין למרות שths גבוה... הסברתי לו שעשיתי את הבדיקה שוב כי התחלתי לסבול מקור, עליה במשקל, עייפות ועור יבש...מה שכמובן מציק לי מאוד.
האם הוא צודק ואני לא אמורה להעלות את מינון התרופה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת תריס - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/01/2011השיקול הוא קליני וצריך להקבע בינך לבין הרופא
הרגשתך היא החשובה
מקרה כזה ניתן לחזור על הבדיקה ולהתרשם שוב ממידת אי האיזון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בבדיקת דםבוקי14/01/2011
בן 47 .מאובחן בתסמונת פיברומילגיה נוטל סימבלטה עקב כך. בביקורת צפיפותת עצם עקב ירידה בצפיפות עצם נוטל ןיטמין D עקבים ערכים נמוכים מהטווח. נוטל B12 עקב ערכים בטווח אך בקצה הנמוך.
במשך שנים אני מבצע בדיקות דם ללא שום בעיה קל מאוד לזהות את ורידיי הם בולטים לא נסתרים אך עם זאת דקים לא נתקלתי במשךהשנים בשום בעיה.
בחצי שנה אחרונה קראו ליבכבר 3 מקרים של התפוצצות וריד לאחר בדיקת דם האם זה מצביע על בעיה כולשהי.
בדיקות דם תקינות חוץ מערך מעט נמוך מנורמה של כדוריות לבנות דבר שמלווה אותי כבר שנים רבות.
ההבדל היחידי או בכך שבדיקות בוצעו במיכות גבוהה בניגוד לעבר שבצעתי כל כמה חודשים בו לעיתים היה הפרש של שבוע שבועיים וחודש.
במקרה ראשון לא שתיתי כלל וקצת היה קשה למשןך דם וכאב בזמן הדקירה והוריד התפוצץ.
במקרה שני שתתי מספיק עם מחט רגילה כאב והתפוצץ.
במקרה שלישי שתיתי שוב כאב(בד"כ לא כואב רק דוקר קלות) לקחו לי עפ פרפר לא התפוצץ אך יצא לאט.
במקרה שליש שתיתי 3 כוסות בוצע עם פרפר גם כאב גם יצא לאט והתפוצץ הוריד.
במקרה רביעי עם פרפר דקירה קלה יצא טוב לא התפוצץ אך בעבר היתה נשארת אחרי בדיקה נקודה אדומה קטנטנה של הדקירה כעת חוץ מנקודה טיפ טיפה כחול מסביב לדקירה.
האם הסינריום הנ"ל מצביע על איזושהיא בעיה (קרישות דם ) הוא בעיה כולשהיא מדוע זה קורה.
מה עושים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בבדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/01/2011נראה לי שהבעיה טכנית ומקרית בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשה-כדוריות דם לבנותשירן14/01/2011
חזרתי מארגנטינה ומזה שבוע וחצי אני לא מרגישה טוב: סחרחורות,עייפות,שיעול נזלת ,חוסר תיאבון וכו'..
אני יודעת שהמון חולים עכשיו.. הלכתי לרופא והוא נתן לי לעשות בדיקות דם ושתן
בבדיקת שתן מופיע לי :
Leucocytes !! 500 כשהטווח הוא בין 0-10
מה זה אומר?? והאם אני אמורה לדאוג??!!
תודה רבה רבה
ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה-כדוריות דם לבנות - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/01/2011לא,
חזרי על הבדיקה ובהתאם השלימי תרבית שתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדוריות דם לבנותדנה13/01/2011
שלום!
מה-10.9.09 -ה-6.1.11 יש לי ירידה בWBC זה מתחיל ב-5.10 ומסתיים ב-3.67
כשה-LYM ןNEUT וEOS תקינים
שאלתי ממה נובעת הירידה בכדוריות הדם ומה אפשר לעשות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדוריות דם לבנות - תגובה
מוסא עאוני13/01/2011ירידה ברמת ה- WBC יכולה לקרות בעקבות טיפול תרופתי כך שאם התחלת טיפול תרופתי חדש אז מומלץ לבדוק מידת ההשפעה של הטיפול החדש על רמת הלויקוציטים בדם. זיהומים מסויימים יכולים גם לגרום לירידה כזאת כמו כן הפרעה כלשהיא במח עצם.
מומלץ לחזור על הבדיקה בעוד מספר ימים ואם הרמה תמשיך לרדת אז בהחלט יש מקום לבירור מעמיק יותר בסיבה לירידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם
קרנית14/01/2011רציתי לשאול איזה בדיקת דם אני צריכה לעשות כדי לדעת ממה יש לי ירידה בכדוריות דם לבנות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקותבתיה12/01/2011
לאחרונה עשיתי בדיקות כלליות, אני בת 60 חולת סכרת גבולית , לחץ דם, ואוסטופורזיס וכן כלוסטרול גבוה ומטופלת בהתאם, לאחרונה גם העליתי קצת במשקל.
תוצאותת הבדיקות:
גלוקוז 118
המוגלובין A1C 6.8
ALK PHOSPHATASE 108
MCHC 32.2
אני מבקשת לדעת מה פירוש תוצאות אלו והאם עם ארד שוב במשקל זה יתאזן ויספיק או שמא יש צורך בשינוי תרופתי
אודה לך מאד על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות - תגובה
ד''ר אבישי אליס12/01/2011ירידה במשקל ודיאטה עשויים להספיק
לגבי השאר צריך יותר נתונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

