מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רמת חומציות גבוההשירן03/10/2010
שלום,
רציתי בבקשה לשאול - כשאני עונדת תכשיטים מכסף, כעבור כשבוע הם משחירים. ראיתי כי מישהי ענדה את אותו תכשיט כמוני מאותה חברה והיא אמרה לי שיש לה אותו כבר מעל שנה ואצלה זה נראה כמו חדש. בחנות אומרים לי שזה בגלל רמת החומציות בדם או בגוף לא יודעת כל כך מה ההבדל...
האם זה יכול באמת להיות שרמת החומציות בדם שלי גבוהה? איך אפשר לדעת? ואם כן - איך אני מורידה את רמת החומציות?
אגב אני בת 28 ובבדיקות הדם שעשיתי לאחרונה נתגלה רק חוסר בוויטמין D.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירן
ד''ר אבישי אליס03/10/2010מניח שיש לזה קשר עם הזיעה והרכבה
האמת, אין הרבה מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקות דםסיגל30/09/2010
כימיה בדם
Glucose (B) | mg/dl | (
70 *
91 )
100
|
Vitamin B12 | pg/ml | (
211 *
352 )
911
|
המטולוגיה-כללי
Coombs Indirect Ab.scree | | NEGATIVE
|
המטולוגיה- ספירת דם - מכשיר
WBC-Leucocytes | 10*3/micl | (
4.5 *
7 )
11
|
RBC-Red Blood Cells | 10*6/micl | (
3.8 *
4.4 )
5.3
|
Hemoglobin | g/dl | (
11.7 *
12.3 )
16
|
Hematocrit | % | (
35 *
37.9 )
47
|
MCV-Mean Cell Volume | fl | (
79 *
86 )
97
|
MCH-Mean Cell Hemoglobin | pg/cell | (
27 *
28 )
34
|
MCHC-M.Cell Hb cont. | g/dl l | (
31 *
32.5 )
36
|
RDW-Red Cell Distri.Width | % | (
11.6 *
13.4 )
15
|
Platelets | 10*3/micl | (
150 *
241 )
450
|
MPV-Mean Platelet Volume | fl | (
8.5 *
11.2 )
12.9
|
Neutrophils % | % | (
40 *
66.8 )
75
|
Lymphocytes % | % | (
22 *
26.7 )
44
|
Monocytes % | % | (
3 *
5 )
13
|
Eosinophils % | % | (
0 *
1.4 )
6
|
Basophils % | % | (
0 *
0.1 )
2
|
Neutrophils # | # | (
1.8 *
4.68 )
7.7
|
Lymphocytes # | # | (
1 *
1.87 )
4.8
|
Monocytes # | # | (
0 *
0.35 )
1.1
|
Eosinophils # | # | (
0 *
0.1 )
0.6
|
Basophils # | # | (
0 *
0.01 )
0.2
|
שתן-כללי
PH (U) | | (
5 *
6 )
8
|
Nitrit (U) | | NEGATIVE
|
Ketone (U) | | NEGATIVE
|
Glucose (U) | | NORMAL
|
Urobilinogen (U) | | NORMAL
|
Bilirubin (U) | | NEGATIVE
|
Protein (U) | | NEGATIVE
|
Leucocytes (U) | | NEGATIVE
|
Erythrocytes (U) | | NEGATIVE
|
אנדוקרינולוגיה
TSH | mIu/l | *
0.31 (
0.35 )
5.5
|
מבוטח נכבד, עם קבלת תוצאות הבדיקה, נא פנה לרופא לקבלת הסבר על משמעותן
האתר נראה במיטבו ברזולוציה של 800 על 600 או 1024 על 768
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיגל
ד''ר אבישי אליס30/09/2010מה השאלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם
סיגל30/09/2010השאלה לגבי התשובה האחרונה של הבדיקת דם שמתחת לנורמה מה זה אומר?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיענוח
סיגל30/09/2010אני בהריון שבוע 10 ,עשיתי מספר בדיקות דם הכל יצא בסדר חוץ מהבדיקה של אנדוקרינולוגיה
שזה בגדר בין 0.35 ל 5.5 השתוצאה שלי יצאה 0.31 מה זה אומר בבקשה? האם זה צורך לדאגה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיגל
ד''ר אבישי אליס03/10/2010אין משמעות קלינית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף מאוד!!!!אורית28/09/2010
אני בת 26 בהריון ראשון עם עובר אחד.
Neutrophils *78.5 כאשר הסקאלה היא בין : 40-75
Lymphocytes 11.7 כאשר הסקאלה היא 22 עד 44
האם העניין הזה תקין? האם לפנות לרופא? בית חולים? משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורית
ד''ר אבישי אליס29/09/2010מזל טוב
הכל תקין!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימפוציטים גבוהים2מיטל27/09/2010
שלום,
במסגרת בדיקת דם שגרתית שערכתי הערך של הלימפוציטים היה 50% \ 5.7 יחידות.
לפי הערכים שראיתי זה ערך גבוה.
רציתי לדעת מה יכולה להיות הסיבה לכך...הבנתי שזה יכול להיות זיהום כלשהו..
ייתכן שזה עקב יבלות ויראליות ?
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיטל
ד''ר אבישי אליס29/09/2010לא נראה לי,
כדאי לחזור על הספירה בהזדמנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםאלי שרון27/09/2010
שלום לכולם! אני מבקש עזרתכם בנושא בדיקות דם ל טסטוסטרון חופשי לא מצליח לאתר מעבדה כזו.במסגרת כללית לא עושים כבר מזמן (מבוצע חישוב כלשהו מקורב)לכן אני מנסה לאתר מעבדה פרטית לבדיקות הנ"ל.תודה מראש לכול עזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלי שרון
ד''ר אבישי אליס29/09/2010איני יודע
ברר אצל הרופא ששלח אותך מדוע הצורך בבדיקה שכזאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת mch נמוכה תמידשגיא27/09/2010
שלום ד"ר. מאז שאני זוכר את עצמי תמיד בבדיקות הדם הערך mch יוצא החוצה למטה מהטבלה. אני בריא. בן 26 מתאמן 3 פעמים בשבוע. מידי פעם יש לי תסמינים של דופק בישיבה שמורגש ברגליים ואפילו בישבן שאני יושב הרבה זמן. בראש ובמיוחד שאני קם בבוקר. וקוצר נשימה מוזר כזה. האם יש קשר לערך הזה והסתמינים.?
אשמח לדעת מה אומר הערך הזה? ואיך ניתן להעלות אותו... מצורף חלק מהבדיקות ביניהם הפרטין ורמת הברזל וb12.
בתודה חג שמייח
6.5 K/ul WBC
5.4 M/ul RBC
14.4 g/dl HB
44.8 % HCT
225 K/ul PLT
83.0 fL MCV
26.6 pg MCH
32.1 32.1 g/dl MCHC
14.4 % RDW
40.0 NEUT%
42.6 % LYM%
10.6 % MONO%
6.1 % EOS %
0.7 % BASO %
2.6 NEUT.abs
2.8 LYMP.abs
0.7 MONO.abs
0.4 EOS.abs
0.1 BASO abs
שם הבדיקה תוצאה תוצאה לעומת טווח הנורמה
412.0 pmol/L VITAMIN B12
1.55 mU/L TSH
שם הבדיקה תוצאה תוצאה לעומת טווח הנורמה
126 mcgr/dL IRON
221 mg/dl TRANSFERRIN
37 mg/dl UREA
142 mEq/L SODIUM
4.2 mEq/L POTASSIUM
23 IU GOT (AST)
217 IU CK- CREATINE KINASE
117.0 ng/ml FERRITIN* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שגיא
ד''ר אבישי אליס29/09/2010הבדיקות תקינות והחריגה חסרת משמעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם - חשד לאפילפסיה?אורן27/09/2010
בתי (בת 9.5 בריאה) עברה בדיקת דם כחלק מאיבחון בעקבות שני מקרי התעלפות
על פניו הכל תקין:
WBC 7.3 K/ul
RBC 4.97 M/ul
HB 14.0 g/dl
HCT 40.8 %
MCH 28.3 pg
MCHC 34.4 g/dl
RDW 13.6 %
MCV 82.2 fL
NEUT% 42.3 %
LYM% 41.9 %
MONO% 6.1 %
EOS % 5.3 %
BASO % 0.9 %
NEUT.abs 3.1 K/ul
LYMP.abs 3.1 K/ul
MONO.abs 0.5 K/ul
EOS.abs 0.4 K/ul
BASO abs 0.1 K/ul
MACRO% 0.2
MICRO % 1.9
HYPER% 1.4
HYPO % 0.7
MICRO%/HYPO% 2.7
PLT 248 K/ul
MPV 7.4 fL
אך עם זאת הורתה הרופאה על המשך בדיקות עקב חשש לאפילפסיה.
האם משהו בממצאים מלמד עלכך?
(כמובן שנמשיך בבדיקות)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורן
ד''ר אבישי אליס29/09/2010ספירת הדם תקינה
אבחנת אפילסיה אינה קשורה בספירת דם
המשיכו בברור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת עזרה בהבנת התוצאות הרשומות.רות27/09/2010
Triglycerides 1119.00 mg/dl 10,00 - 250,00 .(..........)*
==============
ESR 1 hour 31.00 mm/hr 0,00 - 20,0 .(..........)*
לפני שבוע היה 34
WBC-Leucocytes 12.2 10*3/micl 4,50 - 11,0 .(..........)*
לפני שבוע היה 12
TSH לא בוצע בדיקה ליפימית 0,35 - 5,50 .
לפני שבוע היה 0.03 mIU/l -קטן מ
==================
C.R.P 1.00 mg/dl 0,00 - 0,50 .(..........)*
לפני שבוע נבדקו גם
Free Thyroxine (FT4 19.7- 10,3 לי יצא 20.9
Triiodothyronine Free FT3 6.5- 3,5 לי יצא 11.28
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רות
ד''ר אבישי אליס29/09/2010מה השאלה והבעיה?
ניתוח תוצאות נעשה כמכלול השאלות והסיבה לנטילתן
כמו כן יש לצרף את כולן ולא חלק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעת יתר.פלונית26/09/2010
בעלי בן 59 סובל מעודף משקל, מטופל בתרופות להורדת שומנים, לחץ דם וסכרת 2. לאחרונה, הוא מזיע בצורה קיצונית בכל הגוף, גם תוך כדי שינה, גם בזמן מנוחה, ממש נשפכת ממנו זיעה בגוף הגוף. זה סיוט לעצמו ולסביבה. בלוטת התריס תקינה. מה עושים? מה הסיבה? ולאן פונים???? .בנוסף בני מתקרב לגיל 17 ומזיע בכפות הידים. האפשר אפשר בגילו לעבור ניתוח להזעת יתר?? תודה על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיה
ד''ר אבישי אליס27/09/2010בעליך סובל מהשמנת יתר לדבריך- הפחתה במשקל תועיל!
לגבי בנך ישנן מרפאות כירורגיות בבי"ח שונים המתחות בטיפול כירורגי בבעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרונית לוי26/09/2010
בבדיקה אצל בני התגלה שיש לו יותר כדוריות אדומות האם יתכן שזה גורם לכאבי בטן עזים ביותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רונית
ד''ר אבישי אליס27/09/2010בן כמה בנך וכמה יותר כדוריות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר אבישי אליס
רונית לוי27/09/2010בקשר לשאלתך בני בן 19.5 שסובל במשך למעלה משנה מכאבי בטן עזים .הוא אושפז בנובמבר האחרון בבלינסון כשההשערה שלהם היתה שכנראה יש לו חיידק ים תיכוני הם ביצעו בדיקב ששללה את זה כרגע יש השערה נוספת שיש לו יתר כדוריות אדומות שגורמות לכאבים .אשמח לכל תגובה תודה רבה רונית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםאתי26/09/2010
שלום רב! בבדיקות דם שנערכו לי התקבלו ערכים מעט גבוהים של כולסטרול רע והכללי (השומנים בדם והכולסטרול הרע תקינים). רופא המשפחה יעץ לי לשמור על תזונה נכונה ולהפחית בכמות השומן הרווי. תוך כמה זמן ניתן לראות שינויים ברמת הכולסטרול, מרגע שמתחילים לשמור על תזונה נכונה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתי
ד''ר אבישי אליס27/09/2010כדאי להעריך לאחר 3 חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות אנדוקרינולוגיהאור26/09/2010
להלן תוצאות בדיקות הדם. אודה על עזרה בפענוח. בעיקר לעניין תפקוד בלוטת התריס.
TSH 0.71 mIu/l 0,35 - 5,50 .(*.........).
Prolactin 92 mIU/l
:סוחי יכרע
NONPREGNANT 59-619
PREGNANT 205-4420
POSTMENOPAUSAL 38-430
LH - Luteinizing Hormone 13.7 IU/l
:סוחי יכרע
CHILDREN <0.1-6.0
FOLLICULAR PHASE 1.9-12.5
MIDCYCLE PEAK 8.7-76.3
LUTEAL PHASE 0.5-16.9
PREGNANT <0.1-1.5
POSTMENOPAUSAL 15.9-54.0
CONTRACEPTIVES 0.7-5.6
FSH 6.6 IU/l
:סוחי יכרע
FOLLICULAR PHASE 2.5-10.2
MIDCYCLE PEAK 3.4-33.4
LUTEAL PHASE 1.5-9.1
PREGNANT 0.3-מ ןטק
POSTMENOPAUSE 23-116* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אור
ד''ר אבישי אליס27/09/2010בגדול הבדיקות תקינות
חלקן יש לפענח עפ הגיל המין ומצב המחזור
מה מחפשים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנדוקרינולוגיה
אור28/09/2010בעיה בתפקוד בלוטת התריס. בנוסף, אני סובלת משחלות פוליציסטיות והעדר מחזור גם בנטילת גלולות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאור
ד''ר אבישי אליס29/09/2010תפקודי בלוטת התריס תקינים
באשר למחזור - אנא פני לגניקולוג שלך להערכה מלאה והשוואה לבדיקות קודמות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מרקריםאופיר25/09/2010
אימי חולת סרטן הפה והלוע וכבר לאחר כמה ניתוחים וטיפולים כימו'
בשבוע שעבר ביצעו לה לראשונה בדיקת מרקרים:
1. CEA=2.70
2. CA19.9=30.50
שאלותי:
1. בשתי הבדיקות הערכי נמצאים בטווח התקין, כי לפי מה שצויין הבדיקה הראשונה היא בין 0 ל 5 והשנייה בין 0 ל 31.
אך בגרף הבדיקה השנייה הערך סומן מתחת למינימום, כלומר VL איך זה יתכן? האם זו טעות בגרף?
2. האם העובדה ששני הערכים הם בטווח התקין הם סימן מעודד?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אופיר
ד''ר אבישי אליס27/09/2010לא ברורה לי מטרת הבדיקה בשלב זה
ומה חיפש האונקולוג.
בכל מקרה ערכיפ תקינים - זה דבר טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רציתי לדעת...רונה25/09/2010
מה הסימן של אבץ בבדיקות דם...עשיתי בדיקות דם ורציתי לדעת אם יש שם גם בדיקת אבץ...תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני
ד''ר אבישי אליס27/09/2010ZN
ספק אם נבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז אם..
רונה27/09/2010פשוט לאחרונה יש לי נשירת שיער רצינית ביותר ...האם כדאי לעשות בדיקה של אבץ ?בבדיקות דם הברזל שלי יצא תקין .והאם כדאי לקחת על דעתי ויטמינים אבץ ככה לשבועים לראות אם זה עוזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה (סכרת נעורים)שוש24/09/2010
ביתי חלתה בגיל 12 בסכרת נעורים. מיזה כשבוע חום גבוהה והרגשה כללית רעה . תוצאות בדיקה לפני כמה ימים הראו חריגה ב:
גלוקוז - 231
Na-sodium - 135
WBC-Leucocytes - 2.5
Neutrophils - 37.1
Lymphocytes - 44.8
Monocytes - 17,7
Neutrophlis - 0.92
TSH - 7.42
אציין שגם בשלב גילוי המחלה לפני כחודש רמת הסודיום הייתה זהה ררמת הלימפוציטים הייתה 48.6
אשמח לשמוע את עצתך, הם זהו זיהום נגיפי שגרם לסכרת
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוש
ד''ר אבישי אליס25/09/2010שאלתך אינה רלוונטית.
לביתך סוכרת נעורים, מסיבות כאלה ואחרות.
כרגע יש לה מחלת חום, אשר נראה שהיא ויראלית.
אני חושב שיש:
לעקוב ולאזן את הסוכרת בקפדנות, היוועצו ברופא המטפל
עליה להבדק עי הרופא המטפל לאור המהלך והרקע
מה עם התירואיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

