מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאה בבדיקת דםליאור06/10/2010
שלום.
רציתי לדעת מה המשמעות של הנתון הבא בבדיקת דם:
HEPATITIS Bc Ab TOT= 12.580 positive.
האם המשמעות היא שיש צהבת או שאין?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאה בבדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/10/2010זה אומר שיש נוגדנים להפטיטיס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חריגות בבדיקת דםאור06/10/2010
שלום ,
בספירת דם האחרונה שביצעתי התגלו הרבה ערכים חריגים , לפי מה שקראתי זה יכול להצביע על בעיה במערכת החיסונית . האם יש סיבה לדאגה ?
פירוט התוצאות :
WBC : ערכי נורמה -4.5-11 , תוצאה 4.3
NEUT%: ערכי נורמה 40-70 , תוצאה 38.1
NEUT abs : ערכי נורמה 1.8-7.7 , תוצאה 1.6
LYM % : ערכי נורמה 20-40 , תוצאה 49
MPV : ערכי נורמה 7-15 , תוצאה 6.9 .
שאר הפרמטרים היו תקינים .
בתודה מראש ,
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חריגות בבדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/10/2010זה ממש תקין!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לד"ר אבישי
דבי08/10/2010טווח תוצאה אני בת 67. מטופלת בויאפקס 300מ"ג ליום וכן ליריקה 300 מ"ג לטפול בפיברומיאליה שלי. למרות זאת אני מאוד מאוד עייפה, מנומנמת וגם חסרת מצב רוח במצבים משתנים. הרופאה המליצה לי על בדיקות הבלוטה. האם תוצאות אלו מראות על בעייה בבלוטה והאם ניתן להוסיף לי הורמון לאיזון לשיפור מצבי? מצפה לתשובה בתודה 0.3-4.2 TSH 1.50 3.5-6.5 3.6 T3-FREE 10-20 12.3 T4-FREE 0.8-55 7.13 THYROGLUBULIN 0.0-35 12.2 ANTI THYROID FEROXID . 156-672 229 B12 VITAMIN
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לד"ר אבישי - תגובה
ד''ר אבישי אליס09/10/2010הבדיקות תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרופיל הורמונליג06/10/2010
שלום רב!
עשיתי בדיקת פרופיל הורמונלי , הרופאה אמרה לי לעשות אותה עד היום השמיני המחזור . הבעיה היא שהמחזור הגיע לי לקצת זמן ב22.9 היה לי דימום אדום (עם קצת גושים קטנים , בגלל זה גם נראה לי שזה מחזור) פעם אחת ויום למחרת קצת חום ואז הפסיק ואחרי ארבעה ימים (27.9 בצהריים ) התחיל ממש מחזור ועשיתי את הבדיקות ביום השישי של המחזור כלומר החשבתי את המחזור כאילו הוא התחיל ב27 ולא ב22 . האם במצב של הפסקה של כמה ימים זה נחשב גם לווסת
אני יודעת שעושים פרופיל הורמונלי ביום השלישי עד החמישי של המחזור והרופאה אמרה לי לעשות עד היום שמיני. האם זה בסדר מה היא אמרה והאם הבדיקות שלי נחשבות אם עשיתי את זה כך כי אולי זה נחשב ליום האחת העשרה של המחזור
בכל מקרה אשמח אם תגידו לי אם התוצאות תקינות ומה המשמעות של הבדיקה SHBG?
SHBG 90.9
פרולקטין343.1
ESTRADIOL (E-2 487
TSH6.28
LH 10.8
FSH 4.8
PROGESTERONE <0.9
TESTOSTERONE- TOTAL 2.2
DHEA SULPHATE 1.22
CORTISOL-BLOOD 521
T4- FREE 11.2
FREE ANDROGEN INDEX 2.4
יש שתי בדיקות שאין עליהן עוד תשובה
עלי לציין שאני בחורה בת 26 ושנאמר לי אחרי אולטראסאונד שיש לי שחלות
פוליסטיציות אבל שרואים את זה יותר בבדיקות דם
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרופיל הורמונלי - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/10/2010אני סבור שזה השלב לשיחה מסודרת עם הרופאה שלך
אין כל בעיה, אך לאור המורכבות - שיחה ישירה עם על הנתונים תהיה הדרך היעילה ביותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירוס או חיידק?מ. אר05/10/2010
ESR 1 hour 35.00 mm/hr
WBC-Leucocytes 12.1 10*3/micl
Monocytes % 17.7
Monocytes # 2.14
אשמח לקבל חוות דעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וירוס או חיידק? - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/10/2010קרוב לוודאי וירוס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות תרבית שתןאפרת05/10/2010
שלום רב,
אשמח לקבל הסבר לתוצאות הבאות:
Escherichia coli - (1)
1 VitekAntibiotics
S Amikacin
S Amoxicillin/CA
S Ceftriaxone
- Axetil
S Cephalothin
S Ciprofloxacin
S Ertapenem
S Gentamicin
S I R=Resistence, I=Intermediate, S=Sensitive, N=Negative, P=Positive
ESBL- Positive מצביע על מנגנון עמידות לאנטיביוטיקות מסוג
?- lactams.
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח תוצאות תרבית שתן - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/10/2010בתרבית השתן צמח E COLI החידק הרגיש למרבית האנטיביוטיקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה התוצאה?נועה05/10/2010
שלום אני בת 21 נשלחתי לעשות בדיקות דם ובניהם בדיקת וירוסים והייתי רוצה להבין במה מדובר..זה מה שיצא:
ebv vca img 10 negative
ebv vca_igg positive 132
cmv img negative
וזה מה שכתוב בהערות למטה:
1:
positive:>=40
borderline:20-40
negative:0-20
2:
positive:>=20
neg רבה נועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה התוצאה? - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/10/2010היה לך בעבר מגע עם וירוס EBV
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דם גיל שנהקרן05/10/2010
בבדיקת דם לתינוקת בת שנה נמצאו חריגות מהנורמה בערכים הבאים:
HCT - 34.1
PLT - 627
MCV - 77.2
MCH - 25.3
MCHC - 32.8
LYM - 49.1%
EOS - 7.8%
LYMP - 5.9
ערך ההמוגולובין - 11.2.
מה משמעות החריגות?
האם יש צורך בתוספת ברזל או בהתייעצות עם רופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם גיל שנה - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/10/2010יש כנראה חסר ברזל
שוחחי עם הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ועוד דבר...לירון שוב05/10/2010
סליחה לשתף כל כך הרבה אך עדיין יש לי קצף לבן על פני השתן ...אך אני עדיין גם נוטלת משככי כאבים ואנטיביוטיקה. איך אני אקל על הבראת הכליה עם לקיחת התרופות?
תודה..אני סובלת מכאבים חמורים ואשמח לדעת מה לבדוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד דבר... - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/10/2010שתי הרבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור על כאביםלירון שוב05/10/2010
שלום,
אני חליתי לפני כשישה ימים בשפעת שלוותה גם בדלקת יחסית קלה בשלפוחית השתן (למיטב הבנתי). החום במשך הימים עלה מ-37 עד ל-39.5. לאחר חמישה ימים של חום גבוה הלכתי לקופ"ח והופניתי למיון. בעיקר היה מדאיג -אותי ואת הרופאה- הכאבים החדים שיש לי בצד ימין, מהצד הקידמי של הגוף.
במיון נעשו צילומי חזה וסינוסים והכל נמצא תקין. בדם נמצאה דלקת - אך לא ברור מהיכן. אפנדציט (מעי סתום) נשלל על ידי הרופאה. הרופאה הניחה כי הבעיה בכליה (אני בת 30 ללא עבר) ואכן המעטתי בשתייה והפרזתי בלקיחת תרופות משככי כאבים.
ניתן לי אנטיביוטיקה ואני עליה כ-60 שעות. החום אגן ירד לסביבות 37 אך הכאבים בצד ימין לא מרפים ממני (מונעים הזדקפות בעמידה, הליכה או כל תנועה) . אני שותה כ-3 ליטר ביום אך השתן נותר מועט וכתום.
האם יש טעם ללכת שוב למיון? יש לי חשש כי האבחון שגוי או שמא הכליה לא מצליחה לצאת מזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור על כאבים - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/10/2010יש להבדק עי הרופאה שלך!
היא תחליט על הצורך לפנות שוב למיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח סי טי חזהנסים באר שבע04/10/2010
בבדיקה שערכתי בבית חולים נהריה מחלקת דימות נאמר: ריאות קשריות ריאה שמאלית :4 מ"מ בבסיס, סגמנט עליון ובסמוך לסדק של lll . קשרית 7 מ"מ בבסיס של rll מעל הסרעפת. קשרית זעירה ב- rul rml. פלוירה לא הודגמה פתולוגיה. דופן בית החזה: תקין. לא הודגמו בלוטות מוגדלות בבתי השחי. מעבר חזה בטן: לא הודגמה פתולוגיה. מה זה אומר האם המצב קשה???????????.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח סי טי חזה - תגובה
ד''ר אבישי אליס04/10/2010ראשית- מדוע נשלחת לבדיקה ומה חיפשו בה?
מה הרקע שלך? והאם יש בדיקות קודמות להשוואה?
קרוב לוודאי שהממצאים מצריכים מעקב בלבד, אך השאלות הקודמות חשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאותמשה04/10/2010
שלום,
נשלחתי ע"י הדיאטנית שלי לבצע בדיקות.
להלן הממצאים:
glucose b 79
hba1c 5.5
urea b 27
creatinine b 0.9
uric acid b 6
cholesterol 202
triglycerides 53
hdl cholesterol 54.4
non-hdl cholesterol 147
ldl cholesterol calculat 136.7
אני נוטל חצי כדור פרדניזון ליום 2.5 מ"ג ליום עקב ניתוח היפופיזה שעברתי לפני 4 חודשים ( פרולקטינומה)
האם לאור התוצאות, יש מקום לדאגה?
האם חלילה מדובר בתוצאות המעידות על סכרת?
בברכה,
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח תוצאות - תגובה
ד''ר אבישי אליס04/10/2010ממש לא ואין כל סיבה לדאגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מיקי05/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות חריגות גבוהות : EBV ו CMVתמר04/10/2010
שלום לכם,
אשמח לקבל חוות דעת על תוצאות הבדיקה הבאות: (בוצעו לפני שבועיים, לאחר חודש וחצי של ברונכיט חריפה מעורבת במה שהוגדר ע"י הרופאים כוירוס חום שבא והלך:)
EBV VCA IgM - 2 lu
EBV VCA_IgG - 110 lu
CMV IgM - Negative
CMV IgG - 6.0 IU/ml
אני אישה בת 35.
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות חריגות גבוהות : EBV ו CMV - תגובה
ד''ר אבישי אליס04/10/2010יתכן והוירוס היה EBV
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה על התגובה. אבל... מה
תמר04/10/2010משמעותה?
האם EBV הוא מחלת הנשיקה?
(ממה שקראתי מחלת הנשיקה נמשכת כמה וכמה חודשים.... האם סיימתי לחלוטין עם העניין ואני יכולה להיות רגועה או שצפויים לי עוד גלים?)
האם סיימתי? האם אני מדבקת? האם רצוי שבעלי וילדיי ייבדקו?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה על התגובה. אבל... מה - תגובה
ד''ר אבישי אליס07/10/2010EBV הוא מחלת הנשיקה
אם את מרגישה טוב אז החלמת
הניחי לבני משפחתך!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת שתןקרן03/10/2010
שלום רב,
רציתי את עזרתך בפענוח בדיקת שתן. אני בהריון בשבוע18 .
להלן התוצאות:
| | (ph
5 *
5.5 )
8
|
Nitrit (U) | | NEGATIVE
|
Ketone (U) | | NEGATIVE
|
Glucose (U) | | NORMAL
|
Urobilinogen (U) | | NORMAL
|
Bilirubin (U) | | NEGATIVE
|
Protein (U) | mg/dL | (
0 )
30)
50 *
|
Leucocytes (U) | | NEGATIVE
|
Urine Remarks | | לחץ לתוצאות
| (עדין אין תוצאות)
Erythrocytes (U) | cell/µl | (
0 )
10 )
250 *
הערכים ב-protein וב-erythrocytes גבוהים בהרבה מהנורמה. על מה זה מעיד?
בתוקה מראש,
קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן
ד''ר אבישי אליס03/10/2010לא הרבה
כדאי לחזור בהמשך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטיןהילה03/10/2010
כמובן שאני עם סחרחורות, חולשה ועייפות...........מקבלת ברזל באופן קבוע, הפריטין שלי 3.2 והברזל טרם התקבל.
האם זה מצב חמור של חוסר ברזל במאגר? חוץ מכדורי ברזל יש עוד כדורים תרופות שיכולות לזרז את העלאת רמת הברזל בדם? תודה, חלשה מאד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות נוספות
הילה03/10/2010בהמשך לשאלתי, רמת הברזל -,23.47
RDW -19.5
המוגלובין- 10.8
בת 35+.
וכאמור פריטין 3.2
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלשה
ד''ר אבישי אליס03/10/2010תכשירי ברזל!!
מאכלים העשירים בברזל :בשר, טחינה שומשום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם , ושתיית אלכוהול לפנירוסלן03/10/2010
שלום,
מחר אני עובר בדיקות דם הבאות :
PT
PTT
ספירת דם.
שתי שאלות :
1. חייב לצום לפני?
2. מותר לשתות אלכוהול לפני הבדיקות , הכוונה לכוס בירה 9 שעות לפני הבדיקה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוסלן
ד''ר אבישי אליס03/10/2010בדיקות אלה לא מחייבות צום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, אבל מה לגבי צריכת אלכוהול
רוסלן03/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוסלן
ד''ר אבישי אליס03/10/2010לא צריך להשפיע
אבל כדא לוותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

