מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיילת אוויר עם אנמיה???????דורין20/10/2010
הייתי מעונינת לדעת האם אפשר להיות אנמית ודיילת אוויר באותו זמן? התקבלתי לאל על ואני צריכה לעבור בדיקות שבינהם הם מסתכלים על ספירת הדם, אני לוקחת כדורים כל יום ועד לא מזמן הייתי עושה זריקות של B12
אבל עדיין רואים שיש לי חוסר...
מחכה לתשובה המון תודות!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיילת אוויר עם אנמיה??????? - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/10/2010איני מכיר את החוקים, תלוי במידת האנמיה
והטיפול תלוי בסיבה ,מה הסיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיילת אוויר עם אנמיה???????
דורין21/10/2010הסיבה לא ידועה, בהתחלה הרופאה שלי סיפרה שיתכן ויש לי חידק במעיים שאוכל לי את כל ה B12 לפני שהוא יכול להיספג
אבל הייתי לא מזמן אצל תזונאית שראתה בבדיקות דם שלי לפני כחודשיים ש B12 בסדר אך הברזל נמוך מאוד עדיין
במרץ יש לי תור לבדיקה ששכחתי אתה שמה שמכניסים מצלמה דרך הפה כדי לראות מה הולך לי בתוך המעיים
אבל זה רק במרץ והבדיקות בעוד חודש-חודשיים
אז הסיבה עדיין נשארת לא ידועה
אלו הבדיקות האחרונות שלי:
Fe - Iron | 15 | micg/dl |
60 *(----------------------) 180
|
| םיימעפ יושע |
| Ferritin | 2 | ng/ml |
20 *(----------------------) 167
|
| Vitamin B12 | 620 | pg/ml |
211 (------------*---------) 911
WBC-Leucocytes | 4.7 | 10*3/micl |
4.5 (*---------------------) 11
|
| RBC-Red Blood Cells | 4.8 | 10*6/micl |
3.8 (--------------*-------) 5.3
|
| Hemoglobin | 10.2 | g/dl |
11.7 *(----------------------) 16
|
| Hematocrit | 34.8 | % |
35 *(----------------------) 47
|
| MCV-Mean Cell Volume | 72 | fl |
79 *(----------------------) 97
|
| MCH-Mean Cell Hemoglobin | 21.3 | pg/cell |
27 *(----------------------) 34
|
| MCHC-M.Cell Hb cont. | 29.3 | g/dl l |
31 *(----------------------) 36
|
| RDW-Red Cell Distri.Width | 16.4 | % |
11.6 (----------------------)* 15
|
| Platelets | 181 | 10*3/micl |
150 (--*-------------------) 450
|
| MPV-Mean Platelet Volume | 11.5 | fl |
8.5 (--------------*-------) 12.9
|
| ןוכדעל בל םיש 4.11.08-מ לחה |
| .סוחייה יכרע |
| Neutrophils % | 46 | % |
40 (---*------------------) 75
|
| Lymphocytes % | 39.2 | % |
22 (----------------*-----) 44
|
| Monocytes % | 9.9 | % |
3 (--------------*-------) 13
|
| Eosinophils % | 4.5 | % |
0 (---------------*------) 6
|
| Basophils % | 0.4 | % |
0 (----*-----------------) 2
|
| Neutrophils # | 2.15 | # |
1.8 (-*--------------------) 7.7
|
| Lymphocytes # | 1.83 | # |
1 (----*-----------------) 4.8
|
| Monocytes # | 0.46 | # |
0 (--------*-------------) 1.1
|
| Eosinophils # | 0.21 | # |
0 (-------*--------------) 0.6
|
| Basophils # | 0.02 | # |
0 (--*-------------------) 0.2* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיילת אוויר עם אנמיה??????? - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/10/2010נראה לי שהבעיה העיקרית היא חסר ברזל (תופעה לא נדירה בצעירות)
התחילי לקחת כדורי ברזל ואט אט ההמוגלובין יעלה
אין צורך בשלב הזה בשום בדיקות
הניחי למעיים שלך
קחי ברזל !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לגלולותשחר20/10/2010
חברה שלי בת 17 עכשיו התחילה לקחת גלולות פליים גם להגנה מהריון וגם כי יש לה תופעות עצבים וחולשה לפני מחזור, אמרו לה שבגלולות האלה יש מינון נמוך אם זה משנה. בכל מקרה, לפני שנתנו לה גלולות עשו לה בדיקות דם ואני לא ממש הבנתי מה זה הבדיקה הזאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם לגלולות - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/10/2010איזו בדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMVריקי20/10/2010
cmv lgG גדול מ- 250 - POSITIVE
CMV lgM - NEGATIVE
אני בהריון בשבוע שביעי והתוצאה קצת מדאיגה , האם כך הדבר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/10/2010היה לך מגע כה לרובנו עם הווירוס בעבר
הראי התשובה לגניקולוג ותרגעי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתן להבחין בבדיקות באנמיה?ואיךאליהו הדר19/10/2010
שלום לכם
אימי חולת אלציימר בעקבות פצעי לחץ בעכוז וחוסר תאבון נעשו בדיקת דם לאימי ובעקבותיה הרופא אמר שיש לאמא אנמיה מחוסר ברזל והוא נתן לה או למטפלת שתתן לאימי 2 ביום סירופ מיוחד פליפה שז לאנמיה מחוסר ברזל אימי שתתה אולי 5 בקבוקים אבל לא רואים שיפור באנמיה יש עדין עייפות מרובה וקושי גדול באכילה. בהמלצת קרובת משפחה שהיא אחות בקשתי מהרופא גם ויטמין B12 אז היא נתנה כדורים לא זריקות אבל גם זה לא ממש עזר איך ומה ניתן לעשות? אני יודע שאימי יושבת על כסא גלגלים ושיש לה אלציימר אבל מה בכל זאת ניתן לעשות? ואולי זאת לא אנמיה?והאם דרך בדיקות דם אי אפשר לגלות?
אני מצרף בזה את תוצאות בדיקת הדם
בתודה מראש
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ניתן להבחין בבדיקות באנמיה?ואיך - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/10/2010אנא צרף הבדיקות
אנא זכור שפצעי הלחץ הם סיבה טובה לאנמיה מסוימת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מצרף את הבדיקות לפי דרישת הרופא
אליהו הדר21/10/2010
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מצרף את הבדיקות לפי דרישת הרופא - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/10/2010האנמיה של אימך מתונה ביותר ואני מניח שלמצבה 11.8 המוגלובין זה מספק
אם בכל זאת, אז יש חסר B12 הניתן לתיקון עי וימין בהזרקות חוזרות או טבליות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם דלקת?אילנית19/10/2010
טרם עשיתי תרבית אך רצ"ב 2 בדיקות שתן כלליות בהפרש של מס' ימים; האם מדובר בדלקת בדרכי השתן או במשהו אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם דלקת? - תגובה
ד''ר אבישי אליס19/10/2010לא נראה שיש דלקת עפ בדיקות השתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ספיגת ברזלל19/10/2010
שלום
ביצעתי בדיקת דם ובדיקה לספיגת ברזל
המוגלובין -10.4 ירד לפני חודשיים בערך היה 12.9
המטוקריט -32.6
פריטין קטן מ-8
בבדיקת טסט ספיגת ברזל
בזמן 0 רמת הברזל - 33
בזמן 60 רמת הברזל - 141
בזמן 120 רמת הברזל - 145
ובשעה השלישית רמת הברזל - קטן מ-11
יש לציין שאני לא בולעת כדורים ולקחתי תוסף פלורודיקס ברזל
למה השינויים ברמות הברזל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ספיגת ברזל - תגובה
ד''ר אבישי אליס19/10/2010יש לך חסר ברזל ואת צריכה להשלים את החסר עי כדורים או עירוי ברזל
במקביל לברר את הסיבה לחסר הברזל וסיכוי לדמום ממקור כלשהוא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לפענח את הבדיקותאורית19/10/2010
| | לחץ לתוצאות
|
Erythrocytes (U) | cell/µl | (
0 )
10 *
25
|
שתן- מיקרוסקופיה
Erythrocytes (U)/Field | Ery/F | *
2
|
Mucous (U) | | ++
|
Squamous Epithelial Cell | | +
|
שאר הבדיקות היו תקינות רק שה25 היה מחוץ לנורמה...
יש לציין שסיימתי מחזור ב14 לחודש ועשיתי את בדיקת הדם ב18 בחודש..
האם יש מקום לדגה?
תודה על התשובות
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד דבר שאני רואה בבדיקה..
אורית19/10/2010| *
14 (
17 )
43
Urea (B)
הערכים בין 17 ל43 והתוצאה יצאה 14 ...
תודה על העזרה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר הנכבד..אשמח לתגובתך..
אורית20/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד דבר שאני רואה בבדיקה.. - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/10/2010תקין!!!!!!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דםריקי19/10/2010
לפי תוצאות בדיקות דם שעשיתי , נמצא כי :
wbc-leucocytes -11.4
monocytes -1.28
האם תקין ? מה משמעות בדיקה זו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס19/10/2010זו ספירת הדם הלבנה וסוגי תאים לבנים
ס"כ תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CA-125אורית17/10/2010
שלוםף
בדיקה של CA125 בשתן. תוצאה 28. זה הגיוני, בכלל לא ידעתי שניתן לבדוק בשתן, מה זה אומר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CA-125 - תגובה
ד''ר אבישי אליס17/10/2010לא מקובל לבדוק בשתן
בררי שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה crioglobulinשרית17/10/2010
קיבלתי בדיקה שנקראת crioglobulin
האם יש למישהו מושג מה זה? כי לא מצאתי על זה תוצאות בעברית..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה crioglobulin - תגובה
ד''ר אבישי אליס17/10/2010חלבון , למעשה נוגדן הפעיל בטמפ הגוף
מדוע נשלחה הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה מדוע נשלחה הבדיקה - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/10/2010זה חלק מהברור אחר התפתחות נוגדנים עצמיים.
התופעה המתוארת על ידך נדירה, אך מוכרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם תוכל בבקשה לעזור לי להבין
אותה אני22/10/2010איך קוראים לתופעה שאולי יש לי? (כתבת שזו תופעה נדירה אך מוכרת)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם תוכל בבקשה לעזור לי להבין - תגובה
ד''ר אבישי אליס23/10/2010ישנם דיווחים ומחשבות על תופעות אוטואימוניות כמתואר על ידך לאחר חיסונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות הרפס והפטיטיסמירב17/10/2010
שלום,
אני בשבוע 4+11 להריון, רופאת הנשים שלי שלחה אותי למספר בדיקות נוספות, ביניהן יצאו התוצאות הבאות:
Herpes IgG Type 1 POSITIVE
Herpes IgG Type 2 NEGATIVE
Hepatitis B Surface Ag NEGATIVE
Hepatitis B Surface Ab 100 mIU/ml -גדול מ-
Hepatitis C Ab(EIA) NEGATIVE
האם ניתן לקבל פירוט על משמעות כל תוצאה?
רב תודות ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח תוצאות הרפס והפטיטיס - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/10/2010נחשפת בעבר לוירוס ההרפס כמו כולנו
כמו גם לוירוס ההפטיטיס B* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם ל B12גדי15/10/2010
האם יש צורך להפסיק לקחת כדורי B12 מספר ימים לפני בדיקת דם ל B12
אני לוקח כל יום 1000MG B12 של סולגר מזה מספר שנים
תודה , גדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם ל B12 - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/10/2010אין צורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדוריות דם אדומות קטנותגילי15/10/2010
בני כבן שנה וחודשיים ביצע השבוע ספירת דם בבדיקה ממצאים המראים כד' דם קטנות מהממוצע אע"פ שאין מחסור בברזל (מוגלבין) .
ממה יכולה להגרם תופעה זו שאין בעיית מחסור בברזל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדוריות דם אדומות קטנות - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/10/2010השאלה כמה קטנות ,
חסר ברזל נבדק עפ רמת הברזל והפריטין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לא תקינה.המודאגת15/10/2010
בני בן ה 14 עשה בדיקת דם וישנה אחת שמראה שהלימפוציטיסLymphocytes שלו גבוה קצת 48.6 וצריך להיות לו בן 33-45 האם יש מקום לדאגה כי הילד מתלונן לעיתים על סחרחורת כשאני יודעת מראש שהוא לא שותה הרבה. וחוץ מהבדיקה הזאת שאר הבדיקות בסדר גמור האם יש מקום לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם לא תקינה. - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/10/2010אין משמעות לחריגה, והספירה תקינה לגילו
אין כל קשר לסחרחורות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקת דם בהריוןשירי14/10/2010
שלום,
עשיתי בדיקות דם ושתן במהלך הריון (שבוע 10)
חלק מהתוצאות יצאו לא בטווח התקין
מה זה אומר וה עלי לעשות?
תוד מראש
NEUTROPHILS % 71.80 % ( 46.00- 68.00) (.........)*
LYMPHOCYTES 0.80 K/UL ( 1.10- 3.50)*(.........)
MONOCYTES % 10.30 % ( 2.00- 9.00) (.........)*
RBC 3.59 M/UL ( 3.90- 5.40)*(.........)
HEMOGLOBIN 11.30 G/DL ( 12.00- 16.00)*(.........)
HEMATOCRIT 33.20 % ( 35.00- 45.00)*(.........)
EBV EBNA (IGG) 289.00 U/ML ( 0.00- 5.00) (.........)*
Positive* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקת דם בהריון - תגובה
ד''ר אבישי אליס16/10/2010היה לך מגע או חשיפה לוירוס EBV
שאר הספירה ס"כ תקינה
בררע משמעויות עם הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

