מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוספת לבדיקות דם חריגותבתיה06/11/2010
ד"ר יקר
תודה על תשובתך המהירה
לא הבנתי את הרישא של תגובתך, מצטטת:
"אם הכל טוב למה נעשו הבדיקות"? האם כוונתך שהכול בסדר ולמעשה אין
אלה בדיקות חריגות, או.....
רק כעת (כשבוע לאחר הבדיקות) יש לי כאב גרון מטריד ושיעול טורדני
היש קשר?
אגב, לשאלתך, הבדיקות נעשו בעקבות העובדה שסדקתי צלע 4 פעמים השנה
ובדיקת צפיפות עצם בסדר, נבדקו כמובן עוד פרמטרים שיצאו כולם בתחום הנורמה
אודה לתשובתך
בתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לבדיקות דם חריגות - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/11/2010חלק מהבדיקות שציינת אינן רוטיניות, ובכלל כדאי לחשוב לגבי כל בדיקה מה מטרתה ומה נעשה עם התשובה.
ספירת הדם אינה תקינה, חזרי עליה בעוד כ 10 ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חריגותדורון05/11/2010
שלום
אימי לאחר 6 שבועות אישפוז בעקבות זיהום צלוליטיס חריף
במשך האישפוז סבלה גם מתפקוד כליות לקוי, דימום מהכיבה וזיהום בשתן של בעקבות קלבסיאלה בכולם טופלה
כיום היא בבית עדין עם קטטר (לא מפנה את כל השתן) ובבדיקות דם שביצעה התקבלו תשובות חריגות שאלה העיקריות
Antistreptolysin O = 3740
C-Reactive Prot = 14.7
GGT = 139
Ferritin = 1276
מה משמעות החריגות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חריגות - תגובה
ד''ר אבישי אליס06/11/2010ראשית לא ברור לי מדוע נלקחו חלק מהבדיקות האלה ומה מטרתן,
רובן ככולן הן שאריות האשפוז והזיהום.
מציע לחזור עליהן בעעוד מס שבועות ובמקביל לברר עם הרופא השולח האם הייתה מחשבה ורעיון בבדיקות.
על פניו אין צורך בהתייחסות למעט מעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם חריגותמשה05/11/2010
שלום רב,
עשיתי בדיקות דם להלן התוצאות:
WBC 12.77
RBC 5.39
Hemoglobin 16.8
Hematocrit 48.1
MCV 89.2
MCH 31.1
MCHC 34.9
RDW 11.9
Platelets 398
MPV 6.9
Neutrophils 71.1
Lymphocyts 22.1
Monocytes 2.9
Eosinophils 2.3
Basophils 0.2
Large Unstained cells 1.5
Neutrophils abs 9.07
Lymphocytes abs 2.82
Monocytes abs 0.37
Eosinophils abs 0.29
Basophils abs 0.03
LUC abs 0.19
ESR 7
ראוי לציין שאני נוטל אנטיביוטיקה (אוגמנטין) כבר6 ימים בגלל בעיית סינוסים
החריגות של הMPV והWBC מפחידות אותי מאוד. יתכן שיש לי לוקימיה??
מה לעשות בבקשה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם חריגות - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/11/2010אין לך!!!!!!!!!!!!!
חזור על הבדיקות אחרי שתבריא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. עוד שאלה בבקשה
חסוי07/11/2010תודה על התשובה.
מה אתה יכול להגיד לי על תוצאות בדיקת הדם?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות חריגות של בדיקת דםבתיה05/11/2010
שלום רב
בת 60, נוטלת אלטרוקסין (800 מ"ג בשבוע) ופאמוטידין מדי ערב 40 מ"ג
בריאה בד"כ
בבדיקת דם שביצעתי לאחרונה התקבלו כמה תוצאות חריגות כלדקמן (מעולם לא היו לי חריגות מסוג זה):
Lymphocytes % 60.6 גבוהים
Neutrophils % 27.5 נמוכים
lymphocytes # 5.65
Neutrophils # 2.55
במשטח מיקרוסקופי
Atypical Lymphocytes 13.4% גבוה
WBC 9.3
Alt 62 גבוה
Fe - Iron 51 נמוך
ALKP 105.9
Albumin 4.2
שאר תפקודי כבד לא נבדקו
נאמר לי ע"י 'יודעי דבר' שמדובר במחלה ויראלית
אולם כשביצעתי את הבדיקות לא הייתי חולה ולא הייתה לי כל תחושה חריגה
להשלמת התמונה אוסיף: Igm גבוה: 318
אולם IgA-ו IgG תקינים
CRP קטן מ- 0.5
שאלתי: מה האבחנה? היש מקום לדאגה? ותוך כמה זמן עלי לחזור על הבדיקה. עלי לצאת לחו"ל עוד כ-10 ימים, האם כדאי לבצע לפני כן?
בתודה ובברכה חמה
בתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות חריגות של בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/11/2010אם הכל טוב למה נעשו הבדיקות?
חזרי על הבדיקות לפני או אחרי נסיעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממש לחוץ!!! בבקשה תענו מהרמשה04/11/2010
עשיתי היום בדיקות דם. ראוי לציים אני נוטל כדורי אוגמנטין כבר 6 ימים.
התקבלו החריגות הבאות:
WBC 12.77
MCH 31.1
MPV 6.9
Neutrophils 71.1
Neutrophils Abs 9.07
כל השאר היה בנורמות (ESR 7, CRP 0,67 וכו...)
קראתי קצת באינטרנט וראיתי שהרבה כדוריות דם לבנות וMPV נמוך יכול להעיד על לוקימיה.
לפני התוצאות הנ"ל, יש לי מה לחשוש??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין...
משה05/11/2010לפני כחודש עשיתי בדיקת דם והכל יצא תקין (MCV היה 7.5)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעות...
משה05/11/2010ה MPV היה 7.5
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי לציין... - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/11/2010כנ"ל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש לחוץ!!! בבקשה תענו מהר - תגובה
ד''ר אבישי אליס05/11/2010ענינו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם - בתחילת הריוןנורית04/11/2010
שלום רב,
אני בשבוע 8 של ההריון
וברצוני לדעת האם הכל תקין לפי התוצאות הבאות:
CREATININE SER. 0.63 MG/DL ( 0.50- 1.20) (.*.......)
GFR(ESTIMATED) > 60
(ML/MIN/1.73M2:יחידות)
18 עבור נבדקים מעל גיל MDRD חושב לפי נוסחת
לא מתאים לנשים הרות
TSH 0.87 MIU/ML ( 0.34- 5.60) (*........)
FERRITIN 15.30 NG/ML ( 8.10- 230.00) (*........)
VITAMIN B12 523.00 PG/ML ( 145.00- 914.00) (...*.....)
SG 1.01 SG
LEUCOCYTES UR. NEGATIVE
NITRITE NEGATIVE
PH (URINE) 7.00
PROTEINE UR NEGATIVE
GLUCOSE URINE NORMAL
KETONES NEGATIVE
UROBILINOGEN NORMAL
BILIRUBIN UR NEGATIVE
ERYTHROCYTES NEGATIVE
CMV-IGG >10 ( 0.00- 0.39)
(CMV IGG <0.4 IU/ML = NEGATIVE )
(CMV IGG 0.4-0.6 IU/ML = BORDERLINE)
(CMV IGG >0.6 IU/ML = POSITIVE )
CMV-IGM NEGATIVE
HBS ANTIGEN NEGATIVE
TOXOPLASMA-IGG 3.00 IU/ML ( 0.00- 7.10) (...*.....)
Negative
(TOXO IGG <7.2 IU/ML = NEGATIVE )
(TOXO IGG 7.2-8.8 IU/ML = BORDERLINE)
(TOXO IGG >8.8 IU/ML = POSITIVE )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - בתחילת הריון - תגובה
מוסא עאוני04/11/2010קודם כל שיהיה לך בהצלחה.
תוצאות הבדיקות תקינות ואם עוד לא התחלת ליטול כדורי ברזל וחומצה פולית שהיא מאוד חשובה בשלב הזה בהריון אז מומלץ ללכת לרופא המטפל לקבלת מרשם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
נורית04/11/2010תודה רבה, על תשובתך המהירה!!!
עזרת מאוד!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםיניב03/11/2010
שלום רב ד"ר!
אני בחור בן 21, ברקע יל"ד מגיל צעיר (מסביבות גיל 16) עם החמרה קלה בשנה האחרונה. ביצעתי בדיקות בעניין שלא העלו אף ממצא אופן דיי מפתיע (אק"ג, אקו לב, US דופלר כליות, איסוף שתן לקטכולמינים וכו'... תקינים). לציין מס' אירועים של PSVT בשנה האחרונה.
ביצעתי בדיקות דם היום ובספירה קיבלתי תוצאה של אאוזינופילים 9.3% ו-MPV 6.8.
כיום נוטל טיפול כרוני- קרדילוק 10 מ"ג, טריטייס קומפ (טריטייס+דיזותיאזיד) 5/25 מ"ג שמשיג איזון בלחצי הדם.
לציין שאני חש בטוב בימים האחרונים (ללא חום, נזלת וכדו'...).
ברצוני לשאול האם יש מקום בכלל לפנות להמשך בירור בעניין או שנראה שזה משהו חסר משמעות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס04/11/2010זה נראה חסר משמעות כרגע, בהזדמנות כדאי לחזור על ספירת הדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיער ותוצאות בדיקת דםשרון03/11/2010
בת 28, בריאה, תזונה לא מאוזנת. פנתה לרופאה בעקבות נשירת שיער.
תוצאות הבדיקה -
iron = 74
hemoglobin = 12.9
rbc = 4.05
ferritin = 23.3
vit.d 25-oh = 16.1
b12 = 384
אבחנת הרופאה היתה שנשירת השיער נובעת ממחסור בויטמין די ורשמה טיפול של טיפות די.
שאלותיי -
1. האם לא סביר יותר שנשירת השיער נגרמת בגלל חוסר בברזל ?
2. האם מצב הברזל מחייב לקיחת כדורי ברזל ?
3. אם התשובה ל- 2 היא חיובית, במידה ולא תקח את כדורי הברזל, האם צפויות להתווסף עוד תופעות לוואי בזמן הקרוב מלבד נשירת השיער ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער ותוצאות בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס04/11/2010סביר יותר שהנשירה היא מחסר ברזל, וכן יש חסר מסויים
אם לא נטפל בחסר תתפתח אנמיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בבדיקות דם.חזי02/11/2010
שלום רב.
אני חייל בן 19 המשרת במשטרה
נשלחתי כבר פעמיים בהפרש של כמה חודשים לבדיקות דם (ספירת דם) בחר"פ צריפין
וה-RDW יצא בשני הספירות הדם יצא כלא תקין ולא בטווח (10.7 ו10.4) שערכי הייחוס הם 11.5-14.8.
וחוץ מזה הערכים של שני ספירות הדם יצאו כתקינים ובטווח ושניהם נערכו בשעות הבוקר.
האם זה אומר משהו על תקינות הספירות או אמינותם?.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בבדיקות דם. - תגובה
ד''ר אבישי אליס02/11/2010זה תקין, הסטיה חסרת משמעות מעשית
יש תמיד הבדלים בין בדיקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דםגל -תיקון02/11/2010
הי ביצעתי בדיקת דם הכל תקין מלבד 2 ערכים קצת גבוהים אודה להתיחסותכם ערכים תקינים: 150,000-450,000 שלי 465,0000 PLT. ערכים תקינים: עד 20 מילימטרים בשעה. שלי 24 ESR מה המשמעות והאם דורש בדיקות נוספות ? תודה גלי אני בת 34
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס02/11/2010אין משמעות , זה תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פינוח בדיקות דםרחל02/11/2010
שלום
אני בת 48 מזה יותר משנה התחיל לי בעיות בריאות שבהם אני נוטלת מטפורמין 858 mg פעמים אספרין וכן סימבקסון 40 mg.
לפני מספר חודשים לא חשתי טוב הרגשתי לחצים בחזה ואושפזי, לא התגלה כלום מאז לחץ הדם שלי משחק ובדרך כלל עולה.
ערכתי בדיקות רפואיות למעקב כל חצי שנה ולאחר שלא הרגשתי טוב.
הייתי רוצה לדעת מה אומרים הבדיוקות הנ"ל
mcv ערך 95
mchc ערך 32.2
ggt ערך 176 iu
got (ast ערך 75 iu
gpt (alt ערך 107 iu
כולסטרול ערך 206
טרגליצרין ערך 197
כולסטרול ערך hdl 45
שוחחתי עם הרופא המטפל בקשר לתוצאות ונראה לו שזה בכלל כדור הכולסטרול.
עלי לציין כי את הכדור אני לוקחת הרבה זמן וכשעשתי בידיקות דם הכל יצא תקין עם הכדור.
אנא מה אומרים בדיקות הדם, כרגע יש לי חום 37.5 האם יש קשר?
תודה רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פינוח בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס02/11/2010יש כאן יותר מדי נתונים ויותר מדי שאלות
החום לא קשור
ישנה הפרעה קלה בתפקודי כבד העשוייה להיות עקב כבד שומני או עקב הטיפול בסטטין
בכל מקרה יש להמשיך בסטטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- C.R.Pאהבה02/11/2010
אני בת 62. מזה כחודשיים וחצי סובלת מאוד מכאבי גב תחתון המקרינים לרגל. לאור סיפור של דלקת פרקים בילדות ביצעתי בדיקת דם בין השאר ניבדקו ערכי ה-C.R.P.התוצאה היתה 0.9 אודה לך מאוד אם תוכל לאמר לי מה משמעות תוצאה זו. לציין שאני נוטלת אתופן מזה כשבוע (ללא הועיל). כמו כן אני נוטלת באופן קבוע סינטרום (בשל בעיות קרישה). תודה מקרב לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר C.R.P - תגובה
מוסא עאוני02/11/2010CRP גבוה יכול להצביע על דלקת פעילה בגוף. בבדיקות שלך הערך תקין. אם את עדיין סובלת מכאבים אז מומלץ לפנות לרופא המשפחה להמשך בירור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דם המתייחסות לברזלדורית02/11/2010
ביצענו לבני בן החמש שתי בדיקות דם
הראשונה הצביעה על תוצאה של 10 בferritin ועל 63 בfe-iron כתוצאה הומלץ על ידי רופא ילדים על תוספת ברזל ומעקב לאחר שלושה חודשים ובבדיקה כזאת הערכים היו
35 בferritin ו29 (נבדק פעמיים) fe-iron
מהפשר הדבר? האם יש מקום לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם המתייחסות לברזל - תגובה
מוסא עאוני02/11/2010ferritin הוא מדד למאגרי הברזל הזמינים בגוף ולפי הבדיקה לאחר הנטילה של תוספת הברזל הוא נהיה תקין.
לגבי ה- fe-iron הערך נמוך והשאלה היא איך הייתה ספירת הדם הכללית שלו (HGB, RBC, MCV)? כמו כן האם בוצעה בדיקת transferrin ו- total iron binding capacity?
בלי הנתונים הנ"ל קשה לדעת מה מקור הבעיה ולכן מומלץ לבצע את הבדיקות הנ"ל קודם אם לא בוצעו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם רמת הסידן בדם מעידה על העצמות?טלי01/11/2010
הי,
האם רמה תקינה של סידן בדם (בבדיקת דם - 9.7 mg/ml) מעידה גם על רמה תקינה של סידן בעצם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם רמת הסידן בדם מעידה על העצמות? - תגובה
מוסא עאוני02/11/2010רמות סידן בדם אינן משקפות תקינות או הפרעות בחילוף החומרים ורמות הסידן של העצמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם לא תקינותאירנה01/11/2010
שלום רב,
לפני מספר ימים אמי ביצעה בדיקות דם עקב אובדן משקל לא מוסבר מזה כשנה ועקב שיעול שאיננו עובר. להלן התוצאות החריגות:
HB 11.6 (נמוך)
HCT 35.7 (נמוך)
RDW 16 (גבוה)
MPV 6.7 (נמוך)
FERRITIN 124.2 (גבוה)
CHOLESTEROL 236 (גבוה)
VITAMIN D 48.7 (נמוך)
כל היתר תקין, כולל תפקודי בלוטת התריס.
על מה עשויות להעיד בדיקות דם אלו, והאם יש בהן הסבר לירידה המטרידה במשקל?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם לא תקינות - תגובה
ד''ר אבישי אליס02/11/2010התשובות הן חלקיות ואין את התמונה המלאה
יש צורך בהערכה מלאה עי רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

